Sveiki,
Ar yra toks dalykas pas VVT-i variklius? Skambinau į dalių parduotuvę, tai sakė, kad jų kataloguose nerodo tokio daikto šiems varikliams. Gal ten kažkaip kitaip padaryta? Turiu problemą su trūkčiojimu (tiek benzinu, tiek ir dujomis), ypač kai drėgniau (bent jau man taip atrodo). Tad įtariu, kad kažkas negerai su aukšta įtampa. Þvakės neseniai keistos, bet situacijos labai nepagerino. Dabar net variklio lemputė užsidegė, ko neteko matyti per prieš tai su šia mašina nuvažiuotus daugiau nei 100 000 km
Ačiū.
Konkreciai 3zzfe varikliams zvaklaidziu nera, ant kiekvienos zvakes atskirai stovi babinos(aukstos itampos rites) i kurias ateina paprasti laidai.Jei trukcioja, gal vertetu tikrinti babinas ir padaryti variklio diagnostika.
Citatazally parašė:
Konkreciai 3zzfe varikliams zvaklaidziu nera, ant kiekvienos zvakes atskirai stovi babinos(aukstos itampos rites) i kurias ateina paprasti laidai.Jei trukcioja, gal vertetu tikrinti babinas ir padaryti variklio diagnostika.
Kažką panašaus ir įtariau. Ačiū :) Galvojau paprasčiau išsisukti, bet matyt teks "diagnozuotis". Gal žinote Kaune kur tą gerai ir nebrangiai daro? Kažkaip neteko turėtų problemų su varikliais.
Ar visada variklis trukcioja, ar bandete vazineti ijungus vien bendzina? Man buvo toks atvejis, perjungimo metu is bendzino i duju sistema variklis sutrukciodavo ir viena karta buvo uzsiziebusi variklio lempute. Atlikus variklio diagnostika nieko nerado, rodo kad buvo atjungtas akumuliotorius ir t.t. Jeigu variklis bendzinu dirba be priekaistu, problema gali buti duju sistemos perjungimo pultelyje. Vertetu atlikti ir duju irangos diagnostika, speju duju iranga ROMANO... Ta problema buvo pastebeta dregnuoju metu laiku (rudeni), profilaktiskai buvo nuimta plasmasine variklio apsauga ir visos rites ir ten esantys laideliai supurksti su kazkokiu purskalu atstumianciu dregme. Negailekit pinigeliu papildomoms priemonems automobilio apsaugai (zmonoms-meiluzems juk negailit :)) ir automobiliukas tarnaus jums, o ne jus jam.
Jaigu reikes babinu kreipkites i mane:)turime du komplektus:)
Blogai važiuoja tiek benzinu, tiek dujomis. Tiesa, dujomis prasčiau, bet ir benzinu tikrai ne idealiai. Dar ką pastebėjau, kad kol variklis šaltas, dirba geriau, bet kai pasiekia darbinę temperatūra, viskas pablogėja. Kartais net suabejoju ar įvažiuosiu į kokią statesnę įkalnę. Šiaip ramiai važiuojant labai nesijaučia trūkčiojimo, bet smarkiau paspaudus gazą iš karto jaučiasi variklio dusimas ir trūkčiojimas.
Citatakepure parašė:
Jaigu reikes babinu kreipkites i mane:)turime du komplektus:)
Jei reikėtų, kiek kainuotų?
150lt 4vnt.
Citatas-igi-s parašė:
Blogai važiuoja tiek benzinu, tiek dujomis. Tiesa, dujomis prasčiau, bet ir benzinu tikrai ne idealiai. Dar ką pastebėjau, kad kol variklis šaltas, dirba geriau, bet kai pasiekia darbinę temperatūra, viskas pablogėja. Kartais net suabejoju ar įvažiuosiu į kokią statesnę įkalnę. Šiaip ramiai važiuojant labai nesijaučia trūkčiojimo, bet smarkiau paspaudus gazą iš karto jaučiasi variklio dusimas ir trūkčiojimas.
Pramušta babina greičiausiai-pašyla ir pradeda trumpinti tarp apvijų.
Citatahorn parašė:
Pramušta babina greičiausiai-pašyla ir pradeda trumpinti tarp apvijų.
O jas kaip nors galima patikrinti be diagnostikos? Labai nesinori leisti pinigų už ją :) Ypač jei pačias babinas galima už 150 Lt nusipirkti ir pačiam pasikeisti.
Galiu po 20lt babinas atiduot :D
negrazu numushinet kaina
CitataVenza parašė:
Galiu po 20lt babinas atiduot :D
Čia naujos ar naudotos?
naudotos nauja trbt viena virsh shimto lituku manau drasiai kainuoja.bet aisjku galiu ir klysti:)
O kaip tau atrodo?
