Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Corolla Verso => Temą pradėjo: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 13:14:52 PM

Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 13:14:52 PM
Sveiki,nznau gal jau pasikartosiu gal jau kalbeta sita tema bet man iskilo toks klausimas kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw?as suprantu kad pursktukai kitokie ir visas variklio aprengimas kitoks.bet mane domina ar pats variklis neziurint i tai kaip jis aprengtas kuo skiriasi ir ar ishvis skiriasi.nes kiek paciam pavyko apziurinejant nuotraukas internete rasti tik purkstuku skirtuma ir virsutinio dangtelio kuris dengia velenelius virsui bet ce pakeiciamas dalykas.bet gal kam teko susidurti ir matyti gyvai abu variklius plikus ir gal kas gali pasakyt kuom skiriasi?
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 14:00:20 PM
blokas taspats, galva kitokia eina, stumokliai, dangtis galvos kitas, purkstukai kitokie. Turbinoj ausinimas tosolinis. Stovi papildomas purkstukas suodziams deginti.
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 14:21:11 PM
Na kiek suprantu bloke stovi stumokliai ir pagal tave blokas toks pats tai reishkias ir stumoklei tokie patys ar as blogai suprantu?o pas simtini turbina irgi tosolu ausinama.Kokie skirtumai tos galvos?kurioj vietoi stovi tas purkstukas suodziams deginti?.Dangteli galvos ir purkstukus perdeti galima.
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 14:59:08 PM
Citatakepure parašė:
Na kiek suprantu bloke stovi stumokliai ir pagal tave blokas toks pats tai reishkias ir stumoklei tokie patys ar as blogai suprantu?o pas simtini kuom ausinama turbina?

Pas 130 kw iki turbinos uzvestas tosolinis ausinimas, o 100kw paprastas tepalinis ausinimas. Pats blokas taspats, o stumokliai jau kitokie, nes suspaudimo laipsnis mazesnis. Galva skyriasi tuo, kad statomas papildomas purkstukas. Galvos dangtelis kitos, nes netelpa ant seno dangtio nauji pjezopurkstukai purkstukai.
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: dtinas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:06:21 PM
130 kw turbina ausinama antifrizu, ta prasme, turbinos tepimas irgi antifrizu???:o
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:15:35 PM
betai ar esme sudaro turbinos ausinimas juk varikli tarkim pakeiti ir tiek o ne turbinos ausinimus kaitalioji.nes tas klausimas kilo kuom jie skiriasi nes neperseniausiai draugui i serviza pardaviau varikli 2.0d4d 85kw is corolos verso 2005m ir jis ji ikisho i avensi 2002m ir masina vaziuoja jokiu bedu.pasidare idomu ar imanomas ir toks variantas nes turiu pardavimui simtini varikliuka ji parduot kaip d.catini bet deja:)
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:21:43 PM
Citatakepure parašė:
betai ar esme sudaro turbinos ausinimas juk varikli tarkim pakeiti ir tiek o ne turbinos ausinimus kaitalioji.nes tas klausimas kilo kuom jie skiriasi nes neperseniausiai draugui i serviza pardaviau varikli 2.0d4d 85kw is corolos verso 2005m ir jis ji ikisho i avensi 2002m ir masina vaziuoja jokiu bedu.pasidare idomu ar imanomas ir toks variantas nes turiu pardavimui simtini varikliuka ji parduot kaip d.catini bet deja:)
corolos verso ir avensio v.85kw variklis tas pats užtad ir veikia,o 2,2 varikliai skirtingi
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:27:13 PM
na be patobulinimu neapseijta ten:Dir beja dejo i paprasta avensi o ne verso.Netiko virsutinis dangtelis galvos ji pakeite,poto sename variklyje nebuvo elektrinio egro ir jis buvo be ausintuvo tai anga buvo ishvesta i ishmetimo kolika o naujame buvo ausintuvas ir anga shalia ishmetimo kolektoriaus tai ime naujesni ishmetimo kolektoriu supjauste ausintuva ir nuo kolektoriaus iki tos angos nuvede jungti suvirinta.poto kondisho siurblio prisukimo skyles neatitiko bet naujom skylem buvo vietos kur prasigreshti tai pritaike siurbly.ir nenorejo uzsideti alkuninio skyvas nes naujesnis variklis turejo apacioje tokius aliuminius sutvirtinimus kurie trugde tai juos nupjove.
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:47:54 PM
Citatakepure parašė:
na be patobulinimu neapseijta ten:Dir beja dejo i paprasta avensi o ne verso.Netiko virsutinis dangtelis galvos ji pakeite,poto sename variklyje nebuvo elektrinio egro ir jis buvo be ausintuvo tai anga buvo ishvesta i ishmetimo kolika o naujame buvo ausintuvas ir anga shalia ishmetimo kolektoriaus tai ime naujesni ishmetimo kolektoriu supjauste ausintuva ir nuo kolektoriaus iki tos angos nuvede jungti suvirinta.poto kondisho siurblio prisukimo skyles neatitiko bet naujom skylem buvo vietos kur prasigreshti tai pritaike siurbly.ir nenorejo uzsideti alkuninio skyvas nes naujesnis variklis turejo apacioje tokius aliuminius sutvirtinimus kurie trugde tai juos nupjove.
aj kažkaip neperskaičiau kad avensis2002metu:)na tada gal ir reikia patobulinti;)beje kokia kaina už 2.2 varikli?
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:50:48 PM
1800lt 90.000km beges duok emaila atsiusiu foto :)
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 15:58:21 PM
Citatadtinas parašė:
130 kw turbina ausinama antifrizu, ta prasme, turbinos tepimas irgi antifrizu???:o

