Sveiki,
Peržiūrėjau visą forumą, tačiau neradau atsakymo. Gal galite padėti? Mano Avensis (2008) d-4d (93kw) yra su DPF filtru, kuris pasak diagnostikos užsikišęs (klaidos kodas P2002).
Ar galima priverstinė regeneracija, kadangi čia ne D-CAT nėra 5 purkštuko?
Labai jau nesinori pirkti naujo filtro :)
Ačiū
CitataBlieka parašė:
Sveiki,
Peržiūrėjau visą forumą, tačiau neradau atsakymo. Gal galite padėti? Mano Avensis (2008) d-4d (93kw) yra su DPF filtru, kuris pasak diagnostikos užsikišęs (klaidos kodas P2002).
Ar galima priverstinė regeneracija, kadangi čia ne D-CAT nėra 5 purkštuko?
Labai jau nesinori pirkti naujo filtro :)
Ačiū
Galima. Man isvale. Vaziuok pas tuos, kas turi reikiama technika ;)
taip galima, penkto purkstuko funkcija atlieka pagrindiniai purkstukai ko pasekoje pakeliama temperatura ismetimo sistemoje. bet pries varydamas gerai pagainiok iki red line kokius 50 km gal isispjaudys.
Labai malonu, kad kreipiatės, Visuose automobiliuose, kuriuose yra DPF filtras yra išmetimo sistemoje sumontuotas kuro purkštukas, kuris išdegina susirinkusius suodžius, kai užsineša DPF filtras.Na jeigu jau atlikot kelis kartus regeneraciją servise ir gedimas kertojasi, tuomet reikia keisti DPF filtrą.DPF filtro kaina 2935Lt, taipat keičiamos ir tarpinės, kurių kainos 38Lt ir 122LtPakeitimo kaina 905,08Lt Kainos išvardintos su PVM
Čia atsakymas kurį man parasė Mototoja, kai aš užklausiau ar mano automobilyje yra penktas purkštukas.
Čia šiaip, tarp kitko :) .
pas mane toks pat avensis, padare regeneracija be problemu siauliuose atstovai uz 100lt, nu dar biski kuro sudegino nes reikejo pavaziuot.
Kulikauskai, parašyk dar kitiems dileriams, nes kiekvienas šneka skirtingai. Aš tau sakau, kad jokio penkto purkštuko pas ne D-CAT nėra.
Pvz, kai teiravausi dėl dienos šviesų Auriui visi Lietuvos Toyota dileriai šnekėjo skirtingai:
- Tokvila - neįmanoma padaryt išvis
- Mototoja - įmanoma, bet reikia perinstaliuot kažką
- Autotoja - įmanoma, bet tik neoriginaliai, su relėm
- Solorina - įmanoma tik pakeitus šviesų bloką už 4000 lt.
Blieka, gali padaryt regeneraciją, bet nepatariu daryt pas dilerį. Kreipkis į vietinį toyota markės entuziastą, kuris turėtų pvz Launch, su juo gali paleist priverstinę regeneraciją, autostradoj paraižysit 50 km pirmyn atgal ir viskas bus ok.
Po regeneracijos pasikeisk tepalus į skirtus DPF varikliams ir pilk kurą kolonėlese.
Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.
Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)
CitataBlieka parašė:
Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.
Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)
Nu jei ta serviso knygute, ar kazkas, pagal ka sprendi, kada buvo atliktas aptarnavimas, nenupiesta, tada gerai, gal ir neatsukta. Siaip gal labai labai miesto rezimu buvo stumdoma auto
po 100K kilometru DPF pradeda kartais spyriotis, bet tam ir yra privestines regeneracijos, po 250K kilometru DPF nudusta visai, tada arba keiti uz 4K arba varai i Kauna kur vyrai ispjauna ir kompa apgauna uz 1300lt ir pamirsti bedas su DPF. ;)
ir turi naujas bėdas su apgavikais :D
Angelinio, va pazistamas ziurisi Corolla verso 2009, kur parasyta, kad apgautas kompas, tai itariu kad ir ispjautas. Kazin kaip tas ispjovimas ir apgavimas veikia, ar nenudusina ko nereikia ir/ar poto dumingumas normalus buna technikine pereinant.
Nzn, paciam neteko sio filtro isjungt bei pazistamu kurie yra isjunge si filtra irgi neturiu, bet matant kiek firmu atlieka siuos darbus, galima daryti isvada, kad si paslauga yra gana populiari ir placiai naudojama (kalbu ne tik apie Toyota automobilius). Todel manau jei tai butu kazkokia blogybe tai jau butu senai isaiskeje...
P.S. o tavo draugas tegu buna atsargus pirkdamas ta corola, nes jei filtras jau isimtas tai beveik neabebjoju kad masinele bus begus gerokai virs 200K km.
Firmų yra daug, bet atjungimai/išjungimai skirtingoms markėms yra skirtingi - VW, Škoda, Seat, Audi, BMW, Ford ir kai kuriems kitiems DPFai išprogramuojami, t.y. kompas net nežino kad jie kada nors buvo. Toyotai yra statomi apgavikai, t.y. jis neišprogramuojamas, o tiesiog jam yra pranešama, kad DPF yra ir su juo viskas OK. Reta kuri firma apsiima spręst DPF problemą Toyotai iš esmės.
O pastačius apgaviką, atsiranda truputį kitokių niuansų, pvz - o jei tau kur vokiečių autobane suges tas emuliatorius? Avariniu režimu brūžinsi pas dilerį ar iškart namo?
CitataAngelinio parašė:
Nzn, paciam neteko sio filtro isjungt bei pazistamu kurie yra isjunge si filtra irgi neturiu, bet matant kiek firmu atlieka siuos darbus, galima daryti isvada, kad si paslauga yra gana populiari ir placiai naudojama (kalbu ne tik apie Toyota automobilius). Todel manau jei tai butu kazkokia blogybe tai jau butu senai isaiskeje...
P.S. o tavo draugas tegu buna atsargus pirkdamas ta corola, nes jei filtras jau isimtas tai beveik neabebjoju kad masinele bus begus gerokai virs 200K km.
o kas yra šiuolaikinei mašinai 200kkm? Niekas, smulkmena. Mačiau 2006 metų mašiną su milijono rida, nieko jai nėra.
CitataRenis parašė:
CitataBlieka parašė:
Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.
Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)
Nu jei ta serviso knygute, ar kazkas, pagal ka sprendi, kada buvo atliktas aptarnavimas, nenupiesta, tada gerai, gal ir neatsukta. Siaip gal labai labai miesto rezimu buvo stumdoma auto
Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.
CitataAngelinio parašė:
po 100K kilometru DPF pradeda kartais spyriotis, bet tam ir yra privestines regeneracijos, po 250K kilometru DPF nudusta visai, tada arba keiti uz 4K arba varai i Kauna kur vyrai ispjauna ir kompa apgauna uz 1300lt ir pamirsti bedas su DPF. ;)
tai ir VILNIUJE ta atkieka jeigu ka;)
CitataKestutis777 parašė:
Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.
Cia jau idiotizmu kvepia :) .Jeigu masina kaip suni reikia isvest pasivaiksciot,palakstyt,tai nafik tokia masina reikalinga?Cia as masinai tarnaut turiu,ar ji man?
Kiek cia skaitau,visi raso,kad viskas puiku,man negenda niekas,bet visi zino kaip issiardyt isvalyt,kiek kainuoja diagnostikos,kokie gedimo pozymiai.Tai cia gal tokie dalykai neieina i trukumus? :D
Jei yra galimybe pasirinkti masina be DPF - reikia ja pasinaudoti. As tikrai zinau, kad mano masinos DPF neuzsikims, nes jo paprasciausia nera :p
Bemsas, o tai pas tave ispjautas jis?
CitataRenis parašė:
Bemsas, o tai pas tave ispjautas jis?
Ne, gamykliskai jo nebuvo :p . D-CAT visi varikliai turi DPF, o paprasti D4D nevisi. Pvz Avensis 2.2 D4D eina be DPF, o Corolla Verso po facelifto taspats motoras jau 50/50.
Avensis DPF buvo statomi ant visu D-CAT ir 2.0 motoru 50/50 nuo 09.2003 iki 11.2004m gamybos. Atskirti tiksliau galima pagal modifikacija. Su DPF buna tokie: CDT250L-A***XW. Be filtro buna CDT250L-A***YW
Modifikacija uzrasyta ant lenteles, atidarius vairuotojo durys.
Cia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera
CitataVenza parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.
Cia jau idiotizmu kvepia :) .Jeigu masina kaip suni reikia isvest pasivaiksciot,palakstyt,tai nafik tokia masina reikalinga?Cia as masinai tarnaut turiu,ar ji man?
Kiek cia skaitau,visi raso,kad viskas puiku,man negenda niekas,bet visi zino kaip issiardyt isvalyt,kiek kainuoja diagnostikos,kokie gedimo pozymiai.Tai cia gal tokie dalykai neieina i trukumus? :D
Ne idiotizmas o teisingas apsisprendimas. Zmones perka dyzeli, kad sutaupyti ir neatkreipia i naudojimo ipatumus. Jei pagrinde perki auto maziems atstumams, tai perki bendza ir jokiu bedu nera, o jei daug vazineji ir ilgiems atstumais, tai dyzeli.
Yra kruvos zmoniu, kuriu auto su DPF ir jie neturi bedu.
Ateityje visos masinos bus su tais filtrais, nes gamintojai spaudziami mazinti duju emisija. Dabar ir sena fura galima pakelti iki euro 4 ar aukstesnio standarto, vien ta DPF filtra ikisus.
O koks pagrindinis skirtumas? Tai tik tame, kad as stovedamas prie savo uzvesto auto galo nejauciu dyzelio dumu smarves. O kitos masinos smirdi.
