MARTYNAS rašė:
Vaziuojant vairas pradeda purtytis, apsukos apie 2 padangos tvarkoj po kiek laiko greiciau pavaziavus praeina. Gal kas esat susidure?
Daugiau info reikia, smulkiau aprašyk koks greitis( jaučiu kažkur apie 110 km/h), kada ratai kokie keisti buvo- nebuvo(gal neseniai užsidėjai žieminius).
Jei prieš atsirandant purtymui buvo keisti ratai - tikimybė, kad viskas dėl važiuoklės- atkrenta.
man buvo taip per salcius ir kai keliai snieguoti, poto viskas susitvarke ir dabar vaziuoja puikiai
dekui mind uz iniciatyva. jo vaziuojant greitai jauciasi bet ir greitejant buna . cia ir keistumas kad labai nevienodai. siandien nuo simto kazkur pasijaute purtymas. ir stabdant smarkiau jauciasi.padangos pakeistos bet su vasarinem neteko vaziuoti nes neseniai isigijau, suvedimas padarytas.
Gali būt daug priežasčių, išvardinsiu kelias galėsi pasitikrint:
1. Ratlankiai, kurių centrinė skylė per didelė- neišsicentruoja ratas
2. Sulankstytas ratlankis.
3. Bloga padanga.(kartais vizualiai nesimato)
4. Nepriveržtas ratas :)
Gali pabandyt galinius ratus ant priekio pakeist- matysi koks rezultatas, na tada žinosi tiksliai kas kaltas, juk visi ratai negali būt blogi.
Patikrink stabdžių diskus.
dekui uz info . ziuresim
na pirmiausia paziurek ar nera purvo, sniego apnasu vidineje ratalanio puseje, tia isbalansuoja ratus ir gaunasi drebejimas ypatigai kada daug purvo ar sniego, isvalyk ir bus oky
man panašiai buvo su Espace irgi galvojau ,kad ratai,keitinėjau nepadėjo pasirodo vidinė granata buvo parėjusi:(. iki 100 viskas gerai,o toliau kratėsi, atleidus gazą kratymasis dingdavo
Man tai buvo su Fiat padangos guzuotos:) tai kaip valdas sake paiekus 100 maziau net jau musdavo vaira:)
man taip buvo kaip prilipo sniego is vidines puses, paskui dar jautesi kazkokia vibracija nuo 110 kazkur, ir vaziuojant ir stabdant, bet dabar jau nera.
Man taip budavo su lanceriuku. Tai gale pasrode kad padangos guzuotos. ir seip kaip suvedimas ?
Na vistiek greičiausiai kažkas su padangom ar ratlankiais turėtų būt, jei važiuojant taip daros, reikėjo dar kartą padangas permontuot pabandyt ir sukeist galą su priekiu
man buvo atvejis irgi, tai gali but dar stabdziu diskai. Turejau tokia beda su VW passatu, pasikeiciau ir ok.
Nors labai dziaugiuos atsikrates taburetes
Sveiki,man kazkas panasaus darosi,su padangom ir diskais viskas ok! Pradedant begetis pirma,o daugiau antra pavara tai jauciasi toks vibravimas,tiesiog pacios masinos.Vaziuojant dideliu greiciu arba riedant ant laisvo viskas tvarkoje.Gal kas buvote susidure su tokia problema,ar siaip zinote kame reikalas. Laukiu pagalbos.Aciu:(:(
Variklio pagalves matyt reiktu patikrint ir vidines granatas.
man irgi pradejo vibruoti isibegejant,tai radau galine pagalve itrukusia.pakeisiu paziuresiu ar kas pasikeis:(
Na jeigu sitie gedimai,tai kaip galeciau isitikinti ar patikrinti konreciau del tu vid.grenatu ar pagalviu,gal zinote jei ka,kiek jos kainuoja(2001 Avensi. 1.8VVT-i) .acu is anksto
Centrinė skylė per didelė, turėtum dėti tokias "šaibas". Melgoje jas tekina pagal kliento išmatavimus, man padarė nes Picnicui ta payti situacija buvo.
