Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: mind Įrašytas Gegužė 08, 2008, 10:49:02 AM

Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Gegužė 08, 2008, 10:49:02 AM
Pasidalinkit savo pastebėjimais apie toyotų variklius, kokių problemų turėjot, kaip jas išsprendėt?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Gegužė 08, 2008, 20:17:51 PM
problemos? o jų dar būna? geri varikliai :) dėkui tiem geltonodžiam :D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Birželis 15, 2008, 20:33:18 PM
Kas liecia D4D motora-tai puiki masina,tik labai jautrus kurui.teko girdeti,jog prireike nauju forsunkiu jau po 40k KM:(:( turint omeni 2000LT uz viena nauja:otad tik  reik daznai naudoti papildus.man ,asmeniskai teko keis savai-radau uz 350 is englisko avensio.Veikia be problemu.bet,jauciu ir sankabai bus tuoj kaput.gal kas nors pasidalins savo praktika del sankabos.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Birželis 15, 2008, 20:57:13 PM
Gaila kubilas, bet nedaug žinau apie tuos D4D, pažiūrėk pas kolegas celica klubehttp://www.celica-klubas.com/forumas/Kitos-Toyotos/3884/D4D-varikliai.html, ten berods buvo apie juos kalbėta.B)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Vycka Įrašytas Birželis 15, 2008, 23:20:58 PM
man naujam auto 2 kartus kas ~15000km keitė sankabos guolį, nes pradėdavo garsiai cypti. Tuo pačiu ir sankabą pakeitė. Dabar lyg ir sustvarkė. Man tik neramu dėl tų biopriemaišų kure, nes turiu Toyota laišką, kuriame jie garantuoja variklio darbą, jeigu yra iki 5% to biokuro dyzeline, o tuo tarpu pagal Lietuvos įstatymus dabar degalinės privalo maišyti ne mažiau, kaip 5.25% atrodo...:|
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Birželis 16, 2008, 16:07:27 PM
ko gero teks kalbet apie saliarka{atsiprasau uz klaidas,be galo sunku spausdint}LT dyzelis turi begalybe priemaisu,ir niekada nesuzinosim,kiek % jie suvaro i kura kuri uzsipila VENTUS koloneleje teko vazinet UK.ta pati daina.Biodyzel tai tas pats ka pilam ant keptuves.bet jie pripratinti naudoti priedus .nes be ju-vienos islaidos.tik lengviau buvo dainuot,nes garantija JAPONISKA.iseme motora is ekskavatoriaus ir laukia kol nauja parves.kalbu apie KOMATSU.o ka daryt su mano TOYOTA.garantijos jau senai ner.pilu gera saliara,ir priedus,nesiskundziu kol kas.bet kokiu atveju suryja tik 5.5litro ir eina kaip bitute.gal ir datempsiu iki geresniu laiku-gal nauja sugebesiu nuspirkt.bet tai jau nebebus oyota,nes mano kaime beda su ja.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: simzem Įrašytas Birželis 16, 2008, 18:39:47 PM
Sveiki,
apie kokius kuro papildus kalbate?
Aš turiu jau antra Avensi ir jokiu dar papildu nepyliau. Kura pastoviai pilus is   Statoilo?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Birželis 17, 2008, 23:07:34 PM
Citatamind parašė:
Pasidalinkit savo pastebėjimais apie toyotų variklius, kokių problemų turėjot, kaip jas išsprendėt?


Na kolkas bedu nera, nesinoretu ju ir tureti, tik va kai raso kad vidutiniskai 5,5l sunaudoja tai nelabai suprantu... tiek gaunasi tik uzmiesty vaziuojant iki 100km/h. Tai ir nezinau, ar cia su mano Toyota kazkas negerai ar su kazkieno fantazija :D
O sankaba tai nesuprasi- tai pasidaro visiskai kieta, tai vel apynormale, bet aisku vistiek kietoka.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Birželis 17, 2008, 23:11:05 PM
Citatakubilas parašė:
Kas liecia D4D motora-tai puiki masina,tik labai jautrus kurui.teko girdeti,jog prireike nauju forsunkiu jau po 40k KM:(:( turint omeni 2000LT uz viena nauja:otad tik  reik daznai naudoti papildus.man ,asmeniskai teko keis savai-radau uz 350 is englisko avensio.Veikia be problemu.bet,jauciu ir sankabai bus tuoj kaput.gal kas nors pasidalins savo praktika del sankabos.

Prisiklausiau ir as kad jautrios Toyotos saliarkos kokybei, tai galvoju kaip teks Baltarusijoj ir Ukrainoj uzsipilynet, pas juos tai garantuotai dar prastesne nei pas mumi... o piltis tai juk reikes...nesinoretu ten kur sustoti... O gal pilantis tik normaliose degalinese viskas bus gerai?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Birželis 18, 2008, 00:20:37 AM
Citatakaktusas parašė:
Prisiklausiau ir as kad jautrios Toyotos saliarkos kokybei, tai galvoju kaip teks Baltarusijoj ir Ukrainoj uzsipilynet, pas juos tai garantuotai dar prastesne nei pas mumi... o piltis tai juk reikes...nesinoretu ten kur sustoti... O gal pilantis tik normaliose degalinese viskas bus gerai?

Na kad baltarusijos kuras prastas tai tikrai, teko patirti savo kailiu, atrodo normaliose dagalinėse pyliau, bet problemų buvo, tiek gerai kad ne su savo mašina važiavau :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Birželis 18, 2008, 12:05:44 PM
Na kad baltarusijos kuras prastas tai tikrai, teko patirti savo kailiu, atrodo normaliose dagalinėse pyliau, bet problemų buvo, tiek gerai kad ne su savo mašina važiavau :)[/quote]

Na va, nelabai malonu girdeti... o tai gal kokio priedo i kura nusipirkti ar ka? Jau kelione suplanuota.. o kokiu problemu buvo?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Birželis 18, 2008, 14:44:03 PM
na dėl priedų tai reiktų domėtis jau atstovybėse gal ar autoservisuose, pirmiause tai uždegė purkštukai o paskui dar ir kuro siurblys pradėjo streikuot, nežinau ar tikrai nuo to ar čia sutapimas :|
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Birželis 20, 2008, 20:34:38 PM
Man teko tik i Lenkija vazineti,ta prasme ,po keliones i Lenkus sustreikavo forsunkes.manau ,kad problema prasidejo dar LT ,o lenkai pridejo savo.aisku,neuzsikisa forsunke is karto.todel Autotoja meistrai ir rekomenduoja periodiskai isipilti ir kuro sistemos valiklio.ta pat rekomend ir uzsienyje.Zodziu:man pirmiausia uzsidege CHECK(geltonas siurblio logo) ir prapuole galia.uzgesinau.uzvedziau.viskas OK-vaziuoju.tas pat pradejo kartotis dazniau.uzlekiau diagnostikai.mano kaime tik artojai su KEMI priesaky.kompas parode turbinos reguliavimo davikli.pralekiau mazdaug 3-4 tukst km,kol viena ryta auto neuzsivede.Autotojos kompas is kart parode kur beda. ir dar pasireiksiu del kuro sanaudu:po miesta vaziuoju neperdaugiausi,bat piko metu,o po to trasoj.vidutines sanaudas man rodo 5,1.Ziema:6-6,5 L/100km.AS nenesioju ant galvos megztos ,ar kitokios beretes,ir nemegstu gaisti laiko kelyje,zinoma,proto ribose-100-140. ir esu labai patenkintas kuro sanaudomis,nes Verso kai kada buna pakrautas.o gal auto kompas gryba pjauna!?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Birželis 23, 2008, 00:45:28 AM
nėra tie kompai tikslųs, bet apytiksliai galima tikėt, aš tai pasitikiu senu geru kilometražo metodu :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: picuolis Įrašytas Liepa 14, 2008, 14:38:53 PM
pastebejau viena bajeri, uzpylus pilna baka kompas neberodo kiek km galima nuvaziuoti, ir pradeda rodyti tik kiek nusekus kurui, del vidutiniu sanaudu kazkaip irgi kyla itarimas nes nuvaziavus 100kl trasoj ir 8km mieste rodo 4,8km/l. Taip kad kilometrazo metodas ko gero tiksliausias
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Grazinulia Įrašytas Liepa 14, 2008, 15:06:30 PM
Citatapicuolis parašė:
pastebejau viena bajeri, uzpylus pilna baka kompas neberodo kiek km galima nuvaziuoti, ir pradeda rodyti tik kiek nusekus kurui, del vidutiniu sanaudu kazkaip irgi kyla itarimas nes nuvaziavus 100kl trasoj ir 8km mieste rodo 4,8km/l. Taip kad kilometrazo metodas ko gero tiksliausias


