Sveiki klubieciai, supyliau savo Avensiuka magistralej, pirma i atytvarus, paskui nulekiau nuo kelio, nesiverciau. Kaip sakant gyvunelis liko sveikas, o auto liko anuliuotas. Tai va kol kas laukiu ka man paskaiciuos draudimas likutine verte, bet ko gero bus taip, kad paskaiciuos ir paliks auto, nes nemanau, kad ji ims tvarkymui. Gal kas is jusu prekiauja auto dalimis ar pazistat, kam reiktu tokio auto. Trumpai apie apgadinimus:
Kairys sonas visas suvarytas nuo atytvaro, nuo priekinio sparno iki galinio, issovusios sonines pagalves, priekines sveikos. Sudauzytas priekinis kairys kampas. Isnires priekinis ratas, (sakei, sarnyrui ir neiasku, gal pusasiui ir dezei hana) cia reik ziuret atidziau. Variklis dirba, sveikas. Po kapotu daug sveiku naudingu daliu, bet kuriam Avensio dyzelio savininkui. Salone kaip minejau issove tik sonines pagalves, priekine panele sveika, elektronika dirba, dureles uzsidaro uzsirakina, stiklai neisdauzti. Kol kas neturiu fotkiu, bet kai turesiu jei kam bus idomu galesiu issiust, po draudimo perziuros. Auto dabar Klaipedoje. Pats Geguze busiu Vilniuje, tai jei ka domintu rasykit mailu: henris82@gmail.com
Beje prie to pacio vistiek reikes kito auto: Svarstau apie Toyota Corolla Verso nuo 2004m benzinas variklis 1.8 arba 2.0 VVTI, noreciau mechanines dezes, bet nespjausiu ir i automata.
Corolla Verso kiek zinau savo kokybe nenusileidzia avensiui tik, kadangi nusprendziau zvalgytis benzino, gal kas su tokia vazinejat, galetumet papasakot, ar nebera 1.8 varikliukam tos problemos su tepalo valgymu? Ir kokios mazdaug kuro sanaudos? Noreciau aisku paimt su 6 pavarom mechanine, bet kiek ziurejau su 6 pavarom lyg eina tik nuo 2007m, tai galiu neikast :) Dar neaisku kaip seksis su senaja auto ar draudimas nenuskriaus ir ar pavyks kazkam parduoti ant daliu....
Dekoju is anksto uz demesi visiems.
Sveikinu islikus sveikam!!! Kaip tau taip pasiseke susibalnoti? Kas nutiko?
Atsiprasau, kad ne i tema...
Kuriu metu tavo Avensis?
Gaila masinos ,bet svarbu, kad pats sveikas!
Del Corollos verso, tai pagal patikimuma jos net auksciau uz Avensi :)
Jei jau nusprendei imti benzina tai imk, bet siaip siulau imti dyzeli 2.2 100kw jei nori vaziuot smagiai ir ekonomiskai arba 2.0 D4D jei ekonomiskai.
Tai,kad kolega dyzeli jau turejo ir kazkodel benzino iesko :D .Gal parasys kas nepatiko,ar ekonomija,ar vaziavimas smagiai :D
Patys be jokiu traumu? koks gyvunas pasimaise? ESP neisgelbejo?
Gaila, tikrai gaila, o juk tiek į "ją" darbo įdėjęs, bet svarbiausi gyvas likai.:(
Gaila masinos, bet svarbu kad pats sveikas. Matau, kad forume ne naujokas tai manau , kad ne kazi ka patarsim toyotu problemas ir pliusus pats zinai. Sekmes ieskant naujos auto. Vazineju su Corolla Verso minusai butu tokie kad vazinejant po miesta matomumas galetu buti geresnis, manau masina skirta greitkeliui.Sesta pavara neskaitau nei pliusu nei minusu iki 120 vazineju penkiom nes taip man ekonomiskiau gaunasi. O kai vazineju sesta tai tenka paremti policija:)
Eberspacher buvo įmontuota pas tave?
vazineju corolla verso 2.2 d4d 100kw. sesta pavara reikalinga, bent jau man, daznai vaziuoju greitkeliu. man minusas tik toks kad trupuleli ji kietoka o daugiau jokiu problemu bent dar niekas neislindo
Ziauriai daug klausimu sulaukiau per diena :) Vaziavau VLN KLP nes turejo pagauset seima, bet nelekiau, nes zinojau, kad ne ta vakara dar. Beje seima pagausejo sianakt. Dziugu kad dukra ir as gime per toyotaclu gimtadieni :)
Bandau atsakyt i klausimus: i kelia isbego speju usurinis suo, vaziavau antra juosta imetes autopilota 135km/h antra juosta, apie 22,30 171 magistrales kilometre. Padariau durnai, kad sureagavau i kelia isbegusi ta suslika, bet zinot, kai ant kelio bele kas atsiranda likus kokiai 10 metru, na intuityviai reaguoji. Greitis kadangi neblogas, biski mestelejau vaira i pirma juosta ir tai padariau per greit siek tiek, del to norint grizta atgal sumete gala, ko pasekoje pradejo auto sukti ir kampu kairiu ir po to visu sonu variau i skiriamosios juostos atitvara, nuo jo atsokus susuko auto 90 laipsniu ir tada per abi juostas nuo kelio. Kaip zinia dar nuo magistrales iki dirvos eina tokie slaiteliai, tai beileisdamas irgi kabinau priekio dugna kazkiek...
ESP mane paveda jau antra karta. Jis kazkaip durnai dirba, jis kaip skirtas blondinem as suprantu, kurios butinai extra atveju mina ant stabdziu. Girdejau, kad pradejo pypset kai sumete gala ir kazkuri rata pradejo blokuot nors ant stabdziu dar nemyniau ir pradejo sukti auto...
Kodel Corolla Verso ir benzinas. Mano ridos nedideles su siuo avensiuku per 4,5 metu nuvaziavau vos 70k km. Dyzeliui kuris turi tiek pat KW kiek tarkim benzinas, reikia pilti brangu sintetini tepala ir jo apie 2l daugiau, kad apsaugot turbina. Zinant dyzelio purkstuku ir sankabu kainas plaukai siausias :) Ir siaip nepasakyciau, kad 2,0 variklis D4D labai jau ekonomiskas mieste apie 8l trasoje apie 5,8-6,5l (cia realios). Bent jau 2,0 D4D kol neprasideda Turboboost'as tol jinai nevalina :) Dyzelio pliusai - didesnis sukimo momentas prie mazesniu RPM, aisku sanaudos vistiek mazesnes nei benzo, prireikus galima chipuot ir ispest apie 30proc galios, kai benzinas ne turbo realiai beveik necipuojamas.
