Va tokį atveji apturėjau... autostradoj minu apie 150, staiga matau akumo lempa užsidegė... pirma mintis - kažkas su generatoriumi... išjungiau visus elektrinius prietaisus ir minu toliau 120... tik kai reikėjo išsukt iš autostrados pastebėjau kad vairas sunkus, temperatūros rodyklė už skalės ribų, vožtuvai kaip tai keistai kalena... mdaaa galvoju pypiec... nuvaražiuoju i artimiausia servisą - akurat nutrukęs pagrindinis diržas, aušinimo skysčio aišku nerasta...pypt.. visai buvau pamiršęs kad reikia kartais keist(sutrūkinėjes visai buvo). Meistrai nosis pakraipė, patikrino guolius, pakeitė diržą, bandyk sako... buvo užsidegus kompo lemputė, laisvų apsukų nelaikė(motoras drebėjo), bet kadangi nebuvo laiko remontui, išvažiavau prie atostogauti, prasukau dar 1000 km ir... viskas susitvarkė. Kaip sakoma pagiriamasis žodis toyotai...Dabar galvoju... gal reikia tepalus pasikeist, nes vistik motoras buvo normaliai pakaitęs...nors vasarą naujus buvau supylęs... kaip manot...ką dar reiktu patikrinti?
2003 Avensis Wagon 2,0 benzinas
jei butu nutrukes pagrindinis dirzas tu jau nebutum vaziaves :D
Tai nutruko genero arba stirpintuvo dirzas, bet ne pagrindinis, jei masina dar vaziavo ir dege akumo lempute ir vairo stipras nedirbo. Bet kodel pradejo kaisti variklis tai kazkaip neaisku. Manyciau reiktu pasitikrint vandens pompa, nes ja pagrindinis dirzas varo nugara o ne dantukais. Jei ir pagrindini dirza pakeite o mpmpos ne, tai nieko gero nelauk....
Na bet tikekimes meistrai viska mate ir sutvarke kaip turi buti...
Siaip tai greiciausiai genero dirzas. Kaist variklis gali tik vienu atveju- jeigu imontuotas gudrusis elektra valdomas termostatas :)... As visada sakiau kad mechanika arciau dusios :) tepaliukus rekomenduociau pasikeist, nes didele temperaturos perkrova gaves, kaip perkaitintas aliejus... nei skanus, nei slidus.... :D
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)
A tiksliai... taigi vandens pompa ten per genero dirza pajungta.... kazkaip visai is galvos iskrito...
a jo cia gi benzas. Bet biski tupai, kad viskas ant vieno. Apkrova dirzui nebloga :) Ir jei ji nukala nei vairo nei genero nei antifrizo :) Pas audi 2,5 TDI netgi ant kuro siurblio atskiras dirzas su itempeju :)
is dalies gerai, nes teoriskai visi dirzai vienu metu devisi, tai kai keiti- viena sukanti visus- tai maziau islaidu, tiesa, kai jis nutruksta- daug problemu sumuojasi... del to atsargini reikia veziotis bagaznike :D arba bent jau nailonine kojine :D
na pas mane logika kitokia, as kai keiciu dirzus tai keiciu abu, t.y. ir genero ir stipro su kondiske. Tie dirzai gi ne karve kainuoja. Cia as nesneku apie paskirstymo dirza...
matai... cia kaip kas... jei turi atsargini- visada galesi pasikeist... jeigu rankos ne kreivos auga... o keist sveika detale yra nelogiska...
Kazkada iskrausciau bagazine masinos... nes po 2 metu beveik nieko neprireike kely, ka galejau pasikeist, nes labai daug vietos jau uzeme ir taip mazoj bagazinej... tai susikrove toks komplektukas detaliu greitam remontui sugedus vidury kelio galejau pasikeisti:
tepalus
antifriza
vairo stiprintuvo skysti
bet kokia tarpine i silikona
vairo traukes antgali
zvakes
generatoriaus dirzeli
vairo stiprintuvo dirzeli
Pagrindini voztuvu dirza
tarpine po galvute
komplektas varzu uzglusint ar apgaut kazkuri davikli.
smulkus klijavimo darbai
...
