Sveiki,
Gal kas nors zinote ar draugauja duju iranga su 2004 metu Avensis 1.8 varikliu, ar nenukenčia variklio patikimumas? Sako, kad nauja gera duju iranga ne tik nesutrumpina variklio tarnavimo laiko, bet ir kuro sanaudos beveik nepadidėja, o galia beveik nesumazeja? Kai pasiskaiciuoji kiek gali sutaupyti pinigu kiekviena menesi, tai norim nenorom tenka susimastyti apie dujas:
www.autoasas.lt/skaiciuoti-duju-iranga?gcons=11&gkm=700
Mantas
Kad ir ką, kas besakytu, bet dujos, kad ir brangiausią įrangą sumontuotum, anksčiau ar vėliau "užpjaus" variklįB)
Ir, o, bet, tačiau, paskaičiavus dujinės įrangos (geros) kainą, jos profilaktinę priežiūrą ir t.t. ir pan., ar tikrai sutaupysi?B) Gal tada jau geriau dyzelis, viešasis transportas ar dviratis:D
nieko nenukiancia tas variklis, na nezinau kiek jus laikote masinas as daugiau triju metu su ta pacia masina nevaziuoju. anksciau vaziuodavau tik su dujom ir variklis del duju tikrai nekentedavo. dabar penki metai tik su dyzeliais bet ne del ekonomiskumo. man trukdydavo balionas, nera kur jo kisti
Citatadapsys parašė:
Kad ir ką, kas besakytu, bet dujos, kad ir brangiausią įrangą sumontuotum, anksčiau ar vėliau "užpjaus" variklįB)
Ir, o, bet, tačiau, paskaičiavus dujinės įrangos (geros) kainą, jos profilaktinę priežiūrą ir t.t. ir pan., ar tikrai sutaupysi?B) Gal tada jau geriau dyzelis, viešasis transportas ar dviratis:D
Nežinau, kiek tau metų, bet iš tokių durnų šnekų spėju, kad jau pensijoj jau arba netoli to. Bent pasidomėk, kas yra dujos ir jų įranga prieš rašydamas. Kaip tau dujos užpjaus variklį, jei dažniausiai daug daugiau varikliai atlaiko būtent SU dujom.
As tikrai nesigincisiu ar kenkia varikliui ar ne. Anksciau ir vazinejau su dujom ir nei vienos neremontavau variklio. Dabar jau kokie 8 metai su dyzeliu. Is savo patirties galiu pasakyti (dirbu degalinej) toyota su dujom tikrai retas svecias degalinej.
tikriausiai todel kad toyotos retos kurios daugiau 2 litru benzinini turi,o ir be duju jos pakankamai ekonomiskos.
vat man idomu pasidare,kas kiek laiko klubieciai savo automobilius keicia :) vaziuojat kol vaziuoja ir negenda, ar turit uzsibreze 3-5 metus?
visada tiklas uzbreztas 3 metai bet ne daugiau ir ne todel kad ja supjaunu jai kas grenda tai ir remontuoju, niekada su tarskancia nevaziuoju, jai yra sistemos tai jos turi veikti. keiciu masinas del to kad po triju metu jau atsibosta ir atsiranda nauju modeliuku.
Citatatadusia parašė:
tikriausiai todel kad toyotos retos kurios daugiau 2 litru benzinini turi,o ir be duju jos pakankamai ekonomiskos.
vat man idomu pasidare,kas kiek laiko klubieciai savo automobilius keicia :) vaziuojat kol vaziuoja ir negenda, ar turit uzsibreze 3-5 metus?
Kadangi masinas vezu is USA,tai visos tik benzinines ir todel i visas dedames duju iranga.Net i Yariuka 1.5 varikliu ideta iranga ir valgo vidutiniskai 8.5l/100km.Tik darbininkas gyvena uzmiestyje,tai sanaudos tokios ir gaunasi,mieste butu daugiau.Labiau ekonomija jauciasi automobiliams su dideles kubaturos varikliais.Tada dujos netgi smarkiai lenkia dyzeli ekonomine prasme.Visais atvejais dujos maziausiai pasiteisina jeigu vazinejama mieste ir tik trumpais atstumais.