oi, gal pas mane su matematika negerai, bet 4.8 km/1l, tai vos ne 20 l - 100 km iseina.... ??? Gal 14.8km/l ?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Liepa 14, 2008, 19:51:16 PM
Citatapicuolis parašė:
pastebejau viena bajeri, uzpylus pilna baka kompas neberodo kiek km galima nuvaziuoti, ir pradeda rodyti tik kiek nusekus kurui, del vidutiniu sanaudu kazkaip irgi kyla itarimas nes nuvaziavus 100kl trasoj ir 8km mieste rodo 4,8km/l. Taip kad kilometrazo metodas ko gero tiksliausias

Pas mane buna kai mazai lieka kuro grybaut pradeda kompas, pradeda rasyt kad dar kokiu 250km galima nuvaziuoti, nors realiai koki 100km tenuvaziuotum. O su sanaudom tai pas save issiaiskinau, kad prie vidutiniu kiek rodo pridedi 0,7 l ir gauni realias  :D
Ir sanaudos didesnes negu dauguma raso, man grizus is uzmiescio 5,5-5,7 gaunas, o vien mieste malantis 7-8 dyzelio :|
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Jordan Įrašytas Liepa 14, 2008, 22:05:02 PM
na as tika nusipirkau Avensi nuo 03 dyzeli. tai vat idomu pasidare kaip su tais priedais kuro, kokius pilt. Nuo pat pradziu norisi tinkamai priziureti auto.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Liepa 15, 2008, 21:10:06 PM
Degalineje arba autopardeje paimk dyz kuro papildo Kuro sistemai,purkstukams praplauti.instrukcija rasi ant pakuotes.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Liepa 15, 2008, 21:28:01 PM
Autotojoje rekomendavo panaudoti priedu,nes diagnostika parode( pakeitus 1 cilindro forsunke) ,kad ir 3 cil fors atsilieka.atrodo ,kad dabar motoro tarbas normalizavosi.tfu tfu tfu ,kaip sako lietuviai,dar i medi padauziau-kad taip ir dirbtu ,ir tiek traukos turetu kubilo avensis.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Jordan Įrašytas Liepa 16, 2008, 10:48:33 AM
jo tuos priedus zinau, bet kiek zmoniu tiek nuomoniu apie tu priedu nauda.. Vieni sako padeda, pravalo. Kiti sako kad kaip tik valydami surenka visas siuksles ir jos nuseda ant purkstuku ir t.t. Na reiks pabandyti, nors nesiskundziu kol kas nieko, bet nepamaisys gal ...:D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Liepa 16, 2008, 11:14:07 AM
as tai nenaudoju jokiu priedu tik profilaktiskai uzsipilu rusisku dyzeliu ir jokiu problemu ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Liepa 17, 2008, 22:23:46 PM
Uzsakiau sankabos komplekta Autotojoj.pasirodo,nera taip brangu-apie 1,5 LT.ir pakeitimas ,bet ne pas juos:400.cia be smagracio.butu gerai ,kad jo ir nereikt. ruosiuosi po truput vasaros atostogoms
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 01, 2008, 22:51:14 PM
Ant 2ro purkstuko  kuro padavimo vamzdelio renkasi tepalas.purkstukai visai nesenai pakeisti.uzversta super.nesuprantu-is kur jis atsiranda.kol kas shpecai neatsake i si klausima.gal kam nors is jusu buvo taip atsitike.?negi tik po LT per atostogas galesiu maltis,ir liks mano kelione i FR?:o
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Conroy Įrašytas Rugpjūtis 07, 2008, 09:53:06 AM
Na as turiu avensis 2004 metu, bet su varikliu bedu ir nera kol kas...
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Rugpjūtis 07, 2008, 11:08:45 AM
Šiek tiek info apie toyotų variklius:
http://www.toyota-faq.ru/faq/?f=engine/information
Lentelėje nurodyta kai kurių variklių (ne)gebėjimas lankstyti vožtuvus, nutrūkus diržui.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:22:59 AM
Citatamind parašė:
Pasidalinkit savo pastebėjimais apie toyotų variklius, kokių problemų turėjot, kaip jas išsprendėt?

Ne per seniausiai va įsigijau avensiuką, paturėjus mazda, mitsubisi nusprendžiau ir toyota pabandyt :p Tai su 1.8 benzinuku kažkas negerai, o gal gerai :D
Jei sankryžoje sustoju ilgesniam laikui, o prieš pradedant važiuot užgazuoju per daug ir neįjungiu untro bėgio, tai ji trūkčioja visa... Čia gal reik apsukas nureguliuot ar ką.... gal kam buvo kažkas panašaus ? Nes niekaip neišeina iš vietos padraguot.... :(
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:24:55 AM
o iki kiek tu pirmu begiu suki?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:26:18 AM
CitataNNZ parašė:
o iki kiek tu pirmu begiu suki?

Jei uzgazuoji kad apsukos virs 2k tai viskas trukcioja, jei pajudi palengva ar ijingi antra begi viskas ciki piki....
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:26:41 AM
Man taip būna kai meti sankabą labai staigiai, nzn ar čia pas tave problema ar tik reikia priprast prie naujos mašinos, nepabandęs nepasakysiu ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:29:59 AM
tai suk daugiau nei 2k apsuku ir ziurek kas bus trukcioja ar ne gal neuztenka HP kad pakiltu greit kai sankaba atmeti.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:34:20 AM
Bet esme tame, jei va trumpam prie raudonos sustoju iki puses minutes tai tokiu nebuna.... Seip matosi, jei ilgesniam laikui sustoju, tai apsukos nukrenta momentu nuo 900 iki 600 kazkur... Pagal mane arba apsukos blogai nureguliuotas arba tarpyne tarp vairo ir sedynes pakolkas bloga :D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 09:52:57 AM
o pas tave vvt-i variklis?  nors siaip skirtumo ner cia pas dauguma toyotu krenta apsukos kam jos reikalingos jei ramiai vazineji. Siaip visi japonai pasukas megsta tai jei nori lekti reik jas kelti.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 10:19:56 AM
Matysiu dar ar apsmoka kelti jas ir ar išvis apsmoka tai daryt... Gal čia reik visdėlto iprast labiau prie jos... Nes va per pirmasias savaites su ja jau teko prasukt 1k kilometrų, o va kuro išėjo nepilni 7 litrai šimtui... Tai čia man patiko :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 10:39:33 AM
ne nekelt siukius o tiesiog paciam sukti daugiau
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 19:24:58 PM
Pas mane irgi tas pats- apsukos nukrenta iki ~600, duodi gazo , tai pirmiausiai "pagalvoja" na o jau paskui laikykis. Užtat kuro sąnaudos trasoj ~6,5 L benzo (nepakrauta)90- 120km/h
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 21:14:06 PM
Tai gal but yra "turbo lag",kai reik laiko isukti turbinai.isties nezinau,bet pabandyciau sutepti asele(turbinos)gal pristringa kartais,o mano manymu ,ir apsuku truksta.sakot 600,per maza man atrodo.mano diesel visa laik laisvais min900 rodo.reiks pas motorista pasklaust;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 22:11:28 PM
Toks jausmas,kad viskas normalizavosi su motoru-traukia puikiai,nedumija,ima apsukas vos prie pedalo prisilieti.jega:)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 22:51:36 PM
Citatamind parašė:
Pas mane irgi tas pats- apsukos nukrenta iki ~600, duodi gazo , tai pirmiausiai "pagalvoja" na o jau paskui laikykis. Užtat kuro sąnaudos trasoj ~6,5 L benzo (nepakrauta)90- 120km/h