CitataHenris parašė:
a jo cia gi benzas. Bet biski tupai, kad viskas ant vieno. Apkrova dirzui nebloga :) Ir jei ji nukala nei vairo nei genero nei antifrizo :) Pas audi 2,5 TDI netgi ant kuro siurblio atskiras dirzas su itempeju :)
O kas čia blogo? Benzininio Audi 2.3 variklyje irgi viskas ant vieno diržo ir vandens pompa, ir generatorius, ir vairo stiprintuvas. Ir viskas - liuks. Jokių problemų. Įsivaizduoju kaip būtų, jei kiekvienas turėtų savo atskirą diržą :D Būtų diržų ir skriemulių mašina :)
Man Golfui buvo trukes generatoriaus dirzelis, tai variklis iki raudonu per pora kilometru uzkaito, bet as iskart sustojau (mieste truko). Po 50 km be ausinimo tikrai keisciau, tepalus su filtru ir ausinimo skysti (jei jo dar liko) ir stebeciau ar neprapute tarpiniu kokiu, slangos ar sandarios ir t.t. nes nuo karscio visokiu fokusu gali atsitikti.
Citataryckak parašė:
Man Golfui buvo trukes generatoriaus dirzelis, tai variklis iki raudonu per pora kilometru uzkaito, bet as iskart sustojau (mieste truko). Po 50 km be ausinimo tikrai keisciau, tepalus su filtru ir ausinimo skysti (jei jo dar liko) ir stebeciau ar neprapute tarpiniu kokiu, slangos ar sandarios ir t.t. nes nuo karscio visokiu fokusu gali atsitikti.
Aš tai po tokių 50 km keisčiau visą mašina :) Netikiu, kad varikliui nieko blogo neatsitiko.
Citatafennix parašė:
matai... cia kaip kas... jei turi atsargini- visada galesi pasikeist... jeigu rankos ne kreivos auga... o keist sveika detale yra nelogiska...
Kazkada iskrausciau bagazine masinos... nes po 2 metu beveik nieko neprireike kely, ka galejau pasikeist, nes labai daug vietos jau uzeme ir taip mazoj bagazinej... tai susikrove toks komplektukas detaliu greitam remontui sugedus vidury kelio galejau pasikeisti:
tepalus
antifriza
vairo stiprintuvo skysti
bet kokia tarpine i silikona
vairo traukes antgali
zvakes
generatoriaus dirzeli
vairo stiprintuvo dirzeli
Pagrindini voztuvu dirza
tarpine po galvute
komplektas varzu uzglusint ar apgaut kazkuri davikli.
smulkus klijavimo darbai
...
Idomu butu paziuret kaip sekasi keisti tarpine po galvute, kelyje :) Su kuo galva paslifuotum? Rankos judesiu? Mikornu tikslumu. Na nebent pakeiti tarpine viska surenki ir paskui grizes namo vel imi ja nahren, kad viska sutvarkyt kaip turi buti...
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)
kokią bižuteriją prie aksesuarų naudojat? :D
Citatahorn parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)
kokią bižuteriją prie aksesuarų naudojat? :D
Fenix-tu geriau vietoj detalių krūvos pasiimk telefoną ;)
Citatahorn parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)
kokią bižuteriją prie aksesuarų naudojat? :D
tik pacia geriausia!:)
CitataHenris parašė:
Idomu butu paziuret kaip sekasi keisti tarpine po galvute, kelyje :) Su kuo galva paslifuotum? Rankos judesiu? Mikornu tikslumu. Na nebent pakeiti tarpine viska surenki ir paskui grizes namo vel imi ja nahren, kad viska sutvarkyt kaip turi buti...
