Kaip jums kuriasi dyzeliukas, paspaudus engine mygtuka uzsikuria pati ar reikia siek tiek gazo duot? Nes man is pradziu kurdavosi pati (masina turiu 1,5 men.). Dabar pastebejau kad pastovejusi puse dienos uzvesti imanoma tik pagazavus. Be gazavimo uzvedimo metu apsukos nevirsija 1000 aps./min. Ar tai normalu?
Be gazo kuriasi normaliai. Gal kura koki pradejai pilti is kanistru ?
Na pas mane kuriasi irgi pati, be bedu. Siaip idomu butu suzinoti, kame cia beda, to prasto kurimosi. Gal kokio akumo? Girdejau, kad sistema pakankamai jautri kad ir maziems itampos svyravimams. Jei ka suzinosi, pranesk.
Kuras is neste. Gal ir akumuliatoriu laikas keisti. Tik kaip patikrint...
Kuriasi iskart paspaudus mygtuka. Ziema jei salta ir turi pasisildyti zvakes, tai pasisildo ir tada uzsikuria.
O kaip zvakes sildos? Automatiskai?
Citataalfredasg parašė:
O kaip zvakes sildos? Automatiskai?
Taip,automatiskai,ismini sankaba,spaudi start ir variklis kuri laika nesikuria,kol uzkaista,tada kuriasi.Beje,maniske kuriasi irgi be gazo.Abejoju,ar cia akumas kaltas,juk gazo paspaudimas jam jegos tikrai negali paduoti.As pradeciau bedos pirma ieskoti nuo oro padavimo-oro filtras ir gilyn.Antra-kuro padavimas-kuro filtras ir gilyn.Yra ir kitas variantas-Tokvila.
Oro filtra neseniai pakeiciau (40 lt kainavo, ne Bosch). Kuro filtro nekeites. Bet kodel vaziuojant is darbo masina kuriasi be gazo. O is ryto be gazo neuzkursi-uzsiveda, variklis paveikia 1 sekunde, krenta apsukos ir uzgesta. Apsukas uzvedimo metu ir uzsivedus rodo 800. Ar neturetu uzsivedimo metu apsukos but didesnes, o uzsivedus jau nukristi iki tu 800?
Citataalfredasg parašė:
Oro filtra neseniai pakeiciau (40 lt kainavo, ne Bosch). Kuro filtro nekeites. Bet kodel vaziuojant is darbo masina kuriasi be gazo. O is ryto be gazo neuzkursi-uzsiveda, variklis paveikia 1 sekunde, krenta apsukos ir uzgesta. Apsukas uzvedimo metu ir uzsivedus rodo 800. Ar neturetu uzsivedimo metu apsukos but didesnes, o uzsivedus jau nukristi iki tu 800?
jeigu lauke nešalta ir neijungtas kondicionierius tai bus apie 800,pabandyk užpuompuot saliarka,yra mygtukas ant kuro filtro
Taip daryti kai nesiveda is ryto? Jei uzsives tvarkingai tai reikš kad kuro filtras kaltas? P.S. kuro filtras uz oro filtro?
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataalfredasg parašė:
Oro filtra neseniai pakeiciau (40 lt kainavo, ne Bosch). Kuro filtro nekeites. Bet kodel vaziuojant is darbo masina kuriasi be gazo. O is ryto be gazo neuzkursi-uzsiveda, variklis paveikia 1 sekunde, krenta apsukos ir uzgesta. Apsukas uzvedimo metu ir uzsivedus rodo 800. Ar neturetu uzsivedimo metu apsukos but didesnes, o uzsivedus jau nukristi iki tu 800?
jeigu lauke nešalta ir neijungtas kondicionierius tai bus apie 800,pabandyk užpuompuot saliarka,yra mygtukas ant kuro filtro
Citataalfredasg parašė:
Taip daryti kai nesiveda is ryto? Jei uzsives tvarkingai tai reikš kad kuro filtras kaltas? P.S. kuro filtras uz oro filtro?