Niu tai tada viskas teisingai, reiskiasi tarpine tarp vairo ir sedynes bloga :D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 23:05:52 PM
As tai apie saliarkines kalbu.su benzu jau daug metu nevazineju,todel nemanau,kad tarpine bloga(ta kur tarp vairo ir sedynes),gal tik gerai reik gaztelt pries pajudant,kai zalia uzsidega:p
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 23:24:13 PM
Niu o pas man beda, kad su savaja tayota dar nedaug issibandes ir atrodo kad cia gedims... O siandien kai pavaziavau atradau finta, kad visdelo reik trupuciuka atleist sankabele, masinele pajuda, tada galima spaust dugna ir sauna i prieki... tai manau tada viskas ten tavrkoje :D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 11, 2008, 23:29:21 PM
Sankabele nerizikuok per daug,bo pas toyotas jos vos ne aukso kainoj:o
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Giedrius Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 08:06:49 AM
Sveiki Kolegos.Sveikinimai ikurus kluba.
Yra klausimelis del variklio.Veikiant varikliui,kartais islenda pasalinis garselis,panasus i siuvimo masinos.Vienas "zinovas"porino,kad tai neva su kondicionierium susije.Gal kas susidurete su panasia problemele,ar panasia tema teko aptarinet.ACIU VISIEMS
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 08:53:02 AM
dirzelis vairo stiprintuvo, gali but ir kondicinierius, bet cia tik ijungus bet garsas siektiek skirias, aisq cia tik pagal garsa negirdint. ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Giedrius Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 09:33:04 AM
Tiesa,nepaminejau,tas garsas nenuoseklus,t.y. kelis kartus sutarska,nutyla.Po keliolikos sekundziu vel atsiranda.
Ryte,uzvedus varikli,garso nera.
Dar idomu,ar normalu,kad variklis:| pasileidzia po 3-4 apsisukimu (ne "spolabarota)?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: wisper Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 09:35:02 AM
pas mane irgi panašus tarškėjimas buvo, bet kol susiruošiau nuvaryt į autoservisą tai pradingo ir dabar jau pora mėnesių negirdėt nieko :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Giedrius Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 09:42:42 AM
Bijau,kad tas garsas niekur nedings,nes per 8 men. eksplotacijos garsas netik nedingo,bet dar tankiau pradejo islindinet
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 10:22:27 AM
nu neaisku kas per garsas matai pas mane dirzelis kol nepakeiciau tai pise metu cype. ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: DYLAS Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 15:30:23 PM
pas mane taip pat atsirado cypsejimas..... pakeiciau visus dirzus ir pagrindini su guoliais ir stiprintuvo ir generatoriaus....TAI GARSAS DAR LABIAU PAASTREJO...    KOKIOS GALI BUTI BEDOS ?  ACIU US ATSAKYMUS :|
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 20, 2008, 17:51:11 PM
o itempejas senas?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: DYLAS Įrašytas Rugpjūtis 21, 2008, 00:26:56 AM
daugiau niekas nekeista.......
 bet iskur zinoti ar itempejas kuris  nors ar kuris nors is skriemuliu....



 toyota avensis 2001 d4d
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 21, 2008, 00:41:19 AM
tai pabandyk itempeja siekt atleisti ir paklausyk ar sumzejo garsas dar vienas budas istepk salidolo jei neturi tiks ir margarinas arba sviestas ar kazkas pansaus
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Rugpjūtis 21, 2008, 11:31:21 AM
Patikrink skriemulį ant alkūninio, gali būt išsiskyręs į 2 dalis.
http://public.fotki.com/bambalys/kita/spa1123.html
http://public.fotki.com/bambalys/kita/spa1125.html
Čia kaip ir liga Avensiu
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: DYLAS Įrašytas Rugpjūtis 21, 2008, 21:37:48 PM
jau radom liga pasirodo itempejas stiprintuvo dirzelio susidevejes

 dekui uz pagalba


Toyota avensis 2001 D4D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 11:03:04 AM
sveiki, norejau paklausti, ar yra kam buve ,kad jaustusi vibracija i sankabos pedala, girdetusi pasalinis garsa ir garsiai dirbtu variklis. Dekoju
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 11:49:24 AM
kas per masina, kas per variklis?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Giedrius Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 12:44:19 PM
Sveiki kolegos,kaip suprasti ant Avensio D4D kai jau sankaba "parejusi"?
Pradedant judeti 1-aja pavara girdisi "ziaurus"metalinis garsas.Ir kitom pavarom girdisi,jeigu nedauk apsuku.Va jeigu pradedi judet ir laikai masina ant itampos,duodi daugiau gazo,tai jokio pasalinio garso.Atbuliniu judant isvis jokio garso.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 13:05:01 PM
aga tu dar padaryk taip po biski kelk apsukas iki 1k. apsisukimu ir toj vietoj turetu but didziausia vibracija. Dar turetu but kad kylant i kalna duok pasuku nuo 1.5k irgi turetu but metalinis garsas. Cia visi sitie pastebejimai tai reiskia, kad sankaba dar tik pareina ir reikia ruosti pinigelius, jei megsti paspausti tada greiciau jei graziai su masinyte elgiesi tai dar koki 30k km. turetu laikyt. Va kai jau prades pavaros nesijunginet tada jau parejusi bus tikrai.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Giedrius Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 13:18:15 PM
Voble.O tada kas ten turi pasikeisti,turiu omeny sankaboje,kad vel viskas gerai ir mazdaug kiek tatai gali kastuoti (detales).
Jo,vaziuojant 5-a pavara ~1.5k apsuku,tai spustelejus gaza girdisi garsas kol nepakyla iki 2k ir daugiau
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 15:28:44 PM
masina dyzelis d4d,ir viskas taip kaip aprase Giedrius ir dar pridejo NNZ. Tad reikes ir man ruosti pinigelius. Jau buvau itares kad cia sankabos problemos, tad bandziau dometis kainomis, tai jos priklauso nuo serviso. Jei toyotoj tai apie 2000, kitur maziau.
O kas buna kai sugenda" plaukiojantis "smagratis?:(
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 15:46:06 PM
Citatatadasd parašė:
O kas buna kai sugenda" plaukiojantis "smagratis?:(

neisijungia pavara
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 15:49:18 PM
Citatatadasd parašė:
 Jei toyotoj tai apie 2000, kitur maziau.