Tai del to ir klausiu kiek benzo ryje benzinines Corollos Verso, nes noriu pasiskaiciuot eksploatacijos kastus. Juolab, benzo purkstukai nebrangus gali drasiai pilt kura ir rusijoj ir baltarusijoj, nelabai kas jam nutiks. I benzus nestato plaukiojanciu sankabu, nes vibracijos ten nera. Ziema prie -25 ar -30 speju uzsikursi ir su pusetinu akumu :)
Aisku nenoriu prikelt senu gincu kas geriau, bet pagal mano poreikius manau grisiu prie benzo, beje galu gale beznines turetu kainuot maziau :)
purkstukai benzininem ir kainuoja. as turiu dyzeli, pilu dyzeli koki tik gaunu, neziuriu ar rusiskas ar baltarusiskas ar lietuviskas ir nesuku sau galvos. tik noriu pasakyti kad jai i metus nepravaziuoji bent 25000tukstantukus tai rinkis benzina.
Sveikinimai su seimos pagausejimu, ir taip pat kad vaiko nepalikai naslaiciu!
Gaila ir avensio - tu jame, kiek pamenu, jau buvai isprendes dvimasio smagracio problema, ir pasikeites i vienmasi. Beje, ar jautesi kazkokios didesnes vibracijos su vienmasiu?
Del corollos verso - kaip jau buvo mineta, pagal vokieciu TUV Verso kazkur 5 vietoj, kai avensis kazkur ties 15 ar tai 20 vieta, taigigendandi maziau :-)
2 kolegos turi 2005 metu 1.8benzinus Verso, tai mieste valgo apie 9-10, uzmiesty 6-8.
nesiskundzia niekuo :-) gal tik matomumu kiek :-)
Verso iki 2004 metu modelio langu apacia zemiau, tai zymiai gerenis matomumas nei naujesnio modelio.
beje, i benzina siaip irgi pilamas pilnai sintetinis tepalas, tik kad maziau.
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=156&lang=lt
1.8 motoro sanaudos vidurkis buvo 10L mieste ir trasoje 8. Del ESP veikimo tai nezinau, ziema bandziau ant apledejusio kelio specialiai uzmesti masina - niekaip nepavyko, supipsedavo skydelis ir vazioji tiesiai.
Citatabemsas parašė:
1.8 motoro sanaudos vidurkis buvo 10L mieste ir trasoje 8. Del ESP veikimo tai nezinau, ziema bandziau ant apledejusio kelio specialiai uzmesti masina - niekaip nepavyko, supipsedavo skydelis ir vazioji tiesiai.
As irgi bandziau- man taip pat nepavyko. Bet mano atveju greitis max 50-60, daugiau nebandziau.
CitataGmc parašė:
As irgi bandziau- man taip pat nepavyko. Bet mano atveju greitis max 50-60, daugiau nebandziau.
Na tai ir as prie panasaus greicio bandziau. Kazkaip bijau apledejusiu keliu varyti apie 100 ir dar bandyti uzsimesti :D
Dekoju uz info apie Corolla Verso, ko gero tai tik labiau sumazina abejones del benzinio varianto pirkimo :) Kadangi apie tepalo rijima irgi nebuvo pareiskimu, tai kogero 1.8 varikliam si ziedu grupes problema isspresta. Jei kas zinosit gera varianta tokio auto, kas noretu parduoti, susidomeciau, tik pirma reikia sulaukti pinigu is draudimo ir ziuret kaip issispres suauto pardavimu, nes besidominciu yra ir dar draudimas savo hodu bando ja prastumti. Man svarbiausia, kad nereiktu knistis, del likuso auto transportavimo is aiksteles, su pirkeju sutarsim del isregistravimo. Tik tokia biski gali buti kai kam painiava su manim, realiai geguzes menesi pats busiu vilniuje o auto bus klaipedoje, tai nezinau kur dokumentus su rakteliais turet. Bet speju, kad tevukui paliksiu viska klaipedoje, gal su jo pagalba ir dokumentus pavyks sutvarkyt man negriztant i klp, na bet jei reikes labai tai kazkaip parleskiu kokiai dienai. Siandien vakarop arba ryt ryte nuvarysiu sufotkint, tai tie kas siuntetn man i PM mailus, tureciau fotkes issiust.
Del vienmases sankabos, po keitimo, ant laisvu gal biski ir yra didesne vibracija, bet labai jau nezymiai arba man vaidenasi :) O siaip begiai junginejasi gerai, variklis uzsikuria lygiau nei pries tai...
Issiunciau fotkes tiem kas buvo palike mail'us. Jei kazkuri praleidau, priminkit.
Beje Corolla Verso galines sedynes stumdosi ar ne ? Cia sneku apie vidurine eile, jei netycia butu 7vietis. Ta prasme ar bagazine galima pasididinti neuzvertus kedziu?
CitataHenris parašė:
Beje Corolla Verso galines sedynes stumdosi ar ne ? Cia sneku apie vidurine eile, jei netycia butu 7vietis. Ta prasme ar bagazine galima pasididinti neuzvertus kedziu?
Stumdosi, bet sprindi pastumus kojoms nedaug vietos belieka, tad anokia cia nauda is to stumdymo.
CitataKestutis777 parašė:
CitataHenris parašė:
Beje Corolla Verso galines sedynes stumdosi ar ne ? Cia sneku apie vidurine eile, jei netycia butu 7vietis. Ta prasme ar bagazine galima pasididinti neuzvertus kedziu?
Stumdosi, bet sprindi pastumus kojoms nedaug vietos belieka, tad anokia cia nauda is to stumdymo.
