Sveiki,
sugedo ir mano avensis vakar po pietu pradejo nepriimti gazo kai duodi taip lyg burbuliuotu ir dustu nera traukos.. ant laisvu apsuku dirba gerai, neburbuliuoja.
Bandziau atjungti oro srauto matuokle taciau dar blogiau nuo 3000 isvis gesta.
Taip pat atjunges buvau ir lamdazonda kur yra prie variklio, tas pats..
Kai vaziuoji mirgsi engin lempute.
Avenisis 2003 03 benzinas 1.8
gal kam yra teke susidurti su tokiu gedimu..
Ir kaip tycia savaitgali nutiko niekas nedriba..
Zvakes buvau issukes atrodo viskas ok..
Galima duoti ivairiu patarimu, bet manau,kad be diagnostikoas nieko nebus. Gali buti ir oro srauto matuokle, gal kuro siurblys ar koks daviklis sugedo ir perjungia kompiuteris varikli i serviso rezima. Jei dega serviso lempute tai diagnostikoj nustatys koks gedimas ir bus aisku. Bandant kazka atjungti naudos nebus,tik rodys dar daugiau klaidu.
Tai suprantu, kad be diagnostikos nieko nebus, tik gal kazkas supazindins jau su esama situacija.. ir patrs kazka.
Klausymas ar galima su tokia masina vaziuoti toliau ? ar nieko neatsitiks ?
toks ispudis lyg nedirbtu koks cilindras..
Man buvo panasi situacija su tureta benzinine mitsubishi. Subjurus orams padideja dregmes santykis ore. Zvakes buvo ok, bet zvaklaidziam ate. Uztekdavo pravaziuot pro didele bala, patekdavo purslu kazkur ir nedirbdavo du cilindrai butent uzmyzinus ant gazo. Po kokio kilometro pasitaisydavo. Laikinai padejo wd40 papurskimas ant zvaiklaidziu ir skirstytuvo. Bet paskui neislaike nervai pasikeciau zvaklaidzius ir problema dingo. Gal ir pas pati panasus variantas...
Beje senas laiudiskas metodas patikrint zvaklaidzius, atsidarai kapota kai jau suteme, nusiimi variklio pastmasines apsaugas, kad matytusi zvaklaidziai, kas nors tegu pagazuoja, o jei kazkur musa tai matysi kad ziba ten kaip kaledine eglute :)
Na vakar buvau diagnostikoj 6 val :) patikrino kompresija, kompas klaidu nemeta.. pratikrino visus daviklius lamdazondas. ir pradejo atjungineti purkstukus, ogi 3 neveikia jokio pasikeitimo kai ji atjungia, logiska vienas cilindras neveikia. isemem visus purkstukus praplovem ultragarsinej vonelej ir purkstukus sukeitem vietom.. pasirodo ne jis kaltas. o babina.
Pas mane nera zvaklaidziu..
tai snd bandysiu keisti babina ir ziuresiu kas darosi..
aciu uz pasisakymus..
Galima pabandyti patikrinti ar zvakes visos veikia. Ant tiusciu apsuku nuimineti po viena zvakes laida, jei variklio darbas pasikeicia vadinasi zvake dirba. Tik jei bus pramustas laidas galima biski gauti per pirstus.Geriau butu uzsimauti sausa pirstine
po pukštukų išėmimo stebėk tepalo lygį. jei nekeitei purkštukų tarpinių, gali pradėt didėt tepalo lygis.
modeliuka. o kodel ? benzina gali praleisti ? am.. siaip dvi tarpines pakeite o kitu ne, nes neplanuotas darbas buvo
yep, gali leisti kurą į tepalus. man irgi pasitaikė neplanuotas purkštukų tikrinimas. kai nepakeitė terpinių tepalo per kelias dienas kokiu litru ar dviem padaugėjo.
mačiau servise land cruiserį užkaltu varikliu, kuriam irgi kažkas neatsakingai lindo prie purkštukų.
jei jau išėmei pukštuką, tai keisk visas 4 tarpines.
Cia benzinas ne dyzelis, nepergyvenk del tu purkstuku. Ten kompresiju tokiu nera. pumpuoja jauciu 3 barus, ner ten kur pramusti tas tarpineles. Va dyzeliu Commonrailas, kai sukelia slegi vienam purkstukui po 200baru, tai jega zveriska, tai ir tikimybe pramus 100 kartu didesne. Benzino slegi pries dyzelio galima palygint, kaip srove is ciaupo visa jega su katino siusiuko ciurksle :)
Logiskai pagalvojus jeigu pro gumutes praleidzia benzina tada jis turetu patekti ne i varikli, o lauk ant variklio.. taigi tas galas su gumutemis eina ne i varikli, o i bloka is kurio atbega benzinas.
CitataKendis parašė:
Logiskai pagalvojus jeigu pro gumutes praleidzia benzina tada jis turetu patekti ne i varikli, o lauk ant variklio.. taigi tas galas su gumutemis eina ne i varikli, o i bloka is kurio atbega benzinas.
Cia sumaise su dyzeliu nes ten purkstukai yra viduj variklyje. O benzinui kitaip