patikrinti galima pasikelus ir apziurejus.pagalve kainuoja 50 litu jei is lauzyno.jei is parduotuves tai neprotingai brangiai:)
Na o sita vidine grenata kiek galetu kainuoti? (nes as save visada nuteikiu pciam blogiausiam atvejui :)
CitataGR parašė:
Na o sita vidine grenata kiek galetu kainuoti? (nes as save visada nuteikiu pciam blogiausiam atvejui :)
Paskutiniu metu nesidomejau... siaip tam yra daliu parduotuves...
bet pobrangios...
Su naujom kaip ir aisku butu,bet gerai butu suzinoti padevetu (lauzyno) kainas ,gal kam teko dometis,kad tureciau bent orentacine kaina pries ieskant.
tai kai tau reikės keist tada ir klausk kainų, kam protą apkraut tu okuom nereikia, jei keisi tada ir spręsi ar dėvėtą ar naują imt. ;) Kai ieškosi tai ir sužinosi kokios kinos gi ne viena parduotuvė pardavinėja.
Variklio pagalves tikrinau,ok! O kaip galeciau patikrinti tas vidines grenatas,geros jos ar i pabaiga eina(siaip traskejimu ar kokiu uzimu nera)
ziurau cia visiems bedos su vairo drebejimu :) pas mane vaziuojant jauciasi stabdymas ir vairas siektiek dreba greiciau vaziuojant, stabdant labiau dreba. kartais nesijaucia nei stabdymo nei drebejimo, pastabdzius vel drebet ima. Kaladeles jau i pabaiga. Kazin pasikeitus kaladeles issisprestu beda ar jau ir diskam amen? gal kas pirkot priekinius stabdziu diskus? ar labai brangus?
Man su diskais taip pat buvo bedos,bet nutekino juos ir baigesi drebejimas stabdant,nutekinimo kaina 1vnt nuo 25 iki 30 lt. bet automatiskai reikia keisti ir kaladeles nors ir apynaujos buvo,bet taip reikia. kaladeliu priekiniu komlektas nuo 45lt iki 95lt,priklauso nuo metu,na ojeigu keisi naujus diskus tai vieno priekinio kaina apie 78lt.cia manau pigiausias varijantas kuri man siule,bet manau yra ir brangesniu. Bet mano bedos manau yra su vidinemis grenatomis bet nezinau kaip jas patikrinti ar jos jau eina i pabaiga ar ne,gal kas zinot kaip? Dekui
nu kaip tu jas gali patikrint , tik išėmus, o jei jau ardysi tai tik keisti.
O blinn... Ka padarysi,reiks vazinet kol vaziuojant jau suprasiu kad tikrai grenatoms galas. Dekui uz patarimus;)
siaip granata gali patikrinti pakelus masina ir su pirma pavara prauk rata jeigu ji bloga tai girdesis traskejimas, taip patikrink abi puses, bet siaip turetu girdetis traskejimas vaziuojant susukus vaira pries vasara keiciausi tai tekstaroj mokejau jei neklystu apie 150lt uz japoniska.
Ar pasikeitus vidines granatas problema issisprende?
Pas mane ta pati problema. Kai apsukos nuo 2 iki 2.2 masina vibruoja. Virs 2.2 vibracija dingsta.
ne granatose cia problema yra
gali but kad ratai nesubalansuoti,vat ir visa problema.:)
gal kas gali parasyt nr kur tekina stabdziu diskus Kaune. Ir ar verta juos tekinti nes gali trukti, mesos tai neperdaugiausiai ten bus ir like.
Ar pavyko surasti problemą???Pas mane tas pats tarp 90-100km/h
Ratai visi subalansuoti,kame problema?:(
Citatasinglas parašė:
Ar pavyko surasti problemą???Pas mane tas pats tarp 90-100km/h
Ratai visi subalansuoti,kame problema?:(
gal lieti ratai?
