gal kas susidure su d-cat varikliais
Su vienu pazistamu teko kalbet kuris su automobiliais prekiauja. Tai kazkada apie Lexus IS D CAT sake, kad salonai daug bedu turi su tais varikliais. Dar garantiniu laikotarpiu nemazai gedimu tenka taisyt. Ju konkrecios bedos nebepamenu, taciau nustebau, kai jis taip pasake. Ir Lexus, ir D CAT man atrodo kaip patikimumo garantai. O ir variklis ten tas pat stovi 177 AG. Siaip tai ateity ir as zadu auto su tokiu motoriuku paimt. Butu idomu isgirst kitu nuomone.
D-CAT as irgi noreciau, kiek girdejau, kad ten jau vietoj paskirstymo dirzo lyg ir grandine stovi, tai ant laisvu, gal biski garsiau driba, bet cia mnkniekis, palyginus su AG kiekiu :) ir sukimo momentu :)
Bet, kad ju remontas brangensi manau, kad tikrai taip. Bet tai priklaso nuo to ar jie genda, vat sito tai nezinau .
As tai dabar paimsiu Corolla Verso su D-CAT varikliu. Kiek teko kalbėti su Toyotos atstovais salonuose, tai visi tik giria šita varikli. Tai esą Toyotos pasididžiavimas. Jie yra jautresnu kuro kokybei, bet jeigu "žalio" ar kokio rusisko nepilsi, tai manau bedu nebus. Beje, kiek as zinau visi naujieji D4D varikliai yra tik su grandinemis ir lyg tai prasidejo nuo 2006 metu.
Þinios pagrįstos faktais, jei blogas įjodinėtojas, tai tepaliuko srebia, kad jį kur velnias. TOYOTA AVENSIS iš Solorinos "imta nuo nulio", bet pilt reik, nors ir pilotuoja. Dėl garsesnio laisvo?! suabejočiau, visai kitas suspaudimo laipsnis ir variklis ženkliai tylesnis, kiek patobulintas variklio skyrius duoda visai gerų rezultatų.
Bet speju su d-cat'u dar reik moket vaziuot. As tai jau su tokiu negaileciau paspaust, bet po to matyt turba ausinciau 5 minutes :)
Va S.LEON su 200AG vairavau, tai jausmas geras iš 2,0l TDI. Čia dar trūksta :)
Na tikiuosi manes neprimusit, bet cia ne reklama, cia tiesiog atsiliepimas is pazystamo. Kuris buvo labai patenkintas pavairaves Subaru Outback su nauju Boxer dyzeliniu varikliu. Sake neitiketina kad taip dyzelis gali varyt. Na aisku ten 4 varomi. Bet man rodos arkliu apie 180, o vid. degalu sanaudos 6.5l. na bet pats nevaziavau, tai tik atsiliepimai pazystamu.
Gal bandyt pakeist savo toyo i boxer subaru.yra toks noras.:)
Tik beje, vienas is mano direktoriu vazineja su Subaru Outback 2007m 2.5 benzinu, tai gamintojas rekomenduoja vaziuojant magistraleje reguliariai tikrinti tepalo lygi. Tai sake, kad tai tiesa, ir esu mates, kai pries vaziuojant i vln jis koki puslitri supila i savo zveri :)
tai jau nenoriu tokio urodo.pasivazinesiu jau geriau savo senute.ir nereik tikrint aliejaus po kiekvieno reiso.ir isvis nereik dar tikrint tarp keitimo.;)
Na siulyciau bent i pora savaiciu uzmest aki ten. Niekada nezinai, kokiu sposu gali iskrest. Pries metu man irgi nereikejo list ten. bet va pries pusmeti pazvelgiau ir tikiuosi ne veltui, paskui pasekmes gali buti skaudesnes, nei kad visiskai pasitikint savo auto :)
Geras cia pastebejimas. As su savo vazineju jau 2 metus ir gal tik pora kartu esu ziurejes tepalo lygi. Tepalus keiciu kol kas tik Toyotos atstovybese ir dar nei karto nesake, kad mazai jo buvo. Pats kai ziurejau, tai irgi visada norma. O ir telpa jo nemazai, kazkur 6,5 l. Mano pagrindinis kelias tau autostrada, ir apsukos aukstesnes buna, ir greitis didesnis, bet kad kol kas nevalgo to tepalo. Gal reikes pradeti dazniau ziureti :) Beje, maciau lyg www.toyota.lt kur vizualiais parodyta kaip tas pats D-CAT is vidaus veikia ir dar ten daugiau vizualizaciju. Visai idomu pamatyt tokius vaizdelius.
Jo, galetu kas nors israst po galais varikliu rentgena...
Persvietei ir zinai kas ne to :)
Na ten kus sukasi dideli pinigai panasus dalykai yra daromi, berods ultragarsu ar kuom ten skanuoja
kai mazai tepalo -uzsidega geltona lempute ;).nera ten ko ziureti :D
geriau jau geltona, nei raudona (tepalo spaudimo) :)
Pas mane 2005 avensius su d-cat varikliu. Dar nelabai daug pravažiavau (apie 10kkm), pirkau naudotą su 110 rida. Kol kas viskas liuks, traukia gerai, bet ir kuro valgo taip nemenkai palyginus. Þiemą Vilniuj gaudavosi vidurkis iki 10, daba žiūriu iki 8-9 nukrito (žiemą dažnai šildydavau), trasoj taip iki 100 važiuojant- apie 6 (rekordas 5,2), jei apie 120-7, jei 150, tai ir iki 7,5-8 pakyla. 6 pavara važiuojant ant 120- apsukos 2000. Daugiau 160 berods dar neteko spaust, bet komfortas normalus, variklio kaip ir nesigirdi, t.y. girdisi padangos ir vėjas labiau. Šiaip tikrai labai liuks traukia ir vairuojasi, nė kiek nesigailiu, ir tų kelių litrų/100km viršaus negaila, kai gali normaliai paspaust ;] Aišku pensininko režimu važinėjant gal ir gautūsi ekonomija kažkokia, bet kad nesigauna, kai traukia tai ir paspaudi ;]
Dėl patikimumo nieko per daug nežinau, kol kas viskas veikia, variklyje ne diržas, o grandinė, jos resursas, kaip man aiškino, taip kokie 200-250 kkm, tai gali būt kad man jos keist ir neprireiks. Kol kas keičiau tik tepalus, filtrus ir padangas. Tiesa, buvo atsiradęs toks keistokas garsas, lyg ir vibracija prie tam tikrų apsukų prie variklio, tai tokviloj iškart pasakė, kad čia tokia kaip ir liga, kas ~80kkm atsilaisvina oro filtro plastmasė, ir liečiasi kažkur į metalą, bet nesunkiai išsisprendžia- padėjo tarpinę ir viskas.
Kiek skaitinėjausi, tai gana brangiai (kelis klt) kainuoja būtent pats d-cat filtras, na bet aš su tuo susitaikiau, reiks ir pakeisiu, užtat bent kažkiek prie ekologijos prisidedu ;] Buvo ant mašinos stiklo net lipdukas toks, tipo į Berlyno centrą gali įvažiuot, nes mašina atseit ekologiška. Čia pardavėjas aiškino taip, kiek teisybės, nežinau ;]
o paie kokį či d-cat filtrą šneki, kur tiek kainuoja ?
As tai pries 2 dienas saviskei paemiau nauja Corolla Verso su D - CAT varikliu. Tai pirmas ispudis, kad labai tylus variklis. Mano jau maniau tyliai veikia, o sis tai isvis. Praktiskai nera jokios vibracijos, jokio dyzeliui budingo garso. Traukimas tai irgi nepalyginamai geresnis nei maniskes. Tas filtras tai matomai kur ismetimo vamzdyje statosi. Cia yra D-CAT sistemos pagrindas. Yra filtras, kur kaupiasi suodziai. Kai daviklis pastebi, kad jisai pilnas, ipurskia kuro i ji ir suodziai sudega, ko pasekoje minimalus kietuju daleliu kiekis ismetime. Ta vaizdziai gali paziureti http://www.toyota.lt/innovation/clean-power-diesel.aspx
As tai po pusmecio truptui gailejausi, kad emiau 2.0 D4D, po to tik pagalvojau, kad reikejo jamt 2.2l. Nes sanauods skiriasi tik ant 0.5l, o galingumas jau 180 arkliu. Na bet ka jau darysi, tenka dziaugtis ir 2.0l :) AIsku pacio auto kaina zenkliai mazesne buvo ;)
As su toyota 2004 dcat varikliu turejau bedu,- uzsikiso smulkiu daleliu fitras, tai nieko negalejau padaryt, teko filtra keisti, kuris kainavo 4200 lt . Bet gamintojai neprasprende su ta ismetimo sistema,- girdejau, kad ne vienam teko keist ta smulkiu daleliu filtra . Del to tas varikis ir vadinasi d cat , kad netersia gamtos ir yra ekologiskas :) Bet pravaziavau 800 km su nauju filtru vel kazko tai netraukia masina kai apsukas pasiekia vis 300 , masina dusta ... reikes i toyota centra vel lekti . Gal kas zinot kas gali buti? :)
Keistas tas ju remontas, kad pravaziavai 800 lt ir vel ta pati beda. Dar ziurek, kad ne filtre beda ir jo keitimas visai ne prie ko... O kokia rida tavo, kad jau filtra reikia keisti ir kur tu ji keitei?
