Sveiki !
Nauja diena - nauja problema :D
Lėkdamas nuo pajūrio sostinėn pastebėjau tokį fenomeną:
Jeigu greitis iki 100~ temperatūros rodyklė stovi įkalta per vidurį.
Paspaudus iki 120km/h temperatūra kyla iki 3/4 skalės.
140km/h - vos ne raudona zona.
Lauke buvo 25-27 laipsniai
Kas per pokštai? :)
Antifryzo yra, ventiliatorius sukasi, menčių jam netrūksta.
CitataKabutto parašė:
Sveiki !
Nauja diena - nauja problema :D
Lėkdamas nuo pajūrio sostinėn pastebėjau tokį fenomeną:
Jeigu greitis iki 100~ temperatūros rodyklė stovi įkalta per vidurį.
Paspaudus iki 120km/h temperatūra kyla iki 3/4 skalės.
140km/h - vos ne raudona zona.
Lauke buvo 25-27 laipsniai
Kas per pokštai? :)
Antifryzo yra, ventiliatorius sukasi, menčių jam netrūksta.
radiatorius užsikimšes,pvz daug nusižudžiusiu musiu ant jo;)
O, apie kamikadzes net nepagalvojau, nuimsiu groteles, paziuresiu kas daros :)
Pas mane tas pats, jei 100, rodyklė lygiai per vidurį, virš 140, rodyklė pakyla iki 3/4. Išsigandau, nes anksčiau kažkaip nepastebėjau, galvoju, kas per velnias. Musės neužkimšę :D
Tai gal vamzdziai uzsikise nuo rudziu ar dar kokio slamsto :)
Termostatas???
Kas gali but tokiu atveju?
Mazai antifrizo- atmesta
termostatas
neefektyvus radiatorius (per mazas, uzsikimses(is vidaus ar isores), ar isbyreje vidiniai sieteliai)
blogas temperaturos daviklis
uzsikisusi ausinimo sistema
prapusta galvos tarpine
Musės taikė į bamperį, radiatorius svarus.
Termostata turbut galima pasikeist prie progos, kartu ir radiatoriu praplaut.
Kaip patikrinti ar uzsikisus neuzsikisus ausinimo sistema?
Tarpine tikiuosi nepramusta. Tepalas juodas, jogurtu nesimato, o ir antifryzas neburbuliuoja niekur. Kokie ten dar simptomai..?
neieškok sliekų, vasara visgi. Tegul tie, kurie čia svaigsta apie termostatus ir tarpines, prie +25C ir >, išvažiuoja į trasą ir užmina, tada kitaip kalbės. Viskas laiku keista, tame tarpe ir aušinimo skystis kas du metus, viskas veikia, o esant karštiems orams ir dideliems greičiams rodyklė kyla. Tiesa sakant, truputį daugiau važiavau negu 140, bet geriau nesakysiu kiek, kad nebūtų bėdos.
neturi ji aukščiau kilti pjauk nors 200,kažkuris mazgas nepilnai funkcijas atlieka
Teisingai AVENSIS D4D chip sako, autostradoje neturi kaisti. As savo senajai auto taip ir pravariau tarpine. Autostradoj uzkaito, vien del to, kad radiatoriuje buvo kamstis. Pirmiausia manau reiktu vizualiai pasiziuret antifrizo kokybe, jei jis nera skaidrus, gal ne raudonas o jau rudokas, tai gali buti, kad antifrizas renka visa korozija is ausinimo sistemos (rudis) nes kazkada buvo i sistema uzpiltas vanduo arba netinkamo santykio koncentratas. Jei visada buvo pilamas tinkamas antifrizas, tokiu bajeriu neturetu buti. Arba kazkada buvo pilta kokio nors marmalo, kad uzlopytu, kokia tai radijatoriaus skyle, o cia matom pasekmes.