CitataVenza parašė:
O kaip tau atrodo?
O ką aš žinau :) Gyvenime neturėjau reikalų su babinomis :) Garantiją duodi, kad bus geresnės nei dabar pas mane esančios? Aš visada linkęs geriau sumokėti daugiau ir būti ramus, nei žaisti su neaiškios kokybės naudotais daiktais.
nera sunku jas patikrinti.susidedi ant gatves jas ir praleki.
Citatakepure parašė:
negrazu numushinet kaina
Negrazu savus forumiecius apiplesinet :p Cia gi kaip klubas skaitosi ;)
Citatakepure parašė:
nera sunku jas patikrinti.susidedi ant gatves jas ir praleki.
Tik bėda, kad vienas Ukmergės, o kitas Panevėžio gatvėmis lakstote :)
Babinos nuo 2006 - 2009m masinu.Pasitikrint ir issirinkt galesi is didelio kiekio.I Kauna tenka vazinet,tai galesiu isimest kelias i masina.Tau tik prilekt reikes prie manes ir pasitikrinsi vietoj ;)
CitataVenza parašė:
Babinos nuo 2006 - 2009m masinu.Pasitikrint ir issirinkt galesi is didelio kiekio.I Kauna tenka vazinet,tai galesiu isimest kelias i masina.Tau tik prilekt reikes prie manes ir pasitikrinsi vietoj ;)
Reikia tikėtis, kad jos tiks mano 2002 metų Corollai. Bėda, kad aš nors ir gyvenu Kaune, bet dirbu Kazlų Rūdoje. Todėl Kaune galiu susitikti tik po darbo arba savaitgaliais.
Na as neapiplesineju pigesne kaina sakau nei shrote.:)
Tai vis tik tikriausiai neprireiks babinų. Vakar pavyko apsilankyti diagnostikoje. Nors ir labai nepatiko man ten, bet pasiklausę variklio darbo mane užtikrino, kad tikrai čia ne babinos kaltos. Prisijungimas prie kompo jiems nieko neparodė, t.y. jie pamatė daug skaičių, bet jiems viskas ten pasirodė gerai. Tai sprendė vyrai iš klausos. Aišku, dar nepamiršo trečdalio laiko skirti pasidalinti išminčiai apie dujų įrangą, apie dėl jos kaltės užakusius purkštukus (nors vienodai blogai dirba tiek benzinu, tiek dujomis), apie šimtametę dujų įrangą (kuri realiai sumontuota prieš porą metų ir dirbo idealiai), apie tai kad čia būtinai turi būti žvakių laidai ir t.t. Na ir dar už visą šitą 10 minučių seansą nepasikuklino paprašyti 50 Lt.
Grįžtant prie problemų, tai siūlė pradėti nuo oro srauto matuoklės. Įdomus dalykas. Jie buvo porą kartų atjungę ir prijungę tą daviklį ir dabar mašina važiuoja žymiai geriau, nors ir ne idealiai. Gal ten kažkas su kontaktais negerai. Bet yra dar vienas įdomus dalykas. Kai prieš porą savaičių pakeitė žvakės, tai 3 dienas irgi buvo jaučiamas žymus pagerėjimas. Tačiau po to vėl viskas pablogėjo.
As dujine masina pravazinejau 8 metus ir panasios problemos buvo nuolatines-kas pora metu variklis issiderindavo.Tada prasidedavo krapstymas-zvakiu laidai,pacios zvakes,davikliai-variklio temperaturos ir kiti..,lamda zondas.vargau ir su meistrais,nes pamate,kad variklis perdirbtas ant duju,atsisakydavo remontuoti,kol suradau viena toki,kuris netingejo visa mineta detaliu grandine perkrapstyti,isvalyti.Bet po kiek laiko vel viskas is naujo..gerai,kad masina buvo bulka ir remontai kainavo centus.Idomu,o dabar ar labai pigiau dujom vazineti?
Visais atvejais labai gera turet savo meistra,kuris taves nemausto,netingi pasikrapstyt ir turi pakankamai kompetencijos.Labai gerai ir paciam savoj masinoj si ta suprast ;) .Vazinejant dujomis reikia laikas nuo laiko voztuvus pasireguliuot ( jeigu variklis ne su hidrokompensatoriais ).Cia gali but ta problema jeigu kompas nieko nerodo.
O kas del vazinejimo su dujomis,tai tikrai pigiau! Ypac moraliskai :D .Atsiversk bet kuri foruma ir pamatysi ilgiausia tema apie dyzeliu problemas... :)
O jeigu rimtai,tai su didele masina tikrai pigiau dujomis vaziuot negu su dyzeliu,vidutine panasiai tas pats,bet problemu maziau,o maza masinele ekonomiskiau su dyzeliu.
