Sveiki, valydamas oro filtro dėžę pastebėjau, kad oro srauto matuoklė apsinešusi juodomis apnašomis kaip suodžiais. Ar galima (reikia) ją valyti? Jeigu kas valėte MAF, pasidalinkite savo patirtimi, kuo MAF valoma (plaunama).
Ačiū iš ankso
p.s. auto avensis d-4d 2001
valiau stabdziu valikliu (purskiamas, acetono pagrindu) ir vata. valyti reikia gently, nepersistengiant. efektas akivaizdus.
jokiu prisilietimu prie maf vidaus geriau nedaryti o valyti geriausia su elektroniniu kontaktu purskiamu valikliu.
Esu mates,kad su WD valo,pats nebandžiau,sako padeda:|
CitataAivis parašė:
Esu mates,kad su WD valo,pats nebandžiau,sako padeda:|
ir poto keicia nauja :)
Citatamodka parašė:
CitataAivis parašė:
Esu mates,kad su WD valo,pats nebandžiau,sako padeda:|
ir poto keicia nauja :)
Nežinau,sakė,kad padėdavo,aš niekada dar nevaliau:)
Man su wd-40 vale vasara. Vaziuoju iki siol ir nejauciu skirtumo, kad pablogeje butu.
Citatajoske5 parašė:
Man su wd-40 vale vasara. Vaziuoju iki siol ir nejauciu skirtumo, kad pablogeje butu.
O pagerejima ar pajautei?
Nzn kas per nesamone valyti su wd-40. WD40 yra tepimo o ne valymo priemone! pabandykit stikla isvalyti su wd
Citatamodka parašė:
Nzn kas per nesamone valyti su wd-40. WD40 yra tepimo o ne valymo priemone! pabandykit stikla isvalyti su wd
:D 10 balų! Superinis atsakymas! :D
CitataRSi parašė:
Citatamodka parašė:
Nzn kas per nesamone valyti su wd-40. WD40 yra tepimo o ne valymo priemone! pabandykit stikla isvalyti su wd
:D 10 balų! Superinis atsakymas! :D
WD-40 - TAI UNIVERSALI TEPIMO IR VALYMO PRIEMONË, kuriоs pagrindines savybes galima apibūdinti taip:
sutepa įvairius mechanizmus
atpalaiduoja užrūdijusias detales, varžtus
apsaugo paviršius nuo rūdžių
pašalina ir išsklaido drėgmę
nuvalo nešvarumus, nuosėdas, dervą
Kiek kartu aptartas klausimas...MAF ir droselio sklende valoma karbiuratoriu purskiamu valikliu ir jokiu kitu variantu.Oro srauto daviklis yra plastmasinio korpuso giliai viduje.Purskiama ikisus ilga antgali i vidu, leidziant islaseti skysciui atgal.Jokiu prisilietimu.Kaip minejau MAF valymas atliekamas atjungus laidus su neijungtu degimu.Jei ijungsit degima su neijungtais laidais, tada uzsidegs CHECK ENGINE lempute.Kai valomas MAF sensorius, rekomenduojama pravalyti ir droselio sklende.:)
taigi, jau buvo pamineti stabdziu valiklis, elektroniniu kontaktu valiklis, WD, karbiuratoriaus valiklis. kas daugiau?
Kadangi oro srauto matuokle yra elektrine dalis kuri atlieka gana svarbu vaidmeny valyti rekomenduoju tik su elektroniniu kontaktu valikliu.
CitataRaidas parašė:
Citatajoske5 parašė:
Man su wd-40 vale vasara. Vaziuoju iki siol ir nejauciu skirtumo, kad pablogeje butu.
O pagerejima ar pajautei?
Šiaip jokio skirtumo tikrai nepajutau. Traukos daugiau neatsirado.
Išsiėmiau MAF daviklį, išpurškiau pusę buteliuko valiklio skirto būtent jiems valyti , bet vienas siūlas niekaip nenusivalo gražiai. Ar galima jį paliesti kokių labai švelniu ir minkštu akvarelės teptuku, na, tokiu kaip Degu gyvunėlio uodegytė? Kiek jis ten jautrus?
Gali svelniai su kokia vata pabandyt pavalyt, bet nerekomenduojama.
