Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Corolla => Temą pradėjo: paulux Įrašytas Liepa 23, 2011, 15:32:11 PM

Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 23, 2011, 15:32:11 PM
skaitinejaus daug bet kazko konkreciai nieko ir nepamaciau :) vienur maciau kad uztenka pakeisti kompa kitur kad reikia kazkokiu tai powerbox :) tai kas paprasciau ir kur viska rasti :)  kokios pasekmes po to buna :) cia kad galios daugiau kuro maziau tai viskas super :) o varikliui kaip ? :) jei uztenka tik kompa pakeisti tai gal zinot kur tas kompas dedas ir kokios kainos mazdaug, to paties noreciau paklausti ir apie powerbox :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 23, 2011, 16:45:25 PM
Kas liecia cipavimus, pasakitinek tema "Balnojam (chipuojam) broliai auto". As irgi tuo duomiuosi. Bet matai tavo variklis kitoks siek tiek, 66kw ar turi turbo? jei neturi, tai matyt ir chipa sunku rasti bus. Jei turi gal chipuojasi powerbox statant. Pagal mano paskaicaivimus pas tave turetu buti apie 90AG . Tai power boxas turetu pakelt iki teoriskai iki 115AG, tai turetum teoriskai tureti apie 84kw, kiek realiai neaisku. Kenkia ar nekenkia varikliui, niekas neissiaiskino ir manau neissiaiskins, viskas priklauso nuo vairuotojo kojos sunkumo, ir be chipo varydamas redline'ais gali uzdrozt. Su chipu manau redline pasiekti net nereikia, nes sukimo momentas perkeliamas i zemesnes apsukas.
Velgi, teoriskai, chipas turetu labiau kenkti transmisijai, nes ji gauna didesne apkrova ant mazesniu apsisukimu. Bet viskas velgi priklauso nuo vairuotojo. Kas liecia pacio kompo pakeitima hmmm na gal. O gal isvis pas tave eina ikrauti vietoje 66kw - 81kw varikli nuo corollos. Ir siaip gali buti variantas, kad tie varikliai 2,0 gal netgi vienodi, tik prie 81kw stovi didesne turbo ir kitokia programa kompe. Blin kazkur cia jau buvo diskutuota apie butent siuos du variklius, kad lyg ir be didesniu problemu turetu pasikeisti vietom...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 23, 2011, 16:55:59 PM
variklis tas pats stovi tik nera interkolerio ir kompas kitas,galima keisti kompa-tinka ir dar kad nepritruktu smarves boxa ant viršaus;)stovi kompas po bardacioku berods
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 23, 2011, 18:02:23 PM
Citatapaulux parašė:
skaitinejaus daug bet kazko konkreciai nieko ir nepamaciau :) vienur maciau kad uztenka pakeisti kompa kitur kad reikia kazkokiu tai powerbox :) tai kas paprasciau ir kur viska rasti :)  kokios pasekmes po to buna :) cia kad galios daugiau kuro maziau tai viskas super :) o varikliui kaip ? :) jei uztenka tik kompa pakeisti tai gal zinot kur tas kompas dedas ir kokios kainos mazdaug, to paties noreciau paklausti ir apie powerbox :)