Kas del duju kenkimo varikliui,tai negaliu patvirtint ar paneigt,nes nevazinejam ilgai ir daznai keiciam masinas,o iranga persidedam i kita masina ta pacia.Pati iranga nera sugedus rimtai nei karto ir nei vienai masinai.buvo gal pora smulkiu gedimu ar reikejo programiskai pareguliuot.Vienintelis dalykas,kas kenkia varikliui,tai voztuvu "susedimas",bet nera sunku juos pasireguliuot kas 50 000 ar 100 000km.Aisku,galima statyt papildoma tepima ir problema issisprendzia,bet ekonomiskai neapsimoka: pigiau pasireguliuot voztuvus negu pirkt specialu tepala ;) .
Duju sanaudos nuo benzino skiriasi.Mazam varikliui gal 1 - 2l ,o dideliam 2 - 3l duju daugiau vartoja.Trauka irgi truputi sumazeja mazam varikliui,bet dideliam to nelabai jauciasi.
Galiu pateikt kaip pavyzdi,siandien grizau is sodybos: masinos kompas rode 12,7l benzo vidutines,o supyliau 16l duju.Kazkada vaziavau super ekonomiskai,pagal taisykles,tai sanaudas rode 9.7 ,o supyliau 12l duju.
Ne apie Tojotas, bet į temą. Aš su dujom Ford Escorte pralėkiau per 10 m apie 200 000 km. Kokius 6 metus viskas buvo liuks, po to ėmė šaudyti. pagal idėją kaltos žvakės ir laidai, pakeičiau, nors mano mašinai tiek tas tiek tas kainuoja palyginti nemažai. Nepadėjo. Tai ir važinėjau su šaudančia, numesdavo oro šlangą , vieną kartą suskaldė įėjimo kolektorių ir viskas. Kartais užeidavo gesinėt variklis kai po ilgesnio kelio stabteli sankryžoj. Kai gazuoji šiaip tuščioj eigoj, nieko nesidaro, tad gedimą rasti be šansų.Meistrai galvos kraipydavo ir pasekdavo tradicinę pasaką, kad reikia degimo laidus keist. Kol gerai važiavo, tai pasijuokdavau iš kalbų kad dujos variklį ėda, po to jau kiek rimčiau žiūrėjau. O koks aplamai buvo mašinos kilometražas - neaišku, spidomatras 5 skaičių. Netapau dujų priešu, nors dabar su dizeliu važinėju, tačiau kas variklyje susibaigė kad šaudyt pradėjo - neaišku. Gal vožtuvai, nors jie Escorte automatiškai reguliuojami. o benzinu gerai traukė visada. Kol į laužą pridaviau...O apie sąnaudas viskas ką prieš mano temą Venza sako - teisybė.
Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.
CitataTitan parašė:
Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.
Jei ne paslaptis, kiek tau atsiėjo lietuviškųjų, susidėjimas + įranga viso šito reikalo?
PM ;)
CitataRenis parašė:
CitataTitan parašė:
Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.
Jei ne paslaptis, kiek tau atsiėjo lietuviškųjų, susidėjimas + įranga viso šito reikalo?
Galiu prirodyt uz 1800lt,bet veiksmas Panevezyje ;) Galiu ir kas Vilniuje deda rekomenduot,bet ten tur but bus brangiau
Kaina piklauso nuo pacios irangos, nuo baliono, redukoriaus, magistrales, ar dedi tepimo sistema ir t.t.
Kaina salyginis dalykas. Pirmiau manau reikia pavazineti ir paklausineti ka b8tent siulo tavo automobiliui, kokia kaina konkreciai ir ko pats nori. Nes pasitaiko taip, kad pas vienus gaunasi lenkiska iranga brangesne deti vienur, o kitur pigiau deti BRC. Tarkim vieni siulo pigiai lenkiska deti, bet brangi BRC, o pas kitus pigi BRC, bet brangesne lenkiska. Tad reikia vazineti ir dometis, nepagaileti paskambineti, nes jie patys pasiulo tavo masininai varijanta.
P.S. manau verta dar pasidometi ar tie zmones deje jau tokiam automobiliui iranga,nes tuomet is anksto numato kur statys reduktoriu, kur praves ir t.t. Darbas "kokybiskesnis" buna
Per daug sureiksmini ta reikala.Reikia detis pas tuos meistrus,kurie turi geras rekomendacijas,nes kitaip gali pakliut pas tuos,kuriu liezuvis geras,o rankos is siknos isauge ;) . Ar deje tokiam modeliui ar nedeje irgi nieko nepasako,nes kiekvienas meistras turi savo individualuma ir ikomponuoja iranga savaip.Kartais iranga buna ideta labai negraziai,nelogiskai ir grubiai,o pas kita kaip meno kurinys :)
Aš senai, prieš 5 metus dėjausi lenkišką įrangą su iteliškais purkštukais, įmonė ganėtinai gerai dirba. Buvau nuvažiavęs dabar keisti filtrų, pareguliuoti, jie pasakė, kad rekomenduotų BRC, nežinau ar jie turi tokią įrangą, nes bekalbant apie įrangų skirtumus taip pasakė.
