sveiki
gal kas yra susidures, su tokia problema, diagnostika parode,kad yra uzsikimses sodziu filtras, (2.2 d4d '08m. verso 100kw)
ka galite patart?
na ka cia patarsi, imi ir issivalai ta suodziu filtra arba nuvarai i serviza ir isvalo. yra tema apie suodziu filtrus net su nuotraukom kaip reikia valyti. paieskok
paziurek i tema "kuro sanaunos" ten ideta su visom nuotraukom kaip reikia valyti ta egr suodziu filtra
Cia viskas aprasyta ;)
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2665&pid=48896#post_48896
Pas mane lygiai tokiapat masina. Viska pats issivaliau.
Buvau Mototojoj Vilniuj, padare diagnostika bei isvale filtra. mokejau 200lt.
Cia kur siuntet foto ten egr, visai ne ta problema. tas filtras prie katalizatoriaus.
Citatazendos parašė:
Buvau Mototojoj Vilniuj, padare diagnostika bei isvale filtra. mokejau 200lt.
Cia kur siuntet foto ten egr, visai ne ta problema. tas filtras prie katalizatoriaus.
To filtro neisvalysi. Mototoja per kompa paleido priverstine regeneracija. Jei filtras uzkimstas - nepades jau jokia regeneracija.
Citatabemsas parašė:
Citatazendos parašė:
Buvau Mototojoj Vilniuj, padare diagnostika bei isvale filtra. mokejau 200lt.
Cia kur siuntet foto ten egr, visai ne ta problema. tas filtras prie katalizatoriaus.
To filtro neisvalysi. Mototoja per kompa paleido priverstine regeneracija. Jei filtras uzkimstas - nepades jau jokia regeneracija.
DPF filtras ir EGR yra du skirtingi dalykai ir abu kisasi ;)
Mano paskutines bedos buvo abiejose vietose. EGR pats issivaliau, DPF isvalele su regeneracija Toyotos atstovai.
Po menesio vel tas pats, suodziu filtras, vel reikia regeneruoti. Ar yra problemos sprendimas, ar reiks kas menesi regeneruot? Gaila masina keist, bet jauciu kad reiks:(
Citatazendos parašė:
Po menesio vel tas pats, suodziu filtras, vel reikia regeneruoti. Ar yra problemos sprendimas, ar reiks kas menesi regeneruot? Gaila masina keist, bet jauciu kad reiks:(
Netaupyk, praspausk gerai trasoj, sukelk apsukas ilgeliau kad prasikosetu periodiskai
CitataRenis parašė:
Citatazendos parašė:
Po menesio vel tas pats, suodziu filtras, vel reikia regeneruoti. Ar yra problemos sprendimas, ar reiks kas menesi regeneruot? Gaila masina keist, bet jauciu kad reiks:(
Netaupyk, praspausk gerai trasoj, sukelk apsukas ilgeliau kad prasikosetu periodiskai
As dabar apie 2000 laikau beveik visa laika, jei apsukos zemesnes, tai zeminu pavara. Kuro sanaudos tos pacios liko, tik kad variklis intensyviau darbuojas ir lengviau susitvarko su kalniukais. Karta i savaite ir su 3000 apsuku pralekiu kokius 10km, tad tikiuosi, kad bedu nebebus. O tu kaip vazineji?
Kad vyktų pilnavertė DPF regeneracija, apsukos turi būti nemažiau 2000-2200 ir svarbiausia pastovios, o mieste to padaryti realiai neįmanoma. Geriausia išlėkt į užmiestį ir pavažiuoti esant pastovioms apsukoms nemažiau 15-20 min, kuo ilgiau tuo geriau.
Siaip ramiai as vazineju, iki darbo 45km, greiti laikau 100-110, bet su 6 begiu, nevisada buna 2000aps, su 5begiu vazinet? O jeigu ispjauti ta DPF filtra?
Citatazendos parašė:
Siaip ramiai as vazineju, iki darbo 45km, greiti laikau 100-110, bet su 6 begiu, nevisada buna 2000aps, su 5begiu vazinet? O jeigu ispjauti ta DPF filtra?
Vazineji su 6 nes tipo kura taupai? Bet kad kuro sanaudos nepakinta! Ir tokiom apsukom vazineti siuloma karta i savaite, o ne pastoviai.
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.
Citatakatana7 parašė:
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.
Tauposi? Anksciau vazinejant su zemom apsukom dege 5,7ltr/100km. Dabar dega 6.1ltr/100km. Va cia tai susitaupe. Net jei litru daugiau eda, bet tai sveikiau varikliui ir sankabai. Reikia ziureti i ilga naudojimo perspektyva.
CitataKestutis777 parašė:
Citatakatana7 parašė:
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.
