Sveiki, Kolegos,
Turiu tokią problemą. Mano Corolla Verso pradėjo rodyti ožius. Pamažu didinant greitį, nesvarbu kuria pavara,(tarkim kad ir su autopilotu) tarp 2 ir 3 k apsukų mašina praradinėja trauką sekundei ir tada kaip kokį kamštį pramuša, iš duslintuvo pasirodo juodi dūmai ir trauka vėl atsiranda. Po kelių sekundžių vėl tas pats. Apsukoms pakilus virš 3 tūkst./min problema dingsta. Traukia puikiai, jokių dūmų. Pavažiavus kad ir kelis kilometrus ir sustojus, paspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno iš duslintuvo pasirodo tiek juodų dūmų, kad draugai pradėjo vadinti mano arkliuką aštunkoju, išleidžiančiu rašalo uždangą. :) kai dūmai išsisklaido ant asfalto lieka didžiausia dėmė juodų suodžių.
Mano atlikti darbai:
Išvalytas EGR;
Pakeisti tepalai + filtras;
Pakeistas kuro filtras;
Pakeistos degalinės ir kuro rūšis;
Pakeistas oro filtras.
Tačiau niekas nepadėjo. Gal galite ką parekomenduoti? Gal kam buvo tokios pačios bėdos ir radote sprendimą? Lauksiu Jūsų atsakymo.
As manau, kad cia turetu EGR buti kaltas. Nes ten ji valdo elektra o ne vakumas kaip senesnio modelio. Gal kas su kontaktais negerai.Jei sakai, kad isvalytas ir suteptas Ir turetu degti diagnostikos lempute.Dar gali buti turbyna i pabaiga.
CitataMiguelis parašė:
Mano atlikti darbai:
Pakeistos degalinės ir kuro rūšis;
Pakeitei kuro rūšį !!! Turbūt juokauji :D
Na taip. Pyliau vienoj degalinėj šiek tiek pigesnį. tai gal žmonės sukčiauja ir ko nors primaišė į kurą, kaip nekartą teko susidurti su tuo lenkijoje. mašina "kosėti" pradeda.
tai pradėjau pilti statoilo.
O serviso lemputė neužsidega. Tai patariat nuvykti į kompiuterinę diagnostiką?
Jei serviso lempute nedega kompiuterine diagnostika nieko neparodys. As ziureciau egr laidu kontaktus, dar gal prapusti intercolerio radiatoru
Siulau pavaziuoti su pajungtu kompiuteriu,kad paziuretu tuo momentu purkstuku darba,turbinos slegi (gal slegio daviklis pagrybauja).
Oro srauto matuoklis arba turbos slegio reguliatorius. Kazka musu klubietis ralfas jau tvarkesi sia problema uz 80lt :) Pas mane kai saltas variklis buna trukos uzstrigimas bet prie kitu apsuku mazdaug ant 2000rpm ir paskui atsigavimas, bet po poros tokiu pastrigimu, paskui vaziuojant viskas buna ok.
Kodel teip yra, juodi dumai pasipila nesveikai, nes kuras nesudega del oro trukumo. Del to reiktu ziuret kas dedasi su oro srautu. Na ir aisku gali buti su EGR valdymu, kadangi jis valdomas elektra, bet jei jis valdomas elektra ar neturetu mesti kokio check engine kai stringa....
Sekmadienį užsidegė Check engine, VSC ir TRC OFF lemputės. pirmadienį nuvažiavau į kompiuterinę diagnostiką ir nieko nerado. Tad pralėkė meistras pasijungęs kompą. Kompas parodė turbinos "overboost". Lietuviškai pavadino turbinos perpūtimu. Išsiėmė turbiną ir akivaizdžių mechaninių gedimų/pažeidimų nepastebėjo. Tad nusprendė dar nusiūsti į turbinų centrą, kad isitikinti, jog su mechanine dalimi viskas tvarkoje. Jei turbina tvarkoje, sekantį žingsnį pasiūlė turbinos slėgio daviklio keitimą. Tad informuosiu apie darbų eigą. :) gal kam kada pravers ši informacija, jei susidurs su panašiom problemom.