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataalfredasg parašė:
Oro filtra neseniai pakeiciau (40 lt kainavo, ne Bosch). Kuro filtro nekeites. Bet kodel vaziuojant is darbo masina kuriasi be gazo. O is ryto be gazo neuzkursi-uzsiveda, variklis paveikia 1 sekunde, krenta apsukos ir uzgesta. Apsukas uzvedimo metu ir uzsivedus rodo 800. Ar neturetu uzsivedimo metu apsukos but didesnes, o uzsivedus jau nukristi iki tu 800?
jeigu lauke nešalta ir neijungtas kondicionierius tai bus apie 800,pabandyk užpuompuot saliarka,yra mygtukas ant kuro filtro
[/quotetai reiks kad nelaiko slegio ir saliara nukeliauja atgal i baka,už oro filtro prie pat stabdziu skyscio bakelio
o gal uztektu atnajinti softa?
O kiek tai kainuoja?
Citatadtinas parašė:
o gal uztektu atnajinti softa?
kazkada mokejau solorinoj apie 100 lt. Analogiskos uzsvedimo bedos kaip pas pati isnyko.
Aciu visiems uz pagalba.
Citatadtinas parašė:
kazkada mokejau solorinoj apie 100 lt. Analogiskos uzsvedimo bedos kaip pas pati isnyko.
Pakeistas kuro filtras uzsivedimo ypatumu nepakeite. Gal tada verta atnaujinti softa kaip dtinas minejo? Kaip suprantu tai kompo parametru atnaujinimas? dar man duoda neramumu oro filtras, idetas ne is tu geresniu bosch ar mann... O kaip manote ECU reseta gal vertetu padaryt?
oro filtras ne prie ko. Jei nori reseto, nuimk klemas kelioms minutems, bet nemanau, kad tai ka pakeis.
perašyk programa dažmiausiai padeda esant blogam vedimuisi(žinoma jeigu kas nėra tai sugede)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
perašyk programa dažmiausiai padeda esant blogam vedimuisi(žinoma jeigu kas nėra tai sugede)
Tai borto kompiuterio softas atnaujinamas? Ar tik parametrai? Ir kur tai geriau daryt?
Citataalfredasg parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
perašyk programa dažmiausiai padeda esant blogam vedimuisi(žinoma jeigu kas nėra tai sugede)
Tai borto kompiuterio softas atnaujinamas? Ar tik parametrai? Ir kur tai geriau daryt?
tai variklio valdymo bloko(kompo) programos perasymas i naujesne versija,kuria perašius dingsta problema del uzvedimo ir mažiau kemšamas egr voztuvas,i Tokvila nuwarai ir perašys,kai kuriem modeliam kur nustate gamykla tai atliekama nemokamai,tai prieš perašant galima užklausti atstovybės,ar garažiniai turi naujausia programa neaišku
Buvau tokviloj. Pasakiau kad noriu perrasyt, klause kodel, pasakiau salta be gazo nesikuria dazniausiai. Tai sake kad corolla verso 06 nebutina atnaujinti PĮ. Sako reik daryt variklio diagnostika, sako gal kas bus blogai su kuro slegiu, nelaiko, o gal purkstukai. Pas juos variklio diagnostika nuo 154.... ne tik kompa pajungs bet ir prie variklio lis, kazka nuimines. Krc, brangu. Paskui man priburs ka nors, kad ka nors reiks keist uz pora stukiu. Gal zinot kokiu patikimu varikliu diagnostikos meistru?
susirask forumieti Modka
Citatadtinas parašė:
susirask forumieti Modka
aciu susisieksiu.
