Atėjus šaltesniems orams tapo sunkiau užvesti neseniai pirktą mašiną, nutariau pasikeisti kaitinimo žvakes. Deja, 2 iš 4 buvo užlūžusios apie 15cm gylyje.
Ačiū formumiečiui Maikiui, kurio servise padėjo diagnozuoti problemą. O darbus atliko UAB "Vikrus" Naugarduko g. (Vilniuje) už 600 Lt - dabar jie jau pasidarė spec. išgręžimui reikiamus įrankius pagal mano Avensį (retai būna kad tiktų kelioms mašinų markėms), tai jei kam, neduok dieve, prireiks - ten tokios kainos, padarė greitai ir profesionaliai.
Jei kam reiks Panevezyje irgi duosiu kontakta.Yra toks zmogus,kuris visiems modeliams issukineja ir manau pigiau ;)
Nu jo, yra sakoma, kad visoje Lietuvoje yra viena kaina, ir Vilniuje atskirai (+ kokia 30proc. daugiau) :D
600 lt - aukso kasyklos :D
už tokią kaina ir galvą nuima prišlifuoja išima žvakes ir gražiai uždeda atgal. tai turbūt taip ir paskaičiavo, tik kad mažiau darbo :) Gudrūs vyrukai.
CitataToyminde parašė:
Nu jo, yra sakoma, kad visoje Lietuvoje yra viena kaina, ir Vilniuje atskirai (+ kokia 30proc. daugiau) :D
Jo, Vilniaus kainos ir man patinka, kartais nulekiu ten pas pazystama, tai paprastai buna klientu jau prisirinke......
CitataToyminde parašė:
Atėjus šaltesniems orams tapo sunkiau užvesti neseniai pirktą mašiną, nutariau pasikeisti kaitinimo žvakes. Deja, 2 iš 4 buvo užlūžusios apie 15cm gylyje.
Ačiū formumiečiui Maikiui, kurio servise padėjo diagnozuoti problemą. O darbus atliko UAB "Vikrus" Naugarduko g. (Vilniuje) už 600 Lt - dabar jie jau pasidarė spec. išgręžimui reikiamus įrankius pagal mano Avensį (retai būna kad tiktų kelioms mašinų markėms), tai jei kam, neduok dieve, prireiks - ten tokios kainos, padarė greitai ir profesionaliai.
na vikrus kiek visi sneka tai kainos kosmines :)
Tai čia ir rašykit - kiek ir kur kainuoja, - kiti forumiečiai galės pasinaidoti mūsų karčia patirtimi/žiniomis B) Jei būčiau žinojęs, kur tą patį gali gerai padaryti už mažiau pinigų - ten būčiau tvarkęs.
Tel. 865088251 Rolandas,Panevezys.Toyota zvakes issukimas 150lt.
Prasom,kam aktualu ;)
Paprasciau nuvaryti i servisa, tegu keicia. Jei nulauzia - tegu ir knisasi :) Tikrai pigiau bus, negu paciam keisti :)
Citatabemsas parašė:
Paprasciau nuvaryti i servisa, tegu keicia. Jei nulauzia - tegu ir knisasi :) Tikrai pigiau bus, negu paciam keisti :)
Mano atvėju buvo kitaip - rudenį pirkau mašiną, vienas užslėptų defektų... Prie mano akių buvo išsuktos, matėsi, kad lūžę seniai.
Citatabemsas parašė:
Paprasciau nuvaryti i servisa, tegu keicia. Jei nulauzia - tegu ir knisasi :) Tikrai pigiau bus, negu paciam keisti :)
Ir sumokesi uz remonta vistiek:(Dabar servizai neturi jokios atsakomybes
Citatabemsas parašė:
Paprasciau nuvaryti i servisa, tegu keicia. Jei nulauzia - tegu ir knisasi :) Tikrai pigiau bus, negu paciam keisti :)
Niekas neduos tau garantijos kad nelus, tiksliau jei lus servise vistiek turesi moketi uz papildomus darbus.
Man buvo rizika, kad gali lūžti pakaitinimo žvakė, tai serviso meistras (flix auto Vilnius) perspėjo, kad gali lūžti, nes neatsisuka ir sakė pats spręsk, ar rizikuojam, ar ne. Nerizikavau, o nuvažiavau i Mototoja, pasakiau kokia situacija. Diena palaikė mašina, pripurškė, atmirkė ir atsuko dienos gale. Va tau ir profesionalumas :)
CitataMototoja, pasakiau kokia situacija. Diena palaikė mašina, pripurškė, atmirkė ir atsuko dienos gale. Va tau ir profesionalumas smiley
Jei per jungti nepraeina dujos, nepraeina ir joks skystis nes skyscio molekules yra didesnes. Tokiu atveju mirkymas yra beprasmis. Mirkymas duoda rezultatu norint atsukti uzrudijusias verzles, o jos uzrudija todel kad patenka vanduo. Mirkymo skystis (wd40) prasiskverbia visur ten kur gali prasiskverbti vanduo del palyginti mazesnio pavirsiaus itempimo koeficiento nors jo molekules ir didesnes.
Issukant problemiskas zvakes matau prasme atsaldyti jas skystu azotu kai variklis karstas.
Sveiki,
aš irgi turiu šitą bėdą su nulūžusia pakaitinimo žvake. Prieš metus išsukinėjant viena žvakė nulūžo ties pakaitinimo elektrodu, žodžiu truputis likęs galvoje ir pats pakaitinimas degimo kameroje. Vasarą dzin, bet atėjus šaltai žiemai, jau bėda. Prie viso to dar kuro užvakar užsipyliau ne iš degalinės, tai šiandien ryte "drožiau" akumuliatorių ir starterį, pavyko užvesti iš kokio 12 sukimo. Susiparinau ir nusprendžiau meistro ieškoti, kuris būtent atlieka tokį sakyčiau kruopštų darbą, "nelupdamas galvos", nes Kaune visi aiškina, jog vienas kelias imti galvą. Darbas apie 400 Lt, plius galvos tarpinė ir t.t.(brangoka). Radau aukščiau jau paminėtus Rolando Panevėžyje kontaktus, ryt bandysiu susisiekti ir po to pasidalinsiu įspūdžiais su jumis.
P.s. dar važiuojant nepasiekus darbinės temperatūros trūkčioti auto pradėjo, čia jau dėl kuro (filtrą prieš mėnesį kuro keitęs) , tai žiemos metu nežaisiu su pigesniu dyzeliu. (bandit)
CitataTadonis parašė:
Sveiki,
aš irgi turiu šitą bėdą su nulūžusia pakaitinimo žvake. Prieš metus išsukinėjant viena žvakė nulūžo ties pakaitinimo elektrodu, žodžiu truputis likęs galvoje ir pats pakaitinimas degimo kameroje. Vasarą dzin, bet atėjus šaltai žiemai, jau bėda. Prie viso to dar kuro užvakar užsipyliau ne iš degalinės, tai šiandien ryte "drožiau" akumuliatorių ir starterį, pavyko užvesti iš kokio 12 sukimo. Susiparinau ir nusprendžiau meistro ieškoti, kuris būtent atlieka tokį sakyčiau kruopštų darbą, "nelupdamas galvos", nes Kaune visi aiškina, jog vienas kelias imti galvą. Darbas apie 400 Lt, plius galvos tarpinė ir t.t.(brangoka). Radau aukščiau jau paminėtus Rolando Panevėžyje kontaktus, ryt bandysiu susisiekti ir po to pasidalinsiu įspūdžiais su jumis.
Þiemą niekada nerizikuoju ir pilu tik geros kokybės kurą ir is patirties galiu pasakyti, jog tai prideda bonusų kuriant kaip būna -20 ir daugiau jei net ir ne visos žvakės veikia :)
P.s. dar važiuojant nepasiekus darbinės temperatūros trūkčioti auto pradėjo, čia jau dėl kuro (filtrą prieš mėnesį kuro keitęs) , tai žiemos metu nežaisiu su pigesniu dyzeliu. (bandit)
Ziuriu gan dazna problema tos uzlustancios zvakes. O cia toks klausimas specialistams ar veiksmingi pvz. stai tokie irankiai
http://sykes-pickavant.com/Products/EngineServiceTools/08590000/tabid/587/language/en/Default.aspx
Ar ju pas mus niekas nenaudoja ?
Manoji irgi jau stovi išrinkta po gabaliuką, teko kelti galvą. Nes dvi žvakės lūžo pačiuose galiukuose. Tai save raminu kad salnikėlius pakeisiu....
Taip išeina kiekvienais metais reikia tas žvakes prasukinėti, kad nesuspėtų prikepti.
