Sveiki, gal kas yra susidures su teno statymu i karteri ar bloka avensiui dyzeliui 99m( elektra 220V)? Ar yra atskiros sklyles siems dalykams ar teks darytis, gal zinot kokios kainos tu tenu? Numatomas isvykims i siaurine skandinavija tad be tokio varijanto apseiti sunku:p
Kaip suprantu siaurine skandinavija, tai siaurine Norvegija. Norvuose tenas (pakaitinimo elementas) kainuoja apie 1500kronu su darbu. Priklauso nuo masinos modelio, ka nori, kad sildytu ar karteri, ar antifriza, ar viska. Bet manau iki 2000kronu gali kainuot, o Lt nznau kas situo dalyku uzima ir kiek gali kainuot. Siaip norvegai beveik visi susideje. Geras dalykas tenas, bet mano patarimas, jeigu pirma kart vaziuoji geras akumas, geros pakaitinimo zvakes, ir nepamirsk geru padangu, rekomenduoju su sipais.
Lietuvoje ne taip jau daug tų DEFA montuotojų:
http://autonavigacija.neonet.lt/index.php?cid=12&scid=15
http://www.kgk.lt/produktai/defa-warmup
Aš irgi galvojau apie statymą, bet šiek tiek nusivyliau, kad ilgokas pašildymo laikas.
Taip S. Norvegija, noriu isideti lietuvoje nes kaina turetu buti zymiai mazesne nei norveguose, o kur deti ar i karteri ar i bloka antifrizo pasildymui net pats nzn, nes net nenutuokiu kur geriau, aisku ir kvailam butu aisku kad geriausia ir cia ir cia statyti bet manau uztektu ir vieno tik neaisku kur geriau, akumas naujas, zvakes senai keistos o padangos ir bus perkamos tik su sypais ir zinomos firmos.
DSD dekui uz info reiks pasukti paklausineti kas kaip.
gera sintetine alyva pvz 0w40, naujos zvakes ir akumas ir jokiu tenu nebeprireiks.
suabejociau jei kiekviena diena -30 ir taip koki men tai gali ir bedu atsirasti esant visiskai tvarkingai masinai
CitataDariusno parašė:
gera sintetine alyva pvz 0w40, naujos zvakes ir akumas ir jokiu tenu nebeprireiks.
ir nauja toyota:)
Vis tik defa warm up įmontuota. Apsispręst padėjo vietoj anksčiau siūlyto 250 w pakaitinimo teno atsiradus 550 w galingumo analogui. Ryt jau bus galima pasidalint įspūdžiais.:)
Kiek kainavo?
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.
CitataDSD parašė:
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.
O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?
Citatamuncis parašė:
O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?
Tokie, kad Webastas gali veikti nebūtinai ten kur yra el. rozetė. O jei atonominis tai nebūtinai paleistas kartu su automobiliu. Nereikia keltis trim valandom anksčiau, kad ijungti rozėtę (per gerus šalčius po 30-40 min. mataras pilnai išilęs).
Pvz.: nuvažiavau į Akropolį su reikalais, mašinoje palikau ijungtą webastą atėjau - šilta, smagu pasaka
Na suradot ka lyginti, Webasto ir tena. Cia taspats, kad lyginti dvirati su motociklu :D
Citatamuncis parašė:
CitataDSD parašė:
Kainavo 590 lt. Įjungiau ryte nuo 4 iki 7 val. Automobilį užkūriau praktiškai kaip prie 0 temperatūros. Dar apie 3-5 min. pabirbinau ir pavažiavus apie puskilometrį pradėjo pūst drungną orą. Ryte temperatūra buvo -20.
O kokie privalumai ar trukumai, lyginant su webasto ?
Savi pliusai, savi minusai. Minusai: be rozetės nedirba, ne taip greit sušyla, reikia atjunginėt laidą. Pliusai: įrengimas gerokai pigesnis ir paprastesnis, nereikalinga techninė profilaktika, mažesnė sugedimo tikimybė. Keltis naktį ijungt nebūtina-tam yra taimeriai reikiamu laiku užmaitinantys kabelį. Yra defa ir komplektai su salono šildymu ir akumo krovimu bei integruojamu taimeriu, tik kaina gerokai didesnė. Ilgesni laiką važinėjantiems tuo pačiu automobiliu webasto gal ir patogiau.
Na gal kaip pigesnis variantas gal ir geriau negu nieko, bet tai nuosavam name reikia jau gyvent, ne daugiabuty, kad tokiu naudotis. O webasto kaip ir ketvirtasis parašė - daug dažniau gali pasinaudoti.