variklis is salono puses ties sujungimo yra apsitepalaves,kokia tai butu tarpine galvos ar dangtelio?
Citatablack avensis parašė:
variklis is salono puses ties sujungimo yra apsitepalaves,kokia tai butu tarpine galvos ar dangtelio?
Jei aukstai prie dangtelio. tai dangtelio, o jei galvos tai mazdaug apie viduri variklio prasidetu tepalas. Bet geriau butu nuplauti senus tepalus ir paziureti pro kur atsiranda naujas.
greiciausiai danktelio nelabai tikiu kad pro galva
na as ir galvojau kad tai bus dangtelio tarpine, bet paprasciausiai norejosi isgirsti protingu zmoniu nuomones, reikes keiciant tepalus pasikeisti ir tarpine, manau kad siam varikliui sintetiniai tepalai yra jau per skysti taigi reikes pereiti prie pusiau sintetiniu.
sintetiniu tepalu yra ir didesnio klampumo, taigi nebutina taip jau greit nurasyt... Mano variklis prabeges 270 k km jau bus, vis dar sintetika pilu, taip kad geriau pasalint problema vietoj to kad teplus keist... Nes ir tie prasisunks. Nors siaip cia paciam jau sprest.
tepalai sintetiniai pilami iki 100000 po to pusiau sintetiniai iki 200000 paskui mineraliniai bent taip rekomenduoja. kam mest pinigus i bala ir pilt brangius tepalus jai auto saulelydis juk nesiruosi su tuom auto visa gyvenima vazineti. tinka ir mineraliniai jai laiku keiti tepala.
Is tikro geras klausimas... Kodel pirma sintetiniai, paskui pusiau, o tada mineralke? Tai priimtiniausias variantas, taciau sintetika visada bus geriau. Ir cia nesvarbu kiek planuoji vazinet su auto. Puse metu ar desimt metu. Geresne alyva efektyviau saugo nuo dilimo, mazina kuro sanaudas, ir t.t. Vienintelis dalykas kas rekomenduojama del sandarumo- klampumo didinimas- o sudetis... tik pagal kisene...
Citatapauliusul parašė:
tepalai sintetiniai pilami iki 100000 po to pusiau sintetiniai iki 200000 paskui mineraliniai bent taip rekomenduoja. kam mest pinigus i bala ir pilt brangius tepalus jai auto saulelydis juk nesiruosi su tuom auto visa gyvenima vazineti. tinka ir mineraliniai jai laiku keiti tepala.
is kur tu cia istraukei??? Jei ipilsi mineraline i 200k tai ir padarysi saulelydi auto. Neklaidink zmoniu
Tai daugeliui masinu LTU galima pilti nogrola i varikli, nes begusios virs 500t km........:D
Neteisinga nezinant sakyti, kad tepalas per skystas mano automobiliui. Teisinga yra pasikonsultuoti del klampesnio tepalo su tuo kas zino. Nepamirskite kad 10w40 nera tirstesnis darbineje temperaturoje uz 5w40.
Na jeigu yra noras nors siek tiek pratesti automobilio gyvenima, kuo senesnis automobilis tuo geresnius tepalus reikia pilti.Kuo variklis daugiau susidevejes reikia didinti tepalo klampuma ir nemazinti kokybes. Jei vaziuojate 5w30, pakeiskite i 5w40, po to i 5w50,10w50, jeigu jau visai jegos automobilio isseko i pusiau sintetini 15w50(10w40 yra pats ekonomiskiausias variantas kiap ir " vw golf III" nepasizymintis jokiomis iskirtinemis savybemis). Ir tai dar ne viskas pries pilant i varikli tikrai reiktu pasikonsultuoti su tuo kas zino, nes tie skaiciai 5w30, 5w40, 10w40 yra tik butaforiniai ir jie nelabai ka sako jeigu kalbame apie tepalo klampuma darbineje variklio temperaturoje t.y 80-100 laipsniu. Visa tai galioji tik tiems kuriems ne tas pats kas nutiks jo varikliui po 20-50kkm.
Kaip manotete kuris tepalas tirstesnis prie 100 lapsniu 0w30 ar 5w30.
paklausykit audriaus, kad apie tepalą, geriau apsiklaust, jei norite žinot kas geriau būtent jūsų varikliui. 0w30 ir 5w30 gali būt ir vienodo klampumo ;)
p.s. tema ne apie tai. Jei norim apie tepalus padiskutuot, tam yra kitos temos
as pilu pusiau sintetini ir masina prabegus 200 tk ir ir vaziuoju ir vargo nematau ir pinigineje dar keli litai susitaupo tepalas yra tepalas jis visviena tepa o jai susidevejusiai masinai ipilsi perskysta tepala tai bus per mazas slegis tepalo ir gali kaskur kur maziausiai patenka jo ir uzklynyti varikli. ziema skystas gerai o vasara ne kas
Citatapauliusul parašė:
as pilu pusiau sintetini ir masina prabegus 200 tk ir ir vaziuoju ir vargo nematau ir pinigineje dar keli litai susitaupo tepalas yra tepalas jis visviena tepa o jai susidevejusiai masinai ipilsi perskysta tepala tai bus per mazas slegis tepalo ir gali kaskur kur maziausiai patenka jo ir uzklynyti varikli. ziema skystas gerai o vasara ne kas
alyvos tepimo savybes ne "skystumas" apsprendžia. Pagal jūsų pasakymą , taip išeina, kad sintetinė alyva prie aukštesnių temperatūrų prasčiau tepa, negu mineralinė :)