Jokiu WD , tik tam skirtas MAF SENSOR CLEANER
Su vata geriau nelisti. seip uzpurksti tik reikia.
nu nepadeda zmogui vien purskimas)
vata tik snukučio valymui :) mane domina kokio stiprumo tie siūlai - kaip plaukas žmogaus ar kokio arklio šerys ? naudojau Luftmassensensor Reiniger :-]
Kaip karves uodega)
atsakykit kolegos tik D4d turi MAF? paprastas TD 2.0 neturi?
Tai kad turbut kiekvienas siuolaikinis automobilis tai turi
tai yra ar turbut ,atsiliepkit kas tikrai zino kolegos?
Oro srauto matuokle (MAF) kaip automobilis negali tureti tokio dalyko, nlb isisvaizduoju automobili be sio dalyko.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Balandis 03, 2015, 21:03:37 PM
Oro srauto matuokle (MAF) kaip automobilis negali tureti tokio dalyko, nlb isisvaizduoju automobili be sio dalyko.
Ar tikrai plaktukiniui dyzeliui reikia MAF'o? Gi ten purkštukai bilekokie, o ne common railas :)
Ne nuo to,comon railas ar ne priklauso,ar yra osm.Priklauso nuo siurblio valdymo.Elektra valdomi siurbliai,kaip avensio td,pagal oro srauta reguliuoja kuro padavima.Pvz tdi.Ten irgi ne CR,bet osm yra.O avensio reikia paziuret atsidarius kapota,turi but
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Balandis 06, 2015, 13:48:48 PM
Ne nuo to,comon railas ar ne priklauso,ar yra osm.Priklauso nuo siurblio valdymo.Elektra valdomi siurbliai,kaip avensio td,pagal oro srauta reguliuoja kuro padavima.Pvz tdi.Ten irgi ne CR,bet osm yra.O avensio reikia paziuret atsidarius kapota,turi but
Mat kaip, galvojau, kad su kuro padavimo kiekiu surišta, bet maniau, kad čia jau purkštukai duomenis iš MAF'o ima :)
Netgi senos mondeo,su 1,8 td ir lukas siurbliu turejo kazka panasaus i osm.Nors visas valdymas mechaninis,su trosu,bet kura riebina elektroniskai.Bosch siurbliai riebindavo mechaniskai,nuo turbos slegio.Bendrai paemus CR sistema palyginus su plunzeriniu siurbliu yra daug paprastesne
Citata iš: Modka Įrašytas Spalis 13, 2011, 12:48:47 PM
Nzn kas per nesamone valyti su wd-40. WD40 yra tepimo o ne valymo priemone! pabandykit stikla isvalyti su wd
Na šiaip tai rusų šimtarankai sako ką kitą :
"Очиститель использовать только специальный, или WD-40 + потом полить из шприца спиртом с водой (4 к 1), иначе останется тонкая пленка.
Карбклинер, ацетон, компрессор не использовать. "http://yolkaclub.ru/node/192?scroll&all (http://yolkaclub.ru/node/192?scroll&all)
P.S. Čia šiaip pastebėjimas,nes pats ruošiuosi tai daryti ir renku informaciją.
NA, mano supratimu visas esmė MAF valymo spec. valikliu yra purškimo stiprumas, nes orginalaus valiklio tai kiek bespausi , visties nepurškia labai stipria srove. O koks karbcleaneris pučia kaip reikiant ir galėtų siūlą kokį nutraukti
O gal kas žino kokį būdą kaip išvalyti "FILTER GAS - Toyota (90917-11037)"?
Jis sukasi už droselio prie įėjimo į įėjimo kolektorių.(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fforums.drom.ru%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D500140%26amp%3Bamp%3Bd%3D1243474486&hash=bbe330e8be5666c1b19211e414a4f8271bceb330)
Šiaip dar užsikišęs pilnai nėra,bet tame vamzdelyje matosi nemažai "turto" jau prikaupęs,taigi galvoju kad reiktų imtis kažkokių veiksmų,nes naujo nebežinau kur ieškot,o pagal instrukciją jis keičiasi nauju :V .
Būtų šaunu jei kas pasidalintų patirtim.
Domina dar ir pačio kolektoriaus išplovimas,kaip tai geriausiai atlikti ir su kuo?
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Balandis 26, 2015, 21:07:57 PM
O gal kas žino kokį būdą kaip išvalyti "FILTER GAS - Toyota (90917-11037)"?
