Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: aviko Įrašytas Spalis 04, 2011, 21:40:29 PM

Pavadinimas: Ratu geometrija
Parašė: aviko Įrašytas Spalis 04, 2011, 21:40:29 PM
Kas tiksliai zinot, ar darosi Avensiui 2003-2005m priekiniu ratu isvirtimas, nes viename servise pasake, kad darosi tik suvedimas, o isvirtimas nesidaro.:(
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Spalis 04, 2011, 22:33:38 PM
Citataaviko parašė:
Kas tiksliai zinot, ar darosi Avensiui 2003-2005m priekiniu ratu isvirtimas, nes viename servise pasake, kad darosi tik suvedimas, o isvirtimas nesidaro.:(
darosi isvirtimas,suvedimas,kasteris taip pat ir gale reguliuojasi,būna kad palenktas amortikas ir negali daugiau isversti tada keiti i plonesnius varžtus ir viskas susitwarko
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: jolitka Įrašytas Spalis 04, 2011, 22:52:59 PM
kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Spalis 05, 2011, 06:06:00 AM
Citatajolitka parašė:
kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!
yra numatyti varztai gamintojo,nuvarai i atstovybe ir uzsisakai ir buna atitinkamas stiprumas,ir keiciasi vienas is ju;)ir jokiu garaziniu saviveiklu su dildem:)
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: jolitka Įrašytas Spalis 05, 2011, 09:09:24 AM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatajolitka parašė:
kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!
yra numatyti varztai gamintojo,nuvarai i atstovybe ir uzsisakai ir buna atitinkamas stiprumas,ir keiciasi vienas is ju;)ir jokiu garaziniu saviveiklu su dildem:)

tebunie taip, bet mano galva su kudesniais gaunasi laisvumas aukstyn zemyn ;)
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: zycha Įrašytas Spalis 05, 2011, 09:41:47 AM
Visa ką atsakė kiti yra nestandartinai sprendimai. Teoriškai reguliuojasi priekyje tik suvedimas. Praktiškai, panaudojant spec varžtus galima reguliuoti visus 3 parametrus. Įprastai serviso, reikia papildomai prašyti, kad jie vis gi sutvarkytų ir padarytų ką gali.
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Spalis 05, 2011, 10:41:12 AM
Citatazycha parašė:
Visa ką atsakė kiti yra nestandartinai sprendimai. Teoriškai reguliuojasi priekyje tik suvedimas. Praktiškai, panaudojant spec varžtus galima reguliuoti visus 3 parametrus. Įprastai serviso, reikia papildomai prašyti, kad jie vis gi sutvarkytų ir padarytų ką gali.
viskas ten reguliuojasi ir su standartiniais varžtais,o jei koks garazelis tyngi reguliuoti nes būna parudyje tai kreivarankiai,pradžioje reikia sutwarkyti isvirtima kad sureguliuoti suwedima teisingai
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: aviko Įrašytas Spalis 05, 2011, 15:13:14 PM
Ačiū visiems už atsakymus.
Tokviloje užsisakiau varžtus. Jų būna net 4 dydžių:
14, 15, 15,9 ir 17mm.B)
Pavadinimas: Ats: Ratu geometrija
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Spalis 05, 2011, 17:50:21 PM
Citataaviko parašė:
Ačiū visiems už atsakymus.
Tokviloje užsisakiau varžtus. Jų būna net 4 dydžių:
14, 15, 15,9 ir 17mm.B)
tai ir suvedima ten pasidaryk ir tau viska pilnai sureguliuos;)