Kolegai tyliai pasakysiu kad kai keiti metaline tarpine i paranitine galvos slifuot nera butina, nes paranitas ne plienas- jis gana minkstas ir lengvai prisispaudzia i tarpus ir labai gerai uzpildo visus mikroninius tarpelius kai suverzi ji jega idomumo delei tuoj paskaiciuosiu :)... taigi kiekvienas varztas spaudzia galvute nei didele nei maza +-1200 kg jega o ju yra 10 :)
Bet ne visos originalios tarpines po galva buna is metalo, o galva vistiek slifuoja, nes buna pasikraipymu ypac jei buvo gerai pakaitusi... ZIurek nepaslifuosi ir vel turi problemu po keliu k km.
Ir siaip idomu jei uzsiminiem apie varztus, o pakeitus tarpine po galva, nereikia po 1000km ar daugiau pervarzyt??? Ar dabar eina varztai, kurie po variklio pakaitimo nepasitempia kazkiek?
pas mane dabar stovi metaline... kadangi jau varzau antra karta... nes pirma kart prapute... tai nebedarau tu paciu klaidu :) Paverzt nera butina. Bet rekomenduojama. Bet sitas rekomendavimas manau dazniau taikomas paranitinems tarpinems, o ne metalinems. Siaip kaisdami varztai prisitempia patys, tarpine nepralaisveja... Bet tiek kad ji susigula per laika ir gali pradet leist.... Svarbiausias dalykas teisingai nuvarzyt.... Jug gamintojas po tavo pravaziuoto 1000 km neatvaziuoja tarpines priverzt, reiskia nera butina privarzyt antra karta... Siaip pagal instrukcijas 7a-fe sako uzsukt tarpine jega 30 Nm paskui prisukimai po 90 laipsniu, tada po -90 laipsniu ir tada vel + 30 Nm ir vel 90 laipsniu... as dabar jau varzau mazesniais intervalais, ir uzdedu rusisko 10 % jegos rezervo... nu ir kol kas laiko jau 20 000 be jokiu bedu... Svelniai tariant "pisnios" pusvalandis kol suvarzau... nu bet jei prapus tarpine del blogo priverzimo galiu bonka pastatyt :D... Galva slifuot gerai, neneigsiu to... bet matai, pigiau ta tarpine uz 100 lt per 2 valandas man uzsidet butu negu kviest trala kuris uz 300 lt nuveztu namo...
Aisku dar vienas dalykas yra tiksliai diagnozuot gedima... bet po to kai isigijau GT celica 130 kW, pradejau vertint 85 kW 7a-fe tvarkymo lengvuma.... pasirodo ten ir rankas yra kur uzkist... ir isardyt ta motora svelniai tariant nera ka veikt...
Aisku biski offtopico uzdesiu....trauka... prie jos greitai priprantama... anksciau galvojau daryt turbo 1.8... kad gaut 200 ag... dabar turiu orginalu motora su ta pacia galia... ir turiu pasakyt... nieko jis nevalina.... nu gerai... traukia.... bet nu svelniai tariant kol nera 400 ag... tol cia ne stebuklas :D Dabar planai- variklio ekonomijos gerinimas... kuriu projekta 7a-fe varikliui... naktim skaitau literatura...Daug daug literaturos. Ir anksciau-veliau jis bus igyvendintas... pradinis tikslas- 20% sumazint kuro sanaudas. Ziuresim kaip man seksis... nes praprast kaip ir neturiu ka... stovi garaze variklis antras- bus modifikuotas per laika... jei jau ir sugadinsiu ka- nebus taip ir gaila... vistiek daugiau 300 lt uz ji niekas neduos.... nes visiem dzin kad ten 1000 lt restauracijos dalims+ darbas isleista ir stovi jia nesulaukes turbinos vos ne gamyklinio naujumo bukles :D
chebra neplečiam OT.
atsiprašau, kad negalėjau dalyvauti diskusijoje, bet matau kad greitai viskas visiems tapo aišku... Kaip supratau tepalus pasikeisti butų neprošal. Tą ir padarysiu...