Nu kaip...Standartiskai kojoms vietos Verso tikrai daug, o pastumus lieka maziau, bet tada bagazines sone toks tarpelis gaunasi.
matot gale vazines vaikai kedutese, tai kojom vietos kol kas labai nereiks. Beje, issiunciau emailus kurie domejosi mano avensiuku. Tai va jis jau parduotas, per draudima. Aciu visiems, kas domejotes. O Corolla Verso vis dar domina, jei ka siulykit variantus :)
o uz kiek pardavei, jei ne paslaptis?
siaip noriny maziau netiketumu - siulyciau Corollu atstovybese pasizvalgyti
Ir dar pasiziurek kainas, nes kai ieskojau zmonai Corollos, tai benzai automatai kainuoja brangiau nei dyzeliai :) Ir pasirinkimas ju l.mazas. Aisku gal labiau del AT, bet..
CitataHenris parašė:
matot gale vazines vaikai kedutese, tai kojom vietos kol kas labai nereiks. Beje, issiunciau emailus kurie domejosi mano avensiuku. Tai va jis jau parduotas, per draudima. Aciu visiems, kas domejotes. O Corolla Verso vis dar domina, jei ka siulykit variantus :)
Ten toj trecioj eilej tos sedynes labiau ir pritaikytos vaikams nuo kokiu 7 metu. Nes mes su draugeliu tai dviese nelabai ten sutelpam, kol nepradedam antro litro:). O bagazines tai beveik visai nebelieka, kai sedynes islankstytos. Seip tai gaunasi, kaip privalumas reikia pasidarai sedynes, nereikia turi didelia bagazine.Masina tikrai labai erdvi ir vietos daug.Tik kaip ir minejau galetu buti matomumas geresnis.Nes kai reikia pastumdyti atbulom aiksteleje galo nesimato, gerai, kad yra parkingas. Ir posukio kampas truputi mazas palyginus su kitom masinom. Siaulieciam galiu, kaip pavyzdi pasakyti, kad nuvaziuojant nuo seno turgaus virsutines aiksteles reikia stumdyti atbula per vidurini posuki, o su reno scenicu ir golfu susuku is karto. Tai tiek pastebejimu.
tai kad as nuo seno turgaus virsutines aiksteles susisuku nereikia man stumdyti atgal
Citatacorolla verso parašė:
tai kad as nuo seno turgaus virsutines aiksteles susisuku nereikia man stumdyti atgal
Na bandziau visaip nesusuku ir tikrai daug truksta
na reikes vaziuoti dar karta pabandyti
o dar henris kiek vaiku turi? corolla verso yra erdvi bet jai kokie du vaikai ir vienam reikes vezimeli pastoviai tampytis tai daiktu kokiai kelioniai nelabai ka ir ikrausi nera didele ta bagazine
Kas liečia vaikų pervežimą , tai pirmos kartos Corola Verso (2002-2004) galinės sėdynės yra su tokiu mechanizmu, kad iš sėdynės pasikelia sėdima vieta, ir gaunasi paaukštinimas, skirtas mažiems vaikams pasodinti ir prisegti su standartiniu diržu:
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-0-l-vienaturis-2218687.html
Negi šito navaroto nėra antros kartos (nuo 2004) Corola Versoje?
Dėl trečios eilės sėdynių aš tai susilaikyčiau - nulis bagažinės vietos, o kiek ten kartų važiuoji septyniese? Geriau ieškoti penkiavietės. Kažin, ar būna antrai Versai variklių su paskirstymo grandine? Maniškė 1,6 yra su grandine, bet vienintelios dalykas, kluris žiauriai užknisa - visiškai "nevalina":@
na matai bladai ciakai kam ta trecia eile. man ji reikalinga ir jau daug kartu naudojaus. pvz. sedam su draugais vaikus du sukisam i trecia eiletai taip dvi seimos telpam ir gan patogiai, aisku daiktu neimam. visi daiktai tai rankinukai ir pinigines ir uztenka toa vietos :)
jei noresi daiktu pasiimti, tai susiieskosi stogo bagazine :)
Yra ir masinu didesniu Avensis verso ar kt cia kaip kas kur sutelpa Ar dar galima kabinti nameli, kai leki kur atostogauti. Manau kad corolla verso labai pavykes modeliukas
pritariu kad corolla verso vykes modelis
Avensis yra Avensis, o Corolla yra Corolla :)
Buvo smagus laikas su Avensiu, dabar megaujuos draugyste su Corolla :)
Svajoju apie Lexus :D
O istikro, Corolla man labiau patinka uz Avensi :)
CitataKestutis777 parašė:
Avensis yra Avensis, o Corolla yra Corolla :)
Buvo smagus laikas su Avensiu, dabar megaujuos draugyste su Corolla :)
Svajoju apie Lexus :D
O istikro, Corolla man labiau patinka uz Avensi :)
O kuo Corolla labiau patinka?
Siaip Avensis minkstesnis, bet tuo paciu truputi ir gremezdiskesnis, nors bagazine jo jau tikrai didele.
Corolloje bagazine mazesne, bet as dabar ismeciau ta "storke" tai vietos padoriai.
Sau tycia emiau 5 vietu, nes 7-iese nevazinejam, o kai yra 5viete, tai apacioje yra detuves, kur dar nemazai daiktu susimeta.
Ka as zinau :) Ant Avensio vasariniai 17 ratai buvo uzkrauti, tad nepasakyciau, kad labai jau minkstesnis jis buvo :)
Parkuojantis einasi lengviau uzmesti masinos prieki :)
SVIESOS :D Corollos paprastos lemputes sviecia zymiai geriau uz Avensio xenon :D (tas aspektas man nemazai nervu ir pinigu suede, kai Avensiu turejau)
Kadangi daznai bunam 6-se, tai Verso yra kaiptik mano seimai :)
Sekancia auto ir as matomai jamsiu corola verso tik kad dyzeli, o ne benzina :) Gaila tik kad ju nebuna su odiniu salonu va cia man minusiukas sioks toks...
CitataRalfas parašė:
Sekancia auto ir as matomai jamsiu corola verso tik kad dyzeli, o ne benzina :) Gaila tik kad ju nebuna su odiniu salonu va cia man minusiukas sioks toks...