Pakeisk automobili ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 23, 2011, 19:05:56 PM
na automobilio keisti tikrai nesiruosiu :) tik ka tik ji pastaciau ant koju :) redlainais lakstyti nesiruosiu :) tik biskis noris daugiau smarves ;) nes kai vazinejau si 81kw tai visai kitas vaziavimas ;) su tuo biskis truksta :) kad po bardacioku tai dekui reiks paziuret :) na del turbinos reiks pasiziuret per daug nesianalizavau kas ten ir kur ;) svarbu dabar vaziuoja :D na jei pakeisti kompa ir dar boxa uzdesi tai gal nupusi ta motora visai :D :D ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 23, 2011, 20:35:14 PM
Citatapaulux parašė:
na automobilio keisti tikrai nesiruosiu :) tik ka tik ji pastaciau ant koju :) redlainais lakstyti nesiruosiu :) tik biskis noris daugiau smarves ;) nes kai vazinejau si 81kw tai visai kitas vaziavimas ;) su tuo biskis truksta :) kad po bardacioku tai dekui reiks paziuret :) na del turbinos reiks pasiziuret per daug nesianalizavau kas ten ir kur ;) svarbu dabar vaziuoja :D na jei pakeisti kompa ir dar boxa uzdesi tai gal nupusi ta motora visai :D :D ;)
nieko tu nenupūsi  nes 66,81 ir 85 tas pats variklis su skirtingais kuro mišinio būdais,čipuojasi 85kw žmones laksto dugnais ir nieko;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 23, 2011, 21:47:47 PM
Perki efektyvu intercooleri, vamzdyna normalu bent jau dengta folija jei ne aliumini. Pjauni lauk katalizatorius, dedj gera sportini filtra su salto oro prievadu ir atribojimu nuo variklio. Ir va tau 1000 litu ribose bus ne 66 o 76 kW.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 23, 2011, 22:02:01 PM
Citatafennix parašė:
Perki efektyvu intercooleri, vamzdyna normalu bent jau dengta folija jei ne aliumini. Pjauni lauk katalizatorius, dedj gera sportini filtra su salto oro prievadu ir atribojimu nuo variklio. Ir va tau 1000 litu ribose bus ne 66 o 76 kW.
nu jo išpjaustai puse mašinos sugaišti kokiu puse metų ir gauni kokių 10kw:D
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 23, 2011, 22:49:08 PM
Dabar as suprantu, kad cia gamyklos rinkodariniai bajeriai. Jeigu 66 ir 81kw yra toks pat variklis 2.0 ir 15kw skirtumas tik del kompo sureguliavimo ir del to kad nera intercoolerio. Tai kuo toliau tuo vis labiau tikiu, kad tie varikliai musu turi tokius rezervus apie kuriuos mes net nepamastom :) Tai chipa i savo galiu det drasiai. Cia visiskas ahu..linimas 81kw varikli nudusint iki 66kw (tam kad parduot uz siek tiek mazesne kaina) va cia tai neprikolas...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 23, 2011, 22:56:01 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nu jo išpjaustai puse mašinos sugaišti kokiu puse metų ir gauni kokių 10kw:D

Sugaisti 2 savaitgalius ir viskas. Jei zmogui tik tiek tereikia - prasau, nera bedos. As nesakau kad verta. Mano ideja is karto buvo keist masina :D i pvz 2,2 110 kW :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 23, 2011, 23:21:49 PM
CitataHenris parašė:
Dabar as suprantu, kad cia gamyklos rinkodariniai bajeriai. Jeigu 66 ir 81kw yra toks pat variklis 2.0 ir 15kw skirtumas tik del kompo sureguliavimo ir del to kad nera intercoolerio. Tai kuo toliau tuo vis labiau tikiu, kad tie varikliai musu turi tokius rezervus apie kuriuos mes net nepamastom :) Tai chipa i savo galiu det drasiai. Cia visiskas ahu..linimas 81kw varikli nudusint iki 66kw (tam kad parduot uz siek tiek mazesne kaina) va cia tai neprikolas...

As dabar nesigaudau biski.... Pradekim nuo to kad 66 kW D4D (pagal temos autoriaus nuomone ir aprasyma) variklis yra 1.4 litro kubaturos o ne 2 litru kaip speju kad kalbam apie 2C varikli kuris ejo i pirmuosius avensius. 2C 66kw ir 2 litru D4D turi daugiau skirtumu nei tik intercooler ir ECU. 2C variklis 8 voztuvu, D4D 16. Purkstukai irgi skiriasi ir apskritai variklis kitoks... Taigi apie ka konkreciai mes kalbam?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 23, 2011, 23:37:01 PM
Citatafennix parašė:
CitataHenris parašė:
Dabar as suprantu, kad cia gamyklos rinkodariniai bajeriai. Jeigu 66 ir 81kw yra toks pat variklis 2.0 ir 15kw skirtumas tik del kompo sureguliavimo ir del to kad nera intercoolerio. Tai kuo toliau tuo vis labiau tikiu, kad tie varikliai musu turi tokius rezervus apie kuriuos mes net nepamastom :) Tai chipa i savo galiu det drasiai. Cia visiskas ahu..linimas 81kw varikli nudusint iki 66kw (tam kad parduot uz siek tiek mazesne kaina) va cia tai neprikolas...