DPF – Diesel Particulate Filter arba FAP – Filtre A Particules. Šis filtras naudojamas naujesniuose automobiliuose (EURO4/EURO5). Jo paskirtis, filtruoti dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos.
Lyginant su senesnės konstrukcijos katalizatoriais, tai
DPF filtras sulaiko kur kas daugiau suodžių, iki 100%, o senesnės konstrukcijos katalizatoriai sugeba sulaikyti iki 85% suodžių.
Specialūs davikliai stebi, kiek susikaupę filtre suodžių, susikaupus atitinkamam lygiui, variklio valdymo kompiuteris aktyvuoja komandą "išvalyk filtrą". Procesas vadinamas "Regeneracija".
Suodžių dalelėse yra daug įvairių medžiagų. Kiekvienoje maždaug 0,05 mikrometro dydžio anglies dalelėje yra įvairių angliavandenilių, vandens ir sulfidų dalelių, atsiradusių daugiausia iš kuro ir alyvos likučių. Taip pat yra maži kiekiai metalų oksidų, atsiradusių dėl dilimo variklio viduje.
Visa tai renkasi DPF filtre, naudojant teisinga alyva(ACEA C2(tai alyva kurioje sumazintas paleningumas t.y "kietuju daleliu kiekis"), "alyvos paliktos kietosios daleles nepsalinamos regeneracijos metu") ir kura yra sumazininamas viso sito gerio kiekis ir prailgina DPF filtro tarnavimo laika.
Citatabemsas parašė:
Avensis DPF buvo statomi ant visu D-CAT ir 2.0 motoru 50/50 nuo 09.2003 iki 11.2004m gamybos. Atskirti tiksliau galima pagal modifikacija. Su DPF buna tokie: CDT250L-A***XW. Be filtro buna CDT250L-A***YW
Modifikacija uzrasyta ant lenteles, atidarius vairuotojo durys.
Cia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera
Geras, as galvojau visi be isimties 2.2 D4D nuo kazkuriu ten metu (corola verso 2008 maniau tikrai) eina su DPF ;]
Zinau kad pas mane DPF ner bet nuo 2007 ar kuriu ten ant avensiu prasideda su DPF. O jei dar buna modifikacijos naujesniu avensiu ir be DPF tai nuo to tik didesnis pasirinkimas ;]
Išsprendžiau savo 2.0D-4D problemą su DPF filtru. Radau meistrus, kurie išoperavo. :) Dabar viskas OK.
kur isoperavo, kaip dare it kiek kainavo?
Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.
Teko kalbėti su oficialiu atstovu, tai jie sakė, kad dyzeliniams auto su DPF Toyota 2011-12 išleido variklio valdymo bloko programos atnaujinimą, kurioje atlikti pakeitimai susije su DPF regeneracija.
CitataBlieka parašė:
Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.
Visiskai neapgavo, toyotom reikia det emuletoriu.
CitataGALLANT parašė:
CitataBlieka parašė:
Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.
Visiskai neapgavo, toyotom reikia det emuletoriu.
prie ko čia emuliatorius niekaip nesuprantu? Ką bendro turi emuliatorius ir programos atnaujinimas?
taigi nieko bendro neturi. Emuliatorius dedamas kai isimi dpf lauk. O programos atnaujinimas tik keicia kazkokius variklio darbo ir dpf regeneracijos parametrus. Ziema manajam auto atnaujino programa ir kazkaip po to pradejo reciau matytis regeneracijos (dumai).
Citatadtinas parašė:
taigi nieko bendro neturi. Emuliatorius dedamas kai isimi dpf lauk. O programos atnaujinimas tik keicia kazkokius variklio darbo ir dpf regeneracijos parametrus. Ziema manajam auto atnaujino programa ir kazkaip po to pradejo reciau matytis regeneracijos (dumai).
Tai rezultatas po atnaujinimo teigiamas ar ne ?
ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...
Citatadtinas parašė:
ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...
nu matai pas tave d-cat o d4d kitokia sistema biski.
Citatamodka parašė:
Citatadtinas parašė:
ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...
nu matai pas tave d-cat o d4d kitokia sistema biski.
Kuo skiriasi D-Cat nuo 2,0D4D ? Kataloge rodo, kad pas abu variklius stovi 5 purkštuvas.
Kagi, manau laikas padėlioti savas mintis apie mano patyrimą špaguojantis su DPF problema maniškiame Avensis, kurį įsigijau neperseniausiai ( jokios ankstesnės patirties su Toyotomis neturiu, bet apie EGR ir DPF žinau iš kitų modelių, nes juos montuoja netik Toyota.)
Problema pirmą kartą atsirado lygiai prieš 2 savaites. Tiesiog važiuojant skydelyje nušvito variklio simboliukas, išsijungė stabilumo ir traukos kontrolės, dingo trauka. Sustojau, iš naujo užvedžiau variklį - simbiliai šviečia, bet trauka lyg ir yra. Kadangi jokio padoraus serviso pašonėje nėra, atsargiai grįžau namo ir ėmiau ieškot info ką tai galėtų reikšti.
Pasiskaičiau info šiame forume ir netik šiame. Tapo aišku, kad sutriko EGR arba DPF. Kaip atsirinkti kame beda? Randu gerbiamo bemso parašytą postą, kad neva reik žiūrėt lentelę prie durų koks modelis. Nulekiu prie mašinos - akurat, pas mane su Y raide, kas pasak bemso reiškia, jog DPF pas mane nėra. Kitaip tariant, reikia skrosti EGR (kaip tą daugmaž padaryti irgi pasiskaitinėjau šiame forume - radau nuorodą į kažkokį puslapį su foto). Ramiai sulaukiu ryto, pasiimu įrankius ir tiesiog prie laiptinės imuosi reikalo (nes visi man priimtini servisai sutinka priimti bent apžiūrai vos po kelių dienų). Po keliolikos minučių nesudėtingo pasikrapštymo EGR vožtuvas jau maudėsi visokiuose po ranka pasitaikiusiuose skysčiuose aka WD, nefrasas ir pan. kol tapo beveik kaip naujas(nors nepasakyčiau, jog buvo labai jau žiauriai užsinešęs). Dar keletas minučių ir viskas surenkama atgal (kol dirbau akumas buvo atjungtas, kad klaida nusitrintų). Užvedu. Viskas veikia kuo puikiausiai, jokių klaidų nerodo. Test drivas miesto gatvėmis, netgi truputėlį pagainiojant didesnėm apsukom. Jau buvau beapsidžiaugiąs, kad taip nesudėtingai išsisukau iš bėdos, kai po kokių 25 km problema atsinaujino visu gražumu - vėl mašina buka, vėl visi check'ai šviečia. Dar blogiau - užgesinus ir užvedus iš naujo, trauka atsiranda tik trumpam, vos tik sūkius pakeli daugiau 2k rpm, vėl viskas apribojama, į kalniuką važiuoju vos vos, kaip seno kuino traukiamas vežimas.
Vėl į forumą ir vėl info paieška (neskaitant to, kiek praskambinau po visokius servisus ir žinomus meistrus). Daug info apie DPF kastraciją, bet kažkaip nesinorėjo pult į visokius perdarinėjimus brutaliuoju metodu. Juolab, kad forume kažkas postino vieno iš dilerių paaiškinimą, kad bet kokių atveju pirmiausia reikia daryti diagnostiką ir DPF regeneraciją. Prisiskambinu Tokvilon ir išgirstu tą patį - diagnostika+DPF regeneracija. Paklausus kada įmanoma tą padaryti Tokviloj išgirstu - ne anksčiau kaip po 8 dienų. Bet pasiguodus, kad jau po dienos prasideda atostogos ir be mašinos atostogaut nesigauna, sutinka priimt po 3 dienų - vos ne systelėjau iš laimės. Dvi dienas mokiausi vaikščioti, kol mašina tūnojo kiemo pakrašty, ir sulaukęs tos dienos, kai priims dileris, susikroviau visą atostogų mantą ir išlėkiau į sostinę. Ten dar spėju užsukti pas vieną pažįstamą auto entuziastą, kuris turi Toyotos dianostinę programą (tai sužinojau tik pas jį užsukęs). Mikliai pasijungia prie mano avensio smegenų - vienitelis klaidos kodas P2002, t.y. DPF filtras. Jis netgi priverstinę regeneraciją pabandė atlikti - fig, nieko nesigavo nei stovint, nei važiuojant. Nesėkmę nurašėm kaip diagnostinės programos kokių nors atnaujinimų trūkumą ir išsiskyrėm - artėjo paskirtas laikas pas dilerį. Tiesa, prieš išvažiuojant numovėm vieną žarnelę nuo DPF slėgio sensoriaus (jei galima jį taip pavadinti) - tokiu būdu kompas meta klaidą, tačiau mašina traukia žymiai geriau, nes nemato didelio slėgio prieš DPF. Tokviloj paima mašiną ir kone trim valandom kažkur išvažiuoja. Tuo metu aš laukiamajame stebiu, kaip Tunisas doroja Lietuvos kašio rinktinę (lyg ir be to nebūtų dėl ko nervintis). Pasibaigus kašiui pakviečia mane į priėmimą ir įteikia sąskaitą su darbų aprašu už 300 pinigų. Ir prierašas: jei problema pasikartos, keisti DPF (kurgi ne, pamaniau, 4 kilolitai šiaip nesimėto). Sėdu mašinon. Pamatau, kad kuro rodyklė pasislinko žemiau, nei buvo prieš priduodant mašiną, o ir spidometro skaičiukai liudija, kad bent 50 km važiavo kažkur. Važiuoju aš, viskas ok, jokiu klaidų. Pamaniau - bent jau atostogas praleisiu su tvarkinga mašina, po to žiūrėsim kas kaip.