Jo, is gamyklos nebuna su odiniu, bet oda eina kaip aksesuaras, parduodamas odinis komplektas uzvalkalu ant sedyniu ir duru apmusalu. Tad realu rasti ir su odiniu salonu :)
kaip tai nebūna?
http://bit.ly/IHqU9n
Citatamega parašė:
kaip tai nebūna?
http://bit.ly/IHqU9n
Cia uzmauti uzvalakalai odiniai. Kaip ir minejau, oda ejo kaip aksesuaras
Va net manuala pateikiu, kaip padaryti odini salona:
http://www.toyota-tech.eu/aimuploads/%7B1E2D1D8D-00D8-48B9-BCB2-4494DDDDF4B8%7D/Leather%20seat%20covers%20AIM%20PZ442-E8H5_-__.pdf
tai manualų pilna ir kitiems modeliams - ten tas pats?
ps. tokiu atveju, jei tai iš tikro tiesa, tuomet galima sakyti, kad odiniai salonai "iš gamyklos" neegzistuoja iš principo, nes lygiai tokiu pačiu būdu, kaip aprašyta manuale, esam su GALLANT skerdę audinės odinį saloną. Viens prie vieno.
Na sveiki dar karta, tai va pradejau dometis per visus galus apie 1.8 vvti variklius ir daugelio nuomone isiskyre, patvirtino pora meistru, kad sie varikliukai po 2003 corrola verso modeliose yra problematiski ir butent ryja tepaliuka. O 1.6 yra per silpni tokiai auto. 2.0 vvti i corollas verso kiek suprantu net nejo. Gal kas is jusu esat prasuke su kokiu 2005m corolla verso 1.8 benzu virs 150k km, ir galetumet patvirtinti ar paneigti si dalyka? Nes kiek suprantu corolla verso benzina isgyti, gali ir nebut taip lengva, kad neriktu man persokt prie kito modelio paieskos.
Dekavoju.
biški nusipezejo meistrai,2 coroloj verso jau nerydavo tepalu:)
Na tikiuosi, nes su 81kw nenoreciau tampytis su tokia auto :)
Benzininių Corola verso pas mus nedaug. Paskaityk rusu Corola ir Corola verso forumus. Jie rašo, kad 2005 metais keitėsi varikliai ir tepalo neberydavo.
Jie turi kitą problemą-keikia robotizuotą pavarų dėžę MMT
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/verso/
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/corolla_2003/
Dėl šventos ramybės ieškok 2006 metų mašinos su mechanine deže
Na turejau Toyota 1.8 motoru 1ZZ-FE 2003m, kuri turi ryti tepala, bet nuo keiitmo iki keitimo dapilineti nerekejo, rida buvo apie 200t km. Atsukta iki 100 ir vazineja ciurkos toliau. O del dezes tai visiska teisybe. Corolla Verso neturi automatu, tik robotizuota mechanika, kur sankaba maigo motoriukas elektrinis. Tad geriau pasirinkti paprasta mechanine deze.
Nu va taip ir gaunasi, niekas nezino kaip is tikro. Aisku imciau 1.8, na jei rytu ta tepala pilciau pusiau sintetika ir dapilineciau. Bet nemeskit i mane akmens kaip Toyota myletojai, radau siokia tokia atmaina Corollai Verso, tai Honda FR-V, siaip labai visu ispaikintas modelis, kaip seimyninis ypac. Bet as asmeniskai i sia auto is priekio ziureti dar galiu, bet is sono ar galo, nu tai ka as zinau Verso dizainas zymiai geresnis, bet kas liecia komplektacija tai FR-V gundo labiau. Eina dubenz varikliai 1.7 ir 2.0, 6 pavaru mechanine deze, 3 vietos priekyje 3 gale ir zinant Honda vaziuokliu ir varikliu patikimuma, tai jos nenusileidzia Toyotom. Ir beje kainos kaip Corolla Verso panasios tu paciu metu na +- 500Lt
Aisku man sirdyje visada bus Toyota, bet klausiu jusu objektyvios nuomones, ar verta ziuret ir i Honda ar neverta net sukt galvos i ta puse?
Man irgi dizajnas nepatiko FR-V, ir tos 3 vietos priekyje. Toyotoi patogiau sedeti priekyje, bei galine pakaba labai paprasta, o FR-V labai daug svirciu ten.
Del FR-V nezinau. Kazi kaip su patikimumu jos. Siaip nepopuliari masina visai, lyginant kiek gatveje verso vazinejanciu ir FRV ;] Siaip Honda simpatiska, bet as tikrai imciau corola verso (jei nuspresciau atsisakyt avensio)
tai kiek suprantu man lieka rinkits is dvieju variantu Corolla Verso 1.6 vvti (kai ises keli zmogai, nevalins visai) arba 1.8 vvti (viskas bus ok, tik netycia gali valgyti tepala kibirais :) Svarbiausia neimt automato, na as autamato ir nenorejau. Kazkaip mechanika man vis dar patikimiau, zinai kaip ant lenkimo pasielgs auto ar siaip kazkur kur manevringumo labiau prireikia... Ehhh, na aisku dar laukiu dideles sumos is draudimo kol perves, bet sniukstinejuos....
Kadangi kaip supratau dyzelio vistiek nebus :D tai imk tik 1.8, net jei ir rytu biski tepaliuko, tai dasipilsi ir ramu :) O sanaudos bus panasios ,bet vaziuos tikrai smagiau.
Nezinau, as 1.6 benzino tikrai neimciau - ziurinejau deveta Corolla Verso autotojoj 1.6 benzinas, tai net man, "ne sportininkui", VISISKAI netrauke, buka ne tas zodis...
Po 2.2D4d 100kw pasirodo ir 1.8 labai buka buvo :D
na sendien pavazevau su draugo 1,8 benzu tai kaip paspaudi dugna ir atrodo kad stovi ant vietos ir visai buka bet jai kokia savaite pavazineciau priprasciau tai gal ir normaliai butu.
Citatacorolla verso parašė:
na sendien pavazevau su draugo 1,8 benzu tai kaip paspaudi dugna ir atrodo kad stovi ant vietos ir visai buka bet jai kokia savaite pavazineciau priprasciau tai gal ir normaliai butu.
O ka, jei nepriprasi? :| As irgi galvojau apie avensi automata 2ltr, bet islipus is D-CATo, tas bendzinas labai jau bukas pasirode...
CitataKestutis777 parašė:
Citatacorolla verso parašė:
na sendien pavazevau su draugo 1,8 benzu tai kaip paspaudi dugna ir atrodo kad stovi ant vietos ir visai buka bet jai kokia savaite pavazineciau priprasciau tai gal ir normaliai butu.