CitataVenza parašė:
Per daug sureiksmini ta reikala.Reikia detis pas tuos meistrus,kurie turi geras rekomendacijas,nes kitaip gali pakliut pas tuos,kuriu liezuvis geras,o rankos is siknos isauge ;) . Ar deje tokiam modeliui ar nedeje irgi nieko nepasako,nes kiekvienas meistras turi savo individualuma ir ikomponuoja iranga savaip.Kartais iranga buna ideta labai negraziai,nelogiskai ir grubiai,o pas kita kaip meno kurinys :)
Butent remdamasis rekomendacijomis ir dejausi. Taciau nesutinku su tuo dalyku ar deje ar ne,kad nera skirtumo. Pavyzdziui norint mazdai 5 deti duju baliona salone, reikia isspresti keleta problemu su sedynemis. Tie kas nedeje, nepagalvos ir daug laiko sugais, tie kas dejo, puikiai zinos kaip isspresti problema
Problema teisingai issprendzia tik protingas meistras ir visai nesvarbu ar jis dejes iranga i toki modeli ar ne.As turejau tokiu modeliu,kokiu Lietuvoj tik vienetai ir su meistru kartu radom tikrai unikalius ir teisingus sprendimus ;)
Sveiki.
Pas mane avensis 2004m su 2.0 vvt varikliu. prisiklausiau milijona gandu ir legendu kad vvt varikliai ryskiai nedraugauja su dujom ir po metu ar keliu gali pareikalaut rimtesnio remonto. ar tai tiesa? gal kas i toki pati turit isideje dujas? ir jei tinka kokias rinktis? "patikrinta" brc ar stag ?:)
Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Venza, ar tu 100% garantuotas? Kiek as domejausi ir kiek zinau, i 2.0 benzina dujos nesideda,kadangi ten d4 varikliai jau. Ant ju atsiranda prierasas prie vvti,kad d4 ir cia duju jau neidesi. Dedasi tik 1.8.
Ar klystu as?
Atsiliepkit jei kas turi i 2.0 benzina isideje dujas, nes as neradau nei vieno,kadangi nesideda.
Siuo atveju manau,kad klaidini zmogu.
CitataVenza parašė:
Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Nežinau ar vienodai visiems tamstos pasiūlymas tinka. Pavyzdžiui, gal ir neblogai būtų pigiau važinėti, bet mašinai 4 metai, VVT-i 1.8 varikliukas nubėgęs vos 34 000 km. Nenorėčiau jo sugadinti, išmesti į metalo laužą ir nusipirkti nežinia ką už 500 Lt. Be to kai reikės pirkti paaiškės, kad reikia ne 500, o 1500, o dar išėmimas įdėjimas ir turėsim rusišką biznį, netgi jei ir pasiseks neblogą (čia dar irgi didelis klausimas) varikliuką nusipirkti.
Gal vertėtų dėti dujas tik tvirtai žinant, kad jos variklio negadina. Deja, atrodo yra atvirkščiai. Todėl niekaip nesiryžtu prasidėti su dujomis. Tik, kai pamatau kiek išleidžiu benzinui, negera darosi :(
tikrai tos dujos neganina varikliuko. o is kur zinai kad masina nuvazevus 34000km
Kadangi ieskau pats duju. Tai tenka dometis visokiais vriantais. Pagrindis dalykas del ko dujos gali kenkti varikliui, tai ju sausumas, bet dabar naujos duju irangos statomos su vadinamom laselinem. O jei dujos be to tepalo, tai neva sesta voztuvai, kuriuos reikia reguliuot kas 50k km. Tai kiek suprantu norint ilgai vaziuot su dujom reikia mestis ta laseline ir vsio.
