Tai vat nusipirkau auto, ir prisireike keisti priekinius amortikus. Vairuotojo pusei jau isbeges. Gal kam teko keisti, kokius dejot, kiek kainavo ir t.t. Duokit patarimu...
Nrasyk nuo amortiko kodus.Gal prirodysiu nauja amortika labai pigiai :)
Dyzelio ir benzino amortikai nesiskiria, tik skiriasi spyruokliu storis. Man brolis idejo naudotus.
Kiek kainavo naudoti? kazkaip neteko skambinti dar i srotus.
po 50lt, cia Alytuj buvo pirkta.
gera drauga... t.y. broly tureti. in gera avensi naudotus sudeti. siulau užvaziuot i KEMI. gal ir pasiulys ka nors ilgalaikio.
Nelabai supratau ka norejai pasakyti. Neverta deti naudotu? ar kaip? Issiplesk siektiek ;)
Kiekvienas elgiasi kaip ismano, as parasiau ka as dariau. Ir mano amzeliui kiek su ja vazinesiu manau to pakaks. Man i KEMI tikrai nereikia vaziuot, namie automeistras su pakankama patirtimi.
Be to masinos taisomos ne tik Lietuvoje, bet ir uzsienyje. ir amortizatorius zinok pasikeicia, jei reikia. Jei pinigu ne marios, kartais klausimas ka geriau pirkti ar naudotus geros kokybes ar cia lt naujus papigiaiskos firmos?
Siaip nemazai litu gaunasi, tarkim monroe vienas kainuoja 400 lt, keisti du tai vien uz detales 800 litu gaunasi.
ir tai lenkiski. cia galit pasiskaityt apie amortikus ir ju patikimuma. taip pat ir apie Monroe. http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=2&thread_id=12183
Atrodo su mergička neverta ginčytis- labai jau argumentuotus atsakymus pateikia. Susitaikykit vyrukai, ne visos "bobos" tik virtuvėj profai.:D
Jei neklystų, originalūs yra KYB, nes šrote pirkau iš daužtos tai išvalius visus brudus pasimatė firma gamintoja. Beje Kaune pilnai su visom spyruoklėm ir atraminiais guoliais 200 už abu.
Pasiskaiciau straipsi, gan nemazai info apie amortikus.Siaip nesinori i auto s deti, bet nesinori ir permoketi. manau reiks ieskot is kokio sroto ir bandyti statyti.
parasyk koks auto ir metus gal pasiulysiu gera kaina KYB arba SACS ;)
Straipsnis - kažkieno tai nuomonė. Pvz. apie bilstein ilgaamžiškumą-turėjau mersą su bilstein amortikais, kiek pamenu jam buvo apie 10 metų, o amortikus keičiau, nes pradėjo siūbuoti važiuojant kaip lapas ant medžio. Boge nelabai smagūs, jei žemini važiuoklę, jie gerokai per minkšti, palyginus su koni. Sachs minkšti kaip š..., pakeitus senus amortikus į naujus sachs, važiavau ir galvojau-a nafik juos keičiau. KYB nusprogo per kelis mėnesius, vieną gražią dieną, spaudžiat 25 šalčiui.
Mano auto: avensis, 2004.11 m. 85kw universalas.
Nekursiu kitos temos, todel paklausiu jusu cia. Ar pas visus avensius panasiu metu kuriasi sunkiau palyginus su vokiskomis auto? Passate tai kuriasi is keleto apsisukimu, o va avensis tai reikia pasukt siektiek kad uzsikurtu. Cia kalbu apskritai, ne vien apie salta varkykli.
CitataArturas parašė:
Nekursiu kitos temos, todel paklausiu jusu cia. Ar pas visus avensius panasiu metu kuriasi sunkiau palyginus su vokiskomis auto? Passate tai kuriasi is keleto apsisukimu, o va avensis tai reikia pasukt siektiek kad uzsikurtu. Cia kalbu apskritai, ne vien apie salta varkykli.
TAIP
CitataArturas parašė:
Kiek kainavo naudoti? kazkaip neteko skambinti dar i srotus.
Keista,kodel nenori nurasyt kodu nuo savo amortiko :( .Esu gaves dideli kieki ivairiu originaliu detaliu,tame tarpe ir amortiku, is vieno Toyota atstovo.Dalys originalios ir naujos.Paprasciausiai vale sandelius ir visus nelikvidus atidave urmu.Aisku as juos atidaviau kitam prekiautojui ir po 50lt uz nauja amortika nebegalesiu pasiulyt,bet uz 100lt manau parduos ir jis.O gal ir pigiau nusideresi.Ir keista kodel nenori pasinaudot tokia gera nuolaida?Tingi palyst po posparniu ir nurasyt koda?
Rytoi butinai pazesiu ir parasysiu.
380lt. (2vnt.) nauji priekiniai KYB Excel-G (su nuolaida) buvo pirkti iš Acura Vilniuje į Corolla.
sveiki, jauciu kad ir mano masiniukui reikia keist galinius amortizatorius.nu cia aisku priklauso kiek pinigu nori isleisti tiems amortizatoriams.(Butu geriausia koni FSD,bet...) Mane domina galines spiruokles,nes masina pasedus.kas geriau keist i naujas ar dadet sustiprinimo spiruokles.
Citatanerijus242 parašė:
sveiki, jauciu kad ir mano masiniukui reikia keist galinius amortizatorius.nu cia aisku priklauso kiek pinigu nori isleisti tiems amortizatoriams.(Butu geriausia koni FSD,bet...) Mane domina galines spiruokles,nes masina pasedus.kas geriau keist i naujas ar dadet sustiprinimo spiruokles.
tai gal pas tawe wariantas su zemintom spyruoklem?nes kad nusestu spyruokles avensyje dar nemaciau,ir amortikai retokai pareina gal vertetu
pradžiai patikrinti ant stendo?
taip pas mane variantas.spyruokles originalios,bet pries tai buves savininkas mego su kempingu pavazinet,taip jos ir susedo.o kad mortikai baigesi tai ir be stendo matosi labai jau plaukioju.o jei kas i gala atsiseda tai visai sukrenta masiniukas.uz tad ir klausiu kaip butu geriau nes pats irgi daznai kabli naudoju.
Citatanerijus242 parašė:
taip pas mane variantas.spyruokles originalios,bet pries tai buves savininkas mego su kempingu pavazinet,taip jos ir susedo.o kad mortikai baigesi tai ir be stendo matosi labai jau plaukioju.o jei kas i gala atsiseda tai visai sukrenta masiniukas.uz tad ir klausiu kaip butu geriau nes pats irgi daznai kabli naudoju.
jei plaukioja tai gal suwedima vertetu patikrinti,suseda visi avensiai uztenka 4 zmoniu ir pora tašiu
nu bet netaip kad per maziausia kelio neliguma girdi kaip remiasi i otbojnikus.
na tada jo
kazka tokio galvoju (http://www.autocorse.es/index.php?main_page=index&cPath=1180_1822_1775_1818&zenid=b9d490039b7b8f9a95e2cbe6853eddd9).gal kas buvot susidure.