CitataMiguelis parašė:
Sekmadienį užsidegė Check engine, VSC ir TRC OFF lemputės. pirmadienį nuvažiavau į kompiuterinę diagnostiką ir nieko nerado. Tad pralėkė meistras pasijungęs kompą. Kompas parodė turbinos "overboost". Lietuviškai pavadino turbinos perpūtimu. Išsiėmė turbiną ir akivaizdžių mechaninių gedimų/pažeidimų nepastebėjo. Tad nusprendė dar nusiūsti į turbinų centrą, kad isitikinti, jog su mechanine dalimi viskas tvarkoje. Jei turbina tvarkoje, sekantį žingsnį pasiūlė turbinos slėgio daviklio keitimą. Tad informuosiu apie darbų eigą. :) gal kam kada pravers ši informacija, jei susidurs su panašiom problemom.
kada viršslegi pučia papraščiaušiai yra pareguliuojama kojele ant voztuwo kur stovi ant turbinos kad pūstų tinkama slegi ir nereikia nieko keisti;)
Reguliavimui reikalinga kokia speciali įranga/stendas? Kaip žinoti, kad sureguliuota normaliai, ar tai daroma pasijungus kompiuterį?
CitataMiguelis parašė:
Reguliavimui reikalinga kokia speciali įranga/stendas? Kaip žinoti, kad sureguliuota normaliai, ar tai daroma pasijungus kompiuterį?
arba kompa pajungti arba su monometru,su monometru tiksliau gaunasi
Pas mane lygiai tokiapat masina. Tad rasyk apie visus gedimus ir sprendimus ;)
Sveiki dar kartą.
Pagaliau rasta ir pašalinta problema!! Buvo įtrūkęs toks aliuminis vamzdelis. Tiksliai pavadinimo neprisiminsiu, bet berods "oro kolektoriaus". ir dar viena guminė žarna, prakiurusi. Matomai buvau šiek tiek apgautas, kai prikau automobilį. Anot meistrų, buvo gavęs smūgį į nosį, tai ir palaužė vamzdelį, o guminė žarna taip pat buvo "meistriškai" užlopyta su izoliacija ir nusukta į apačią, kad nesumatytų kokybiškas darbas.
Tai dabar mašiniukas tiesiog skraido. negaliu atsidžiaugti.
Na dar meistrai išvalė iš turbinos suodžius, kurie buvo susikaupę, dėl tų skylių. Dėl to, kad pro šalį buvo traukiamas oras, buvo maišomas "riebesnis" kuro mišinys, dėl to, turbina springdavo, prarasdavo trauką ir metėsi tie juodi dūmai.
Remontas kainavo nei daug, nei mažai. 700 lt. :| Bet meistrus suprantu. tai buvo katino tampymas už pautų. Teko ir turbiną nusiimti išvalyti, nieko blogo neradus vėl sukti galvas, kame replės. Reguliavo ir vožtuvą. Na vienu žodžiu viską išmėgino. Ir praktiškai gedimą rado netyčia, nes viskas buvo labai gerai paslėpta nuo akių. :)
Pagaliau galėsiu mėgautis kelionėmis ir važinejant iš taško A į B. B)
Dėkui visiems už pagalbą ir patarimus. :)
P.S. po remonto kuro sąnaudos sumažėjo apie 30% !! B)
Va kaip ir minejau su oro padavimu nesamone bus. Beje sita reikala as irgi noreciau susitvarkyt :) Reik prasyt meistru, kad visas slangas apziuretu, nes cia ir Ralfas, kazkokias slangas pasitvarko ir va kolega ta pati daro, ir masina nebedaro nesamoniu ant turbo iputimo. Beje man Solorina jau turbo slegi yra pareguliavus nes irgi overboostas buvo...