Gali dar kazkiek trumpinti, katalizo tarnavimo laika, nes kiek suprantu katalyzas labiau kaista, bet kiek tiesos, tai cia tik pats prasukes ant duju kokius 200k km suzinosi manau. Beje kas vaziuoja daug tas perka dyzeli. Tai kas turi benza nemanau, kad tokius kilometrazus suka. As pats manau pravaziuosiu su sita maximum 100k km. Tikrai nedaugiau. Bet kai dujos atsiperka per 10k km, mano atzvilgiu, tai kodel gi ne :) Siaip paskaiciavus, tai dujas apsimoka deti i kuo galingesnius variklius. Idomu per kiek atsipirktu 1,6 ar 1,8 varikliui dujos, nes jie ir taip maziau valgo. 1,8 benzo mieste speju iki 10 ima, uzmiestyje apie 8. Tai nera dar taip baisiai. Mano 2,4, mieste 12-13, trasoj speju bus 10. Tai duju atsiperkamumas greitesnis...
CitataTitan parašė:
Venza, ar tu 100% garantuotas? Kiek as domejausi ir kiek zinau, i 2.0 benzina dujos nesideda,kadangi ten d4 varikliai jau. Ant ju atsiranda prierasas prie vvti,kad d4 ir cia duju jau neidesi. Dedasi tik 1.8.
Ar klystu as?
Atsiliepkit jei kas turi i 2.0 benzina isideje dujas, nes as neradau nei vieno,kadangi nesideda.
Siuo atveju manau,kad klaidini zmogu.
Vis pamirstu,kad Toyota Europoje buvo isleidusi ta 1AZ-FSE varikli.adrenaLinas uzklause ar dujos nekenkia ir negadina variklio,tai ir atsakiau.Kazkaip neatkreipiau demesio.Tai del idejimo irangos siuo atveju tikrai suklydau,atsiprasau.
CitataRober parašė:
CitataVenza parašė:
Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Nežinau ar vienodai visiems tamstos pasiūlymas tinka. Pavyzdžiui, gal ir neblogai būtų pigiau važinėti, bet mašinai 4 metai, VVT-i 1.8 varikliukas nubėgęs vos 34 000 km. Nenorėčiau jo sugadinti, išmesti į metalo laužą ir nusipirkti nežinia ką už 500 Lt. Be to kai reikės pirkti paaiškės, kad reikia ne 500, o 1500, o dar išėmimas įdėjimas ir turėsim rusišką biznį, netgi jei ir pasiseks neblogą (čia dar irgi didelis klausimas) varikliuką nusipirkti.
Gal vertėtų dėti dujas tik tvirtai žinant, kad jos variklio negadina. Deja, atrodo yra atvirkščiai. Todėl niekaip nesiryžtu prasidėti su dujomis. Tik, kai pamatau kiek išleidžiu benzinui, negera darosi :(
Mano masinai 1 metai ir rida 7000km ir net minties neturiu apie tai,kad gadina varikli ar negadina.Deduosi ir vazineju pigiai.
venza atsiprasau uz klausima tai jai jau su masina vaziuoji metus ir ji tik 7000km begus tai kiek tu prasuki km.per metus?
CitataHenris parašė:
Kadangi ieskau pats duju. Tai tenka dometis visokiais vriantais. Pagrindis dalykas del ko dujos gali kenkti varikliui, tai ju sausumas, bet dabar naujos duju irangos statomos su vadinamom laselinem. O jei dujos be to tepalo, tai neva sesta voztuvai, kuriuos reikia reguliuot kas 50k km. Tai kiek suprantu norint ilgai vaziuot su dujom reikia mestis ta laseline ir vsio.
Gali dar kazkiek trumpinti, katalizo tarnavimo laika, nes kiek suprantu katalyzas labiau kaista, bet kiek tiesos, tai cia tik pats prasukes ant duju kokius 200k km suzinosi manau. Beje kas vaziuoja daug tas perka dyzeli. Tai kas turi benza nemanau, kad tokius kilometrazus suka. As pats manau pravaziuosiu su sita maximum 100k km. Tikrai nedaugiau. Bet kai dujos atsiperka per 10k km, mano atzvilgiu, tai kodel gi ne :) Siaip paskaiciavus, tai dujas apsimoka deti i kuo galingesnius variklius. Idomu per kiek atsipirktu 1,6 ar 1,8 varikliui dujos, nes jie ir taip maziau valgo. 1,8 benzo mieste speju iki 10 ima, uzmiestyje apie 8. Tai nera dar taip baisiai. Mano 2,4, mieste 12-13, trasoj speju bus 10. Tai duju atsiperkamumas greitesnis...
