Kai dyzelinis variklis uzvestas ar atidarius tepalu ipylimo angos dangteli pro ji turi eiti kazkokie dumai ar ten garai? Ismetamosiomis dujomis nesmirda, tepalo netasko ir nekelia. Siaip apskritai nesigirdi ir nesimato jokiu blogo variklio pozymiu. Pardavejas tikina, kad visi jo matyti dyzeliai taip daro - aceit cia nuo ikaitusio variklio kyla garai ar kazkas tokio. O kaip ten yra is tikro? Ar neprireiks greitu laiku rimto remonto tokiam auto? Ziuretas auto - Avensis I su D4D varikliu.
Tik atidarius dangteli gali kazkiek pustelt garo,veliau turi jaustis tik vejelis svelnus,bet ne putimas,o toks kaip varinejimas pirmyn atgal.Uzdejus dangteli varikliui dirbant laisvais sukiais dangtelis nukrenta,biski padavus gazo pritraukia ir laikosi kazkiek,cia taip pas mane yra
Labai dekui uz atsakyma! Rytoj darkart apzuresiu ta Avensi ir jeigu taip darys, kaip rasei, matyt reikes imti, nes siaip stovis puikus, tik uzkliuvo sitas dumijimas. :) Dangteli buvau trumpam nuemes, gal kokiai pusei minutes. Galbut paskui ir butu nebedumije.
Laukiu ir kitu nuomoniu kaip pas jus viskas vyksta ar gal teoriskai zinote kas turi darytis nuemus tepalu dangteli esant uzvestam varikliui.
Atsukus dangtelį, dirbant ant laisvų, dangtelis neturi labai šokinėt, o padavus gazo jį turi pritraukt. Jei pro dangtelį pastoviai eina garas, o padavus gazo jo nepritraukia, tai variklis jau pavargęs (taip meistrai aiškino). Bet mano įsitikinimu, iš tų garų nelabai ką gali spręsti, nes juk nemaža temperatūra tepalo dirbančiam varikliui, tai ir garuoja. Ir dėl pasikišusio alsuoklio gali garuot. Patarčiau nuvaryti į rimtesnį servisą patikrai. Geriau išleisti 100Lt dabar, nei 1000Lt paskui.
Dekui, ziuresiu kaip pritraukia ir kaip sokineja. Vaziuokle ir stadzius butinai varysiu patikrinti. O kaip servise tikrina dyzelinius variklius? Ka jie ten ziuri?
variklis gali būt ir nepavargęs, o tai gali reikšt, kad kompresije eina lauku, per purkštukų varinius žiedukus į kuriuos jie įsistato. Remontas apie 250lt ( jei atmintis nepaveda) su detalėm ir ramus važinėji toliau.
Citatalooking4snow parašė:
Labai dekui uz atsakyma! Rytoj darkart apzuresiu ta Avensi ir jeigu taip darys, kaip rasei, matyt reikes imti, nes siaip stovis puikus, tik uzkliuvo sitas dumijimas. :) Dangteli buvau trumpam nuemes, gal kokiai pusei minutes. Galbut paskui ir butu nebedumije.
Laukiu ir kitu nuomoniu kaip pas jus viskas vyksta ar gal teoriskai zinote kas turi darytis nuemus tepalu dangteli esant uzvestam varikliui.
Puse minutes neturetu dumai ar garai eit,tik tuo momentu kai nusuki,biskeli,kokia sekunde prasiverzia ir viskas,tik vejelis vibruoja laikant ranka virs jo
Vo blin, tik sekunde. :o Nu tiek to, jau paemiau ta Avensi, nes pagazavus dangteli pritrauke. Be sito "garavimo" nebuvo kur prisiknisti. :D Is pradziu keisiu visus dirzus ir kas prie ju priklauso bei filtrus, tepalus, antifryza. Tada varysiu i tech. apziura ir ziuresiu kaip toliau masiniukas elgiasi. Gal tas garavimas nera koks didelis blogis, nes vriklis kiek pravazinejom vakar ir siandien visada tvarkingai dirbo, trauka puiki.
Sveikinimai įsigijus Avensį :) Antifrizo gal nebūtina keisti, pamatuok užšalimo temperatūrą, daug servisų turi aparačiuką, kuris nustato užšalimo laipsnį, jei bus -30C - 37C - tai keisti kaip ir nebūtina, nors žinoma, daryk kaip nori, blogiau nebus. Kokį aparatą už kiek paėmei?
Skaityk PM. ;)
Citatalooking4snow parašė:
Skaityk PM. ;)
Sėkmės kelyje;)
Citatalooking4snow parašė:
Skaityk PM. ;)
Tai čia labai didelė paslaptis?
Nepaslaptis, juk pasirasiau prierasa "Toyota Avensis I | D4D 81 kW | Pilka". Kai bladas uzklause, dar jo nebuvo. ;)