Turbinos tepimas tepalinis, tik uzvestas dar ausinimas antifrizinis papildomai.
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Gruodis 21, 2011, 16:04:04 PM
Citatakepure parašė:
1800lt 90.000km beges duok emaila atsiusiu foto :)
ne dekui nereikia foto;)šiaip pasidomejau kaina,tai pigiau gaunasi pakeist varikli nei tarpine pramusta remontuoti,zinoma jei keiciamam variklyje ji nepramušta;)
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 16:12:57 PM
na as nznau pigiau ar ne:).Kad tvarkingas tai 100% garantuoju.Ir kiek yra buve per zmoniu neapdairuma kokia detale nuperka atvaziave be pavyzdzio niekad neishkilo problemu su grazinimu;)
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 16:20:43 PM
Citatakepure parašė:
na as nznau pigiau ar ne:).Kad tvarkingas tai 100% garantuoju.Ir kiek yra buve per zmoniu neapdairuma kokia detale nuperka atvaziave be pavyzdzio niekad neishkilo problemu su grazinimu;)

Pogalviai neatpigo? :p
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kepure Įrašytas Gruodis 21, 2011, 16:21:47 PM
Kiek siulei uz juos?
Pavadinimas: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 21, 2011, 16:23:09 PM
Citatakepure parašė:
Kiek siulei uz juos?

.........
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:09:31 PM
Sveiki, ar verta pirkti corrola verso 2008 pabaigos pilna komplektacija su d-cat 130kw uz 5800€?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:15:13 PM
Citata iš: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:09:31 PM
Sveiki, ar verta pirkti corrola verso 2008 pabaigos pilna komplektacija su d-cat 130kw uz 5800€?
NE tik ne DCAT-ą, nebent tau sumokės 5,800
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:21:03 PM
Kodėl? Juk išprogramuoja filtra?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kajima Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:28:48 PM
D-cat laikys iki 200 000km. Po to teks keist purkstukus. Jei rida labai maza kuo as labai abejoju gali imti. Kitu atveju ruoskit pinigus kuro sistemos tvarkymui
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:39:54 PM
Rida 140000, tai net nezinau.... sakot neverta?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Egis_ Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:45:17 PM
Citata iš: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:39:54 PM
Rida 140000, tai net nezinau.... sakot neverta?