CitataAndrelis parašė:
gal kas gali parasyt nr kur tekina stabdziu diskus Kaune. Ir ar verta juos tekinti nes gali trukti, mesos tai neperdaugiausiai ten bus ir like.
Gamintojas nurodo min stori koks gali buti, pamatuoji ir viskas aisq, ar beverta tekint ar ne. (dazniausiai manau ne).
ne ratai ne lieti...
Stabdziu disku nenuiminejai?
Citatasinglas parašė:
Ar pavyko surasti problemą???Pas mane tas pats tarp 90-100km/h
Ratai visi subalansuoti,kame problema?:(
Tikriausiai centrinė skylė per didelė, reikėtų pamatavus ištekinti "šaibas". Pas manę Picnice buvo ne originalūs ratlankiai, tai Melgoje ištekino. O turėjau Opeliuką tai be "šaibų" irgi vairas tuose ribose ( 90-100km/h) purtydavosi.
Pavasari, kiek teko girdet, daugeliui si beda atsiranda. Keliai ir duobes daro savo... Ypac jei diskai lieti ir zemo profilio padangos uzdetos...
Citataketvirtasis parašė:
Citatasinglas parašė:
Ar pavyko surasti problemą???Pas mane tas pats tarp 90-100km/h
Ratai visi subalansuoti,kame problema?:(
Tikriausiai centrinė skylė per didelė, reikėtų pamatavus ištekinti "šaibas". Pas manę Picnice buvo ne originalūs ratlankiai, tai Melgoje ištekino. O turėjau Opeliuką tai be "šaibų" irgi vairas tuose ribose ( 90-100km/h) purtydavosi.
Tai tos šaibos kiek suprantu tik lietiems diskams reikia tekint. O paprastiems skardinukams? Nes neradau or. disku ir teko nupirkt nuo Golfo IV. Tai kazkaip idomiai irgi buvo, bet gal uzteks tik isbalansuot. Ten IV golfo gal pora mm didesnes, bet ar turi tai itakos, nes faktiškai su veržlėmis prisisuka ir išsicentruoja?
na matau cia daug klausymu ir neaiskiu atsakymu...taigi vairas nedreba del granatu kaltes.kam idomu ar sveikos granatos,tai labai paprasta.jei vaziuojant tiesiai,nesukinejant vairo jau girdisi traskesys,dai gali but vienos ar kitos puses vidine granata,siaip garsas jau ypatingai nemalonus,tad ausu itempus kad isgirst ,nereikia....na jei traska susukus vaira,tai jau granata irgi,ti ne vidine,bet lengviau nustatyt kurios puses.nes susukus vaira apkrovimas pareina ant tos puses tai ta ir traska.na aisku manau....kas toliau del stabdziu disko tekinimo...tai faktiskai nevarkit ir neieskokit kas tai daro.dazniausiai ten jau nebera mesos.o jei koks gaidys sako,kad nutekins,tai tik nori is jusu uzdirbt dar koki lita kita,siaip [po to aisku pagerejimas pasijaus,bet itin trumpalaikis,tad verta iskart ieskot nauju disku ir nauju kaladziu aisku,neziurint apynaujes jos ar ne....siaip disku amzius apie 90000km anot gamintoju...na o drebant vairui siaip vaziuojant,tai visu pirma issibalansuokit ratus gerai...jei nepedes,keiskit masina:))))
Del granatu oi kaip dar dreba... bet ne visada... man buvo del granatos taip vaira lauze i viena puse, kad vos nulaikyt ejo... cia tu neteisus...