ar tikrai 2004 m. jau ejo d-cat'ai ?
atrode kad avensiai su d-cat prasidejo nuo 2005, bent jau kai mes ieskojom avensio tik tokiu metu tebuvo
pas mane 2004 metu d cat pradejo eiti nuo 2003 ik 2004 buvo ruosta tik vokietijos rinkai o nuo 2005 metu pats fieltras smulkiu dalekiu buvo patobulintas ir pradejo visiem modeliam deti :) Pas mane prabegus 130000 km su serviso knigele pats parsivariau is vokietijos .Tas varijantas 2004 metu d cat buvo dedami tik i prabangesne komplektacija .Kas supranat vokiskai tein aprasyta apie d cat sistema 2004 metu avensis :) www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_29097.html?bild=20
Jai kam reikia galiu imesti nuoroda vusu toyotu snulkias detalizacijas . Irasiai kebuko numeri ir ismeta panal numeri masina tavo :)
Ir dar klausi :O. Zinoma kad duok sen ta nuoroda
imesk man i privata:)
Citataguners parašė:
imesk man i privata:)
www.toyodiy.com/
//www.toyodiy.com/ cia rasit viska
turbonsk.ru/index.pl?module=article_det;p1=511
cia dar apie d cat sistema jai kam idomu tik rusiskai:)
Geras puslapis. Suzinai, kada tikrai tavo auto pagaminta, o ne parduota ir siaip detaliu gali paziuret. Tikiuosi man ne teks nusivilti del D CAT variklio pasirinkimo, nes kita auto jei imciau, tai vel rinksciausi su D CAT varikliu. Labai jau smagiai jis vaziuoja...B)
Pirkau avensį universalą '07 D-CAT. Gal kas važinėja dažytu dyzelinu? Kiek žinau patys dažai nekenkia.
Beje, kaip "Range" padaryti 0 km?
Citatabosis parašė:
Pirkau avensį universalą '07 D-CAT. Gal kas važinėja dažytu dyzelinu? Kiek žinau patys dažai nekenkia.
Beje, kaip "Range" padaryti 0 km?
Range 0 km ??? hm.. tai yra atstumas kiek gali vaziuoti su bake esanciu kuru, tai vaziuok iki (apytuscio bako) ir pasidarys 0 km. Jei tu to klausi :)
CitataJordan parašė:
Range 0 km ??? hm.. tai yra atstumas kiek gali vaziuoti su bake esanciu kuru, tai vaziuok iki (apytuscio bako) ir pasidarys 0 km. Jei tu to klausi :)
Dabar supratau. dėkui:)
Jei vaziuojant baigiasi kuras - kenkia siurbliui..
Tada toks klausimas: ar galima "nuimti" spidometro parodymus tikslu sužinoti kiek nuvažiuota per visą kelionę, per mėnesį ar su pilnu kuro baku?B)
kazkaip nelabai supratau klausimo... gal rytas kaltas..
CitataEdvatronas parašė:
kazkaip nelabai supratau klausimo...
Ta prasme ar yra funkcija prieš važiuojant į kelionę užfisuoti kilometrus, o grįžus sužinoti kiek nuvažiuota?B)
Taigi pas visas masinas yra ;)
nzn kaip tiksliai pas avensius, bet bent pas corolla 2004 D4D, tai net 2 skaitliukai yra. Tiesa ne odometro parodymus fiksuoja, bet kiek nuvaziuota. TripA ir TripB.
Nu tipo nunulini tripA ir vaziuoji is vilniaus i klaipeda autostrada, nuvaziaves gali pasiziuret kiek km prisukai.
O klaipedoj nunulini TripB ir vaziuoji kitu marsrutu pvz panemuna, ir matai 2 atkarpu pravaziuotus km.
Tai vat šito man ir reikia:|, arba jo nėra arba nerandu...:(
Teks laukti lietuviškos instrukcijos iš salono.
Citatabosis parašė:
Tai vat šito man ir reikia:|, arba jo nėra arba nerandu...:(
Teks laukti lietuviškos instrukcijos iš salono.
Pipsiuko salia odometro nera?
Pasirodo "kankinau" ne tą pypsiuką (yra du). Radau viską:D
AČIÛ Edvatronai!
Atsiprašau už temos iškraipymą.
Ar tas dažytas dizelinas gali kenkti D-CAT'ui? Gal kas pilat?
Mazda su COMPREX dizeliniu varikliu pats pravažiavau beveik 200 000 km pildamas dažniausiai žalią. Problemų dėl kuro kokybės nekilo.
dažytas nieko baisaus, baisus tai tas biodyzelinas.
Galima. Ten yra trip A ir B. Tai ant vieno uzeini ir palaikai paspaudes mygtuka kol pasidaro nulis. As tai viena naudoju trumpom kelionem ar kiek su baku nuvaziuju paziuret, o kita palieku kiek dar liko iki tepalu keitimo...
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
ALYVA SPECIALI YRA TAM VARIKLIUI SU KIETOSIOM DALELEM KAD FILTRAS NESIKIMSTU,O JEIGU BUVO PILTA PAPRASTA TAI IR UZSIKEMSA,IR POTO MASINA LIEKA KALTA KAD GENDA;)
Avensis D4D Chip teisus jei automobilis su DPF alyva turi buti naudojama su aprobacija C1,C2,C3 sumazintu cinko kiekiu alyvoje
D-CAT Kartc nuokarto ispjauna sviesu(melsva) dumeli. Ar teko kam su tuo susidurt?
Itarimas - Kietuju daleliu filtras. Ale jo isvalymui ipurskiamas kuras, kuri per dusliu iseina melsvo dumo pavidalu.
Gal kas turit protingu minciu situo klausimu, nes zmogui neramu.
Nekreik demesio. Mano zmonos ta pati laikas nuo laiko padaro, tik tas melynumas labai jau silpnas pas mus. B)
Aciu Giedriui34 uz pagalba. Prisijungiau pats.
Kaip daznai tas katalizatorius issivalo?
Kai pradejau stebeti, tai atrodo kad kas kokias 4-5 dienas.
Jei neklystu, turetu tas priklausyti ir nuo kuro kokybes.
Sveiki, O kaip pas jus tarpines ar neprapucia? Kokiu dar bedu buna su avensiu ir corola verso dCAT varikliu? kokios dar sanaudos ekplatuojant?
na kiek mano meistrelis sake,o jis toyotose tikrai nusimano tai Dcat esmine beda yra tai kad pakelia galvos tarpine... O D4D motoru tai smagratis ir reguliariai sake reikia keisti tarpines po purkstukais,nes jos pradega,o tokiu atveju saliarka pradeda patekti i tepala.
Citatadainilandija parašė:
Sveiki, O kaip pas jus tarpines ar neprapucia? Kokiu dar bedu buna su avensiu ir corola verso dCAT varikliu? kokios dar sanaudos ekplatuojant?
Nauja ruosiesi pirkt ar deveta is kokios nors Francuzijos?
Visos masinos anksciau ar veliau genda. Reikia jas normaliai ekploatuoti, priziureti ir viskas bus ok ;)
CitataKestutis777 parašė:
Visos masinos anksciau ar veliau genda. Reikia jas normaliai ekploatuoti, priziureti ir viskas bus ok ;)
Sventa tiesa, tik matai kame beda, kad D-CAT'o visi remontai kainuoja kiek 2-u masinu,
Citatadarius555 parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Visos masinos anksciau ar veliau genda. Reikia jas normaliai ekploatuoti, priziureti ir viskas bus ok ;)
Sventa tiesa, tik matai kame beda, kad D-CAT'o visi remontai kainuoja kiek 2-u masinu,
O jei šios mašinos itin jautrų motorą dar pačipavus, belieka tik parduoti;)
Galvoju apie 2006-2008 corolla verso, dar avensis universalas. Noreciau benzino, nes maziau rupesciu, bet pasirinkimas didesnis dizelio :(
Citataketvirtasis parašė:
Citatadarius555 parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Visos masinos anksciau ar veliau genda. Reikia jas normaliai ekploatuoti, priziureti ir viskas bus ok ;)
Sventa tiesa, tik matai kame beda, kad D-CAT'o visi remontai kainuoja kiek 2-u masinu,
O jei šios mašinos itin jautrų motorą dar pačipavus, belieka tik parduoti;)
Chipavau ir vaziavau sau laimingas. Tai kad boxas pajungtas, tai dar nereiskia, kad as varikli droziau iki 4000 apsuku. Vazinejau normaliai ir viskas su tuo varikliu gerai. Ir parduodu masina savo tikrai ne del to, kad buvau chipaves...
DCat-as ir taip jau inoringas motoras ir jei pameni buvau prieš tokio motoro čipavimą. Manau reikėtų paminėti šį nekaltą faktą savame skelbime, būtų sąžiningiau.