Jau būtų kaip ir istorijos pabaiga. Tačiau nuriedėjus net 450 km vėl tas pats š! :@
Kadangi per atostogas užsiimti mašinos remontu jokio noro neturiu (negana pačią atostogų pradžią jau sugadino), vėl numaunu žarnelę nuo slėgio sensoriaus ir važinėju. Taip pravažiavau kone 1000 km. Galiausiai po keletos telefoninių konsultaciju lekiu į Kauną pas startline auksarankius - laukt eilės nereikėjo, paskambinus sutiko priimti po valandos, nes neva kažkas atšaukė rezervuotą laiką. Po geros valandėlės įriedu į jų dulkėtą kiemą. Netrukus jau ir ant keltuvo užvažiuoju. Pažada padaryt per 4 valandas. Kokią valandą niekas net nelenda prie mašinos. Galiausia ateina nedickas, bet drūtas vyriokas ir atsidaręs kapotą ima šriūbinti varžtą ant kuro siurblio. "Blokuojam penktą purkštuką" pasakė, kai ėmiau įtariai klausinėti, ar tik nesiruošia siurblio numontuot tam, kad DPF kapsulę išimt laukan. Tokiu būdu aš sužinojau, kad mano mašinoje vistik yra 5, o ne 4 kuro purkštukai. Čia pat buvau nuramintas, kad tos DPF kapsulės visai net imt nereikia (prisiminus nelaimės draugą iš šios temos, kuriam klaipėdiečiai išmontavo tą kapsulę ir dar ją pjaustė, pasidarė dar įdomiau). Taigi, į vieną iš "išėjimų" iš siurblio įsukamas paprasčiausias varžtas, o žarnelė negailestingai nupjaunama (kaip kokia virkštelė ką tik gimusiam vaikui). Tada uždarė kapotą ir veiksmas persikėlė i mašinos saloną - nuėmus betvarkėlę (bardačioką), prilitavo kažką panašaus į COM jungtį prie laidų einančių į ECU, prie jos jo didenybę emuliatorių prijungė (ta didenybė kiek mažesnė už standartinį cigarečių pakelį). Užvedė mašiną - jokių kompo klaidų. Betvakėlę sumontavus atgalį vietą, mašina keltuvo pagalba pakilo į palubę. Meistras mikliai numontavo duslintuvo dalį nuo DPF iki galinio bakelio - pasimatė DPF dugnas, kuris beje vos ne kaip naujas atrodė (čia akimirka sudvejojau ar tik ne be reikalo ta kastracija daroma, bet meistras greit suprato mano dvejones ir paaiškino - jie iš apačios visi gražūs). O tada prasidėjo brutalioji operacijos dalis. Pasitelkus apie 1,5 kg kūjį, laužtuvą (lygiai tokį pat, kaip Nikulinas per visiems gerai žinomą filmą) , ir chirurgų naudojamas ilgas žirkles-čiuptuvus (kuriais tamponus kemša operacijos metu) iškrapštė apatinėje kapsulės dalyje esančią korėtą medžiagą. Viršutinėje dalyje liko sveikutėlis katalizatorius. Tada savo vieton grįžo duslintuvas ir mašina išrūko į test drivą.
Netrukus atsisveikinau su 1500 pinigų ir su viltim, kad DPF problema mano Avensyje nebeknis man proto (nebent emuliatorius sudurniuotų), išlėkiau namo. Kastracija truko trumpiau nei žadėtos 4 valandos, nepaisant meistro pietų pertraukos ir kitų smulkių pašalinių darbų. Pirmas įspūdis - mašina traukia tikrai daug smagiau.
Reziume:
1. Tie bemso minėti modelio kodai su X ir Y dar nieko nesako apie DPF filtro buvimą ar nebuvimą.
2. išeina, kad 5-as purkštukas yra visada, kai yra DPF
3. Dilerio siūlomas regeneracija už 300 pinigų yra be reikalo sugaištas laikas ir išleisti pinigai - jei DPF sudurniavo, greičiausia jam amen, nes mašina pati daro tas regeneracijas, kai prireikia.
4. DPF kastraciją galima padaryti nepjaustant DPF kapsulės, todėl išorinių žymių jokių nelieka (jei kas bijote, jog per tech. apžiūras pamatys iškastruotą DPF). Jei meistrai primygtinai siūlo kapsulę pjauti, galite įtarti, jog jiems reikalingas ir katalizatorius, esantis viršutinėje kapsulės dalyje, už kurį tikriausia jie gali gauti papildomų pajamų.
Taigi, kaip ir viskas. Jai kas ištvėrė skaitydami iki šios vietos - ačiū už sugaištą brangų laiką! :)
Pabaigai dar pora minčių.
aš tikrai už kuo ekologiškesnį automobilį, tačiau tai neturi gulti ant vien mano, kaip vartotojo, pečių. Mielai važiuočiau dėti naujo DPF filtro, jei jis nekainuotu kaip 2 ar net 3 Golf'ai II, kurie išpjautais katalizatoriais su baltarusiška saliarka dūmina mūsų gatvėse ir visas TA be problemų praeina. Moralas: kol DPF filtrų keitimas nebus kompensuojami kaip kokie šiferiniai namų stogai, tol visokie geri dėdės mokantys įdėt emuliatorių krausis gražų kapitalą iš tos ekologijos.
Vot i skazochke konec, a kto slushal - molodec
Principe su viskuo sutinku, nors kaikur gal ir perdauk kategoriskai issiriskiai.
PVZ. regeneracija verta pabandyti, tik nebutina uz tai moketi 300Lt.
Bemso paminetos zenklinimo reiksmes irgi tiesa (na bet gal nera taisykles be isimties), bet patikimesnis varijantas pagal gamyklini numeriuka paziureti savo auto komplektacija internete.
O siaip aciu uz issamia istorija :)
Þinau ne vieną atvejį, kai žmogus atlikęs DPF regeneraciją su automobiliu nuvažiuoja 10-15 tūkst. km, kol prireikia pakartotinos regeneracijos.
Už tą pačią regeneraciją Šiaulių Sovli (Toyota atstovas) prašo tik 120 Lt, Vilniuje brangiausia.
As dariau regeneracija siauliuose sovli pries metus, kolkas viskas normaliai kaina tiksliai nepamenu 100-120 lt
Bet sutikite, kad atlikinėti periodiškai tą regeneraciją yra absurdas, nesvarbu ar 120, ar 300 kainuoja. Vieniems regeneracija padeda nuvažiuoti 10-15t km.,kitiems daugiau ar mažiau. Mano atveju atlaikė vos 450 km užmiesčio keliais. Anksčiau ar vėliau DPF teks keisti, todėl tos regeneracijos tėra tik laikinas problemos atidėjimas, o ne jos sprendimas, branginančios filtro kainą.
Aš moku ir man patinka važiuoti ekonomiškai. Taip taupau netik degalus, bet ir tausoju aplinką. Tačiau yra kalbančių (tame tarpe ir Toyotos dileriai taip sako), jog ramiai važinėjant DPF kemšasi dar greičiau. Tai man kažkaip nesigauna logiškai sujungti dviejų dalykų - labai brangiai kainuojančio filtro ir būtinybės važinėti dideliais variklio sūkiais tam, kad tas filtras neužsikimštų.
Gal aš kažkurioj vietoj ir neteisus, tačiau maniau, kad turėti DPF ir melstis jam, kad jis neužsilenktų kur nors kelionėje, nematau prasmės.
CitataGendzius parašė:
Bet sutikite, kad atlikinėti periodiškai tą regeneraciją yra absurdas, nesvarbu ar 120, ar 300 kainuoja. Vieniems regeneracija padeda nuvažiuoti 10-15t km.,kitiems daugiau ar mažiau. Mano atveju atlaikė vos 450 km užmiesčio keliais. Anksčiau ar vėliau DPF teks keisti, todėl tos regeneracijos tėra tik laikinas problemos atidėjimas, o ne jos sprendimas, branginančios filtro kainą.
Aš moku ir man patinka važiuoti ekonomiškai. Taip taupau netik degalus, bet ir tausoju aplinką. Tačiau yra kalbančių (tame tarpe ir Toyotos dileriai taip sako), jog ramiai važinėjant DPF kemšasi dar greičiau. Tai man kažkaip nesigauna logiškai sujungti dviejų dalykų - labai brangiai kainuojančio filtro ir būtinybės važinėti dideliais variklio sūkiais tam, kad tas filtras neužsikimštų.
Gal aš kažkurioj vietoj ir neteisus, tačiau maniau, kad turėti DPF ir melstis jam, kad jis neužsilenktų kur nors kelionėje, nematau prasmės.
idomi diskusija cia :) siaip su tavim daug kur sutinku bet tu rasai tik is savo pozicijos. visu pirma tai oficialus atstovai regeneracija daro viena karta, as dazniausiai 3-4 nes per ilga laika pastebejau kad butent tiek reikia regeneraciju idealiai isvalyti. kai pradejau daryti regeneracijas emuliatorius kainavo apie 2500 lt o poto vis pigo. kiek pastebiu kam darau regeneracija tai atlaiko nuo puses metu iki metu cia dazniausiai yra ir kam jau pries du metus net dariau. nors aisku reikia ne laika ziureti o kilometraza tai tikrai tiksliau butu. ka noriuasakyti kad pries metus emuliatorius kainavo apie 1800-2000 dabar 1200-1400 o jau atsiranda ir greit bus po 800 tai vat tie kas dare regeneracijas visais budais islose pinigu. regeneraciju neapsimokes daryti kada emuliatorius kainuos 500lt nu cia mano nuomone. o siaip 100 ar 200 lt ant regeneraciju i metus tikrai nera daug nes dazniausiai su masina gi vaziuojam iki 3 metu.