Vienas "protingas" kolega sakė, kad čia toyotų liga :) Teko protingai patylėti, nes pats su beshke važynėja.
Apie ta panevežioka ir man teko girdėti.Pažystamui opel astrai užlužo dvi žvakes tai sutvarkė.žmogus patenkintas liko jo darbu:)
CitataZiuriu gan dazna problema tos uzlustancios zvakes. O cia toks klausimas specialistams ar veiksmingi pvz. stai tokie irankiai
http://sykes-pickavant.com/Products/EngineServiceTools/08590000/tabid/587/language/en/Default.aspx
Cia kolega dave nuoroda yra pricindala kad issukinejama zvake neluztu sriegio vietoje.
O cia pricindalai jau suluzusioms isimt:
http://www.sykes-pickavant.com/Products/EngineServiceTools/DieselGlowplugRemovalKits/tabid/721/language/en/Default.aspx
Kaip supratau is daugelio pasisakymu, zvakese nuluzta tik pats galas kuris kaista. Ar as neteisus, pataisykit prasau. Bet tada kaip su hermetiskumu? Ta dali kuri su sriegiu atgal isukate? O gal taip stipriai buna uzklynije kad nereikia isukineti tos dalies su sriegiu, ta prasme hermetiskumas islieka ir vazineti galima?
Kaip ten yra su tais luzimais realybeje? Man dar neteko susidurti (tfu, tfu, tfu) su luzusia zvake. Gal kas nepatingetu vaizdziai paaiskinti? Dekoju is anksto
Tai va sugrįžau tik ką iš minėto meistro Rolando Panevėžyje, susitariau šiandien atvažiuoti pas jį. Iškrapštė žvakės likutį per nepilną valandą. Proceso aišku nemačiau, kadangi nenori nei vienas specialistas rodyti savo paslapčių, bet žvakės galiukas liko prisiminimui man. Þodžiu grįžau patenkintas ir kaina ir darbo atlikimo terminu ir pats Rolandas malonus žmogus. Jo žodžiais tariant: - žvakės galas lūžta dažniausiai, dėl to, kad žvakė būna jau nedirbanti ir ant jos paviršiaus kaupiasi smalkės, kurios šiaip pakaitinimo metu nudega, o kai žvakė "mirus", tai nenudegina suodžių ir norint po ilgo laiko išsukti žvakę, ji tiesiog nusisuka ir tiek.
Þodžiu ačiū Rolandui, o jei kam reiks telefono prašom: 8 650 88251 :)
Anot straipsniu internete apie zvakes, zvakiu galas issipucia del perkaitinimo is vidaus, o nudega del deginamo tepalo, ty is isores. Bet jei nudega ar nuluzta galas, tai issipila elektrodineje dalyje buves uzpildas, vienzo pasipila smeliuko i cilindra...:( Tai turbut suprantat kad smelis cilindre tas pats kas smelis tarp dantu
Tai kaip suprantu cia jokie prietaisai nepades?
O gal kokia profilaktika yra uzkirsti kelia tokiai nelaimei ?
Turiu tokia pat beda. Gal kas turit kokius kontaktus kas vilniuje galetu tai padaryti?
CitataArturas parašė:
Turiu tokia pat beda. Gal kas turit kokius kontaktus kas vilniuje galetu tai padaryti?
Artūrai, paskaityk patį pirmą įrašą B) Jie jau turi pasidarę reikiamus įrankius, nereikės ardyt galvos.
Arba teks vaziuot i Panevezi... ;)
O kalbant apie pakaitinimo zvakiu firma. Paskambinau i nemazai imoniu , daugiausia siulo NGK , Bosh, Iskra, Denso. Kainos daug maz panasios isskyrus Iskra kaina mazesne. Kokia jusu nuomone apie tam tikras firmas ? Ar kaina atitinka kokybe ? Kokias teko pirkti is paminetu ir ar likote patenkinti, kiek laiko laike ?
Man po dviejų metų eksploatavimo Bosh žvakių, dvi liko nulužusios. Šiandien pasiimu mašiną po galvos nuėmimo...
Tai palyginus NGK žvakes su Bosh, jos matosi kad nelabai gali užkepti ir neatsisukti. Nes boch galiukai tokie kaip čia išsireiškus kūginiai. Todėl dabar susukau NGK. Þiūrėsim :)
siauliuose uz zvakes issukima ima 80lt. ir jie prisiima atsakomybe luz ar ne. keite draugas bmv, bet del toyotos kainos nezinau. issukti zvake naudoje ligtai azota. reiks draugui pasukti telefona meitru paimti, ryt idesiu jai kam idomu.
Pasidalinsiu savo skaudzia patirtimi. Neuzsikure masina, patikrinau zvakes, dvi is ju buvo nukepusios. Apsidziaugiau kad taip lengvai buvo rasta problema del neuzsikurimo. Nuvaziavau i auto parde, nusipirkau dvi zvakes, issirinkau denso firmos, mokejau uz viena po 70 lt su maza nuolaida.Nu ka issisukt issisuke, neatrode baisiai jos ten suodziais apsinesusios, nenuluzuzios... Suku as tas denso zvakes, ir kazkaip man jos iki galo neisisuka , pora milimetru matosi sriegio. Galvoju del tiek nieko baisaus, pavazinesiu ir jai kazkiek atsilaisvins dasuksiu. Nu ka atejo kita diena, bandau kurt masina uzsikure po ilgu pastangu, ir dar ismete kazkokia klaida skydelyje. Pasidariau diagnostika , rase kad su zvakem kazkas negerai. Sakau patikrinsiu zvakes. Pasirodo tos dvi naujos zvakes kur buvo isuktos kazkokia pievas su testeriu rodo. Bandau issukt jas lauk, bet deja netaip greitai. Viena zvake buvo nuluzus , kita nuluzus, bet teko pavargti nemazai kur ja istraukiaus. Tai teko istrukineti zvakes likucius. Padejo forume minetas zmogus is panevezio, istrauke jis man tas dvi zvakes likusius. Padare per maziau nei pora valandu. Klausiau jo kodel taip nutiko, sako pirma karta taip mato kad toi vietoi luztu, sako gal kokios kitokios zvakes buvo, gal tas kur ant pakaitinimo elemento kugis siektiek didesnis buvo. Tai vat ir zinok kame problema. Pasikeiciau tas nuluzusias zvakes i bosh. Kitas dvi kur buvo geros irgi pakeiciau naujomis bosh, isisuko be problemu. Tas denso zvakes liginau, atrode taim pat, su slankamciu aisku nematavau. Bet cia dar nepabaiga, pakeistos visos zvakes, bet auto dar neuzsiveda nuo ryto. Pasirodo nors ir pakaitinimo zvakiu lempute skydelyje dege ir atrode viskas puikiai, svakes neveike. Siektiek pasigilinus suradom kad nukepes saugiklis 80A. Tokviloi saugiklis apie 50 lt, reikia uzsakineti, tai teko siektiek pataupyti , nuvaziuoti i elektros prekiu parde, nusipirkau uz 3 lt 80A saugikli ir is jo panaudoti tik jo kontakta, kad butu grinai 80A. Dabar auto kuriasi be problemu ir prie - 27 temp. Ka dar isitikinau savo kailiu: Kai uzgesta zvakiu lempute zavkes vis dar kaista.Nuo raktelio pasukimo suskaiciaom apie 15 sec. Tai vat stengiuosiu palaukti koki 15 sec ir tada kurti.
Vakar tikrinausi zvakes, 3 issisuko, viena nenori ir viskas, kaip ikalta, gal kas turit kontaktus meistro is panavezio? ir ta viena nedasisukusi iki galo, irgi matosi sriegio kazkiek, kodel taip pasidaro?kalti tie kas neprisuka iki galo, ar cia dar kas nors? zvakes pries metus visas bosch firmos nepigias nupirkau
O tu pats jas keitei pries metus ar kazkas kitas ? O jeigu patikrinti su lempute o nesukti ?
Kontaktai yra cia pamineti, paskaityk keleta lapu atgal.
CitataArturas parašė:
Kontaktai yra cia pamineti, paskaityk keleta lapu atgal.
maciau kad yra kontaktai, bet ten numeryje skaiciu per daug
Citataarturas1980 parašė:
O tu pats jas keitei pries metus ar kazkas kitas ? O jeigu patikrinti su lempute o nesukti ?
tai vat kad ne pats keiciau, tikrinau as zvake, priima zvake srove, bet kaip ir anksciau minejau ji palyginus su kitomis zvakemis nedasisukus iki galo apie puse cm, matosi sriegis, ko nera su kitomis zvakemis, galvoju kad tai ir yra pagrindine problema, nes ji nedaejusi iki jai skirtos vietos ir neatlieka savo funkcijos
Na dabar per situs salcius net nebandysiu kurti nes prie -12 sunkiai sunkiai uzsikuriau. Bet kai atsils kokia -5 bandysiu kurti ir ziuresiu kaip bus. Dar galvoju kad gali buti akumas kaltas , nes letokai suka. Privaziavo kitas dyzeliukas pakroveme mano akuma siek tiek tada is antro karto uzsikure. Nezinau gal tai tik sutapimas.