Citataketvirtasis parašė:
DCat-as ir taip jau inoringas motoras ir jei pameni buvau prieš tokio motoro čipavimą. Manau reikėtų paminėti šį nekaltą faktą savame skelbime, būtų sąžiningiau.
:D Na tu juokdarys :D Kadangi yra daug tokiu kaip tu, kurie paranojiskai bijo naujoviu ir isgirde zodi tiuning, galvoja apie draginima, sitos info neskelbsiu skelbime. Variklio stovi gales pasitikrinti kur tik nori. Buvo dauztas priekis, bet radijatorius net nekeistas buvo. Pakeiciau ji nauju, originaliu. Leido ausinimo skyscio pompa, pakeiciau ja nauja, originalia. Visa istorija yra Tokviloje. Gales pirkejas net su kiekvienu kvitu susipazinti ir susivokti, kiek nauju detaliu jau yra pakeista ir kad masina vos ne kaip po kapitalinio. Kartoju tau dar karta, pajunges boxa as vazinejau 3 pavara, kur be boxo reiktu 2 jungti, bet tai nereiskia, kad as ta varikli droziau kaip isprotejes. Tie kas zino apie ta boxa, teiraujasi, ar boxas iskaiciuotas i ta kaina. O kas apie ji nezino, tegul ir nezino.
ne chipas ar boxas drozia varikli, o vairuotojas ;) ankstesnius dyzelius esu cipaves ir nematai nieko blogo tame. Galima daug greiciau sudrosti nechipuota varikli norint:D
CitataKestutis777 parašė:
sitos info neskelbsiu skelbime. .
Nenorom, bet paskelbiai:(
Aš juk niekur neminėjau tavo skelbiamos mašinos
Citatadtinas parašė:
ne chipas ar boxas drozia varikli, o vairuotojas ;) ankstesnius dyzelius esu cipaves ir nematai nieko blogo tame. Galima daug greiciau sudrosti nechipuota varikli norint:D
Pilnai sutinku ir to nesmerkiu, nu bet savame klube duodi skelbimą tai pranešk:
"idėjau motoro tiuning čipą, kuris pageriną ir pan...' jei manai kad tai tik į gerą kodėl gi apie tai nepasakius.
O gal ne į gerą:@
Sakyčiau sąžiningas pardavėjas taip sklandžiai nupasakoja viską net čekius galima pamatyti, nu bet.....
Citataketvirtasis parašė:
CitataKestutis777 parašė:
sitos info neskelbsiu skelbime. .
Nenorom, bet paskelbiai:(
Aš juk niekur neminėjau tavo skelbiamos mašinos
Citatadtinas parašė:
ne chipas ar boxas drozia varikli, o vairuotojas ;) ankstesnius dyzelius esu cipaves ir nematai nieko blogo tame. Galima daug greiciau sudrosti nechipuota varikli norint:D
Pilnai sutinku ir to nesmerkiu, nu bet savame klube duodi skelbimą tai pranešk:
"idėjau motoro tiuning čipą, kuris pageriną ir pan...' jei manai kad tai tik į gerą kodėl gi apie tai nepasakius.
O gal ne į gerą:@
Sakyčiau sąžiningas pardavėjas taip sklandžiai nupasakoja viską net čekius galima pamatyti, nu bet.....
Forume yra labai ilga tema "Balnojam (chipuojam) broliai auto :))", kurioje esu parases apie tai, kad esu pajunges Boxa prie savo masinos variklio. Taippat mano anketos info sviecia, kad mano auto turi 212HP, tad tikrai nebandau to nuslepti, jeigu ka. Labai malonu, kad rupinies Clubieciais, bet manau jie pries domedamiesi mano automobiliu gali perziureti forume rasytas mano zinutes ir pamatys viska, ka as esu dares savo automobiliui, tad keista man daros, jog tu bandai sukti link to, kad as nesaziningai suku ar bandau kazka apgauti.
O kas del to chipo, jei nesi mechanikas, manau tavo nuomone pastatyta ant spejimo, o ne techniniu dalyku. Siame forume yra keletas zmoniu su Boxais ir ne vienas nesiskundzia, kad jam kazkas su varikliu nutiko. Yra zmogus, kuris Toyotos servise dirba ir vazinejas su Boxu. Manai, asmuo, kuris kasdiena dirba su Toyotom rizikuotu, jei zinotu, kad tai galetu pakenkti jo automobiliui? O kokia tavo patirtis su Boxu? Ka zinai, apart to, kad esi cia ar kitus internete skaites? Pazysti nors viena, asmeniskai, kas vazinejos su Boxu ir jam parejo variklis? Kodel viska suki link to, kad jei as nesukeldamas apsuku virs 3000 suvariau savo masinos varikli, vien todel, kad pajungiau Boxa? Turbut galva turejo buti vel prapusta, bet taip nera. Variklis veikia nepriekaistingai! Ir jei ne mano situaciaj, nepardavineciau sios auto isvis, nes man ji labai patinka. Ir sekancia masina isigijes saugosiu irgi lygiai taip kaip sita. Ir chipa jungsiu, nes esu isitikines, kad vazinedamas normaliai nepakenksiu.
Kalbam apie du skirtingus dalykus. Aš pats asmeniškai pažystų ne vieną tuziną čipuotais motorais važinėjančių. Ir tojotuose ir CRX-uose tas nieko nekeičia. Dzin tegul važinęja tik sekmės jiems ikandin palinkėsiu kai manę lenks.
Kalbu apie tai kad jei ši info papuoštų tavo skelbimą, būtų sąžiningiau. Jei taip sugebi sklandžiai ir gražiai dėstyti savo mintis tai ir ši info nepamaišytų ar nesutinki su tuo.
Ko jūs čia pliekiatės? Nemanau, kad kitam žmogui galima ir yra teisinga nurodyti, kaip jam pardavinėti mašiną.
Citatahorn parašė:
Ko jūs čia pliekiatės? Nemanau, kad kitam žmogui galima ir yra teisinga nurodyti, kaip jam pardavinėti mašiną.
Kažkurioj temoj, nepamenu buvo kalba apie perekupus, kokie jie nedorėliai bla...bla..bla ir pan. Ir jei
truputuką paspausiu per gero žmogaus sąžinę (turėjau garbės susipažinti) manau nieko blogo nenutiks. Juk prie jo skelbimo nelendu, nemaišau biziniui.
Citataketvirtasis parašė:
Kalbam apie du skirtingus dalykus. Aš pats asmeniškai pažystų ne vieną tuziną čipuotais motorais važinėjančių. Ir tojotuose ir CRX-uose tas nieko nekeičia. Dzin tegul važinęja tik sekmės jiems ikandin palinkėsiu kai manę lenks.
Kalbu apie tai kad jei ši info papuoštų tavo skelbimą, būtų sąžiningiau. Jei taip sugebi sklandžiai ir gražiai dėstyti savo mintis tai ir ši info nepamaišytų ar nesutinki su tuo.
:) OK :) Kadangi radiatorius buvo pazeistas smugio i prieki, tureciau skelbime parasyti, kad masina dauzta? Juk nesvarbu, kad buves savininkas nekeite to radiatoriaus, o tik ji uzlope. Nesvarbu, kad as po 2 metu vazinejimosi su tokiu radijatorium pakeiciau ji i nauja, originalu, faktas apie smugi i prieki islieka. O dar sparnas ibreztas... Nulauztas veidrodelis.... Masina konkreciai subaladota buvo, nes tiek daug ibrezimu ir kebulo grazinimu muvo padaryta... Tai sakai, saziningiau butu parasyti, kad ji dauzta? O variklis gali buti suvarytas, nes su chipu vazinejau? Tai turbut net kaina per didele uzsipleses esu? O gal ta masina isvis nera nieko verta ir man ja i lauzyna atiduoti, nes buvau boxa prijunges ir vazinejau virs metu :o Itikinai... Esu nesaziningas melagis ir bandau apgauti zmogu, ikisdamas jam automobili tokio stovio uz tokia kaina... Pranesk policijai apie sukciavima!!!!
CitataKestutis777 parašė:
Citataketvirtasis parašė:
Kalbam apie du skirtingus dalykus. Aš pats asmeniškai pažystų ne vieną tuziną čipuotais motorais važinėjančių. Ir tojotuose ir CRX-uose tas nieko nekeičia. Dzin tegul važinęja tik sekmės jiems ikandin palinkėsiu kai manę lenks.
Kalbu apie tai kad jei ši info papuoštų tavo skelbimą, būtų sąžiningiau. Jei taip sugebi sklandžiai ir gražiai dėstyti savo mintis tai ir ši info nepamaišytų ar nesutinki su tuo.
