Prisiskaiciau informacijos apie biozydeli. Kad geras daiktas, nekencia aplinkai bei varikliui. Nereikia jokiu modifikaciju daryti.
Tai va gal kas bandete i avensi d-cat uzsipilti sito reikalo ?
Kazin kaip sureguotu variklis i tai? Neuzsilenktu purkstukai ar dar ? Nes dyzelio tai reikia labai gero sitam varikliui, o taip kas biodyzelis? Juk gerai butu vaziuoti pigiau ir dar plius kad kvepetu blynais o ne salera :)
Naudojant biodegalus, degimo kameros ir stūmoklio paviršiai labiau pridega. Dėl šių nuodegų blogiau perduodama šiluma, variklio šiluminis režimas taip pat blogėja. Ypač jos pavojingos purkštukams, nes, užsikimšus skylutėms, pasikeičia degalų srautų kryptis, blogėja išpurškimo kokybė. Todėl reikia reguliariai (bent kas antrą TA-2) purkštuvus išimti ir nuvalyti nuodegas, išvalyti purkštukų skylutes.
Sudilusiuose varikliuose arba tuose, kuriuose blogai sureguliuotas išpurškimas, biodegalai pro žiedus gali prasiskverbti į karterį. Patekę į variklinę alyvą biodegalai ar deginiai blogina jos kokybę. Atskiesta alyva praranda savo spalvą, pradeda putoti ir prasčiau tepa besitrinančius paviršiu
Lengvieji automobiliai su dyzeliniais varikliais dabar turi naujus katalizatorius arba suodžių dalelių filtrus, kurių gedimai, jeigu buvo naudojamas dyzelino mišinys su biologiniais net mažos koncentracijos – nuo 2 proc.– (!) priedais, neišvengiamai pasireikš po 100 000 km.
Biodyzelinas turi blogą savybę - neatskiestas tirštėja prie žemų temperatūrų.
Biodyzelio negalima naudoti žiemą. Jo nepila ir į žieminį kurą. Be to naudojant biodyzelį kuro filtrą rekomenduojama keisti ne rečiau kaip kas 5000 km. Nori kad kvepėtų blynais, pirk seną MB.
CitataEdgaras parašė:
Juk gerai butu vaziuoti pigiau ir dar plius kad kvepetu blynais o ne salera :)
Tai kad pigiau nebus. Skaičiau, atrodo, pagal Autobild atliktą tyrimą su biodegalais išeina maždaug 5 procentais brangiau dėl padidėjusių kuro sąnaudų.
Plius dar visa kitą, apie ką čia kolegos parašė, tad geriau apsieiti be blynų :)