CitataModis parašė:
CitataArturas parašė:
Kontaktai yra cia pamineti, paskaityk keleta lapu atgal.
maciau kad yra kontaktai, bet ten numeryje skaiciu per daug
Tel. 865088251 Rolandas,Panevezys
Dar yra niuansas - keičiant žvakes reikia naudoti spec. tepalą (atrodo kaip vario pasta) - geriau kontaktuoja, neprikepa ir išsisuka kai to reikia.
CitataToyminde parašė:
Dar yra niuansas - keičiant žvakes reikia naudoti spec. tepalą (atrodo kaip vario pasta) - geriau kontaktuoja, neprikepa ir išsisuka kai to reikia.
O ka naudoti norint atsukti ? Kad tikrai pelengvetu ? Ar wd prasiskverbs i sriegi zvakes ? Ar geriau siltesnis variklis ar saltesnis ?
CitataLinas112 parašė:
Man po dviejų metų eksploatavimo Bosh žvakių, dvi liko nulužusios. Šiandien pasiimu mašiną po galvos nuėmimo...
Tai palyginus NGK žvakes su Bosh, jos matosi kad nelabai gali užkepti ir neatsisukti. Nes boch galiukai tokie kaip čia išsireiškus kūginiai. Todėl dabar susukau NGK. Þiūrėsim :)
Kad bosho smailais galais,sendien buvau issukes patikrint,issisuko be problemu
čia Boch, matosi toks kugiukas:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F2lcl6q0.jpg&hash=ce0868685a7919389b6bf48b678f5defacfe4357)
o čia NGK, biškuti kitaip :
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fv8q3o3.jpg&hash=8d032469ec486010f32bb70196e1bdbb13bf7919)
Atsiprašau už nuotraukas, patingėjau paieškoti geriau :)
Citataegariukas1 parašė:
CitataLinas112 parašė:
Man po dviejų metų eksploatavimo Bosh žvakių, dvi liko nulužusios. Šiandien pasiimu mašiną po galvos nuėmimo...
Tai palyginus NGK žvakes su Bosh, jos matosi kad nelabai gali užkepti ir neatsisukti. Nes boch galiukai tokie kaip čia išsireiškus kūginiai. Todėl dabar susukau NGK. Þiūrėsim :)
Kad bosho smailais galais,sendien buvau issukes patikrint,issisuko be problemu
Ar naudojai kazka issukimui palengvinti ? Kazin ar WD prasiskverbs i sriegi ? Geriau issukti esant siltam varikliui ar saltam ?
Kai as ieskojau man pasake, kad NGK negamina pakaitinimo zvakiu mano modeliui :(
Sunkumai prasidėjo nuo tada kai supratau, kad nulūžo pats galiukas, prie pat kūgio pradžios.
Suk zvakes kai variklis ikaites iki darbines temp. Siaip turi isisukti gan lengvai, vos ne su pirstais, poto tik priverzi. Jai sunkai sukasi is pat pradziu tai ziurek, nes tada jau kazkas negerai. As tai su wd 40 apipurskiau ir issukau. Bet manau tas nelabai padeda, jai bus prikepusios tai ir bus.
Citataarturas1980 parašė:
Citataegariukas1 parašė:
CitataLinas112 parašė:
Man po dviejų metų eksploatavimo Bosh žvakių, dvi liko nulužusios. Šiandien pasiimu mašiną po galvos nuėmimo...
Tai palyginus NGK žvakes su Bosh, jos matosi kad nelabai gali užkepti ir neatsisukti. Nes boch galiukai tokie kaip čia išsireiškus kūginiai. Todėl dabar susukau NGK. Þiūrėsim :)
Kad bosho smailais galais,sendien buvau issukes patikrint,issisuko be problemu
Ar naudojai kazka issukimui palengvinti ? Kazin ar WD prasiskverbs i sriegi ? Geriau issukti esant siltam varikliui ar saltam ?
Nenaudojau nieko,variklis buvo siek tiek siltas.Abejoju,ar wd ka padetu,labai jau standziai susisuka
Bandziau kurti savo siandien , nesikuria. Lyg bande karta, o paskui tik suka ir kartais suciaudi. Pries salcius kuresi puikiai. Nemanau kad akumas bus nes atrsinesiau kita . Antra savaite kaip turiu auto, bet jau siek tiek nervuoja. Visi gyre kad toyota toyota. Jau bijau kad ir atsilus nesikurs. Bandysiu sestadieni bent jau patikrinti zvakes. Ka dar galeciau paziureti savo jegomis ? Ar gerai cia jeigu garsas tuk(lyg rele) pasigirsta kokia 10-12 sek po spyruokles uzgesimo. Gal kas su rele negerai. Gal zvakes geros bet rele nesudirba ?
Citataarturas1980 parašė:
Bandziau kurti savo siandien , nesikuria. Lyg bande karta, o paskui tik suka ir kartais suciaudi. Pries salcius kuresi puikiai. Nemanau kad akumas bus nes atrsinesiau kita . Antra savaite kaip turiu auto, bet jau siek tiek nervuoja. Visi gyre kad toyota toyota. Jau bijau kad ir atsilus nesikurs. Bandysiu sestadieni bent jau patikrinti zvakes. Ka dar galeciau paziureti savo jegomis ? Ar gerai cia jeigu garsas tuk(lyg rele) pasigirsta kokia 10-12 sek po spyruokles uzgesimo. Gal kas su rele negerai. Gal zvakes geros bet rele nesudirba ?
toyota kaip toyota, svarbu dar masinos bukle perkant - jei auto uzdrozta ar kazkokios detales susidevejusios ir jas reikia keist, tai ir reiks tas detales pakeist nepriklausomai nuo auto gamintojo
Citataarturas1980 parašė:
Bandziau kurti savo siandien , nesikuria. Lyg bande karta, o paskui tik suka ir kartais suciaudi. Pries salcius kuresi puikiai. Nemanau kad akumas bus nes atrsinesiau kita . Antra savaite kaip turiu auto, bet jau siek tiek nervuoja. Visi gyre kad toyota toyota. Jau bijau kad ir atsilus nesikurs. Bandysiu sestadieni bent jau patikrinti zvakes. Ka dar galeciau paziureti savo jegomis ? Ar gerai cia jeigu garsas tuk(lyg rele) pasigirsta kokia 10-12 sek po spyruokles uzgesimo. Gal kas su rele negerai. Gal zvakes geros bet rele nesudirba ?
Na va, tai kaip gerai būtų, perki NENAUJĄ mašiną - užrašyta Toyota, reiškia nereiks remontuot :) Deja... :)
O tas garsas relytės tai viskas gerai
pas visus savo patirtis, manoji gal kiek priestaringa bus :)
pradejo kurtis 3 cilindrais, praeita ziema. patrajina, tad pagriebia ir anas, na aiskiai jaucias kad negraziai dirba tik uzvedus kokias 30 sekundziu. zvakes ligtais ok. keistos metus atgal. visos NGK. rodo kad gyvos.aisku po daug bedos ieskojimu, issuko servise zvakes paaiskejo kad is keturiu tik viena sildo normaliai, kitos tik vidury elektrodo. zvakes issuktos, tuo paciu pamatavo kompresija variklio, tiesiog ideali, visi cilindrai rodo vienodai 35.o 3 zvakes nupušo per sezona. geria kad buvau neismetes dar originaliu, patikrinau anas, pasirodo trys geros o viena bloga. keiciau atseit geriau visos keturios keist, na prisiklausiau pasaku, tia tik babkes ismeciau gaunasi. tai susisukau tas tris originalias, ir nupirkau viena boscha. ir bedos baigesi.
tai ir tikek tom NGK, gal lievos buvo.....bet mokejau po 50 :@
buvau isigijes bosch 4 zvakes is parduotuves (Erfurto 1). Po 2-ju savaiciu visos gatavos. Susukau atgal senas ir dar trejeta metu vazinejau. Pinigus parduotuveje grazino.