Skambinau i mototoja tai sake diagnostika daro uz 108, be jokiu "nuo". taip pat uzklauses apie PI atnaujinima, tai sake atnaujins kartu su diagnostika uz ta pacia kaina. Tik faktas tas kad ju meistras atostogauja dabar 2 sav. Keista kad tik viena turi kuris daro diagnostikas :)
Na istorijos pabaiga. Softo nenaujinau. Gavau meistro kontaktus, kuriuos dave forumietis. Tai buvo blogi 3 purkstukai - per daug pyle ar kiauri (kazkas is tu savoku). Purkstukus pirkau naudotus, po 300 lt/vnt. Saibas, tarpines pirkau is mototojos. Dabar kuriasi masina kaip laikrodis. Pagal mano VIN dave purktuko koda 23670-09140, ieskodamas su tokiu kodu naudotu niekur neradau, pasigooglines radau kad mano masinai tinka 23670-0R170 http://www.ginner.at/images/Dieselkatalog_Seite14.pdf. svarbiausia kad denso kodas 095000-7640 butu toks pats, o ne toyota detales kodas. Tai pirkau, 23670-0R170, isemus senus purkstukus ju kodas taip pat buvo 23670-0R170.
Citatafredasg parašė:
Na istorijos pabaiga. Softo nenaujinau. Gavau meistro kontaktus, kuriuos dave forumietis. Tai buvo blogi 3 purkstukai - per daug pyle ar kiauri (kazkas is tu savoku). Purkstukus pirkau naudotus, po 300 lt/vnt. Saibas, tarpines pirkau is mototojos. Dabar kuriasi masina kaip laikrodis.
Tai tas meistras kurs tvarkė tavajį mašiniuką, kaip jis sužinojo kurie purkštukai "kiauri" buvo? Negi jis turi diagnostinį stendą?
Tai tas pirmasis pasake is praktikos kad purkstukai ir reik visus 4 neisimant ju ant stendo, nes jis man parode visus pozymiu irodes kad mano masina lekus dvigubai daugiau nei rida rodo. Taip pat sake kad geriausiu atveju 3 blogi. As nutariau kad nepaziurejus nereik spresti. Tai variau pas kita, kuris turi pazistamu servisuose, tai pasake purkstukai blogi ir kurie. O keiciau pas pirmaji meistra, nes jis buvo teisus del purkstuku vien apziurejes masina ir varikli. jis buves tokvilos darbuotojas, dabar dirba sau, eiles pas ji dideles, rimtas zmogus.
Citatafredasg parašė:
Tai tas pirmasis pasake is praktikos kad purkstukai ir reik visus 4 neisimant ju ant stendo, nes jis man parode visus pozymiu irodes kad mano masina lekus dvigubai daugiau nei rida rodo. Taip pat sake kad geriausiu atveju 3 blogi. As nutariau kad nepaziurejus nereik spresti. Tai variau pas kita, kuris turi pazistamu servisuose, tai pasake purkstukai blogi ir kurie. O keiciau pas pirmaji meistra, nes jis buvo teisus del purkstuku vien apziurejes masina ir varikli. jis buves tokvilos darbuotojas, dabar dirba sau, eiles pas ji dideles, rimtas zmogus.
Tam kad nustatyti purkštukų gedimą būtina juos išimti, statyti ant stendo ir pan. tokvila ir kitų miestų atstovybės nei viena neturi tokių stendų. tai kaip jie galėjo nustatyti (diognuozuoti) tokį gedimą.:|
Sito nzn kaip, bet kazkokiu budu sugebejo pasakyti kas negerai.
Kai pirkau savaja Verso,variau i diagnostika Mototojoi-jie tikrino purkstuku darba taip-pasijunge kompa,toki maziuka,rankini ir ivede kazkokius nustatymus-variklis pradejo pats gazuotis beveik iki max-kiekvienu gazavimu veikdavo tik vienas purkstukas.Ir taip 4 kartus.Is gautu duomenu man uzgarantavo,kad veikia gerai.Tokiu pat budu tikrino ir uzvedima-tiek silto,tiek salto.
