Sveiki,
Kaip sako beda po viena nevaiksto. Buvo blogai su stabdziais, susitvarkiau. Tai dabar bevaziuojant draugei i gimtine truko (bent jau taip atrodo ) pagrindinis dirzas. Tai dabar noreciau isgirst, kontaktiniu duomenu geru meistru kurie darbuojasi Kaune. Ir ne uz kosminius pinigus apsiimtu suremontuot viska. Zinau kad tai kainuos nemazai, bet ieskot kur pigiau vistiek norisi.
P.S. Toks vienas klausimas iskilo, dabar kai ivyko visas sitas marazmas, kumstelinio velenelio skyvas pramuso ta plasmasine apsauga ir dabar styro koks 2cm i sona paejes, ar cia galejo varztas atsisukt ir nuluzt? Pasidalinkit savo mintim kam yra teke susidurt su panasia situacija.
Lauksiu pamastymu del to skyvo isejusio ir kontaktu del meistro. Dekui is anksto
Pasiteirauk šrotuose kiek kainuoja kitas variklis.
CitataVaimodestas parašė:
Sveiki,
Kaip sako beda po viena nevaiksto. Buvo blogai su stabdziais, susitvarkiau. Tai dabar bevaziuojant draugei i gimtine truko (bent jau taip atrodo ) pagrindinis dirzas. Tai dabar noreciau isgirst, kontaktiniu duomenu geru meistru kurie darbuojasi Kaune. Ir ne uz kosminius pinigus apsiimtu suremontuot viska. Zinau kad tai kainuos nemazai, bet ieskot kur pigiau vistiek norisi.
P.S. Toks vienas klausimas iskilo, dabar kai ivyko visas sitas marazmas, kumstelinio velenelio skyvas pramuso ta plasmasine apsauga ir dabar styro koks 2cm i sona paejes, ar cia galejo varztas atsisukt ir nuluzt? Pasidalinkit savo mintim kam yra teke susidurt su panasia situacija.
Lauksiu pamastymu del to skyvo isejusio ir kontaktu del meistro. Dekui is anksto
pasidomek ka Dizrida pasiulytu
Jei pas tave paprastas variklis be tubinos, tai tokiai paciai masinai man buvo trukes dirzas, sulankste voztuvus ir, kas blogiausia, subyrejo paskirstymo velenelis. Vien uz veleneli srote prase 1000 pinigu, tai nusispjoviau, uz 1200 nusipirkau varikli ir pakeiciau, po pusmecio masina isvaziavo i Afrika. Tokia mano trukusio dirzo istorija.
tai va kad pas mane D-4D 2.0L turbo dyzelis. Ir kad velenelis bus luzes jau dabar matau, nes jis pramuse apsauga, ir styro lauke, gali su pirstu ji stumdyt.
Ir pakolkas kiek skambinau be 3000 Lt gali tekt paklot :)
siulyciau kita motora nupirkt nereikes 3000lt.
CitataVaimodestas parašė:
tai va kad pas mane D-4D 2.0L turbo dyzelis. Ir kad velenelis bus luzes jau dabar matau, nes jis pramuse apsauga, ir styro lauke, gali su pirstu ji stumdyt.
Ir pakolkas kiek skambinau be 3000 Lt gali tekt paklot :)
Kiek esu domėjęs, tai kitas Avensio mataras 1k evro. Mano kolega tvarkėsi netikros mašinos (Ford Focus) motorą poto keikėsi ilgai nes remontas atsėjo daugiau nei du kart brangiau nei kitas (šrote motoras). Ir dar jam buvo pikta, kad rezultatas gavosi ne koks ir tas kitas motoras kažkoks kokybiškesnis (naujesnio tipo) ir jam būtų labai tikęs.
parasyk kepuriai jai reikes motoro man atrodo turi ir nebrangiai
pas mane yra d4d galva su veleneliais bet be vostuvu
Citataalonzzo parašė:
pas mane yra d4d galva su veleneliais bet be vostuvu
Kiek nori uz galva Alonzzo ?
400lt
861243703 Valdas, serviso savininkas, jie pastoviai užsivertę tvarko variklius ir toyotų labai dažnai būna. Tvarko ne tik variklius bet ir važiuoklę. Kainos tvarkymo labai geros.
Tai va. susiradauy meistra. Ir kai atkele galva, tai oj oj kas pasimate. Pasirodo pirmas tepalo padavimo kanalelis ar uzsikimso ar kas, ir nebebuvo tepalo. Tai taip smagiai uzsivirino velenas su korpusu, kad isspjove skyva lauk. Tai dabar laukia daug pinigu kainuojantis Kapitalinis remontas. Kaip seksis butinai parasysiu :) visiems dekui uz numeriukus.
