Sveiki,
Greitu laiku planuoju isduoti SAAB'istu kolektyva :) ir prisijungti i jusu gretas. Esu nusiziurejes TOYOTA Avensis 2.2 D4D M/T Sol WG is Tokvilos:
http://www.tokvila.lt/paslaugos/naudoti/avensis_41500/
Gal kas ji esat ciupineje? Gal siaip nuomoniu/patarimu man zaliam :)
Is anksto dekingas uz nuomones, patarimus.
Kaip suprantu, tai buvusi firmos(greičiausiai vadybininko) mašina, kuri drožta kasdien. Kadangi firmų mašinoms įprasta pravažiuoti 100k/km per metus, tai jos rida nerealiai maža.
Galbūt aš klystu.
normali ta jos rida, negalima kategoriskai teigti vadybininkas ir po 100t/km per metus ir sudrosta. nes kaip vadybininkui ji truputi manau per brangi .nesenai pasibaigus garantija, tvarkyta toyotos servise. jei komplektacija tenkina, vaziuoji apziuri tikrini. nes belaukdamas komentaru is nuotrauku gali likt prie saab :D
Nu ir siaip reik paziuret kaip salono bukle, matysis kiek ji "drozta" ar nedrozta kiek joje sedeta, trinta, saugota/nesaugota. Siaip variantas tai tikrai neblogas, jei dar ir stovis toks pat tai liuks ;]
Citataniuniauskas parašė:
Sveiki,
Greitu laiku planuoju isduoti SAAB'istu kolektyva :) ir prisijungti i jusu gretas. Esu nusiziurejes TOYOTA Avensis 2.2 D4D M/T Sol WG is Tokvilos:
http://www.tokvila.lt/paslaugos/naudoti/avensis_41500/
Gal kas ji esat ciupineje? Gal siaip nuomoniu/patarimu man zaliam :)
Is anksto dekingas uz nuomones, patarimus.
Esame:)geras tvarkingas auto
Citatawaldosius parašė:
normali ta jos rida, negalima kategoriskai teigti vadybininkas ir po 100t/km per metus ir sudrosta. nes kaip vadybininkui ji truputi manau per brangi .nesenai pasibaigus garantija, tvarkyta toyotos servise. jei komplektacija tenkina, vaziuoji apziuri tikrini. nes belaukdamas komentaru is nuotrauku gali likt prie saab :D
ruosiames, ruosiames, greit apziuresim :)
Kažkaip nesusiveda galai su serviso knygelės įrašais ir odometro parodymais.
Paskutinis knygelės įrašas 2010.10.19 rida 136240 km. Tuo tarpu dabartiniai odometro parodymai 137224 km. Kodėl ta mašina neekspluatuota beveik 10 mėnesių. Buvo stipriai daužyta? O gal tai tik neatidumas atsukant odometrą? Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą. Jei klystu - pataisykit.
Olandijoje (mašina iš Drachten) yra tokia organizacija NAP(Nationale Auto Pas). Jei mašinoms daromos tech. apžiūros, remontuojamos, visada į duomenų bazę suvedama rida, kokie gedimai buvo. Šią informaciją galima patikrinti. Gal kas galėtų patarti kaip? Nepatingėk paieškoti. Kažkaip nesinori, kad nudegtum ir paskui rašinėtum, kad š_ _ _ _ o ne mašina.
cool man Gincius patiko, pastabus velnias :D o jei rimtai pamatysi vidų ir pasižirėsi ant kiek sudėvėt. plius gali garantiją dasipirkt ką ir patarčiau padaryti jei visdėlto imsi ją. ir tada bent jau 2 metus bėdų dėl atsiradusių kreiverankių toyota meistrų nebus. Ir pasitikrinti tikrai nepatarčiau pas pačius toyotistus.
CitataGincius parašė:
Kažkaip nesusiveda galai su serviso knygelės įrašais ir odometro parodymais.
Paskutinis knygelės įrašas 2010.10.19 rida 136240 km. Tuo tarpu dabartiniai odometro parodymai 137224 km. Kodėl ta mašina neekspluatuota beveik 10 mėnesių. Buvo stipriai daužyta? O gal tai tik neatidumas atsukant odometrą? Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą. Jei klystu - pataisykit.