Tauposi? Anksciau vazinejant su zemom apsukom dege 5,7ltr/100km. Dabar dega 6.1ltr/100km. Va cia tai susitaupe. Net jei litru daugiau eda, bet tai sveikiau varikliui ir sankabai. Reikia ziureti i ilga naudojimo perspektyva.
Kas yra žemos apsukos?(jei 1000-1500, tai tada taip, bet ne 1600-1800) Ir kuo blogai žemos apsukos sankabai? Pirma kartą girdžiu tokia nesąmonę, kas tai sankabai darosi būtų įdomu Tamstos sužinoti.
Citatakatana7 parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Citatakatana7 parašė:
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.
Tauposi? Anksciau vazinejant su zemom apsukom dege 5,7ltr/100km. Dabar dega 6.1ltr/100km. Va cia tai susitaupe. Net jei litru daugiau eda, bet tai sveikiau varikliui ir sankabai. Reikia ziureti i ilga naudojimo perspektyva.
Kas yra žemos apsukos?(jei 1000-1500, tai tada taip, bet ne 1600-1800) Ir kuo blogai žemos apsukos sankabai? Pirma kartą girdžiu tokia nesąmonę, kas tai sankabai darosi būtų įdomu Tamstos sužinoti.
Cia labiau tikslesne info mechanikai galetu duoti. Mano masinai dusta prie 1600 i kalniuka vaziuodama, o laikant apie 2000 ima ta kalniuka be vargo. Vazineju Bergene, o cia kalniuku nemazai.
As siaip 6 jungiu kai greitis ne maziau 110, nebent lygus kelias tuomet ties 100. Priesingu atveju nematau prasmes, nes sitas variklis daug smagiau dirba kai apsukos >2000rpm, o kompas sanaudas rodo tokias pat, kartais ant 5-o begio net kiek mazesnes.
CitataGmc parašė:
As siaip 6 jungiu kai greitis ne maziau 110, nebent lygus kelias tuomet ties 100. Priesingu atveju nematau prasmes, nes sitas variklis daug smagiau dirba kai apsukos >2000rpm, o kompas sanaudas rodo tokias pat, kartais ant 5-o begio net kiek mazesnes.
Kai mano masinoje filtras uzsikiso, tai ir as pradejau praktikuoti tavo aprasyta stiliu. Ir masina efektyviau vaziuoja ir mazesne rizika uzkimsti ta filtra vel.
Vakar teko Tokviloj issivalyt filtra, sumokejau 300Lt. :( Del vaziavimo - i darba kiekviena diena po 50km mestu + autostrada, netaupant, paspaudziant. Vistiek uzsikiso. Kuras dazniausiai Statoile, blogiausiu atveju Lukoile. Kaip sake Tokviloj - turbut nuo prisuktu km uzsikiso. Sakiau jei dar karta taip - reiks pjauti ta filtra. Klausimas kaip del technikines apziures su ispjautu? Praeis?
Nera taip paprasta ji ispjauti, reikes emulatoriu statyti dar.
Su ispjautu suodziu filtru vazinejuos jau nuo 2011 m. Kaledu. Is tiesu pradzioje po ispjovimo pastebejau traukos pagerejima, dabar gal jau pripratau ir nebesijaucia:) Kuro sanaudos tikrai sumazejo, keiciant tepalus nereikia ziuret, kad butu skirti su DPF filtru.
Realiai ispjovimas atsipirkineja su kiekvienu nuvaziuotu km:)
TA teks atlikti 2013 birzeli, tada ir pasirodys kaip yra. Taciau isivaizduoju, kad tu paciu metu masinos eidavo ir su DPF ir be (kokiai rinkai gaminta), tai nemanau, kad del to butu bedu.
Gal kas is forumieciu jau ejo TA su pasalintu DPF?
Per TA tikrai nemato pagal parodymus ar masina su DPF ar ne. Tik gali vizualiai pamatyti, kad bakelis virintas.
Bet gi dabar sugrieztino uzterstumo reikalavimus dyzeliams. Ar nebus po to, kad isvis nepraeisi TA?
Citatazhygis parašė:
Bet gi dabar sugrieztino uzterstumo reikalavimus dyzeliams. Ar nebus po to, kad isvis nepraeisi TA?
Mano masina be DPF, variau TA - parode 0.00m-1 - o leidziama 2.5m-1. ir 0.5% - kai ledziama 66%. Su DPF skaicius % turi buti dar mazesnis.
As saviski pirkau jau su uzsikisusiu DPF. Net nemeginau jo regeneruoti, iskart pasalinau.
Buvau iskvailintas, kad dabar prasides bedos del emuliatoriaus, kad reikejo programiskai be emuliatoriaus isimineti, arba isvis neisimineti.
