Sveiki visi
Labai noreciau isgirsti patirti jei kas nors esate susidure su Toyota Avensis 2.2 DCat prapustos tarpines problema. Mane domintu tokie patarimai:
1. Ar tai daznai pasitaikanti problema ir kokios sio gedimo priezastys.
2. Siam gedimui atsitikus ar reikia tvarkyti cilindru bloka ir galva ar tai paprasciau sutvarkoma problema?
3. Kiek kainuoja toks remontas?
4. Ar sio gedimo netvarko Toyota garantinis?
5. Perkant automobili - kaip galima patikrinti ar tokia beda negresia?
Is anksto aciu visiems uz naudingus patarimus.
Yra visa tema sukurta apie prapusta tarpine, ten visi ir yra pasidaline patirtimi. Įtariu ir pas save tokią problemą, taigi teko pasidometi, bet neturiu dar vienareiksmes nuomones apie tai :) Tik supratau, kad remontas kainuoja nemažai, ypač jei yra skilus galva
CitataMantas29 parašė:
Sveiki visi
Labai noreciau isgirsti patirti jei kas nors esate susidure su Toyota Avensis 2.2 DCat prapustos tarpines problema. Mane domintu tokie patarimai:
1. Ar tai daznai pasitaikanti problema ir kokios sio gedimo priezastys.
2. Siam gedimui atsitikus ar reikia tvarkyti cilindru bloka ir galva ar tai paprasciau sutvarkoma problema?
3. Kiek kainuoja toks remontas?
4. Ar sio gedimo netvarko Toyota garantinis?
5. Perkant automobili - kaip galima patikrinti ar tokia beda negresia?
Is anksto aciu visiems uz naudingus patarimus.
1.50 ant50 2.pakeiti tarpine nuslifuoji galva,nebent pravaziuota be tasolo buvo daug km. 3.garaze apie 1200-1500lt.4.tvarko jeigu rida realiiki 150000km yra visi tech.aptarnavimai.5.galima patikrinti ar ji siuo metu yra,o ar bus ne:)
tipo yra prailginta garantija varikliui???:o
1. 50 and 50 tai reiskia, kad kas antram d-cat prapucia? ziaurokai
CitataRenis parašė:
1. 50 and 50 tai reiskia, kad kas antram d-cat prapucia? ziaurokai
50 ant 50 - arba prapūs, arba ne :)
girdejau, kad pucia iki feislifto tarpines, po lyg patobulintas dejo..
Man meistras sake kad tipo 2.2 varikliam labai daznai islenda sita problema, bet ar butent tik DCAT varikliams nezinau.Daznas variantas kad islenda ir garantiniu laikotarpiu.Gale naujesniu metu modeliuose isprsta si problema?Tipo 2.0 D4D patikimiausi, bet 85 kw mazokai ;)
jai kam reik turiu 2vnt 2.2d4d 100kw varikliukus pardavimui:)
Būtinai reikia patikrint ir bloko lygumą, ypač jei ilgai važinėta su prapūsta tarpine, ir esant reikalui šlifuoti ir jį.
pas toyotas su galvom tvarka tik 2.0 85kW varikliai, o d-cat ir 2,0 93kW abu turi tas bedas, kad laikas nuo laiko prapucia galva, kitaip tariant pucia tiems varikliams kurie jau ejo su grandine.
O idomu yra buve kam nors, kad kelis kart butu prapute ta tarpine. T.y ir po pirmo praputimo idejus ta modernizuota. Siaip teko matyt D-CAT'a su 350k rida