Olandijoje (mašina iš Drachten) yra tokia organizacija NAP(Nationale Auto Pas). Jei mašinoms daromos tech. apžiūros, remontuojamos, visada į duomenų bazę suvedama rida, kokie gedimai buvo. Šią informaciją galima patikrinti. Gal kas galėtų patarti kaip? Nepatingėk paieškoti. Kažkaip nesinori, kad nudegtum ir paskui rašinėtum, kad š_ _ _ _ o ne mašina.
Gincius, aciu uz idomius pastebejimus !
Manau, kad ten 130240 km, nes paskutinis skaicius taip pat parasytas kaip ir trecias. Tuo labiau, kad data irgi panasi i 2016 metus :)
Citataarytis parašė:
Manau, kad ten 130240 km, nes paskutinis skaicius taip pat parasytas kaip ir trecias. Tuo labiau, kad data irgi panasi i 2016 metus :)
taip galbut, bet va sitas pastebejimas idomus: "Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą."
gali but, kad buvo paimta lizingu, bet neissimokejo...
Arba pavazinejo pradejo byret suzinojo kokios detaliu kainos ir bando iskist
Citataniuniauskas parašė:
Citataarytis parašė:
Manau, kad ten 130240 km, nes paskutinis skaicius taip pat parasytas kaip ir trecias. Tuo labiau, kad data irgi panasi i 2016 metus :)
taip galbut, bet va sitas pastebejimas idomus: "Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą."
parduoda pati Tokvila o ne fizinis asmuo pries parduodant ji sutvarko,auto imami is atstovybiu uzsienyje,kas del ridos viska galima patikrint kompe;)
beje mano avensis ten pat pirktas:p
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataniuniauskas parašė:
Citataarytis parašė:
Manau, kad ten 130240 km, nes paskutinis skaicius taip pat parasytas kaip ir trecias. Tuo labiau, kad data irgi panasi i 2016 metus :)
taip galbut, bet va sitas pastebejimas idomus: "Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą."
parduoda pati Tokvila o ne fizinis asmuo pries parduodant ji sutvarko,auto imami is atstovybiu uzsienyje,kas del ridos viska galima patikrint kompe;)
na klausinejau, tai siuo atveju Tokvila net neslepe, kad atstovauja kazka ir auto ne ju, jie kazkam atstovauja, auto isigytas belgijos aukcione, bet akcentavo, kad auto praejes ju patikra, kita vertus, patikra be garantijos...
Pridesiu savo dvi kapeikas: tokios serijos valstybiniai numeriai kaip sito Avensio - EOM 716 - buvo isduodami pries du metus, as pats Alytuje 2009-07-28 pirkau masina ir ten pat issiemiau numerius ENG...,pora savaiciu anksciau manes pazistamas Telsiuose gavo numerius ERE...,Regitros tinklapis rodo, kad sitas Avensis turi viena savininka Lietuvoje ir kad 2011-06-08 praejes TA, vadinasi, pirma karta jis buvo registruotas Lietuvoje ir praejo TA 2009 m geguzes - birzelio men. Klausimas - kokiu budu serviso knygeleje beveik po pusantru metu 2010-10-19 atsirado Belgijos dilerio irasas apie tech aptarnavima (beje, ten irasyta rida man atrodo kaip 150240), kodel pasakojama apie jos pirkima Belgijos aukcione ir nurodoma rida 137 200? Tokvila privalo duoti tau pilna informacija apie masinos tech aptarnavimu istorija.
Ir dar - i Google ivedus serviso knygeleje matoma dileri - Auto's Tolman Drachten B. V. - mus nuveda i Olandija, one i Belgija.
Citatabladas parašė:
Pridesiu savo dvi kapeikas: tokios serijos valstybiniai numeriai kaip sito Avensio - EOM 716 - buvo isduodami pries du metus, as pats Alytuje 2011-07-28 pirkau masina ir ten pat issiemiau numerius ENG...,pora savaiciu anksciau manes pazistamas Telsiuose gavo numerius ERE...,Regitros tinklapis rodo, kad sitas Avensis turi viena savininka Lietuvoje ir kad 2011-06-08 praejes TA, vadinasi, pirma karta jis buvo registruotas Lietuvoje ir praejo TA 2009 m geguzes - birzelio men. Klausimas - kokiu budu serviso knygeleje beveik po pusantru metu 2010-10-19 atsirado Belgijos dilerio irasas apie tech aptarnavima (beje, ten irasyta rida man atrodo kaip 1502
40), kodel pasakojama apie jos pirkima Belgijos aukcione ir nurodoma rida 137 200? Tokvila privalo duoti tau pilna informacija apie masinos tech aptarnavimu istorija.