As dabar nesigaudau biski.... Pradekim nuo to kad 66 kW D4D (pagal temos autoriaus nuomone ir aprasyma) variklis yra 1.4 litro kubaturos o ne 2 litru kaip speju kad kalbam apie 2C varikli kuris ejo i pirmuosius avensius. 2C 66kw ir 2 litru D4D turi daugiau skirtumu nei tik intercooler ir ECU. 2C variklis 8 voztuvu, D4D 16. Purkstukai irgi skiriasi ir apskritai variklis kitoks... Taigi apie ka konkreciai mes kalbam?
kiek suprantu kalbam apie corola 2,0d4d 66kw
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 23, 2011, 23:54:01 PM
o buvo tokia?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 24, 2011, 00:46:21 AM
Teip ir yra tokia :) Cia panasiai, kaip 2,2 D4D yra 110kw ir 130kw, variklis tokis pat praktiskai, tik DCAT turi katalyza su mandru 5 purkstuku. Ir cia irgi gaunas tas pats bajeris matyt 2,2 variklis vienam kompas nurodo maziau kuro ivaryt su mazesniu is turbos oro padavimu, o kitam kita programa parasyta, na ir gal didesne turba uzdeta..
AVENSIS D4D CHIP gal geriau zino, kuom daugiau skirasi 2.2 110kw ir 130kw??
Beje fennix  - taip yra ir 1,4 D4D su 66kw, ji deda i Auris
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 24, 2011, 06:42:41 AM
CitataHenris parašė:
Teip ir yra tokia :) Cia panasiai, kaip 2,2 D4D yra 110kw ir 130kw, variklis tokis pat praktiskai, tik DCAT turi katalyza su mandru 5 purkstuku. Ir cia irgi gaunas tas pats bajeris matyt 2,2 variklis vienam kompas nurodo maziau kuro ivaryt su mazesniu is turbos oro padavimu, o kitam kita programa parasyta, na ir gal didesne turba uzdeta..
AVENSIS D4D CHIP gal geriau zino, kuom daugiau skirasi 2.2 110kw ir 130kw??
Beje fennix  - taip yra ir 1,4 D4D su 66kw, ji deda i Auris
skiriasi dar turbalas ir pjezo purkstukai stovi d-cate,o tas pats 1,4  66kw ne tik aurije bet yaris bei coroloje stowi
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Liepa 24, 2011, 09:31:48 AM
Manau, jei keisi varikli, reiks keisti ir tchnikine ;) Tad pigiausia ir paprasciausia keisti pacia masina ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: horn Įrašytas Liepa 24, 2011, 11:22:28 AM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
Perki efektyvu intercooleri, vamzdyna normalu bent jau dengta folija jei ne aliumini. Pjauni lauk katalizatorius, dedj gera sportini filtra su salto oro prievadu ir atribojimu nuo variklio. Ir va tau 1000 litu ribose bus ne 66 o 76 kW.
nu jo išpjaustai puse mašinos sugaišti kokiu puse metų ir gauni kokių 10kw:D

nebent drambliuko svajonėse gausi 10kW, o realybėje, kokius 3kW. Pažįstamas visa tai pasidaręs vienam savo automobiliui, pasimatavo ant stendo ir  pamatė, kad turi tiek arklių, kiek yra standarte numatyta ir nieko daugiau. Tas žmogus beje užsiima automobilių variklių tiuningu ir dragais.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 11:50:35 AM
Citatahorn parašė:
nebent drambliuko svajonėse gausi 10kW, o realybėje, kokius 3kW. Pažįstamas visa tai pasidaręs vienam savo automobiliui, pasimatavo ant stendo ir  pamatė, kad turi tiek arklių, kiek yra standarte numatyta ir nieko daugiau. Tas žmogus beje užsiima automobilių variklių tiuningu ir dragais.
Nebutinai svajonese. Siaip reikia matuoti kiek buvo ir kiek atsirado. Nes jei dirbi su nenauju varikliu, tai keletas tu arkliu jau buna issibegioje per laika :) Kad visiskai naudos nebutu tai netikiu, nes atvesinus ora sumazeja jo turis o vien tai reiskia kad varikliui lengviau supresuot ora kas prie didesniu apsuku siek tiek jauciasi :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 12:02:10 PM
CitataHenris parašė:
Teip ir yra tokia :) Cia panasiai, kaip 2,2 D4D yra 110kw ir 130kw, variklis tokis pat praktiskai, tik DCAT turi katalyza su mandru 5 purkstuku. Ir cia irgi gaunas tas pats bajeris matyt 2,2 variklis vienam kompas nurodo maziau kuro ivaryt su mazesniu is turbos oro padavimu, o kitam kita programa parasyta, na ir gal didesne turba uzdeta..
AVENSIS D4D CHIP gal geriau zino, kuom daugiau skirasi 2.2 110kw ir 130kw??
Beje fennix  - taip yra ir 1,4 D4D su 66kw, ji deda i Auris

Pasakykit tada variklio koda, nes kazkaip man nesiseka rast. Kiek ieskojau tai:
1995-2002 m
2.0 L (1974 cc) 2C-III - 53 kW
2.2 L (2184 cc) 3C-E - 58 kW
2003–2007
2.0 L (1995 cc) 1CD-FTV - 85 kW
2004–2007  
1.4 L (1364 cc) 1ND-TV - 66kW

Dar zinau kad buvo 2-CT varujkus 2 litru 66 kW. bet sitas ne D4D...