neverta, vien tik del gaidisku purkstuku ir dideliu kuro sanaudu as jo nepirkciau. Aplenk d-cat. D-cat'a pastebejau jog perka tie kurie iesko ''pigiai'' geros toyotos (kaip nemaza dalis lietuvaiciu) ir nelabai gaudosi kokiu modifikaciju varikliai ir su kokiom problemom jie susiduria, aiskiai kai reikia remontuoti, tas ''pigiai'' gaudosi lb brangiai.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:58:16 PM
Turejau d4d avensi tai 5 metai be problemu.... tai kokiu varikliu geriausia pirkt corrola verso?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 08, 2016, 20:00:34 PM
Citata iš: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:58:16 PM
Turejau d4d avensi tai 5 metai be ptoblemu.... tai kokiu varikliu geriausia pirkt verso?
Kaip ir visur rasom 2.2 100kw jei nori vaziuoti smagiau ir gana ekonomiskai arba 2l jei eco.
Arba benza :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Milner Įrašytas Sausis 08, 2016, 20:01:17 PM
Aciū už patarimus. Ieškosim....
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: vitiok Įrašytas Sausis 08, 2016, 20:59:19 PM
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 08, 2016, 19:45:17 PM
neverta, vien tik del gaidisku purkstuku ir dideliu kuro sanaudu as jo nepirkciau. Aplenk d-cat. D-cat'a pastebejau jog perka tie kurie iesko ''pigiai'' geros toyotos (kaip nemaza dalis lietuvaiciu) ir nelabai gaudosi kokiu modifikaciju varikliai ir su kokiom problemom jie susiduria, aiskiai kai reikia remontuoti, tas ''pigiai'' gaudosi lb brangiai.
as kai seniau pirkau dcat tai nieko nezinojau kas tas cat ar pan,norejau tik avensio ir universalo,tik paskui po pirkimo dometis pradejau,bet tfu tfu be broku pasitaike ir tik egr per 2 metus turejimo pasikeiciau,pirkau su 210000 rida is DE.Smagi masinele bet apetitu nesiskunde :) ziema buvo ir 14 ltr paemus mieste,autostradoi 6-7,vasara mieste priklauso nuo batu svorio 8-11.ir cia REAL sanaudos,neklausyk tu kurie apie 7-8 briezia tokiam varikliui
aisku kiti peikia ja del purkstuku ir dpf visokiu bet cia jau didele laime matyt nusipirkt gera
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: bladas Įrašytas Sausis 08, 2016, 21:42:15 PM
Gyvenimo patirtis: yra vienas keistas ir man nesuprantamas dalykas, perkant mašinas -  kuo daugiau žmogus domisi, ieško informacijos pas žmones ir  internete, svarsto visus už ir prieš, samdo ekspertus ir servisus, tuo dažniau užsirauna ant nudrožto "lavono". Kitas perka pirmą pasitaikiusią mašiną, ir važiuoja vargo nematydamas. Mano bendradarbis po kelių VW Passat-ų eksploatavimo nusipirko Avensis, D-CAT. Kai aš jam papasakojau apie variklio tarpinės, smagračio, žibintų reflektorių,  purkštukų ir jų šaibų , bei kitas man teoriškai žinomas šio modelio problemas, jis pasakė daug negražių rusiškų žodžių... Bet jam pasisekė. Važiuoja jau gal 1,5 metų, kol kas didžiausia problema, kiek žinau, buvo pasikeisti perdegusią trumpų šviesų lemputę. O mašiną pirko Kauno turguje, kurį aš, ten buvęs gal 4 kartus, sudeginčiau su visomis ten parduodamomis mašinomis . . .
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: vitiok Įrašytas Sausis 08, 2016, 21:48:36 PM
Citata iš: bladas Įrašytas Sausis 08, 2016, 21:42:15 PM
Gyvenimo patirtis: yra vienas keistas ir man nesuprantamas dalykas, perkant mašinas -  kuo daugiau žmogus domisi, ieško informacijos pas žmones ir  internete, svarsto visus už ir prieš, samdo ekspertus ir servisus, tuo dažniau užsirauna ant nudrožto "lavono". Kitas perka pirmą pasitaikiusią mašiną, ir važiuoja vargo nematydamas. Mano bendradarbis po kelių VW Passat-ų eksploatavimo nusipirko Avensis, D-CAT. Kai aš jam papasakojau apie variklio tarpinės, smagračio, žibintų reflektorių,  purkštukų ir jų šaibų , bei kitas man teoriškai žinomas šio modelio problemas, jis pasakė daug negražių rusiškų žodžių... Bet jam pasisekė. Važiuoja jau gal 1,5 metų, kol kas didžiausia problema, kiek žinau, buvo pasikeisti perdegusią trumpų šviesų lemputę. O mašiną pirko Kauno turguje, kurį aš, ten buvęs gal 4 kartus, sudeginčiau su visomis ten parduodamomis mašinomis . . .
yra tiesos tavo zodziose aisku :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: robertas1993 Įrašytas Sausis 09, 2016, 00:33:43 AM
Citata iš: bladas Įrašytas Sausis 08, 2016, 21:42:15 PM
Gyvenimo patirtis: yra vienas keistas ir man nesuprantamas dalykas, perkant mašinas -  kuo daugiau žmogus domisi, ieško informacijos pas žmones ir  internete, svarsto visus už ir prieš, samdo ekspertus ir servisus, tuo dažniau užsirauna ant nudrožto "lavono". Kitas perka pirmą pasitaikiusią mašiną, ir važiuoja vargo nematydamas. Mano bendradarbis po kelių VW Passat-ų eksploatavimo nusipirko Avensis, D-CAT. Kai aš jam papasakojau apie variklio tarpinės, smagračio, žibintų reflektorių,  purkštukų ir jų šaibų , bei kitas man teoriškai žinomas šio modelio problemas, jis pasakė daug negražių rusiškų žodžių... Bet jam pasisekė. Važiuoja jau gal 1,5 metų, kol kas didžiausia problema, kiek žinau, buvo pasikeisti perdegusią trumpų šviesų lemputę. O mašiną pirko Kauno turguje, kurį aš, ten buvęs gal 4 kartus, sudeginčiau su visomis ten parduodamomis mašinomis . . .

