2.2 110 kw variklis syla tvarkingai,taciau kol vaziuoji ir apsukos apie2000 laikai,jei sustoji temperaturos rodykle krenta zemyn ir ganetinai greitai.termostatas keistas,temperaturinis daviklis tai pat.nebezinau kur daugiau ieskot slieku,anksciau rodykle stovedavo kaip ikalta,nesvarbu kiek salcio ar kaip stipriai sildomas salonas.galvoju ar negali but prapusta galvos tarpine,bet turetu pust zarnas????:@
jai reiks variklio kreipkis:)buvo temoje kazkas domejosi pas mane tai kiek supratau as pigiau parduodu visa varikli nei remontas kainuoja:)
Citatadikis parašė:
2.2 110 kw variklis syla tvarkingai,taciau kol vaziuoji ir apsukos apie2000 laikai,jei sustoji temperaturos rodykle krenta zemyn ir ganetinai greitai.termostatas keistas,temperaturinis daviklis tai pat.nebezinau kur daugiau ieskot slieku,anksciau rodykle stovedavo kaip ikalta,nesvarbu kiek salcio ar kaip stipriai sildomas salonas.galvoju ar negali but prapusta galvos tarpine,bet turetu pust zarnas????:@
Paciupink slangas iseinancias i radiatoriu ir jeigu jos nesyla,tai viskas tvarkoj su terostatu.Mes kai vaziavom zvejot i Suomija,teko pasnaust uzkurtoj masinoj,tai temperaturos rodykle nukrenta visai ir susali ant laisvu apsuku.Pradejus vaziuot,viskas tvarkoj.Gal ir tavojoj viskas tvarkoj,paprasciausiai neatkreipei demesio anksciau ar tokiu salciu nebuvo.
Tai ziema visada nukrenta,nebent is po ilgo vaziavimo,ir tai pastovejus nukrenta temperatura.Ir vietoj stovint sukelus apsukas dar sunkiai uzkaitinsi.Viskas cia normaliai yra :)
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
tai va butent kad neturi kristi,ir nekrisdavo anksciau,sakau gal termostatas pasitaike ne koks,nes siaip vaziuojan ok.salona sildo tai pat puikiai,jei galva butu manau pirmiausia ant salono syldimo jaustusi,antifrizo lauk nevaro ir nesimato kad burbuliuotu:o
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
Stebuklingas tavo auto,noreciau paziuret kaip nekrenta prie -20:o
Citatadikis parašė:
tai va butent kad neturi kristi,ir nekrisdavo anksciau,sakau gal termostatas pasitaike ne koks,nes siaip vaziuojan ok.salona sildo tai pat puikiai,jei galva butu manau pirmiausia ant salono syldimo jaustusi,antifrizo lauk nevaro ir nesimato kad burbuliuotu:o
Teks nauja termostata pirkt ;)
nei stebuklingas nei ka,tiesiog taip buvo,kitaip neieskociau kur cia kas ne taip.del termostato nebuvo idetas pats pigiausias bet ne orginalas,koks beje stovejo pries tai.:@
Taigi nesunku slangas i radiaturiu paciupint ir zinosi ar cia termostatas kaltas :)
Citatazuviss parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
Stebuklingas tavo auto,noreciau paziuret kaip nekrenta prie -20:o
Seip turi nukrist,netgi pavaziavus letai,apie 70km/h krenta,jei lauke -20 ar daugiau
Citataegariukas1 parašė:
Citatazuviss parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
Stebuklingas tavo auto,noreciau paziuret kaip nekrenta prie -20:o
Seip turi nukrist,netgi pavaziavus letai,apie 70km/h krenta,jei lauke -20 ar daugiau
prie -20 JEIGU susyla iki darbines temp apie 90,tai gal per pora valandu nukrenta iki kokiu 75 ir laikosi vietoje,nekalbu apie 2,0D;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Citatazuviss parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
Stebuklingas tavo auto,noreciau paziuret kaip nekrenta prie -20:o
Seip turi nukrist,netgi pavaziavus letai,apie 70km/h krenta,jei lauke -20 ar daugiau
prie -20 JEIGU susyla iki darbines temp apie 90,tai gal per pora valandu nukrenta iki kokiu 75 ir laikosi vietoje,nekalbu apie 2,0D;)
beje su chipu greiciau syla;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Citatazuviss parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