:) OK :) Kadangi radiatorius buvo pazeistas smugio i prieki, tureciau skelbime parasyti, kad masina dauzta? Juk nesvarbu, kad buves savininkas nekeite to radiatoriaus, o tik ji uzlope. Nesvarbu, kad as po 2 metu vazinejimosi su tokiu radijatorium pakeiciau ji i nauja, originalu, faktas apie smugi i prieki islieka. O dar sparnas ibreztas... Nulauztas veidrodelis.... Masina konkreciai subaladota buvo, nes tiek daug ibrezimu ir kebulo grazinimu muvo padaryta... Tai sakai, saziningiau butu parasyti, kad ji dauzta? O variklis gali buti suvarytas, nes su chipu vazinejau? Tai turbut net kaina per didele uzsipleses esu? O gal ta masina isvis nera nieko verta ir man ja i lauzyna atiduoti, nes buvau boxa prijunges ir vazinejau virs metu :o Itikinai... Esu nesaziningas melagis ir bandau apgauti zmogu, ikisdamas jam automobili tokio stovio uz tokia kaina... Pranesk policijai apie sukciavima!!!!
na ir ko jus cia peshates?
as nei skelbime, nei detalesniuose paaiskinimuose forumuose nieko blogo nematau - kaip ir rasiau kitoj temoj, imciau ta avensio be jokiu islygu, jeigu jo reiketu man dabar. deja, pries puse metu jau isigijau kita.
mano galva, viskas cia ok. is perekupu nezinai ka gauni, o cia gi viskas aisku!
Siaip labai jau nusiritot offtopican. Cia ne pardavimo teisingumo tematikom diskutuojama. Anyway... patikimumas, galia, ir ekonomija- pasirink 2 is ju. Kitaip nebuna. Kazka didinant tenka kazko atsisakyt...
Na taip, bet jei maximumo nespausi, viskas bus ok, ar ne? Nes ir be boxo galima ta tarpine prapusti. Ir ne vien D-CATams tos tarpines prasipucia. Tad daug kas ir nuo vairavimo stiliaus priklauso ;)
matai, kaip cia tau pasakyt, kad nekiltu nei gincu, nei nuotaika sugestu... :) Daugiau galios= didesnis kuro kiekis degantis cilindre= didesnis slegis cilindro viduje = didesne tikimybe prapust tarpine, nukelt galva.... Bet kaip pats sakei- jei nevazineji spausdamas pedalo i dugna(beje cia apsuku skaicius nesvarbus)- tai nera taip ir blogai. Anyway- jei nenaudoji tos galios, kam tau tas boxas? :) Nes jei naudoji boxa- reiskia bent jau karta spustelejai dugnais- kas reiskia kad padarei varikliui perkrova didesne nei numate gamintojas. Pasekmiu gali nebut per 20 metu, gali but po 2 minuciu vaziavimo. O pasakyt kad prapute tarpine be boxo- taip kame cia keistumas- visko pasitaiko. Kitas klausimas kokia situacija butu buvusi su box- o cia jau atsakyt neimanoma....
Taigi, apibendrinant- man visiskai dzin pardavimo salygos- kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia. Ir cia as nesikisiu. Kad tavo motoras gali but blogesnes bukles nei buvo- taip gali, bet tai tikrai nereiskia kad taip yra. Nustatyt varianto nera neisardzius ir nepamatavus pvz issidevejimo. O to tai niekas nepadarys. Taigi beviltiska kazka irodinet.
O priklauso ne tik nuo vairavimo stiliaus. Priklauso daug ir nuo automobilio prieziuros. Kuo tavo atveju as neabejoju. Tuo ir uzbaigiam :)
fennix, as irgi biski domejausi to boxo galimybem, realiai jis ten tos galios tiek daug nepakelia. Ten labiau paankstina sukimo momenta, tai reiskia, kad ne galvai gali buti negerei o greiciau turbai, nes ji isisuka prie zemesniu apsuku ir greiciau igauni pagreiti, kaip pats boxo gamintojas raso, NO TURBO LAG. Manau, kad vaziuodamas 3000rpm ar su boxu ar be jo galios turesi tiek pat. Tas chipas veikia madaug tik isibegejimo metu. Netgi buvo nubrzetas grafikelis, kad su boxu, sukimo momentas pasiekiamas didziausias prie berods 2000rpm, o be boxo prie 3000rpm ar pan. Tai realiai cia tik isibegjimui skirtas daiktas, bent jau as taip supratau, vaiuojant tolygiai, nesvarbu kokiom apsukom, boxas jauciu itakos net netures. Beje, cia mes jau diskutavom sia tema, mano bendradarbis vazineja su 2007m VW Golf plus, tai kai dar masina buvo garantine, po pirmo tepalu keitimo jam programiskai dadejo kazkiek kw, tipo po apkatkes. Tai reiskia kad bet kokiu atveju gamintojas o juo lab vairuotojas, neisnaudoja variklio galios 100proc yra paliekami resursai. Jei gamintojas nepasiliktu variklio resurso, tai nespetu garantinis tu motoru tvarkyt, tada nedetu ir ribotuvo nuo redline'o gamykla, o paliktu, kad galetum mizint iki kol rodykle uzlinks, bet taip nera.... Tai isvada tokia, kad visgi variklis gali daugiau, ne gamintojas ji atiduoda vairuotojui....
Ir beje tuos boxus gamina ne siaip kitaiciai o Japonai ir Vokieciai, jie atitinka gamintojo reikalavimus, ten visokiu asociaciju sertifikatus turi ir t.t.
As irgi noreciau chipa isimest, bet pirma reik sankaba susitvarkyt, nes isimetes chip as speju, kad ji man praslidines beprotiskai :)
ZIurejau ebay, vokieciu gamybos chipas avensiui 85kw naujas isejo uz 140 svaru jau vietoj 85kw galeciau turet net 108kw, o senesnio modeliop irgi vokiceiu gamybos kuris kainuo 90 svaru, tai is 85kw padarytu 101kw.
Tai va, manyciau kad tas boxas gali pagrweitint dvieju mazgu susideveijma, turbinos - nes butent jai tenka didesnes apkrovos, ppanksitintas sukimo momentas, tai reiskia, kad turba anksciau ir greiciau isisuka, o antras mazgas - sankaba, vien del to, kad pas 2,0 D4D ji nevykusi.
Na paskaitinejes api ta Toyotos D4D boxa bent jau as susidariau tokia nuomone, kad jis skirtas greiciau sukelt apsukas padet, o ne zveriskai galinguma pakelt...
Yra boxu tipo orginialu uz 400svaru, bet kiek supratau tie pigesni rigi normalus, nes duomenys praktiskai identiski, cia bus marketinginis bajeris. Kazkas is kazko nuvoge schemos brezinius arba softa :)
Na taip, taip. Vieni iesko kabliu, o kiti bijo masinu su kabliais, nes tipo, jos bus nuvarytos, nes priekabas tampe :D Kiti perekupai net numontuoja kablius, tipo lengviau nupirks :D Ko tik neprisigalvoja tie zmogeliukai... Bet juk tiesa, kai masina pakrauta stipriau, stumokliai patiria didesne apkrova, nes dideja pasipriesinimas... O jei dar ir priekaba prikabinta... Gal man savo kabli nuimti, o tai cia irgi minusas gaunasi.. Nors istikro tik ciuzini is Ikejos priekaboje parsiveziau :D
Mano nuomone, D-CAT variklis yra geras ir teisingas reikalas, tad zinant jo silpnasias vietas, reikia ji eksploatuoti atitinkamai ;) Ir viskas bus ok ;) LEDAS :D
mano nuomone ispjovus katalizatorius ir filtrus, pakeitus alkunini, sudejus didesnio kampo voztuvu velenelius, sukelus kuro slegi, pakeitus turba butu galima 400 hp isgimdyt is jo :) tikrai geras variklis :) Bet cia mano poziuris i tiuninga, kitiems box uztenka :D
Na taip :D Tu tiuninga suvoki tik kaip invazija i pati variklio vidu :D
to henris: o kas varikliui blogiau 350Nm apkrova prie 1000 aps ar prie 3000? Aš sakau, kad prie 1000, todėl ir nusidėvėjimas bus didesnis jei versi variklį sunkiau dirbti prie 1000 nei prie 3000, nors apkrovos skaičius bus toks pats.
Citatahorn parašė:
to henris: o kas varikliui blogiau 350Nm apkrova prie 1000 aps ar prie 3000? Aš sakau, kad prie 1000, todėl ir nusidėvėjimas bus didesnis jei versi variklį sunkiau dirbti prie 1000 nei prie 3000, nors apkrovos skaičius bus toks pats.
Apkrovos skaicius tas pats bus isorine prasme, taciau alkuninis gaus 3 kartus mazesne kancia :) kai dirbs prie 3000 rpm. Del to tu visiskai teisus sioj vietoj.
Siaip jau budavo atveju kai traktoriu varikliai budavo paliekami visa diena suktis ant laisvu apsuku. Nors ir viskas gerai su varikliu buvo, ir dirbt drasiai buvo galima, bet rezultatas net keistai juokingas - luzes alkuninis velenas. Ir ne nuo ko kito- o nuo per dideles vibracijos prie zemu apsuku.
Jus pirma pasiskaitykit apie ta boxa o paskui sakykit ar blogai ar gerai. Tikrai aprkovos prie 1000rpm ner kaip prie 3000 be boxo :) Ten tiesiog didesne variklio galia perkelta i mazesnes apsukas. Jei be boxo D4D variklio galia mazeja prie tarkim kokiu 4000rpm, tai cia ji mazes prie kokiu 3000-3500 rpm.