Gal geriau iskart is atstovybes pirkti, mane jau nepasitikejimas apnikes
ISPEJIMAS VISIEMS. JAI DEDAT DENSO ZVAKES BUTINAI PATIKRINKIT SU SLAMKMACIU KAITINIMO ELEMENTO STORI. NES PAZYSTAMAS NUPIRKO DENSO ZVAKES IR JAM SULUZO ISUKINEJANT TAI PAT KAIP IR PAS MANE. MATAVO SKIRIASI STORIS KAININIMO ELEMENTO.
isvis kiek ka perku, jie ko reikia, tai ispudis toks kad KOKS SKIRTUMAS KURIE APGAUS, VISVIEN APGAUS
pirkau bendeksa, prisiklausiau istoriju, gamintoju ir kainu skirtumu. tipo lenkiskas 90, kitoj pardej toks pat tampa kinisku uz 50. o dar kitoj siulo atvezt originala bosch uz 60lt. :D
tepalai isvis su savom istorijom kur juos pilsto, kas gamina, vieni kitus pizdavoja ir juokina vieni kitus....
atsiprasau kad gal ne i tema, bet su tom zvakem irgi istorija panasi matau
;)
O ar gali pavykti uzkurti tempiant auto , kai pvz beda neuzkurimo yra zvakes ?
Citataarturas1980 parašė:
O ar gali pavykti uzkurti tempiant auto , kai pvz beda neuzkurimo yra zvakes ?
jeigu jos yra bet nesildo, tai zinoma uzkursi tempimo lynu :)
Buvau siandien pas Rolanda,kuris uzluzusias zvakes issuka,tai sake,kad po 2 Toyotas i diena atvaziuoja.Ir niekas negali atsiliepimu apie meistra parasyt?Padekot?Kitiems parekomenduot arba ne?Kas cia per forumas,kad registruotu nariu 2500,o bendrauja gal 10?Kai beda prispaudzia "padekit!",o padekos uz pagalba nei kriukt?Cia ka,toyotistu tokio lygio mentalitetas? :@
Kazkaip nuvilia :(
Na buna ir neregistruoti sveciai perskaito ir nuvaro pas Rolanda zvakiu sukti, negi zmogui registruotis, kad padekoti :)
CitataVenza parašė:
Buvau siandien pas Rolanda,kuris uzluzusias zvakes issuka,tai sake,kad po 2 Toyotas i diena atvaziuoja.Ir niekas negali atsiliepimu apie meistra parasyt?Padekot?Kitiems parekomenduot arba ne?Kas cia per forumas,kad registruotu nariu 2500,o bendrauja gal 10?Kai beda prispaudzia "padekit!",o padekos uz pagalba nei kriukt?Cia ka,toyotistu tokio lygio mentalitetas? :@
Kazkaip nuvilia :(
Pasiskaitykite auksčiau, yra aprašyta ir Rolandas ir jo darbai ir kontaktai ir padėka. :p
P.s. Geram meistrui ir reklamos nereikia ;) Þmonės patys jo ieško :)
Šiandien pakeičiau likusias tris žvakes "Bosch" firmos, Kaune pirkau po 46,- Lt, ant pakuotės ir žvakių Made in Japan, tikiuosi, kad laikys, nes čia kitų pasiklausius nejuokinga darosi. Jei kam reikės nuoroda čia: www.autura.lt - jie "Bosch" atstovai, kitaip sakant pirmos rankos, nes kitur tos pačios "Bosch" žvakės net 70,- Lt už vienetą siekia. Tiek žinių, neužšalkit ;)
Vakar buvau Panevezy, auto sutvarkytas, uzluzusi zvake isprasyta lauk, saunu, kad yra meistru, ismanaciu savo darba,didziausia padeka Rolandui, malonu tureti reikalu su tokiais meistrais:)
Kiek tas malonumas kainavo ? Ar tik Panevezyje tokiu geru meistru yra.
150 lt kainavo, o meistru daugiau tuo uzsiimanciu kaip ir nesigirdi.
CitataTadonis parašė:
CitataVenza parašė:
Buvau siandien pas Rolanda,kuris uzluzusias zvakes issuka,tai sake,kad po 2 Toyotas i diena atvaziuoja.Ir niekas negali atsiliepimu apie meistra parasyt?Padekot?Kitiems parekomenduot arba ne?Kas cia per forumas,kad registruotu nariu 2500,o bendrauja gal 10?Kai beda prispaudzia "padekit!",o padekos uz pagalba nei kriukt?Cia ka,toyotistu tokio lygio mentalitetas? :@
Kazkaip nuvilia :(
Pasiskaitykite auksčiau, yra aprašyta ir Rolandas ir jo darbai ir kontaktai ir padėka. :p
P.s. Geram meistrui ir reklamos nereikia ;) Þmonės patys jo ieško :)
Šiandien pakeičiau likusias tris žvakes "Bosch" firmos, Kaune pirkau po 46,- Lt, ant pakuotės ir žvakių Made in Japan, tikiuosi, kad laikys, nes čia kitų pasiklausius nejuokinga darosi. Jei kam reikės nuoroda čia: www.autura.lt - jie "Bosch" atstovai, kitaip sakant pirmos rankos, nes kitur tos pačios "Bosch" žvakės net 70,- Lt už vienetą siekia. Tiek žinių, neužšalkit ;)
Tanagroi vilniuje uz viena zvake mokejau 51 lt. Irgi Bosh japan.
Bandysiu šeštadienį žiūrėti kame problema neužsikurimo. Tikrinsiu su lempute ar ateina srovė iki žvakių. O toliau bandysiu sukti žvakes. Tikiuosi kliučiū nebus kai variklis šaltas. Gal kas turite foto arba pasidalinkite informacija kur yra pakaitinimo žvakių rėlės saugiklis ( jeigu toks yra) ? Dėkui.
O man prie 0 laipsnių kuriasi puikiai, o prie -10 jau laaabai sunkiai. Rado visas keturias mirusias žvakes. Jas pakeitė į BORG naujas (vienos taip ir nepavyko išsukti, todėl naujos tik 3). Pirmą dieną kūrėsi super, o dabar tooks jausmas, kad visos vėl mirė. Nors buvom išsukę jas lauk ir jos puikiai dirba. :( Gal kas turit minčių? Avensis 2003m. D4D 2l.
CitataSony parašė:
O man prie 0 laipsnių kuriasi puikiai, o prie -10 jau laaabai sunkiai. Rado visas keturias mirusias žvakes. Jas pakeitė į BORG naujas (vienos taip ir nepavyko išsukti, todėl naujos tik 3). Pirmą dieną kūrėsi super, o dabar tooks jausmas, kad visos vėl mirė. Nors buvom išsukę jas lauk ir jos puikiai dirba. :( Gal kas turit minčių? Avensis 2003m. D4D 2l.
kaip tas puikiai veikia?:)
1 nedirbančios gali kuo puikiausiai užtekti prastam kūrimuisi šaltą rytą
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataSony parašė:
O man prie 0 laipsnių kuriasi puikiai, o prie -10 jau laaabai sunkiai. Rado visas keturias mirusias žvakes. Jas pakeitė į BORG naujas (vienos taip ir nepavyko išsukti, todėl naujos tik 3). Pirmą dieną kūrėsi super, o dabar tooks jausmas, kad visos vėl mirė. Nors buvom išsukę jas lauk ir jos puikiai dirba. :( Gal kas turit minčių? Avensis 2003m. D4D 2l.
kaip tas puikiai veikia?:)
Per 6 sekundes užkaista iki raudonumo visas galiukas.
ilgai kaista visų pirma. antra: kaista nuo galiuko ar nuo vidurio, jei nuo vidurio tai tada taip ir bus.
Pas mane irgi kaista 4-6 s, tai koks skirtumas, svarbu kaista ir uzsiveda.Pas pazystama dzipe sake kad kaista labai trumpai, tai kiek suprantu zvakes yra kitokio tipo.
yra skirtumas, nes jei nu galiuko kaista, tai šitiems variklias gerai, nes jei kaista nuo vidurio tai nepasiekia tokios temp, nes labai mažai tas galiukas įsisuka. Tai jei paprastai 4-6 sekundė, tai kiek tada kai sušalę viskas, tai dar pailgėja kaitimas, reikškia dar mažiau pakaista oras, tai nuo to ir prasideda, kad sunkiau vedas.