O ka, jei nepriprasi? :| As irgi galvojau apie avensi automata 2ltr, bet islipus is D-CATo, tas bendzinas labai jau bukas pasirode...
Teisingai hebryte sakot Teko pavaziuot su 1,8 benzinu.Kol pradejau vaziuot tai tris kartus uzgesau. Nors pas mane ne D-CAT bet po to negalejau atsidziaugti savo masinos trauka:)
Turbo yra turbo :) Sukimo momentas daro savo :)
CitataKestutis777 parašė:
Citatacorolla verso parašė:
na sendien pavazevau su draugo 1,8 benzu tai kaip paspaudi dugna ir atrodo kad stovi ant vietos ir visai buka bet jai kokia savaite pavazineciau priprasciau tai gal ir normaliai butu.
O ka, jei nepriprasi? :| As irgi galvojau apie avensi automata 2ltr, bet islipus is D-CATo, tas bendzinas labai jau bukas pasirode...
iprasi :-)
man daznai tenka vazinet su valdiska 1.8 103 kW benzinine Insignia - tai pirmas ispudis persedus is 93kW avensio, kad visiskai netraukia, taciau kai "persilauzi" sukelt apsukas iki 4000, tada ir benzinas pradeda traukt :-)
aisku, sukimo momenta prie zemesniu apsuku ir traukima reikia pamirst, bet smagiai pasivazinet vis tiek galima :-)
tik vat, kuro sanaudos tai siauba varo, gerai kad valdiska - mieste 11l/100km, uzmiestis- 8l/100km
Tai as ir galvoju pries tai buvo 85kw, dabar jei imciau 1.8 butu 95kw, tai variklis kaip ir galingesnis, o auto svoris toks pat beveik. Dyzelis jo smagus kai turba pradeda pusti, o tai darosi nuo kazkur 1800rpm. Benzas elgiasi kitaip, jo greitejimas tolygus, o kad jis gerai eitu kaip ir kalava minejo reikia duoti daugiau rpm.
Beje o jei tepalas patenka i degimo kamera, ar negalima to nustatyti issukus zvakes, ir jei dega tepalas tai kokios zvakes turetu buti, kad isduotu sia problema? ar per jas nustatyti to nelabai imanoma?
as tavo vietoj henri pasiziureciau dar i Honda Accord nuo 2006 metu :)
CitataRalfas parašė:
as tavo vietoj henri pasiziureciau dar i Honda Accord nuo 2006 metu :)
Sedanai atrodo neblogai, bet universalas tai baisus. Tikras karstas ant ratu.
Citatabemsas parašė:
CitataRalfas parašė:
as tavo vietoj henri pasiziureciau dar i Honda Accord nuo 2006 metu :)
Sedanai atrodo neblogai, bet universalas tai baisus. Tikras karstas ant ratu.
ta patik norejau pasakyt apie universalus.
ne ne accorda tai tik sedana ziuret, nes tu metu universalai tai tikrai tragiski :) O sedanai visai nieko ir kiek girdejau bent jau dyzeliai tikrai pavyke :)
cia hebra ziuriu gerai aptarineja toyotu klube imti honda ar dar kokia ten. jai toyotu klubas tai toyota ir aptarinejam. :)
Citatacorolla verso parašė:
cia hebra ziuriu gerai aptarineja toyotu klube imti honda ar dar kokia ten. jai toyotu klubas tai toyota ir aptarinejam. :)
Na tai reikia rasti alternatyva bet vistiek priejom isvados, kad Honda sudas, lieka vel Toyota :D
zmogui butu daug problemu jai nusipirktu honda. visu pirma turetu honda, antra butu, isdaves toyota, o trecia reiktu iseiti is toyota clubo nes niekas neatleistu uz isdavyste :D
O Toyota Sienna nedomintu?Ir automatas tikras,ir su tikra rida pasiimtum,ir vietos tikrai visiems atvejams uztektu ;) .As pats ant dienu pradesiu su Sienna vazinet,nes pasiilgau miniveno patogumu :)
Bet Toyota Sienna manau dar retesnis modelis uz ta pacia Honda FR-V :) Idomu kaip su jos dalimis reikalai, jei prireiktu :) Variklio skyriui manau, tas pats kaip visose toyotose, bet pakaba, ratu ismatavimai ir t.t.
Siaip Toyotos isduoti nesiruosiu, Corolla Verso pagal viska man tinka, tik vat kai nori pakeisti degalu rusi, tenka susidurti su pasirinkimo problemom. Kiek paskaiciau ir rusu ir UK forumu, tai susidarau nuomone kad toyotu dyzeliai labiau vyke nei benzinai, aisku ne visi, kol kas kiek suprantu labiausiai vykes D4D 2.2 110kw varikliukas. Bet kaip ir minejau pas mane kilometrazai mazi, trumpi atstumai daznai, tai dyzeliukas man bet kokiu atveju neapsimoka, juolab ziema, kai valgys tiek pat kiek benzo, nes letai syla ir t.t.
henri tu neziurek ka kiti sako imk benza jai tikrai mazai vaziuoji bet jai mazai tai ir nereikia brangios masinikes nes tikrai neapsimoka :) . cia as juokauju. geriausiai imi kas patinka :)
tai jei i amerikanskas toyotas zvalgytis, tai dar toks Matrix yra :)
atrodo neblogai, benzinas tik, dydzio ir isvaizdos panasus i Corolla verso.
o gal kiek mazesne, gyvai neteko apziurinet, tik nuotraukose :)
Sienna - nu jau gargaras kaip reta :) draugas atvaziuoja kartais - visas autobusas jau :)
Matrix tikrai nepanasi dydziu i Corolla Verso,gal labiau i Corolla checbeka.Del Sienna dydzio,tai tikrai atrodo labai didele,bet paziurejus i matmenis tik 30cm ilgesne ir 15cm platesne uz tavo :) Uztat vietos viduje tai du kartus daugiau :D
CitataHenris parašė:
Bet Toyota Sienna manau dar retesnis modelis uz ta pacia Honda FR-V :) Idomu kaip su jos dalimis reikalai, jei prireiktu :) Variklio skyriui manau, tas pats kaip visose toyotose, bet pakaba, ratu ismatavimai ir t.t.