Kaip vadinasi tas D4D 2 litru su 66 kW?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 24, 2011, 12:41:16 PM
Variklio kodo nezinau, bet radau per cia, kad sis variklis egzistuoja ir gali buti pacipintas iki 115AG
http://www.extremengineeringsrl.com/italianspeed/toyota
Ten rasi Toyota Corolla 2,0 D4D 90AG ir taip pat pamatysi Corolla 1,4 D4D irgi su 90AG
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 15:34:52 PM
ok as patylesiu del sito idiotisko saito, kuris nieko nesako apie motorus...
Tu jais pasitiki? As tai ne. Gal ir yra toks motoras, as nezinau del to ir nesakau. Bet atkreipk demesi kad ten paimtas bet kuris variklis ir prie visu ale su tuo paciu cipu prisideda 28% galios.... pieva...

1.4 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 81 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 85 kw chipas prideda 28%

nemanai kad netolygiai turetu but :D

gal ir kokiam sportiniam 3 litru dyzeliui su 250 KW 28% pridetu? :D

Ok, baigiam juokus... Faktas kad jie negali garantuot tokio padidejimo :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 24, 2011, 16:18:12 PM
Citatafennix parašė:
ok as patylesiu del sito idiotisko saito, kuris nieko nesako apie motorus...
Tu jais pasitiki? As tai ne. Gal ir yra toks motoras, as nezinau del to ir nesakau. Bet atkreipk demesi kad ten paimtas bet kuris variklis ir prie visu ale su tuo paciu cipu prisideda 28% galios.... pieva...

1.4 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 81 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 85 kw chipas prideda 28%

nemanai kad netolygiai turetu but :D

gal ir kokiam sportiniam 3 litru dyzeliui su 250 KW 28% pridetu? :D

Ok, baigiam juokus... Faktas kad jie negali garantuot tokio padidejimo :)
koks skirtumas ka jie raso svarbu paspaudi tapke ir eina kaip išpi..ta;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 17:15:58 PM
Tai tame ir reikalas kad neina...
anyway... chipavimas cia ne tiuningavimas...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 24, 2011, 17:18:32 PM
Citatafennix parašė:
Tai tame ir reikalas kad neina...
anyway... chipavimas cia ne tiuningavimas...
tai kam čipuoja jeigu neina?:)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 24, 2011, 18:03:46 PM
fennix: tai va pats AVENSIS D4D CHIP sita boxa isidejes ir eina normaliai. Su kitu klubieciu snekejau kuris turi kaip mano 85kw, aisku jei ir dadeda 20proc galios, tai jis automatiskai eis maziau nei 2,2 pachipintas. Tai tarkim jei chipiniam 85kw, prideda iki 101kw, o cipinam 110kw gaaunam berods137kw. Normalu, kad jei chpiniam galingesni varikli, tai jis taps dar galingesnis ir is jo galima daugiau isspaust, nejau tu manai, kad is 50kw galima padaryt 120kw :)
Ir ka fennix pasiulysi daryt, jei D4D niekas programiskai necipuoja, nes nemoka (isskyrus 1,4 D4D) tai daba tipo tureciau parduot savo 2,0 ir prisidet kokius 5000lt kad paimt 2,2, kai galiu uz 400lt tureti beveik 2,2 :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 18:31:49 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai kam čipuoja jeigu neina?:)

cipuok necipaves ta 66 kw, ok, pakelsi iki 90kW... realiai nezinau ar daugiau imanoma tik cipavimu bus iskast is jo.,... ir ka gausi? 90 kw bezdanti is paskutniu motora kuris vis tiek nevalins.... nesakau kad netrauks geriau.... bet ir netrauks tiek kiek noretus...

