Prasidėjus šalčiams kilo man toks keistas klausimas. Kaip veikia automatinis starterio sukimas (automobilis užvedamas ne rakteliu, o mygtuko paspaudimu), kai variklis blogai vedasi ar iš viso neužsiveda?
Ar suka tol kol nusibaigia akumuliatorius, ar po kiek laiko sustoja? O gal procesui nutraukti reikia paspausti "Start" mygtuką? Į tokią situaciją dar nebuvau papuolęs, bet įdomu sužinoti, nes vėliau ar anksčiau matyt taip bus :)
Kodel iskarto tokiom pesimistinem nuotaikom?:) Jei gerai vedasi tai ir vesis.Uztenka atleisti sankaba ir starteris sustoja.O ar po ilgesnio laiko pats sustoja neteko isbandyti, nes masina stovi siltam garaze
CitataRober parašė:
Prasidėjus šalčiams kilo man toks keistas klausimas. Kaip veikia automatinis starterio sukimas (automobilis užvedamas ne rakteliu, o mygtuko paspaudimu), kai variklis blogai vedasi ar iš viso neužsiveda?
Ar suka tol kol nusibaigia akumuliatorius, ar po kiek laiko sustoja? O gal procesui nutraukti reikia paspausti "Start" mygtuką? Į tokią situaciją dar nebuvau papuolęs, bet įdomu sužinoti, nes vėliau ar anksčiau matyt taip bus :)
Manau po kokiu 10 sekundziu turetu nutraukt sukima.Man irgi neteko isbandyt,bet panasi sistema Yariuose su rakteliu.Ten tik sukteli rakteli ir starteruoja koki desimt sekundziu,o po to nutraukia.
Ačiū abiem, buvau pamiršęs sankabą :) Tiksliai, vietoje to, kad atleisti raktelį, reikia atleisti sankabą :D Gerai, kad ne automatas ...
Nu aš ryte šitą kaip ir išbandžiau...
Panašu, kad būtų sukęs iki akumo pabaigos. Laiko nematavau, bet atrodė, kad ilgiau kaip 10 sek suko.
Taip dar labiau pasodinau (kaip įtariu) normaliai nedakrautą akumą, ir po to tik iš kokio 5 karto vos ne vos užkūriau.
O pas mane tai bedos vos tik pasala daugiau nei 10, nesiveda nors tu ka :( (4d4, 2l) . Tojotos servise patare starteri pasitvarkyt - kapilalini padare, nauja akuma idejau, zvakes visos veikia gerai..... bet nesikuria nei is 6 karto. Pries kuriant aktyvuoju akuma su sviesom, pakaitinu kokis 3 kartus po 20-24 sekundes, prsauku ir paskui tik vedu. Ir pssss..... Kai pajungiu 2- u akumus arba paleideja, tai pasiseka po labai ilgo bruzinimo. Tepalai sintetiniai, neseni visai, bet pradziai labai vangiai suka, po biski "isivaziuoja", ir pradeda sukti greiciau, tada pradeda "griebt" . Kuras zieminis, su priedais papildomais. Taip ir kamuojuos kai daugiau kaip 13 saltumos :@
Ka daryt pas ka kreiptis - vienas klubietis dave Alytaus numeriuka, bandysiu pas ji, sake padejo. O tai Toyotos servize net uzkurt nepaprase kai testavo ale....
CitataVainila parašė:
O pas mane tai bedos vos tik pasala daugiau nei 10, nesiveda nors tu ka :( (4d4, 2l) . Tojotos servise patare starteri pasitvarkyt - kapilalini padare, nauja akuma idejau, zvakes visos veikia gerai..... bet nesikuria nei is 6 karto. Pries kuriant aktyvuoju akuma su sviesom, pakaitinu kokis 3 kartus po 20-24 sekundes, prsauku ir paskui tik vedu. Ir pssss..... Kai pajungiu 2- u akumus arba paleideja, tai pasiseka po labai ilgo bruzinimo. Tepalai sintetiniai, neseni visai, bet pradziai labai vangiai suka, po biski "isivaziuoja", ir pradeda sukti greiciau, tada pradeda "griebt" . Kuras zieminis, su priedais papildomais. Taip ir kamuojuos kai daugiau kaip 13 saltumos :@
Ka daryt pas ka kreiptis - vienas klubietis dave Alytaus numeriuka, bandysiu pas ji, sake padejo. O tai Toyotos servize net uzkurt nepaprase kai testavo ale....
visu pirma tai tikrai nereikia 24 sekundes kaitinti nes zvake jau salti pradeda. Jei vangiai suka tai aisku neuzsives, dyzeliui svarbiausia geras sukimo momentas. Turbut blogai tau ta starteri perrinko. Yra skirtumas kaip su paleideju ir be ?
Starterius 2.0d4d 85kw 2vnt turiu pardavimui jaigu reikes kreipkites:)
Su nauju akumu po remonto starteris suka kaip zveris, bet kai salta (nuo -14C) tai ir nesikuria. Mintis sukasi apie tris dalykus - gal zvakes "nedakaitina", - kompresija ziuret, nors "traukia" gerai ir kuro valgo "normaliai", - kuro siurbli.
Isjungtai kompas klaidu nerodo, reik susirast "protinga" kompa kad parametrus parodytu uzvedimo metu ir dirbancio variklio.
Beje, sendien, -9C uzsikure pati, tik ...... salone "pakvipo" instaliacija !
Pas mane panasi situacija buvo tik temperatūra būdavo žemiau -20.
(starteris perrinktas, akumas apynaujis tik gal galėtų būti ir didesnis, žvakės veikiančios).
Priėjau išvados, kad purkštukai jau kogero ant ribos, nes parbėgę ~190kkm o jiems kogero niekas nieko nedarė...
aišku gal užteks praplaut, be tkadangi tikiuosi -20 šiemet nebus tai iki kito rudens sebesuku galvos. B)
CitataGiedrius34 parašė:
Pas mane panasi situacija buvo tik temperatūra būdavo žemiau -20.
(starteris perrinktas, akumas apynaujis tik gal galėtų būti ir didesnis, žvakės veikiančios).
Priėjau išvados, kad purkštukai jau kogero ant ribos, nes parbėgę ~190kkm o jiems kogero niekas nieko nedarė...
aišku gal užteks praplaut, be tkadangi tikiuosi -20 šiemet nebus tai iki kito rudens sebesuku galvos. B)
O ar purkstukams ne tas pats, siltas ar saltas oras ?
Nezinau, bet jeigu dyzelis kiek patirsteja tai gal ir yra kažkoks skirtumas.
Prncipe nežinau kas dar gali būt:
Þvakės OK, starteris OK, Akumas OK (yapač prisijungus ant laidų nuo kito) - o prie (-20..-24C) užsiveda labai sunkiai...
Lygiai tas pat ir pas mane kai salta - starteris po kapitalinio, akumas naujas, zvakes visos veikia, kuras geras. Isbandziau dauk ka, bet apsistojau prie keletos minciu - pasitikrint kompresija ir kuro padavima, purkstukus, ir dar zvakes reik pasitikrint jas isemus, mat taip tiksliau matosi
Aš išėmės ir tikrinau. Principe visos gražiai kaito nuo galo. Kuras iš Statoil Fortis Plius (jau kokie 3 bakai), prieš tai buvo tik Nestė.
Vainila, o pas tave rytais kurinat, (kad ir vasara) neišmeta didelio sviesių(melsvų) dūmų debesies?