Nei uz ka nesideciau tavo atveju laselines,nes Honda voztuvai reguliuojasi su varzteliais(pats turejau Acura).Voztuvus pareguliuot zymiai pigiau negu pastoviai pilt brangu tepala i laseline ;) Musu visu auto ir seimoj ir imonej tik benzinas-dujos(isskyrus siuo atveju du Prius :) ) ir visai nesvarbu koks variklis ar 1.5 ar 3.5 ,visais atvejais dujos apsimoka.Parduodant masina iranga mes perdedam i kita auto ir tai kainuoja tik apie 500-600lt.
Citatapinokis parašė:
venza atsiprasau uz klausima tai jai jau su masina vaziuoji metus ir ji tik 7000km begus tai kiek tu prasuki km.per metus?
Masina turiu 1 menesi ir 3 dienas.Kai ja pirkau,buvo su 5000 myliu rida,o dabar virs 9000 myliu.Siaip as tiek nevaziuoju,bet buvau pora kart draugui paskolines :)
tai ne taip supratau, as ir galvoju kiek cia visi pravaziuoja mazai. as galvoju kad ciatik as taip suku, toyota turiu 5menesiai o jau 14500km prasukau.
Na nuo laselines, duju litras brangsta nuo 5 iki 10 ct, tai nera taip ir brangu. O voztuveliu pas kai kurias auto gali ir nebelikt ka reguliuot :) manau jei deti dujas tai jau deti taip, kad efektas butu kuo arciau gamyklos reikalavimu vidaus degimo varikliui. Beje voztuvu tepimas manau apsaugo voztuvus ir nuo ju pradegimo.... Jei klystu, pataisykit...
na ziurint henri kiek tu laikysi ta masina, jai tu vaziuosi tik du metus tai as manyciau dek ka tu nori tas variklis laikys. jai zadi vaziuot 5metus tai reikia deti kuo arciau gamykliniu reikalavimu.
is esmes tu teisus, bet as visada ziuriu i prieki. Gal vaziuosiu 2 metus, o ka gali zinot, gal teks ir 5. As tiek neplanuoju, bet jei galiu dabar sau leisti, tai geriau dedu daikta kuris tausoja auto agregatus ilgiau. Bet cia aisku kiekvienas pagal save skaiciuoja. Kaip kam :)
5 ar 10cnt uz tepala vienam litrui duju nera daug,bet 100km bus jau virs 1lt :) Pravaziavus 100 000km pabrangs 1000lt. :( + tepalines irangos montavimas :( .Ir cia viskas tik teoriskai,nes praktiskai viskas bus tikrai daugiau.
Rekomenduociau pavazinet be tepalines ir jeigu voztuvai pases prie 100 000km,tai galima pagalvot ar verta,o jeigu prie kokiu 30 000km,tai butina det ;)
CitataHenris parašė:
Pagrindis dalykas del ko dujos gali kenkti varikliui, tai ju sausumas.
per kiek atsipirktu 1,6 ar 1,8 varikliui dujos, nes jie ir taip maziau valgo. 1,8 benzo mieste speju iki 10 ima, uzmiestyje apie 8. Tai nera dar taip baisiai.
Dujos nėra sausos, jos netgi nenuplauna alyvos nuo cilindro sienelių, skirtingai negu benzas ;) Temperatūra degimo didesnė nei benzo, čia ir susidaro problema dėl vožtuvų sėdimo.
Maniškė 1.8 pvz. naudoja 7-8 dujų (paskutinis pylimas 7,12 :o) Atsiperka per maždaug 15.000km. Per metus pravažiuoju lygiai 30.000km, per 5 metus sutaupiau apie 15.000Lt, jau atskaičiavus išlaidas dujų sistemos priežiūrai, remontui, įrengimui ir t.t. Vožtuvus (tik 2-vieno cilindro išmetimo :)) prieš mėnesį teko pirmą kartą reguliuoti, o jau pravažiuota 300.000km, anksčiau tik tikrino.
Kas cia per iranga duju tokia stebuklinga 7.12 l/100 ?
Ir as visai tokia deciaus :D
Giminėj Opel astra turi su dujų įranga, nežinau kokia ta įranga bet irgi gyrėsi kad 7l/100km dujų valdo.
CitataRenis parašė:
Kas cia per iranga duju tokia stebuklinga 7.12 l/100 ?
Ir as visai tokia deciaus :D
Niekuo nestebuklinga įranga, užmiestyje nemažai pralėkiau. Mieste apie 7,5 nelekiant.