Citataketvirtasis parašė:
Citatafredasg parašė:
Tai tas pirmasis pasake is praktikos kad purkstukai ir reik visus 4 neisimant ju ant stendo, nes jis man parode visus pozymiu irodes kad mano masina lekus dvigubai daugiau nei rida rodo. Taip pat sake kad geriausiu atveju 3 blogi. As nutariau kad nepaziurejus nereik spresti. Tai variau pas kita, kuris turi pazistamu servisuose, tai pasake purkstukai blogi ir kurie. O keiciau pas pirmaji meistra, nes jis buvo teisus del purkstuku vien apziurejes masina ir varikli. jis buves tokvilos darbuotojas, dabar dirba sau, eiles pas ji dideles, rimtas zmogus.
Tam kad nustatyti purkštukų gedimą būtina juos išimti, statyti ant stendo ir pan. tokvila ir kitų miestų atstovybės nei viena neturi tokių stendų. tai kaip jie galėjo nustatyti (diognuozuoti) tokį gedimą.:|
Nu idomus cia meistrai pas jus kurie pagal garsa nustato gedima :) Na aisku galima atspeti kad purkstukai blogi nieko nuostabaus bet dazniausiai buna 1 arba 2 blogi tai pagal pirma meistra visus reikes keisti nors ir nereikia. Siaip jau senai nebereikia purkstuku issimineti ant stendo statyti uztenka pasijungti diagnostikos prietaisa ir pagal kompensacijas matosi kurie purkstukai blogi, plius dar keli testai atliekami purkstukam kompiuteriu. Ant stendo statyti reikia tik kai perki naudota ir nori pasitikrinti kaip jis veikia, kad nenusipirkti numirusio. Beto po keitimo reikalinga purkstuku adaptacija ypac 2.2 varikliam.
Citatamodka parašė:
Citataketvirtasis parašė:
Citatafredasg parašė:
Tai tas pirmasis pasake is praktikos kad purkstukai ir reik visus 4 neisimant ju ant stendo, nes jis man parode visus pozymiu irodes kad mano masina lekus dvigubai daugiau nei rida rodo. Taip pat sake kad geriausiu atveju 3 blogi. As nutariau kad nepaziurejus nereik spresti. Tai variau pas kita, kuris turi pazistamu servisuose, tai pasake purkstukai blogi ir kurie. O keiciau pas pirmaji meistra, nes jis buvo teisus del purkstuku vien apziurejes masina ir varikli. jis buves tokvilos darbuotojas, dabar dirba sau, eiles pas ji dideles, rimtas zmogus.
Tam kad nustatyti purkštukų gedimą būtina juos išimti, statyti ant stendo ir pan. tokvila ir kitų miestų atstovybės nei viena neturi tokių stendų. tai kaip jie galėjo nustatyti (diognuozuoti) tokį gedimą.:|
Nu idomus cia meistrai pas jus kurie pagal garsa nustato gedima :) Na aisku galima atspeti kad purkstukai blogi nieko nuostabaus bet dazniausiai buna 1 arba 2 blogi tai pagal pirma meistra visus reikes keisti nors ir nereikia. Siaip jau senai nebereikia purkstuku issimineti ant stendo statyti uztenka pasijungti diagnostikos prietaisa ir pagal kompensacijas matosi kurie purkstukai blogi, plius dar keli testai atliekami purkstukam kompiuteriu. Ant stendo statyti reikia tik kai perki naudota ir nori pasitikrinti kaip jis veikia, kad nenusipirkti numirusio. Beto po keitimo reikalinga purkstuku adaptacija ypac 2.2 varikliam.
taip, adaptacija padare
o tai adaptacija padare o pasitikrinti purkstukus su kompu nesugebejo? O kur keitei? nes jauciu kad as adaptavau :)
Nenoriu sutikti su tuo teiginiu, kad nerekia purkštukų išiminėti. Bet puikiai žinau kad Autotojos atstovybė išėmus purkštukus veža juos tikrinti ant stendo į Dizridą. Nors kas juos žino, gal jie (Autotoja) perka padevėtus ir daro taip kaip tu sakai tikrina ant stendo. :D:D:D:DTaip išeina kad brangiai kainuojantis stendas reikalingas tik tam, kad patikrinti ar gerus purkštukus nusiperki.