keista bet vilniuje perkant masina pries kokius 1,5menesio numeria būtent ir prasidejo EO..... Du bendradarbiai pirko ir pas juos butent tokie numeriai
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
CitataMars parašė:
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
man ir atrodo, kad Tokvila nebutu prisiemusi rizikos pardavineti techniskai netvarkinga auto ir linkstu link to, kad reikes nepriklausoma diagnostika padaryti ir paziureti kame saknys :) Tik va klausimas kas ja kompetetingai Vilniuje be Tokvilos ir Mototojos gali atlikti? Gal yra ideju?
CitataMars parašė:
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
tai Tokvila pilnai apžiūri ir važiuokle,ir diagnostika ir paruošia tech.apžiurai tai ka tu ten dar surasi?o kad lavonu neima pardavineti tai teisus;)o auto imami iš belgijos atstovybiu kurias priduoda atgal pasibaigus garantijai ir niekas ten nežaidžia su spidometrais ir serviso knygutem
O ką aš paėmiau Avensis, kuris parvarytas iš Vokietijos (pagal dokus), bet eksploatuota Olandijoje. Pirkta per aukcioną (pirkėjas pastovus mano klientas ir man š neparduotu). Kai pamačiau tik nuimtą nuo tralo ir apžiūrėjęs pamačiau stovį, tai nesusilaikiau, nes atsibodo Lietuvoje stebėti lavonus. Kaip žmogus užsiimantis auto remontu per daug matau ant automobilio.
Dar padariau daignostiką, purkštukai dirba kaip nauji, Sankaba pakeista, Turbinos ir siurblio parametrai labai geri. Praminta beveik 200k km, bet stovis tai kaip 100k km, atsukčiau ir niekas neįtartų, nei pagal saloną, nei pagal kėbulą:)
Diagnostiką dariau, nes šaltas kažkaip keistai pora sekundžių dirba. Po filtrų keitimo ir pavažinėjimo magistralėj jokių problemų;) Ačiū forumui.
Bet va nelimpa man japonas po vokiškų auto ir nors tu ką.
Jaučiu pardavinėsiu, o auto stovis idelaus, net man.
Pagaminimo data 2007-10-02. TA siai masinai varyta pirma karta 2011.06.08, rida buvo 137210. Praejo is pirmo karto AB "Viršuliškių autosalonas".
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
keista bet vilniuje perkant masina pries kokius 1,5menesio numeria būtent ir prasidejo EO..... Du bendradarbiai pirko ir pas juos butent tokie numeriai
pries 3 savaites pirkom corolla is rokiskio :) numeri gavom EOS :) tai cia su tais numeriais slidus reikalas.
ir dar rukas rase, kad pirko avensi prabegusi 200k o atrodo kaip ant 100k, tai va zinok jis ir po 400k jeigu tvarkingas vairuotojas atrodytu kaip ant 100k. :) pries 4 metus pirkom tevui picnic'a 99 metu ir bukle jo buvo visiskai kai naujos masinos ir jo rida buvo beveik 400k :) ir suzinojom atsitiktinai tai (nesiplesiu, rida buvo atsukta iki 200k) ir prie viso to tevas pravaziavo su juom per 4 metus apie 130k km ir vel atliko "ridos korekcija" i tokia, kokia buvo perkant ir ta masina nupirko per 2h po skelbimo idejimo ir zmones pasake, kad tokios geros bukles picnic'o nei vieno skelbimuose nera ir nemate per visa laika kuri ieskojo sio automobilio, o tuo tarpu skelbimuose buvo picnic'u su 70k 90k ir 120k ridom (didesniu nebepamenu) :) taip, kad net 500k masina nubegus gali atrodyt idealiai, tiesiog kai kuriais atvejais reik pakeist sutrinamas salono detales ir sunku bus besuprast rida o ir itarimu nekils :)
na as savaji avensiuka pirkau pries pora menesiu rida 298000 ir tikrai nesukta, ta issiaiskinau tiksliai :) siaip bijojau auto su tokiom ridom,bet galvoju nuvarysiu meistriokui ir tegu pasiziuri,tai jis ten viska isziurinejas ko jam reikia pasake,kad senai jau nera mates tokios geros bukles auto su tokia rida :)
Tvarkiau Toyota Verso pas pardaveja, tai klausiu kiek prabegus - sako 400k ir buves taksas, tai sakau atsuksi i 170k - sako NE - i 140, lietuviai tokių ridų nesupranta.