Citataxaudrius parašė:
As dujine masina pravazinejau 8 metus ir panasios problemos buvo nuolatines-kas pora metu variklis issiderindavo.Tada prasidedavo krapstymas-zvakiu laidai,pacios zvakes,davikliai-variklio temperaturos ir kiti..,lamda zondas.vargau ir su meistrais,nes pamate,kad variklis perdirbtas ant duju,atsisakydavo remontuoti,kol suradau viena toki,kuris netingejo visa mineta detaliu grandine perkrapstyti,isvalyti.Bet po kiek laiko vel viskas is naujo..gerai,kad masina buvo bulka ir remontai kainavo centus.Idomu,o dabar ar labai pigiau dujom vazineti?
Vienas dalykas neaišku ką ir kaip keitei. Vieni žvakes keičia kai apsitepalavusios varva, kiti nusiperka turguje bile kokias, svarbu naujas. Bent man su dujomis nėra ypatingų problemų. Reikia laiku viską keisti, o tas laiku yra nei mažai nei daug-kas 100.000km žvakes, laidus, dirželius, filtrus, vandens pompa ir vožtuvų tarpelius patikriti, nes jie reguliuojami. Beje visi keitimai numatyti automobilio priežiūros knygutėje ir be reikalo nieko nereikia daryti. Tiesą sakant neseniai prasukau virš 115.000 dujomis, viso 136.000 nuo pirkimo) ir dar žvakių, laidų nekeičiau, kol normaliai važiuoja. Aišku su dujomis dasideda keitimų, nes atsiranda dujų filtro keitimas, buvo vožtuvas užsikirtęs, purkštukai dujų kaleno, kompo programa buvo nusmigus, bet visa tai atsitiko pravažiavus virš 65.000km su dujom ir bendroj sumoj apie 100lt/metams kainavo. Palyginus su benzinu, kuro kainų skirtumas mėnesiui 450(benzas+dujos) prieš 800lt(benzas).
CitataVenza parašė:
Visais atvejais labai gera turet savo meistra,kuris taves nemausto,netingi pasikrapstyt ir turi pakankamai kompetencijos.
Gal ir gera, bet kai mašina negenda, tai kažkaip ir meistro nereikia. O kai jo nereikia, tai ir neturi :) Iš tikrųjų, Toyota yra super mašina :D Jau pravažiavau virš 100 000 km ir tvarkiau tik pakabą ir kitus einamus dalykus (stabdžių kaladėlės, diskai ir pan.). Pas ją net sankaba ir akumuliatorius dar gamykliniai :D (rida 237 000 km) Va tik dabar ta problemėlė atsirado, bet manau, kad tai yra normalu - nieko nėra amžino.
CitataVenza parašė:
Vazinejant dujomis reikia laikas nuo laiko voztuvus pasireguliuot ( jeigu variklis ne su hidrokompensatoriais )
Galima pamanyti, kad be dujų, vožtuvų tarpelių reguliuot nereikėtų :D Knygutėje parašyta (bent mano automobiliui)-100.000km-vožtuvų reguliavimas. Nesvarbu kokiu kuru važiuosi, dujos to nepakeičia niekaip ;)
Be duju voztuvai reguliuojasi kas 100 000km,o su dujom man Acurai susedo po 20 000km,kolegai Subaru po 50 000km.Jeigu dujos be papildomo tepimo,jeigu turbinine,jeigu sunkiai dirba,tai voztuvus reguliuot tenka dazniau.
CitataVenza parašė:
Be duju voztuvai reguliuojasi kas 100 000km,o su dujom man Acurai susedo po 20 000km,kolegai Subaru po 50 000km.Jeigu dujos be papildomo tepimo,jeigu turbinine,jeigu sunkiai dirba,tai voztuvus reguliuot tenka dazniau.
O čia pagal ką reikia nuspręsti, kad jau laikas vožtuvus reguliuoti? Ir klausimas ar VVT-i jie reguliuojasi.
Pirmiausoa ramiai isiemes oro srauto matuokli isvalyk.Po to butina isvalyti droselio sklende.Tai du butini ir pirmiausia atliekami darbai. Tai uzims max 10 min.Duodu 80proc, kad pageres.O toliau jau ziuresi.Beto kada keistas oro filtras?VVT-i voztuvai reguliuojasi, bet nemanau ,kad cia beda.Ir dar- ar klaidas su kompu pasalino?
Citatazally parašė:
Pirmiausoa ramiai isiemes oro srauto matuokli isvalyk.Po to butina isvalyti droselio sklende.Tai du butini ir pirmiausia atliekami darbai. Tai uzims max 10 min.Duodu 80proc, kad pageres.O toliau jau ziuresi.Beto kada keistas oro filtras?VVT-i voztuvai reguliuojasi, bet nemanau ,kad cia beda.Ir dar- ar klaidas su kompu pasalino?