Citatamodka parašė:
o tai adaptacija padare o pasitikrinti purkstukus su kompu nesugebejo? O kur keitei? nes jauciu kad as adaptavau :)
viska jis turi. Sake per kompa nlb ka gali pasakyt apie purkstukus, kai mano beda buvo kad masina is ryto is 3-4 karto start mygtuko paspaudimo uzsikurdavo. Vaziuojant ne kart nebuvo kad trauka dingo ar kas panasiai, kaip laikrodis dirba. Tik uzsivedimas mane neramino. Ne pas tave dariau, pas ta pati zmogu kur pasake kad purkstukai blogi-jis ta prielaida padare ivertines kiek masina is tikro prabegus.
sakau zmogus tokviloj dirbes, guli pas ji ten kruvele kampe sudeti remeliai su visokiais "geriausias mechanikas 2008", "...darbuotojas" ir t. t.
Citataketvirtasis parašė:
Nenoriu sutikti su tuo teiginiu, kad nerekia purkštukų išiminėti. Bet puikiai žinau kad Autotojos atstovybė išėmus purkštukus veža juos tikrinti ant stendo į Dizridą. Nors kas juos žino, gal jie (Autotoja) perka padevėtus ir daro taip kaip tu sakai tikrina ant stendo. :D:D:D:DTaip išeina kad brangiai kainuojantis stendas reikalingas tik tam, kad patikrinti ar gerus purkštukus nusiperki.
O tai nusiperki naudotus purkstukus ir statysi netikrines? Gana nepigiai gaunasi tas pastatymas plius tarpines. Jei per diagnostika nustatai kuris purkstukas blogas vistiek ji pasitikrini ant stendo nes buna ir del kompresijos grybauja parametrai bet labai retai.
Aš noriu pasakyti, kad su "testeriuku" kurį turi atstovybė, su tuom aparačiuku jie pilnai purkštuko patikrinti negali. Jie veža juos pas rimtus specus ir už viską tai jama gan nemažą pinigėlį. Tai sakau kam eiti į atstovybę kai geriau pačiam nuvažiuoti "tenais". Jie ir pigiau padaro ir rimtesnę įrangą turi. Šiuo atveju galiu tik apsidžiaugti, kad manajį auto tvarkė
Dizrida. Buvo vienas kuriozas su jais, tai labai sąžiningai pasielgė, kas tik kelia jų įvaizdį klientų akyse. Galiu visiems rekomenduoti
Citatamodka parašė:
O tai nusiperki naudotus purkstukus ir statysi netikrines? Gana nepigiai gaunasi tas pastatymas plius tarpines. Jei per diagnostika nustatai kuris purkstukas blogas vistiek ji pasitikrini ant stendo nes buna ir del kompresijos grybauja parametrai bet labai retai.
O tai kam perki už paskutinius "grašius" gan prabangią mašiną, kad ant naujų purkštukų pinigėlio trūksta. Juk siūliau "pagalbą". o dabar sumokėjai už remontą ir nežinia kiek laiko važinėsi su devėtais.
Citataketvirtasis parašė:
Aš noriu pasakyti, kad su "testeriuku" kurį turi atstovybė, su tuom aparačiuku jie pilnai purkštuko patikrinti negali. Jie veža juos pas rimtus specus ir už viską tai jama gan nemažą pinigėlį. Tai sakau kam eiti į atstovybę kai geriau pačiam nuvažiuoti "tenais". Jie ir pigiau padaro ir rimtesnę įrangą turi. Šiuo atveju galiu tik apsidžiaugti, kad manajį auto tvarkė Dizrida. Buvo vienas kuriozas su jais, tai labai sąžiningai pasielgė, kas tik kelia jų įvaizdį klientų akyse. Galiu visiems rekomenduoti
Citatamodka parašė:
O tai nusiperki naudotus purkstukus ir statysi netikrines? Gana nepigiai gaunasi tas pastatymas plius tarpines. Jei per diagnostika nustatai kuris purkstukas blogas vistiek ji pasitikrini ant stendo nes buna ir del kompresijos grybauja parametrai bet labai retai.