Jis sukasi už droselio prie įėjimo į įėjimo kolektorių.(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fforums.drom.ru%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D500140%26amp%3Bamp%3Bd%3D1243474486&hash=bbe330e8be5666c1b19211e414a4f8271bceb330)
Šiaip dar užsikišęs pilnai nėra,bet tame vamzdelyje matosi nemažai "turto" jau prikaupęs,taigi galvoju kad reiktų imtis kažkokių veiksmų,nes naujo nebežinau kur ieškot,o pagal instrukciją jis keičiasi nauju :V .
Būtų šaunu jei kas pasidalintų patirtim.
Domina dar ir pačio kolektoriaus išplovimas,kaip tai geriausiai atlikti ir su kuo?
Nuimi kolektorių ir plauni su carb cleaner.
Karburatoriaus valikliu geriausia butu :-)
Dafiga carbcleanerio reikės visam kolektoriui išplaut.Vien EGR vožtuvui ir droseliui visas flakonas išėjo...Na bet kokiu atveju kolektorių jau nuėmiau,ryt bandysiu plaut.
Tiesa tą filtriuką taip pat prapūčiau su carbcleaneriu ir kompresorium,atrodo dabar gražiai ir lengvai prasipučia.Nors tiesa sakant nežinau ar tas cleaneris nesuėdė to filtriuko vidurių,nes nežinau kas jame yra.
Kagi,suvariau du flakonus cleanerio tam kolektoriui.Principe rezultatai patenkinami,nes smalos dafiga buvo ir praktiškai dar vienas flakonas būtų suėjęs,na bet bus gerai ir taip,nes vizualiai tai tik spalva belikus,tešla visa lyg išsiplovė...
Svarbu finalinis rezultatas,rodos mašiniuks prisikėlė antram gyvenimui,tiaga nėra ką lygint su prieš tai buvusia.Dar būtų neblogai intercoolerio radiatorių išsiplaut,bet kol kas nesugalvoju kaip.
Taigi kol kas tiek žinių. ;)
Benzino pripili i radiatoriu, ir skalauk
Del ko valote MAFa? Profilaktiskai ar pradea kazkas jaustis? Pas mane ties 1500-2200 apsukom nesvarbu kuria pavara kartais paveluotai sureaguoja i gazo paspaudima, sutrukcioja. Laikas ir man plaut?
Citata iš: toredo Įrašytas Liepa 19, 2016, 17:34:14 PM
Del ko valote MAFa? Profilaktiskai ar pradea kazkas jaustis? Pas mane ties 1500-2200 apsukom nesvarbu kuria pavara kartais paveluotai sureaguoja i gazo paspaudima, sutrukcioja. Laikas ir man plaut?
Logiškai mastant jei plika akim matosi jog MAF elementai esantys jo viduje stipriai aplipę apnašomis,vadinasi tos apnašos turėtų kažkaip įtakoti tų elementų temperatūrinį rodiklį.Kitaip tariant MAF darbo principas pagrįstas temperatūros skirtumo pagrindu,tad jei ten bus ypatingai nešvaru,vadinasi ir parodymus ECU gaus iškreiptus...
Beje valymas turėtų vykti ypač atsargiai ir specialiom priemonėm,nes labai nesunkiai galima sugadinti MAF daviklį nepataisomai,o naujas kainuoja kosmosą (wow)
Citata iš: toredo Įrašytas Liepa 19, 2016, 17:34:14 PM
Del ko valote MAFa? Profilaktiskai ar pradea kazkas jaustis? Pas mane ties 1500-2200 apsukom nesvarbu kuria pavara kartais paveluotai sureaguoja i gazo paspaudima, sutrukcioja. Laikas ir man plaut?
Benziniam motorui jauciasi visiskas traukos dingimas nebereaguoja i gazo paspaudimus ir vaziuoja pesciojo zingsniu :) kaip ir sake uznestas daviklis rodo nesamoningus signalus kompui ir pats kompas praktiskai uzdaro oro sklende ar kazka tokio :) paskui kompas ismeta kad per riebus misinys :)
as oro srauto matuokle su el kontaktu valikliu nupurskiau, tai padejo
o simptomai buvo tokie, kad uzsilusi masina atrodo uzdusdavo ties 1200-2000 apsukom, o veliau 'issaudavo" palikdama gale juodu dumu debesi :) tad pravalius taip, pagerejimas jaucias, nebedurniuoja taip
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Balandis 26, 2015, 21:07:57 PM
O gal kas žino kokį būdą kaip išvalyti "FILTER GAS - Toyota (90917-11037)"?
Jis sukasi už droselio prie įėjimo į įėjimo kolektorių.(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fforums.drom.ru%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D500140%26amp%3Bamp%3Bd%3D1243474486&hash=bbe330e8be5666c1b19211e414a4f8271bceb330)
Šiaip dar užsikišęs pilnai nėra,bet tame vamzdelyje matosi nemažai "turto" jau prikaupęs,taigi galvoju kad reiktų imtis kažkokių veiksmų,nes naujo nebežinau kur ieškot,o pagal instrukciją jis keičiasi nauju :V .
Būtų šaunu jei kas pasidalintų patirtim.
Domina dar ir pačio kolektoriaus išplovimas,kaip tai geriausiai atlikti ir su kuo?
Sudominai. Kaip suprantu čia išmetamųjų dujų filtriukas. Neturėtų būti brangus naujas. Ar sunkus priėjimas prie šio daikto? Čia ant jo kažkokios šlangutės maunasi ? Ar jis pats įsisuka ?
gal išeitų padaryti foto kur randasi jis . ar ne šis http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/1999/avensis/cdt220l-almeyw/3_273540_055_/tool-engine-fuel/1708_vacuum-piping?pnn=23265&pa=9091711037#inquiry-card (http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/1999/avensis/cdt220l-almeyw/3_273540_055_/tool-engine-fuel/1708_vacuum-piping?pnn=23265&pa=9091711037#inquiry-card) ir įdomu kas būna kai jis ,,sugedęs,,
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Liepa 22, 2016, 16:35:58 PM
Sudominai. Kaip suprantu čia išmetamųjų dujų filtriukas. Neturėtų būti brangus naujas. Ar sunkus priėjimas prie šio daikto? Čia ant jo kažkokios šlangutės maunasi ? Ar jis pats įsisuka ?
Čia turbinos slėgio daviklio dalis kuri įsisuka į įsiurbimo kolektorių.Kiek kainuoja nežinau,pirkt neprireikė,bet netikiu kad pigiai.
Apziurejau pakeles kopota. Bet nesimato jo. Kaina manau apie 10-15 euru. Bandziau pagal koda ieskoti. Bet lt nieo nerado.
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Liepa 22, 2016, 20:21:55 PM
Apziurejau pakeles kopota. Bet nesimato jo. Kaina manau apie 10-15 euru. Bandziau pagal koda ieskoti. Bet lt nieo nerado.
Blogai apžiūrėjai. !!
Nesuprantu kam jis tau taip parūpo :think:
Dekui. Galvoju gal rasiu del ko dirbant ant laisvu jauciasi toks lyg sutruksejimas.
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Liepa 22, 2016, 22:38:32 PM
Dekui. Galvoju gal rasiu del ko dirbant ant laisvu jauciasi toks lyg sutruksejimas.
Nežinau kas per dalykas tas "sutruksejimas",bet galiu pasakyt tik tiek kad kai išsiploviau MAF,daviklius kurie randasi šalia droselinės sklendės,intercoolerį,EGR ir beabejo patį kolektorių,tegos atsirado daugiau.
Išsukau ir filtriuką ir ta davikli kur šalia. Filtriukas ir neturi lengvai pūstis pro jį. O tas daviklis kažkuo panšus i maf. Yra siuliukas viduje. Viskas buvo apauge. Filtrui išsukti reikia 23 , o davikliui 22 rakto. O gal žinote koks tai daviklis?
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Liepa 24, 2016, 21:27:38 PM
Išsukau ir filtriuką ir ta davikli kur šalia. Filtriukas ir neturi lengvai pūstis pro jį. O tas daviklis kažkuo panšus i maf. Yra siuliukas viduje. Viskas buvo apauge. Filtrui išsukti reikia 23 , o davikliui 22 rakto. O gal žinote koks tai daviklis?
Kaip tai koks?Čia temperatūros daviklis (sensor inlet air temperature),labai gerai plaunasi su EGR cleaner'iu,taip kaip ir tas filtriuka...