Bet kuriuo atveju, Henri, beveik neveikia...  Nu ok, kolega tegu patvirtina... kas turi cipuota... tegul pravaziuoja su chronometru ir pasako laikus 0-200 km/h. Ir paziuresim koks bus skirtumas cipuoto ir necipuoto. Visi gali pasakyt kad padaugejo 20% galios... o kas matavo?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 24, 2011, 18:41:49 PM
Niekas su tavim nesigincyja, kad kiek raso tiek ir pakils kw. Bet jei efektas yra, tai kodel ne. Man asmeniskai nereikia, kad valintu visa apsuku diapazona. As noriu, kad auto igytu daugiau dinamikos iki turbo uzputimo, nes turbo lagas vienintelis dalykas kuris mane nervina. Aisku kiekvieno norai skirtingi, vienam gal reikia kad vietoj 200km/h gamyklinio varianto eitu max  220km/h, man tai to nereikia. Kiekvienam savo poreikiai...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 24, 2011, 19:22:38 PM
visiskai turbo lago nepanaikinsi, bet labai norint sumazint galima ieskot guolines turbos... nes ji gali uzpust 20-30 % anksciau. Bet kuriuo atveju jei desi maza turba- ji netures sveikatos uzpust apsuku pabaiga.... taip kad gamintojai ima aukso viduriuka.... ir ne tik pagal kaina :D
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: NNZ Įrašytas Liepa 24, 2011, 19:42:51 PM
varikio kodas 1CD-FTV tas pats kaip ir 85kw  ir 66kw, nes variklis tai tas pats. Tik ECU kitoks ir kaip sakė, be intercoolerio.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: zally Įrašytas Liepa 24, 2011, 20:15:19 PM
Jo variklis tas pats, skiriasi purkstukai ir programine iranga kompe.Jei keist kompa reiks keist ir spyna su raktais(nebent galima adaptuot turima rakta).Siaip gi jei domina varikliu skirtumas-elektroniniam kataloge sulygini detaliu numerius ir viskas.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 24, 2011, 21:01:44 PM
Citatazally parašė:
Jo variklis tas pats, skiriasi purkstukai ir programine iranga kompe.Jei keist kompa reiks keist ir spyna su raktais(nebent galima adaptuot turima rakta).Siaip gi jei domina varikliu skirtumas-elektroniniam kataloge sulygini detaliu numerius ir viskas.
nereikia keist raktu ir spynu
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: zally Įrašytas Liepa 24, 2011, 22:59:55 PM
Tai kad bent mano raktas su kompu yra suristas
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 25, 2011, 05:43:31 AM
Citatazally parašė:
Tai kad bent mano raktas su kompu yra suristas
kompa prirašai ir psio
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 26, 2011, 11:28:55 AM
oho :) na cia visko buvo :) tai kaip ir paprasesnis variantas power boxa det ? :) nes tada nereikia per daug nieko keisiti ? :) man cia kosmines galios nereikia :D :) ir nereikia kad jis lektu ten kaip isprotejes :) man uztenka kad tik mieste duodamas daugiau angliu jin geriau suktus tik tiek :) as ne soprtininkas ir ne lenktyninkas :) as darbe su darbine masina atsilastau :) o tai kaip dar gaunas kuro ekonomija jei galia padidini ? :) dabar cia iskilo kitu problemu :) as galvojau kad pakeitus kompa taip sakant viskas :) kuri ir vaziuoji :) o cia pasirodo pats nieko padaryt negali vistiek turi varyt pas specialista turi keisti purkstukus dar..och :P dar jei raktas po to nebetinka :) na tai dabar kitas klausimas ar apsimoka del 20kw kisti pinigus ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 26, 2011, 11:55:12 AM
Citatapaulux parašė:
oho :) na cia visko buvo :) tai kaip ir paprasesnis variantas power boxa det ? :) nes tada nereikia per daug nieko keisiti ? :) man cia kosmines galios nereikia :D :) ir nereikia kad jis lektu ten kaip isprotejes :) man uztenka kad tik mieste duodamas daugiau angliu jin geriau suktus tik tiek :) as ne soprtininkas ir ne lenktyninkas :) as darbe su darbine masina atsilastau :) o tai kaip dar gaunas kuro ekonomija jei galia padidini ? :) dabar cia iskilo kitu problemu :) as galvojau kad pakeitus kompa taip sakant viskas :) kuri ir vaziuoji :) o cia pasirodo pats nieko padaryt negali vistiek turi varyt pas specialista turi keisti purkstukus dar..och :P dar jei raktas po to nebetinka :) na tai dabar kitas klausimas ar apsimoka del 20kw kisti pinigus ;)
žinoma papraščiau boxa ideti fiškes 2 persegiai ir viskas;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: horn Įrašytas Liepa 26, 2011, 12:14:54 PM
Citatapaulux parašė:
as ne soprtininkas ir ne lenktyninkas :) as darbe su darbine masina atsilastau :)