O tai kam perki už paskutinius "grašius" gan prabangią mašiną, kad ant naujų purkštukų pinigėlio trūksta. Juk siūliau "pagalbą". o dabar sumokėjai už remontą ir nežinia kiek laiko važinėsi su devėtais.
Kokia tu "pagalba" siulei ? Kiekvienas pagal save sprendzia ar jam naudotus ar naujus deti. Beto ziurek kam rasai nes ne as keiciausi purkstukus. Pasenusi pas tave informacija pilnai su kompu gali pasitikrinti purkstukus ir matyti pagal parametrus kiek jie laikys. O jei jus ten savo dizridoje tik ant stendo statote kad patikrinti d4d purkstukus tai pasidomekite apie naujesne yranga. Beje labai jau dirbtina reklama dizridai darai.
Citataketvirtasis parašė:
Aš noriu pasakyti, kad su "testeriuku" kurį turi atstovybė, su tuom aparačiuku jie pilnai purkštuko patikrinti negali. Jie veža juos pas rimtus specus ir už viską tai jama gan nemažą pinigėlį. Tai sakau kam eiti į atstovybę kai geriau pačiam nuvažiuoti "tenais". Jie ir pigiau padaro ir rimtesnę įrangą turi. Šiuo atveju galiu tik apsidžiaugti, kad manajį auto tvarkė Dizrida. Buvo vienas kuriozas su jais, tai labai sąžiningai pasielgė, kas tik kelia jų įvaizdį klientų akyse. Galiu visiems rekomenduoti
Citatamodka parašė:
O tai nusiperki naudotus purkstukus ir statysi netikrines? Gana nepigiai gaunasi tas pastatymas plius tarpines. Jei per diagnostika nustatai kuris purkstukas blogas vistiek ji pasitikrini ant stendo nes buna ir del kompresijos grybauja parametrai bet labai retai.
O tai kam perki už paskutinius "grašius" gan prabangią mašiną, kad ant naujų purkštukų pinigėlio trūksta. Juk siūliau "pagalbą". o dabar sumokėjai už remontą ir nežinia kiek laiko važinėsi su devėtais.
Pasiulei- as atsisakiau. Kiekvienas sprendzia pats. Jei as neperku nauju, nereiskia kad neturiu "Grasiu", kaip tu cia skelbi.
Reklamos jiems nedarau, tiesiog pasitaikė sąžiningi meistrai. Ir ne taip kaip atstovybėje parekomenduoja keisti visus (už 6600) arba net nesuprasdami gedimo iki galo duoda blogus nurodymus keisti tą arba aną agregatą. Kas liečia kainos tai jau geriau naujus dėsiu nei antrą kartą tiek gadinti sau nervų, nes nuo mašinos būklės priklauso mano "uždarbis" ir ne tik. Saugumas visų svarbiausia, o senas daiktas nežinia kiek jis tarnaus.
kaip pasireiskia kai blogas pukstukas? Pirkau masina, dariau diagnostika tokviloje, sake kad blogas purkstukas vienas, lygtais kompensacija 3.4 jai neklystu. Jokios lemputes nedega, traukia net nzn , nera su kuo palyginti, nes persedau nuo passato. Kuriasi gerai, bent jau man taip atrodo. Kaip jums buvo?
Jo, butu ir man idomu suzinoti, kaip jau atskirt, kad reik vaziuoti i diagnostika ir kazka pradet daryt.