Þiūri skelbimus ir matai, kad kiek metu auto bebūtu, jo kilometražas iki 150k :)
Nekvailinkit saves, taip nebūna, arba gerai mušta, arba kilometražas, kitokių neparduoda Europoje. Pažiūrėkite kokios automobilių kainos Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje.
Pažystu ne vieną, kuris lengvai daužtą su mažais kilometražais suremontuoja ir varo atgal, nes čia niekas tiek pinigų nemoka.
Europoje neparduoda masinu su mazais kilometrazais ir nedauztu? :D Pardua ;) Tik ju kainos didesnes ;) Nelabai buna, kad ir kaina maza ir masina ledas. Galima visai nuline rida ir nemusta is salono imti ;)
CitataRalfas parašė:
na as savaji avensiuka pirkau pries pora menesiu rida 298000 ir tikrai nesukta, ta issiaiskinau tiksliai :) siaip bijojau auto su tokiom ridom,bet galvoju nuvarysiu meistriokui ir tegu pasiziuri,tai jis ten viska isziurinejas ko jam reikia pasake,kad senai jau nera mates tokios geros bukles auto su tokia rida :)
butent :) as pvz savo rida atsisukau pats siemet, nes beveik 300k buvo ir labai negraziai atrode :D 30lt kainavo - baisiai brangi paslauga :D ne kilometraze viskas slepiasi ir masinoms 500k nera daug :) pvz as pats lietuvoj padariau per 2 metus nedirbdamas ~50k ir cia labai mazai, nes su senu nissanu savo per 1 metus padares esu 60k km nes daugiau lesu buvo tam ir jaunesnis buvau biski :)
Savo Avensį pirkau pernai ir jo tikra rida buvo tik 43400km. Buvo nedaug muštas priekis. Keitė buferį ir groteles. Faros liko originalios. Mačiau būklę prieš remontą. Pradžioje norėjo daug, bet kai ant benzino nieks nepuolė, nuleido. Dabartinė rida 47260km. Kai prieš pirkdamas pasakiau, kad jeigu būtų dyzelis, imčiau negalvodamas. Iš manęs pradėjo juoktis. Sako, 15 metų sukamės šiame versle, 10 metų vežame tik japoniškas mašinas iš Vokietijos. Mašinų ieško giminaičiai, perkame tik iš pirmų rankų. Benzininės tojotos su mažomis ridomis pasitaiko 2-3 per metus. Dažniausiai korolos. Panašios būklės dyzelio dar neteko sutikti. Jos arba stipriai muštos, arba bėgusios po 300-400k/km, nors tik 2-4 metų amžiaus, arba jų kainos tokios, kad į Lietuvą neapsimoka vežti. Ne tik neuždirbsi, bet net savų pinigų neatgausi. Todėl dyzelių odometrai su 130-150k km man kelia šypseną. Juo labiau, kai matydavau daugybę į Marijampolę parvežamų stipriai muštų apynaujų mašinų, kurios virsdavo lėlėmis, su medžio kaladėmis vietoj airbagų. Ir eiles pas odometrų atsukėjus. Kai kurie iš jų visai išpindėjo. Turėdami tikrai geras rankas ir galvas nuėjo paprasčiausiu keliu - tik atsukinėjo odometrus. Pristojus verslui gal savo protą pasuks naudingesne linkme, atgaivins senus diagnostikos įgūdžius. Tikėkimės.
yra su normaliom ridom,su serviso knygutem su antspaudais ir faktūrom iš dileriu,žinoma kaina didesne pvz kaip Tokviloje,apie turgu nekalbu;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
yra su normaliom ridom,su serviso knygutem su antspaudais ir faktūrom iš dileriu,žinoma kaina didesne pvz kaip Tokviloje,apie turgu nekalbu;)
Sutinku. Iš atstovybių dar galima su išlygomis. Arba įvairių grąžintų lizinginių, ekspluatuotų Lietuvoje su dar nepasibaigusia garantija.