o cia kaina uz ka?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: sevcenka Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 15:52:35 PM
Citatakubilas parašė:
Man teko tik i Lenkija vazineti,ta prasme ,po keliones i Lenkus sustreikavo forsunkes.manau ,kad problema prasidejo dar LT ,o lenkai pridejo savo.aisku,neuzsikisa forsunke is karto.todel Autotoja meistrai ir rekomenduoja periodiskai isipilti ir kuro sistemos valiklio.ta pat rekomend ir uzsienyje.Zodziu:man pirmiausia uzsidege CHECK(geltonas siurblio logo) ir prapuole galia.uzgesinau.uzvedziau.viskas OK-vaziuoju.tas pat pradejo kartotis dazniau.uzlekiau diagnostikai.mano kaime tik artojai su KEMI priesaky.kompas parode turbinos reguliavimo davikli.pralekiau mazdaug 3-4 tukst km,kol viena ryta auto neuzsivede.Autotojos kompas is kart parode kur beda. ir dar pasireiksiu del kuro sanaudu:po miesta vaziuoju neperdaugiausi,bat piko metu,o po to trasoj.vidutines sanaudas man rodo 5,1.Ziema:6-6,5 L/100km.AS nenesioju ant galvos megztos ,ar kitokios beretes,ir nemegstu gaisti laiko kelyje,zinoma,proto ribose-100-140. ir esu labai patenkintas kuro sanaudomis,nes Verso kai kada buna pakrautas.o gal auto kompas gryba pjauna!?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugpjūtis 26, 2008, 22:40:24 PM
kas liecia tokvilos i ir autotojos kainas kai uzakinejau detales-cia buvo  500 lt pigiau nei mano kaimo pardej.servisas mano kaime zymiai pigesnis ,negu spec servise.kazkur jau rasiau,jog uz avensio diskatoriu,sank diska ir guoli sumokejau autotojoj 1530 lt(detales )ir laukiau 3 dienas.kitur net nesdomejau-nenorejau nesklandumu,nes jei reiks vel vezt atgal ir laukt naujo uzsakymo-laiko gaila jau geriau is karto ir viskas tinka.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 09:05:47 AM
2000 kaina uz sankabos pakeitima, kaip rase kubilas komplektas apie 1500+uz pakeitima apie 500. Bet komplekta galima gauti ir pigiau ne is toyotos.
Gal kas keitesi sankaba Kaune?Pasidalinkit,kiek kainavo ir kur keitetes? Aciu
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 10:07:27 AM
tai kad kubilo or tavo sankabos skiriasi pas tave plaukiojanti, bet man ir but idomu is kur traukiat plaukiojancias sankabas pigiau. Ir kokiam kaime parduoda?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 10:35:34 AM
As nelabai nusimanau,kokia pas mane ta sankaba(2001m d4d), bet kiek nusimanantys zmones snekejo,jog yra tas plaukiojantis smagratis, o gal jie klysta. O sankabos komplekta galima pigiau gaut ne is toyotos, tik nezinau kokios firmos, aisku visa tai vyksta per pazistamus.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 11:15:50 AM
na va man ir idomu, nes pas tave kaip ir pas mane taspats man sankaba pasake su pakeitimu 1000EUR. tai ir cia smagratis su nuolaida.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 11:24:51 AM
Tai tu turejei omeny, kad keist viska? Tada taip, ir dar daugiau ,nes vien smagratis apie 2000. Kartais sako to smagracio ir nereikia keisti, bet neisardes nepamatysi. O tu jau keiteisi?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 11:43:00 AM
tai ten tik viena dalis ir pareina o tai yra smagratis pas mus Tauragej tai is kokio 150 masinu tokiu tik 1 buvo kad kaltas buvo isminimo guolis, o taip visur smagratis
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 11:55:01 AM
Tai jei yra nemalonus metalinis garsas, pradedant vaziuot ypac, ir pagazavus bei nenormali vibracija i sankabos pedala , tai ir yra to smagracio problemos?
Neatsakei keitei ar ne, ir kiek kainavo tas malonumas,: bei kur dareisi?:(
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 27, 2008, 12:06:08 PM
na as dariaus pas save Tauragej chemija gaminau ;) is BU detaliu
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 28, 2008, 07:59:14 AM
Nepyk uz ikyruma ,bet taip ir neatsakei ar mano surasyti pozymiai yra to smagracio bedos. Beje tai vis delto, kiek kainavo?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 28, 2008, 09:16:28 AM
na sakau 99% smagratis. Man be darbu kainavo 750 Lt. bet detales neorginalios buvo ir ten toks variantas kad buvo renkama viskas atskirai nenoriu cia pasakot. Jei labai  noresi ir pasitikesi tai tada galesim pasisnket asmeniskai.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugpjūtis 28, 2008, 13:13:35 PM
O ar to smagracio pakeitimas l. sudetingas. Ar padarytu paprasti meistrai ar butinas tik rimtas servisas? Nuliudinai, teks pradeti taupyti, nepavyko man su pirkiniu, nors perkant to nebuvo...:(
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 28, 2008, 13:24:59 PM
tai nebuna niekada kai perki cia visiems isenia kai pasiekia 150-190k km. cia ju liga, as kai pirkau tai jau zinojai tesiog pasidariau ka reikia ir viskas. O del pakeitimo nereikia super serviso tik kad butu pakelejes nes reikia pavaru deze nuimt, o kad ja nuimt reikia atlaisvint varikli. Jei pirksi plaukiojanti pirk tik geros firmos ilgiau laikys koki 100k km. su lievais gamintojais nezaisk.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Trolis Įrašytas Rugsėjis 01, 2008, 15:19:51 PM
Sveiki,
neseniai nusipirkau Toyota Avensis 1998m 2,0l benza. tik kazkaip stebetinai dideles apsukos pas mane ant salto variklio. Kai tik uzvedi, pirma minute ar dvi variklis sukasi ant 2000 aps/min. Buvau nuvares i tokavila ar kaip ten vadinasi oficialus toyota servisas, tai man ten pravale oro sklende ir pasake, kad taip turi but, bet man kazko nesitiki. Ar tikrai cia taip turi but ant salto variklio, ar nusipirkau "Trojos arkli"?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Jordan Įrašytas Rugsėjis 01, 2008, 15:47:19 PM
tai taipapsukos ant visu benzinu saltu pakyla auksciau, cia veikia vadinamasis automatinis pacosas. Jei per kelias minutes apsukos atsistoja i savo vieta, tai viskas cia gerai.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 11:41:08 AM
Sveiki visi !!

Toks trumpas klausimuks !
Ar Toyotoje Avensis 2.0TD *98m yra smagratis, ar ne ?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 11:57:32 AM
visuose varikliuose yra smagratis kitaip masina nevaziuotu, bet itariu tu norejau paklaust ar yra ,,plaukiojantis" tada atsakymas ne pas sita modeli su sankaba viskas paprasta.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 12:11:30 PM
Jo jo, turejau omeni "plaukiojantis".
Toks jausmas, kad isminimo guoliui kaput. Girdisi toks ytartinas garselis, bet nuspaudus sankabos pedala jis dingsta. Kaip ir butu ismynimo guolis, bet jauciu reiks visa sank.komplekta keisti.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 12:51:51 PM
na nzn mano nuomone jei per metus nenuvaziuoji 100k neapsimoka keist viso komplekto, nes ten tik ism.guolis pareina ir sankabos diskas vieninteles detales kurios genda.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 13:00:32 PM
Na gal tu ir teisus. 100k tikrai nenuminu. O si masiniuka turiu, dar tik menesis. Pirktas buvo is moteriskes. Nuemus gr. deze bus matyti kaip ten viskas atrodo !!!
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 20:17:32 PM
dar toks klausimas pasistojo !!!