As manau jei vokieciai pjauna be boxo su tokia kaip mano po 160-170km/h kiekviena diena tai apsukos buna apie 4000rpm ir per 200k km neuzdroze to variklio, tai boxas tikrai nezdros jo per 100k km prie 2000rpm :) Cia aisku dar priklauso, nuo vairuotojo. Cia panasiai kaip su mazos kubaturos varikliais, nori isibeget normaliai o nevalina, tai ka darai nspaudi iki dugno ir taip pat apkrauni ta motora, net baisiau, tai jei man reik normaliai isibeget su boxu, uztenka apsukas pasikelt iki 2000rpm. Beje yra paprastas fizikos desnis: kuo maziau apsisukimu per minute tuo variklis ilgiau tarnauja, del to dyzeliai ir skaitomi turintys didesni resursa nei benzinai. Nes benzinai dirba ausktesnem apsukom (isskyrus amerikonus, kur varikliai po 4L ir turi po 8 kausus) tie varikliai praktiskai neuzdroziami isvis nes dar + automatai ir apsukos kaip pas dyzeli.
Tai kaip manot, kas varikliui geriau norint ta pati greiti pasiekt, ar jis per minute padarys 3000 apsisukimu ar 2000 apsisukimu???? Cia net skaiciuotuvo nereikia suprast kad alkuninis apsisuka maziau kartu per ta pati laika, o isibegijimo laika gaunam ta pati???
matai, tame ir reikalas kad tie 4000 rpm visiskai nemaiso varikliui. Kaip jau ir seniai buvo mineta, ne nuo to byra tie varikliai. Jis laisvai sukasi prie tu apsuku, bet nepatiria perkrovu, nes nera per didelio slegio cilindruose, nera per dideliu smugiu alkuniniui. O va meginant vaziuot mazom apsukom sitai atsiranda
Citatafennix parašė:
matai, tame ir reikalas kad tie 4000 rpm visiskai nemaiso varikliui. Kaip jau ir seniai buvo mineta, ne nuo to byra tie varikliai. Jis laisvai sukasi prie tu apsuku, bet nepatiria perkrovu, nes nera per didelio slegio cilindruose, nera per dideliu smugiu alkuniniui. O va meginant vaziuot mazom apsukom sitai atsiranda
Kalba eina apie dyzel variklius. Nesu girdejes, kad kas patarinetu lakstyti su 4000 dyzel varikliu varomais auto
zinau, cia tas pats kas su benzu vaziuot 5000-5500 rpm. Nera taip sveika bet nera ir taip blogai kaip atrodo. Anyway, kaip kitaip pasieksi 180 km/h? Duodu 90% kad 4000 rpm 180 km/h yra sveikiau nei riedet 5 pavara 1000 rpm 50 km/h.
Citatafennix parašė:
zinau, cia tas pats kas su benzu vaziuot 5000-5500 rpm. Nera taip sveika bet nera ir taip blogai kaip atrodo. Anyway, kaip kitaip pasieksi 180 km/h? Duodu 90% kad 4000 rpm 180 km/h yra sveikiau nei riedet 5 pavara 1000 rpm 50 km/h.
Negaliu tau atsakyti, nes neturiu jokios nuomones apie tai :) Va apie alpinizmo yranga, apraisus, karabinus, virves, kylius ir mazgus, galetumem diskutuoti laisvai, bet technikoje as zalias, kas liecia apsuku ir visokiu smulkiu isskaiciavimu. Zinau tik tiek, kad ramus vaziavimas yra saugesnis ir masinai, ir eismui ir varikliui.
Nors turiu Boxa, bet nesidraskau. Tiesiog megaujuos sukimo momentu ir man to pilnai uztenka.
Beto, yra 5 Boxo pozicijos. 1 ekonomijos-5 agresijos. Pas mane ji stovi per viduri, ant 3. Uzsukti iki 5 nera poreikio.
O siaip, jei jau nuoga teisybe sakyti, tai variklis dyla kiekviena karta ji uzvedus. Saugiausia yra kai jis isjungtas ir neveikia ;) Bet ir tai, nuo ilgo stovejimo gali neuzsivesti ;)
atkreipk demesi i variklio vibracijos skirtuma prie laisvu apsuku ir 3000 apsuku. Vat ir esmine zalos priezastis matosi :)
Citatafennix parašė:
atkreipk demesi i variklio vibracijos skirtuma prie laisvu apsuku ir 3000 apsuku. Vat ir esmine zalos priezastis matosi :)
O tai po keliu skrydziu lektuvus nuraso? :) Jie vibruoja tai ziauriai stipriau :D Tiesiog kratosi :)
apie kokia lektuvu vibracija tu kalbi?Korpuso ar variklio? Kad skardos vibruoja tai jokiu bedu, mano dureles irgi vibruoja nuo garsiakalbiu, dazai lupasi, spaklius krenta, o daugiau bedos ner. O lektuvu varikliai, tiksliau turbinos tai nevibruoja :) Jau minejau- seniau, kai chebra palikdavo traktorius dirbancius ant laisvu apsuku ir eidavo arielkos gert ne vienas yra rades suluzisi alkunini velena.... ir apsuku ner ir darbo nedirbo o va siaip del vibracijos eme ir suluzo.... Mazos apsukos = netolygus variklio darbas o tai yra peilis....
Matau cia nusivaziavot: visu pirma niekas nevaro su dyzeliu ant 4000rpm ir niekas nevazineja ant 1000rpm, nei vienos is siu apsuku diapazonu nepatenka i dyzelinio variklio galios ar ekonomiskumo rekomendacijos zonas. Kaip ir visi zinom ekonomiskiausias rezimas dyzeliui 1800-2000rpm, galingiausias rezimas 2200-3000rpm. Kodel gamintojas iskart nedaro taip, kad nebutu turbo duobes, tai yra turbo pagreiti pradeda igaut tik nuo 1800rpm. Speju tai padaryta tam, kad vairuotojas galetu kontroliuoti, kada jam reikia pagreicio, kada ne, tiesiog lengviau spausi gaza ji taip ir nesoks is vietos, nes nebus pasiektas reikiamas apsuku diapazonas, o jei duosi zibalo ir pavara jungsi veliau nei 2000rpm, tai automatiskai reiskia nori greiciau isibeget. Cia jauciu panasiai kaip su dabartinem madrom automatinem dezem, gaza spausi lengvai, pavaras permetines prie mazesniu apsuku, o jei paspausi greit nuo sankryzos, tai automatas reaguoja, kad nori isibeget greit, del to pavaras permeta veliau. Na aisku dyzelio sukimo momentas didziausias pasiekiamas nuo 2000-3000rpm diapazone, benzu turbos turetu pagreiti igyti veliau, nes sukimo momentas toliau zymiai. As manyciau, kad tas boxas yra toks variantas, kaip pas automatus buna sport mygtukas, tik aisku jis pavaras tik permetineja veliau, nemanau, kad sukimo momenta paankstina. Tai va, kadangi boxas sureguliuotas taip, kad isnaudotum jo galimybes nuo 1400 iki 2500rpm, tai as manau, kad cia yra normalios ir sveikiausios apsukos varikliui. Juolab kaip ir boxo gamintojas raso, kad su boxu ir kuro suvartojimas mazesnis 20proc, tai jei ant ankstesniu apsuku ir paduoda daugiau, kuro, tai automatiskai, ir per turba i cilindra paduodama daugiau oro, jei tik kura mizintu, o oro nebutu, tai springtu variklis.
Galutine isvada: nedroziant be reikalo, manau boxas normalus dalykas ir nereikia vaziuot i variklio tuningo firmas, kad programiskai pachipintu ir nuluptu kokias 5000lt.