Drebet ir del daugiau priezasciu gali...
nesubalansuoti ratai
svareliai didesni nei 20-30 gramu.
siaip diskai kreivi (nesvarbu, kad issibalansuoja)
netolygiai nudilusios padangos (pvz kvadratines)
neiscentruotas ratlankis (nera centravimo ziedu)
Kreivi stabdziu diskai
dar variantas man buvo-kreivai uzdeti stabdziu diskai(pasirodo imanoma)
dar kaip paaiskinau granatos
dar dabar mastau del atraminiu guoliu ar galetu...
ne nu tai jau cia atsiprasau:)))tai neaisku iki kokios stadijos tu su ta granata davarei:)))cia zinai istikruju drebet gali aisku ir del to jog ratai nuo vezimo ir aplamai kada jau nebezinai kas dar sveika masinoj,o kas ne....cia as kalbejau apie normalu vairo drebejima,kai viskas atrodo masinoje daugmaz tvarkinga....pats esu vazinejes ir su vidinem ir ne su vidinem granatom blogom....susukus tai jau aiskai jauciasi traskesys,bildeasys,cia jau net nekyla klausimu apie tai kas gali buti vairui....o vidines granatos tai irgi bildesys,nzmoniskas bet kad per vaira kirstu tai jau taip nera....na zodziu ka noriu pasakyt,tai,kad del granatu jeigu bus kazkokia problema su vairu,tai jau kai iki to daeis,tai tikrai suprasi,kad su granatomis yra problemos,nes kad davaryt tiek,kad drebetu vairas,tai cia dar daug anxciau neapsikesi triuksmo skleidziamo ir ieskosi tame bedos sprendimo....gal ir aiskiai isdesciau minti?:)))o jei ne tai tegul labiau patyre papildo:)))svarbu,kad kitiem geriau ir aiskiau butu:)
Kad dreba vairas ir visa auto dreba,kai susitvarkysiu butinai parasysiu problema,manau sia savaite gal rasiu laiko.IKI MALONAUS ;)
Na kaip ar susitvarkei sia problemele? Jei taip tai, kas kaltas buvo? Pas mane taip pat dreba, servise nustate, kad vidines granatos suejusios del to ir drebejimas yra.
Citatamind parašė:
Gali būt daug priežasčių, išvardinsiu keles galėsi pasitikrint:
1. Ratlankiai, kurių centrinė skylė per didelė- neišsicentruoja ratas
2. Sulankstytas ratlankis.
3. Bloga padanga.(kartais vizualiai nesimato)
4. Nepriveržtas ratas :)
Prideciau dar viena punkta,
5. netolygiai vienodai pripustos padangos.
Siandiena isitikinau pats, kad 90-100 ir daugiau km/h velniai soka ant vairo. Vienas buvo pripustas 3 du 2,8 ketvirtas 2,5. Balansavo, "pripute" ir dejo ratus Kaune, sumokejau 50 lt ... (nerodysiu si karta pirstu i juos :@)
Dabar issibegejau 130 km/h ir jokiu problemu. Tad .......................
Visiems sekmes :)
netolygiai pripūstos padangos gali traukti vairą į šoną,bet tik ne drebėti.pats rašei,kad išbalansavo.reiškia nuo ratlankių vidinės pusės nuvalė pridžiuvusį purvą,subalansavo,pripūtė. pas mane kažkada buvo vienoj 1,2 ,kitoj 1,8 ,kitose norma.jokio drebėjimo.oro kiekis padangoje drebėjimui įtakos neturi.(nebent padanga visiškai tuščia ar pustuštė)
Nezinau, nieko jie nekrapste... Svarbu issisprende ir siuo metu esu labai patenkintas savo masiniuku. Linkiu ir jums to paties :)
CitataMariukstis parašė:
Citatamind parašė:
Prideciau dar viena punkta,
5. netolygiai vienodai pripustos padangos.
Siandiena isitikinau pats, kad 90-100 ir daugiau km/h velniai soka ant vairo. Vienas buvo pripustas 3 du 2,8 ketvirtas 2,5. Balansavo, "pripute" ir dejo ratus Kaune, sumokejau 50 lt ... (nerodysiu si karta pirstu i juos :@)
Dabar issibegejau 130 km/h ir jokiu problemu. Tad .......................