Tu nesiparink, :) cia didesne dalis su tavimi sutiks. Tik nereikia taip vienareiksmiskai. Retai kada kaskas buna visiskai gerai arba visiskai blogai.
Nu ziurek tau Pvz. uzsipylei kokio kuro neipatingo (su aliejum :) ) , regeneracia pasileidzia viena karta, bet del blogo kuro iskart vel uzsikemsa, pasileidzia dar karta, iskart vel uzsikemsa, kompas supanikuoja, klaidele tik Ciunkst :) ir automatiskai regeneracija nebepasileidineja :) . Na bet tas netikes kuras pagaliau baigiasi, prisipili gero, paleidi priverstine regeneracija ir vel vazineji ilgai ir laimingai. Sutaupai koki tukstanteli uz DPF salinima. Jai po keliu simtu vietoi to kad regeneracija pasileistu vel Ciunkst :) lempute uzsidega, nu tada jau niekur nesidesi ...
Del ekologijos ir man keistai skamba, kad ispradziu renki tuos suodzius, o veliau degini, tam reikalui papildoma kura naudodamas ir vistiek i gamta viska ismeti, tik gal kitokia forma. Nu bet tikiu, kad zmones kurie tai sukure viska pasvere ir kad masina su filtru maziau kenkia. O jai vertinant tai kad dyzelius daznaiusiai perka tie kas dauk vaziuoja, tai tas DPF filtras problemu kelti neturetu. Na tik gamintojas visgi turetu leisti pirkejui paciam rinktis del indelio i ekologija. O ne taip kaip su D-CATu nori ar ne turek sita prabangu malonuma.
Aš ir nesiparinu. Parinausi tik tada, kai DPF užlinko po 450 km. Visa kita tai tik susikaupusių minčių, kol važinėjant po servisus, išdėliojimas viešoje erdvėje :)
Kalčiausias turbūt tas protingas inžinierius, kuris sugalvojo DPF apjungti su katalizatoriumi į vieną organą ir įkišti jį taip, kad nei prieisi, nei privažiuosi :) Būtų atskiras DPF elementas, kurį prireikus gali pakeisti, tai ir kainuotu jis kokius 300 Lt pas pati mandriausią dilerį ir mes nesuktume galvos apie regenerecijas, apgavikus ir t.t.
:)
Emuliatorių kainos tokios yra todėl, kad jie labai išreklamuoti ir žmonės nežino apie kitas alternatyvas(o daugelis nelabai ir gilinasi), kiek teko bendrauti su Toyotų savininkais, tai visi žino tik apie emuliatorių, kaip problemos sprendimo būdą (jei tik kas atsitiko su DPF ir nepadėjo regeneracija, tai iškarto statyk emuliatorių ir viskas).
Skambinau į UAB ,,Autoringas", tai pasakė Avensiui DPF valymas-remontas nuo 400 Lt su garantija.
uz 400Lt tau niekas neuzsijims to DPF nuimineti, o nenuimus isivaizduok koks valymas :)
Kreipkites pas Modka jis tas pacias paslaugas uz tris kart mazesne kaina pasiulis ir garantija manau keliem simtam duos.
O ir garantija sioje vietoje man juokingai skaqmba. Jai garantija pvz. 15K o as kartais per metus sugebu ir 40 pralekti :) . Na nenusiteikes as kas karta tepalus keisdamas ir valymus daryti.
O del emuliatoriu kainos ir tai kad nezinom alternatyvu manau tu teisus. Nu bet o ka daryti... ?
CitataS_Kulikauskas parašė:
uz 400Lt tau niekas neuzsijims to DPF nuimineti, o nenuimus isivaizduok koks valymas :)
Kreipkites pas Modka jis tas pacias paslaugas uz tris kart mazesne kaina pasiulis ir garantija manau keliem simtam duos.
O ir garantija sioje vietoje man juokingai skaqmba. Jai garantija pvz. 15K o as kartais per metus sugebu ir 40 pralekti :) . Na nenusiteikes as kas karta tepalus keisdamas ir valymus daryti.
O del emuliatoriu kainos ir tai kad nezinom alternatyvu manau tu teisus. Nu bet o ka daryti... ?
1. Modka atlieka priverstinę regeneraciją ir garantijos neduoda, auto gali nuvažiuoti 200 km, gali ir 20000 km.
2. Metams be ridos apribojimo garantiją suteikia tik oficialus atstovas pakeitus pas jį DPF, kur bendra kaina apie 4500 Lt.
3. Nieko ten sudėtingo nuimti DPF nėra (aišku jei visi varžtai atsisuka), kai pasakiau , kad atvežiu nuimta filtrą, tai nelabai norėjo kalbėti, nes nebus už ką pinigus paimti (o tokią kainą man pasakė telefonu), gali tamsta pats paskambinti.
Gal zinot ar Panevėžy jau daro regeneracijas kas nors toyotoms? jei kartais prireiktu, kad nesigrust iki siauliu. pries metus tai dar nieks nedare...
Tiekto pasiduodu :) . Su viskuom sutinku:
DPF-as nusiima lengvai;
Plovimas geriau nei emuliatorius;
Ir sita firma pati geriausia ir garantijas 100 tukstantines duoda.
Nusibodo man jau gincytis ir aiskinti, kad stebuklu nebuna. Visada viska i skaicius reikia suvesti ir pasirinkti sau tinkanti varijanta.
Susinervinau :@
Nors gal ir as perdauk tuos emuliatorius uzstoju.
Tiekto tebunie lygiosios :) : manau kad plovimas nera blogai, o jai dar servisas tai padaro uz 400Lt , tai pries dedant emuliatoriu vertetu ismeginti laime. Tik su saliga, kad servizo darbai netiketai nepabranktu. (Nes nuo 400... labai jau keistai skamba :), geriau butu iki 500 :) )
Nesiparink :)
Yra žmonių, kurie mato tik regeneracijos kaina (kad ir tie 100 litų), bet neskaičiuoja sugaišto laiko bei sunaudotų degalų važinėjimams į servisus atlikti tą regeneraciją. O kur dar sugadinta nuotaika, kai tas DPF užlinksta tada, kai labiausia reikia kur nors važiuoti. Tas DPF kaip tiksinti bomba, nežinai kada kiaulę pakiš :)
Aš mašiną perku tam, kad su ja važiuoti savo reikalais, o ne nuo serviso iki serviso, todėl šiai dienai DPF apturėjo kastraciją :)
Na, masinytes su DPF yra skirtos ilgoms distancijoms vazineti, o ne trumpomis. Trumpos distancijos, variklis neisyla, o jei dar ir kuo zemesnes apsukas laikai, tai jau tikrai kemsasi.
DPF beja, skirtas ekologijai. Astma sergantys zmones gali buti salia tokiu automobiliu, o be to filtro ismetamos dujos asmatikams labai kenkia. Vazineji mazais atstumais, pirk bendza ir nebus bedos.
o kas kiek laiko darosi ta regeneracija? as jau 18000km pramyniau ir jokio dumo, jokios regeneracijos
Citatapinokis parašė:
o kas kiek laiko darosi ta regeneracija? as jau 18000km pramyniau ir jokio dumo, jokios regeneracijos
DPF regenercija būna trijų rušių:
1.Pasyvį regeneracija vyksta nenutrūkstamai oksiduojantis suodžiams dėl aukštos išmetamųjų dūjų temperatūros (350-500 C) ir katalizatoriaus, prie tam tikrų variklio darbo režimų , pvz. važiuojant automobiliu greitkeliu. Jeigu nepavyksta pasiekti aukštos išmetamųjų dūjų temperatūros, taip pat naudojant nekokybišką kurą ir ne tos rūšies variklinę alyvą, kokią rekomenduoja gamintojas, pasyvi regeneracija įvykti negali.
2. Tada variklio valdymo blokas, esant tam tikroms variklio darbo sąlygoms paleidžia aktyvę regeneraciją įpurkšdamas 5 purkštuvo pagalba papildomą degalų kiekį, kuris užsidega DPFiltre ir sudegima jame susikaupusius suodžius.
3. Priverstinė - diagnostinės įrangos pagalba, kai nėra galimybės vykti pasyviai ir aktyviai regeneracijai (pvz. važiuojant mieste trumpais atstumais ir t.t.).
Kai man darė priverstinę regeneraciją jokio dūmo nesimatė, nors kompas rodė, kad ji vyksta.
Pamegink savo VIN numeriuka patikrinti, paziurek ar isvis pas tave yra tas DPF-as http://www.toyodiy.com/parts/q?vin=nmtkf56e60r008451 stai sitoje svetaineje.
(LOWEST-POLLUTION ENGINE) - jai sitoks uzrasas bus prie variklio vadinasi yra.
Nors nezinau, gal 2,2 visos su DPF-ais, kaip ir D-CATai.
idomumo delei ka tik patikrinau savo masinele tavo minetam puslapi, (LOWEST-POLLUTION ENGINE) uzraso nera nors masinoje DPF yra ;)
Nu cia geras. Tai dar vienas irodymas, kad visasis tais zymejimais ir numeriais aklai pasikliauti negalima.
CitataS_Kulikauskas parašė:
Pamegink savo VIN numeriuka patikrinti, paziurek ar isvis pas tave yra tas DPF-as http://www.toyodiy.com/parts/q?vin=nmtkf56e60r008451 stai sitoje svetaineje.
(LOWEST-POLLUTION ENGINE) - jai sitoks uzrasas bus prie variklio vadinasi yra.
Nors nezinau, gal 2,2 visos su DPF-ais, kaip ir D-CATai.
Pasitikrinau pagal VIN šioje svetainėje užrašo (LOWEST-POLLUTION ENGINE) nėra, o tikrovėje DPF yra.
