Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: black avensis Įrašytas Kovas 01, 2012, 17:46:49 PM

Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: black avensis Įrašytas Kovas 01, 2012, 17:46:49 PM
variklis is salono puses ties sujungimo yra apsitepalaves,kokia tai butu tarpine galvos ar dangtelio?
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: arunaskeras Įrašytas Kovas 01, 2012, 17:52:53 PM
Citatablack avensis parašė:
variklis is salono puses ties sujungimo yra apsitepalaves,kokia tai butu tarpine galvos ar dangtelio?
Jei aukstai prie dangtelio. tai dangtelio, o jei galvos tai mazdaug apie viduri variklio prasidetu tepalas. Bet geriau butu nuplauti senus tepalus ir paziureti pro kur atsiranda naujas.
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: pauliusul Įrašytas Kovas 01, 2012, 23:49:03 PM
greiciausiai danktelio nelabai tikiu kad pro galva
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: black avensis Įrašytas Kovas 02, 2012, 15:49:36 PM
na as ir galvojau kad tai bus dangtelio tarpine, bet paprasciausiai norejosi isgirsti protingu zmoniu nuomones, reikes keiciant tepalus pasikeisti ir tarpine, manau kad siam varikliui sintetiniai tepalai yra jau per skysti taigi reikes pereiti prie pusiau sintetiniu.
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: fennix Įrašytas Kovas 02, 2012, 19:34:48 PM
sintetiniu tepalu yra ir didesnio klampumo, taigi nebutina taip jau greit nurasyt... Mano variklis prabeges 270 k km jau bus, vis dar sintetika pilu, taip kad geriau pasalint problema vietoj to kad teplus keist... Nes ir tie prasisunks.  Nors siaip cia paciam jau sprest.
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: pauliusul Įrašytas Kovas 02, 2012, 21:34:16 PM
tepalai sintetiniai pilami iki 100000 po to pusiau sintetiniai iki 200000  paskui mineraliniai bent taip rekomenduoja. kam mest pinigus i bala ir pilt brangius tepalus jai auto saulelydis juk nesiruosi su tuom auto visa gyvenima vazineti. tinka ir mineraliniai jai laiku keiti tepala.
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: fennix Įrašytas Kovas 02, 2012, 23:34:29 PM
Is tikro geras klausimas... Kodel pirma sintetiniai, paskui pusiau, o tada mineralke? Tai priimtiniausias variantas, taciau sintetika visada bus geriau. Ir cia nesvarbu kiek planuoji vazinet su auto. Puse metu ar desimt metu. Geresne alyva efektyviau saugo nuo dilimo, mazina kuro sanaudas, ir t.t. Vienintelis dalykas kas rekomenduojama del sandarumo- klampumo didinimas- o sudetis... tik pagal kisene...
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: Modka Įrašytas Kovas 02, 2012, 23:58:56 PM
Citatapauliusul parašė:
tepalai sintetiniai pilami iki 100000 po to pusiau sintetiniai iki 200000  paskui mineraliniai bent taip rekomenduoja. kam mest pinigus i bala ir pilt brangius tepalus jai auto saulelydis juk nesiruosi su tuom auto visa gyvenima vazineti. tinka ir mineraliniai jai laiku keiti tepala.
is kur tu cia istraukei??? Jei ipilsi mineraline i 200k tai ir padarysi saulelydi auto. Neklaidink zmoniu
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: GALLANT Įrašytas Kovas 03, 2012, 00:18:03 AM
Tai daugeliui masinu LTU galima pilti nogrola i varikli, nes begusios virs 500t km........:D
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: audrius Įrašytas Kovas 03, 2012, 08:30:52 AM
Neteisinga nezinant sakyti, kad tepalas per skystas mano automobiliui. Teisinga yra pasikonsultuoti del klampesnio tepalo su tuo kas zino. Nepamirskite kad 10w40 nera tirstesnis darbineje temperaturoje uz 5w40.

Na jeigu yra noras nors siek tiek pratesti automobilio gyvenima, kuo senesnis automobilis tuo geresnius tepalus reikia pilti.Kuo variklis daugiau susidevejes  reikia didinti tepalo klampuma ir nemazinti kokybes. Jei vaziuojate 5w30, pakeiskite i 5w40, po to i 5w50,10w50, jeigu jau visai jegos automobilio isseko i pusiau sintetini 15w50(10w40 yra pats ekonomiskiausias variantas kiap ir " vw golf III"  nepasizymintis jokiomis iskirtinemis savybemis). Ir tai dar ne viskas pries pilant i varikli tikrai reiktu pasikonsultuoti su tuo kas zino, nes tie skaiciai 5w30, 5w40, 10w40 yra tik butaforiniai ir jie nelabai ka sako jeigu kalbame apie tepalo klampuma darbineje variklio temperaturoje t.y 80-100 laipsniu. Visa tai galioji tik tiems kuriems ne tas pats kas nutiks jo varikliui po 20-50kkm.
Kaip manotete kuris tepalas tirstesnis prie 100 lapsniu 0w30 ar 5w30.
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: NNZ Įrašytas Kovas 03, 2012, 12:12:07 PM
paklausykit audriaus, kad apie tepalą, geriau apsiklaust, jei norite žinot kas geriau būtent jūsų varikliui. 0w30 ir 5w30 gali būt ir vienodo klampumo ;)

p.s. tema ne apie tai. Jei norim apie tepalus padiskutuot, tam yra kitos temos
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: pauliusul Įrašytas Kovas 08, 2012, 22:42:19 PM
as pilu pusiau sintetini  ir masina prabegus 200 tk  ir ir vaziuoju ir vargo nematau ir pinigineje dar keli litai susitaupo tepalas yra tepalas jis visviena tepa o jai susidevejusiai masinai ipilsi perskysta tepala tai bus per mazas slegis tepalo ir gali kaskur kur maziausiai patenka jo ir uzklynyti  varikli. ziema skystas gerai o vasara ne kas
Pavadinimas: variklio tarpine
Parašė: Avensis t22 Įrašytas Kovas 09, 2012, 00:24:13 AM
Citatapauliusul parašė:
as pilu pusiau sintetini  ir masina prabegus 200 tk  ir ir vaziuoju ir vargo nematau ir pinigineje dar keli litai susitaupo tepalas yra tepalas jis visviena tepa o jai susidevejusiai masinai ipilsi perskysta tepala tai bus per mazas slegis tepalo ir gali kaskur kur maziausiai patenka jo ir uzklynyti  varikli. ziema skystas gerai o vasara ne kas
alyvos tepimo savybes ne "skystumas" apsprendžia. Pagal jūsų pasakymą , taip išeina, kad sintetinė alyva prie aukštesnių temperatūrų prasčiau tepa, negu mineralinė :)