Beje DCAT galvos nulekia ir be boxo pagalbos, tai zino forumo lankytojai, ten kazkas nepaskaiciuota su galvos ausinimu. Ir teigti, kad del boxo nueis galva DCATui, butu per drasus teiginys. Juolab aisku DCAT'as ir taip smarves turi, gan dinamiskas yra, manau tie boxai labiau pagelbetu silpnesniem varikliam. Isivaizduokit, standartinis DCAT'as su 177AG, tempia 1,5 tonos ir paprastas 116AG ta pati svori turi isjudint su -60 arkliu :) Tai skirtumas akivaizdus :)
Tiksliai, aiskiai ir tiesiog nebelieka ka ir bepridurti :) Saunus, issamus atsakymas ;)
CitataKestutis777 parašė:
Tiksliai, aiskiai ir tiesiog nebelieka ka ir bepridurti :) Saunus, issamus atsakymas ;)
Dar pala tuoj pasireiks, technikai su priestaringom nuomonem :)
As manau, kam nereikia to boxo tas ir nededa - o kas nori nelaikyt pries isokant i koki zieda laikyt gaza ant kojos ties 2000rpm, kad atleidus sankaba nebutu turbo lago - stato boxa :)
Nebutinai priestaringom... bet cia tiesos daug yra, o nuomones mazai :)
Anyway, kalbant apie benzu turbas. Nebutinai jos statomos tokios... yra 2 variantai: sportinis auto- turba pucia velai, miesto auto- turba pucia anksti. Kai kurie gamintojai, pvz porshe ar ta pati Toyota Suproje kisa 2 turbas viena didesne, kita mazesne, kad aprupinti slegiu didesne apsuku juosta. Dyzelis velgi... riebus kuras kaip sakant... ten nesvarbu kiek to oro bus, jis vistiek detonuos ne taip kaip benzas. Taigi standartiskai senuose varikliuose budavo puciama 30 % daugiau oro nei reikia kas reiskia kad auto budavo mazdaug 30% silpnesnis nei galetu buti nieko nemodifikuojant isskyrus paduodamo kuro kieki. Nuo to visi chipavimai ir prasideda.... taip purskiam tiek kuro kiek galim sudeginti, nes jei bus daugiau- pers juodais dumais.... ir automatiskai ters tiek kad smirdes uz 200 metru... Nezinau kokia turba stovi D-CAT ir klausimas kiek kompas ja valdo ir kiek automatikos yra ko kompas nevaldo... Taigi taip sakyt is karto nukrenta sukimo momentas i zemus nezinau ar galima. Aisku daugiau kuro = daugiau ismetamuju duju = didesnis turbinos slegis.... bet velgi dideli skaiciavimai kurie ne visada pasiteisina.... cia jau dif lygciu sistema reikia issisprest kad brezini nubraizyt... Viska padaryt imanoma. Pakelt ta galia nera taip sunku... nes gamintojas pagal ekologijos standartus apriboja galia del to vietos visada bus kur bus galima susigrazint tu ag. O zmones dazniausiai nesibaido ju daugiau turet.... :)
CitataHenris parašė:
Ten tiesiog didesne variklio galia perkelta i mazesnes apsukas.
Beje yra paprastas fizikos desnis: kuo maziau apsisukimu per minute tuo variklis ilgiau tarnauja
Pirmas teiginys-vaiklio galia perkelta į mažesnes apsukas. Teisingai ;) Bet mažesnės apsukos ir didesnė galia=didesnis nusidėvėjimas. Jei nespaudi akseleratoriaus, tai tos didesnės galios ir neturi. Galia atsiranda tik tada kai duodi daaaug kuro į cilindrus.
Antras teiginys-kuo mažiau apsukų, tuo ilgiau tarnauja...teisingai, su sąlyga kad nėra didelės apkrovos. Jei tarkim duodi varikliui gazo dugnais važiuodamas į kalną prie 1000 apsukų, tavo varilis praktiškai gaus peilį į paširdžius, ko nebūtų, jei padarytum tą patį esant 2000-3000 apsukų.
CitataHenris parašė:
Kodel gamintojas iskart nedaro taip, kad nebutu turbo duobes, tai yra turbo pagreiti pradeda igaut tik nuo 1800rpm. Speju tai padaryta tam, kad vairuotojas galetu kontroliuoti, kada jam reikia pagreicio, kada ne,
Neatspėjai-gamintojas norėtų, kad jo varikliai bent kažkiek tarnautų. Bent toyota duoda 100 t. km tikrai ;) Padarytų mažą turbiną ir suktūsi tas variklis nuo 1200 apsukų, tik paskui nespėtum švaistiklių keitinėti.
Pagal tavo pasakymus gaunasi toks paradoksas, kad sunku išsireikšti, geriau duosiu pvz prisikabini land cruizerį ir tempi jį variklio nevargindamas ant 50, penkta pavara, 1000 apsukų kas iš praktikos kaip žinia nėra įmanoma. Maximum temptum 3 pavara ir min 2000aps., nes kitaip variklis užsikalatos nors kiek gazo davus.
Citatahorn parašė:
Neatspėjai-gamintojas norėtų, kad jo varikliai bent kažkiek tarnautų. Bent toyota duoda 100 t. km tikrai ;) Padarytų mažą turbiną ir suktūsi tas variklis nuo 1200 apsukų, tik paskui nespėtum švaistiklių keitinėti.
Tai pala pagal tave Honda CR-V 2,2 variklis nuo berods 2006 metu aina su dviem turbom, viena mazom apsukom, kita didelem, tai irgi nori pasakyt kad svaistiklius keitineja kas kelis tukst km :) O ten is tikro tik prilieti gaza ir eina is karto masina, ner turbo lago. Taip kaiip tau atrodo, ar nera sukimo momento prie 1500rpm.
Manau cia su boxu panasus variantas, kaip mazoji turba butu istatyta, tik aisku vienas minusas, kad galia prarandi veliau ties 3000rpm, o ant varikliu su dviem turbom tu turi galia labai placiam diapazone. Bet varikliai Hondu kai kuriais atvejais net pranasesni uz toyotu jweigu ka, ir prie mazesniu apsuku nieko jiem ten nenutinka, nors apkrova pagal viska irgi gaunasi nemaza. Kaip manai horn, del tu svaistikliu ir varikliu garantinio laikotarpio su dviem turbom?? Tie patys EVO 2,0 varikliai benzinai eina su dviem turbom ir ten apkrovos isties nesveikas atlaiko. Didziausia beda, ka esu is EVO girdejes tai sankabos, kurios netalaiko tokiu kruviu, tik aisku paskui kai subyra, pakeicia i keramine kazkokia, tai laiko ilgai.
Manau varikliai ar Hondos ar Toyotos nera skirtingi kaip diena ir naktis. Principas visu varikliu yra vienodas (bent jau cilindriniu), rotoriniai, ten biski kitaip, bet irgi logika vidaus degimo panasi. Tai jei Honda is2.2 dyzelio leidzia sau is mazesniu apsuku isspaust kazka, tai Toyotai jau tipo hana bus?? Nenoriu tiket ne pro kur...
CitataHenris parašė:
Tai pala pagal tave Honda CR-V 2,2 variklis nuo berods 2006 metu aina su dviem turbom, viena mazom apsukom, kita didelem, tai irgi nori pasakyt kad svaistiklius keitineja kas kelis tukst km :)
:o
Parodyk tokią hondą.Jei apie patikimumą, tai kodėl lanceris evo kainuoja 10.000 eurų, kai toks pat tik silpnesnis kainuoja vos 2000? Tau turbūt užtektų boxą įmest ir galią padidint nuo 100 iki 280ag? Varikliai ir ten ir ten 2.0L. Nemanai, kad gamintojai skaičiuodami apkrovas, parenka švaistiklius, velenus, stūmuoklius, purkštukus, vožtuvus, tepalo pompas, aušinimo sistemas (metalo lydiniai, našumas, svoris, detalės tikslumas) kas ir įtakoja ilgaamžiškumą ir pakelia kainą?
nespejau trigrasio ikist.... Honda CRV 2.2 D - N22 variklis 350 Nm prie 2000 rpm
Avensis D-cat 2.2 400 NM 2000-2800 rpm... niekaip ten negali buti twin turbo :) tuo labiau kad su kintamos geometrijos turbinom dabr galima gana platu diapozona uzpust...
Hmmm na gal mane diedas apip...so, nes teige, kad pas ji twin turbo, as tikrai patikejau, nes pralekt dave tai nerealiai, jokio turbo lago. O varikliukas pagal kw net silpnesnis uz D4D 2,2. Tai jei tas motoras ir be antros mazosios turbos ir be chipo o valina su silpnesniu varikliu geriau uz 2,2 110kw, na pagreitis pradzioje tikrai geresnis. Sveria tikrai normaliai, nes mini dzipukas gi yra. Tai as vistiek darau prielaida, kad sukimo momentas perkeltas anksciau kazkaip?? Tai cia blogai? Ir reziumuokim del to chipboxo toyotai, as esu vsigi uz, manau protingai naudojant, malonu vaziuot ir tikrai nedroziamas tas variklis bus. Juolab, kad boxas sertifikuotas ir nemazai kainuoja, na bent jau nuo 500lt.
Tai fennix, kalbam siuo atveju apie 2,0 motora, pagal tavo fizinius skaiciavimus, su boxu per kiek laiko tureciau uzkalt motora, na bent jau svaistiklius prasukt?? Kodel noreciau suzinot apie 2,0, del to, kad 2,2 D4D ir DCAT skaitomi kaip lepesni varikliai negu 2,0. Mane ziauriai gundo +23kw, bet renku vistiek visas nuomones, yra mazdaug per puse. Vieni priestaringai ziuri, kiti naudoja ir problemos nemato ir dziaugiasi. Pvz atstovybe man isvis nekomentavo nieko, matyt del to, kad neuzsiima tuo dalyku, jei pardavinetu boxus, tai ko gero atsilieptu labai gerai :)
Beja, Fennix, kodel furos beveik negesina varikliu savo? Savo pertraukas prastovi su ijungtais varikliais, taip tausodami varikliu ilgaamziskuma. Nes tipo butent variklio vedimo momentu didziausia zala padaroma, nes tepalas dar nera spaudimo gaves ir velenas, galima sakyti, ant sauso pirmus apsiaukimus daro. Kodel furu varikliai nesubyra nuo laisvu apsuku, kaip kad atsitiko traktoriam?