Pasigirdo kalbos kad servisas ispjoves man DPF susirado pastovu klijanta.
Teko paciam daug sviestis apie DPF, ir atstovams laiskus rasyti ir vizualiai masinas apziurineti. Susidariau savo nuomone kuo skiriasi D-4D nuo D-CAT, bet jos garsiai nereiksiu nes vel busiu iskvailintas.
Na zodziu praejo daugiau nei puse metu, masina is miesto neislenda, nuvaziuota 20K ir kolkas viskas tvarkoje. Zinoma per anksti dar kalbeti, bet temos apie sugedusi emuliatoriu dar nepastebejau :) .
CitataS_Kulikauskas parašė:
As saviski pirkau jau su uzsikisusiu DPF. Net nemeginau jo regeneruoti, iskart pasalinau.
Buvau iskvailintas, kad dabar prasides bedos del emuliatoriaus, kad reikejo programiskai be emuliatoriaus isimineti, arba isvis neisimineti.
Pasigirdo kalbos kad servisas ispjoves man DPF susirado pastovu klijanta.
Teko paciam daug sviestis apie DPF, ir atstovams laiskus rasyti ir vizualiai masinas apziurineti. Susidariau savo nuomone kuo skiriasi D-4D nuo D-CAT, bet jos garsiai nereiksiu nes vel busiu iskvailintas.
Na zodziu praejo daugiau nei puse metu, masina is miesto neislenda, nuvaziuota 20K ir kolkas viskas tvarkoje. Zinoma per anksti dar kalbeti, bet temos apie sugedusi emuliatoriu dar nepastebejau :) .
Jei kompas DENSO tai programiskai as abejoju ar kas isims DPF, jei BOSH, tai ner bedu.
Tai man visur kur kreipiausi vienareiksmiskai ir buvo atsakyta, kad be Emuliatoriaus neapseisi, bet juk forumuose visada atsiranda "protingesniu" uz kitus :) .
Na jug tobulumui ribu nera.......
Jei ne paslaptis, kiek nunere servizas uz emuletoriu ?
Vilniuje pas rekomenduotus zmones 1400 Lt. tas malonumas kainavo. Pats buvau rades Panevezi uz 700Lt. , bet nerizikavau.
Na Siauliuose, jei pats issipjauni, tai emuletorius kainuoja 1000lt, Pazystamas daro, tai kiek kam prirodziau, tai nusiskundimu nebuvo.
Toyotose programiskai natsijungia DPF - tik su emulatorium. Kalbejau su balrarusu, sake kad jie varo Toyotas i LT pjauti DPF, nes pas juos niekas nedaro.
Bet tikrai idomu, kaip su TA gaunasi. Jei yra dpf, tai ir EURO standratas koks 5 ar 4, emisija turi buti maza, jei TA praeini pagal gamintojo nustatytus tarsos reikalavimus, kokia tada isvis prasme is to dpf?
Dabar lietuvoje vienodi standartai, ar tai masina pagaminta 1980m, arba 2008). Pagal gamintojo reikalavimus pas mus bus taikomas tik masinoms nuo 2012m gamybos masinoms. Tad artimiausia TA bus 2015m.
Europoje masinoms su DPF yra mazesni mokesciai, leidziama ivazioti i miesto centra, senamiescius. Lietuvoj is DPF jokios naudos kolkas nera.
Del draudimu tai cia asq, as labiau apie LT kalbu. Ar nebus beda, kai prades ziureti, o jau ziuri, pagal gamintojo tarsos reikalavimus. Tiesiog idomu, ar yra jau pagal nauja tvarka praejusiu TA su isoperuotu DPF.
Nemanau, kad bus kokiu bedu nes as pagal gamyklini numeriuka paziurejau savo auto, VIN numeriuka ir pabandziau per pora galiniu skaiciuku pakeisti. Stai rezultatas:
http://www.toyodiy.com/parts/q?vin=nmtkf56e60r008447
http://www.toyodiy.com/parts/q?vin=nmtkf56e60r008451
Didesne dalis buvo gaminamos be DPF, bet kaip papildoma komplektacija buvo galima pasirinkti su DPF. Kodel atsirasdavo idijotu mokanciu papildomus pinigus uz papildomas problemas, nezinau. Veliau tas pasirinkimas kaip ir dingo, nes pradejo leisti (Dyzel cleaning advantage), kuriuose variklis praktiskai nepakito, bet DPF atsirado pagal nutylejima.
Maniske dabar papilde gretas tu kurios be DPF. Ir nemanau, kad jai bus taikomi kitokie reikalavimai nei kitoms tuo pat metu leidziamoms auto.