Visiems sekmes :)
kokie ratai/ padangos ,kad 2,8 reik inpust ?
aha ir man idomu kas cia per ratai?pas mane pagal gamintoja kaip priklauso 15-195-65...tai rekomendacinis lipdukas dar likes,kad padangose po 2.4-2.5 baro turi buti,cia gale siek tiek daugiau.jei matuot atmosferais tai butu 2.3 ir 2.4 mat biski skiriasi...o siaip kazkada jaunysteje teko padirbet ratu montavime,tai paprastai apie 2.2 varydavom:)))na o 2.8 tai cia gal kokie 17-likiniai ratai...o siaip kas del vienodo slegio,tai be abejo jis ytakos turi ir ne tik,kad vienodas,bet dar ir reikalingas spaudimas kad butu....na kazin ar cia ka naujo pasakiau?:))))bet ka gali zinot yra juk zmoniu neismananciu kaip vienas diedukas atejes padangu pirkt pareiske,kad jam reikia padangu audi 100 baltos spalvos masinai:)))))taigi taigi ....
Manieji nieko ten mandraus neturi 205/60 R15 naujos nokian padangos, nauji lieti diskai. Maniau blogai istekino ziedus, bet kai pripuciau visus 2,3 atrodo nesipurto tas vairas. Isibegejes 130 nepajutau, nors trumpa ruoza lekiau, bijojau pakliuti ;) Manau mano atvejo atsakymas yra paprastas, dirba jaunuoliai, kurie matyt nelabai zino savo darba arba nesuvokia siu laiku darbo vertes...
Sveiki,pagaliau išsprendžiau drebėjimo problemą,pasikeičiau paprastus ratus su žieminėmis padangomis į lietus su vasarinėm ir viskas išsisprendė :D .Matomai taip jie man ir balansavo žiemai ratus,nuo dabar visada stovėsiu šalia ir stebėsiu kaip balansuoja ;)
SU ŠVENTËM!!!
Citatasinglas parašė:
Sveiki,pagaliau išsprendžiau drebėjimo problemą,pasikeičiau paprastus ratus su žieminėmis padangomis į lietus su vasarinėm ir viskas išsisprendė :D .Matomai taip jie man ir balansavo žiemai ratus,nuo dabar visada stovėsiu šalia ir stebėsiu kaip balansuoja ;)
SU ŠVENTËM!!!
Ne balansavime esmė- greičiausiai ratlankis bus lenktas arba padanga su defektu. 100%
Gali pabandyt priekį su galu sukeisti, jei dings drebėjimas, tada dėk po vieną ratą ant priekio ir rasi blogą, tada apžiūrėk atidžiai, turėtum rasti defektą.
na ,kad stovet ir ziuret,dar reikia ir suprast kas kaip ir kodel daroma....pasakysiu viena paprasta ir esmini dalyka i ka reiktu ziuret jei jau ziurit....taigi daugelis balansuotoju zinodami vairuotoju ne itin dideli isprusima siuo klausimu,nenoredami per daug vargt,o gal taupydami svarelius,pries balansuodami nustato diesne leistina paklaida ant balansavimo aparato...esme yra ta,kad jei nustatai paklaida 5 gramu,tai rata tau ir rodis kaip gerai isbalansuota.balansuotojas sutaupys ant svareliu.vietoj kaip pavizdys 20gr uzdedamas 15 gr svareli ir panasiai.paklaida galima nustatyt ir didesne dar,cia viskas nuo saziningumo priklauso....siaip turi but nustatyta paklaida 0gr.tada jau niekur nedingsi ir turesi ypatingai tiksliai ir sudet visus tuos reikiamus svarelius....ir itin tiksliai...taigi nezinau kiek kas kaip sukciauja,bet tokia galimybe yra....tad ziuredami kaip atliekamas darbas zinokit i ka ziuret.sekmes visiems auditoriams:)
Aciu oscar666, labai vertingi patarimai
prasom MUZIKANTAS ner uz ka...muzikantas muzikantui visada pades:)))na tiksliau melomanas ne muzikantas,susireiksminau biski:))))