Kai dariau diagnostika, sake, kad vienas purkstukas issiskiria is kitu savo parodymais, bet visi parodymai normos ribose. Sake, gal laikys 10k km, gal 100k km. Tai va, ka reiskia laikys, kokie pozymiai atsiras, kai jam jau bus sakes? I ka atkreip demesi?
Man seniau turetai toyotai 2004 m kai pradejo vienas purkstukas leisti per daug kuro tai vaziuojant uzsidegdavo diagnostikos lempute ir uzgesdavo variklis. Pastovejus galedavo vaziuoti koki 100 km.Po to vel tas pats. Pakeitus purkstuka reikalai issisprende
Hmmm, cia tai jau rimtai taip...
Man kazkaip pradejo vaidentis, kad variklis netolygiai dirba, vibracija per didele ir variklio kalenimas daznai pasireiksdavo, tai nuvariau i Tokvila patikrint ar viskas gerai, patikrino ir surado, kad vieno purkstuko kompensacija per didele (per daug purskia). Pakeiciau purkstuka ir tas kalenimas dingo, tolygiau variklis pradejo dirbt, vibracija tokia pat liko - matyt cia jau mano paranoja. Tai va tiek.
Tai kiek kainavo diagnostika ir purkštuko keitimas?
Diagnostika kazkur 125 Lt, purkstuko keitimas (silpna darosi rasant kaina) - 1900Lt, cia tokviloj visiskai nauja purkstuka statant (cia tipo su nuolaida purkstukui 26% ir darbams 10%).
Tokios kainos tai tikrai atbaido nuo oficialių atstovų, bet be jų kažin ar kas nors atlieka tokius darbus. Įpatingai purkštukų diagnostiką?
Na diagnostika tai velnias ja rautu ne tokie jau dideli pinigai, bet va purkstuku keitimas tai jau musa per kisene, aisku buvo galima ieskot naudoto purkstuko (manau kainuotu purkstukas 2-4 kartus pigiau), bet tai uzimtu daugiau laiko: surask, vezk patikrinti, neaisku kiek tas naudotas laikys, aisku zmones deda naudotus ir vaziuoja be problemu. Forumietis "Modka" daro diagnostika, manau ir tas kompensacijas paziuri ir visa kita, dar visokie UAB"Dyzelservis" - Vilniuje,"Dizrida" - Kaune -vel gi kiek jie ten gali su savo iranga patikrinti - negaliu pasakyti.
dėl dyzelserviso, jei pas normalų meistrą pakliųsi iškart pasakys, kad neįmanoma denzo purkštukų pasakyt ar jis gerai dirba ar blogai, jie neturi domenų kiek ir kokie skaičiai turi būt. Kaina visai logiška, purkštukas ~1000lt, visos poveržlės ir tarpinės ~400lt plius darbas ~400lt ;) vat ir gaunas ~1900lt.
Kaina tai gal ir logiska, bet vistiek brangus malonumas, dar jei taip reiketu visus keturis naujus purkstukus susimest visai nelinksma kaina susidarytu.
CitataMars parašė:
Tokios kainos tai tikrai atbaido nuo oficialių atstovų, bet be jų kažin ar kas nors atlieka tokius darbus. Įpatingai purkštukų diagnostiką?
Diagnostika galima pasidaryti bet kur, kur yra prietaisas ,kad nuskaitytu variklio klaidas. Purkstukas naudotas Telsiuose kainuoja apie 200 lt bet ar geras bus tai loterija
tai kad nuskaito variklio klaidas prie ko čia purkštukai... purkštukus reikia tikrinti atskirai ir tikrinti kokie skaičia rodomi, o kad sužinai kokie skaičiai reikia tada palyginti su normom. Denso normų pokolkas nieks neturi ;) Nebent tokvila jau susiskaičiavo, o gal kas žinot kur jau kas turi, tai pasidalinkit.