O nuo kurių metu buvo pradėtas dėti plaukiojantis smagratis ?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 02, 2008, 20:49:32 PM
ejo 2000-2002 metai avensis D4D, dar benzininiam yra atrodo kur jau vvt-i varikliaii bet cia neegaliu pasakyt tiksliai dar i hilux dejo kur variklis 2.4 D4D. Del avensio tai  100%
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: darius888 Įrašytas Rugsėjis 03, 2008, 14:10:17 PM
Čia gal ne visai i tema, bet apie sankaba. Turiu Carina E 97, 1,6 benz. Ne visada, tačiau kartais tik pradedant važiuoti pirmu bėgiu atleidžiant sankabą, ji sukaukia.. Tačiau jokio prabyksavimo ar vibracijos nesijaučia, traukia normaliai. Važiuojant kitomis pavaromis prie bet kokių apsukų jokių garsų nėra. Jau esu pravažiavęs apie 30 k, tačiau gedimai nepaaštrėjo. Kas čia galėtų būti: ar išminamasis guolis, ar smagratis?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 03, 2008, 14:37:34 PM
na cia nepades ytariu nieks nes neaisku kas per garsas, nes sukaukia tai gali but kad ir tu dar neatleides pilnai sankabos gazo duodi.. tai cia variantu daug. Jei nieko blogo nepajunti ir nenori pinigu leist tai muzika pasigarsink ir vaziuok :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Rugsėjis 03, 2008, 17:11:29 PM
Citataolo parašė:
Jo jo, turejau omeni "plaukiojantis".
Toks jausmas, kad isminimo guoliui kaput. Girdisi toks ytartinas garselis, bet nuspaudus sankabos pedala jis dingsta. Kaip ir butu ismynimo guolis, bet jauciu reiks visa sank.komplekta keisti.
šiap tai kol sankabos neišmini išminimo guolis nesisuka.Nuspaudus sankabos pedalą išminimo guolis yra pristumiamas prie diskatoriaus ir tada pradeda suktis.(tada ir turetu atsirasti garselis).O tavo atveju viskas atvirščiai.Mano manymu tau "šneka"greičių dėžės pirminio velenėlio guolis.Čia sankaba ne prie ko.tu pasikonsultuok su meistrais kurie tvarko greičių dėžes.ką jie tau papasakos.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugsėjis 13, 2008, 23:42:19 PM
sveiki, noreciau grizti prie tu smagraciu. kodel tie negeri garsai yra nepastovus, kartais lyg ir visai nesigirdi, o kartais buna pastoviai, net nepriklausant nuo apsuku. Ar tai baisus gedimas to smagracio ir sankabos , ar galima vaziuot per daug nekreipiant demesio kol normaliai vaziuoja?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 14, 2008, 10:11:31 AM
na gali vaziuot, tik ruoskis pinigus. Priklausomai nuo vaziavimo stiliaus, gali but kad net nereikes keisti sankabos, gal ir nedamusi. Tiesiog kai jau sustosi, tai pats nebegrysi namo reikes kad kas partrauktu. Jei tau dar nepastovus garsai tai gerai, dar tik pradzia tai gal vaziuot ir vaziuot (priklausomai nuo vaziavimo stiliaus 10.000-50.000 km.)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kubilas Įrašytas Rugsėjis 14, 2008, 19:39:54 PM
Vaziuojant turet jaustis sankabos buksavimas(praslydimas),ypac pakrautam ,i kalna.jeigu taip yra-tai kaip NNZ sako-gali pradet taupyt litukus.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: modeliuka Įrašytas Rugsėjis 16, 2008, 20:49:24 PM
as tai nieko nelaukus pasikeiciau ta nelemtaji smagrati. uzkniso masinos purtymasis, tie baisieji garsai labiausiai pasigirsdavo ijungus atbulini. budavo, kad kartais nieko, o kartais ir baisu vaziuot. kai pakeite, parode ta senaji smagrati. pasirodo jis ten gerai jau plaukiojo, koki centimetra jei ne daugiau. tai vat nuo to visas purtymasis.
kazka dar pakeite, gal sankabos guoli ar dar kazka, jau nebepamenu. zodziu kad viso tai man kainavo 3200.
bet po pakeitimo sankabos nebemokejau atleist, atrode, kad visai su kita masina vaziuoju.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Rugsėjis 16, 2008, 20:54:17 PM
jo man kai pakete atrod kad buksuoja taip svelnei atsileisdavo :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Rugsėjis 17, 2008, 09:33:28 AM
Sveiki, noreciau paklausti "'modeliuka'' kur keiteisi? Aciu.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Vadas Įrašytas Spalis 03, 2008, 18:17:39 PM
Sveiki, įsigyjau Avensi 2001m. 1,8 benziną. Ar normalu, kad važiuojant ant 100km/h apsukos laikosi ties 3000aps/min.(važiuojant 5 bėgiu)? Tas pats buvo Coroloje, kurios variklis 1,3. Þodžiu kur čia gali būti problema, nes jaučiu šiokį tokį diskomfortą.
Dėkui iš anksto.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Spalis 03, 2008, 18:40:50 PM
Mano irgi taip pat.Sakyčiau normalu.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Gytyto Įrašytas Spalis 05, 2008, 20:27:53 PM
Tai ir pas man 99 1.8 tas pats. atrodo al ir baisiai, bet kuro sanaudom tai nesiskundziu :D
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 08:50:51 AM
Sveiki !!

Nekuriau naujos temos.

Gesinant masiuka pasigirsta toks trumpas (1-2s) svilpimas. Issiaiskinau, kad jis sklinda kazkur nuo tuo vakuminiu slangeliu, kurios israitytos virs isiurbimo kolektoriaus.
Bet jeigu masiniuka gesinu laikant kazkur 900 aps. to svilpimo nera.
Gal kas turit minciu, kur cia suo pakastas ???
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 10:53:31 AM
benzinas pas tave?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 11:06:28 AM
dyzelis 2.0 TD *98 m
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 11:39:39 AM
o tau padidejo kuro suvartojimas, nebuna taip kad uzsigazuoja arba daugiau 3k aps. nekyla? Ir dar to pacio garso nera kai duodi gazo ir apsukos tarp 1.8- 2.2 aps. toj vietoj garsas neatsiranda?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 11:57:12 AM
nu del padidejusio kuro suvartojimo, tai kaip anksciau rasiau mieste apie 9l i trasoje 7.5l. Nu daugoka, palyginus su kitais.Uzigazuoti tai ne. O tarp 1.8-2.2 tai girdisi tik turbinos svilpimas. Dar tas garsas atsiranda, kai pvz. vaziuoju 5 begiu-110 km. ir atleidi gaza, tada pasigirsta tas svilpimas, ir tik gazo pedala vel uzspaudi, svilpimas dingsta. Nu va toki reikaliukai !!!
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 13:02:20 PM
a tada nzn pas mane ir toks garsas yra tai net negaliu pasakyt nes pats nzn kada ieskosiu, bet itariu kad cia nieko blogo. Jei kazka surasi duok zinia, pziuresim kuris ilgiau isvaziuos ... ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Sulinys Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 15:45:33 PM
Nu man jokiu problemu nera su 1.8 kad ir 160km/h vaziuoji.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Lukis Įrašytas Lapkritis 04, 2008, 16:03:29 PM
Na varikliais tikrai negirdejau kad kasskustusi. Pats 7A-FE (1.8 85kW) turejau tai kaip ekonominis varikliukas tikrai neblogai sukosi, ir 175 kmh ejo ir tai ne riba dar jautesi. ir "ryjimas" nesijaute.... net ir mieste (Vilniuje) i 9 litrus tilpdavau (karts nuo karto iki redline'o uzsukant) :) ... o siaip tai sekanti bandysiu 3S-GE (2.0 129 kw) tureti, o toolimoj svajonej vis regiu 3S-GTE (2.0 turbo 178 kw GT4).  butent kiek teko girdeti tai tie 3S-GTE gerai isipaiso i 5gen celicas ir mr2 (mkII).
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Lapkritis 21, 2008, 07:26:06 AM
CitataNNZ parašė:
a tada nzn pas mane ir toks garsas yra tai net negaliu pasakyt nes pats nzn kada ieskosiu, bet itariu kad cia nieko blogo. Jei kazka surasi duok zinia, pziuresim kuris ilgiau isvaziuos ... ;)