Amerikos rinkai skirtos masinos nera daznos musu keliuose.Cia kazkada gerai padirbejo dileriai ir daugeli zmoniu isgasdino :( . O is tikruju jokiu problemu nei su dalimis,nei su remontu nera.Lauzynuose pilna ardomu,Taiwanio daliu daugiau nei europietiskoms,o jeigu nori originaliu daliu,gali pas atstova uzsisakyt ir per 3 dienas,max per savaite atveza.Kainos irgi nera dideles,pirkau amortizatoriu 400lt,sake 350lt,stebule 600lt,guolis 200lt,vairuotojo oro pagalve 1200lt (cia 2011 metu modeliui).Ratai tie patys 5x114,pakaba kaip ir visu Toyotu,baze Camry.
na manyciau kad henris nepirks toyotos sienos nes kaip ir sake nedaug vaziuoja ir trumpais atstumais, tai siena turetu daug kuro isgerti.
Jo, butu shaunu jei toyotos neisduotum, bet kalbant dar karta apie alternatyvas (reik zmogui padet issirinkt) apie honda accorda 2.0 benzina automata pasisakyt norejau (nepykit kolegos) ;]
Pazystamas turi accorda 2004 metu 2.0 (~150 AG) benzas automatas (pirktas naujas salone buvo). Tai galiu pasakyt, kad iki siol absoliuciai jokiu bedu ar gedimu nera buve, siemet pirma karta buvo pakeistos galines stabilizatoriu ivores ar kazkas panasaus is pakabos elementu (visa laika eksploatuota lietuvoj). Zinoma, vazineta kaip su savo masina ir nepjauta belekaip. Kuro valgo mieste apie 11 litru, trasoj kokius 8. Tepalu kiek zinau nevalgo ir siaip kazkokiu silpnybiu nelabai pastebeta. Tiesa, auto nakvoja dazniausiai garaze. Siaip manau labai patvari ir vykusi masina, bet neabejoju kad paemus ta pati avensi 2004 metu benzina is salono ir vazinejant tom paciom salygom, rezultatas butu turbut toks pat ;]
na gal ir viskas tvarkoj su accordu bet sakyciau 11ltr. kuro truputi daugoka seis laikais.
Na taip, bet realiai ir sveikatos turi ji, uz tai tenka maitint gausiau ;] Vaziuojant nedaug, gal dideles bedos ir nebutu.
Apie dyzeli dar... Kitavertus, nelabai sutinku su tais, kurie sako jog dyzelio neapsimoka pirkt jei nepravaziuoji 40 tukst km ar kiek ten i metus. Nezinau (gal sneku taip todel kad dar nesusiduriau su didesnem bedom). Vaziuoju playginti nedaug, bet eksploatacija mano dyzelio tikrai kol kas nera brangesne nei bet kitos benzinines auto. Gal tiesiog kol kas sekasi (beldziu i medi) :]
na as ir vaziuoju su dyzeliu, nei ziema, nei dabar jokiu problemu. pries 8000km pakeiciau tepalus, uzdariau kapota ir dar nieko nelieciau. vaziuoja be problemu ir nekeisciau i joki benzina. bet jai zmogus dyzelio nebenori tai reikia gerb jo sprendima.
Visi jus matot tik dyzeli ir retais atvejais benzina.Yra dar dujos ir elektra :) .As vazineju su 4x4 masina sunkesne uz jusu 2.2 d-catus ir pinigine israiska vos ne pigiau.Beje,nei viena dyzeline Toyota kelyje manes nera aplenkusi :D .Tad jeigu vazineciau taupiai,tikrai jus pralostumet ;) (deja,tai negresia,nes as nemoku taip vazinet :D ) .Mano kolega uzkietejes Subaru gerbejas.Su Forester XT vazineja kasmet ziema slidinet i Europa.Sanaudos vidutiniskai 13l duju,iskaitant ziemos perioda,kalnus ir autobanus,plius karstas ant stogo.Neseniai vaziavo i Nida su seima,tai neskubedamas,autostradoj apie 120 laikydamas,pasieke 11l duju!Nezinom ka reiskia EGR,sankaba,purkstukai ir t.t. Keista,kad lietuviai nepamego Prius modelio :( .Rusai ji labai vertina ir perka.Tikrai taupus miesto automobilis,jeigu nebaido jo dizainas :D .Priedo labai patvarus pagal visus ADAC ir TUV ;) Taigi pasirinkimas neapsiriboja vien Corolla Verso ;)
Patikekit as pries Toyota dyzeli nieko pries negaliu pasakyt. Pats gi vazinejau beveik 5 metus. Taip, elementari eksploatacija, kuria teko atlikinet. Tepalu keitimas su tepalais ir filtrais kaskart siekdavo apie 300lt, tepalas 5w30 mobil sintetika x 6l tepalo filtras apie 50 lt. Benzui pilam 5w40 sintetika 3,5 - 4l filtras 25lt. Sutaupom maziausiai 100 -150lt. Per tarnavimo laika teko keisti pakaitinimo zvakes 4vnt kaina 200lt ir tai nepadejo del kurimosi ziema prie didesniu salciu. Pakeistas akumas uz 300lt, kuris irgi nelabai padejo, gal tik greiciau starteri suko. Tai matyt kazkas jau buvo su kuro padavimu, i kuri letenu ir pinigeliu kist nesinorejo. Auto prie -20 uzsikurdavo, bet tiesiog buvo ziauriai gaila drozt starteri kol tai atsitikdavo. Saliarka buvo pilama is degaliniu kur nurodo uzsalima prie -32 :)
Pakeistas sankabos komplektas, nes sankaba buksuodavo, su darbais atsiejo beveik 2000lt.
Benzui tokios sankabos neina, zvakes kainuoja po 15lt ir keiciamos kas 50000km, tai man ko gero butu 1 karta per 3 metus :) Buvo kaskart pilamas ir purkstuku valiklis kurio kaina 60lt, i benza niekada nepilciau :) o cia buvo daroma viskas kad apsaugoti brangiausias dyzelio dalis nuo susideveijmo atitolinimo. Tai bet kokiu atveju manau tie pinigai kuriuos teko leisti dyzelio eksploatacijai, man nebutu virsije ta ka sudaro benzino 60ct didesne kaina uz papildomus 2 litrus 100tui km.