CitataNNZ parašė:
tai kad nuskaito variklio klaidas prie ko čia purkštukai... purkštukus reikia tikrinti atskirai ir tikrinti kokie skaičia rodomi, o kad sužinai kokie skaičiai reikia tada palyginti su normom. Denso normų pokolkas nieks neturi ;) Nebent tokvila jau susiskaičiavo, o gal kas žinot kur jau kas turi, tai pasidalinkit.
Is kur cia tokia info kad denso normu niekas neturi? kai atsirado purkstukai atsirado ir normos :)
CitataNNZ parašė:
dėl dyzelserviso, jei pas normalų meistrą pakliųsi iškart pasakys, kad neįmanoma denzo purkštukų pasakyt ar jis gerai dirba ar blogai, jie neturi domenų kiek ir kokie skaičiai turi būt. Kaina visai logiška, purkštukas ~1000lt, visos poveržlės ir tarpinės ~400lt plius darbas ~400lt ;) vat ir gaunas ~1900lt.
puikiai imanoma pasakyti kaip dirba purkstukas pasijungus kompa, tiek is purkstuku parametru tiek ir atlikus papildomus testus. Pakeitus purkstuka dar adaptacija reikalinga.
Citatamodka parašė:
CitataNNZ parašė:
dėl dyzelserviso, jei pas normalų meistrą pakliųsi iškart pasakys, kad neįmanoma denzo purkštukų pasakyt ar jis gerai dirba ar blogai, jie neturi domenų kiek ir kokie skaičiai turi būt. Kaina visai logiška, purkštukas ~1000lt, visos poveržlės ir tarpinės ~400lt plius darbas ~400lt ;) vat ir gaunas ~1900lt.
puikiai imanoma pasakyti kaip dirba purkstukas pasijungus kompa, tiek is purkstuku parametru tiek ir atlikus papildomus testus. Pakeitus purkstuka dar adaptacija reikalinga.
na jei pas žmonės protinga galva tai jie pasidarė ribas, bet net tokvila dar jų neturi, bent šiam momentui, kaip ir dyzlerservisas. O kompą pasijungus tu pamaytis skaičiukus, jei tu turi pasidaręs ribas tai tu žinai kaip dirba, jei tu jų neturi niekaip nepasakysi ar jis gerai purškia ar ne.
CitataNNZ parašė:
Citatamodka parašė:
CitataNNZ parašė:
dėl dyzelserviso, jei pas normalų meistrą pakliųsi iškart pasakys, kad neįmanoma denzo purkštukų pasakyt ar jis gerai dirba ar blogai, jie neturi domenų kiek ir kokie skaičiai turi būt. Kaina visai logiška, purkštukas ~1000lt, visos poveržlės ir tarpinės ~400lt plius darbas ~400lt ;) vat ir gaunas ~1900lt.
puikiai imanoma pasakyti kaip dirba purkstukas pasijungus kompa, tiek is purkstuku parametru tiek ir atlikus papildomus testus. Pakeitus purkstuka dar adaptacija reikalinga.
na jei pas žmonės protinga galva tai jie pasidarė ribas, bet net tokvila dar jų neturi, bent šiam momentui, kaip ir dyzlerservisas. O kompą pasijungus tu pamaytis skaičiukus, jei tu turi pasidaręs ribas tai tu žinai kaip dirba, jei tu jų neturi niekaip nepasakysi ar jis gerai purškia ar ne.
nu gal mes nesusisnekam bet senai visi turi tas ribas...
nu nežinau va toyota kątik nusipirko stendą, bet kai buvo paklausta kaip tikrinsit ar teisingai purškia, sako, kad dar nežino, o atsakymas nu tas veikia tas neveikia. Tas pats su dyzelservisu identiškai kai buvo paklausta ar denzo tikrina atsakymas, kad ne nors visur reklamuojasi. Nesakau, kad jūs neturit(kas labai gerai, jei tiksliai nusiėmėt) tų ribų, jei taip tai tik gerai, kad iš savų turi.