 Pirma rašai, kad ne sportininkas, po to, kad darbe atsilakstai. Apsispręsk vieną kartą, ko nori. Lakstyt patariu geriau į žiedą nuvažiavus, o ne gatvėse kitus erzint ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: zally Įrašytas Liepa 26, 2011, 12:54:15 PM
Neispesi su boxu tiek, nes nera interkulerio ir purkstukai per skysti.Be salto oro padavimo gausis pss. Paprasciausiai prievartausi varikli ir isaugs kuro sanaudos
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 26, 2011, 18:11:29 PM
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 26, 2011, 18:32:52 PM
Citatafennix parašė:
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: zally Įrašytas Liepa 26, 2011, 21:30:48 PM
Butent 81 KW, o ne 66
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 27, 2011, 12:19:44 PM
tai ta ir sakau :) kad su darbine ir sportininkas ir lenktyninkas :) nes mano darbo specifika kitaip ir neleidzia :) o jau su savo masina tai ramiai vaziuoju niekam ramybes nedrumsdamas :) tai kaip supratau yra esminiai dalykai kompas, purkstukai, ir oras :) be situ triju dalyku apie didesne galia svajot net nereiktu :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: horn Įrašytas Liepa 27, 2011, 15:51:54 PM
Lenktynininku dirbi? :o Dar negirdėjau tokios profesijos :D
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 27, 2011, 19:19:57 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
Kur tas cia?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 27, 2011, 19:20:21 PM
Citatahorn parašė:
Lenktynininku dirbi? :o Dar negirdėjau tokios profesijos :D

Speju kad apsaugoj dirba
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 27, 2011, 19:25:28 PM
Citatafennix parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
Kur tas cia?
ČIA tai kad stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir neužsipila dūmais kaip minejai
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 27, 2011, 20:37:31 PM
Tai as lyg ir neteigiau kad butinai turi uzsipilt. Visi dyzeliukai daugiau maziau puciasi sau 20-30% daugiau oro, nei gali sudegint ipurskiamas kuras. Cia grynai del ekologijos ir variklio tausojimo. Tai va, jei boxas duos tarkim 15% daugiau kuro- tai ok, bedu didesniu lyg ir neturetu but. Bet mazesniu bus. Bus susidomejusiu- papasakosiu. Tai va cia kalbu apie tuos, kuriems kaip minejau daug nereikia... papildomi 10-20% galingumo (66kw i 80kw). Minejau kad tiems kurie nori daugiau- atsiranda papildomu problemu- nes nebera oro. Kadangi turba nereguliuojama- boxas negales pareguliuot oro srauto... is ko seka- kad pers juodais dumais. Ar pasitaisiau?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 27, 2011, 20:55:29 PM
Citatafennix parašė:
Tai as lyg ir neteigiau kad butinai turi uzsipilt. Visi dyzeliukai daugiau maziau puciasi sau 20-30% daugiau oro, nei gali sudegint ipurskiamas kuras. Cia grynai del ekologijos ir variklio tausojimo. Tai va, jei boxas duos tarkim 15% daugiau kuro- tai ok, bedu didesniu lyg ir neturetu but. Bet mazesniu bus. Bus susidomejusiu- papasakosiu. Tai va cia kalbu apie tuos, kuriems kaip minejau daug nereikia... papildomi 10-20% galingumo (66kw i 80kw). Minejau kad tiems kurie nori daugiau- atsiranda papildomu problemu- nes nebera oro. Kadangi turba nereguliuojama- boxas negales pareguliuot oro srauto... is ko seka- kad pers juodais dumais. Ar pasitaisiau?
pasitaisiai;)kas nori daugiau tegul perka 3litru varikli:)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 28, 2011, 15:57:34 PM
turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Liepa 28, 2011, 17:54:43 PM
Citatapaulux parašė:
turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)
mažiau tapkę spausti reikia;)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Liepa 29, 2011, 11:57:55 AM
o jei as su batais vaziuoju tada sakes :D :D :P ten sita kaune kad cipina kompus ? :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Liepa 29, 2011, 22:51:31 PM
as asmeniskai turedamas 66 kW D4D pirmiau intercooleri deciau, tik paskui chipinciau...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: spyglys Įrašytas Vasaris 28, 2012, 10:41:04 AM
Hmmm, na nenagrinesiu, ka jus apie cipinima cia rasote, bet:

2.0D4D 1CD-FTV buvo keletas laidu 2000-2002-2004 metai
(kalbu tik apie si perioda)

66kw (nuo 2000-2002) - paprastas patikimas turbo dyzeliukas, ejo tik E11 modeli, dar Corolla Verso
66kw (nuo 2002-2004) - paprastas turbo dyzelis, tik jau su dvigubos mases smagraciu, E12 modelis
85kw (nuo 2002-2004) - variklis tas pats, bet papildomai idetas intercooleris, kintamos geometrijos turbina, ir dvigubos mases smagratis. E12 modelis

Taigi... Rinktis jums.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: egariukas1 Įrašytas Vasaris 28, 2012, 14:22:11 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
kintamos geometrijos
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: GALLANT Įrašytas Vasaris 28, 2012, 15:35:28 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatapaulux parašė:
turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)
mažiau tapkę spausti reikia;)

Isgauti 1kW reikia 1 turbos slegio, 1 kuro ir 1 degimo.
pachipavus pakeliamas turbinos slegis ir paankstinamas degimas, tai jei is triju dydziu du padidejo, tai vadinasi trecias sumazejo, kad ju suma isliktu tokia pati. Na cia as ukiskai bandziau paaiskinti.
 Siaip tai butu idomu pasiziuret koks flash stovi ECU, gal eitu ji pakoreguoti. Butu BOSH kompas tai nebutu jokiu bedu, bet jie buna tik pas 1.4 diesel toyotose, o pas 2.0 D4-D stovi Denso, kiek girdejau net Vimota ju neikanda.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 28, 2012, 15:42:12 PM
O man idomu, kaip is 100kw isgauti 110kw. Corolla Verso 100kw, Avensis 110kw, nors motoras taspats 2AD-FTV
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: GALLANT Įrašytas Vasaris 28, 2012, 16:08:37 PM
Pakeisti programa ECU ir isgausi 130kW
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Vasaris 28, 2012, 17:44:40 PM
Citataegariukas1 parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
kintamos geometrijos
81kw nekintama,85kw kintama
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Vasaris 28, 2012, 19:52:39 PM
Kalba ejo apie 66 kw...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: egariukas1 Įrašytas Kovas 01, 2012, 21:17:01 PM
Citatafennix parašė:
as asmeniskai turedamas 66 kW D4D pirmiau intercooleri deciau, tik paskui chipinciau...
Ka tas intercooleris duos,kai turbina neuzpucia slegio?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Kovas 01, 2012, 22:26:53 PM
kaip tai neuzpucia? Uzpucia, bet ne taip daug. O pradet tai nuo kazko reikia... gali keist turba uz 2000 arba idet intercooleri  su visu vamzdynu uz 200 Lt. O dar lengviau visa masina pakeist.... Nes 500 kw vistiek neisspausi... tai kam pradet, ane?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: pauliusul Įrašytas Kovas 01, 2012, 23:40:28 PM
intercooleris atsaldo ora  taip jo patenka daugiau i cilindrus, turbina pucia tiek kad nereiktu cilindram traukti oro tai va turbina ne kompresorius kaip kiti mano. siaqs laikas nemaciau netraukencio auto aisku jai jis tvarkingas jai jam kas sugede tai ir nertaukia. o jai norit dalyvauti draguos tai kita kalba bet tie perdarymai ir didinimai galingumo atsi reme i gedimus nes auto yra apskaiciuota ir suderinta tokiam galingumui padidinsi gale nueis sankabos greicio dezes gali neatlaikyti svaistikliai ir tt
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: egariukas1 Įrašytas Kovas 02, 2012, 20:24:13 PM
Intercooleris atsaldo ora,kaip tu ir sakai,kad jo daugiau pakliutu i cilindrus.Jei turbina zemo slegio,kaip 66kw,tas oras neikaista,taigi cooleris naudos neduos,greiciau bus atvirksciai,turba dar sunkiau uzmaitins varikli.Norint kw daugiau,reikia priverst turbina pusti didesni slegi,tada jau reiks intercoolerio,tuo paciu padidinti kuro norma.Kaip tai padaryt nezinau,sako kad d4d kompas nesiprogramuoja.Turbut boxa ant siurblio fyskes statyt,nors mano manymu irgi ne kas gausis,siurbli sudrosi ir tiek