Jeee... :))) Dziugu, kad isprendei beda :) Ir kad tai buvo ne Toyotos brokas, o zmoniu prikisti nagai... Nu ka, gali dabar dziaugtis lakstanciu masiniuku ir palengvejusia karma :)))
Kai nueini pas meistrą, tai tas pats kaip pas daktarą. Jeigu pats nepasakai, ką daryti, tai jie pradeda nuo aplinkui. Daktaras vietoje to, kad atliktų išsamius tyrimus dažniausiai paskiria vaistus, kurie vėliau pasirodo buvę visiškai nereikalingi. Meistras vietoje to, kad pirmiausia apžiūrėtų žarneles, išardo turbiną ar variklį. Pamenu, viena kartą kai mano senajame auto buvo atsiradęs keistas garsas, tai jie puolė keisti viską, kas tik galėtų tą garsą sukelti. Pakeitė net vairo stiprintuvo hidro siurblį. Paskui paaiškėjo, kad tas kalimas buvo dėl to, jog generatoriaus dirželis vienoje vietoje iš vidaus buvo truputėlį iškąstas (buvo toks išpjovimas). Išvada, matyt mes tų meistrų visada turim prašyti arba jiems liepti, kad jie visada pirmiausia kruopščiai apžiūrėtų žarneles, dirželius, filtrus ir tik po to ardytų mašiną...:)
Nu va, zalia ruta po paparaliais, atejo ir pas mane kaledos. Vakar po 300km pries pat pabaiga nusvito mano masiniukas savo geltonais simboliais :@
Isjungus varikli ir palaukus niekas nepasikeite, bet riedant paskutinius km link namu staiga dingo trauka :o Ziaurus jausmas, kai masina lygioje vietoje i maza kalniuka vos lipa 2 begiu. Turbo kicko irgi nebeliko. Sustojau, atidariau kapota, apziurejau visus skysciu, viskas norma. Po mazos stovejimo pertraukeles uzvedus masina lemputes dege ir turbo veikla grizo.
Sekmadieni pazystamas padarys diagnostika... Ziuresim, kur ir kas..
Na va, zinau klaidu kodus.
P2002
P0400
P0405
Ka jos reiskia?
Klaidas istryne, bet po poros km vel viskas uzsiziebe
CitataKestutis777 parašė:
Na va, zinau klaidu kodus.
P2002
P0400
P0405
Ka jos reiskia?
Klaidas istryne, bet po poros km vel viskas uzsiziebe
P2002 - Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P0405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor 'A' Circuit Low
Cia vertimas bet gali buti nelabai tikslus
P2002 - dyzelino dalelių filtro zemas efektyvumas
P0400 - Išmetamųjų dujų recirkuliacijos srauto sutrikimas
P0405 - išmetamųjų dujų recirkuliacija Jutiklių grandinės gedimas
Kadangi pats EGR pravaliau, tad jo klaidu pakartotinai neberode. Liko tik P2002. Atstovai sutvarkys pagal garantija..
gal galima placiau? jau buvai pas juos? kelintu metu Tavo masina? Garantijai tai tik trys metai, ar Tavoji "isipaiso", ar garantija pratesta? :)
Maniske yra 2008 metuku. Pirmasis savinikas buvo garantija prateses, tad viska padarys pagal ja.
Prasiau, kad tiesiog padarytu regeneracija to DFP, bet jie atsove, kad masina yra garantine ir jie viska darys pagal instrukcija, kaip reikalauja gamintojas, tokiais atvejais. Jei butu ne garantine, tai jie iskart bandytu regeneruoti.
Abydniausia, kad jie neturi laisvo laiko ateinancias 2 savaites :( Tad masina pasiliko, kad labiau neuzikimstu tas filtras ir kai tik atsiras laisvas laiko tarpas, jie iskart imsis manosios...
Atgaves masina, parasysiu ka jie jai padare.
Bent jau nereikes uz nieka moketi...
CitataKestutis777 parašė:
Maniske yra 2008 metuku. Pirmasis savinikas buvo garantija prateses, tad viska padarys pagal ja.
Prasiau, kad tiesiog padarytu regeneracija to DFP, bet jie atsove, kad masina yra garantine ir jie viska darys pagal instrukcija, kaip reikalauja gamintojas, tokiais atvejais. Jei butu ne garantine, tai jie iskart bandytu regeneruoti.
Abydniausia, kad jie neturi laisvo laiko ateinancias 2 savaites :( Tad masina pasiliko, kad labiau neuzikimstu tas filtras ir kai tik atsiras laisvas laiko tarpas, jie iskart imsis manosios...
Atgaves masina, parasysiu ka jie jai padare.
Bent jau nereikes uz nieka moketi...