Del esminiu konstrkciniu skirtumu. Pirmiausia furu varikliai dazniausiai buna 6-8 cilindru kai traktoriu 2-4. Daugiau cilindru padaro variklio darba tolygesni su mazesne vibracija. Antras dalykas- furu laisvos apsukos didesnes nei traktoriuku. Trecias - kuro kokybe. Yra dar prieziuros faktorius bet zinai cia ne taip ir svarbu vaidmeni vaidina. Kitas klausimas ka lyginam mes... 20-30 metu traktoriu ir siandienine fura.... Nesveikiausias dalykas- vibracija. Jei jos nera- tai gali suktis tas variklis ir suktis...
Kazkoks "bezpridielas" sitame poste.B)
CitataHenris parašė:
na bent jau svaistiklius prasukt??
kai išardysi variklį, tada švaistiklius ir prasuksi. Švaistikliai kilnojasi, o nesisuka ;)
Nu va dar parinkau nuomoniu is kitu forumu apie varikliu chipavima. Beveik visuose forumuose chipu kenkima automobiliui numato tik tam tikrom dalim ir PABREZIA, kad viskas priklauso nuo vairuotojo o ne nuo chipo. Varikliuinelabai yra kur pakenkti, visi forumai apie chipus mirga, kad tai labiau kenksimnga galios perdavimo agregatam, pavaru deze, sankaba ir pusasiai, nes jie butent gauna didesne apkrova, prie mazesniu apsuku. Logiskai mastant taip, tarkim kur 2 ir 3 pavaros krumpliaraciai smarves daugiau turi pasukti jau isisuke su mazesnem apsukom, o su chipu krumpliaraciu dantim duodama didesne apkrova. Cia panasiai kaip su dviraciu, imetus didesni begi, lenciugas persoka ant mazesnes zvaigzdes ir sunku paminti pedala darosi, jei nera pakankamo greicio. Na automobiliui zinoma jegos perdavimo daliu daugiau, nuo greiciu dezes, i vidines granats, paskui i pusasius ir t.t.
Antras ale minusas, tai, kad padideja dumingumas, nes chipuojant, apeinami numatytieji gamintojo ekologijos standartai (del to man maziausiai galva skaudetu), nes tas dumingumas nepakyla jau tiek, kad TA nepraeitum. Toliau vardijami tik chipo privalumai. Variklio elastingumas, kuro sanaudu sumazejimas ir t.t.
Aisku pabreziama ir tai, kad gali buti, jog tokia pat auto be chipo gali uzlust greiciau nei kita tokia pat su juo, Viskas priklauso nuo vairuotojo, jei su chipu nevarai draguose, o naudoji jo privalumus tik tada kad to reikia, tai auto gali tarnauti, tiek pat, kiek be chipboxo.
Yra dar iuvairiu nuomoniu: vieni sako, kad chipboxai yra siek tiek apgaviste, nes realiai negauni to, kas numatyta. Neva kiekvienam auto, pagal jo susidevejimo lygi reiktu programint atskirai, vln kazkokia rimta kompanija tuo uzsiima. Kainuoja arba panaciai kaip boxas arba keliaisi simtais brangiau. Ir dar padaro testa, po chipavimo, kiek realiai prisidejo arkliu, kiek pakito Nm ir pan.
Tai va tiek.
nera taip blogai su tais chipboksais .jei butu taip blogai manau pati tojota ju nedetu ir garantiju neduotu uz originalu tojotos chipboksa.nu nebent nera jiems kur pinigu det imontuoja chipa,o paskui uz garantini tvarko visa varikli.taip sudaridami darbo vietas mehanikams krizes metu.:D
Citatafennix parašė:
Del esminiu konstrkciniu skirtumu. Pirmiausia furu varikliai dazniausiai buna 6-8 cilindru kai traktoriu 2-4. Daugiau cilindru padaro variklio darba tolygesni su mazesne vibracija. Antras dalykas- furu laisvos apsukos didesnes nei traktoriuku. Trecias - kuro kokybe. Yra dar prieziuros faktorius bet zinai cia ne taip ir svarbu vaidmeni vaidina. Kitas klausimas ka lyginam mes... 20-30 metu traktoriu ir siandienine fura.... Nesveikiausias dalykas- vibracija. Jei jos nera- tai gali suktis tas variklis ir suktis...
Tai mes juk diskutuojam apie siuolaikiskas Toyotas, o ne apie 20-30 metu ;) Nieko nesikalatoja siuolaikiniai varikliai, jei viskas ok su jais. O jei kalatojas, purtos, o tu toliau vaziuoji, tai pareis betkoks ;)
D-CAT varikliai jega! ;) Bet kaip ir visi geri dalykai, reikalauja prieziuros ;)
teisingai pastebeta kestuti.nepriziurint ir be chipo svaistiklis per bloka islenda.;)
Man dabar dar klausimas: kiekvienas skirtingai supranta tarkim variklio prieziura... Ka reiskia prieziura... As kiek suprantu, tai filtru ir skysciu keitimas numatytu gamintojo laiku ir atitinkama ju specifikacija. Na ir variklio eksploatacija pagal gamintojo rekomendacijas.
Ka daugiau ten gali priziuret??? Ar kaip Jusu nuomone skaitoma, kad gerai priziuretas variklis?
CitataHenris parašė:
Man dabar dar klausimas: kiekvienas skirtingai supranta tarkim variklio prieziura... Ka reiskia prieziura... As kiek suprantu, tai filtru ir skysciu keitimas numatytu gamintojo laiku ir atitinkama ju specifikacija. Na ir variklio eksploatacija pagal gamintojo rekomendacijas.
Ka daugiau ten gali priziuret??? Ar kaip Jusu nuomone skaitoma, kad gerai priziuretas variklis?
Teisingo tepalo naudojimas. Dyzelis is koloneliu, o ne kontrabandinis. Filtrai originalus, na ir apsukos ;)
Kartais, kai ziema kazkas uzmirsta nustatyti webasto rytui, kolegos "sildo" masina vaziuodami 3500 apsuku. Lauke -20, o jie uzveda ir vaziuoja iskart taip, kol pradeda pusti silta ora ;) To niekada nedaryciau savo masinai...
cia tik mano nuomone apie japoniskus auto pagamintus siame tukstantmetyje- niekada necipuosiu automobilio kasdieniam vartojimui, niekada nepirksiu auto kasdieniam vartojimui jei zinosiu, kad chipuota, bet tikrai noreciau padrozti ne savo chipuota auto. Mano teiginiui yra isimtis - mazos vertes auto kurios negaila ir ji tam skirta(isimtis magnatai ir sportininkai).Jeigu kada ir chipuociau, parduodamas niekada neatskleisciau tiesos, ir niekada nenoreciau buti taip apgautas.
As tingiu aiskinti, bet galios padidinimas, nuo gamykliskai nustatytos ribos, tiesiogiai susijusi su oro ir kuro misinio degimu(teisingu santykiu), bei jo kiekiu, naivu tiketi, kad pasididinus galia mazeja kuro sanaudos(net neskaiciuoju neiginiu kitiems mazgams ir kaip henris rase padidejes dumingumas -tai perteklinio kuro pasekme). Tuo labiau toyotai, kurios variklio kompui netgi nepersiraso programos zemelapiai kaip audi ar vw ar bmw:)Isimtis jei uzsicipuoji ir lakstai max. leistinu 20km/h 1 begiu, 30 km/h 2 begiu, 50 km/h 3 begiu, 80 km/h 4begiu, 90km/h 5 begiu ir t.t:D
Zinodamas, kad esi sunkios kojos, manau tikrai galima pasirinkti modeliu kuriu kw virsija 170kw gamykliskai, kam kankinti patikimumo(tikrai ne greicio) etalona TOYOTA.Toyota patikimiausia be auksarankiu, ar kitokiu "sraigteliu ir varzteliu" intervencijos.
o gal galit koki konkretu linka mestelt, apie kokius chip boxus jus cia snekat?
nes pvz pati Toyota (tiksliau TTE padalinys) oficialiai pardavineja savo chipus tam tiksriems modeliams, pvz 66 kW Corolu dyzeliu galia sukelt iki 85 kw (vargani ~5000 lt :)), avensiu 85 kW sukelt iki 93 kw. Visos pradines normos beveik islaikomos (kuro sanaudos, ismetamos arsos kiekis - siek tiek nezymiai pakyla).
Beje naujesniu corolu verso 85kW varikliams, kaip ir avensiu 93kW varikliams TTE jau nebesiulo chipu - turbut jau defaultu eina :)
visagalis ebay tikrai tau pades.