Siaip masiniukas viskas ok prie vaziuokles nereikejo nieko beveik daryt, tik ivores keiciau ir viskas. Tai manau benzinine Toyota bus tas pats tik atmesim sankabas, tepalu kaina. Beje kaip ir buvau uzsimines, ziema su savo dyzeliuku pagal sanaudas vaziuodavau kaip su benzinu 9-10l/100km, del to kad trumpi atstumai, variklis nespedavo kartais net iki 40 laipsniu susilt...
Visi sie paskaiciavimai, mane veda prie benzino. Bet tie kurie mina daug rekomenduociau tik dyzeliuka.
Va vienas labai didelis pliusas dyzeliui, tai kad nuvaziavus i vln is klp ir atgal issitegdavau su baku ir dar biski likdavo. Tai su benzu taip nebus ko gero. :)
O as,tai su malonumu sustoju kavos isgert pakeliui,isipilu duju ir pamyzu tuo paciu :D Ir tikrai nevaziuoju is Vln i Klp ir atgal be sustojimo.
man sustojimas netrukdo as irgi sustoju, bet del bako rodykles ramu :)
O svarbiausia piniginej ramu ;)
CitataVenza parašė:
Visi jus matot tik dyzeli ir retais atvejais benzina.Yra dar dujos ir elektra :) .As vazineju su 4x4 masina sunkesne uz jusu 2.2 d-catus ir pinigine israiska vos ne pigiau.Beje,nei viena dyzeline Toyota kelyje manes nera aplenkusi :D .Tad jeigu vazineciau taupiai,tikrai jus pralostumet ;) (deja,tai negresia,nes as nemoku taip vazinet :D ) .Mano kolega uzkietejes Subaru gerbejas.Su Forester XT vazineja kasmet ziema slidinet i Europa.Sanaudos vidutiniskai 13l duju,iskaitant ziemos perioda,kalnus ir autobanus,plius karstas ant stogo.Neseniai vaziavo i Nida su seima,tai neskubedamas,autostradoj apie 120 laikydamas,pasieke 11l duju!Nezinom ka reiskia EGR,sankaba,purkstukai ir t.t. Keista,kad lietuviai nepamego Prius modelio :( .Rusai ji labai vertina ir perka.Tikrai taupus miesto automobilis,jeigu nebaido jo dizainas :D .Priedo labai patvarus pagal visus ADAC ir TUV ;) Taigi pasirinkimas neapsiriboja vien Corolla Verso ;)
Na nezinau ir as dar kol kas ka reiskia EGR, sankaba, pukstukai ir t.t. (tikiuosi artimu metu neteks susipazint :D)
Taip kad 100% visiems atvejams sito nereiketu taikyt, kad dyzeliams daugiau problemu. Ko gero esme tokia, kad lietuviai nusiperka dyzelius, kurie dazniausiai buna labiau nuvaikyti nei benzai.
O siaip NEMATOM mes visi vien tik dyzeliu. Nieko PRIES benza neturiu ir galbut ji rinkciaus vien del ziemu (ne del to kad nesiveda, bet del to kad nuolat shaltas variklis nes vazineju trumpais atstumais, ir salta paciam ir varikliui :D) Nors tam reikalui galima visokiu vebasto prisidet, tik tai jau papildomos islaidos. Tiesiog sakiau, jog nesutinku su tuo, kad dyzelio eksploatacija yra brangiau negu benzo vazinejant nedaug ;] Viskas priklauso nuo to, kiek uzvaikyta auto isigysi. Kol kas man vis tiek su dyzeliu iseina pigiau vaziuot ;]
Dyzeli perka Europoje kad su juo vazineti. Ir maziau 40-50t km i metus jie nevazineja su dyzeliu. O i lietuva atvazioja 10-15m senumo su 180t km rida. Kaimynas nupirko 5 BMW dizeline 3,0D 2007m su 40t rida, bet kazko labai jau byra ta masina, tai turbina, tai sankaba :) Mobile.de pilna buvo VW Touran TDI 2011m su 260t rida :) Spekit kokia bus rida, kai jinai atvazios cia i LT?
Todel benzai yra maziau nuvarineti, ir rasti gyva zymiai lengviau. O dyzeli perka cia Lietuvoje daug tik del to, kad kuro visada galima rasti pigiau.
Citatabemsas parašė:
Dyzeli perka Europoje kad su juo vazineti. Ir maziau 40-50t km i metus jie nevazineja su dyzeliu. O i lietuva atvazioja 10-15m senumo su 180t km rida. Kaimynas nupirko 5 BMW dizeline 3,0D 2007m su 40t rida, bet kazko labai jau byra ta masina, tai turbina, tai sankaba :) Mobile.de pilna buvo VW Touran TDI 2011m su 260t rida :) Spekit kokia bus rida, kai jinai atvazios cia i LT?
Todel benzai yra maziau nuvarineti, ir rasti gyva zymiai lengviau. O dyzeli perka cia Lietuvoje daug tik del to, kad kuro visada galima rasti pigiau.
Noreciau paziuret i ta auto ir zmogu,kur per metus isuko 260t/km
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-touran-1-6tdi-bluemotiontechn-105ps-trend-navi-hannover/161509181.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-1-6-tdi-105-amiens/160079203.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000
Nupirks lietuvis atsuks iki 100k ir parduos ledine atuo :)
CitataKalapiziukaz parašė:
Nupirks lietuvis atsuks iki 100k ir parduos ledine atuo :)
Niekas nepirks su 100k rida 2011m masina. Suks iki kokiu 40k. Poto stebesis, kad jinai pradeda byreti. Nauja masina ir jau byra, sudas ne masinos :D
2011m masina, o jau 240 tukstanciu, o lietuviai pirkdami 8-10 metu masinas naiviai tikisi ir nori, kad butu ne daugiau 200 tukstanciu :)
Citatabemsas parašė:
Dyzeli perka Europoje kad su juo vazineti. Ir maziau 40-50t km i metus jie nevazineja su dyzeliu. O i lietuva atvazioja 10-15m senumo su 180t km rida. Kaimynas nupirko 5 BMW dizeline 3,0D 2007m su 40t rida, bet kazko labai jau byra ta masina, tai turbina, tai sankaba :) Mobile.de pilna buvo VW Touran TDI 2011m su 260t rida :) Spekit kokia bus rida, kai jinai atvazios cia i LT?