niekas ant 2,2 nekrenta,kiek kartu teko sedeti auto tai jei variklio temp apie 70-80 tai tiek ir buna nors ir ant tusciu dirba
Stebuklingas tavo auto,noreciau paziuret kaip nekrenta prie -20:o
Seip turi nukrist,netgi pavaziavus letai,apie 70km/h krenta,jei lauke -20 ar daugiau
prie -20 JEIGU susyla iki darbines temp apie 90,tai gal per pora valandu nukrenta iki kokiu 75 ir laikosi vietoje,nekalbu apie 2,0D;)
Vadinas eisiu naujo termostato ieskot,blogai su mano motoru:(:D
Prie dieseniu nei -20 salciu ant laisvu ar vaziuojant ant 1500rpm tempertatura krenta visiems dyzeliams. O del galvos - siaip kaip turejau 1,9TDI golfa su trukusia, tai temperatura tik kildavo
as nekalbu apie -20,iki 10 turetu laikyti norma. krenta ne per valanda o akimirksniu sustoji 30 sek.ir vsio per viena padala nukrito:|
siandien specialiai stebejau,, termometras rode -18,variklis buvo ikaites apie 70 laipsniu,stovejau apie pusvalandi strele temperaturos nei is vietos:)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
siandien specialiai stebejau,, termometras rode -18,variklis buvo ikaites apie 70 laipsniu,stovejau apie pusvalandi strele temperaturos nei is vietos:)
Lexusas mano jei lauke -20 ir iki 90 susiles buna, jei sustoji ir stovi ilgiau iri kazkur iki 70 nukrenta ir toliau jau ne, nors isjungus peciuka manau isvis nenukristu.
Corsa 1,7DI - krenta mazdaug iki 70 irgi prie tokio salco sustojus
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
siandien specialiai stebejau,, termometras rode -18,variklis buvo ikaites apie 70 laipsniu,stovejau apie pusvalandi strele temperaturos nei is vietos:)
turbut rodykle uzsikirto ;-)
Man temperatura sparciai krito prie -20 C ir zemiau. Uztenka sustot prie sankryzos, tai ir krenta. Iki kiek nukrenta, pasakyt negaliu, skale nesugraduota. Kai => -15C , viskas normalizuojasi. Autotoja pakomentavo kad taip normalu
Na mano Carina, stovedama, ant laisvu apsuku susila iki darbines temperaturos nepriklausomai kiek lauke, ar -20, ar -30, tik kai salciau ilgiau syla, aisku vaziuojant ora karstesni pucia, nei ilgiau pastovejus, bet temperatura niekada nekrenta. Tas pats ir su senuku camriu. (bet del avensiu nieko nzn, nes neturejau, cia jau jums geriau zinot kas ir kaip).
P.s. na o jei pagalvojus, tai nemanau, jog temperatura turi kristi, vis gi variklis tai dirba, vadinasi syla, vaziuojant kaip tik salta ora traukia, todel didesniu greiciu vaziuojant leciau ir isyla, nei vaziuojant letai (nekalbu apie vaziavima spaudziant iki dugno).
Skaitinejau volkswagen foruma, tai ten pastoviai skundziasi, kad net variklis nesyla kol nepradedi vaziuot, o ir pradejus reikia 20km prasukt ant apsuku, kad susiltu variklis, bet jei gerai pamenu buna ir isimciu.
Volvo savininkai taip pat skundziasi, kad ju D5 labai jau letai syla.
Citatakalava parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
siandien specialiai stebejau,, termometras rode -18,variklis buvo ikaites apie 70 laipsniu,stovejau apie pusvalandi strele temperaturos nei is vietos:)
turbut rodykle uzsikirto ;-)
Man temperatura sparciai krito prie -20 C ir zemiau. Uztenka sustot prie sankryzos, tai ir krenta. Iki kiek nukrenta, pasakyt negaliu, skale nesugraduota. Kai => -15C , viskas normalizuojasi. Autotoja pakomentavo kad taip normalu
turbut prišalo rodyklė:D
CitataAurimas parašė:
Na mano Carina, stovedama, ant laisvu apsuku susila iki darbines temperaturos nepriklausomai kiek lauke, ar -20, ar -30, tik kai salciau ilgiau syla, aisku vaziuojant ora karstesni pucia, nei ilgiau pastovejus, bet temperatura niekada nekrenta. Tas pats ir su senuku camriu. (bet del avensiu nieko nzn, nes neturejau, cia jau jums geriau zinot kas ir kaip).