Aišku atmeskim tokias auto, kurią nusižiūrėjo Niuniauskas. Tarpininkauja parduodant žmogaus jau Lietuvoje registruotą, nežinia iš kur ir kokios būklės parvežtą mašiną. Ir aišku jei iškils didelės problemos, nuo šios mašinos atsižegnos. "Ne mūsų, nieko nežinom, mes tik tarpininkai, be jokių garantijų."Taip jau yra atsitikę draugo broliui, kai iš salono pirko naudotą auto, kurią atstovybė įsipareigojo parduoti buvusiam savininkui įsigijus naują. Pradėjo žiauriai byrėti, o atstovybė pareiškė. Mes ją prižiūrėjom pirmus du metus. Toliau nieko nežinom, pretenzijos buvusiam savininkui. Nenustebčiau, jeigu ir čia išaiškėtų, kad išlindus didelėms bėdoms žmogus užsisakė ar nupirko iš salono naują, o šią Tokvila įsipareigojo parduoti. Šiaip prie tokių neaiškių auto jie nelabai kiša nagus ir pašalinių mašinų nepardavinėja.
Jus nepykit, bet as skaitau ir juokinga darosi :D
Dauguma perka naudotas masinas ir tikisi, kad jo issirinkta yra pati geriausia ir vazinejam ir vargo nematom. Jei reikia pasiremontuojam ir vazinejam toliau :)
Pirkdamas naudota is atstovo as permoku, nes manau, kad yra daugiau sansu jog ji geresne ir tvarkingesne. Pirkdamas nauja, as zinau, kad ji yra nauja ir viskas su ja yra ok.
O dabar vos ne is paveiksliuko spelioti kas ir kaip, rasyti, kad visos blogos ir t.t. :) Esminis dalykas yra tas, kad geros bukles masina VISADA bus brangesne uz prastos. Paziurekit kodel tu paciu metu masinu kainos skiriasi vos ne po 10 000Lt. Aisku dar yra komplektacijos ir pan., bet ne tik. Kai ziurejau sau TCV tai ju kainos buvo 27 000-37 000 is esmes tu paciu metu.
Citatabladas parašė:
Pridesiu savo dvi kapeikas: tokios serijos valstybiniai numeriai kaip sito Avensio - EOM 716 - buvo isduodami pries du metus, as pats Alytuje 2009-07-28 pirkau masina ir ten pat issiemiau numerius ENG...,pora savaiciu anksciau manes pazistamas Telsiuose gavo numerius ERE...,Regitros tinklapis rodo, kad sitas Avensis turi viena savininka Lietuvoje ir kad 2011-06-08 praejes TA, vadinasi, pirma karta jis buvo registruotas Lietuvoje ir praejo TA 2009 m geguzes - birzelio men. Klausimas - kokiu budu serviso knygeleje beveik po pusantru metu 2010-10-19 atsirado Belgijos dilerio irasas apie tech aptarnavima (beje, ten irasyta rida man atrodo kaip 150240), kodel pasakojama apie jos pirkima Belgijos aukcione ir nurodoma rida 137 200? Tokvila privalo duoti tau pilna informacija apie masinos tech aptarnavimu istorija.
Pagal auto registracijos numerius negalima nusakyti registracijos datos, nes juos isduoda paketais i skirtingu rajonu Regitros skyrius. Ir tada jau viska sprendzia registruojamu automobiliu skaicius. Pas vienus ta numeriu serija gules metus, pas kitus per 2 men isduos visa paketa ir jiems isduos nauja paketa (juk mums regitroje duoda pagamintus numerius, o ne vietoje gamina). Kaip pvz zmonos Micra registruota vos ne pries metus Ukmergeje turejo raides FFS, o draugo Audi registruota pries 2 men Panevezyje turejo EOM.
Kad ir kaip ten butu visais atvejais naudota masina pikrt tas pats kas loterijoj. Arba islosei (pasiseke geresnes bukles gaut), arba pralosei ir tenka paremontuot.