Maniskis yaris irgi pries 10 metu priktas Kauno turguje :) irgi be jokiu uzsleptu gedimu :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 10:58:35 AM
Citata iš: bladas Įrašytas Sausis 08, 2016, 21:42:15 PM
Gyvenimo patirtis: yra vienas keistas ir man nesuprantamas dalykas, perkant mašinas -  kuo daugiau žmogus domisi, ieško informacijos pas žmones ir  internete, svarsto visus už ir prieš, samdo ekspertus ir servisus, tuo dažniau užsirauna ant nudrožto "lavono". Kitas perka pirmą pasitaikiusią mašiną, ir važiuoja vargo nematydamas. Mano bendradarbis po kelių VW Passat-ų eksploatavimo nusipirko Avensis, D-CAT. Kai aš jam papasakojau apie variklio tarpinės, smagračio, žibintų reflektorių,  purkštukų ir jų šaibų , bei kitas man teoriškai žinomas šio modelio problemas, jis pasakė daug negražių rusiškų žodžių... Bet jam pasisekė. Važiuoja jau gal 1,5 metų, kol kas didžiausia problema, kiek žinau, buvo pasikeisti perdegusią trumpų šviesų lemputę. O mašiną pirko Kauno turguje, kurį aš, ten buvęs gal 4 kartus, sudeginčiau su visomis ten parduodamomis mašinomis . . .
2,5 metų važinėju su D-Cat...nulis problemų. Yra normalių tų D-Cat, tik loterija pataikyti ant nenudrožto.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kajima Įrašytas Sausis 09, 2016, 11:21:41 AM
Kam aplamai zaist ta loterija jei galima iskart 2.2. 110kw varikliu pirkt arba verso 100kw? Kuo vadovaujasi zmones renkant d-cata? Jauciu 130 kw traukia aki
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:14:15 PM
O tai su 110 kw niekada niekam problemų nebūna? Čia ta pati loterija. Visi žinom, kad ne kw skaičius lemia ar variklis nenusmaugtas. Į stovį žiūrėti reikia. Bet kokiu atveju, visi gedimai yra sutvarkomi ir važinėji toliau.
Jei tau įdomu, kodėl aš nusipirkau D-Cat....maža rida, geras stovis, atstovo garantija.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:20:04 PM
Tas D-Cat daugiau aptarnavimo problemu turi, nei dziaugsmo vaziuojant suteikia. Techniskai siam motorui daug kas neteisingai paskaiciuota. Manau, kad Toyota turejo vietoj D-Cat deti v formos variklius ir is ten butu pasidare kw kiek reikia, gal net ir maziau rytu kuro. O kai bandoma isspaust is 4 cilindru jegos, tai prasideda visokios nesamones, tai galvos nelaiko, neaisku del ko ar tarpines per silpnos medzaiagos ir nuo slegio nupucia, ar ausinimo sistemos cirkuliacija nepaskaiciuota. Va pakaitinimo zvakes su keram galvutem. Cia ko gero Toyotos vienas is labiausiai nenusisekusiu kuriniu tas variklis, arba prie jo patobulinimo truko idirbio. Man tai du nesusipratimai yra D-Cat kuris dar buna ikisamas i mazas masinas ir MMT deze :) pastarasis tai isvis kuriozas :)  Ai dar vienas bajeris yra labai juokingas 1.0 VVTi variklis 3 cilindru :) i Yarius dedamas buvo, ant laisvu apsuku ten dreba jis visas :) Apie vaziavima su tokiu, tai... Kazkada teke yra ivaziuot su juo i statesne ikalne, tai po 3min islipau ir mintyse pasakiau, kad tokios nesamones tikiuosi niekada neteks vairuot :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:25:39 PM
Mano D-Cat vienintelė aptarnavimo problema- tepalų keitimas kas 15k km. Sutinku, kad tas variklis gal ir yra šiek tiek problematiškenis, nei kiti. Bet taip teigti, kad visi (be išimties) naudoti D-Cat yra šūdas, tai nereikia.  :) Nebent aš vienintelis ToyotaClub forume esu pataikęs ant to stebuklingai gerojo D-Cat.  :-]
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:30:34 PM
Tai kad pacios atstovybes jeigu atvarius i tech aptarnavima pirmiausia tikrina antifrizo lygi, kai kuriom net be klausimu ir galvos tarpines praputimo testa (CO2 antifrize). Tai jau daug ka pasako apie variklio problematiskuma :) Dar pasirodo, kad tai motoras skirtas magistraliniem keliam labiau, bet dileriai rekomenduoja nevirsyti ilga laika pvz 150km/h :) Tai kam tada skirtas tas motoras, su tokiais KW suo juo ir norisi paspaust normaliai, jis tam turetu buti pritaikytas, o daba isvis neaisku kam jis buvo skirtas :) Gal tik tam, kad skaiciukai butu parasyti 130kw :)  ir  ta 5 fursunke istate, kad isdegintu katalize daleles, cia atmaina DPF filtrui ar kam? Kad tai butu ekologiskas sprendimas irgi neatrodo :) Nes kai suveikia tas purkstukas, kai apsisika baltai melsvais dumais, tai net baisu pagalvot kokia koncentracija kietuju daleliu jis ten ismeta i atmosfera :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:36:49 PM
Nesiskundžiu savo D-Cat..... Gerai, diskusija bevertė. End of story.  :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: RDeEsser Įrašytas Sausis 09, 2016, 14:29:14 PM
Ar čia ne apie tokį variklį kalba čia eina?17 problematiškiausių variklių (http://automanas.tv3.lt/17-problematiskiausiu-varikliu)
CitataVariklio kodas: 2AD-FHV, 2AD-FTV
Variklio gamybos metai: nuo 2005 iki dabar
Buvo montuojamas į šiuos modelius : Toyota Avensis 2.2 D4-D / D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D / D-CAT, Lexus IS 220d
Kodėl jis čia? : 2,2 litro dyzelinio motoro techninės charakteristikos įspūdingos, tačiau net ir Toyota inžinieriai nesugeba šiais laikais sukurti neužmušamo variklio. Variklis buvo toks prastas, kad net Lexus kompanijos atstovai nerekomenduoja jo pirkti.
EGR vožtuvas, smagratis ir purkštukai - pagrindinės šio variklio bėdos.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 09, 2016, 15:24:49 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:25:39 PM
Mano D-Cat vienintelė aptarnavimo problema- tepalų keitimas kas 15k km. Sutinku, kad tas variklis gal ir yra šiek tiek problematiškenis, nei kiti. Bet taip teigti, kad visi (be išimties) naudoti D-Cat yra šūdas, tai nereikia.  :) Nebent aš vienintelis ToyotaClub forume esu pataikęs ant to stebuklingai gerojo D-Cat.  :-]