Citatahorn parašė:
CitataRenis parašė:
Kas cia per iranga duju tokia stebuklinga 7.12 l/100 ?
Ir as visai tokia deciaus :D
Niekuo nestebuklinga įranga, užmiestyje nemažai pralėkiau. Mieste apie 7,5 nelekiant.
Super, su carina vazineji?
Citatapinokis parašė:
o is kur zinai kad masina nuvaziavus 34000km
Tai juk odometras rodo :)
Nedaug per metus nuvažiuoju, bet jau išleidau benzinui nemažą sumą :(
Jau būtų atsipirkę, bet nesiryžtu dėti dujų, žiemą važinėju trumpais atstumais, dažniausiai tik namai - darbas. Mano atveju vistiek reikėtų daug benzino... O svarbiausia, tai juk gadina dujos variklį !? Nors kai kurie čia ir sako, kad nekenkia, patys prisipažįsta, kad pavažinėja 3-5 metus ir mašiną keičia. O aš bent kol kas to daryti visiškai nesiruošiu.
CitataRober parašė:
Citatapinokis parašė:
o is kur zinai kad masina nuvaziavus 34000km
Tai juk odometras rodo :)
Nedaug per metus nuvažiuoju, bet jau išleidau benzinui nemažą sumą :(
Jau būtų atsipirkę, bet nesiryžtu dėti dujų, žiemą važinėju trumpais atstumais, dažniausiai tik namai - darbas. Mano atveju vistiek reikėtų daug benzino... O svarbiausia, tai juk gadina dujos variklį !? Nors kai kurie čia ir sako, kad nekenkia, patys prisipažįsta, kad pavažinėja 3-5 metus ir mašiną keičia. O aš bent kol kas to daryti visiškai nesiruošiu.
Ar tikrai nori važinėti su ta pačia mašina daugiau nei 5 metus? Nieko nuo dujų nepasidaro, buvau pas vieną meistrelį, beje internete labai žinomą, sakė viskas gerai su varikliu. Pats pavažinėsi su dujom, suprasi, kitaip niekas tau neįrodys. Vieni labai nusivilia, kiti džiaugiasi. Nusivylusių istorijas žinau, bet jos daugiau apie dujų įrangos problemas, kurių nesugebėjo teisingai įdėti ar sureguliuoti, dažnai ir iš taupumo, kai mašina 5 metų, o dujos už 1000 iš "Petro".
Citatahorn parašė:
CitataRober parašė:
Citatapinokis parašė:
o is kur zinai kad masina nuvaziavus 34000km
Tai juk odometras rodo :)
Nedaug per metus nuvažiuoju, bet jau išleidau benzinui nemažą sumą :(
Jau būtų atsipirkę, bet nesiryžtu dėti dujų, žiemą važinėju trumpais atstumais, dažniausiai tik namai - darbas. Mano atveju vistiek reikėtų daug benzino... O svarbiausia, tai juk gadina dujos variklį !? Nors kai kurie čia ir sako, kad nekenkia, patys prisipažįsta, kad pavažinėja 3-5 metus ir mašiną keičia. O aš bent kol kas to daryti visiškai nesiruošiu.
Ar tikrai nori važinėti su ta pačia mašina daugiau nei 5 metus? Nieko nuo dujų nepasidaro, buvau pas vieną meistrelį, beje internete labai žinomą, sakė viskas gerai su varikliu. Pats pavažinėsi su dujom, suprasi, kitaip niekas tau neįrodys. Vieni labai nusivilia, kiti džiaugiasi. Nusivylusių istorijas žinau, bet jos daugiau apie dujų įrangos problemas, kurių nesugebėjo teisingai įdėti ar sureguliuoti, dažnai ir iš taupumo, kai mašina 5 metų, o dujos už 1000 iš "Petro".
na, bet keisti kas 2-3 metus (kaip rase Venza ir dar kazkas) irgi nematau prasmes:
1) perkant is turgaus ar perekupo, reikalinga pinigine ir laiko investicija.
jau nekalbu apie galimus nervu gadinimus, jei islenda pardavejo paslepti dalykai (o jie dazniausiai islenda)
2) taigi, per pirma pusmeti/metus pagaliau isgaudai visas nesamones ir padarai normalia tvarkinga auto
3) galu gale turi tvarkinga auto, su kuria gali vaziuot sekancius keleta metu.
jei keiti kas 2-3 metus - vel visas nervu karas, laiko ir pinigines investicijos iki normaliai vaziuojancios auto.