O bent kokia pakaitine dave tom dviem savaitem ar "kaip nori taip sukis" ? :]
Pasiule "pigiai" issinuomoti. 300kr/120lt- dienai. Gal tiek to, pasivaiksciosiu as ;) I nauda iseis daugiau pajudeti. Iki pardos tik 2km ;)
tai kad čia iš tikrųjų pigiai, be jokių kabučių
Panaši problema buvo, tai mototojoje pravalė katalizatorių, ir patarė nepilti to eko ar kokio ten dyzelio, žiema vėl buvo šitas gedimas atsiradęs, nieko nedariau, užgesinau variklį ir namo nuėjau, kitą dieną viskas puikiai veikė, nedegė jokios lemputės. Pas mane 2.2 variklis.
Citatamega parašė:
tai kad čia iš tikrųjų pigiai, be jokių kabučių
Matai, kaip pigu Norvegijoi ;) Permeciau kitas nuomas, tai nieko pigiau ir neradau. Viskas vuo 400kr ir i virsu.
Na va, padare regenerecija, (3 kartus degino, kol viskas isdege), dave velniu, kad trumpom distancijom ir zemom apsukom vazineju. Liepe bent karta i savaite prasilekti aukstom apsukom. Vienu zodziu, nieko naujo. Clubieciam zinoma beda ir zinomi sprendimai ;)
CitataKestutis777 parašė:
Pasiule "pigiai" issinuomoti. 300kr/120lt- dienai. Gal tiek to, pasivaiksciosiu as ;) I nauda iseis daugiau pajudeti. Iki pardos tik 2km ;)
Na kaip Norvegijos tai nesakyčiau kad brungu labai, Tokvila irgi "pigiau" siūlo jei remontuojies pas juos, nuo 99lt berods. Su LT algom :)
Citatakaktusas parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Pasiule "pigiai" issinuomoti. 300kr/120lt- dienai. Gal tiek to, pasivaiksciosiu as ;) I nauda iseis daugiau pajudeti. Iki pardos tik 2km ;)
Na kaip Norvegijos tai nesakyčiau kad brungu labai, Tokvila irgi "pigiau" siūlo jei remontuojies pas juos, nuo 99lt berods. Su LT algom :)
Na, tada gaunasi, kad pagal algu standartus, tai Norvegijoje pigiau galima masina issinuomoti. 2h darbo uzmokestis, dienos nuoma...
Todel as ir esu Norvegijoje, o ne LT...
Sveiki, pas mane po nakties tas pats atsitiko, masina netraukia iki 2 tukstanciu apsuku ir meta juodus dumus, poto dingsta dumai ir trauka atsiranda nuo 2 tukstanciu.
Gal galite konkreciau pasakyti kas gali buti?
Masina nupirkau nesenai, pakeiciau visus filtrus ir alyva.
200km vaziavo gerai,po nakties kazkas atsitiko.. :A
Citata iš: Darius91 Įrašytas Balandis 27, 2018, 14:06:03 PM
Sveiki, pas mane po nakties tas pats atsitiko, masina netraukia iki 2 tukstanciu apsuku ir meta juodus dumus, poto dingsta dumai ir trauka atsiranda nuo 2 tukstanciu.
Gal galite konkreciau pasakyti kas gali buti?
Masina nupirkau nesenai, pakeiciau visus filtrus ir alyva.
200km vaziavo gerai,po nakties kazkas atsitiko.. :A
Dyzelis ane? :)
SCV ?
Taip dizelis, EGR gamikliskai nera.
Ka reiskia SCV ar kaip ten ?
Buvau i servisa nuvares, paziurejo virsutiniskai, tai pasake turbina reikia valyt, nes po motoro dangciu paziurejo,kad turbinos voztuvai vaiksto blogai.
Gali buti kazkas tokio?
Nenoriu varyt be reikalo daryt,nes galbut ne tame problema.
EGR buna visose masinose gamykliskai
Kai pirkau sake man kazka, kad sitoj masinosj nera kazkokio filtro gamyklisko kur turi Toyota, bet neesme, reikia issiaskint problema,kokie variantai gali buti.
DPF pas tave nera. O seip problema arba turbinoje, arba EGR voztuve. Greiciauisiai visgi turbinoje.