Kogero esi vienintelis zmogus, kuris patenkintas D-CAT :D Nori pasakyti, kad ir filtro dar nepjovei?


Pirma Lexus pasake, kad D-CAT sudas ir nustojo montuoti i savo modelius :D
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 15:55:34 PM
Filtras yra, neišpjautas. Kam pjauti, jei problemų nekelia.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kalava Įrašytas Sausis 09, 2016, 16:14:32 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 09, 2016, 15:24:49 PM
Kogero esi vienintelis zmogus, kuris patenkintas D-CAT :D Nori pasakyti, kad ir filtro dar nepjovei?


Pirma Lexus pasake, kad D-CAT sudas ir nustojo montuoti i savo modelius :D

Uzkrito forumiecio is Kretingos ( berods) nickas, jis turi corolla dcat parsivares, retokai cia dabar rodosi, bet kad jis irgi lygtais savo dcatu nesiskunde :-)

Mnds irgi nesiskundzia :) daugiau manau patenkintu yra :-)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: ginciavas Įrašytas Sausis 09, 2016, 16:31:25 PM
Visos pasakos sukurtos remiantis realybe. Turbut minimi d-catai yra prototipai tu pasaku, kur auto su realiais kilometrazais ir vienu pagyvenusiu savininku :-]
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 09, 2016, 22:41:10 PM
Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 09, 2016, 16:14:32 PM
Uzkrito forumiecio is Kretingos ( berods) nickas, jis turi corolla dcat parsivares, retokai cia dabar rodosi, bet kad jis irgi lygtais savo dcatu nesiskunde :-)

Mnds irgi nesiskundzia :) daugiau manau patenkintu yra :-)

ooo :) malonu, kad prisiminei :) važinėju su savo corolla verso d-cat ir pakolkas nesiskundžiu. DPF pašalinau, nelaukiau kol pradės kimštis. Jau penkta žiema ir jokio vargo. Prieš porą metų buvo bėdelė. Užsikirto purkštukas po filtro keitimo. Matyt papuolė bekeičiant kažkas.. nežinau. Solorina siūlė keisti visus. Bet nesutikau. Įdėjo vieną naują. Pratestavo. Kompensacijos praktiškai visos apie nulį. Net jie nustebę buvo. Po metų patikrinus tas pats. Tai tokia bėda ir nebėda. Beje, čia daugelis sako, kad purkštukai brangūs. Mokėjau Solorinos pavertus į eurus 400. Ne 500 su viršum, kaip kas gąsdina.
Važiuoja patikimai, puikiai, traukia gerai. Ypač tai pajaučiu kai įsėdu į draugo corolla verso d4d 100 kw :D.. kuro ima protingai. Dar važinėsiu :)