Citatabemsas parašė:
Avensis DPF buvo statomi ant visu D-CAT ir 2.0 motoru 50/50 nuo 09.2003 iki 11.2004m gamybos. Atskirti tiksliau galima pagal modifikacija. Su DPF buna tokie: CDT250L-A***XW. Be filtro buna CDT250L-A***YW
Modifikacija uzrasyta ant lenteles, atidarius vairuotojo durys.
Cia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera
O pagal Bemso koda kuriai klasei priklausitu jusu auto?
Idomu butu suprasti tai kaip cia su tais zymejimais gaunasi ...
O gal siaip kas gali pakomentuoti, kas cia prie ko ?
Gal galit savo vin imesti, pameginsiu per kitus saitus padelioti, paziureciau ar visur ta pati rodo, gal yra tikslesniu saitu.
Ir dar klausimelis... , o kita info teisinga ?
CitataCia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera
manau sitas zymejimas neatapindi DPF buvimo.
mano baigiasi *YW, bet DPF yra.
toyodiy apskritai raso, kad Europos rinkai apskritai ejo tik *YW automobiliai, tad turetu but be DPF. kaip zinia, DPF nuo 2006 metu jau dazname toyota auto sutinkamas
Nu gal, bet pagal vin numeriukus kaikurios parduotuves dalis parinkineja, ir jai rodys kad pastave pvz DPF nera, kaip cia gausis ?
Gal sito saito info pasenusi, pvz kaikuriose kitose svetainese raso kad mano vin numeris isvis neteisingas.
Idomu butu rasti kaska tokio kas realybe atspindetu.
Problema tame, kad DPF buvo statomas netik gamykloje, bet kaip ir papildoma iranga. Tada nesuprasi pagal vin bei modelio numeri nieko.
Citatabemsas parašė:
Problema tame, kad DPF buvo statomas netik gamykloje, bet kaip ir papildoma iranga. Tada nesuprasi pagal vin bei modelio numeri nieko.
Kaip suprasti, statomas kaip papildoma įranga? Užrašo nėra, bet pats katalogas tai rodo, kad DPF yra.
Be to kiek teko bendrauti su oficialiais atstovais, tai nebuvo tokios galimybės pasirinkti DPF kaip papildomą įrangą, DPF yra arba jo nėra ir viskas.
Galima nusipirkti masina su DPF, o galima ji ir veliau pasistatyti.
http://www.toyota-tech.eu/aimuploads/%7BBD6D418F-2F44-7842-0442-DBD8CA152F44%7D/AIM%20000%20624-1%20Diesel%20Particulate%20Filter%20PZ482-E8710-00.pdf
cia kaip pavizdys
Katana, apie koki kataloga kalbi? Tai gal jame bus tiksliausia info.
sendien vazevau is kauno iki siauliu ir sugalvojau regeneracija padaryt. taigi variau ketvirta pavara magistrale apie 130-140 apsukos netoli 4000 koki40km, nieko neivyko. paskui dar 30km trecia pavara irgi nieko neivyko nei dumelio neismete tai pagailo variklio ir baigiau sita seansa. gal ka ne taip dariau? gal reikia mazesniu pavaru ir didesniu apsuku?
CitataS_Kulikauskas parašė:
Katana, apie koki kataloga kalbi? Tai gal jame bus tiksliausia info.
toyodiy
Citatapinokis parašė:
sendien vazevau is kauno iki siauliu ir sugalvojau regeneracija padaryt. taigi variau ketvirta pavara magistrale apie 130-140 apsukos netoli 4000 koki40km, nieko neivyko. paskui dar 30km trecia pavara irgi nieko neivyko nei dumelio neismete tai pagailo variklio ir baigiau sita seansa. gal ka ne taip dariau? gal reikia mazesniu pavaru ir didesniu apsuku?
filtre nera prisikaupe tiek suodziu kad vyktu regeneracija ir viskas :) manau kad tokiu apsuku tikrai nereikia, pamenu kai 6ta pavara ~140km/h kuo graziausiai vyko, kazkur intervalais kas 5s po dumu kamuoli ismesdavo ir viskas, tik kartais ir mieste esu mates kaip vyksta, tada be perstojo meta duma ir is paskos vaziuojanciam buna trosku :D
sendien buvau atsidares kapota ir ieskojau to penkto purkstuko, nemaciau ir neradau is siurblio vamzdeliai irgi neina niekur kitur tik i keturius purkstukus. klausimas toks. ar gali but kad pas mane nera to suodziu filtro?
Visko gali buti, bet lengviausias budas tai suzinoti tiesiog paziureti.
Jai nezinai kaip tas turi atrodyti, be problemu imesiu pora nuorodu ir paasikinsiu kas prie ko. Nes tikrinima pagal VIN numerius ir pan,, Katana labai sekmingai paneige ir panasu kad jis teisus. Tose svetainese visko pasitaiko, taip kad geriau paziurek vizualiai.
Citatapinokis parašė:
sendien buvau atsidares kapota ir ieskojau to penkto purkstuko, nemaciau ir neradau is siurblio vamzdeliai irgi neina niekur kitur tik i keturius purkstukus. klausimas toks. ar gali but kad pas mane nera to suodziu filtro?
Penktas purkstukas stovi tik D-CAT. Jei yra dpf, tai ant variklio pertvaros desineje puseje stovi juoda dezute.
na duslintuva apziurejau lig visa ir nieko ten nesimato tad man rodos nera to velnio dpf. nera nei juodos dezutes.
http://www.ebay.com/itm/251072773806#ht_1343wt_1195
Citatabemsas parašė:
Citatapinokis parašė:
sendien buvau atsidares kapota ir ieskojau to penkto purkstuko, nemaciau ir neradau is siurblio vamzdeliai irgi neina niekur kitur tik i keturius purkstukus. klausimas toks. ar gali but kad pas mane nera to suodziu filtro?
Penktas purkstukas stovi tik D-CAT. Jei yra dpf, tai ant variklio pertvaros desineje puseje stovi juoda dezute.
Penktas purkštuvas stovi ir pas 2,0 D4D jei yra DPF, jei tiksliai nežinai tai nerašyk ir neklaidink kitų.
Va stai cia detale Nr. 23710B ir yra tas nelemtas purkstukas :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_2201.2.html?hl=23710B
Jai atsidares kapota bandysi jo jieskoti sunkiai seksis, nes jis pakankamai zemai, desineje puseje randasi. (bent jau Auryje)
Tau pagelbeti galia slangele 23901E kuri nuo virsau eina butent i ta purkstuka, si detale matosi tikrai puikiai, juolab kad ta slangele turi specifini snapiuka ir is virsaus prisukta prie detales 22100 (kas tai per detale net nesakysiu :) ) siame paveikslelyje :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_2202_2201.html
Pats DPF atrodo netaip:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_1701.html
O va stai taip:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_1701.3.html
Pas tave bus vienas is ju, jis randasi uz variklio siek tiek zemiau. Nesusiklaidink, jame jokiu purkstuku nerasi, gal tk kaskokie davikliai.
Ir dar. Jai variklis D4D, o ne D-CAT tai gali DPF ir nebuti.
Sekmes jieskant ;) .
nebeieskosiu to dpf, nes jo nera :)
Gal kam teko naudoti, būtų įdomu, kad kas nors pasidalintu savo įspūdžiais.
Wynn's DPF regeneratorius ir DPF valiklis
Wynn's specialiai sukūrė šiuos du produktus suodžių filtro prevenciniam arba ,,gydomajam" atnaujinimui. Aktyvi šių produktų sudedamoji dalis sumažina suodžių dalelių degimo temperatūrą iki ± 450°C. Tai reiškia, kad suodžių dalelės dega greičiau ir lengviau, todėl mažėja filtro užsikimšimo rizika. Jeigu įspėjamoji lemputė ką tik užsidegė, Wynn's produktus vis dar galima naudoti, nes jie sudegins dalį susikaupusių suodžių dalelių, leisdami išmetamosioms dujoms tekėti per filtrą ir tęsti filtro atnaujinimo procesą ypač greitai!
Paprasčiausiai supilkite turinį į kuro baką, o visa kita atliks pats produktas.
Ką reiktų pasakyti apie suodžių filtruose įrengtas atnaujinimo sistemas?
Kai kurie transporto priemonių gamintojai į dyzelinius variklius įmontuoja mažą bakelį, kuriame yra priedas, automatiškai patenkantis į kurą ir valantis suodžių filtrą. Į kuro baką pilami Wynn's produktai nesukelia jokių problemų atnaujinimo sistemai. Priešingai, jie tik padeda geriau regeneruoti filtrą.
Wynn's DPF regeneratoriaus ir DPF valiklio privalumai:
Lengvai išvalo ir atnaujina užsikimšusį suodžių filtrą jo neišardant.
Sumažina suodžių dalelių kaupimąsi filtre.
Sumažina suodžių degimo temperatūrą, kad suodžių dalelės galėtų greičiau degti žemesnėje temperatūroje.
Grąžina variklio galią.
Padeda išvengti išlaidų, susijusių su rankiniu suodžių filtro atnaujinimu.
Gali būti naudojami kartu su įmontuotomis atnaujinimo sistemomis.
Labai greitas rezultatas!
Parduoda UAB ,,Tobis"
CitataGendzius parašė:
Kagi, manau laikas padėlioti savas mintis apie mano patyrimą špaguojantis su DPF problema maniškiame Avensis, kurį įsigijau neperseniausiai ( jokios ankstesnės patirties su Toyotomis neturiu, bet apie EGR ir DPF žinau iš kitų modelių, nes juos montuoja netik Toyota.)
