Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: Andrelis Įrašytas Sausis 22, 2012, 10:15:48 AM

Pavadinimas: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Andrelis Įrašytas Sausis 22, 2012, 10:15:48 AM
Sveiki, gal  kas yra susidures su teno statymu i karteri ar bloka avensiui dyzeliui 99m( elektra 220V)? Ar yra atskiros sklyles siems dalykams ar teks darytis, gal zinot kokios kainos tu tenu? Numatomas isvykims i siaurine skandinavija tad be tokio varijanto apseiti sunku:p
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: MindeJ Įrašytas Sausis 22, 2012, 13:01:03 PM
Kaip suprantu siaurine skandinavija, tai siaurine Norvegija. Norvuose tenas (pakaitinimo elementas) kainuoja apie 1500kronu su darbu. Priklauso nuo masinos modelio, ka nori, kad sildytu ar karteri, ar antifriza, ar viska. Bet manau iki 2000kronu gali kainuot, o Lt nznau kas situo dalyku uzima ir kiek gali kainuot. Siaip norvegai beveik visi susideje. Geras dalykas tenas, bet mano patarimas, jeigu pirma kart vaziuoji geras akumas, geros pakaitinimo zvakes, ir nepamirsk geru padangu, rekomenduoju su sipais.
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: DSD Įrašytas Sausis 22, 2012, 18:57:14 PM
Lietuvoje ne taip jau daug tų DEFA montuotojų:
http://autonavigacija.neonet.lt/index.php?cid=12&scid=15
http://www.kgk.lt/produktai/defa-warmup
Aš irgi galvojau apie statymą, bet šiek tiek nusivyliau, kad ilgokas pašildymo laikas.
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Andrelis Įrašytas Sausis 23, 2012, 09:55:51 AM
Taip S. Norvegija, noriu isideti lietuvoje nes kaina turetu buti zymiai mazesne nei norveguose, o kur deti ar i karteri ar i bloka antifrizo pasildymui net pats nzn, nes net nenutuokiu kur geriau, aisku ir kvailam butu aisku kad geriausia ir cia ir cia statyti bet manau uztektu ir vieno tik neaisku kur geriau, akumas naujas, zvakes senai keistos o padangos ir bus perkamos tik su sypais ir zinomos firmos.
DSD  dekui uz info reiks pasukti paklausineti kas kaip.
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Dariusno Įrašytas Sausis 23, 2012, 22:53:12 PM
gera sintetine alyva pvz 0w40, naujos zvakes ir akumas ir jokiu tenu nebeprireiks.
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Andrelis Įrašytas Sausis 24, 2012, 12:36:27 PM
suabejociau jei kiekviena diena -30 ir taip koki men tai gali ir bedu atsirasti esant visiskai tvarkingai masinai
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: arunaskeras Įrašytas Sausis 24, 2012, 14:04:21 PM
CitataDariusno parašė:
gera sintetine alyva pvz 0w40, naujos zvakes ir akumas ir jokiu tenu nebeprireiks.
ir nauja toyota:)
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: DSD Įrašytas Vasaris 02, 2012, 23:03:12 PM
Vis tik defa warm up įmontuota. Apsispręst padėjo vietoj anksčiau siūlyto 250 w pakaitinimo teno atsiradus 550 w galingumo analogui. Ryt jau bus galima pasidalint įspūdžiais.:)
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Venza Įrašytas Vasaris 02, 2012, 23:59:27 PM
 Kiek kainavo?
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: DSD Įrašytas Vasaris 03, 2012, 12:36:56 PM
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.  
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: muncis Įrašytas Vasaris 03, 2012, 13:16:29 PM
CitataDSD parašė:
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.  

O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Vasaris 03, 2012, 13:24:02 PM
Citatamuncis parašė:
O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?
Tokie, kad Webastas gali veikti nebūtinai ten kur yra el. rozetė. O jei atonominis tai nebūtinai paleistas kartu su automobiliu. Nereikia keltis trim valandom anksčiau, kad ijungti rozėtę (per gerus šalčius po 30-40 min. mataras pilnai išilęs).
Pvz.: nuvažiavau į Akropolį su reikalais, mašinoje palikau ijungtą webastą atėjau - šilta, smagu pasaka
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: Bemsas Įrašytas Vasaris 03, 2012, 14:14:10 PM
Na suradot ka lyginti, Webasto ir tena. Cia taspats, kad lyginti dvirati su motociklu :D
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: DSD Įrašytas Vasaris 03, 2012, 16:55:15 PM
Citatamuncis parašė:
CitataDSD parašė:
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.  

O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?

Savi pliusai, savi minusai. Minusai: be rozetės nedirba, ne taip greit sušyla, reikia atjunginėt laidą. Pliusai: įrengimas gerokai pigesnis ir paprastesnis, nereikalinga techninė profilaktika, mažesnė sugedimo tikimybė. Keltis naktį ijungt nebūtina-tam yra taimeriai reikiamu laiku užmaitinantys kabelį. Yra defa ir komplektai su salono šildymu ir akumo krovimu bei integruojamu taimeriu, tik kaina gerokai didesnė. Ilgesni laiką važinėjantiems tuo pačiu automobiliu webasto gal ir patogiau.
Pavadinimas: Ats: Tenas i karteri ar bloka
Parašė: kaktusas Įrašytas Vasaris 04, 2012, 09:06:32 AM
Na gal kaip pigesnis variantas gal ir geriau negu nieko, bet tai nuosavam name reikia jau gyvent, ne daugiabuty, kad tokiu naudotis. O webasto kaip ir ketvirtasis parašė - daug dažniau gali pasinaudoti.