beje, savo d-cat parsivariau iš Vokietijos su maža rida, garantija. Radau prižiūrėtą ir labai tvarkingą. Lietuvoje tokios turbūt nerasčiau. Ir sakyčiau d-cat - šūdas...
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: zefas Įrašytas Sausis 09, 2016, 23:10:59 PM
Viskas gerai su tais D-CAT manau, vazineju metus kasdien ir trauka puiki ir nezinau ko prikibti.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 10, 2016, 10:03:26 AM
Smagu, kad yra zmoniu, kurie dziaugiasi D-CAT. Bet realybe yra ta, kad visumoje tie varikliai prasti ir ta patvirtina ir Lexus ir daugybe savininku.
Tuo paciu ir neekonomiski, aisku matyt nera ko tiketis is 130kw.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 10, 2016, 17:51:19 PM
visa ta neekonomija dėl DPNR filtro. Dėl to aš jį ir mečiau lauk kai tik pradėjo auksrankiai  sugebėti tai padaryti. Prieš tai sąnaudos buvo vidutinės ne mažiau 8 litrų. Po filtro pašalinimo vasarą mišrios 6,5-7,5, žiemą iki  8/l100 km. Manau, kaip 130 kw - norma.

Kažkas rašė, kad su šiuo varikliu autostradoje nesveika laikyti ilgesnį laiką didesnio greičio nei 150 km/h. Manau tai galioja ir tiem patiem d4d 93, 100, 110 kw, nes iš esmės, pagal konstrukciją, jie - tokie patys. O kadangi pas d-cat kilovatų daugiausia, tai ir laiko jie prasčiausiai. Jei nesunkiai su juo gali trasoje greitėti ir važiuoti 170-180 km/h.. Tokias nujotas Toyotas tada parduoda ir sako, kad variklis nelaiko.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2016, 19:20:18 PM
Dcat yra sudetigesnis nei paprastas D4D: DPF filtras, pjezopurkstukai, keraminikines zvakes, ausinamas EGR, ausinama turbina.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: vitiok Įrašytas Sausis 10, 2016, 19:40:39 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2016, 19:20:18 PM
Dcat yra sudetigesnis nei paprastas D4D: DPF filtras, pjezopurkstukai, keraminikines zvakes, ausinamas EGR, ausinama turbina.
krc aptarnavimas brangesnis ir tiek ;)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kajima Įrašytas Sausis 10, 2016, 19:49:13 PM
Daug brangesnis )
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Marius_Toyota Įrašytas Vasaris 11, 2016, 08:09:38 AM
Matau čia visi bėdavoja dėl D-cat 130 Kw tai žinokit kad ir aš neturiu bėdų  (aa) 2006 avensis universalas  Kaip važinėjau taip ir važinėju, filtras irgi nepjautas, na jei važinėjat validolinių režimu tai gal ir kemšasi :D ką keičiau tik tepalus kas 15k ir padangas iš žieminių į vasarines :D dar stopa 3rd virš bagažinės keičiau nes perdegė :-/ ir akumas ne kažką jau žiemai pakeičiau. Jei nusiperkat uždrožta kokia tai nereik bėdavot, kad nelaiko, kaip ir sakė kažkuris viskas nuo stovio priklauso, pirkau jau beveik 200k nuvažiuota, bet matyt tausota ir prižiūrėta, per mėnesį prasuku apie 1000km, nžn nesiskundžiu, naudoju tiek mieste Vilnius tiek užmiestyje Vilnius-Utena. šalčiausiu metu į 9 litrus tikrai tilpau patinka ir papjaustyt ir nuo sankryžos startuot greičiau. Kiekvienas mašiniukas reikalauja priežiūros ir nėra idealios ir kiekviena su savom problemom, keisk tepalus ne kaip vokiečiai kas 30k filtrus ir kitaip prižiūrėk ir važiuosi. Ką norėčiau padaryti, gal išmest tą filtrą suodžių, kad sąnaudas sumažinti daugiau nieko, kas metėt lauk kiek čia kainuoja + - ir ar neužklius po to tech. apžiūroje ? Ačiū.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kajima Įrašytas Vasaris 11, 2016, 12:52:58 PM
T.a. mato kad nera dpf
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Vaidas81 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:44:34 PM
Citata iš: kajima Įrašytas Vasaris 11, 2016, 12:52:58 PM
T.a. mato kad nera dpf

Gal galima išsamiau - kokiu būdu pamato? Ir kas tada - nepraeina TA? :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:46:23 PM
Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:44:34 PM
Gal galima išsamiau - kokiu būdu pamato? Ir kas tada - nepraeina TA? :)

O ka matuoti? Duminingumas su DPF 0. Be DPF tokio duminingumo negali buti.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: katana7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:52:06 PM
TA niekam neįdomu yra pas tavę DPF ar ne, jiem svarbu, kad dūmingumas atitiktu leistina normą.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: MindaugasB Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:55:59 PM
Citata iš: katana7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:52:06 PM
TA niekam neįdomu yra pas tavę DPF ar ne, jiem svarbu, kad dūmingumas atitiktu leistina normą.