Citataaudrius parašė:
visagalis ebay tikrai tau pades.
na, man asmeniskai ir 93kW per akis, chipuot nesiruosiu :)
taciau jau net idomu pasidare, del kokiu cia dabar "boxu" tokios diskusijos uzvire :)
o techniniai dalykai mane visada domino :)
buvau googlej pazet, ale ant greicio nieko aiskaus neradau...
http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Chip-Tuning-Power-Box-TOYOTA-AVENSIS-D4D-/260711772746?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb3a1f24a
labai jau idomu cia pasidare.norejau paklaus tu kurie pries chipavima.ar buvo nors vienas isidejas chipa ir ko pasekoje jam uzlinko variklis.ar tik taip (nu vienas mano draugas buvo ir t.t).reikia irodimu.nes kurie buvo ir ira isideja chipa nesiskunde kad jiems uzlinko variklis ar dar kas nors su juo nutiko.
Citatanerijus242 parašė:
labai jau idomu cia pasidare.norejau paklaus tu kurie pries chipavima.ar buvo nors vienas isidejas chipa ir ko pasekoje jam uzlinko variklis.ar tik taip (nu vienas mano draugas buvo ir t.t).reikia irodimu.nes kurie buvo ir ira isideja chipa nesiskunde kad jiems uzlinko variklis ar dar kas nors su juo nutiko.
Tai cia juk vyru forumas :D O dauguma vyru labai tiksliai zino kaip yra istikruju ir be jokiu irodymu :D Jiems taip atrodo ir jie laikosi savo nuomones... Na, kiekvienas turi teise galvoti ka nori,bet kas liecia tikru irodymu, tai atrodo ne vienas nieko nepateike.. ;) Nes realiai ir nera nieko, ka butu galima pateikti ;)
nesvarbu kieno forumas.as noriu isidet chipboksa.ir jau labai idomu.ar jie istikruju kenkia ar tik girdejo ar skaite kad kenkia tie chipai.nes konkrechiai nieko blogo forumuose neradau tik prielaidas kad gal????:)uz tad ir klausiu.B)
Citatanerijus242 parašė:
nesvarbu kieno forumas.as noriu isidet chipboksa.ir jau labai idomu.ar jie istikruju kenkia ar tik girdejo ar skaite kad kenkia tie chipai.nes konkrechiai nieko blogo forumuose neradau tik prielaidas kad gal????:)uz tad ir klausiu.B)
Na aš jau 3 mėnesiai važinėju su tuo boxu. Viskas gerai su juo. Mašina tapo dinamiškesnė prie mažesnių apsukų, kuro sąnaudos tikrai nepadidėjo. Važinėju tvarkingai, nedraskau (gazas-dugnas). Kažkokių neigiamų reiškinių variklyje nestebiu. Visumoje patenkintas juo.
Citatavincass parašė:
Citatanerijus242 parašė:
nesvarbu kieno forumas.as noriu isidet chipboksa.ir jau labai idomu.ar jie istikruju kenkia ar tik girdejo ar skaite kad kenkia tie chipai.nes konkrechiai nieko blogo forumuose neradau tik prielaidas kad gal????:)uz tad ir klausiu.B)
Na aš jau 3 mėnesiai važinėju su tuo boxu. Viskas gerai su juo. Mašina tapo dinamiškesnė prie mažesnių apsukų, kuro sąnaudos tikrai nepadidėjo. Važinėju tvarkingai, nedraskau (gazas-dugnas). Kažkokių neigiamų reiškinių variklyje nestebiu. Visumoje patenkintas juo.
Isidejau 23-01-2010 ir ne karto nepasigailejau, kad sita daikciuka isigijau :) Tiesa yra keletas minusu. Jei ibesi i kita masina ir draudimas suzinos apie tai, tai didele galimybe, kad nuostolius teks atlyginti paciam is savo kisenes.... Nes gautusi, kad draudimo sutartyje neteisinga info busi pateikes.... Bet kazin ar yra kada buve, kad draudejai darytu expertize masinos... :)
CitataKestutis777 parašė:
Citatavincass parašė:
Citatanerijus242 parašė:
nesvarbu kieno forumas.as noriu isidet chipboksa.ir jau labai idomu.ar jie istikruju kenkia ar tik girdejo ar skaite kad kenkia tie chipai.nes konkrechiai nieko blogo forumuose neradau tik prielaidas kad gal????:)uz tad ir klausiu.B)
Na aš jau 3 mėnesiai važinėju su tuo boxu. Viskas gerai su juo. Mašina tapo dinamiškesnė prie mažesnių apsukų, kuro sąnaudos tikrai nepadidėjo. Važinėju tvarkingai, nedraskau (gazas-dugnas). Kažkokių neigiamų reiškinių variklyje nestebiu. Visumoje patenkintas juo.
Isidejau 23-01-2010 ir ne karto nepasigailejau, kad sita daikciuka isigijau :) Tiesa yra keletas minusu. Jei ibesi i kita masina ir draudimas suzinos apie tai, tai didele galimybe, kad nuostolius teks atlyginti paciam is savo kisenes.... Nes gautusi, kad draudimo sutartyje neteisinga info busi pateikes.... Bet kazin ar yra kada buve, kad draudejai darytu expertize masinos... :)
su boxu 80000 km jau pramynta,kaip irviskas ok
nzn ar tiktu prie cia bet noreciau paklaust. Jei tarkim po miesta palaksciau truputi kad apsukos buvo apie 3k, bet nemaziau kad vyktu ta regeneracija, tai norejau paklaust ar turi but kad is duslintuvo eina tokia siluma kad neina rankos islaikyt, nes gal vel puliuoja kompas ir 5 purkstukas.
Variklis D-cat.
Citatasiigiis parašė:
nzn ar tiktu prie cia bet noreciau paklaust. Jei tarkim po miesta palaksciau truputi kad apsukos buvo apie 3k, bet nemaziau kad vyktu ta regeneracija, tai norejau paklaust ar turi but kad is duslintuvo eina tokia siluma kad neina rankos islaikyt, nes gal vel puliuoja kompas ir 5 purkstukas.
Variklis D-cat.
na ir pavarai:)davė varikliui struškiu dar ir su d-catu ir dar klausimai kyla kodel karštas:)ten ne tas žodis koks karstas turi būti;)
na gal bet nesimate, kad butu ismetes tu dumu kaip buna kai valos... ai cia is tikro paranoja, nes buvo bedu su tuo, kad pastoviai pukstukas padavinejo kura i katalizatoriu tai ir dabar matau bedas visur ir visada :)
p.s. siandien ramiai vaziuojant vistiek buvo tas iseinantis oras daug karstesnis nei kad buna kitose auto. be to, bestovint ant laisvu laiks nuo laiko pakyla truputi apsukos (nuo 900 iki 1100) ir tuo metu dar tas karstas oras dar karstesnis pasidaro. gali cia but kad pukstukas 5 suveikia?
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
Per grieztai tu cia. Taip, visi gamintojai yra idiotai (bent jau inzinierius turi protingus), nes padaro max 10 variklio komplektaciju vienam automobilio modeliui. O vartotoju su skirtingais interesais kur kas daugiau. Tu i ka gilinies? Nelygink zmogaus ir metalo. Varikli galiu permest per diena. Nematau bedu su tokia transpalntacija. Galios didinimas- viskas paprasta. Klausimai ir problemos- patikimume ir ekonomiskume. Ner bedos, galiu uzpust i bet kuri dyzeli, kad ir 20 metu senumo 2 barus, ir islupt 2 kartus daugiau arkliu nei gamintojas. Variklis mirs arba po puses minutes arba po puses metu. Bet rezultatas pasiektas. Kam ko reikia. Vieni keicia sankaba kas 3 vaziavimus, nes tai jiems butina. Kiti didina variklio galia. Treti vaziuoja su tuo ka duoda gamintojas. Ketvirti viskuo nepatenkinti skundziasi... Nieko bendro su kiaules sirdim...
As netgi turiu ideja. Nori automobilio- prasau. Uzsisakai- gamintojas atsiuncia tau dezes su detalemis ir shema- susirink pats. Kaip baldus. Susirinksi- zinosi ka susirinkai ir suprasi apie ka kalbama.
CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
Ekspertas Altoyotas geriau smaugia savo 1,4 D4D spausdamas iki dugno isisodines +4 kieualikes, vaziuojant i kalna, matyt ta kiaules sirdi kazkas jam buvo sugrudes :) kad tiksliai zino kaip cia yra :) Altoyotas pas mus klube jau ne pirmas kuris varo po kelinta desimti tukst kilometru su vadinama "kiaules sirdim", kol kas nesiskunde, kad per glusaka kepeneles kristu :)
CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
nu ir nusvaigai apie kiaules!:D:D beje kam tada protingasis gamintojas siūlo statyti kiaules širdi(boxa)?
CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.
CitataKestutis777 parašė:
[Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.
Volvo 2.4 benzas turi arciau 200 hp nei 100 :) ir kad pasiekt 700 hp ir juos islaikyt nei vienos orginalios detales isskyrus kai kuriuos varztus tame varikly nebelieka :D
Citatafennix parašė:
CitataKestutis777 parašė:
[Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.
Volvo 2.4 benzas turi arciau 200 hp nei 100 :) ir kad pasiekt 700 hp ir juos islaikyt nei vienos orginalios detales isskyrus kai kuriuos varztus tame varikly nebelieka :D
Tau geriau zynoti ;) Neturiu jokio supratimo apie tai :)