CitataTadonis parašė:
CitataVenza parašė:
Buvau siandien pas Rolanda,kuris uzluzusias zvakes issuka,tai sake,kad po 2 Toyotas i diena atvaziuoja.Ir niekas negali atsiliepimu apie meistra parasyt?Padekot?Kitiems parekomenduot arba ne?Kas cia per forumas,kad registruotu nariu 2500,o bendrauja gal 10?Kai beda prispaudzia "padekit!",o padekos uz pagalba nei kriukt?Cia ka,toyotistu tokio lygio mentalitetas? :@
Kazkaip nuvilia :(
Pasiskaitykite auksčiau, yra aprašyta ir Rolandas ir jo darbai ir kontaktai ir padėka. :p
P.s. Geram meistrui ir reklamos nereikia ;) Þmonės patys jo ieško :)
Šiandien pakeičiau likusias tris žvakes "Bosch" firmos, Kaune pirkau po 46,- Lt, ant pakuotės ir žvakių Made in Japan, tikiuosi, kad laikys, nes čia kitų pasiklausius nejuokinga darosi. Jei kam reikės nuoroda čia: www.autura.lt - jie "Bosch" atstovai, kitaip sakant pirmos rankos, nes kitur tos pačios "Bosch" žvakės net 70,- Lt už vienetą siekia. Tiek žinių, neužšalkit ;)
Koks Bosch zvakiu part number? Buvau Auturoje, sako duok sena zvake, tada parinksim boschine, nes kompas nerodo kokia tinka.
Gal teko kam susidurti su Motorcraft arba Champion pakaitinimo zvakemis ?
CitataKoks Bosch zvakiu part number? Buvau Auturoje, sako duok sena zvake, tada parinksim boschine, nes kompas nerodo kokia tinka.
Jei autura yra bosch ale atstovas, tai jiems praverstu:
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/Bosch_Glow_Plug_Web_Ready.pdf
Citatakalava parašė:
Citataarturas1980 parašė:
Bandziau kurti savo siandien , nesikuria. Lyg bande karta, o paskui tik suka ir kartais suciaudi. Pries salcius kuresi puikiai. Nemanau kad akumas bus nes atrsinesiau kita . Antra savaite kaip turiu auto, bet jau siek tiek nervuoja. Visi gyre kad toyota toyota. Jau bijau kad ir atsilus nesikurs. Bandysiu sestadieni bent jau patikrinti zvakes. Ka dar galeciau paziureti savo jegomis ? Ar gerai cia jeigu garsas tuk(lyg rele) pasigirsta kokia 10-12 sek po spyruokles uzgesimo. Gal kas su rele negerai. Gal zvakes geros bet rele nesudirba ?
toyota kaip toyota, svarbu dar masinos bukle perkant - jei auto uzdrozta ar kazkokios detales susidevejusios ir jas reikia keist, tai ir reiks tas detales pakeist nepriklausomai nuo auto gamintojo
Beje, del toyotu dyzeliu gedimu - vis periodiskai kas nors skundziasi, kad toyotos dyzeliai genda. nekuriau naujos temos, taciau kitu gamintoju common rail tipo zyzeliai genda ne maziau, o siaip dar ir dazniau tais tais paciais tipiniais gedimais kaip purkstukai, smagratis ir t.t.
Pvz neseniai kazkuriam auto zurnale skaiciau apie kazkuri peugeut su zymiai daznesniais tais paciais gedimais, o paskutiniam LT autobilde apie nepatikima MB OM651dyzelini varikli raso. o tai kur kas brangesni ir atseit aukstesnes klases auto nei avensis :-)
Citataarturas1980 parašė:
Gal teko kam susidurti su Motorcraft arba Champion pakaitinimo zvakemis ?
Chiampion tokia pat kokybė, kaip ir bosch
Citataarturas1980 parašė:
Gal teko kam susidurti su Motorcraft arba Champion pakaitinimo zvakemis ?
Chiampion tokia pat kokybė, kaip ir bosch
Kiek pavyko issiaiskinti - abu pavadinimai yra tik prekiniai zenklai kilmes is USA. Motorcraft - fordo zenklas. Nesirinkciau nei vienos. Rinkciausi taip: aiskus gamintojas, detales kodas/numeris ir is to isplaukianti garantija nepriklausomai ka sako parduotuves pardavejas.
Zvakiu katalogus NKG, Denso, Beru, Bosch galima parsisiusti is gamintojo internetu; ten viskas aiskiai sviesiai surasyta
CitataNNZ parašė:
yra skirtumas, nes jei nu galiuko kaista, tai šitiems variklias gerai, nes jei kaista nuo vidurio tai nepasiekia tokios temp, nes labai mažai tas galiukas įsisuka. Tai jei paprastai 4-6 sekundė, tai kiek tada kai sušalę viskas, tai dar pailgėja kaitimas, reikškia dar mažiau pakaista oras, tai nuo to ir prasideda, kad sunkiau vedas.
Katik patikrinau visas turetas: ir Borg ir HKT kaista nuo galiuko. :) Tai vėl rankos nusviro. :(
Beje, turiu BoRG PLUS NAUJAS 4vnt. buvo įsuktos vieną dieną. :)
Čia jų foto:
http://www27.zippyshare.com/v/16200038/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/96882584/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/48680860/file.html
40lt/vnt.
Jaučiu paiduočiau deryboms. :)
Martynas, 867696285, Šiauliai. Skype: airosius, email: mjarosius@gmail.com
Šiandien suremontavau savo Avensiuką. Kuriasi puikiai. :) Iš pradžių patikrinau visas senas žvakes. Iš 4 , trys jokio signalo. Išsukau, sudėtos JKC (neteko tokiu girdėti). Keičiau visas į NGK ( 1 vnt 44 lt., po nuolaidos Baltulio IĮ, Alytus ). Pirmą kartą tikrinau ir keičiau , todėl esu patenkintas, kad viskas praėjo sklandžiai. Dėkui už patarimus klubo nariui niku Arturas. ;)
arturas1980JKC toyotos orginalios pakaitinimo žvakės ;) tokias pas save susidėjau.
Sony BORG tikrai geros žvekės, eina kaip pakaitalas JKC. Tai gal tau bėda ne žvakėse, o kad kompresija kažkur nukeliauja, arba purkštukai per daug purškia, o gal per mažai. Nes jei cilindras sušildytas, tai bet vistiek nesikuria, o akumas suka gerai, tai bėda kuro padavime arba kompresijos turėtų būt.
JKC yra prekinis zenklas bosh korporacijos tokijuje: http://www.trademarkia.com/jkc-74202306.html.
Borg tapati BERU http://www.beru.com/ru
gera info, su borg-beru variantu sutinku, bet bosch kur Lietuvoj pardavinėjimos tikrai blogos palyginus ką toyota veža. Turėjau galimybę tai palyginti ir tikrai jos skirtingos.
Nesigilinau kaip dizeliniu Toyotu pakaitinimo zvakes issisuka, bet bendraujant su kitu markiu dizelistais girdejau kad yra daug darbo, reikia nuimti variklio galva kad issukti uzluzusia pakaitinimo zvake. Taigi vyrai labai gyre meistra is Panevezio, jis turi irankius ir svarbiausia sugebejima ta pati darba atlikti nenuimant variklio galvos. Meistras kruopstus, saziningas ir lyginant su tais meistrais kuriems butinai reikia nuimineti varikl. galvas, jo paslaugos nera brangios. Gaila tik nepasiteiravau sio auksarankio kontaktinio tel/nr., kai tik suzinosiu imesiu.
Nebesivargink ;) Rolandas jo vardas,o kontaktus galima rast sioj temoj :)
Tai tik informacija tiems ka istiko beda ir padeka meistrui sugebanciam problema maziausiomis sanaudomis pasalinti. :) Informacijos niekada nebus perdaug.
Citatadzonas parašė:
CitataKoks Bosch zvakiu part number? Buvau Auturoje, sako duok sena zvake, tada parinksim boschine, nes kompas nerodo kokia tinka.
Jei autura yra bosch ale atstovas, tai jiems praverstu:
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/Bosch_Glow_Plug_Web_Ready.pdf
Nera cia Avensiu :(
CitataNera cia Avensiu smiley
Yra, zr pagal variklio koda, pvz 1cdftv, 2KDFTV ar pan.
Skaiciau skaiciau ir dabar esu biski pasimetes, kad cia toks sudetingas procesas gali gautis. Tai gal iskart vaziuoti pas ta Rolanda i Panevezi, o ne bandyti laime Klaipedoje zvakes pasikeisti? Kaip cia protingiau padarius? Ir gerai supratau, kad zvakes reikia pirkti tik is Solorinos (Toyota atstovai Klaipedoje) ir niekur kitur, jeigu nenoriu problemu?
keiciau savo corolai verso zvakes pats. jokiu problemu-atsisuko lengvai. priejimas labai geras irgi. svarbu, kad issukinetum esant saltam varikliui
As irgi keiciau savo versai zvakes pats. Pries tai daug sharinau interneta noredamas suzinoti, kokios temp turi buti variklis. Keiciau zvakes esant darbinei temperaturai, issisuko stebetinai lengvai.
http://www.mbinfo.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=41&id=83385
http://www.mbinfo.lt/images/fbfiles/files/203_1_Remove_install_glow_plugs.pdf
Taip pat suzinojau, kad isuktos zvakes konusas (tas kur prie kaitinimo galo) turi gerai priglusti prie galvos, nes esant nesandarumui koksuojasi ir prikepa. Taigi, gaunasi kad reikia priverzti nei per silpnai nei per stipriai. Uzverzimo momenta nurodo gamintojas.