Tai nori pasakyti neziuri net ir po 2012.01.01 registruotoms masinoms ar stovi DPF ar ne?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: katana7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 16:42:02 PM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Vasaris 11, 2016, 13:55:59 PM
Tai nori pasakyti neziuri net ir po 2012.01.01 registruotoms masinoms ar stovi DPF ar ne?
visiškai teisingai, tik po 2012 m. jei nėra dpf tai nepavyks pasiekti gamintojo deklaruotų rodmenų.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 11, 2016, 16:48:25 PM
Citata iš: katana7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 16:42:02 PM
visiškai teisingai, tik po 2012 m. jei nėra dpf tai nepavyks pasiekti gamintojo deklaruotų rodmenų.

Ir kas bus, jei nepavyks pasiekti gamintojo deklaruotu rodmenu? Manai praleis TA ?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Vaidas81 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 17:14:25 PM
Dėl 2012-01-01, čia būtent liečia pirmąją automobilio registraciją, o ne antrą, trečią ar dar kelintą. Visoms kitoms (pvz. virš 5 metų senumo) mašinoms dėl TA svarbu neviršyti leistinų dūmingumo normų.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: kajima Įrašytas Vasaris 11, 2016, 18:18:15 PM
Praeita savaite pardaviau zmogui Dpf'a nes buvo ispjautas ir t.a. nepraleido. Pernai 2013m Avensiui ejau t.a. su d-catu nauju varikliu tai prie dpf'o priemejas kyso temperaturini matuokli.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: dtinas Įrašytas Vasaris 11, 2016, 20:55:18 PM
taip, bet 2006 metų automibiliui yra tas filtras, ar nėra, jokio skirtumo. Variklis tvarkingas, nedūmija, praeis tech. apžiūrą be problemų ir be to filtro.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2016, 21:04:23 PM
O tie DPF kiek realiai skirti atitarnauti? Vieni sako, kad jeigu auto jau 2007m tai is to DPF nieko nelike bus  :think: As savaja kai variau tai dumingumas rode 0.23 is galimu 3  ff  Galvojau ji pjaut lauk bei EGR isjungt varyt, bet sugalvojau, kad neliesiu kol viskas veikia kaip priklauso tfu tfu tfu aisku  (H-)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:06:39 PM
Kuo daugiau vazineji mieste, tuo greciau mirs DPF. EGR negalima isjungineti.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:16:22 PM
O tai egr neisprogramuoja lauk ir neuzglusinamas? Pries ziemos sventes kolegos audinei lazeriu ispjoviau metaline plonyte tarpine-zagluske ir isprogramavo jam.

Nu pas mane pagrinde ir yra miesto rezimas. Karta per menesi suvazyneju is Kauno i Moletus, bei tenka Kaunas-Raseiniai pavaziuot dazniau siektiek savaitgaliais  :think: Siaip vaziuoju ramiu rezimu, negazuodamas kaip BMW :D o uzmiesty tai daugiau 110 nespaudziu, vistiek nieko nesutaupau laiko atzvilgiu  :P