Nesmagu. Sėkmes remontuojant. Lauksime naujienų.
Įdomu ar galima vizualiai apžiūrėjus ivertinti pagrindinio diržo būklę. Ar reikia jį nuimti diržą? Klausiau vienam servise ar ivertintų būklę , atsakė neigaimai, siūlo iškart keisti ir žiūrėti. Pas mane užklijuotas lipdukas su užrašu : Timing Belt Replacement 136000. Pagal lipduką jau prabėgo apie 40000 km. Kai žmogui nutiko tokia bėda , tai susimasčiau ar tikėti šiuo lipduku. Pardavėjas tikino, kad nekeisk diržo.
Po 40000km ridos ant dirzo dar turi matytis markiruote dazyta.
Citataarturas1980 parašė:
Nesmagu. Sėkmes remontuojant. Lauksime naujienų.
Įdomu ar galima vizualiai apžiūrėjus ivertinti pagrindinio diržo būklę. Ar reikia jį nuimti diržą? Klausiau vienam servise ar ivertintų būklę , atsakė neigaimai, siūlo iškart keisti ir žiūrėti. Pas mane užklijuotas lipdukas su užrašu : Timing Belt Replacement 136000. Pagal lipduką jau prabėgo apie 40000 km. Kai žmogui nutiko tokia bėda , tai susimasčiau ar tikėti šiuo lipduku. Pardavėjas tikino, kad nekeisk diržo.
Diržas kaip tepalas atėjo laikas ir keiti nežiūrint į jo būklę. Jei nesi jo keitęs, geriau pakeisk.
CitataVaimodestas parašė:
Tai va. susiradauy meistra. Ir kai atkele galva, tai oj oj kas pasimate. Pasirodo pirmas tepalo padavimo kanalelis ar uzsikimso ar kas, ir nebebuvo tepalo. Tai taip smagiai uzsivirino velenas su korpusu, kad isspjove skyva lauk. Tai dabar laukia daug pinigu kainuojantis Kapitalinis remontas. Kaip seksis butinai parasysiu :) visiems dekui uz numeriukus.
Na čia ir naujas diržas nebūtų atlaikęs.
Citatavaldasantonis parašė:
Na čia ir naujas diržas nebūtų atlaikęs.
Taip jau tikrai, kad nebutu dirzas atlaikes. Kaip sake meistras reikia atsargiai su tepalais tiems D-4D varikliams. Nes pagrinde galejo del prasto tepalo uzsikist kanalas tepimo. Butinai padarysiu nuotrauku ir ikelsiu, kad parodyt kaip visas tas mazgas smagiai atrodo.
CitataVaimodestas parašė:
Citatavaldasantonis parašė:
Na čia ir naujas diržas nebūtų atlaikęs.
Taip jau tikrai, kad nebutu dirzas atlaikes. Kaip sake meistras reikia atsargiai su tepalais tiems D-4D varikliams. Nes pagrinde galejo del prasto tepalo uzsikist kanalas tepimo. Butinai padarysiu nuotrauku ir ikelsiu, kad parodyt kaip visas tas mazgas smagiai atrodo.
Visiems varikliams nereikia gailėti gero tepalo, visuose yra tepalo kanalai.
man rimti meisteriai sake, kad dirzai keiciami kas 50kkm, arba kas 5 metai. geriau profilaktika, nei ,,cheomoterapija,, :)
Citatahaplitas parašė:
man rimti meisteriai sake, kad dirzai keiciami kas 50kkm, arba kas 5 metai. geriau profilaktika, nei ,,cheomoterapija,, :)
kitaiskas gal ir taip,originalas kas 105000km arba 7metai
Labas naktis visiems,
Na stai pagaliau vel Toyota gyva. Kisene teko tikrai nemazai papurtyt. Bet kaip sakoma, dabar tik priziuret ir vaziuot ir vaziuot su ja. Kaip vaziuojasi po remonto parasysiu padares apkatke :)
Remonta atliko meistras Andrius is Panemunes. Kaunas. Jei kam reikes numeriuko rašykit.
pas mane yari tai grandine o grandine tai masinukas tiek nelaikysB)
http://www.automobiliuremontas.lt/wp-content/uploads/2011/09/foto_paskirstymo.jpg pradejo cypti dirzo laikiklis nuotraukoj CAMSHT, cia jau kazkas rimta ar ne?
Čia velenėlio dantratis ir jis nelabai gali cypti.