Prie to paties http://www.vigorus.lt/index.php?cid=227
Citatalooking4snow parašė:
Skaiciau skaiciau ir dabar esu biski pasimetes, kad cia toks sudetingas procesas gali gautis. Tai gal iskart vaziuoti pas ta Rolanda i Panevezi, o ne bandyti laime Klaipedoje zvakes pasikeisti? Kaip cia protingiau padarius? Ir gerai supratau, kad zvakes reikia pirkti tik is Solorinos (Toyota atstovai Klaipedoje) ir niekur kitur, jeigu nenoriu problemu?
Savo Avensiui keičiau žvakes automobiliui pastovėjus dvi dienas lauke prie -25. Galimybės pašildyti variklio nebuvo, nes niekaip nesikūrė dėl 3 blogų žvakių. Dyzeliui tai dariau pirmą kartą ,viskas atsisuko ir pavyko be problemų. Nemanau, kad labai svarbi variklio temperatūra. Þvakes NGK pirkau eilinėje autodalių parduotuvėje. Kažin ar Solorina prekiauja kažkokiomis ypatingomis-kitokiomis žvakėmis negu kiti.
del metalo pletimosi savybiu ikaitus variklio galvai, teko girdet rekomendacija is meistru, kad geriau saltam varikliui keist zvakes. as keiciau butent saltam varikliui. bet kiekvienas elgiasi kaip ismano-jei atsisuka be problemu, koks skirtumas saltam ar karstam keist
Tai pasirodo, kad visgi nera taip baisiai, kaip sitoje temoje anksciau buvo prirasyta. :D
Bet pagal ta manuala reiketu "įkaitinti cilindro bloką iki 90 laipsnių". :|
O jeigu netycia liktu kokia dalis viduje, ar Klaipedoje yra tokiu meistu, kurie nenuarde puse variklio sutvarkytu viska?
Citatalooking4snow parašė:
Tai pasirodo, kad visgi nera taip baisiai, kaip sitoje temoje anksciau buvo prirasyta. :D
Bet pagal ta manuala reiketu "įkaitinti cilindro bloką iki 90 laipsnių". :|
O jeigu netycia liktu kokia dalis viduje, ar Klaipedoje yra tokiu meistu, kurie nenuarde puse variklio sutvarkytu viska?
pagal ta nuoroda 9 punktas is vis briedas kazkoks surasyta. galva nuimta, o bloka ikaitint iki 90 laipsniu. tipo zvake randasi bloke?:) ten apie mersa raso berods, bet ir pas mersa zvakes manau kad ne bloke, o galvoj isuktos
bet tenesupyksta nuorodos autorius uz kritika. saunu kad kazkas iesko nuorodu, o surade pasidalina su kitais. gincuose gimsta tiesa;)
Kiek teko bendrauti su meistrais, tai sako, kad žvakes geriausia išsukinėti esant šiltam variklui, temperatūra turi būti apie 40-50 C.
Citatakatana7 parašė:
Kiek teko bendrauti su meistrais, tai sako, kad žvakes geriausia išsukinėti esant šiltam variklui, temperatūra turi būti apie 40-50 C.
o man sake atvirksciai:) jei ziuret pagal fizika, tai siltas metalas pleciasi, vadinas ir issukimas sunkesnis turetu buti. as keiciau saltam-be problemu. kazkas keite karstam varikliui-irgi be problemu. vadinas ne tiek priklauso nuo temperaturos. aisku, ipatingu atveju gal pagelbet ar pasunkintu issukima vienu ar kitu atveju. cia aip tie skiepai nuo gripo-sako- pasiskiepinau ir susirgau. bet kas zino,gal butum nesiskiepines, gal butum numires:D
Pastaruoju metu daug kas apeliuoja i Fizikos Desnius patys ju nesuvokdami, - spragos vidurineje ir pan.
Jei apie desnius tai variklio galva yra aliuminio lydinio, o zvake yra plieno lydinio. Aliuminio pletimosi koeficientas yra dvigubai didesnis uz plieno.
http://senetas.tikra.info/wp-content/uploads/2009/05/image0304.jpg
Jei koks komplikuotas isemimas - turbut geriau isiminet esant karstam varikliui. Manau padirbus varikliui reiktu koki desetka minuciu palaukti kol siluma issilygins variklio galvoje, nes darbo metu zvakes turetu buti labiau ikaitusios, nei aplink jas esantis galvos metalas. Cia tik mano samprotavimai.
Citatadzonas parašė:
Pastaruoju metu daug kas apeliuoja i Fizikos Desnius patys ju nesuvokdami, - spragos vidurineje ir pan.
Jei apie desnius tai variklio galva yra aliuminio lydinio, o zvake yra plieno lydinio. Aliuminio pletimosi koeficientas yra dvigubai didesnis uz plieno.
http://senetas.tikra.info/wp-content/uploads/2009/05/image0304.jpg
Jei koks komplikuotas isemimas - turbut geriau isiminet esant karstam varikliui. Manau padirbus varikliui reiktu koki desetka minuciu palaukti kol siluma issilygins variklio galvoje, nes darbo metu zvakes turetu buti labiau ikaitusios, nei aplink jas esantis galvos metalas. Cia tik mano samprotavimai.
Man panašiai meistrai ir aiškino, visiškai pritariu tamstos nuomonei.
Gerai kad toyotai prie zvakiu prieejimas geras. Tai galima visaip pabandyti, nors taip ir neaisku kaip geriau. Dauguma sako kad siltam. O kai turejau trecia golfiuka tai ten dvi zvakes tekdavo atsukineti su pirstu galiukais uzdedant rakta. Tai kaip tai padaryti karstam varikliui:)
:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p
Citataeceris parašė:
:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p
Zinok mane uzmusei
Citataarunaskeras parašė:
Gerai kad toyotai prie zvakiu prieejimas geras. Tai galima visaip pabandyti, nors taip ir neaisku kaip geriau. Dauguma sako kad siltam. O kai turejau trecia golfiuka tai ten dvi zvakes tekdavo atsukineti su pirstu galiukais uzdedant rakta. Tai kaip tai padaryti karstam varikliui:)
vat butent kad keisti saltam, man ir pasake meistras, kuris specializuojasi tik audi/vw varikliais:)
Citatadzonas parašė:
Citataeceris parašė:
:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p
Zinok mane uzmusei
svarbiausia nersinervuoti-cia tik diskusijos;)
Savo nekeiciau,bet issukes buvau,patikrinimui.Variklis buvo vasarosiltis,maziau rankas gelia dirbant:DMano galva nera didelio skirtumo,ar siltas,ar saltas,teko keist nemazai tu zvakuciu visokiom masinom,ir karstai,ir saltai,svarbu,kad zvake butu su protu isukta ir neitin seniai mirusi,nes tada susidaro nuodegos ant galo zvakes.Toyotai priejimas bent geras,kelis kartus keiciau w124 6 cilindru,ten tai ...... darbelis:o
o buvo taip :)
Po 3 dienų stovėjimo lauke prie -15 C, ryte užvedus mašiną degė check engine lemputė ir taip kelias dienas, užsiregistravau diagnostikai Mototojoj, ten pasakė, kad fiksuoja problemą su kuro slėgiu, daugiau nieko.. Mašinai įšilus lemputė užgesdavo. Parvairavau namo, tėtis patikrino žvakes nei viena neveikė. Tai pirma nuostaba, kad diagnostikoj net apie tokią tikimybę nieko neužsiminė, reiškia netikrino :@ Na, nusipirkom Denso žvakes ir nelaimei įsukant vieną naują žvakę nulūžo jos galiukas ir pasiliko viduj :( Inete radau čia apkalbėto Rolando iš Panevėžio kontaktus susisiekėm, nulėkėm ir jis auksarankis iškrapštė :) Dabar jokia lemputė nebedega :) Tad ir aš galiu tarti gerus žodžius apie Rolandą.
Tai cia galima uzlauzti ir toliau vazineti, net is Vilniaus iki Panevezio? As jau turejau minti iskart i Panevezi vaziuoti, del viso ko... :D Nes man irgi panasu, kad jau atejo laikas pakeisti zvakes.