Esu tweiravesis Solorinoj apie termostatus avensiu II, tai jie minejo, jei kazkas netaip su temperatura, termostata reiktu ziuret paskutineje vietoje, ale jis kazkoks ten madras stovi, ir praktiskai nera teke jo keisti. Kazka minejo, kad jis ar ne elektra valdomas, o ne paprastas nuo temperaturos atsidarantis. Bet cia labiau turetu zinot AVENSIS D4D CHIP. Bet autostradoje ir prie +35, tokiu bajeriu neturi, buti, jei su ausinimo sistema viskas ok. Netgi logiskai mastant autostradoje ausinimas turetu buti efektyvesnis, nes oro srautas i radiatoriu didesnis, reiskia skistis greiciau atausinamas. O vazinejant po kamscius varikliu didesne tikmybe kaisti, nes tam kad atausint antifryza reikia ventiliatoriaus pagalbos, kuris ir junginejasi pastoviai, o vaziuojant didesniu greciu, nemanau, kad kas esat girdeje, kad jis isijungtu... Nebent po didesnio greicio, kai sustojji...
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
neturi ji aukščiau kilti pjauk nors 200,kažkuris mazgas nepilnai funkcijas atlieka
pravažiuosiu dar kartą, pasitikrinsiu. Prieš mėnesį keičiau radiatorių, nes pradėjo leisti, gal dėl to ir kaito?
pritariu feniks, kazkas su elektra.
Citatakubilas parašė:
pritariu feniks, kazkas su elektra.
Nu jo Kruonio hidroelektrinė nustojo elektra tiekt uztad pradejo kaisti autostradojei:D
juokis kiek nori, anekdotus pasakok irgi kiek nori, bet tamsta esi neteisus del pjovimo kiek nori.
Radiatoriaus efektyvumas tiesiogiai priklauso nuo greicio. Ty kuo greiciau vaziuoji- tokiu pat greiciu dideja radiatoriaus ausinimas. Taciau variklio kaitimas tolygiai proporcingas suvartojamai energijai ty kurui kad maitint arklius.
Is to seka, kad greitejant automobiliui sildymas variklio kaista 3 laipsniu o vesinimas tiesiskas. Tai reiskia kad anksciau ar veliau vis tiek prades kaist, nes kubine parabole kazkuriam taske pralenks funkcine tiese, kad ir kokio statumo ji butu. aisku gamintojai ne durni, efektyvumai suskaiciuiti. Ir ausintis tas variklis turi ir prie 40 laipsniu magistralej 130 vaziuojant. Bet del 200- ne visi varikliai gali. Pvz 200 vaziuot is automobilio reikia istraukt mazdaug 110-120 ag(~85 kw) o is to seka kad paprastas d4d veiktu maksimaliu galingumu ir kais labiausiai. Ar spes ausintis- va cia geras klausimas, ypac jei radiatorius ne naujas.
jeigu viskas tvarkingai veikia tai niekas neturi kaisti,jeigu kažkas nepilnai atlieka sawo funkcijas tai kais,o tu filosofuok kiek nori su savo parabolem
fizika vadinasi sitas mokslas, ne filosofija. Ir taip, neturi kaist jei viskas tvarkingai. Ypac kai nevirsijamas rtekomenduojamas maksimalus greitis...
nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes
Is to seka, kad greitejant automobiliui sildymas variklio kaista 3 laipsniu o vesinimas tiesiskas. Tai reiskia kad anksciau ar veliau vis tiek prades kaist, nes kubine parabole kazkuriam taske pralenks funkcine tiese, kad ir kokio statumo ji butu. aisku gamintojai ne durni, efektyvumai suskaiciuiti. Ir ausintis tas variklis turi ir prie 40 laipsniu magistralej 130 vaziuojant. Bet del 200- ne visi varikliai gali. Pvz 200 vaziuot is automobilio reikia istraukt mazdaug 110-120 ag(~85 kw) o is to seka kad paprastas d4d veiktu maksimaliu galingumu ir kais labiausiai. Ar spes ausintis- va cia geras klausimas, ypac jei radiatorius ne naujas.
Čia buvo geras apie paraboles :)
CitataDariusno parašė:
nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes
pompa yra grynai cirkuliacine- slegio ji nesukelia. Paprastas 2mm metalo smotas (dazniausiai aliuminio lydino) su dantukais ant guolio. Vienintele reali jos prblema gali but antifriza praleidziantis guolis. Na yra galimybe kad ji apejus rudim nuo variklio (o nen nuo saves) bet tai praktiskai neimanoma nes nuosedos apacioj kaupiasi, o ne virsuj.