P.s. na o jei pagalvojus, tai nemanau, jog temperatura turi kristi, vis gi variklis tai dirba, vadinasi syla, vaziuojant kaip tik salta ora traukia, todel didesniu greiciu vaziuojant leciau ir isyla, nei vaziuojant letai (nekalbu apie vaziavima spaudziant iki dugno).
Skaitinejau volkswagen foruma, tai ten pastoviai skundziasi, kad net variklis nesyla kol nepradedi vaziuot, o ir pradejus reikia 20km prasukt ant apsuku, kad susiltu variklis, bet jei gerai pamenu buna ir isimciu.
Volvo savininkai taip pat skundziasi, kad ju D5 labai jau letai syla.
na, pries tai tureta Carina II 2 L dieselis prie didesnio salcio neprikildavo iki darbines temperaturos, bet ir kritimo nepastebedavau.
Corolla verso 66kW D4D kazkaip temperaturos kritimo nepamenu, nepastebejau, taciau 93kW avensyje kritimas labai pastebimas. Bet jei kiti su siais varikliais turi ta pati efekta, dileriai irgi sako, kad normalu, tai gal ir normalu.
Beje, isilus salonui, kaip ir nebekrenta rodykle, reiskias kaip kazkas jau forume aiskino, tikrai variklis "saldomas" saloni nrisilusiu oru :-)
Anksciau turejau peugeot 2,1td,tas vietoj stovint kaisdavo:ovaziuojant norma budavo.Su avensiu teko pavaziuot gerus 15 km letai,tai temperatura nukrito iki mazdaug 60-70,stovint vietoj irgi krenta,bet aisku ne per kelias sekundes kaip cia rasoma
Aš taip pat pastebėjau, kad esnt didesniems šalčiams (<-20 C) sustojus prie sankryžos ar šiaip stovint krinta variklio temperatūra. Logiškai mąstant nesąmonė, tačiau šiandien paieškojau kur yra aušinimo skysčio temperatūros "dačikas". Vienintelis kurį radau buvo radiatoriaus viršuje... Tai vadinasi kai pradeda kilt temperatūros rodyklė prietaisų skydelyje, reiškia, kad atsidarė termostatas ir jau šyla "didysis ratas". Reiks pabandyt atjungt tą "dačiką" kai sušils variklis ir pažiūrėt ar tikrai ten tas apie ką galvoju. Tada visi kritimai ir tt suprantami, tik neaišku apie ką galvojo toyotos inžinieriai :D ;)
CitataUfO parašė:
Aš taip pat pastebėjau, kad esnt didesniems šalčiams (<-20 C) sustojus prie sankryžos ar šiaip stovint krinta variklio temperatūra. Logiškai mąstant nesąmonė, tačiau šiandien paieškojau kur yra aušinimo skysčio temperatūros "dačikas". Vienintelis kurį radau buvo radiatoriaus viršuje... Tai vadinasi kai pradeda kilt temperatūros rodyklė prietaisų skydelyje, reiškia, kad atsidarė termostatas ir jau šyla "didysis ratas". Reiks pabandyt atjungt tą "dačiką" kai sušils variklis ir pažiūrėt ar tikrai ten tas apie ką galvoju. Tada visi kritimai ir tt suprantami, tik neaišku apie ką galvojo toyotos inžinieriai :D ;)
As nesuprantu kas cia jums nuostabaus kad krenta. Atsakymas - dyzelis. Dyzelis dirbdamas laisva eiga isskiria l.mazai silumos. Uzdegt misini ne taip kaip benzine, pas dyzeli uztenka zymiai maziau kuro. Duodant dyzeliui apsuku degimo temperatura gaunasi kaip bezno. Darbe MB Sprinter - termostatas geras. priekis dengtas-nesusyla iki 90 nors tu ka prie salciu, taip pat krenta temperatura stovint. Kitas stebuklas Ford Transit 2007m - siam temperatura nekrrenta niekada, kad ir prie -27, nes jei nukrenta iki 80 isijungia automatiskai webasto, del to suknisto webasto automatinio jo sanaudos ziema buna ~16-17l, ypac dar jei pavazineji trumpais atstumais, o ir i klaipeda vaziuojant jis isijungia kas 5min, t.y kaip tik temperatura krist pradeda, nors ir uzkistas kortdonas uz priekio