Sveiki. Artėja saltasis metu laikas ir man idomi Jusu nuomone apie automobilio eksploatacija saltuoju laikotarpiu, o konkreciai apie automobilio pasildyma arba nepasildyma pries pradedant vaziuoti kai jis yra saltas (pvz lauke -15C). Vieni sako, kad reikia sildyti, kiti sako, kad nereikia o kaip yra istikruju? Aisku susiles automobilis vziuoja maloniau, ora i salona silta pucia ir plius kuro maziau siurbia. Pries tai turejau benzinine auto, tai sildydavau tik kai sniega valydavau nuo auto :) dabar 2008 m. Avensis 2 D-4D. Prašau pasidalinkite savo nuomone ie patirtimi ;)
p.s. jei buvo panasi tema idekite nuoroda, o sita galime uzdaryti :)
Nusigrandai langus ir smagiai vaziuoji;)
jei nedrozi iskart tai nera prasmes ir sidyti ;)
Pries tai auto buvo su automatine greiciu deze, tai ji ten begius jungdavo taip, kaip jai atrode teisinga :) Su sita kol temperatura nepakyla bent per kelias padalas, stengiuosi neduoti daugiau kaip 2000 apsuku... kai siek tiek pajuda temperaturos padalos ir yra reikalas pamynaku greicio pedala ir apsukos pasoka kartais ~3000 :) eksploatuoju si auto antra menesi, tad pradzioje daug kas idomu :)
Manau, kad reikia vadovautis gamintojo instrukcijomis ir Kelių eismo taisyklėmis :)
Kiek pamenu, maniškės vartotojo vadove rašoma, kad šildyti NEREIKIA (metai tie patys).
O kelių eismo taisyklės tai netgi draudžia. Tiesa, visai dėl kitų motyvų ir ne visur. Turėtume prisiminti, kad, šildyti variklį ar įjungus variklį grandyti stiklus, ar valyti sniegą paprasčiausiai yra draudžiama daugiabučių gyvenamųjų namų kiemuose ir gyvenamosiose zonose KET 181.2 ir 183 punktai.
Sena tiesa - geriausiai automobilis šyla iš lėto važiuodamas. Kiek ir kam tai realu padaryt - individualus reikalas
Tai jus norit pasakyt, jei pas mane priekinis stiklas nesildomas, o ji tik aptarnauja iki galo atsuktas peciukas. Tai kazkaip visai nelogiska butu skaldyt leda nuo priekinio stiklo uzgesintam varikliui. O kai uzvedi kazkiek peciukas prapucia ir priekini stikla zymiai greiciau galima nusivalyt nuo apacios. Beje uz siuos KET pazeidimus nesu girdejes, kad butu kas nubaustas... Ir tegu mentai irodo, kad as burzginau masina apie 10min o ne 1min :)
Ir beje ka man KET pasiulytu vaziuoti su uzsalusiu langu ir prisalusiais valytuvais :) Vistiek pas mus debilai istatymus kuria, nieko nebepridursi :)
na as auto šildau tik tiek kol valau,o tuomet vaziuoju ne daugiau 2000rpm bent jau kol nepradeda kilti temp rodykle :) O dabar kai sitoj auto yra stiklo sildymas ir pagreitintas salono pasildymas tai manau ir dar maziau to burzginimo rytais bus :)
CitataHenris parašė:
Tai jus norit pasakyt, jei pas mane priekinis stiklas nesildomas, o ji tik aptarnauja iki galo atsuktas peciukas. Tai kazkaip visai nelogiska butu skaldyt leda nuo priekinio stiklo uzgesintam varikliui. O kai uzvedi kazkiek peciukas prapucia ir priekini stikla zymiai greiciau galima nusivalyt nuo apacios. Beje uz siuos KET pazeidimus nesu girdejes, kad butu kas nubaustas... Ir tegu mentai irodo, kad as burzginau masina apie 10min o ne 1min :)
Ir beje ka man KET pasiulytu vaziuoti su uzsalusiu langu ir prisalusiais valytuvais :) Vistiek pas mus debilai istatymus kuria, nieko nebepridursi :)
Uz burzginima tai ir as nesu girdejes kad nubaustu o uz usalusius langus pats esu gaves bauda.Sildau pora minuciu ir vaziuoju
as ziema iprastai sildau tiek laiko, kiek uztrunka nusivalyt masina arba nusigramdyt/atsisildyt langus :) jeigu nei apsnigta, nei apsalus, tai kokias 2min palaukiu ir vaziuoju neprievartaudamas :)
O kaip aplamai syla dyzelis? Turejau pries tai benzinine Corolla 2004m, tai po keliu minuciu jau silta ora pute, o po 5km keliones jau gali nusirengti, kai lauke -15. Dabar turiu dyzeli, ir truputi pergyvenu, kad nesils pecius.
As tai ziema iki darbo kol nuvaziuoju tai apie 6km uztrunka 10 minuciu, ir jei labai salta lauke -15 ar zemiau tai tepalo temperaturos rodykle gal per 1 ar 2 padalas vos pakyla ;] zodziu buna salta... ;]
turejau pries tai nissan sunny senuka dyzelini, tai ten prie -25 2km ir jau silta salone budavo, isigijes carina E aisku ziema iskarto pasikeiciau termostata, nes pagalvojau, kad neuzsidaro, bet po to paaiskejo, kad tiesiog ilgai syla masina :) ziema vazineju kaip sovietinem vazinedavo :D uzsikises kartono ar dar kokio sudo gabala uz radiatoriaus :))
Jo, šaltos toyotos.
maniškė mažai šilumos duoda. Mašinoj nusirengti gali ne mažiau 20 min pavažiavęs. Turiu civicą, tai jame už 2 min jau galima nusirenginėti.
kai an salto uzkuriat avensi, apsukas pakelia automatinis patsosas, iki kiek pas jus pakelia?
Citatasauliniz parašė:
kai an salto uzkuriat avensi, apsukas pakelia automatinis patsosas, iki kiek pas jus pakelia?
pas mane ne avensis, bet pvz pas mane tai labai mazai pakelia gal koki 100-150 rpm daugiau O_o ir tai jeigu vedant neduok dieve paspausi gaza ar panasiai, tai apsuku isvis nepakels :D
Neseniai parsisiunčiau anglišką manualą, ten rašė, kad negalima lenktyniauti (do not race), kol variklis nesušilęs. Panašiai ir darau - pirmus kelis km važiuoju "švelniu režimu" (iki 2000 apsukų).
As sildau kol langus valau nuo ledo.
Kadangi daznai keliuos per Baltija, tai stoga rauna gudruoliai, kurie keltui dar net nepraverus doku, jau uzveda variklius ir syldo...
Apsaukiu tuos, kurie arciausiai, bet ne visi isjungia variklius...
Kelto dokuose net ziema buna pliusine temperatura, o sylditojai net vasara burzgina variklius...
Zmones labai uoliai uzsiema syldimu... Ir kitu zmoniu nuodyjimu...
CitataRobertas parašė:
turejau pries tai nissan sunny senuka dyzelini, tai ten prie -25 2km ir jau silta salone budavo, isigijes carina E aisku ziema iskarto pasikeiciau termostata, nes pagalvojau, kad neuzsidaro, bet po to paaiskejo, kad tiesiog ilgai syla masina :) ziema vazineju kaip sovietinem vazinedavo :D uzsikises kartono ar dar kokio sudo gabala uz radiatoriaus :))
Kam kisti ta sudo gabala apsisiok varikli ir is karto bus siltas:):)