Greiciausiai masina buvo pirkta uzsienyje su turbinos defektu, cia perekupai kazka padare kad spetu parduoti :)
Gal kazkas buvo susidures su tokia pat problema?
Nes ir technine perejo savo eiga ir dumingumas geras ir vaziavo puikiai, pakeiciau tepalus,filtrus ir vazinejau dar 1 diena , 100km pravaziavau, kita ryta uzsivede kaip visada gerai, bet labai letai isibegeja ir dumai juodi,po 2 tukstanciu apsuku atsigauna trauka ir nedumina.
Hm,idomu ka jie ten gali pripilti?
Pvz. XADO https://xado.co.uk/revitalizants/classic/revitalizan-diesel-engine (https://xado.co.uk/revitalizants/classic/revitalizan-diesel-engine)
ir dar yra visokiu chimiju, kai laikinai padeda.
Pakeitei tepala su priedais ir chana.......
Varysiu treciadieni i servisa, pasake pasiziures,diagnostika padarys, bet prades tikriausiai nuo EGR valymo, nes tai yra pigiausiai ir maziausias remontas.
Tai EGR gali ir pats išsivalyti, tereikia 12mm rakto ir vidinio šešiakampio apie 6mm bei karbiuratoriaus valiklio
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
EGR valymas nepades. Garantuoju 95%. Turbina bus.
Kad paciam Egr valyti tai rankos pas mane auga ne visai is tos vietos, kad masina taisyt..
O EGR valymas ilgai uztrunka?
Noretusi kuo maziau investiciju, bet matau jau nuteikiat mane,kad turbina teks restauruoti? :(
Mano pazystamas pries 2 savaites nupirko masina. Kita diena uzsidege tepalo spaudimo lempute ir pasigirdo kalimas. Nueme karteri - ant indeklu folijos prideta :D Tepalo siurblys buvo uzsikimses, jo niekas nevale, o tiesiog folijos uzdejo ir i autogida :D
Labai idomu pagal LR istatymus baudzia tokius ar ne jeigu kreiptis del to, kad apgauna ir t.t...
Nes masina pirkau is zmogaus, bet kaip visada buvo ant kazkokios firmos, ir saskaitos fakturoj parasyta, masina naudota, garantijos nesuteikiama.
Aisku cia nukrypau nuo temos, bet tokius reikia pamokyti..
Triperius atsivaro ir parduoda kaip naujus.
Citata iš: Darius91 Įrašytas Balandis 27, 2018, 21:13:44 PM
Labai idomu pagal LR istatymus baudzia tokius ar ne jeigu kreiptis del to, kad apgauna ir t.t...
Nes masina pirkau is zmogaus, bet kaip visada buvo ant kazkokios firmos, ir saskaitos fakturoj parasyta, masina naudota, garantijos nesuteikiama.
Aisku cia nukrypau nuo temos, bet tokius reikia pamokyti..
Triperius atsivaro ir parduoda kaip naujus.
O tai cia toks gi "biznis" jau desimtmeciais gyvuoja. Manau daugiau laiko ir nervu padesi, nei naudos turesi mokydamas tokius...
Be to, reikia blaiviai mastyti-jei masina gera, tikrai mazai pravaziavus - kaina bus atitinkama. Nenorekim uz kapeikas nupirkt superine masina..
Tai butent masina ne uz kapeikas, bet visvien lodoriai toliau apgaudineja visus ir statosi sau namus...
Zodziu....gal dar kas nors pakomentuos del sitos temos?
Jei ne paslaptis -kiek mokejai?
2005m, 3600eu, Linea sol komplektacija,oda.
Galiu is ilgametes praktikos pasakyt,kad pirkai oda ir kitokius privalumus,bet ne technini stovi.Jeigu salia stoves puikaus stovio linea terra ir grynas lavonas linea sol ,9 is 10 lietuviu pirks linea sol :D
Istikro ziurejau technini stovi, nesu is tu kur reikalingas pilnas paketas ar dar kazkas, tiesiog atrode visapusiskai tvarkingingas, tuo labiau maciau jos nuotraukas is aukciono kaip atrode,kad galini bamperi daze ir t.t..
Bet del turbinos ar egr nieko neuzsimine, nes pirma savaite vaziavo puikiausiai ir be dumu, pravaziavau 250km....
