Sveiki, kiek mazdaug tukst. km gali prabegti sitas motoriukas, kol prades reikalauti dideliu investiciju?
Esu nusiziurejes pora Avensiu universalu 2000-2001 metu su 250-300t rida. Lyg ir reali rida, yra serviso knygos, nors sakoma pagal jas neverta spresti. Suprantama, nusipirkes keisciau visus dirzus, guolius, itempejus, filtrus, tepalus ir pan.
Ka manot, imti su tokia rida ar ieskotis ko nors kito? Pats planuoju per metus prasukti po 25-30 tuks. km ir tikiuosi, kad masiniukas dziugins ~5 metus. Vadinasi pats prasukciau dar 125-150 tukst. km. Ant smagracio pasitaupyciau, jeigu kartais prireiks keisti.
na su tokiu pravazevimu planuok taisyti generatoriu, starteri,sankaba ir purkstukus aisku jai jie nebuvo keisti
Tai antra tiek reiketu ideti kiek pati masina verta... :o
persistenge kazkaip ponas virsuje, su tokia rida bus problemu su smagraciu greit, arba jos buvo jau nesenai buvusiam seimininkui, o daugiau ten ner kam gest toje masinoje per daug :) 250-300k yra normali rida ir tokio amziaus masinai realiai net maza yra. jeigu nenori problemu su smagraciu imk 66kw varianta, tas neturi kazkokio ypatingai silpnu vietu ir dar tokiu brangiu :) pasikeisi dirzus, skyscius ir vaziuosi kol nusibos avensis :D
Reiketu ziureti ne vien i rida.Apziureti visas dalis salone kur devisi vairas pedalai vairuotojo sedyne, pavaru svirtis,ar nenutrinti jungtuku simboliai, gumos tarp duru issitrina ties sedynes atlosu, paneles ir duru apmusalu stovis, stabdziu disku stovis, stabdziu vairo stipr. skysciu skaidrumas. Dirzo skriemuliu isdilimas ir t.t. Jei cia tikra rida nera labai daug.
Dekui uz patarimus. Tiesiog neradau info apie sito variklio patikimuma, uztai uzvedziau sia tema. Siaip tai tikrinu daugiau nei isvardinai, kad iki minimumo sumazinti pirkimo rizika, kurios, kaip bebutu gaila, neimanoma visiskai panaikinti. Rida visai nepasitikiu tada, kai raso 180-250 tukst. O viskas kas daugiau, manau yra realu. Bent jau jeigu as buciau perekupas ir masina butu be ryskiu defektu, tai atsukciau iskart iki 200 tukst. ir tiek. Kam palikti 300 tukst., juk kaip minimum puse pirkeju atbaidytu. :)
Citatacorolla verso parašė:
na su tokiu pravazevimu planuok taisyti generatoriu, starteri,sankaba ir purkstukus aisku jai jie nebuvo keisti
Zmogus apie variklio resursa klausia,ne starteri ar generatoriu.Variklis nebus isdiles su tokia rida,mano beges 250000,bent pagal odometra,praeita ziema uzvedziau visada,nedumina kaip koks audi ar vw,darau isvada,kad variklis nera prie mirties.Purkstukai gali ir 10000 neatlaikyt,jei bus koks mazutas piltas,bet tai nera variklio resursas
Variklio resursas irgi nera apibreztas dalykas.Jis priklauso tik nuo eksplotavimo salygu.Jeigu eksplotuojamas labai priziurint,keiciant tepalus geriausios kokybes,vazinejama ilgais atstumais ir nemaksimaliu greiciu,tai resursas gali lengvai pasiekt 1000 000km. Ir gali uzsilenkt prie 200 000km nuo blogos prieziuros.Taip,kad klausimas beprasmis :( .Reikia tikrint konkretaus variklio bukle ir bandyt spet kiek dar jam liko gyvent ;)
CitataVenza parašė:
Variklio resursas irgi nera apibreztas dalykas.Jis priklauso tik nuo eksplotavimo salygu.Jeigu eksplotuojamas labai priziurint,keiciant tepalus geriausios kokybes,vazinejama ilgais atstumais ir nemaksimaliu greiciu,tai resursas gali lengvai pasiekt 1000 000km. Ir gali uzsilenkt prie 200 000km nuo blogos prieziuros.Taip,kad klausimas beprasmis :( .Reikia tikrint konkretaus variklio bukle ir bandyt spet kiek dar jam liko gyvent ;)
Va ir atsakymas autoriui klausimo
Na idomu ar limona galetu istvert tas variklis, gerai priziurimas? Niekas nebande:D
Ko gero yra istverusiu,bet kiekvienas ivaziaves virs 300 000km atsuka iki 150 000km ir parduoda :D Ir keiciasi taip savininkai ir kilometrazas ;)
Audi A6 zinau pravaziavusi 700 tuks bet jau dirba negraziai ir labai tepalus valgo
Mano pazistamas pries 5 metus eme du Tranzitus lizingu ir paleido nuomai.Tai vienas vazinejo i Anglija,o ktas Lietuvoj buvo isnuomotas.Tas,kur i Anglija vazinejo,dabar virs 700 000km prasukes ir du kartus geriau atrodo uz Lietuviska varianta,nors sis prasukes tik apie 300 000km.Tikrai tikiu,kad imanoma su bet kokio modelio automobiliu pasiekt 1000 000km rida,bet ar yra tame prasme?(apie Zigulius nekalbu :D )
Prasme tokia, kad idomu ant kiek kantrus tie varikliai. kad 500k km prabega tai be problemu, nes lietuvoje nemazai tokiu, tik pas mus jos 180k km dazniausiai rodo
Va prasau 390 000km:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-avensis-2-0-d4d-combi-linea-sol-neu-ulm/157972492.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000
CitataGmc parašė:
Va prasau 390 000km:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-avensis-2-0-d4d-combi-linea-sol-neu-ulm/157972492.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000
Tai cia pilna masinu nuo 2005 metu prabegusiu po 300 tuks. Va paziurejau savo verso 2009 tai daug apie 200 tuks pravaziavusiu o autopliuse tokios pat nei 100 nepravaziavusios