Garsas dingo. Problema sutvarkyta. Pasirodo turbinoje buvo uzsikirtes voztuvas. Ispute lauk isiurbimo kolektoriaus tarpine ties 1 ir 4 cilindru ir del to buvo tas svilpimas. Turbina patikrinta ir sutvarkyta turboservise Vilniuje.
Tai va tokios zinios !
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 21, 2008, 10:03:30 AM
ir kiek tas malonumas kainavo?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: olo Įrašytas Lapkritis 21, 2008, 10:40:46 AM
370 lt . As sava bolida tvarkau kaune pas pazystama, tai biski pigiau gaunas.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Balandis 23, 2009, 15:12:50 PM
Purkštukų valymas ultragarsu video (http://www.youtube.com/watch?v=rouN5niKX6Y)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Gegužė 18, 2009, 15:33:12 PM
sveiki visi. Norejau paklaust ar be manes yra dar kas susidures su tokia situacija kai pasilus varikliui lyg sumazeja trauka?Masina universalas dyzelis d4d 2000m. Sako, kad gali buti del oro srauto matuokles problemu. Patarkit jei kas ka zinot
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: zally Įrašytas Gegužė 18, 2009, 20:43:36 PM
Patikrink ir interkuleri
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: haplitas Įrašytas Gegužė 18, 2009, 21:13:27 PM
paskaiciau as sia tema apo plaukiojancius smagracius visokius... nu ta tojota konstruktoriai- tuparyli ne kitaip. nereik paprasto smagracio, tegu pi...sasi po  160 000 km pirkejas. va pas mane d4d 81 kw . sankaba ismini- svilpia.. na guoly pakeiciau sankabos, paklojau babkiu, kas is to, po keliu men vel SVILPIA... tai gal cia smagratis tas zymusi? nes negali but kad vel sankabos ism guolis. pamenu vw vento 93 metu... susitvarkiau i da virs 100 000 km nudroziau be gedimo. o juk- liadies vezecios... o cia jos didenybe toyota
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 19, 2009, 01:17:48 AM
Pas mane susilus varikliui irgi trauka mazesne, visi iki siol sutikti zmogai sake, kad turbininiam dyzeliui normalu.. O ka tikrinti intercoolerije? Ar tepalais neuzsikises? Jei uzsikises tepalais reiskia ir turbinai galas arrteja, per skaudziai man cia butu vienu metu smagratis ir turbinos remontai. Geriau gal netikrint :)

to tadasd: pas mane pasiles variklis irgi maziau traukia ypac isibegejant ir ypac kai siltesne diena. Daug kas sako turbo dyzeliui normalu, o jei intercooleri tikrinciau ir rasciau tepalo tikrai neapsidziaugciau. Smagratis ir dar turba tuo pat metu, tada tikrai nepasakyciau, kad toyota gera masina :)

Beje siandien buvo +22, isilus varikliui ir pastovejus prie sviesoforo isijunge vintiliatorius, ar cia jau norma, kad prie +22 lauko temp isijunginetu stovint vietoje?? Nes kiti neva sako, kad vintikas suveikia tik karstom vasaros dienom, tai ka reiskia karsta diena :)?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Edvatronas Įrašytas Gegužė 19, 2009, 08:38:09 AM
CitataHenris parašė:
Beje siandien buvo +22, isilus varikliui ir pastovejus prie sviesoforo isijunge vintiliatorius, ar cia jau norma, kad prie +22 lauko temp isijunginetu stovint vietoje?? Nes kiti neva sako, kad vintikas suveikia tik karstom vasaros dienom, tai ka reiskia karsta diena :)?
Stovint normalu, ventiliatorius junginejasi ne nuo lauko temperaturos, o nuo antifrizo temperaturos, man yra buve netgi ziema isijunges prie kokiu -10
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Gegužė 19, 2009, 11:22:31 AM
Tai jau tikrai, pas mane taip pat kiek ilgiau pastovėjus iškart įsijungia, ir nebūtinai lauke turi būt karšta.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: vaidaschi Įrašytas Gegužė 19, 2009, 11:24:21 AM
Galia nukrinta todel kad automatinis padsosas issijungiai susilus varikliui.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 19, 2009, 11:39:00 AM
Bet, automatinis padsos jauciasi kai atsijun gia dar net iki puses neisilus varikliu (bent as taip manau, kad jauciasi) nes salto variklio apsukos buna apie 1000-1200rpm, o kai padsos atsijungia apie 800-900rpm. Jei aisku as teisingai suprantu padsoso atsijungima. Nes pas mane apsukos nukrenta neisilus varikliui iki darbines, ir eina masina normaliai. Kai pasiekia darbine irgi eina normaliai, bet su darbine temp pavazinejus mieste kokia 15-20 min, ta galia apmazeja. As buciau linkes kad holo daviklis. Pamatuoja oro srauta, ir slegi ir padaro liesesni misini. Kodel masinos vakare ar nakti visada traukia geriau ir yra dinamiskenes, del to kad oro tankis kitoks ir holo daviklis taip nesuliesina kuro misinio, turbinai irgi oro tankis daro itaka. Su darbine temp vakare kad ir +20, tarkim kokia 9 vakaro, atrodo kad masiniukas atsigaves, spaudi ir eini kaip lektuvas, o diena kaip prispaustas prie zemes  kol vazineji tarp sviesoforou.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Gegužė 19, 2009, 12:15:18 PM
tai reikia suprasti, kad taip ir turi buti ar tai to daviklio gedimas? Kazkaip iki galo nesupratau,jei zinai, parasyk aiskiai, Henri.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 19, 2009, 13:45:04 PM
As irgi iki galo nesu isiaiskines, nes pats ieskojau info per meistrus. Vieni sako dyzeliam normalu su turbo kompresoriais tai ypa juntama. Kiti sako kad reiktu paziuret holo davikli, pabandyt sukeisti su kitu is tokios pat masinos ir ziuret ar keiciasi eiga. Del netraukimo ikaitus motorui gali buti ir kitu priezasciu, oro srauto matuokle, filtrai (oro, kuro), pas mane bent jau filtrai pakeisti ir tikrai geri bet skirtumo nepajutau. Dar buvo sakanciu, kad katalizatorius gali buti uzsikises, neva jis pradeda su liamda zondais dirbti tik varikliui pasiekus darbine temp, ir katalizas uzkaites nebeatlieka savo funkcijos. Cia buvo atskira tema apie katalizus gali pasiskaityt. Tai kaip ir pats siltesnem dienom vazineju toks kaip apsineses. Nors pvz bendradarbis isedo i mano masina keleivio vietoj tai spustelejau, sako gerai pas tave traukia, nors man atrodo, kad netraukia, gal del to kad jau pusantru metu vazinejau ir pripratau prie tos traukos, del to ji man atrodo mazesne nei anksciau. Nors kai siltas variklis, kad su juo isibeget sunkiau, tai faktas. Nepyk, bet negaliu aiskiai atsakyt del ko taip yra, pats iki siol bandau isiaiskint...