Tai va, praeitais metais pakeiciau visas pakaitinimo zvakes. Susukau "Bosch" firmos. Turiu pastebeti, kad prastai man kuriasi su jomis. Dar prie -5 laipsniu is kokio trecio, ketvirto karto uzkurdavau. Siryt prie - 19 salcio, is kokios 11 karto tik uzkuriau. Kura pilu degalineje, akumas gyvas, tai arba kompresija pabegus, arba itariu, jog tos zvakes "Bosch" yra niekam tikusios. Nes ir vos ne pigiausios pagal kaina buvo, berods "Iskra" tik pigesnes. 200 Lt, kaip i uzpakali.... Reiks patikrint esant galimybei. Brukstelkit, kaip jusu avensiai panasiu metu kuriasi, prie tokios temperaturos. Aciu...
Toks gal ir kvailas klausimas...o kur Siauliuose ieskoti isvis tu pakaitinimo zvakiu? Klaipedoje tai visu pirma klausciau Autoaibeje ir Intercars ar Japonisku daliu parduotuvese, bet nuo siandien darbo reikalais Siauliuose esu kelioms savaitems. :)
Gal netaip paklausiau...kur rasti butent NGK zvakiu Siauliuose (ta prasme pigiausiai, kas tiekejai?), nes pakalbejau su keliais zmonemis ir patare detis butent sitas. :)
CitataTadonis parašė:
Tai va, praeitais metais pakeiciau visas pakaitinimo zvakes. Susukau "Bosch" firmos. Turiu pastebeti, kad prastai man kuriasi su jomis. Dar prie -5 laipsniu is kokio trecio, ketvirto karto uzkurdavau. Siryt prie - 19 salcio, is kokios 11 karto tik uzkuriau. Kura pilu degalineje, akumas gyvas, tai arba kompresija pabegus, arba itariu, jog tos zvakes "Bosch" yra niekam tikusios. Nes ir vos ne pigiausios pagal kaina buvo, berods "Iskra" tik pigesnes. 200 Lt, kaip i uzpakali.... Reiks patikrint esant galimybei. Brukstelkit, kaip jusu avensiai panasiu metu kuriasi, prie tokios temperaturos. Aciu...
Turiu ir as ytarima,kad tos boch niekam tike,keiciau pries salcius,nes senos buvo visos mire.Kuriasi prasciau,nei pernai,pakaitinu 2 kartus,tada nieko uzsiveda.Matavau varza,visu skirtinga,busiu suda nupirkes.Kazkaip pirkt kitas pabandymui brangoka,net nezinau ka daryt.Ir aplamai lietuvoj detales nekokybiskos,tevui pernai keiciau ngk,siemet 3 jau sudege
NGK > Šiauliuose intercars ir tekstara.
Pernai sudėjau visas NGK. Šiandien užsikūriau galima sakyti be problemų, jeigu ne silpnokas akumas.
O ar būtina dėti visas tos pačios firmos žvakes ? :)
Geriau tos pacios,netgi numeriai ant zvakes neturetu skirtis,nes nevienodai kaitins.Manau su boshu smarkiai prasoviau,nors perkant masina irgi buvo bosh,atlaike 3 ziemas.Dabar jau negrazinsi,nepriims atgal:(http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc&feature=player_detailpage cia pavyzdys zvakiu skirtumo
Citataarturas1980 parašė:
Pernai sudėjau visas NGK. Šiandien užsikūriau galima sakyti be problemų, jeigu ne silpnokas akumas.
O ar būtina dėti visas tos pačios firmos žvakes ? :)
Cia visi sako kad reikia kad ir del vienos zvakes keisti visas. Bet as niekada to nesu dares,. Keiciu tik sugedusia. Golfiukui keisdavau kiekvienais metais vis ta pacia zvake:)
Dekui visiems, uzsakiau NGK. Uz visas 280 Lt. Bosh nenoriu, patare ju neimti, nes 0,kazkiek storesnes ir gali luzti net isukant, jeigu dabar bus mirusiu zvakiu ir liks suodziu.
Rasiau jau forume kaip buvo man uzluzusios pakaitinimo zvakes, tai dar karta parasysiu, pirkau denso firmos svakes ir jos abi luzo, pries perkant zvakes vertetu patikrinti ar jos identiskos su buvusiom, ar pats kaitinimo elementas tokios pat formos ir ilgio.
Pernai pakeiciau dvi bosh firmos zvakes, siais metais dvi nukepe, gal delto kad buvo keistos tik dvi o gal del to kad tai bosh.
Dabar isidejau dvi beru firmos zvakes, isisuko normaliai tik zvakes ilgis siektiek skiriasi nuo bosh, bet pats elementas nesiskiaria. Tai vat ziurekit ka perkat.
visa gyvenima vazineju su boch zvakem pakaitinimo jokiu problemu ziema ne turejau su jom ir tarnavo kiek masina buvo pas mane ir beto dar baltarusiska kura pilu.ir sian pas mane buvo -22 uzsikuriau is puse apsisukimo.ne zvakes kaltos o kas seda prie vairo.jei indikatorius zvakiu uzgeso ne reiskia jok zvakes ne sildo.dar palaikikit kokias 5 sek.ir pamatysit jok masina daug geriau kuriasi
Nekaltinu bosh, bet ju turbut nebepirksiu :) Dar aisku ne visur jos vienodai gaminamos, gal kokios lievakos papuole.
CitataArturas parašė:
Nekaltinu bosh, bet ju turbut nebepirksiu :) Dar aisku ne visur jos vienodai gaminamos, gal kokios lievakos papuole.
Dabar visu ta kokybe neaiski,kol niekas nejudinta,nedeta lietuviskun daliu,tol gerai,jei ka pakeitei tai keisi vel
CitataSonixas parašė:
visa gyvenima vazineju su boch zvakem pakaitinimo jokiu problemu ziema ne turejau su jom ir tarnavo kiek masina buvo pas mane ir beto dar baltarusiska kura pilu.ir sian pas mane buvo -22 uzsikuriau is puse apsisukimo.ne zvakes kaltos o kas seda prie vairo.jei indikatorius zvakiu uzgeso ne reiskia jok zvakes ne sildo.dar palaikikit kokias 5 sek.ir pamatysit jok masina daug geriau kuriasi
pritariu kolega-uzgesus kaitinimo lemputei dar palaukiu keleta sekundziu-efektas geresnis nei is karto sukant. cia mano pirmas comonreilas,tad experimentavau ir as:). senesniuju auto pakaitinimas ilgiau degdavo, todel tas greitas atsijungimas man pasitikejimo nekele per salcius;)
Matavau su srovės replėmis ant kaitinimo žvakių grandinės. Lemputė skydelyje užgesta, o srovė dar teka ape 10s.Tuomet girdisi relės atsijungimas ir įtampa atjungiama. Taigi pritariu kolegoms-užgesus kaitinimo lemputei dar palaukti keleta sekundžiu ir sukti starterį.
teisingai išgirsti rėlė garsą kai atjungia ir tada kuri. Man rėlė kažkaip iškart atsijungia kai užgęsta lemputė.
Citatavirmas parašė:
Matavau su srovės replėmis ant kaitinimo žvakių grandinės. Lemputė skydelyje užgesta, o srovė dar teka ape 10s.Tuomet girdisi relės atsijungimas ir įtampa atjungiama. Taigi pritariu kolegoms-užgesus kaitinimo lemputei dar palaukti keleta sekundžiu ir sukti starterį.
O neziurejai kiek laiko jos vel kaitinamos uzkurus auto ?
hmm pasirodo klydau, uzgesus reikia palaukt kol suveikia rele, bet tik tada kai ilgai stovi ir atsala.
Tai va, ir kaina dar nuleido, ir ne viena zvake nebuvo prikepusi. :) Smagiai atsisuko ir radau JKC zvakes. Beje, bandeme pries tai tikrinti - NE VIENA nerode gyvybes zenklu. :o Sudejus naujas, visos rode gyvybes zenklus ir auto uzsikure is pirmo sukimo. Liuksas.
Citataegariukas1 parašė:
CitataTadonis parašė:
Tai va, praeitais metais pakeiciau visas pakaitinimo zvakes. Susukau "Bosch" firmos. Turiu pastebeti, kad prastai man kuriasi su jomis. Dar prie -5 laipsniu is kokio trecio, ketvirto karto uzkurdavau. Siryt prie - 19 salcio, is kokios 11 karto tik uzkuriau. Kura pilu degalineje, akumas gyvas, tai arba kompresija pabegus, arba itariu, jog tos zvakes "Bosch" yra niekam tikusios. Nes ir vos ne pigiausios pagal kaina buvo, berods "Iskra" tik pigesnes. 200 Lt, kaip i uzpakali.... Reiks patikrint esant galimybei. Brukstelkit, kaip jusu avensiai panasiu metu kuriasi, prie tokios temperaturos. Aciu...