Pries perkant patikrini ir apziuri, kazkiek identifikuoji bukle (susitaikai su esamais minusais, kurie kartais ne tokie jau tragiski buna ir ta auto gali tikrai ilgai tarnaut pasikrapscius), jei tenkina imi, netenkina (pvz surinkta is 3 masinu arba nenori ne cento kist i ja kad pasikeistum viena kita dali) neimi.
Naudota auto perkant reik pabandyt susirast kuo daugiau trukumu joje ir imt jei negasdina labai.
CitataRenis parašė:
Kad ir kaip ten butu visais atvejais naudota masina pikrt tas pats kas loterijoj. Arba islosei (pasiseke geresnes bukles gaut), arba pralosei ir tenka paremontuot.
loterija buna tada, kai esi nepakankamai kompetetingas objektyviai ivertint masinos bukle ir rasti visus trukums (arba beveik visusarba tada, kai nesupranti pats ir nepasiemi zmogaus nusimanancio siuose reikaluose, o dar geriau varinejusio masinas ir zinancio visas paslaptis :) sitas galioja is esmes ir nusimanantiems ir nenusimanantiems. masina nera toks sudetingas daiktas, kaip atrodo is sono :) ps. supratimas apie masinas turetu buti truputi daugiau nei: turejau dvi masinas, ziguli ir audi, tai audi geresne buvo.
ps. nepriimk asmeniskai :)
Nesamones cia snekat
Buna tu tojotu ir normaliu tik reikia pirkt is normaliu aukcionu ir ridos normalios tik jos kainuoja , o musu seni gariuninkai nori uzdirbt daug jei pirko masina uz 6000 nori gaut 9000 euru, pats vezu vien tik tojotas is to pacio aukciono kaip ir tokvila tai pirkimu ir dabar nesiskundziu,
Corola verso d-cat 2006 9200 euru
Avensis 2007 d-cat 2007 su Navigacija 10300 euru dar belgijoj;)
Avensis 2006-12 110 kw su odiniu salonu 10200 dar ispanijoj
Corola verso2007-06 100kw juoda 9800euru dar belgijoj
Corola verso 2008-10 su navi 11300 euru
tel.867497777
Tai va, sitos temos title stovi jau prie mano namu. Anksciau turejau ir dabar dar turiu mitsubishi colt 97 metu, bet nusprendziau masina pakeisti is esmes, nors kas liecia technini stovi kaip ir toyotos mitsubishiai irgi gan gerai laikosi. Siaip tai masinai yra keistas vienas purkstukas, dokumentai yra, keistas tokviloj, keite pardavejas, rida sutikrinta tokviloje per toyota europe. com ar koks ten psl yra, rida rode tokia kokia deklaruoja pirkejas. Taip pat stovi praktiskai naujas variklis, bent jau israse buvo surasyta kad variklyje buvo daug kas keista, nes kaip zinia tai yra toyotu liga, tai cia kaip suprantu kaip ir pliusas butu. Masina pries perkant jau buvo patikrinta toyota atstovybej, irodantys tai dokumentai irgi yra. Pries perkant paprasem kad butu nuvaryta techninei apziurai, nors apziura buvo daryta birzelio men. Nerado prie ko prisikabinti, aprode viska, pasake kad didele tikimybe kad nedauzta, nes nelysta prie varztu gale ir priekyje, dugno stovis idealus, patare pasidaryti antikorozine, stabdziai idealiai, vienu zodziu prikibti nerado prie ko. Is pradziu kai pasakem kad norim vaziuoti i TA tai taip kreivai paziurejo, bet buvau nustebes kad vistiktai sutiko, nes dar vaziavom draudima pasidaryti, siaip uz tai pliusa dedu tam pardavejui. Aisku jis buvo nustebes nes sako jus pirmieji nepasitikit Tokvila, bet atsarga gedos nedaro. Dar buvo nustebes kad masina kaunieciai perka. Kai vaziavom daryti draudimo ir po to i TA vairavo pardavejas, is tikruju jau vaziuojant i TA buvau pagalvojes gal bereikalo mes ten vaziuojam, nes su jo vaziavo stilium buvo galima matyti kad masina tikrai techniskai tvarkinga ir paspaudus pritraukia prie sedynes. Vakar pasikeiciau tepalus Autotojoj, paprasiau kad dar paziuretu skyscius, tai irgi nerado prie ko prisikabinti. Gal po poros men nuvarysiu padaryti diagnostika autotojoje, palyginimui su tokvilos rezultatais. Bet siaip kolkas patenkintas, traukia gerai, niekas nebarska, isidejau parktronikus alte, veikia puikiai, laisvu ranku iranga irgi veikia. Po poros men parasysiu kaip sekesi, siaip pardavinejo A&R service