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: GALLANT Įrašytas Kovas 03, 2012, 00:05:20 AM
D4D boxsa deda ne ant siurblio (ant siurblio dedasi VP-37 siubliam), cia dedasi ant auskto slegio magistrales slegio daviklio, kuris po tokio tiurlingo parodo mazesni slegi kompui, ko pasekoje padideja kuro ipurskimo laikas o tuo paciu ir kiekis, bei dumingumas, bet kaip sakoma No smoke, No power.
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: fennix Įrašytas Kovas 03, 2012, 00:16:50 AM
Citataegariukas1 parašė:
Jei turbina zemo slegio,kaip 66kw,tas oras neikaista,taigi cooleris naudos neduos,greiciau bus atvirksciai
Cooleris didziojoj apsuku riboj tik maisys, bet mes kalbam apie galios didinima. Kai nori kazko islost, tenka kai ko atsisakyt... Didesne galia prie aukstu apsuku praktiskai visada mazina galia prie zemu ir atvirksciai...  Be to net ir zemo  slegio turbos prie ju efektyvumo piko gali sukurti slegi 0.2 - 0.3 baro kas itakoja temperaturos augima 60-90 laipsniu taigi ausinti visgi yra ka...Aisku net ir vamzdyne tas oras vesta ir galu gale kolektoriuj temperatura nukrenta iki gal 30 laipsniu virs aplinkos- bet cia jau temperaturos prieaugis...
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: arunaskeras Įrašytas Kovas 03, 2012, 12:29:39 PM
CitataGALLANT parašė:
D4D boxsa deda ne ant siurblio (ant siurblio dedasi VP-37 siubliam), cia dedasi ant auskto slegio magistrales slegio daviklio, kuris po tokio tiurlingo parodo mazesni slegi kompui, ko pasekoje padideja kuro ipurskimo laikas o tuo paciu ir kiekis, bei dumingumas, bet kaip sakoma No smoke, No power.
O tai kaip reikalai su naujove varant tech apziura?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 03, 2012, 14:57:28 PM
Citataarunaskeras parašė:
CitataGALLANT parašė:
D4D boxsa deda ne ant siurblio (ant siurblio dedasi VP-37 siubliam), cia dedasi ant auskto slegio magistrales slegio daviklio, kuris po tokio tiurlingo parodo mazesni slegi kompui, ko pasekoje padideja kuro ipurskimo laikas o tuo paciu ir kiekis, bei dumingumas, bet kaip sakoma No smoke, No power.
O tai kaip reikalai su naujove varant tech apziura?
fiske atjungiai boxo pravariai TA ir vel pajungiai:p
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: paulux Įrašytas Balandis 06, 2012, 16:54:23 PM
o tai cia sita tiesa kad boxa issidejus sumazeja kuro sanaudos ? ar cia tik mitas ? :) dar skaitinejau kad siurbliui didesnes apkrovos tenkam :) tai kaip ar verta didinti galia uz kelis simtus litu uzsisakat soft boxa is ebay :)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: Bemsas Įrašytas Balandis 06, 2012, 17:15:46 PM
kaip gali sumazeti sanaudos, jei ipurskiama daugiau kuro?
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Balandis 07, 2012, 00:10:11 AM
Citatapaulux parašė:
o tai cia sita tiesa kad boxa issidejus sumazeja kuro sanaudos ? ar cia tik mitas ? :) dar skaitinejau kad siurbliui didesnes apkrovos tenkam :) tai kaip ar verta didinti galia uz kelis simtus litu uzsisakat soft boxa is ebay :)
pensininko rezimu apie 0,3ltr maziau gaunasi,o jei smaugiant kasdieniskai tai tas pats Š gaunasi;)verta:)
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: rolka Įrašytas Balandis 12, 2012, 22:43:13 PM
Jeigu pridėsi prie 66 arklių dar kokius 5 arklius, kad tavo karietą trauktų greičiau, tai gausi mažesnę avižų sunaudojimą? Kažkaip nelogiška?
Linksma čia pas jus. :D
Pavadinimas: kaip is 66kw paversti 81kw
Parašė: GALLANT Įrašytas Balandis 12, 2012, 22:54:48 PM
Citatarolka parašė:
Jeigu pridėsi prie 66 arklių dar kokius 5 arklius, kad tavo karietą trauktų greičiau, tai gausi mažesnę avižų sunaudojimą? Kažkaip nelogiška?
Linksma čia pas jus. :D
Su Power Box, tai aisq ekonomijos nebus, bet pakeitus programa ekonomija yra logiska.