Problema pirmą kartą atsirado lygiai prieš 2 savaites. Tiesiog važiuojant skydelyje nušvito variklio simboliukas, išsijungė stabilumo ir traukos kontrolės, dingo trauka. Sustojau, iš naujo užvedžiau variklį - simbiliai šviečia, bet trauka lyg ir yra. Kadangi jokio padoraus serviso pašonėje nėra, atsargiai grįžau namo ir ėmiau ieškot info ką tai galėtų reikšti.
Pasiskaičiau info šiame forume ir netik šiame. Tapo aišku, kad sutriko EGR arba DPF. Kaip atsirinkti kame beda? Randu gerbiamo bemso parašytą postą, kad neva reik žiūrėt lentelę prie durų koks modelis. Nulekiu prie mašinos - akurat, pas mane su Y raide, kas pasak bemso reiškia, jog DPF pas mane nėra. Kitaip tariant, reikia skrosti EGR (kaip tą daugmaž padaryti irgi pasiskaitinėjau šiame forume - radau nuorodą į kažkokį puslapį su foto). Ramiai sulaukiu ryto, pasiimu įrankius ir tiesiog prie laiptinės imuosi reikalo (nes visi man priimtini servisai sutinka priimti bent apžiūrai vos po kelių dienų). Po keliolikos minučių nesudėtingo pasikrapštymo EGR vožtuvas jau maudėsi visokiuose po ranka pasitaikiusiuose skysčiuose aka WD, nefrasas ir pan. kol tapo beveik kaip naujas(nors nepasakyčiau, jog buvo labai jau žiauriai užsinešęs). Dar keletas minučių ir viskas surenkama atgal (kol dirbau akumas buvo atjungtas, kad klaida nusitrintų). Užvedu. Viskas veikia kuo puikiausiai, jokių klaidų nerodo. Test drivas miesto gatvėmis, netgi truputėlį pagainiojant didesnėm apsukom. Jau buvau beapsidžiaugiąs, kad taip nesudėtingai išsisukau iš bėdos, kai po kokių 25 km problema atsinaujino visu gražumu - vėl mašina buka, vėl visi check'ai šviečia. Dar blogiau - užgesinus ir užvedus iš naujo, trauka atsiranda tik trumpam, vos tik sūkius pakeli daugiau 2k rpm, vėl viskas apribojama, į kalniuką važiuoju vos vos, kaip seno kuino traukiamas vežimas.
Vėl į forumą ir vėl info paieška (neskaitant to, kiek praskambinau po visokius servisus ir žinomus meistrus). Daug info apie DPF kastraciją, bet kažkaip nesinorėjo pult į visokius perdarinėjimus brutaliuoju metodu. Juolab, kad forume kažkas postino vieno iš dilerių paaiškinimą, kad bet kokių atveju pirmiausia reikia daryti diagnostiką ir DPF regeneraciją. Prisiskambinu Tokvilon ir išgirstu tą patį - diagnostika+DPF regeneracija. Paklausus kada įmanoma tą padaryti Tokviloj išgirstu - ne anksčiau kaip po 8 dienų. Bet pasiguodus, kad jau po dienos prasideda atostogos ir be mašinos atostogaut nesigauna, sutinka priimt po 3 dienų - vos ne systelėjau iš laimės. Dvi dienas mokiausi vaikščioti, kol mašina tūnojo kiemo pakrašty, ir sulaukęs tos dienos, kai priims dileris, susikroviau visą atostogų mantą ir išlėkiau į sostinę. Ten dar spėju užsukti pas vieną pažįstamą auto entuziastą, kuris turi Toyotos dianostinę programą (tai sužinojau tik pas jį užsukęs). Mikliai pasijungia prie mano avensio smegenų - vienitelis klaidos kodas P2002, t.y. DPF filtras. Jis netgi priverstinę regeneraciją pabandė atlikti - fig, nieko nesigavo nei stovint, nei važiuojant. Nesėkmę nurašėm kaip diagnostinės programos kokių nors atnaujinimų trūkumą ir išsiskyrėm - artėjo paskirtas laikas pas dilerį. Tiesa, prieš išvažiuojant numovėm vieną žarnelę nuo DPF slėgio sensoriaus (jei galima jį taip pavadinti) - tokiu būdu kompas meta klaidą, tačiau mašina traukia žymiai geriau, nes nemato didelio slėgio prieš DPF. Tokviloj paima mašiną ir kone trim valandom kažkur išvažiuoja. Tuo metu aš laukiamajame stebiu, kaip Tunisas doroja Lietuvos kašio rinktinę (lyg ir be to nebūtų dėl ko nervintis). Pasibaigus kašiui pakviečia mane į priėmimą ir įteikia sąskaitą su darbų aprašu už 300 pinigų. Ir prierašas: jei problema pasikartos, keisti DPF (kurgi ne, pamaniau, 4 kilolitai šiaip nesimėto). Sėdu mašinon. Pamatau, kad kuro rodyklė pasislinko žemiau, nei buvo prieš priduodant mašiną, o ir spidometro skaičiukai liudija, kad bent 50 km važiavo kažkur. Važiuoju aš, viskas ok, jokiu klaidų. Pamaniau - bent jau atostogas praleisiu su tvarkinga mašina, po to žiūrėsim kas kaip.
Jau būtų kaip ir istorijos pabaiga. Tačiau nuriedėjus net 450 km vėl tas pats š! :@
Kadangi per atostogas užsiimti mašinos remontu jokio noro neturiu (negana pačią atostogų pradžią jau sugadino), vėl numaunu žarnelę nuo slėgio sensoriaus ir važinėju. Taip pravažiavau kone 1000 km. Galiausiai po keletos telefoninių konsultaciju lekiu į Kauną pas startline auksarankius - laukt eilės nereikėjo, paskambinus sutiko priimti po valandos, nes neva kažkas atšaukė rezervuotą laiką. Po geros valandėlės įriedu į jų dulkėtą kiemą. Netrukus jau ir ant keltuvo užvažiuoju. Pažada padaryt per 4 valandas. Kokią valandą niekas net nelenda prie mašinos. Galiausia ateina nedickas, bet drūtas vyriokas ir atsidaręs kapotą ima šriūbinti varžtą ant kuro siurblio. "Blokuojam penktą purkštuką" pasakė, kai ėmiau įtariai klausinėti, ar tik nesiruošia siurblio numontuot tam, kad DPF kapsulę išimt laukan. Tokiu būdu aš sužinojau, kad mano mašinoje vistik yra 5, o ne 4 kuro purkštukai. Čia pat buvau nuramintas, kad tos DPF kapsulės visai net imt nereikia (prisiminus nelaimės draugą iš šios temos, kuriam klaipėdiečiai išmontavo tą kapsulę ir dar ją pjaustė, pasidarė dar įdomiau). Taigi, į vieną iš "išėjimų" iš siurblio įsukamas paprasčiausias varžtas, o žarnelė negailestingai nupjaunama (kaip kokia virkštelė ką tik gimusiam vaikui). Tada uždarė kapotą ir veiksmas persikėlė i mašinos saloną - nuėmus betvarkėlę (bardačioką), prilitavo kažką panašaus į COM jungtį prie laidų einančių į ECU, prie jos jo didenybę emuliatorių prijungė (ta didenybė kiek mažesnė už standartinį cigarečių pakelį). Užvedė mašiną - jokių kompo klaidų. Betvakėlę sumontavus atgalį vietą, mašina keltuvo pagalba pakilo į palubę. Meistras mikliai numontavo duslintuvo dalį nuo DPF iki galinio bakelio - pasimatė DPF dugnas, kuris beje vos ne kaip naujas atrodė (čia akimirka sudvejojau ar tik ne be reikalo ta kastracija daroma, bet meistras greit suprato mano dvejones ir paaiškino - jie iš apačios visi gražūs). O tada prasidėjo brutalioji operacijos dalis. Pasitelkus apie 1,5 kg kūjį, laužtuvą (lygiai tokį pat, kaip Nikulinas per visiems gerai žinomą filmą) , ir chirurgų naudojamas ilgas žirkles-čiuptuvus (kuriais tamponus kemša operacijos metu) iškrapštė apatinėje kapsulės dalyje esančią korėtą medžiagą. Viršutinėje dalyje liko sveikutėlis katalizatorius. Tada savo vieton grįžo duslintuvas ir mašina išrūko į test drivą.
Netrukus atsisveikinau su 1500 pinigų ir su viltim, kad DPF problema mano Avensyje nebeknis man proto (nebent emuliatorius sudurniuotų), išlėkiau namo. Kastracija truko trumpiau nei žadėtos 4 valandos, nepaisant meistro pietų pertraukos ir kitų smulkių pašalinių darbų. Pirmas įspūdis - mašina traukia tikrai daug smagiau.
Reziume:
1. Tie bemso minėti modelio kodai su X ir Y dar nieko nesako apie DPF filtro buvimą ar nebuvimą.
2. išeina, kad 5-as purkštukas yra visada, kai yra DPF
3. Dilerio siūlomas regeneracija už 300 pinigų yra be reikalo sugaištas laikas ir išleisti pinigai - jei DPF sudurniavo, greičiausia jam amen, nes mašina pati daro tas regeneracijas, kai prireikia.
4. DPF kastraciją galima padaryti nepjaustant DPF kapsulės, todėl išorinių žymių jokių nelieka (jei kas bijote, jog per tech. apžiūras pamatys iškastruotą DPF). Jei meistrai primygtinai siūlo kapsulę pjauti, galite įtarti, jog jiems reikalingas ir katalizatorius, esantis viršutinėje kapsulės dalyje, už kurį tikriausia jie gali gauti papildomų pajamų.