Nekuriant naujos temos, ką manote apie stabdžių diskų akciją tojotos servisuose? ar verta imti orginalius su 20-25 proc. nuolaida(gaunasi apie 270 Lt) ar neorginalius (~150 Lt), ir ne tojotos servise? Ir jei neorginalius tai kokio gamintojo? Ačiū.
Yra jau nemazai diskutuota apie stabdziu diskus ir kaladeles. Taigi greitai ir trumpai:
Toyota disku/kaladeliu negamina, perka is kitos firmos( uzkrito pavadinimas kokios) klijuoja savo lipduka, parduoda kaip rekomenduojama produkta.
Dabar tu gamintoju yra kruvu kruvos... kainos gali svyruoti nuo 40 Lt uz diska iki 10 000 lt uz diska. Zmones renkasi kas jiem pagal kisene, nes realiai tamsta pats skirtumo turbut nejausi. Tavo atveju diskas tai metalo smotas lygiai nutekintas ir isbalansuotas. Psio. Nepirk didziausios piguvos, nes megsta lankstytis. O toliau, virs 70 lt uz diska jau gali moket tiek, kiek myli savo masina...
Citatabarzda parašė:
atsiprašau, kad negalėjau dalyvauti diskusijoje, bet matau kad greitai viskas visiems tapo aišku... Kaip supratau tepalus pasikeisti butų neprošal. Tą ir padarysiu...
Nekuriant naujos temos, ką manote apie stabdžių diskų akciją tojotos servisuose? ar verta imti orginalius su 20-25 proc. nuolaida(gaunasi apie 270 Lt) ar neorginalius (~150 Lt), ir ne tojotos servise? Ir jei neorginalius tai kokio gamintojo? Ačiū.
kaina kaip originalui isties gera,beje turesi garantija metam o jei desi pingponginius tai ragas;)
Nesupyk, bet automobiliui, kuris nuvažiavo 50 km be aušinimo ir dar 120 km/h greičiu, stabdžių diskų geriau nekeisti. Reikia keisti automobilį.
Tai kad jis ne be ausinimo vaziavo... tiesiog perkaitino varikli... Nieko baisaus, mano bendradarbis nusipirkes zafira jau antra diena perkaino ji skambindamas ka daryt... sako... vaziuoju kazkas kalena, keistai netolygiai dirba, temperatura ant raudonos... ka daryt. Nu zodziu... viskas priklauso nuo bukles. gali but viskas gerai, gali buti nieko gero... cia jau reikia tikrint pries keiciant
kokios problemos, pakeiti varikli o tada stabdziu diskus :) ir vaziuoji toliau :)
Citatafennix parašė:
Tai kad jis ne be ausinimo vaziavo... tiesiog perkaitino varikli... Nieko baisaus, mano bendradarbis nusipirkes zafira jau antra diena perkaino ji skambindamas ka daryt... sako... vaziuoju kazkas kalena, keistai netolygiai dirba, temperatura ant raudonos... ka daryt. Nu zodziu... viskas priklauso nuo bukles. gali but viskas gerai, gali buti nieko gero... cia jau reikia tikrint pries keiciant
Nenorėčiau įsivelti į beprasmiškus ginčus, tačiau jeigu nutrūko dirželis, kuris suka aušinimo skysčio pompą, tai koks ten aušinimas? Aušino tik oras, kaip zaz-966 :)
Jeigu tam varikliui nieko neatsitiko, tai tada čia Toyotos stebuklas.