CitataMars parašė:
Čia buvo geras apie paraboles :)
Siaip tai viskas gyvenime matematika paremta, visi gamtos mokslai... Ir nors as gal kazkiek crazy, bet tikrai ne anekdotus jum pasakoju.
Citatafennix parašė:
CitataDariusno parašė:
nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes
pompa yra grynai cirkuliacine- slegio ji nesukelia. Paprastas 2mm metalo smotas (dazniausiai aliuminio lydino) su dantukais ant guolio. Vienintele reali jos prblema gali but antifriza praleidziantis guolis. Na yra galimybe kad ji apejus rudim nuo variklio (o nen nuo saves) bet tai praktiskai neimanoma nes nuosedos apacioj kaupiasi, o ne virsuj.
CitataMars parašė:
Čia buvo geras apie paraboles :)
Siaip tai viskas gyvenime matematika paremta, visi gamtos mokslai... Ir nors as gal kazkiek crazy, bet tikrai ne anekdotus jum pasakoju.
pilnas youtube apie pompu problemas. nuo korozijos buna atitruksta aparnuote nuo asies. ir asis sukasi sau o sparnuote sau. juk sparnuociu buna visokiu: aliuminiu plastikiniu metaliniu... nezinia ar ta pompa jau nebuvo pakeista i kokio taivanio produkta
korozija atsiranda tik tada kai ausinimo sistema uzpildoma vandeniu arba yra nesandari. Piresingu atveju deguonis i ausinimo sistema nepatenka, del to nera rudijimo ar kitaip korozijos. Faktas kad gali suluzt. Broko negalima atmest. O siaip sukasi jos simtais tukstanciu km be jokiu problemu....
Pas mane jau 100t. prasisuko po keitimo :)
nieko nesupratau is temos, bet jei miete vaziuojant prie +5c truoputi kansciai ir jau isijungia ventiliatorius, todykle daugiau vidurio niekada nerodo tai kas cia gali buti kaltas, ausinimo skycio norma, ir niekur nedingsta.
Sveiki, gal kas gali pasakyti kodel daznai isujungia ventiliatorius ir kokiu priemoniu imtis?
Isjunk kondicionieriu arba nukreipk oro putima nuo lango i kitokia padeti.Ventiliatorius junginejasi kartu su kondicionierium automatiskai jeigu putimas nustatytas ant priekinio lango.Taip apsaugo nuo langu rasojimo,bet dabar tai nelabai aktualu,tai galima atsukt i salona ir ventiliatorius nebesijungines ir kuras taupysis :)
Kaip patikrinti vandens pompa? Ar galima kokia nors diagnostika padaryti kad sužinoti del ko kaista, gal koks daviklis? ar pan.
Pakeisk termostata ir viskas baigsis,nepilnai atsidaro jis.Joks jis ten ne elektrinis,paprastas kainuoja apie 100 lt.Pmpa patikrinsi isemes,nors jei metaline sparnuote tai jai nieko negali atsitikt,tik leist skysti per guoli gali.Kaist gali del velyvo degimo
Kaip zinoti kokia pompa, avensis 2,0 benzinas 2008m, pastebejau lyg palasa per radiatoriu skystis, ar gali buti radijatorius nors uztenka skyscio?
ar negalvojus keisti termostata?
kur galo buti beda jei nedaug palasa per radiatoriu taciau vaziuojant temperatura pakyla, tai normalizuojasi?
Tavo vietoj pirmas darbas butu pakeist termostata,nors jei sakai kazkiek lasa radijatorius,gali buti pripilta sandarytojo ar dar kokio velnio(garstyciu)del to gali pakaist daugiau.Nepakeites termostato neieskok giliau bedos,99% jis neatsidaro pilnai
jai kaista mieste per kamscius tada termostatas jai magistraliai tai nebus termostatas
Radiatoriaus kamštis slėgį laiko?
Kamsti laiko, pasikeiciau radiatoriu, po miesta temperatura norma prie + 30 laisniu lauke.
Jeigu mieste norma, vadinasi pompa tvarkoj. Greičiausiai tai buvo radiatoriaus bėda.