Oro filtras keistas prieš maždaug 16000 km. Klaidas pašalino, tiksliau buvo viena klaida - per riebus mišinys viename cilindre, bet spėju čia kažką dujos sukvailiojo. Reikės bandyti prasivalyti, tik nelabai įsivaizduoju kur ta droselio sklendė ir šiaip kaip teisingai viską išvalyti :)
Nusiperki carb cleaner purskala.Nusiimi oro srauto matuokli ir gerai pripurski i vidu ir isore.Palauki kol isdzius ir surenki is naujo.Visa procedura atliekama atjungus degima. Droselio sklende randasi prie variklio.I ja ateina gumine gofra is oro filtro.Nuimi gofra nuo sklendes.Ranka pasuki droselio sklende ir viduje skudureliu suvilgytu purskalu pavalai.Ranka suki uz tos vietos kur tvirtinasi gazo trosas.Kai valysi, matysi kiek ten purvo ir juodo tepalo nuosedu.
Ačiū, bandysiu.
Citatas-igi-s parašė:
O čia pagal ką reikia nuspręsti, kad jau laikas vožtuvus reguliuoti? Ir klausimas ar VVT-i jie reguliuojasi.
Kai voztuvai suseda,saltas variklis purtosi ir nenori dirbt,kai susyla geriau,bet ant laisvu prametineja tai vienas,tai kitas cilindras ( svepluoja) :) .Diagnostika klaidu nerodo nes gedimas gaunasi mechaninis.Aisku ir kompresija turi but sumazejusi.
CitataVenza parašė:
Citatas-igi-s parašė:
O čia pagal ką reikia nuspręsti, kad jau laikas vožtuvus reguliuoti? Ir klausimas ar VVT-i jie reguliuojasi.
Kai voztuvai suseda,saltas variklis purtosi ir nenori dirbt,kai susyla geriau,bet ant laisvu prametineja tai vienas,tai kitas cilindras ( svepluoja) :) .Diagnostika klaidu nerodo nes gedimas gaunasi mechaninis.Aisku ir kompresija turi but sumazejusi.
Reiškia, pas mane dar viskas OK, nors rida 236 000, iš kurių aš pravažiavau virš 100 000 km ir iš kurių su dujomis virš 60 000 km. Abejoju, kad ir prieš mane buvo kažkas reguliuota.
sveikas sigi. žinau paprastesnį ir labai efektyvų varianta. pats vargau su tuo trukčiojimu ir žvakių kelis komplektus pakeičiau. meistras patarė į žvakių pypkes įpilti varyklio alyvos ir taip pat ant žvakių užpilti alyvos. aišku žvakių neišsuk. ir vėl užmauk pypkes. patikėk ir nebrangu ir labai gerai. tau greičiausiai pramuštos pypkės, o tepalas yra nelaidininkas.
Va shita as ir pastebejau kad tose vietose kur pypkes tepalo visad yra.:)
Citatairmis parašė:
sveikas sigi. žinau paprastesnį ir labai efektyvų varianta. pats vargau su tuo trukčiojimu ir žvakių kelis komplektus pakeičiau. meistras patarė į žvakių pypkes įpilti varyklio alyvos ir taip pat ant žvakių užpilti alyvos. aišku žvakių neišsuk. ir vėl užmauk pypkes. patikėk ir nebrangu ir labai gerai. tau greičiausiai pramuštos pypkės, o tepalas yra nelaidininkas.
Anksčiau turėjau mazdą, meistrai sakydavo, kad jei pradeda bėgti tepalas per tarpinę į skyles kur žvakės susuktos, nuo to pramuša žvaklaidžius ir babiną. Iš tikro taip ir pasidarė, po to vien dalys kainavo 1000lt. Pilti ant žvakių nieko nereikia kaip ir nereikia jaustis gudresniam už gamintoją, o jei kas pramušta-būtina keisti.
Problema mistiškai dingo. O buvo taip. Vieną dieną mašina pradėjo visai netraukti, gęso, stovint apsukos nekilo daugiau 4000, nors gazas buvo spaudžiamas iki dugno. Jau galvojau, kad reikės kviestis ką nors, kad nutemptų iki artimiausio serviso. Tačiau kažkaip beminkant pedalą pavyko "pramušti" ir apsukos sukilo iki 6000. Taip palaikiau kelias sekundes. Ir viskas susitvarkė. Dabar jau apie 10 dienų važinėju be jokių trūkčiojimų, trauka labai gera. Þodžiu, mistika.