Taigi, kaip ir viskas. Jai kas ištvėrė skaitydami iki šios vietos - ačiū už sugaištą brangų laiką! :)
Pabaigai dar pora minčių.
aš tikrai už kuo ekologiškesnį automobilį, tačiau tai neturi gulti ant vien mano, kaip vartotojo, pečių. Mielai važiuočiau dėti naujo DPF filtro, jei jis nekainuotu kaip 2 ar net 3 Golf'ai II, kurie išpjautais katalizatoriais su baltarusiška saliarka dūmina mūsų gatvėse ir visas TA be problemų praeina. Moralas: kol DPF filtrų keitimas nebus kompensuojami kaip kokie šiferiniai namų stogai, tol visokie geri dėdės mokantys įdėt emuliatorių krausis gražų kapitalą iš tos ekologijos.
Vot i skazochke konec, a kto slushal - molodec
Sveiki,
ateinanti treciadieni 10.31 zadu varyti savo toyota avensis D4D PDF filtro operacijai i startline. Norejau pasidometi ar po DPF filtro pasalinimo ir emuliatoriaus pastatymo neatsirado nauju bedu? Gal atsirado kokiu pasaliniu veiksniu?
Aciu uz info.
Pagarbiai,
Nerijus
Pas mane per metus niekas neislindo. Nelabai ten kas galetu ir atsitikti, nebent pats emuliatorius uzsilenktu, o ir tuo atveju manau pakeisti ji problemu nebutu.
Klubieciai, taupykit pinigus:) paskaitykit tema DPF filtro pasalinimas, jeigu reikes, duosiu reikiamo zmogaus numeri kuris gali padeti
Sveiki, kaip ir planavau nuvykau i Kauna , kur startline isoperavo mano toyota, t.y. pasalino smulkiu daleliu filtra (dpf filtra). Visakas uztruko 3 val. Grizes sumokejau pinigus ir isvaziavau. I Vilniu grizau be problemu. Kaip bus aeityje pasiziuresim, bet manau baigesi mano bedos :)
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt
Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt
Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.
Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)
Citataprogys parašė:
Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt
Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.
Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)
Vilniuj forumietis Modka darydavo programines regeneracijas.
nezinau ar tai dar imanoma filtrui pasikisus. bet dar gali but ir egr.maf,taip kad pradziai reiktu diagnostikos. forumietis Modka ta daro. rasyk jam i PM, gal atsakys, kazkaip retai paskutiniu metu matau ji forume.
cia diagnostiku ir daugiau, taciau as ju nepazistu
Buvo kazkas panasaus mototojai pakeite pašildimo zvakes susitvarke
Sveiki , EGR voztuva pravaliau bet nieko gero , vis tas pats , dar taipat ziurejau i raides kur galima nustatyt ar yra DPF vaztuvas , tai pasmane raides rodo , kad ne , bet jis pasirodo yra , auto yra 08 metu . , tai matyt reikes daryt operacija tam DPF , beje per metus laiko nekarto neteko matyt regeneracijos ,
o kaip manai ja pamatyti? kad displejuj parasys?
niekaip nepamatysi kad vyksta, nebent prie duslintuvo kamera pasistatysi
na kiti raso kad dumu debeseli ismeta
Matosi tik tam, kuris už taves važiuoja, o pats tai ne labai pamatysi.
Citatakatana7 parašė:
Matosi tik tam, kuris už taves važiuoja, o pats tai ne labai pamatysi.
gali pamatyti ir pats, tik tiek kad tai galima pamatyt tik atsitiktinai per galinio ar soninio vaizdo veidrodeli, nes gi specialiai nespoksosi atgal.
As keleta kartu atsitiktinai pamaciau, ir tai dazniausiai nutikdavo varikliui darbines temperaturos, sankryzoje pasukus ( stipriai pristabdai, posukis, ir vel gazo - ir pilko dumo vienkartinis pliupsnis).
As per metus kokius 2-3 kartus pats maciau, bet kaip daznai regeneruojasi is tikruju - negaleciau pasakyt
tai kas jau susidure , kaip manot geriausiai sia problema issprest su pdf filtru
Citatasauliuskn parašė:
tai kas jau susidure , kaip manot geriausiai sia problema issprest su pdf filtru
Kiek suprantu geriausias lygu pigiausias?
Salorinoje si procedura sukainuos 3.5 tukstanciu lituku
Citatakalava parašė:
Citataprogys parašė:
Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt
Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.
Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)
Vilniuj forumietis Modka darydavo programines regeneracijas.
nezinau ar tai dar imanoma filtrui pasikisus. bet dar gali but ir egr.maf,taip kad pradziai reiktu diagnostikos. forumietis Modka ta daro. rasyk jam i PM, gal atsakys, kazkaip retai paskutiniu metu matau ji forume.
cia diagnostiku ir daugiau, taciau as ju nepazistu
Dėkui patikrinom šiandien - DPF filtras, klaidos kodas P2002. Man dar iškilo toks klausimas - o jeigu mašina jau persijungė į tą vadinamą LIMP mode, tai dar DPF regeneraciją įmanoma pasyvią išprovokuoti.
Citataprogys parašė:
Citatakalava parašė:
Citataprogys parašė:
Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt
Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.
Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)
Vilniuj forumietis Modka darydavo programines regeneracijas.
nezinau ar tai dar imanoma filtrui pasikisus. bet dar gali but ir egr.maf,taip kad pradziai reiktu diagnostikos. forumietis Modka ta daro. rasyk jam i PM, gal atsakys, kazkaip retai paskutiniu metu matau ji forume.
cia diagnostiku ir daugiau, taciau as ju nepazistu
Dėkui patikrinom šiandien - DPF filtras, klaidos kodas P2002. Man dar iškilo toks klausimas - o jeigu mašina jau persijungė į tą vadinamą LIMP mode, tai dar DPF regeneraciją įmanoma pasyvią išprovokuoti.
jei jau limp mode tai neisprovokuosi regeneracijos.
radau viena firmele kurie isvalo -isplauna DPF filtra , ar verta bandyti , ir ar nebus po gero men. vel taspats
Citatasauliuskn parašė:
radau viena firmele kurie isvalo -isplauna DPF filtra , ar verta bandyti , ir ar nebus po gero men. vel taspats
Pasiskaityk temą DPF filtro pašalinimas, ten viskas parašyta. Realiai naudos nebus, tik tam kartui.
http://toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=2836
as savo pdf issiploviau kol kas viskas ok
cia yra pigiausias variantas
Citatabimas parašė:
cia yra pigiausias variantas
Bet kokiu atveju pačiam viską darant ir bus pigiausias variantas. Jeigu nesunku bus parašyk, kiek tas plovimas tamstai padėjo laiko.
parasyk kaip atlikai plovima
Citatasauliuskn parašė:
tai kas jau susidure , kaip manot geriausiai sia problema issprest su pdf filtru
Man padėjo Modka - padarėm priverstines regeneracijas - kolkas važiuoju, viskas puikiai, traukia super! Matysim kiek laikys..
procedura tokia nuemimas/praputimas su oru/praplovimas su vandeniu,tik aisku ne su kerheriu,nes galima per daug gerai isplauti,uztenka spaudimo is krano.toliau panardiname ji i skysti kuris yra skirtas plauti varikliams.mirkiau iki ryto.toliau padariau ta pati,labai gerai isploviau su vandeniu ir ispuciau su oru.negaliu pasakyti kiek tai pades.po to viso jau esu pravazeves 5000km.kaip toliau, bus matyti,bet pasalinti ji visada spesiu
Sveiki, prieš 2 savaites pirkau Toyota corolla verso. 2008 m. 100 kw. Sekmadienį užsidegė girlianda (check+trc off+vsc) ir dingo trauka. Diagnostika rodo dpf filtrą. Išvažiavau į trasą ir kokius 5 km variau prie apie 4000 apsukų. Po to atjungiau akumą ir pajungus dingo girlianda ir bei viskas susitvarkė. Prieš tai pavažiuodavau gal 500 metrų ir girlianda užsidegdavo. ta proga trys klausimai labiau patyrusiems:
1. ar problema gali būti susijusi su kuro kokybe? Pilu Statoil. Sako geriau Neste tas brangesnis dyzelis. Ar gali tas pagelbėti ateity?
2. jei jau gavau tą girliandą ar tai reiškia, kad su ja teks gyventi? kitaip tariant ar būna taip, kad priverstinai regeneravus filtrą jis atsistato ir problema dingsta ilgam (keletui metų)? Ar jau nusiteikti neišvengiamai kastracijai?
3. kaip teisingai atlikti priverstinę regeneraciją? Tipo reikia važioti prie 3500 - 4000 apsukų? kiek km? kas toliau? Yra koks aprašymas kaip tas daroma?
Ačiū
Gedas
Citata iš: geduke Įrašytas Balandis 14, 2015, 07:10:52 AM
Sveiki, prieš 2 savaites pirkau Toyota corolla verso. 2008 m. 100 kw. Sekmadienį užsidegė girlianda (check+trc off+vsc) ir dingo trauka. Diagnostika rodo dpf filtrą. Išvažiavau į trasą ir kokius 5 km variau prie apie 4000 apsukų. Po to atjungiau akumą ir pajungus dingo girlianda ir bei viskas susitvarkė. Prieš tai pavažiuodavau gal 500 metrų ir girlianda užsidegdavo. ta proga trys klausimai labiau patyrusiems:
1. ar problema gali būti susijusi su kuro kokybe? Pilu Statoil. Sako geriau Neste tas brangesnis dyzelis. Ar gali tas pagelbėti ateity?
2. jei jau gavau tą girliandą ar tai reiškia, kad su ja teks gyventi? kitaip tariant ar būna taip, kad priverstinai regeneravus filtrą jis atsistato ir problema dingsta ilgam (keletui metų)? Ar jau nusiteikti neišvengiamai kastracijai?