Todel benzai yra maziau nuvarineti, ir rasti gyva zymiai lengviau. O dyzeli perka cia Lietuvoje daug tik del to, kad kuro visada galima rasti pigiau.
Na paziurejus i ta pacia mobile.de ir i vietinius laikrastuku skelbimus yra tu dyzeliuku kurie per 5 metus ir simto tukst nenuvaziavo, tiesiog perpardavejai ju neperka ir i Lietuva neveza, nes ne tik kad neuzdirbs bet ir i minusa kris :)
beje, autobilde rase, kad jau ir Vokietijoj tampa problema atsukti kilometrai parduodant.
Kazkaip anksciau buvo rasyta, kad nuo tokiu dalyku apsaugodavo Vokietijos istatymai (ten kad pardavejas turi informuot apie problemas, taisyt savo saskaita, jei problema buna pardavimo metu ir islenda per puse metu ir pan.).
Kaip suprantu, dabar jau galima gaut atsukta jau vokieciuose, dar jei lietuviai atsuka, tai jau auto susidevejimo atitikima kilometrazui reikia pamirst kaip sapna :)
nu ka, tai tik dar karta paskatina pirkt kad ir devetas auto, bet is salonu - bent kazkokias garantijas issimust galima :) ar atsakomybe.
Yra ten daug su dideliom ridom ten 300 tuks normali rida o pas mus autopliuse tokios pat po 150 tuks nuredejusios. Tikrai idomu paziuret palyginimui
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-universalas-192931.html
Henrio avensis jau skelbimuose :)
Gal kablys universalo yra?
skambinausi kad lempa viena galine parduotu tai sako kol kas del smulkmenu neardom tipo bando parduoti ciela arba pirk ka nors jau rimto tada apardytu :)
yra eberspacher?
Tai va klubieciai, kadangi mano avensis jau skelbimuose, kaip ir aisku jog ieskojau kito auto. Po ilgu klajojimu, svarstymu ir bemiegiu naktu, teko sesti uz Honda CR-V vairo. Neuzmetikit akmenim, nes tikrai ieskota buvo Toyota Corolla Verso arba Avensis nuo 2007m (labiau benzinas) Beieskant benzino teko nuleisti rankas, nes tik pamatai normalesnio stovio jau rusai nupirke. Netgi vienoje aiksteleje manes pardavejas klause: "ko jus visi isprotejot del tu Toyotu?" ir prisipazino, kad patenkintu lietuviu norus, veza bet ka kas su zenklu TOYOTA...
Besizvalgant siu auto pasitaike neblogas variantas HONDA CR-V 2005m 2.4 AT benzinas 160 AG. Is USA, dauztas kairys priekinis kampas, nuvaziuota 60k myliu. Sutvarkytas ir LT eksploatuotas jau 4 metus, perdarytas i EU standarta. Su meistrais apziurejom dauztumo padarinius, tai ateityje teks keist amortika, toj pusej nes apsimyzes, nusimetem kaina ir buvo nupirktas uz 24k lt.
Rida tikra yra visi duomenys ir is JAV ir is LT atstovu.
Tik dar nezinau ar desiu dujas, paziuresiu pagal savo pravaziavimus ar tenkina busimos kuro sanaudos.
Jei neisspirsit is klubo, galesiu kas karta parasyti kaip laiko sita Honda. Ja galima butu lygint su RAV4, bet tokio nesu vairaves, bet jei bus idomu su Avensiu galesiu palyginti.
Taip, kad nepykit tikrai issirinkti gera naudota Toyota siuo metu ziauriai sunku, nes paklausa didele, tai benzai lupti per visus galus, dyzeliai pagal salonus ir variklio uzsivedima jauciasi kad bege po 300-400k km...
Bent jau nesijauciu visiskas isdavikas, nes nesedau i vokieti ar prancuza, o i giminaiti japona :)
Bus idomu isgirst ispudzius, kiek paeksploatavus ;]
niekas cia taves neuzmetis tik nebendraus :D , o patarimu lauks.
Siaip as labai ir nesireiksiu cia :) Nors siaip panasus tie japonai visi savo strukturom. Salone langu kelimo mygtukai, valytuvu ijungimo rankneles tu paciu gamintoju naudojamos, nenustebciau kad ir daugiau panasumu yra :) Gal nusivilsiu ir grisiu i Toyota seima. Bet tikrai pvz nesinorejo man moketi 27k uz 2007m avensi 2.0 D4D 93kw, kuris uzsikuria vasaros metu prasciau nei mano buves 2003 metu D4D 85kw :)
Beje ne vieas toks atvejis vienas net prisipazino pardavejas, kai paklausinejau labiau 2009m Corolla Verso D4D 2.2 100kw, sunkiai kuriasi nes viena fursunke reikia keisti, ir jis pats sako, smarkiai nuleisciau kaina jei paimtum su ta neveikiancia fursunke :) Bet as zinau, koks galvos skausmas surasti tokiu metu purkstuka ne nauja :) Bet as nesuprantu, kaip 3 metu auto vazinetai vokieciuose gali uzlinkti purskalas... Tai reiskia jau nuvaziuota kokie 250k km
na gyva honda tikrai geriau nei mirus toyota o jai dar migtukai tokie pat,vadinas nuo toyotos netoli pabegai :)
Matai as ir i Honda dyzelius neziurejau. Norejau benzino. Tik gal silpnesnio. Bet kolega kuris vazineja su Honda jau kelis metus, tai kaip tik patare, jei toks dzipukas tai tik su galingesniu varikliu, nes mase didesne ir 2.0 varikliui sunkiau isjudint ji del, to daugiau reikalaus apsuku ir nuo to isaugs sanaudos iki tu paciu kaip ir 2.4, o su 2.4 vistik smagiau viskas :). Beje kas liecia TOYOTOS benzus, tai panasi situacija 2.0 eina su mech deze, o 2.4 jau su automatais. Tik kw nezinau ar daug skirasi nuo Hondos.
tai as nieko blogo negaliu pasakyti nei apie benzus nei apie dyzelius man jie kuriasi vienodai prie -30. O jai tau tiko honda tai manau cia niekas taves nesmerks :)