Taip radijatorius leido, kolkas viskas ok.
Sveiki, mano problema panasi. Vaziavau pries kelias dienas autostradoje viskas buvo gerai. Pavazinejau mieste (kamstis, trumpi, ilgi atstumai) irgi viskas gerai.. Siandien pavazinejau ilgiau mieste ir pastebejau,kad pradejo kilti temperatura.. Kol grizau iki namu teko kelis kartus sustot.. Pries kelias dienas pastebejau, kad negaunu silto oro, seniau dar gaudavau silto oro i salona kai temperatura uzkildavo iki vidurio, o dabar nieko panasaus..visada tik saltas oras.. Siandien uzkilus temperaturai auksciau vidurio sustojau ir neuzgesines variklio atsidariau kapota, taciau nesisuka ta sparnuote, tas didelis ventiliatorius.. antifrizo nedariau..taciau ant dugno lyg ir matesi, kad yra, kai atves variklis reiks paziuret.. paskutini karta antifirza dapyliau sausio menesi, kai problema buvo jog negavau silto oro, tai tasyk problema buvo, kad buvo prieje oro i sistema, nuorinus ja viskas paliko gerai.. Nuo ko pradet? Atvesus varikliui tikrinti antifriza? Bet abejoju ar cia jis.. Blogiausia, kad nesisuka ta sparnuote-ventiliatorius.. Ka galeciau padaryti namu salygom? Dekui visiems!
Sveiki, mano problema panasi. Vaziavau pries kelias dienas autostradoje viskas buvo gerai. Pavazinejau mieste (kamstis, trumpi, ilgi atstumai) irgi viskas gerai.. Siandien pavazinejau ilgiau mieste ir pastebejau,kad pradejo kilti temperatura.. Kol grizau iki namu teko kelis kartus sustot.. Pries kelias dienas pastebejau, kad negaunu silto oro, seniau dar gaudavau silto oro i salona kai temperatura uzkildavo iki vidurio, o dabar nieko panasaus..visada tik saltas oras.. Siandien uzkilus temperaturai auksciau vidurio sustojau ir neuzgesines variklio atsidariau kapota, taciau nesisuka ta sparnuote, tas didelis ventiliatorius.. antifrizo nedariau..taciau ant dugno lyg ir matesi, kad yra, kai atves variklis reiks paziuret.. paskutini karta antifirza dapyliau sausio menesi, kai problema buvo jog negavau silto oro, tai tasyk problema buvo, kad buvo prieje oro i sistema, nuorinus ja viskas paliko gerai.. Nuo ko pradet? Atvesus varikliui tikrinti antifriza? Bet abejoju ar cia jis.. Blogiausia, kad nesisuka ta sparnuote-ventiliatorius.. Ka galeciau padaryti namu salygom? Beje radiatoriaus slangos abi karstos.Dekui visiems!
http://imageshack.us/photo/my-images/834/sparnuote.jpg/itariu,kad kontaktai gali gerai nedaeiti iki sparnuotes, labai jau kliba sitas raudonai apvestas sujungimas..
Pirmiausia tikrink,kiek yra antifryzo.Ventiliatorius cia nekaltas,vel susidare oro kamstis,todel ir negauni silto oro salone.O kodel jis susidare?Reikia tkrinti sistema,ar nebus tarpine pramusta.
Pas mane pradėjo dingti antifrizas, ieškojau kur leidžia, pastebejau radijatoriuas nutekejimus, pasikonsultavau, pakeičiau i nauja, sistema sandari, rodykle nepakyla auksčiau vidurio, jei reikia sudirba ventiliatorius.
Siandien lankiausi servise. Buvo dinges antifrizas ir nuorino sistema. Problema issisprende.. Meistras pasake, kad greiciausiai radijatoriaus beda. Liepe stebet kas kiek ir koks kiek dingsta antifrizo. Kiek mokejai uz radijatoriu ir kur pirkai ji dainilandija?
t22 avensio NISSENS firmos apie 570lt,t25 avensio kazkoks AVA QUALITY COOLING apie 310lt,bent jau tokius siule,kai klausiau parduotuvej
t25 benzinas niesen firmos detalitoj 440lt