Tarp kitko, buvau nuemes egr turedamas darbe laiko taip tik paziuret kas ten tokie gyvena. Siaubas ten kiek visko uzsinese. Kiek isejo su vielyte prakrapsciau visas ertmes, prapuciau oru kaip reikiant, bet ten dar po tais kanalais zemiau dar eina i kolektoriu jei gerai suprantu. Ten vidu ta pati giliau valyt reik ar galima ir be to apseiti?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:20:19 PM
2.2 motore negalima "glusinti" EGR. Motoras labai letai sils. Jis ir taip nesyla, bus dar blogiau. Visi kas buvo "uzglusine" - atstate atgal.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:25:31 PM
Va sito nezinojau. Jo, ziema su siluma nekazka persedus nuo benzo. Realiai atvirai bei saziningai pasakius tai gailiuosi del savo pasirinkimo pirkti dyzeli, nu bet labai norejau isbandyt  (n) (n) Gerai baigiu offtopica  :V
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:27:29 PM
Citata iš: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:16:22 PM
Siaip vaziuoju ramiu rezimu, negazuodamas kaip BMW :D o uzmiesty tai daugiau 110 nespaudziu, vistiek nieko nesutaupau laiko atzvilgiu  :P
Nebūtinai lakstyti kaip su prisiūta galva. Pakanka 4 pavara tuo pačiu 110-120 km/h greičiu pasivažinėti, tai išsidegins ir prasivalys DPF.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2016, 22:40:40 PM
Cia vienu metu buvo kazkaip medine auto. Trauka kazkaip apmazejus tai pragreciau pro miesta is sirdies tai atsigavo. Nezinau ar cia sutapo ar taip turi buti. Kolega tokia pacia turi tik 2005m tai sake buvo ir jam taip, tai praspaudzia gerokai ir vel gerai viskas vaziuoja.  :think: O koki atstuma vaziuot reiketu zemesne pavara? Nuo 1km tai itariu tas pats kas nieko.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Donis7 Įrašytas Vasaris 11, 2016, 23:43:31 PM
Bent pusvalandį tokiu rėžimu. Nebent mieste sportiniu rėžimu dažniau pasivažinėsi, tai tokio pagainiojimo gal ir neprireiks.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: lioska Įrašytas Gruodis 10, 2017, 20:39:33 PM
Tai kaip suprantu - 2.2 100kW yra superinis variklis, su grandine ir jis nekelia jokiu problemu. Diskusija vien apie 2.2 130kW.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 10, 2017, 23:09:17 PM
Citata iš: lioska Įrašytas Gruodis 10, 2017, 20:39:33 PM
Tai kaip suprantu - 2.2 100kW yra superinis variklis, su grandine ir jis nekelia jokiu problemu. Diskusija vien apie 2.2 130kW.
Superinis variklis yra 2.0 93kw ;)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 07:17:01 AM
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 10, 2017, 23:09:17 PM
Superinis variklis yra 2.0 93kw ;)
Kuom jis geresnis uz 2.2 100/110kw?
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 07:25:08 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 07:17:01 AM
Kuom jis geresnis uz 2.2 100/110kw?
Techniškai pats paprasčiausias :)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Zaroliz Įrašytas Gruodis 11, 2017, 08:46:34 AM
O jie ne tokie patys apart darbinio tūrio?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 08:52:41 AM
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Gruodis 11, 2017, 08:46:34 AM
O jie ne tokie patys apart darbinio tūrio?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Na DPF tikrai neturės ;)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 09:00:00 AM
2.2 irgi nevisi turi DPF. O seip vienodi juk jie. Tarpine galvos pramusa irgi.
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Gruodis 11, 2017, 09:54:35 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 09:00:00 AM
2.2 irgi nevisi turi DPF. O seip vienodi juk jie. Tarpine galvos pramusa irgi.
Pas many 2,2/110kw dar vis su dpf važinėju (žalias tvaju mat). Neseniai tikrinausi su tojotine įranga filtras vis dar gerame stovyje, o mašiniukas jau senas 2010-2011 metų. Dažnokai ant 4k apsukų pavažinėju, į "kaimą" 3-iu bėgiu, į kuro baką pilu DPF filter cleaner, kurį rekomendavo Autotojoje.
https://www.movida.lt/image/cache/data/tuv-nord/DPF%20valiklis%20-%20DPF%20Clean-750x750.jpg (https://www.movida.lt/image/cache/data/tuv-nord/DPF%20valiklis%20-%20DPF%20Clean-750x750.jpg)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 10:21:26 AM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Gruodis 11, 2017, 09:54:35 AM
Pas many 2,2/110kw dar vis su dpf važinėju (žalias tvaju mat). Neseniai tikrinausi su tojotine įranga filtras vis dar gerame stovyje, o mašiniukas jau senas 2010-2011 metų. Dažnokai ant 4k apsukų pavažinėju, į "kaimą" 3-iu bėgiu, į kuro baką pilu DPF filter cleaner, kurį rekomendavo Autotojoje.
https://www.movida.lt/image/cache/data/tuv-nord/DPF%20valiklis%20-%20DPF%20Clean-750x750.jpg (https://www.movida.lt/image/cache/data/tuv-nord/DPF%20valiklis%20-%20DPF%20Clean-750x750.jpg)
DPF pagal konstrukciją yra amžinas, jei DPF miršta, tai indikuoja važiavimo stilių arba problemas su kuro mišinio formavimu, visi skuba DPF išmesti kai realiai kitur automobilis "serga".
Tad tu važiuosi su juo ilgai ir nuobodžiai ;)
Pavadinimas: Ats: Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis
Parašė: pecionka Įrašytas Birželis 02, 2020, 11:05:59 AM
Teko savaitgalį pavažinėti su uošvio corolla verso 2.2d-cat 130kw.
Wau, trauka nereali, griebia taip kad nors į dragus.  :-]