5 metai - nu gal jau ir galima keist, masinos atsinaujina, gal jau ir kazko naujesnio norisi.
Su CarinaII pravazinejau 10 metu. pardaviau, nes jai jau buvo 20 metu, nors visa tvarkinga, ir technikinius praedavo tik PATI, be kysiu.
dar kart pagalvojus, gal jau ir apsimoka keist auto po 5 metu. Bet jei masina mazai genda ir ji tau patinka. tai galima ir daugiau nei 5 metai vazinet :)
kaip matau neatsirado nei vieno savininko su 2.0L D4 vvt-i.
Realiai ko galima tiketis? masina nuvaziavusi 130k km. ji yra tikra nes vienas savininkas ir jis pazystamas ir tokviloj aptarnauta visa laika. iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mieste vaziuojant ramiu rezimu.
klausimas: po kiek km prasides problemos su varikliu? 100k km kaip man atrodo daug ir jei po tiek tai neimu galvon ir deduosi :) nuvaziuoju max 20k km per metus. tai jau gausis 5 metai, ilgiau su ja niekas nevaziznes manau :)
ir isvis. be voztuvu sedimo yra dar kokiu problemu? Ar cia vienintelis dalykas del ko tas "kenkia dujos" gandas yra.
Nesideda praktiskai i tavo 1AZ-FSE varikli dujos.O kadangi nesideda,tai ir nekenkia jos tam varikliui :D
CitataadrenaLinas parašė:
kaip matau neatsirado nei vieno savininko su 2.0L D4 vvt-i.
Realiai ko galima tiketis? masina nuvaziavusi 130k km. ji yra tikra nes vienas savininkas ir jis pazystamas ir tokviloj aptarnauta visa laika. iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mieste vaziuojant ramiu rezimu.
klausimas: po kiek km prasides problemos su varikliu? 100k km kaip man atrodo daug ir jei po tiek tai neimu galvon ir deduosi :) nuvaziuoju max 20k km per metus. tai jau gausis 5 metai, ilgiau su ja niekas nevaziznes manau :)
ir isvis. be voztuvu sedimo yra dar kokiu problemu? Ar cia vienintelis dalykas del ko tas "kenkia dujos" gandas yra.
berods Gintas is marijampoles vazineja su D4 benzinu, ir informacijos ivairios jis yra pateikes forume.
pabandyk arba jam i PM rasyt, arba paieskot cia - tikrai jau buvo diskusiju apie D4, dujas ir t.t.
Ir jei pamenu reziume - i D4 dujos nesideda. bet as tikrai toyotos benzinuose nelabai nusimanau.
CitataadrenaLinas parašė:
...iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mie...
o kas jau su ta autotoja taip blogai?
Mototoja tai jau ne karta buvo nuskambejusi kaip arogantisku diletantu imone, o kas su Autotoja negerai?
del informacijos suteikimo/konsultacijos el-pastu ir telefonu, pvz vienintele Autotoja tik ir atsakineja klientams. Tokvila ir mototoja neivargina tokiomis "smulkmenomis" :)
Kiek teko važinėti su dujų įranga, aišku sena 1 kartos, tai maždaug tokia patirtis - variklyje atsiranda smulkus gedimėlis, su benzinu nieko nesijaučia, su dujomis oi kaip jaučiasi. Pvz, įskilęs žvakės korpusas. Tad jei mašinoj dujos, variklis (bent jau degimas) turi būti absoliučiai tvarkingas. Kitas triukas - jei gedimas yra dujų įrangoje, variklis benzinu dirbant kvailioja, o dujomis dirba tvarkingai. Taip atsiranda kai reduktorius būna nesandarus ar pagrindinis vožtuvas nelaiko dujų. Nors dabar su modernia įranga to neturėtų būti. o labiausiai erzina kad kai nuvarai mašiną pas dujininkus, tie liepia varyti pas variklistus, variklistai varo atgal pas dujininkus, o kompleksiškai niekas į problemą nežiūri. O įdedant irgi visokių fokusų pridaroma, bet čia jau meistro problema.