CitataLokys parašė:
Tai va, sitos temos title stovi jau prie mano namu. Anksciau turejau ir dabar dar turiu mitsubishi colt 97 metu, bet nusprendziau masina pakeisti is esmes, nors kas liecia technini stovi kaip ir toyotos mitsubishiai irgi gan gerai laikosi. Siaip tai masinai yra keistas vienas purkstukas, dokumentai yra, keistas tokviloj, keite pardavejas, rida sutikrinta tokviloje per toyota europe. com ar koks ten psl yra, rida rode tokia kokia deklaruoja pirkejas. Taip pat stovi praktiskai naujas variklis, bent jau israse buvo surasyta kad variklyje buvo daug kas keista, nes kaip zinia tai yra toyotu liga, tai cia kaip suprantu kaip ir pliusas butu. Masina pries perkant jau buvo patikrinta toyota atstovybej, irodantys tai dokumentai irgi yra. Pries perkant paprasem kad butu nuvaryta techninei apziurai, nors apziura buvo daryta birzelio men. Nerado prie ko prisikabinti, aprode viska, pasake kad didele tikimybe kad nedauzta, nes nelysta prie varztu gale ir priekyje, dugno stovis idealus, patare pasidaryti antikorozine, stabdziai idealiai, vienu zodziu prikibti nerado prie ko. Is pradziu kai pasakem kad norim vaziuoti i TA tai taip kreivai paziurejo, bet buvau nustebes kad vistiktai sutiko, nes dar vaziavom draudima pasidaryti, siaip uz tai pliusa dedu tam pardavejui. Aisku jis buvo nustebes nes sako jus pirmieji nepasitikit Tokvila, bet atsarga gedos nedaro. Dar buvo nustebes kad masina kaunieciai perka. Kai vaziavom daryti draudimo ir po to i TA vairavo pardavejas, is tikruju jau vaziuojant i TA buvau pagalvojes gal bereikalo mes ten vaziuojam, nes su jo vaziavo stilium buvo galima matyti kad masina tikrai techniskai tvarkinga ir paspaudus pritraukia prie sedynes. Vakar pasikeiciau tepalus Autotojoj, paprasiau kad dar paziuretu skyscius, tai irgi nerado prie ko prisikabinti. Gal po poros men nuvarysiu padaryti diagnostika autotojoje, palyginimui su tokvilos rezultatais. Bet siaip kolkas patenkintas, traukia gerai, niekas nebarska, isidejau parktronikus alte, veikia puikiai, laisvu ranku iranga irgi veikia. Po poros men parasysiu kaip sekesi, siaip pardavinejo A&R service
na ir važiuosi 100metų;)aš savaji ir is Tokvilos pirkes,pramyniau jau 80000km viskas ok
CitataMars parašė:
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
sitam postui pilnai pritariu, ir man tokvilos atstovas sake kad mes matom tik garantinius taisymus jei jie buvo atlikti toyotos atstovybej, o iprastinuis patikrinimus niekas nefiksuoja. I serviso knygute siulau ziureti kaip i uzrasu knygute kuri nieko nereiskia, nes stampus ir parasus gali sudeti belekas. Geriau jau pasitikrinti duomenu bazej istorija apie darytus garantinius remontus, nuvaziuoti i TA, pasidaryti diagnostika toyota atstovybej o toliau loterija. Nes gali buti kad kazkurios detales atrodo gerai, bet joms liko 2 men tarnavimo, niekas nuo to neapsaugotas. Jei nenori galvos skausmo - perki nauja, bet tada bus kitas galvos skausmas - lizingas. As vien ieskodamas masinos praradau turbut suma uz kuria tepalus pasikeisciau toyotos servise, bet kas iesko tas randa. O siaip patariu dabar rugsejo viduryje pradet ieskot, nes siuo metu nieko nera.