Turiu ir as ytarima,kad tos boch niekam tike,keiciau pries salcius,nes senos buvo visos mire.Kuriasi prasciau,nei pernai,pakaitinu 2 kartus,tada nieko uzsiveda.Matavau varza,visu skirtinga,busiu suda nupirkes.Kazkaip pirkt kitas pabandymui brangoka,net nezinau ka daryt.Ir aplamai lietuvoj detales nekokybiskos,tevui pernai keiciau ngk,siemet 3 jau sudege
Siryt issukau visas pakaitinimo "Bosch" zvakes, didelei mano nuostabai, po vieneriu metu keitimo viena jau negyva. Is serijos: Pirk detale firmine, o gausi kate maise. Nepirkau juk "iskra", kurios kaina 24 Lt, kai tuo tarpu "Bosch" 47 Lt buvo. Bet as jau forumuose pasiskaitinejau, jog "Bosch" ne vienas nusivyle. Isukau sena, dar gyva. Kita karta teks ieskoti alternatyvos.
Aj cia nesuprasi... Va pas drauga sename dyzeliniame Passate dar pernai sudetos no name zvakes po 7 Lt/vnt. ir dabar pakankamai lengvai kuriasi prie nemenku salciu. :D
o jeigu servise keiciu ir nuluzta, tai kas kompensuoja sutvarkyma?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Spalis 28, 2016, 13:31:01 PM
o jeigu servise keiciu ir nuluzta, tai kas kompensuoja sutvarkyma?
Servisai pries issukdami ispeja, jeigu nulus kainuos papildomai.
Kad nekurti naujos temos norėčiau čia jūsų paklausti, gal kam nors taip buvo. Vilniuje visą savaitę važinėjau su užsidegusia lempute, t.y. motoro ikona panelės skydelyje. Kilometražas buvo nedidelis,~10 km į vieną pusę ir tiek pat atgal. Antifrizo kiekis buvo normalus ir jis nemažėjo. Šeštadienį didesnėje kelionėje ikona tebedegė iki Radviliškyje esančio statoilo. Čia įpyliau 95miles benzino ir ikona dingo. Ar motoriuko ikona, negalėjo būti pakaitinimo žvakės perspėjimas? Ačiū už komentarus.
Corolla verso 2005 1,8.
Citata iš: corolla verso Įrašytas Sausis 01, 2017, 18:00:53 PM
Kad nekurti naujos temos norėčiau čia jūsų paklausti, gal kam nors taip buvo. Vilniuje visą savaitę važinėjau su užsidegusia lempute, t.y. motoro ikona panelės skydelyje. Kilometražas buvo nedidelis,~10 km į vieną pusę ir tiek pat atgal. Antifrizo kiekis buvo normalus ir jis nemažėjo. Šeštadienį didesnėje kelionėje ikona tebedegė iki Radviliškyje esančio statoilo. Čia įpyliau 95miles benzino ir ikona dingo. Ar motoriuko ikona, negalėjo būti pakaitinimo žvakės perspėjimas? Ačiū už komentarus.
Corolla verso 2005 1,8.
kaip suprantu tau dege chek'as? kokiu tu pakaitinimo zvakiu ieskai benzininej masinoj...benzininej stovi tik uzdegimo zvakes, jei ji nedirbtu - nedirbtu ir cilindras. Jungi kompa ir suzinosi del ko dege, cia neekstrasensu forumas, kad pasakyti del ko dege. benzino uzpylimas tik sutapimas, kad tau uzgeso, bet galimos problemos su bako ventiliacija ir t.t.t.. vienu zodziu be daignostikos nieko nebus.
Po kuro uzpylimo borto kompas nusinulina, todel ir Chukas išėjo. Bet nieko, jis pareis....
Citata iš: corolla verso Įrašytas Sausis 01, 2017, 18:00:53 PM
Kad nekurti naujos temos norėčiau čia jūsų paklausti, gal kam nors taip buvo. Vilniuje visą savaitę važinėjau su užsidegusia lempute, t.y. motoro ikona panelės skydelyje. Kilometražas buvo nedidelis,~10 km į vieną pusę ir tiek pat atgal. Antifrizo kiekis buvo normalus ir jis nemažėjo. Šeštadienį didesnėje kelionėje ikona tebedegė iki Radviliškyje esančio statoilo. Čia įpyliau 95miles benzino ir ikona dingo. Ar motoriuko ikona, negalėjo būti pakaitinimo žvakės perspėjimas? Ačiū už komentarus.
Corolla verso 2005 1,8.
Kodėl dega "čekas" atsakyti turėtų diagnostika. Greičiausiai, klaidos kodas bus P0420. Jeigu taip - ir forume, ir internete apie tai yra daug informacijos.
Sveiki, gal kas naudojate ar naudojote BORG pakaitinimo zvakes? Ar nera jos labai prastos?
Citata iš: Bacardis Įrašytas Rugsėjis 20, 2018, 22:47:38 PM
Sveiki, gal kas naudojate ar naudojote BORG pakaitinimo zvakes? Ar nera jos labai prastos?
Jei tai borgwarner, rimtas gamintojas :) kuris net DSG dėže VWagenui sukūrė ;)
Jei tai borg ecoterm, tai yra ispanai ir nieko apie juos nežinau :)
Borg ecoterm :)
Puikiai zinau, kad NGK ar BERU geriau... Bet tu kaina patrauklesne ;)
Citata iš: Bacardis Įrašytas Rugsėjis 21, 2018, 13:34:15 PM
Puikiai zinau, kad NGK ar BERU geriau... Bet tu kaina patrauklesne ;)
Bet matyt kokybė ne tokia patraukli :)
Sveiki,
pasiskaitinėjęs, kaip miršta kasmet pakaitinimo žvakės - nutariau savo pasitikrinti.
Keista buvo 2012 10 mėn. visos į naujas NGK.
2019 02 visos gyvos ir multimetru matuojant daviniai identiški... manau dar gyvens :D
Tai kaip ir galiu rekomenduoti NGK - septynios žiemos ir dar gyvos.
Citata iš: Fantazijus Įrašytas Vasaris 21, 2019, 14:11:02 PM
Sveiki,
pasiskaitinėjęs, kaip miršta kasmet pakaitinimo žvakės - nutariau savo pasitikrinti.
Keista buvo 2012 10 mėn. visos į naujas NGK.
2019 02 visos gyvos ir multimetru matuojant daviniai identiški... manau dar gyvens :D
Tai kaip ir galiu rekomenduoti NGK - septynios žiemos ir dar gyvos.
geriausia matuoti su galingesne 12v lempute, tada matai kaip ji sviecia (kokiu ryskumu), testeris irgi puikiai tinka, matuojant varza. Idealiausia tikrinti issuktas- tada matai kaip kaista. Kita buna ''gera'' bet kaista prastai.
Citata iš: Fantazijus Įrašytas Vasaris 21, 2019, 14:11:02 PM
Sveiki,
pasiskaitinėjęs, kaip miršta kasmet pakaitinimo žvakės - nutariau savo pasitikrinti.
Keista buvo 2012 10 mėn. visos į naujas NGK.
2019 02 visos gyvos ir multimetru matuojant daviniai identiški... manau dar gyvens :D
Tai kaip ir galiu rekomenduoti NGK - septynios žiemos ir dar gyvos.
kiek omų palyginti su naujom?
Citata iš: Daranius Įrašytas Vasaris 21, 2019, 16:36:21 PM
kiek omų palyginti su naujom?
Jo man irgi užkliuvo, įdomu išvis kaip matavo :)
man boshai po dvieju metu mire
keite pries menesi visas keturias, nors dar dvi gyvs buvo, bet tuo paciu
abi mirusios bosh uzluzo , tai buvo reikalu
atrodo @pyst ir isleidau lygioj vietoj 130 pinigu :D ( cia zvakes 4vnt ir isgrezimas/pakeitimas)
ir juokiames, kaip cia dabar traktuot, ar gedimas jau, ar ne :D
Kiek omų su naujom lyginant nepasakysiu... nes nematavau naujų.
Parašykit kaip geriausia išmatuoti - prie progos darkart patikrinsiu ir surašysiu.
Nesamone per du metus boshai tikrai nenusprogs , tuo labiau nebus problemu su issisukimu. Pats keiteisi zvakes?
Citata iš: Laisvidas Įrašytas Vasaris 23, 2019, 14:12:30 PM
Nesamone per du metus boshai tikrai nenusprogs , tuo labiau nebus problemu su issisukimu. Pats keiteisi zvakes?
na samone, nesamone, bet nusprogo :D
keiciau servise.
NKG da buvo likusi veikianti, bet keiciau tuo paciu ir ja