Beje, reiktu kad dar kas nors is forumo dalyviu parasytu kaip pas juos su trauka isilus varikliui, gal ia is ties kaip sakant "subinej smgeneu ieskom" :) Yra dar kitas dalykas, siltesnem dienom tenka pavazinet atviru langu, tai kai saltas variklis pro langa jis dirba kazkaip normaliai, o kai isila garsas panasus, net nezinau i furos gal ne, bet toks padusleja ir gargaliuoja :) net nemoku paaiskint. Bet cia jau is kitos mano paranojos srities :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: zally Įrašytas Gegužė 19, 2009, 17:59:10 PM
Rusu Toyotos forume skaiciau, kad Toyotos geriau traukia kai yra dregna.Kai kurie forumieciai bande det prie oro filtro angos slapius ranksluoscius ir sake, kad tikrai padeda.Jeigu taip, tai esant saltam varikliui santykine dregme yra didesne.Gal tai kazkaip itakoja oro srauto matuoklio darba arba kuro misini.Mano Corolla benzinine ir turi panasiu edu su trauka.Kiti kas pavaziavo su ja sako, kad traukia labai gerai.Priprantam prie savo masinu ir atrodo kazkas negerai.Zodziu neverta sukti sau smegenu.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: tadasd Įrašytas Birželis 04, 2009, 12:42:06 PM
Sveiki, as vis su ivairiais klausimais. Gal is kaunieciu kas gali parekomenduoti servisa kur variklio diagnostika padarytu normalia kaina?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Robas Įrašytas Birželis 08, 2009, 19:48:25 PM
del sankabos: pasiziurekit eBay puslapyje rastas sprendimas nevykusiems smagraciams, paprastas smagratis, su seno principo diskatorium visko kaina 300-350 svaru, lt liro vien tik smagratis 1700 lt, komplektelis iseina apie 2800-3000 lt
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: jolitka Įrašytas Birželis 09, 2009, 14:42:11 PM
Ant laisvu, o ypac saltos dreba - niekaip neranda ligos, ka patarsit :) diagnostika daryta, purkstukai geri, su voztuvais tvarkoje. Prasidejo nuo to, kad uzsidege Check engine ir dabar kartais uzsidega :) 2000 d4d :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Memelis Įrašytas Birželis 09, 2009, 14:54:23 PM
Su vienu pazistamu teko bendrauti, tai jis buvo labai patenkintas www.automobiliukryptis.lt paslaugomis. Jam ten buvo bedos su eletronika Renault, tai niekas nieko nerado, o nuvare i sia firma ir sutvarke. Sake, kad jie labai daug visokios diagnostikos aparaturos prisipirke. Puslapi tai graziai parasyta, praktiskai bet kuria elektronine sistema gali pratestuoti, o daugiau patirties nezinau.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: MantasT Įrašytas Birželis 09, 2009, 16:44:04 PM
Del automobiliukryptis.lt, tai turiu savo nuomone. Buvau nuvares pas juos detis signalke ir tuo paciu paziuret, kodel is vairuotojo puses neatsidaro keleivio puses langas. Tai anot jų "2 val.dirbom, bet neradom kame priezastis".1 val.70lt., tai sakau kad nemokesiu tiek, jeigu darbai neatlikti, "nu tai tada signalke idesim su nuolaida". Sutikau, bet jauciu , kad atsigriebe jie vistiek ant manes :)
Atorodo, kad viskas tvarkingai, bet kazkokios nuosedos liko :|
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 11, 2009, 01:11:34 AM
To jolitka: Saltas jei dreba gal pora cilindru nedirba pirma ziurim pakaitinimo zvakes. Idomu siaip kokia klaida meta, ar kuro padavimas ar kas nors kitkas. Nors jei viskas isbandyta, tai manau pakaitinima tikrai tikrino. Ir siaip gal laikas keisti kokius filtrus ar skyscius, uzmest aki reiktu i pravaziuota kilometraza nuo paskutiniu keitimu...
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: jolitka Įrašytas Birželis 11, 2009, 18:21:00 PM
Ohh vel graziai dirba masiniukas ir tikiuosi kad ilgam :) Bet kas buvo neaisku:) kai diagnostika nieko nepasake, purkstukai pasirode geri, voztuvai ir kompresija tvarkoj, tai brolis bendrai pradejo knaisiotis po kapotu. Kazko itartino nerado, bet jau viska sudejus atgal dirba be priekaistu :) tfiu tfiu tfiu....
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: TCL Įrašytas Birželis 14, 2009, 19:09:46 PM
nenoriu kurit naujos temos tiesiog idomi nuomone jusu.Klausykit kas gali buti dyzeliukui. nebuvo jokiu bedu ryte kurdavosi kaip bitute. Paskutines Dvi dienas ryte sunkiai kuresi kuresi kuresi kol tapkes nepaspaudai gerai tol neuzsikure. Po to visa diena kuresi vel kaip bitute. Na aisku neuzsidega pakaitinimo lempute rytais. Bet ir anskciau nedegdavo bet kurdavosi puikiai. Tai klausymas kame? gal reik keisti pakaitinimo zvakes? gal kontaktai nusidieveje kad neuzsidega pakaitinimo lempute gerai pamalus spynele uzsidega ir uzsikure puikiai. Siurbliuko beda atmeciau nes uzsikurus manau masina isvis durniotu trukciojimai ir t.t Tai speju gali buti zvakes ar spynele nenuodanti kontakto nors klausymas ar isvis imanoma kad cia beda. Aisku ir buttent viskas prasidejo kaip paratura pasijungiau sakau gal akumas isiskrauna per nakti bet nesamone butu:) Sakau beda rytais tik po to visa diena jokiu bedu nera net lempute uzsidega pakaitinimo:) Dyzelistai aciu uz nuomone.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: FUX Įrašytas Birželis 14, 2009, 22:13:09 PM
o kuro filtras, nors mazai tiketina. As tai manyciau, kad zvakes reiktu profilaktiskai pasikeist. Nes jei tik ryte kai salta tai gal jos?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: TCL Įrašytas Birželis 14, 2009, 23:09:34 PM
Oro filtra pasikeiciau kaip ir pagrindini dirza. O zvakiu ne. Nes kaip sakiau jokiu bedu nebuvo kuresi kaip bitute ryte. Tik paskutinem dienom ryte reik tapke minkyt kad uzsivestu. O diena viskas ciki vel kuresi ir eina kaip bitute jokiu bedu.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: FUX Įrašytas Birželis 14, 2009, 23:15:26 PM
Na reik problemu ieskot grandinej nuo kuro bako iki purkstuko. Jei kura iki purkstuko uzpompuoja be problemu, tada siurblys atkrenta, jei pats purkstukas neuzsikises tai atkrenta ir jie. Siaip vasara ir to pakaitinimo ne per labiausiai reikia. O nepastebejai kaip uzsiveda priklausomai nuo temperaturos lauke, kai salciau/silciau. Yra kokie skirtumai?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: TCL Įrašytas Birželis 14, 2009, 23:40:43 PM
manau jei butu siurbliukas tai is tikro ir nesikurtu masina. na kad ir uzsikurus tu su ja nelabai pavaziuosi normaliai  prasideda tampymai ir apsuku suoliai zvimbimas. Nes kaip minejau uzkurus siaip ne taip ryte po to visa diena kuresi kaip bite jokiu bedu nepriklausomai kiek tu kuri. Tai purkstukai ir atkrenta manau. Na tarkim del temp ka tik kuriau laukia tikrai salciau kuresi be bedu. Bet cia tik rytais nelabai ji nori kurtis.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Birželis 15, 2009, 00:33:57 AM
na pabandyk toki dalyka jei pakaitinimo zvakes blogai jungisui tai pabandyk isimti rele ir paziurek kaip tada kuriasi.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: modeliuka Įrašytas Birželis 15, 2009, 08:34:30 AM
zvakes, kuro bako sietelis, gali buti ir del blogo aparaturos idejimo.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Birželis 15, 2009, 17:02:21 PM
Del aparaturos tai abejojiu ka ten du laidai pajunkti ir tiek iki koloneliu. Zvakiu pakaitinimas bus arba spynele kontakai nudile.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: mind Įrašytas Birželis 15, 2009, 17:16:33 PM
imobilaizeris !?:o
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Birželis 15, 2009, 17:20:58 PM
Tokio nera:) bet pagalvojau kad signalke pjauna kazka nes slapukas yra.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: martynas Įrašytas Birželis 23, 2009, 11:21:32 AM
 Kazko daugokai tepalo valgo.Tepalo lygis pries kelione buvo normoj. Pravaziavau 720 km is ju apie 450 trasoj (130-140 km/h) teko vel litra tepalo dapilt iki normos . tai litras i 720 km daugoka:|. Variklis VVT-i 1.8. Esu  skaites , kad po 150.000  sitems varikliams 1000 km - 1L tepalo pasidaro norma.  Kas vairuojat  masinas su tokiu varikliu parasykit savo pastebejimus. Dekui
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Minju Įrašytas Birželis 23, 2009, 12:53:04 PM
Toyota avensis vieni iš variklių 1,8 iki 2003m,garantiniai buvo kviečiami į aptarnavimo centrus keisti žiedus ir stūmoklius,nes tepalo"rijimas" jiems Rytų Europoje buvo problema.Apie tai plačiai rašyta įvairiuose forumuose.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Edvatronas Įrašytas Birželis 23, 2009, 13:01:24 PM
CitataMinju parašė:
Toyota avensis vieni iš variklių 1,8 iki 2003m,garantiniai buvo kviečiami į aptarnavimo centrus keisti žiedus ir stūmoklius,nes tepalo"rijimas" jiems Rytų Europoje buvo problema.Apie tai plačiai rašyta įvairiuose forumuose.
O kodel butent rytu europoje? Ziedams politine santvarka tam tikra reikalinga?
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Minju Įrašytas Birželis 23, 2009, 13:43:09 PM
Mano pažįstamas perpirko Avensį  iš  Tokvilos 2002 metų. Jam aiškino ,kad Vakarų Europoje ta bėda taip stipriai nesireškė(gal kuro kokybė ,gal eksploatavimo sąlygos pas mus ?),bet gamintojas priimė sprendimą lyg tai dėti platesnius žiedus.Jam išvis pasisekė ,pakeitė visą variklio bloką ,su kuriuo nelabai turi bėdų.Rusai aiškino ,kad šiuose varikliuose mažesis tarpas tarp cilindrų ,todėl negeras temperatūrinis režimas,ko pasekoje pasireiškia tepalo"valgymas"Labai daug rusiškuose forumuose apie tai parašyta.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Edvatronas Įrašytas Birželis 23, 2009, 13:51:26 PM
As izvelgciau nebent tai, kad vakaruose, dulkiu kiekis M3, zymiai mazesnis, nei pas mus, ir matyt likusioje rytu europoje...
Kazkur skaiciau, buvo tyrimai oro atliekami... tai del to galbut greiciau gali ziedai susideveti.... bet cia siaip sapaliojimai... ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: martynas Įrašytas Birželis 23, 2009, 13:54:01 PM
Sita masina is salono isvaziavo bavarijoje tai kaip ir ne visai rytu europos rinkai skirtas  auto. va cia kaip tik uzsimenama  http://www.autoreviu.lt/portal/automobiliu-apzvalgos/article/3688
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Minju Įrašytas Birželis 23, 2009, 21:42:11 PM
Mano nuomone ,mes visi pirkdami ToYOTA ,skaitome ,domimės, o paskui tik įsigyję,įgyjam naujos patirties : sužinom apie smagratį ,comon rail,purkštukus ,reiklumą priežiūrai  ir panašiai.Išvada: viskas pažįstama ant savo kailio.Išankstinis domėjamasis būna nepakankamas ,nes pačiam konkrečiai netenka su tomis problemomis susidurti,o nusipirkęs pradedi suvokti ant kiek mašina "nudrožta" tiems ,kuriems pasisekė ,tai tikrai puikios mašinos ...na ,bet vsiems ir visur negali sektis. Aš tai džiaugiuosi ir linkiu visems nenukabinti nosies. Respect
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: martynas Įrašytas Birželis 23, 2009, 23:43:31 PM
Pritariu Minju ;)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Memelis Įrašytas Birželis 24, 2009, 00:07:24 AM
Visada taip buna, kai labai kazko uzsimanai ir nebegali laukti, tai ir imi. Veliau pamastai, kad gal galejau neskubeti, galejau daugiau pasidometi...
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Vasaris Įrašytas Birželis 24, 2009, 14:42:59 PM
Pasiskaitinejau komentarus, tai pagalvojau, kad pirkdamas avensi gerai kad neturejau daugiau pinigu ir emiau 2.0 TD varikliu. Per 2 metus pravaziavau 60 tukstanciu, varikliui tik tepala keiciau ir viena pagalve plysus buvo.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: cu Įrašytas Birželis 24, 2009, 21:55:29 PM
ilgai ieškoja ir dar ilgiau rusų/anglų ir lt forumus skaičiau.
pasirinkau d4d su mirusiu smagračiu:O
pakeičiau į originalą smagratį, tepalus ir filtrus. taisiau centrinį užraktą (dėl jo pats kaltas - laiku neapkeičiau skilusio stiklo, drėgmė pateko į saugiklių bloką). nuvažiuota ~18k km.
gal irgi neblogai :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Memelis Įrašytas Birželis 24, 2009, 22:04:19 PM
Mires smagratis - daznam bilietas i Toyotos pasauli... :D Kaip bebutu gaila...
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: cu Įrašytas Birželis 24, 2009, 22:11:26 PM
tai kad tie smgaračiai byra ir VAG koncerno gaminiams.
girdėjau, su tuom turi ir dizelinės A6 nuo 99m, A8 ir A4.
pasatai B5ir auksčiau :O
va škoda oktavia 02 užsilenkus pas pažįstamą su tapačia bėda.
taip kad nevien toyota.. jie tik pradininkai buva :)
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: Vasaris Įrašytas Birželis 24, 2009, 22:45:42 PM
:) del skodos girdejau kad megsta 2.0 tdi uzlinkti. Vomota nesiulo cipuoti, kad anksciau laiko nenubaigti smagracio.
Nors darbe turim tokia oktavija, prabego 150 tukstanciu, tai dar neturejom bedos...