1AZ-FSE D4 varikliai turi tiesioginį benzino įpurškimą į degimo kamerą(o ne į įsiurbimo kolektorių). Tai užtikrina benzino ekonomiją ir didesnį sukimo momentą esant mažesniems sūkiams(bent taip yra teigiama). Benzinas aušina purkštukus ir neleidžia jiems užkepti. Bent kas 4 įpurškimas turi būti benzinu. Nemažai tiesioginio įpurškimo variklių jau yra sukurtos dujų įrangos. Kad jas sukurs 2.0L Toyotoms ir 2.5 Lexus kažkaip abejoju. Jų yra gan nedaug.
Citatakalava parašė:
CitataadrenaLinas parašė:
...iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mie...
o kas jau su ta autotoja taip blogai?
Mototoja tai jau ne karta buvo nuskambejusi kaip arogantisku diletantu imone, o kas su Autotoja negerai?
del informacijos suteikimo/konsultacijos el-pastu ir telefonu, pvz vienintele Autotoja tik ir atsakineja klientams. Tokvila ir mototoja neivargina tokiomis "smulkmenomis" :)
nu jo o kas su autotoja netaip?:o
Iš vokiečių nusipirkom avensį verso su 1AZFE varikliu ir įmontuotomis StarGas dujomis. Su apsagos dujomis pravažiavom apie kelis tūkstančius kilometrų Lietuvoje. Automobilis pagal odometrą pravažiavęs apie 170 tūkstančių. Atrodo viskas gerai, bet vakar pro duslintuvą pradėjo eiti vien balti dūmai ir automobilis tampėsi lyg su arkliu važiuojant. Dujomis vos įkilom į senąjį Šiaulių viaduką. Šiandien išvežėm automobilį į Šiaulių Vistą ir vakare bus aišku ar tikrai pramušė galvos tarpinę. Nebūtų dujų tai sukastum dantis ir nurašytum viską amžiui ir panašiai, bet dabar virpa viduje mintys gal tai dujos kaltos, gal dar kas
Kažin ar čia dujos kaltos, man su dujom važinėjant irgi buvo tarpinę pramušę ir niekas dėl to dujų nekaltino. Greičiau čia gudrus padavėjas pasitaikė. Matyt jam ėmė dinginėt antifryzas, kur leidžia nerado, tad mašiną į pardavimą ir problemos baigtos. O nupirkus galutinai nusibaigė tarpinė, ir kaput. Man kažkada taip buvo - jei antifryzą valgo po truputį tai nematyt balto dūmo ir nenuvažiavus kokių 500km nesuprasi kas darosi. Tokią mašiną gali ramiai turgun statyt nieks nesuuos. O kai akivaizdžiai baltas dūmas eina turi valgyti kelis litrus antifryzo 100km.
Bet čia žmogus pravažiavo kelis tūkstančius kilometrų. Ir gausiai pradėjo balti dūmai eiti tik vakar. Su kiaura galvos tarpine tiek pravažiuoti būtų sudėtinga.
Pažiūrėjau dujų čekius tai buvo pilti trys pilni bakai, o kas yra 900km. Prijungus prie kompiuterio parodė blogą žvakę ir pakeitus visas(profilaktiškai) Mačiau sugedus žvakė buvo visa juoda ir apanglėjus. Per dešimt kilometrų nieko blogo nepajutau. Taip pat meistrai kažką minėjo, kad gamintojas rekomenduoja skirtingas žvakes dujoms ir benzinui. Benzinui turėtų būti 1.0mm, o dujoms 0.8mm tarpelis.
Važinėjant su dujomis turi būti ideali visa elektros įranga. Man prieš 7-8 metus E klasės MB su nauja BRC dujų įranga taip šovė, kad išvertė abu metalinius apsauginius vožtuvus, nuspjaudė šlangas. Laimei pas MB įsiurbimo kolektorius metalinis. Paaiškėjo, kad buvo įskilęs paskirstymo dangtelis. Jį pakeitus visos bėdos dingo. Þvakės buvo pakeistos statant įrangą. Sūnaus golfui su dujų įranga rekomendavo 1 kontakto žvakes. Veikia puikiai.
Turi apsižiūrėti aukštos įtampos laidų būklę, jei yra nuotėkiai, pakeisti ir juos.
Jokiu būdu nereguliuokit žvakių tarpų ir spjaukit tiems meistrams į veidą, kurie siūlo žvakes "dujoms". Viskas originalu turi būti ir puikiausiai veiks su dujomis, jei ne-ieškokit kitų meistrų. Su žvakių tarpais tegul žaidžia, kurie neturi už ką nusipirkti naujų.