jusu nuomone. ka zinot ? ka girdejot ? pliusai minusai ir t.t.
zinau, kad nesunkiai galima 81kW pakelt iki 95kW, sukimo momenta iki 50 ir daugiau nM. gan nebrangiai galima paciam nusipirkti chip'a siam modeliui, nes tie universalus, kur tinka daugumai yra visiskas sudas. dar daug kas priklauso nuo meistro ziniu.
dar girdejau, kad sitie varikliai tam netinka. o apskritai dyzeliams tai visu pirma turbina kencia.
galima, galima, o paskui netinka :) kur logika?
kazkur inete maciau, kad yra chipai grynai d4d varikliams, o daugiau man rodos ir pats jau zinai :)
smac, as niekur neparodziau savo nuomones ar as uz, ar pries. tik pateikiau zinias kurias zinau, tokia ta logika.
vieni is rimtesniu kurie uzsiima chip'ais yra cia
http://www.tte.de/cm_avensis_T22_Facelift.htm spaudziant ant "Diesel Performance Kit"
kitas konkretus pvz su kitu chipu:
http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=43/model-/1664
tik foto manau ne ta, bet esme rezultatas idejus chip. ka manot apie tai ?
ar detumetes uz jums prieinama kaina, pvz 1k litu ?
Turėjau įsidėjęs chipą į Golf TDI. Galios padidėjimas jaučiamas prie didelių apsukų.Sumokėjau 1,400 Lt.-pinigai kaip į balą, kadangi dyzeliuką varinėt tokiai greičiais yra pilna nesąmonė. Ir dabar galvoju kaip savo Corollos 1,6 VVTi galią padidinti. Kiek šnekėjau su Tokvilos vadybininku, lyg yra galimybė keisti gamyklinius variklio parametrus prisijungus PC. Tik tokviloje to nedarys, nes auto garantinis.Gal kas žinot ar tikrai įmanoma taip keisti variklio parametrus.
o tai kaip tu galvoji ką tas čipas daro? Jis ir keičia tuos parodynus tik kad jis jau suprogramuotas tam skirtui auto ir viskas, o pajungus, jei turi gerų pažystamų, tai asmeniškai nustato parametrus.
Tai ar benzininis vvti čipuojamas?
visos transporto priemonė čipuojamos.
Gal žinot kas Vilniuje tuo užsiima?
Pažiūrėk šitoje nuorodoje http://www.dieseltuning.lt/
http://www.vimota.lt/ čia šitas gali sunkiai pasirašyt ant japonų, o dėl tokvilos tai jei vimota nepasirašys ir norėsi į tokvila duok žinią pabandysiu surasti tel.Nr. kuris tokviloj tai daro.
Citataunholy parašė:
zinau, kad nesunkiai galima 81kW pakelt iki 95kW...
dar girdejau, kad sitie varikliai tam netinka...
as apie situs tavo pamastymus... nesakiau, kad tai tavo galutine nuomone, bet tavo rasytas tekstas, kuris man pasirode keistas... Sorry, jei uzgavau... Norejau tik patikslinti...
Aš tai neinvestuočiau į tokius dalykus.
Dar girdėjau reklamą kad yra kažkoks galingas.lt
NNZ , jei gali parasyk vyruko is Tokvilos, kuris cipuoja auto, tel. nr, bei nuo ko prisistatyt. Dekoju.
Na ka galeciau pasakyti draugas pasakojo cipavo Toyota corolla bet cia senai jau. Tai be reikalingas buvo darbas nes masinos galia net nepadidejo kaip liko taip liko o zmogus tiek stengesi:) Ir patys liko nsuprate kodel taip atsitiko:)
zally, tu dar kartą pabandyk su tokvila vadybininku pasišnekėt, bet pabandyk rimtai, nes chebra ten per chebra iki tokvilos savininko sūnaus, tai jau rimtai nori ir tikrai vadybininkai nepasirašys. Tada duok žinią.
Smac, viskas ok.
zally, del golfo, tai koks to TDI variklio sukiu diapazonas buvo norint didziausios galios ir kiek pakito po chipo idejimo ? ir idejus chip'a daugiau nieko nedarei ? nes vien to neuztenka. kiek padidejo kuro sanaudos ? nuo masinos ecu ir nuo chip'o priklauso ar uztenka tik ji pajungt ar dar reikia ir masinos ecu konfigint. gamykliniam ecu yra fuel cut ribos prie kazkokio putimo(cia tik apie turbininius variklius), todel viena is pagrindiniu chip'o funkciju ir yra fuel cut nukelimas. taigi ToyotaClub draugo atveju greiciausiai ta funkcija chipas ir dare, bet norint galios vien to neuztenka :) tad kuo giliau brendi tuo daugiau klausimu, as kiek pagaunu, tai kad konkreciai priklauso nuo variklio ka, kaip ir kiek reikia daryt. benzininiu ir dyzeliniu chipavimas labai skiriasi.
va pavyzdys kaip atrodo tikras chip'as, cia rimtam tiuningui o ne vaiku zaidimams:
- Complete engine management system up to 10 cylinders
- Lambda-control self-learning with standard or wideband sensors
- Boost control (gear independent)
- Launch control / Pitlane limiter (variable)
- Idle control
- Powershift (separate delay and cut-off time for each gear)
- A.L.S. (variable)
- Engine diagnostics
- 3 auxiliary outputs ( Shiftlight, water-injection, cooling fan, etc.)
- RPM limiter
- 2 engine load sensors
- Analogue input ( 2nd lambda, gearbox position, G-force sensor, EGT, etc.)
apytiksle kaina 3000 Lt.
Pasirodo mano Golf TDI buvo pajungtas POWER BOX su reguliavimo funkcija ir nieko daugiau nedaryta.Galios padidėjimas buvo daugiau subjektyvus ir nutariau ,kad ateityje tokius dalykus geriau daryt pas profus.Kitas dalykas dabartinė Corolla.Šiaip mašina ok, tačiau universalui trūksta variklio traukos,lankstumo.Dar tos laisvos eigos apsukos yra 650 rpm.Jei nemint smarkiai pedalo ,auto trukčioja ir dažnai gęsta.Tokviloj sako neišradinėk dviračio, o man atrodo, kad uždegimo kampas ar kuro mišinys ne tas. Tokviloj sakė, kaip mašina važinėsiu ,taip ji ir trauks- mol adaptyvinis ECU stovi.Niekas nepadeda.Sakykit ar darant diagnostiką ,įmanoma keisti minėtus paramertus-apsukas ir t.t. Mašna nubėgus tik 10 tūkst.