Sorry, bet kaikas iš čia tikri lietuviai.. :) kad tik blogo kitam palinkėt :)...tai kiek Jūsų manymu reikia laukti, kol kas nors pasimatys?....viskas gerai su tuo motoru... jau prasukau virš 2000 km... jokių pokyčių, jokių pašalinių garsų, trauka tokia pat, skysčiai savo vietoje, laisvos apsukos stabilios... Þinoma reikia pabelsti i medį, bet gal baigiam šią diskusiją apie motoro ar auto keitimą. Tikrai informuosiu forumą jei kas nors įvyks. Ačiū už pamastymus apie diskus... plia dar tepalo nepasikeičiau...:@
Jau buvo tokia tema- kas svarbiau antifrizas ar alyva, bet vieningos isvados nepadarem. 50 km be dirzo nera toks jau didelis atstumas, 120 vaziuojant tai mazdaug 25 minutes. Taip kad tavo atveju turbut nieko blogo neatsitiko, aisku belsk i medi, dziaukis jei viskas gerai, nes galejo atsitikt.
Ausinimas be vandens pompos labai paprastas- minimalus cirkuliacinis, kuris vyksta skysciui savaime judant del temperaturiniu pokyciu + garavimas... Jei puoda palaikai ant virykles, tai jis daugiau 100 laipsniu nepasieks kol viso vandens neisvirins, o galva kurioje jau neber vandens kazkiek ausina tepalas pilamas ant voztuvu ir veleneliu . Visko buna, visko pasitaiko, pats be ausinimo pramyniau 30 km greiciu 50-90, bet mano atveju buvo trukusi galvos tarpine, ko pasekoje antifrizas pilnai isvirdavo per 5 minutes.
Vienas dalykas, kad pas barzda tikriausiai ne vanduo supiltas, o aušinimo skystis, o jis verda ne mažiau >120, taip, kad nieko ten galbūt ir neatsitiko ;) Dėl savitakos neįsivaizduoju, ar pompa galėtų prasukti.
Pompai nebutina prasisukti, ji nera pilnai sandaraus tipo siurblys, kaip tepalo pompa pvz, nes ausinimui nereikia sukurti slegio. ji veikia kaip propeleris vasarai vejeliui sukurti pumpuoja is sukimosi greicio. pro ji oras praeina kai jis nesisuka, per pompa vanduo prabega kai ji nesisuka. 120-100 laipsniu, nemirs variklis nuo tokios temperaturos. Kritine situacija atsiranda tada kai pasiekiam 200-300 laipsniu.
Tavo fietoje, Barzda, paklausyciau patarimo, ir pakeisciau visa masina po dvizoko uzkaitimo...
Vienintele salyga, kuriai esant, uzmerkciau akis, jei tavo motoras uzkaites dirbo gal tik kelias minutes (o uzkaista jis, kai ausalas necirkuliuoja-momentaliai, juo labiau, lekei ant 150). Tai stai, nebent tu iskart pastebejai uzkaitusi motora, ir gesinai... Bet jei zulinai 50 km su Red lainu, ka as zinau....:);):)
Atsilieps veliau.... perkaitintas yra perkaitintas. Buna atveju, kai cilindro "sijonai" pradeda barsket...Bet blogiausia, kad pakaito salnykai, galvos tarpine...po metu gali rasti tepala ausalo bakelyje, arba atvirksciai...:)
Zinoma, nelinkime, bet nepamirsk to...:)
Turejau seniai passata senuka, 1.8 benzas, studentas buvau, babkiu nebuvo.....zarna vasara kelis kart buvo trukusi palei chamuta, tai rodykle akyse iki raudono kilo, nekankinau, iskart i degaline vaziavau....atvesdavo, zarna sutrumpindavau, vandens dapildavau...Taip kokius 2-3 kart . Paskui pasikeiciau zarna. Po meteliu antyfryza tepale pamaciau...:) Gal sutapimas, bet tavo motars, tu ir ziurek...:)
viskas ten bus normaliai su tuo varikliu,jei butu perkaitęs tai jau būtu išlinde arba galvos tarpine ar riebokšliai pakaktu vel užkaitint iki darbines temp
nu kai saka - matysim... tepalus pasikeiciau, kolkas viskas gerai...;)