3. kaip teisingai atlikti priverstinę regeneraciją? Tipo reikia važioti prie 3500 - 4000 apsukų? kiek km? kas toliau? Yra koks aprašymas kaip tas daroma?
Ačiū
Gedas
O tai tu pries tai skaitei, ka tau parase i tavo ankstesni posta?
Procedura paprasta. Buna 2 variantai. Vienas variantas vaziojant, kitas stovint vietoje. Pirmiausia reikia numesti visas klaidas, patikrinti tepalo, bei ausinimo skyscio kieki, ir tik tada pradeti. Kuro turi buti maziausiai puse bako. Jei mazai bus kuro - gali nepasileisti regeneracija. Variklis turi buti isiles iki 70C
Procedura standartine visoms masinu markems.
Stovint: Ijungi visus imanomus prietaisus (langu sildyma, kondicionieriu, ventiliatoriu, sviesas tolimas ir t.t), ka gauti kuo didesne apkrova ir sukeli apsukas iki 4000rpm. Laikai apie 40min. Daugiabucio kieme taip daryti nepatartina :D
Vaziojant: Vazioji su apsukom ~4000rpm kokiu 3 begiu tuos pacius 40min. Mieste to padaryti nepavyks, teks vazioti i greitkeli.
Arba tiesiog per kompa paleisti priverstine regeneracija.
Kiek gali atlaikyt variklis vietoj stovint su 4000 rpm?Nereiks ir variklio keist karu su tuo pdf?
Va va. 4K apsukų 40 minučių skamba žiauriai. Ar nesigaus dar brangiau toks "gydymas"? Gal geriau iš kart profesionalų plovimą/valymą užsakyti? Ar kas nors darėtės Vilniuje? Kaip rezultatai?
As manau, kad jei pats nuimsi, isplausi - tada apsimoka, nieko neprarandi (tik savo laika). Jei varyti i servisa - tada jau geriau ispjauti visai, nei moketi pinigus uz plovima su neiaskiu rezultatu.
Kazkaip keistai šiuolaikiniai mašinų gamintojai rūpinasi ekologija.
Tfu, tfu, tfu, kad neprisikalbėčiau, bet jau kokios 3 savaitės praėjo ir filtras nebesikiša. Vadinasi pakako 10 minučių pralėkti 3 pavara 100km/h. Gal tiek ir tereikėjo.
Be to, dar pakeičiau kurą. Pradėjau pilti tik Nestės brangesnį dyzeliuką. Gal tas irgi turi įtakos.
Gedas
Citata iš: geduke Įrašytas Gegužė 05, 2015, 04:55:38 AM
Tfu, tfu, tfu, kad neprisikalbėčiau, bet jau kokios 3 savaitės praėjo ir filtras nebesikiša. Vadinasi pakako 10 minučių pralėkti 3 pavara 100km/h. Gal tiek ir tereikėjo.
Be to, dar pakeičiau kurą. Pradėjau pilti tik Nestės brangesnį dyzeliuką. Gal tas irgi turi įtakos.
Gedas
Palauk dar 3 savaites, o poto dar 3 ir matysim ar nereikes pjauti :)
Citata iš: geduke Įrašytas Balandis 14, 2015, 07:10:52 AM
ar problema gali būti susijusi su kuro kokybe? Pilu Statoil. Sako geriau Neste tas brangesnis dyzelis. Ar gali tas pagelbėti ateity...
Del kuro,tai buk ramus ir pilk kur tik rasi pigiausia. Visas vienodas. Pravaziavau 317k pildamas visa kas pigiausia,ismaisiau Rusija,Baltarusija,Ukraina bei visa Europa ir jokiu problemu.
Citata iš: balticam Įrašytas Gegužė 14, 2015, 14:38:52 PM
Del kuro,tai buk ramus ir pilk kur tik rasi pigiausia. Visas vienodas. Pravaziavau 317k pildamas visa kas pigiausia,ismaisiau Rusija,Baltarusija,Ukraina bei visa Europa ir jokiu problemu.
Siaip smagu, kad taip tiksliai visus kilometrus suskaiciavot. Bet idomu, su kokia masina, kelintu metu, variklis koks? :)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gegužė 14, 2015, 15:06:23 PM
Siaip smagu, kad taip tiksliai visus kilometrus suskaiciavot. Bet idomu, su kokia masina, kelintu metu, variklis koks? :)
Toyota Verso 2.0, D4D, 2011 metu. Pirkta nauja is salono, vienas vazineju, kompanijos masina..darbinis arkliukas...
Na tiesa,furistu dyzelio ir kitu perpardavinetoju kuro nepyliau-tik is koloneliu,bet ivairiu..varikliukas kaip bitute.Aisku visi servisai atliekami laiku.
Neveltui Toyota :)
Zulinau savo 2.0 93kw Avensį daugiau nei 40km virš 3k apsukų, bet kaip neįvyko ta regeneracija taip ir neįvyko :think:
Citata iš: seeker Įrašytas Sausis 11, 2020, 20:50:46 PM
Zulinau savo 2.0 93kw Avensį daugiau nei 40km virš 3k apsukų, bet kaip neįvyko ta regeneracija taip ir neįvyko :think:
Tai reiskia jos ir nereikejo, kam dar galva suki.
Bet dūmo jokio nemeta per duslintuvą net ir užkėlus apsukas iki ribotuvo, beto kuro sąnaudos didokos, bus greičiausiai užsikišęs.
Regeneracija tik laikinas dalykas. Reikia plauti, isoperuoti arba keisti nauju, tada bus rezultatas.
ka reiskia jog nera 5 purkstuko nes ne d-catas? visose toyota automobiliuose kurie turi dpf filtra iskyrus 1.4 nes ten bosch sistema turi 5 purkstuka. priverstinai padaryt galima. kas sako jog tai laikinas dalykas irgi meluoja. jei vaziuoji tinkamai tai ir neuzikisa tas dpfas.
Citata iš: GALLANT Įrašytas Sausis 12, 2020, 20:03:00 PM
Regeneracija tik laikinas dalykas. Reikia plauti, isoperuoti arba keisti nauju, tada bus rezultatas.
Eina 7-inti metai kai ekspluatuoju T27 su gamykliniu DPF tad gali sau pats skleisti tas erezijas. Naudoju reguliariai kas 3-4 mėn specialų skystį į pilną kuro baką.
Dažnokai trasoje pavarau trečiu bėgiu iki maksimumo, aišku proto ribose.
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Sausis 13, 2020, 09:00:41 AM
Eina 7-inti metai kai ekspluatuoju T27 su gamykliniu DPF tad gali sau pats skleisti tas erezijas. Naudoju reguliariai kas 3-4 mėn specialų skystį į pilną kuro baką.
Dažnokai trasoje pavarau trečiu bėgiu iki maksimumo, aišku proto ribose.
As kalbu apie ta varianta, kai jis jau uzsikises. Jei reguliariai priziuri tai taip, o jei bandau valyt jau kapitaliai uzsikisusi, tai jau po laiko.
Citata iš: GALLANT Įrašytas Sausis 13, 2020, 10:20:53 AM
As kalbu apie ta varianta, kai jis jau uzsikises. Jei reguliariai priziuri tai taip, o jei bandau valyt jau kapitaliai uzsikisusi, tai jau po laiko.
kaip uzsikisa taip ir issivalo tam ir padarytas kad isdegint. jei moki ta padaryt gerai su priverstine regeneracija padarai ir vaziuoja zmones toliau ir bedu nezino
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Sausis 13, 2020, 09:00:41 AM
Eina 7-inti metai kai ekspluatuoju T27 su gamykliniu DPF tad gali sau pats skleisti tas erezijas. Naudoju reguliariai kas 3-4 mėn specialų skystį į pilną kuro baką.
Dažnokai trasoje pavarau trečiu bėgiu iki maksimumo, aišku proto ribose.
Kokį skystį naudoji? Tikrai padeda, ar placebo efektas? Gali į PM atsakyti?
"Placebo" ar ne, bet ir per TA kai reikėjo tikrinti "dusliarkę" pasakiau: - "tausoju gamtą" tas atsakė: - matau. - Iš kur, klausiu? O gi duslintuvas kaip delnas švarus, bet vistiek tikrinsiu.
"DPF clean" vadinasi tas buteliukas.
Skardinis buteliukas su ant kamštelio pritvirtintu piltuvėliu, kad į baką patogiau pilti būtų. Nusuki kamštelį užsuki piltuvėlį.
Dėkui. Pagooglinau, daug jų rūšių duoda, gal šitas:
Kodėl man neįvyko priverstinė regeneracija nuvažiavus 40km su 3,5k apsukų?
Citata iš: seeker Įrašytas Sausis 13, 2020, 17:35:58 PM
Kodėl man neįvyko priverstinė regeneracija nuvažiavus 40km su 3,5k apsukų?
Važiuojant ant tokių apsukų taip gerai prapučia, kad jokių regeneracijų nereikia, vat jei pensininko režimu bružintum, tai kitas reikalas.
Citata iš: seeker Įrašytas Sausis 13, 2020, 17:35:58 PM
Kodėl man neįvyko priverstinė regeneracija nuvažiavus 40km su 3,5k apsukų?
ka reiskia neivyko? kaip jus suprantat kad ivyko ir neivyko?
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 14, 2020, 14:50:07 PM
ka reiskia neivyko? kaip jus suprantat kad ivyko ir neivyko?
Maždaug taip tikėjosi:
https://www.youtube.com/watch?v=4bUHSvXlj-Y (https://www.youtube.com/watch?v=4bUHSvXlj-Y)
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 14, 2020, 14:50:07 PM
ka reiskia neivyko? kaip jus suprantat kad ivyko ir neivyko?
Dūmais neapsipylė.