Tas smagracio keitimas toyotai gal daugiau psichologinis dalykas, tipo patikimumo pirmam desimtuke buna, o cia bac stuka euru turi atsisveikint :). Kai vaginui pripranti taisyti kas menesi kazka, tai taip nekrenta i akis.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: FUX Įrašytas Birželis 25, 2009, 07:57:45 AM
bet skodos 2.0 tdi geriau traukia uz avensi :(
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: aurelijus777 Įrašytas Birželis 25, 2009, 11:10:21 AM
sveiki, nenoriu kurt naujos temos, bet turiu klausimeli del generatoriaus dirzo...
ar jis suka ir vairo stiprintuva,..nes dregnam orui esant cypia dirzas ir tuo paciu pradeda sunkiau sukinetis vairas...ar cia yra kazkas bendro?
aciu
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: NNZ Įrašytas Birželis 25, 2009, 13:13:00 PM
teisingai cia vairo stiprintuvo dirza reikia arba patemt, arba keist su generatorium nieko neturi bendro.
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: FUX Įrašytas Birželis 25, 2009, 15:02:35 PM
pas mane irgi cypia kai dregna, dabar keista, bet nustojo cypt. Itemptas normaliai. Kazkas minejo, kad cia liga avensiu sitie dirzai, daznai kam cypia
Pavadinimas: Varikliai*
Parašė: cu Įrašytas Birželis 25, 2009, 15:47:45 PM
man necypia, bent jau kolkas :-)

fux> pas tdi kw daugiau :(
ir kažkaip jie taupiau važiuoja. japonui visada puslitrį ar visą litrą reikia dadėti (dyzeliams)