Citata iš: Darius91 Įrašytas Balandis 28, 2018, 01:12:41 AM
2005m, 3600eu, Linea sol komplektacija,oda.
Nu va. Tokios pat gero stovio ir tokios komplektacijos eina po 4500 euru Vokietijoje. Negi manai kad uz 3600 gali gera nupirkt? Stebuklu nebuna. Maciau ir uz 1400 euru vokieciuose, bet tai jau lauzas.....kuri reikia tvarkyti kapitaliai.
Nepergyvenk labai. Susitvarkysi ir vazinesi. Tik nesistebek kad dar kokiu "fokusu" islys..
Tai ka, daugiau niekas nera susidures so tokia problema?
Turbina eina saibom..dedi nauja arba restauruoji sena. Jokiu kitu problemu nematau.
reikia daryti pilna diagnostika ir ziuret kas negerai. Labai stipriai nekaltinciau pardavejo, daznai buna pardavejas nevazineja su automobiliu, nebent mieste trumpa atstuma i plovykla, regitra, pas meistrus ar pan... taip kad kai kuriu gedimu kurie kaip tau atsirado po keliu simtu km nenumanoma numatyi. Aisku sutinku, jeigu yra toks atvejis, kad kaip ''Bemsas'' rase folija vietoj indeklu, tuomet jau reikia griebti pardaveja uz kiausiniu ;) del pacio duminimo juodais dumais bedu gali buti ivairiu: turbina, kiauras interkulerio vamzdynas, buves atvejis su corolla - purkstukai. Egr rekomenduoju profilaktiskai valyti bent karta i metus.
Na supratau, varysiu treciadieni i servisa tai manau iki savaites galo bus aisku kas yra...
Siaip viskas pasidare po to kai pakeiciau tepalus,filtrus..
Kaip vienas forumietis rase,gal ka i tepalus kokios dabavkes buvo ipile,kad veiktu kuriam laikui.
Citata iš: Darius91 Įrašytas Balandis 29, 2018, 20:08:31 PM
Na supratau, varysiu treciadieni i servisa tai manau iki savaites galo bus aisku kas yra...
Siaip viskas pasidare po to kai pakeiciau tepalus,filtrus..
Kaip vienas forumietis rase,gal ka i tepalus kokios dabavkes buvo ipile,kad veiktu kuriam laikui.
na manau toks scenarijus tikrai imanomas, jei viskas pasidare po tepalu keitimo.
Mano pazystamui buvo panasiai. Vazinejo metus su masina, keite tepalus viskas buvo gerai. Bet po eilinio tepalu keitimo ir pirmo uzvedimo su naujais tepalais - dumai per duslintuva melyni. Pasirodo sutapimas - alsuoklis uzsikimso.
Kazkaip galvojau, kad niekas jau folijos nededa, nes cia taip dare laaabai seniai, bet pasirodo ir dabar daro. Masina su indeklais su folija buvo pirkta pries 3 savaites kazkur :) Po indeklu keitimo ir tepalo siurblio valymo vazioja puikiai.
Citata iš: Darius91 Įrašytas Balandis 27, 2018, 16:36:00 PM
Taip dizelis, EGR gamikliskai nera.
Ka reiskia SCV ar kaip ten ?
Buvau i servisa nuvares, paziurejo virsutiniskai, tai pasake turbina reikia valyt, nes po motoro dangciu paziurejo,kad turbinos voztuvai vaiksto blogai.
Gali buti kazkas tokio?
Nenoriu varyt be reikalo daryt,nes galbut ne tame problema.
Kuro siurblio vožtuvai
Tai ka kolegos, isvale man EGR uz 25eu ir masina vaziuoja kaip bitute,sake,kad buvo uzsikimses EGR lyg niekad nevalytas.
Aciu dievui,kad egr, nes buvau jau pasiruoses turbinai...
Citata iš: Darius91 Įrašytas Gegužė 05, 2018, 15:01:00 PM
Tai ka kolegos, isvale man EGR uz 25eu ir masina vaziuoja kaip bitute,sake,kad buvo uzsikimses EGR lyg niekad nevalytas.
Aciu dievui,kad egr, nes buvau jau pasiruoses turbinai...
Kiek laiko valė už 25€? :)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk