sveiki na mano avensis 2.o d4d dirba kaip bite ir traukia gerai bet pazistami is galo vaziavo sake kad duma meta tepalus ir oro filtra pasikeiciau nezinau sakau gal skysti koki ipilt i kura ar ka pasiulysit:@
jei kas nepykit as cia naujokas tik pries 2 savaites nusipirkau
tegu pazistami bent pasako, kokios spalvos dumai ir kada jie pasirodo, gal tada, kai smarkiai nuspaudi gaza isibegejant??
dumai sviesus perjungiant pavaras tvarkingai vaziuojant
tvarkingai vaziuojant dumai sviesus perjungiant pavaras
Tai gal ten tik garai nes dabar jau oras nebe siltas.Bet gal ispanijoj dar silta Jei traukia normaliai ir skysciai nemazeja tai nieko baisaus. Bet jei tas dumas i melsvuma tai tada reiketu susirupinti.
pas mane pilkas dumelis irgi yra ypac pajudant is vietos. Bet jis jau 2 metai, tai nekreipiu demesio. Speju, kad per turbina biski tepalo per glusa iseina, bet kol kas nieko nezadu sioj vietoj tvarkyt, kol nebus kokiu aiskesniu simptomu...
o ka reiskia juodas dumas biski ant pedalo uzminus bliamba visavazinedavau su benzinu tokiu problemu neturedavauda
Nieko nereiskia. Reiskia dyzeli ;]
Ziema, prie zemu temperaturu juodas dumas sumazeja, mano pastebejimas
Citatatoyotas d parašė:
o ka reiskia juodas dumas biski ant pedalo uzminus bliamba visavazinedavau su benzinu tokiu problemu neturedavauda
Cia visai ne problema dyzeliui taip turi buti. Jei kas suges tada ir taisysi. Jei trauka normali skysciai nemazeja, nera ten ko pergyventi
Nepatikesit siandien galvoju nuvarysiu technikine, nes prieki kaip ir minejau letai sukiojantis aiksteleje girdisi kazkokie garsai sukiojant vaira. Dar paprasiau kad gerai papurtytu. Tai sake ner kok ibt prie auto, o atraminiu guoliu ir amortiku jie netikrina. Bet ko del rasau i sia tema, kas mane labai nustebino, kad liepe pergazuot net tris kartus, kai pries mane dyzelinei audinei uzteko karta, kad pagazuotu. Matyt netikejo ka rodo ju kompas. Dumingumas 0,04% (leidziama norma iki 66%). Hmmm pagalvojau, arba katalizas visiskai uzkistas ir nieko nepraleidzia :) arba is tiesu padejo meistro rekomendacijos, pries tikrinant duminguma reikia vaziuot su pilnai pasilusiu varikliu ir pakeliui pavaryt iki 1km ant 4000rpm. Ka ir padariau...
Tai va o kas pas mane ten priekyje kalatojas reiks toliau ieskot, nes tikrai uzknisa....
O kas pas tave, barska kazkas pakaboj per duobes vaziuojant ar ka tu turi omeny 'kalatojas'? Cia biski nuo temos
na henri nzn niekados negazuoju pries technikines ir pan, bet jeigu kelyje siaip padumina technickoj vistiek viskas ok visada buna su dumingumu :)
pries technikine reikia visada pagazuoti, nes as kai savo variau, tai is pradziu sako per didelis dumingumas, paprase daugiau pagazuoti, ir tada antra karta matavo, tai iki normos toli grazu buvo :)
CitataRenis parašė:
O kas pas tave, barska kazkas pakaboj per duobes vaziuojant ar ka tu turi omeny 'kalatojas'? Cia biski nuo temos
Tai ir bandau aiskintis kas ten barska. Cia kazkur aprasinejau temoj prie vairo stiprintuvo. Kai letai apsisukineji aiskteleje tarkim pirmu begiu susukes vaira judi ir apsukos zemos, jauciasi toks kaip patraskejimas, kaip pablerbimas ypac reaguoja jei nelygi kelio danga. Vietoj stovint sukiojant vaira ,jau beveik pries pabaiga toks kaip trinimasis gumos atrodo...
Issigandau kad vairo kolonele, bet skyscio norma, vairas nestringa, neveluoja. Tai kadangi tenka atmesti visa pakaba po technikines, liko variantai : atraminiai guoliai, ten kokios gumos gal virs amortiko kur yra...
Zodziu reik ziuret, nes tokiu dalyku TA netikrina...
Pas mane man rodos tas pats. Irgi susukus vaira per nelygumus vaziuojant kazkas sukrebzda visad. Ar vaziuojant ant kokio borto susukus vaira visada isgirstu toki trakst ar panasiai. Siaip tikrinausi pakaba neseniai (neoficialiam servise) sake ner prie ko kibt bet atseit kazkiek laisvumo yra vairo kolonelej bet tipo cia dar nieko baisaus.
Vairo stiprintuvo skysio biski truko tai dasipyliau 100-200 gramu(netikrinau daugiau nei metus ;]).
Bet stiprintuvas veikia be jokiu strigimu irgi, gan gerai.
Neaisku kam cia paskutinioji arteja, kazkaip daugiau labiau ir nesigilinau.
henri pas mane tas pats kai per nelygumus pirmu begiu vaziuoji susukes vaira i desine jauciasi ir girdisi toks kaip barskejimas ar traskejimas, bet as kazkodel manau kad cia kalta vairo kolonele.
Tai kas dabar bus, laukt kol nusibaigs, jei tai vairo kolonele kalta? ;]
na kol nera jokiu garsu ar neskalndumu normaliai vaziuojant manau neverta ka nors daryt :)
Citatatoyotas d parašė:
o ka reiskia juodas dumas biski ant pedalo uzminus bliamba visavazinedavau su benzinu tokiu problemu neturedavauda
ta pati patyriau prma karta spustelejes dugna, nieko priprasim, jei ne, pirksim benzina :D
Zodziu, ejau siandien TA ir ragai. Viskas idealu isskyrus duminguma - 6.2, antru bandymu 5.8 pripute, nepraleido.
Oro/kuro filtra keiciau pries kelis menesius. Gal kokiu patarimu? Ar pjaut dabar savaite kol suodzius ispusiu visus ar koki nors kitoki workaround galit mestelt? Prisipazystu, masinos nevaikau paprastai :)
Kolega vienas pasakojo kad nepraejes dumingumo testo, antra karta nuvaziavo issiemes oro filtra - praejo be bedu. Klausimas ar sitas variantas tinkamas ir ar isgelbes :)
Dekingas uz pasisakymus/pasiulymus
Apkalbeta tema, taip, galbut gali ir padeti be oro filtro :)
Apkalbeta tai apkalbeta... Pries varant TA irgi pamyniau biski, daviau prasipust - bet akivaizdziai to arba neuzteko arba nepadejo arba kazkame kitame bedos :)
Pernai pries varant TA pastebejau, kad uzmynus pradejo mest juodus dumus. Pravaliau EGR, bet jame ir taip mazai suodziu buvo. Uzteko viena diena po miesta gerai pravaikyt dar trasa su pagreitejimais pralekt ir visi juodi dumai dingo. Kadangi daznai po miesta ir gana svelniai vazinejau tai ir buvo sistemoj nemazai suodziu prisikaupe. Per TA jokio dumo nemete ir rode 1.3
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 08, 2014, 12:14:26 PM
Zodziu, ejau siandien TA ir ragai. Viskas idealu isskyrus duminguma - 6.2, antru bandymu 5.8 pripute, nepraleido.
Oro/kuro filtra keiciau pries kelis menesius. Gal kokiu patarimu? Ar pjaut dabar savaite kol suodzius ispusiu visus ar koki nors kitoki workaround galit mestelt? Prisipazystu, masinos nevaikau paprastai :)
Kolega vienas pasakojo kad nepraejes dumingumo testo, antra karta nuvaziavo issiemes oro filtra - praejo be bedu. Klausimas ar sitas variantas tinkamas ir ar isgelbes :)
Dekingas uz pasisakymus/pasiulymus
Citata iš: Aichi Įrašytas Vasaris 08, 2014, 14:40:11 PM
Pernai pries varant TA pastebejau, kad uzmynus pradejo mest juodus dumus. Pravaliau EGR, bet jame ir taip mazai suodziu buvo. Uzteko viena diena po miesta gerai pravaikyt dar trasa su pagreitejimais pralekt ir visi juodi dumai dingo. Kadangi daznai po miesta ir gana svelniai vazinejau tai ir buvo sistemoj nemazai suodziu prisikaupe. Per TA jokio dumo nemete ir rode 1.3
1.3 labai daug jau, mano 0.68 ir jokiu praputinejimu nereikejo kazkas negerai yra vadinasi arba motoriukas jau kokius 500k suka...
Na neatmetu ne vieno varianto, bet kad ir kaip bebutu, praeit TA reikia :D Seniai bebuvau normaliai ja pramynes... bandysiu pavaikyt, islupsiu oro filtra ir bandysiu eit, ziuresim kas gausis...
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 08, 2014, 15:10:07 PM
Na neatmetu ne vieno varianto, bet kad ir kaip bebutu, praeit TA reikia :D Seniai bebuvau normaliai ja pramynes... bandysiu pavaikyt, islupsiu oro filtra ir bandysiu eit, ziuresim kas gausis...
5.8 nemanau, kad pagelbes praminimai gal kokia oro srauto matuokle puliuoja tada buna didesnis dumingumas
Dyzlitoje pravalė išmetimo kolektorių, dviem savaitėm jokio dūmo. Prieš tai paspaudus gazą tai net didelė žymė būdavo ant asfalto. Poto vistiek keičiausi du purkštukus, nors ir tikrino visokias diagnostikas darė - nieko nerado kolei purkštukų ant stendo "nepadėjo".
Dabar dažnokai trasoje įjungęs II - III bėgį pavažinėju, palaikau beveik 5,000 RPM prasibezda mašiniukas ir vėl lyg jauniklis laksto.
Blyn, sounds not like fun. Nu ziuresim, pabandysiu be filtro stumt. nepades - kazka reikes kito galvot......... Dekui uz pamastymus
5,8 nera baisiai daug,pravaikyk biski kad isikosetu,gali filtra isimt,bet nevazinek,pravares atgal idek.Gali but filtro pralaidumas netinkamas,Gal pataikysi ant kito tikrintojo,tas svelniau uzmins tapke ir praeisi
Pas mane tai pirmas buvo virs 5 po to antras jau virs 6. Kuo daugiau tuo auksciau. Pamislijau ne atvirksciai turetu buti kuo daugiau spaudi kristi.
Variantas T.A. eiti uz bapkes :)
Na jau,toyota uz babkes i ta?Cia ne golfas koks!
Isvalyti sitema reikia. Bandyk isibegeti ir poto vaziuoti be gazo kokiu 3 begiu, bet kad motoro apsukos butu virs 3000rpm. Tada vyksta sistemos praputimas. Nes taip normaliai gazuojant visada, suodziu gali ir daugiau prisikaupti nuo nesudegusio kuro.
Na reikes ir pariedet pabandyt aukstom apsukom tada. Kad tik kas nors padetu :)
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 09, 2014, 10:23:21 AM
Na reikes ir pariedet pabandyt aukstom apsukom tada. Kad tik kas nors padetu :)
Bandyk sukontaltuot su forumieciu Modka, jis irgi Vilniuj, priverstines regeneracijas paleis, jei pas tave su DPF.
Nors nesu tikras ar tai susije su duimingumu.
Gal siaip kokiu sprendimo budu pasiulys.
Cia kazkuris forumietis rase, kad apoie 1,3 yra daug.
Ka zinau, mano per technikine irgi rode apie 1,35. Leistinas 3. Tai kodel cia daug?
Nuo 2008 metu leistinas 1,5 dumingumas. Vis dar telpu.
Beje, mano su DPF, 93kw
Tiesa, dar - is kur kura pili? Man, pvz, su Nestes kuru net vizualiai stipriai dumydavo prie tam tikru salygu ( iseidavo isgaut kiekviena karta), isipyliau Statoil - duimu neliko. Nepriklausomai, kad kuras is tos pacios bazes :-)
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 09, 2014, 08:10:29 AM
Na jau,toyota uz babkes i ta?Cia ne golfas koks!
golfas be litu praeitu ;)
Biski i tema, biski offtopic - prakraciau foruma siek tiek,taciau neradau, ar kas nors is forumieciu Kaune uzsiima DPF priverstiniu regeneravimu? Apart autotojos, dizridos, lbm?
Dumu regeneraciniu seniai maciau, o dabar islipus is auto kazkaip toks kazkoks duslintuvo/dpf kvapas stiprokas
Pas mane nera DPF. 2.2 d4d 2005 metu, sitam dar nedejo.
Siaip pilu neste dazniausiai, bet vakar uzsipyliau statoilo, tai nezinau, realiai vis tiek dumina, tik negaliu palygint daugiau ar maziau negu su neste. Bandysiu ryt poryt varyt TA antra karta, su statoilo kuru, + dar gal oro filtra issimsiu....Gainioju dabar 2 diena virs 3000 rpm. Jei situ bandymu nepraeisiu tada jau ragas.
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 09, 2014, 08:10:29 AM
Na jau,toyota uz babkes i ta?Cia ne golfas koks!
Nu jo tada manau reik gal keist purkstukus, dpf filtra ar kuro siurbli problemos dings. Bet uz tos pinigus idomu kiek golfu iseitu 2-3???? Tai vis delto gal geriau uz 100lt praeit t.a. ir tada ieskot problemu jei labai sirdis skauda del gamtos uzterstumo.
Kur cia visi tas TA eina uz 100 litu man labai idomu? :)
Lyg tais taip butu lengvai, nuvarei, sumokejai ir praejai :))
Gal kas pakonsultuot mane nori siuo klausimu? :D
Dėl 100lt jau dabar niekas darbo vieta nerizikuoja. Buvo tokių Šilutėje- visi pakeisti.
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 10, 2014, 07:51:32 AM
Kur cia visi tas TA eina uz 100 litu man labai idomu? :)
Lyg tais taip butu lengvai, nuvarei, sumokejai ir praejai :))
Gal kas pakonsultuot mane nori siuo klausimu? :D
cia buvo praitam amziuje :D
Citata iš: kalava Įrašytas Vasaris 09, 2014, 11:50:32 AM
Bandyk sukontaltuot su forumieciu Modka, jis irgi Vilniuj, priverstines regeneracijas paleis, jei pas tave su DPF.
Nors nesu tikras ar tai susije su duimingumu.
Gal siaip kokiu sprendimo budu pasiulys.
Cia kazkuris forumietis rase, kad apoie 1,3 yra daug.
Ka zinau, mano per technikine irgi rode apie 1,35. Leistinas 3. Tai kodel cia daug?
Nuo 2008 metu leistinas 1,5 dumingumas. Vis dar telpu.
Beje, mano su DPF, 93kw
Tiesa, dar - is kur kura pili? Man, pvz, su Nestes kuru net vizualiai stipriai dumydavo prie tam tikru salygu ( iseidavo isgaut kiekviena karta), isipyliau Statoil - duimu neliko. Nepriklausomai, kad kuras is tos pacios bazes :-)
Teko kalbeti su degaliniu priezura uzsiimancios imones atstovu, jei nemelavo, tai statoil'as dazniausiai priziuri kuro rezervuarus. Taip pat siuksliu, vandens kiekis ir kuro kokybe priklauso nuo rezervuaru konstrukciju ir kokiu daznumu tiekiamas kuras i degaline. Minejo, kad didesne problema su duju rezervuarais, dazniau siuksliu buna.
Citata iš: virmas Įrašytas Vasaris 10, 2014, 08:06:25 AM
Dėl 100lt jau dabar niekas darbo vieta nerizikuoja. Buvo tokių Šilutėje- visi pakeisti.
Laikai pasikeite, sutinku. 200lt ir praeisiu Vilniuje :)
Kas daugiau? :D kokios dar stafkes eina? :D
Zodziu, ragai, bandziau siandien vel... No luck. Be filtro variau, kuras is statoilo, masina pagainiota kelias dienas buvo. Geriausias bandymas 3,5. PO to vel didet pradejo iki 5 ir 7 netgi...
Nezinau ko griebtis, kaip ir kur ta TA prasistumt
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 10, 2014, 12:52:38 PM
Kas daugiau? :D kokios dar stafkes eina? :D
netoleruoju tokiu pirkimu (n)
Problema variklyje arba kuro maitinimo sistemoje, nes jei viskas tvarkoje, tai kiekvienas papildomas gazavimas sumažina reikšmes. Pas patį viskas atvirkščiai. Teko varyti automobilį į TA, pas kurį oro filtras nekeistas 50000 km, reikšmė buvo 0,9.
Tai as tikiu. Bet dabar tipo pakankamai absurdiska del ekologijos masina stumt nuo skardzio arba varikli remontuot ir kist tukstancius pinigu i tai. C'mon.
Kiek teko kalbėti su TA darbuotojais, tai sakė didžiausios problemos dėl dumingumo yra su apynaujais automobiliais. Senam VW ar Opel kuro siurblyje pasuko varžtelį, oro filtrą pakeitė ir dumingumas normos ribose, o naujesnėms viska valdo ECU ir remonto kainos tūkstantinės.
Taip,sena graba lengvai galima prastumt,sumazini kuro norma ir viskas.Kazi kaip su oro padavimu pas Reni,gal koks intercooleris nesandarus?Manau reikia gera diagnostika padaryt,gal purkstukai,gal dar koks velnias
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 10, 2014, 19:55:46 PM
Taip,sena graba lengvai galima prastumt,sumazini kuro norma ir viskas.Kazi kaip su oro padavimu pas Reni,gal koks intercooleris nesandarus?Manau reikia gera diagnostika padaryt,gal purkstukai,gal dar koks velnias
bendradarbis pries keleta dienu vare corola verso, 66kW dyzelis.
tai irgi gavo dumingumo "bloka" del ~9.
pries pora metu buvo apie 0,7. Tai dabar irgi iesko priezasciu.
jei ras - parasysiu, bet gal kiekvieno atvejis individualus.
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 10, 2014, 19:55:46 PM
...Kazi kaip su oro padavimu pas Reni,gal koks intercooleris nesandarus?Manau reikia gera diagnostika padaryt,gal purkstukai,gal dar koks velnias
turbut dabar tikrai nuo diagnostikos pradet reiktu, gal aiskiau butu, ar purkstukai, ar dar kas, jei ne mezhaninis koks komponentas pastriges
Is esmes purkstukas gali but, remontavau viena pries vasara, buvo nusibaiges (kuro sanaudos padidejusios buvo 3 litrais). Po remonto kuro sanaudos idealios bet siek tiek kalena purskalai ant apkrovos pamynus, sake nepavyko VISISKAI suadaptuoti purkstuko del neaiskiu priezasciu. Gal jei butu NAUJAS detas butu viskas kitaip, bet dabar ne esme. Cia svarstyt galima ivariai. Kazkaip nekyla ranka dabar moket tukstancius uz purskalus kad TA prastumt... bandysiu turbut ar diagnostika daryt ar dar koki brieda... Ipilciau kokio myzhalo i varikli jei tik tai padetu tam kartui, bet cia irgi garantiju nera, kad pades ir kad variklis nenusibaigs nuo to.
Del senu auto tai jo, Kolega audi 80 dyzeli 20+ metu senumo pravare TA... Absurdu absurdas.
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 10, 2014, 07:51:32 AM
Kur cia visi tas TA eina uz 100 litu man labai idomu? :)
Lyg tais taip butu lengvai, nuvarei, sumokejai ir praejai :))
Gal kas pakonsultuot mane nori siuo klausimu? :D
Turi turet pazistama, tarpininka kuris sutaria su kontrolierium kad esi patikimas zmogus.
Citata iš: vitiok Įrašytas Vasaris 10, 2014, 11:49:01 AM
cia buvo praitam amziuje :D
Praeita savaite Klaipeda mano firmos dirikas ejo uz 100lt. nors taresi uz 50lt bet dave 100lt.
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 10, 2014, 12:52:38 PM
Kas daugiau? :D kokios dar stafkes eina? :D
Sakau stafke 100lt. ka permoki virsaus tas krenta tarpininkui i kisene!
(H-)
Vienas dalykas,tu klysti.Kitas dalykas,cia ne vieta aptarinet tokius klausimus :goodboy:
Apie tokius dalykus viesai nekalbama. Jeigu kazka nelegalaus darai,tai prisipilk i burna vandens.
Uztat Lietuvelej didele dalis dyzeliu dumais apsipyle ir vazineja, "saziningai TA praeje"
Krypstam i lankas, jaunimas. Jei kazkas turi kokiu nors pasiulymu konkretesniu, tai PM man. Dekoju
Citata iš: Renis Įrašytas Vasaris 10, 2014, 22:27:57 PM
Krypstam i lankas, jaunimas. Jei kazkas turi kokiu nors pasiulymu konkretesniu, tai PM man. Dekoju
Siūlau surasti gedimą ir jį pašalinti. O jei kišenė ar įsitikinimai neleidžia su tvarkinga auto važinėt, tai vaikščiok pėstute ar dviratį įsigyk, nors ir jį reikia prižiūrėt, tai tikriausiai, netiks.
Jei pavyks nustatyti gedima, butu taip pat idomu suzinoti diagnostikos ir remonto eiga.
Papasakok kaip sutvarkei? :)
MindaugasB, tuo paciu negraziuoju budu.
Visiskai pritariu Hausui. Su netvarkingom masinom vazinet ner ko. Taciau, nei finansiskai man tas dabar apsimoka, nei as laiko turiu sitoms bedu paieskoms. Kiek teko dometis cia bedu gali buti nuo kokio eilinio daviklio tvarkymo keitimo iki turbinu/purkstuku ir panasiai, kas, zinant toyotos daliu ir remontu kainas, yra absurdiska. Vien del ekologijos reikalavimo... Maniske, nei vizualiai duma meta (kol nevirsyji 4000 rpm, ko su dyzeliu as niekad nedarau ir absoliuciai nematau prasmes sukt tiek, nes sukimo momentas baigiasi ties 3500 berods), nei kuro sanaudos kazkokios padidejusios (kas bylotu apie masinos netvarkinguma), nei turiu bedu su vedimusi ziema, nei tepalu ar kitu skysciu ryjimu, ir siaip TA absoliuciai jokiu pirekaistu kitkam (isskyrus duminguma) neturi, kas mano galva byloja apie gana tvarkinga auto. O kad dugna ismynus isspjauna kazkokiu suodziu ar kokio dar bieso (ir tai dar salyginai proto ribose), gal visgi nuo to, jog ramiai vazineju visada, tai tikrai nematau as bedos tame. Neketinu as su sita auto vazineti visa gyvenima, neinvestuosiu laiko i suodziu spjaudymo priezasciu ieskojima - ne as turiu jai tarnauti, o ji man. Ir siaip, pasidariau isvada pagaliau, kad reikia prie benzo sest nes as tiek nepraminu KM kad apsimoketu turet dyzeli.
O del dviracio, nesijaudink, as su juo pavasario-rudens sezonais numinu daugiau kilometru nei su masina, tad savo teiginius apie prieziuras pasilaikyk sau :)
Beje, jei kam idomu, Kai ejau kelis kartus TA su saviske, pries mane TA ejo 4 dyzelines masinos - ne vienas nepraejo dumingumo. :)
Praejo kitos naujos su DPF visokiais ir kuriu ten nedusina iki dugno (pagal gamintoju rekomendacijas ar panasiai). Bet cia siaip.. :]
Sveiki,
Kas gali būti, 2003 2.0 dyzelis, perjunges bėgį, dingsta trauka ir meta juodą dūmą? Perjungus į žemesnę, viskas ok.
Pabandyk pirmiausiai EGR prasivalyti
Bet kartais trūkčioja ir atrodo jog kemšasi kažkas, balti dūmai eina, o kai pramuša tai juodą gerą dūmą išauna... ir jau laikas tepalus keist, negali būti jog filtrai kemšasi?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugsėjis 01, 2018, 08:37:08 AM
Bet kartais trūkčioja ir atrodo jog kemšasi kažkas, balti dūmai eina, o kai pramuša tai juodą gerą dūmą išauna... ir jau laikas tepalus keist, negali būti jog filtrai kemšasi?
Negali :) geriau EGR prasivalyk kaip ir siūlo tau.