Sveiki,nuo kelintu metu pas Avensiu nebera problemu su sankaba t.y stovi paprasta?
Pas kuriu varikliu stovi grandine?
Noriu su paprasta sankaba ir kad stovetu grandine
Aciu uz patarimus.:)
nesu tikras,bet manau,kad taip nebus.paprasta sankaba stovi pas senuosius (iki 2000) avensius. cia apie dyzelius.o grandine eina i naujesnius variklius.ar as neteisus gal????
paieskok temos kokiu varikliu pirkti avensi.ten rasi apie tai daugiau.
grandine stovi visuose varikliuose kalbant apie dyzelius isskyrus 2,0d4d 85kw, bet ta grandine nieko gero nes visiem tiem varikliam praputineja galvos tarpines su kuriais eina grandine.
Avensis 1.8 VVTI. Ten paprasta sankaba ir motore grandine ;)
senojo avensio 2.0 TD paskirstymo dirzas ir paprasta sankaba
Pakeiti dirza,ir jei reikia sankaba ir visos problemos isisprendzia.Zmones nori nusipirkt masina,kurios nereiketu priziuret,eksplotacija nekainuotu,kuro neimtu visai:DTaip nebuna.Jei nori pigios eksplotacijos,vazinet vezimu guminiais ratais-perki vw golf 2.Tam nereiks ir tepalu keisti,dapili ir i trasa:p
Citatabemsas parašė:
Avensis 1.8 VVTI. Ten paprasta sankaba ir motore grandine ;)
Ar gali kas dar patvitinti, kad 1.8 VVT-i 95 kW variklyje tikrai yra grandine, o ne diržas 2001 m. Avensis?
1.8 VVTI - cia 1ZZ-FE motoras, kuriame tikrai stovi grandine. Bet pagal gandus kartais turi padidinta apetita tepalui.
Dar berods 1.6 motore grandine stovi, bet sito tiksliai nezinau.
gerai kazkas cia sake. nusiperki ir pasikeiti dirza o sankaba cia jau kaip dievas duos. :)
Ir nuo 2003 II Avensiui D4D 2,0 85KW reiks keisti smagratį, plius Corova plius RAV4 tas pats mataras ta pati liga. Smagratis tai mizeris 4600 +/- , bet purkštukai va čia tai atstovybėms aukso gija, už vieną 1700 plius tarpinės ir plius darbas plius diagnostika už tuos pinigus išeina geras golfas. Ir čia tik už purkštukus pridėkim smagratį ohoho kokia mašnytė gautusi vien tik už Avensio detales.
kas db perka is tu atstovybiu.ten jai prigauna turciu tai nuperka kazka.
Susidaro ispudis kad dyzelis neapsimoka,gal tada benza imt geriau ir det dujas kad isvengt tu visu bedu su smagraciais ir pan :) ir taupumo atzvilgiu ne ka brangiau uz dyzeli bus ka manot?
Tuo labiau kad per menesi max 500 km pravaziuosiu
Tiesa o pvz dyzelines naujesnes Corollos irgi turi tokiu problemu su sankaba ir pan?
Citatavitiok parašė:
Tiesa o pvz dyzelines naujesnes Corollos irgi turi tokiu problemu su sankaba ir pan?
A biesas žino, mano žmonos šefas nupirko iš salono super duper naują mersaaaą. Vizualiai atrodo net man žandikaulis atsivėrė. Bet taiso jį vos ne kas savaitę, o norėjau ir aš merso tfu tfu. Ir dar taiso tą mašiniuką už savus, kad ir garantinis (jau ligtais baigėsi)
Citatavitiok parašė:
Susidaro ispudis kad dyzelis neapsimoka,gal tada benza imt geriau ir det dujas kad isvengt tu visu bedu su smagraciais ir pan :) ir taupumo atzvilgiu ne ka brangiau uz dyzeli bus ka manot?
Tuo labiau kad per menesi max 500 km pravaziuosiu
Tiesa o pvz dyzelines naujesnes Corollos irgi turi tokiu problemu su sankaba ir pan?
Vazinedamas po max 500km i menesi, man net nekiltu mintis pirkti dyzelio. Ar statytis dujas. Paskaiciok ju atsiperkamuma. Atsipirks po kokiu 30t km, tavo atveju tik po 6metu :) o kas is to, kad atsipirks, juk reikia ir sutaupyti dar.
Citatavitiok parašė:
Tuo labiau kad per menesi max 500 km pravaziuosiu
?
O kam tos dujos ? 500km*8L benzo=40L*5Lt=apie 200lt. Dujos tau gyvenime neatsipirks. Su tokia rida galvočiau viešu transportu ar taksu važinėt. Jei toli nuo viešo transporto, tai galima benziną imti, o apie dujas ar dyzelį, net šnekėt neverta. Vien susumavus diržų keitimą, tepalų keitimą, draudimą, padangas, tie 500km per mėnesį pasidaro verti kokių 2-3Lt už km, su taksu pigiau ;)
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:
Susidaro ispudis kad dyzelis neapsimoka,gal tada benza imt geriau ir det dujas kad isvengt tu visu bedu su smagraciais ir pan :) ir taupumo atzvilgiu ne ka brangiau uz dyzeli bus ka manot?
Tuo labiau kad per menesi max 500 km pravaziuosiu
Tiesa o pvz dyzelines naujesnes Corollos irgi turi tokiu problemu su sankaba ir pan?
Vazinedamas po max 500km i menesi, man net nekiltu mintis pirkti dyzelio. Ar statytis dujas. Paskaiciok ju atsiperkamuma. Atsipirks po kokiu 30t km, tavo atveju tik po 6metu :) o kas is to, kad atsipirks, juk reikia ir sutaupyti dar.
Visiškai pritariu. Aš 25000 km per metus suku ir apie dyzeli net negalvoju. Apie dujas irgi.
hausai-tau nėra ko galvot, variklis neleidžia dujų įdėt :p
Nu jo, 500km i menesi tai tikrai, ar apskritai verta pirkti automobili... Kai paskaiciuosi sanaudas tai gausis km kaina brangesne nei taxi. Na asq, jei ten kitos galimybes nera, automobilis reikalingas, tai tik benzas arba jau iskart benzas/dujos.
CitataHausas parašė:
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:
Susidaro ispudis kad dyzelis neapsimoka,gal tada benza imt geriau ir det dujas kad isvengt tu visu bedu su smagraciais ir pan :) ir taupumo atzvilgiu ne ka brangiau uz dyzeli bus ka manot?
Tuo labiau kad per menesi max 500 km pravaziuosiu
Tiesa o pvz dyzelines naujesnes Corollos irgi turi tokiu problemu su sankaba ir pan?
Vazinedamas po max 500km i menesi, man net nekiltu mintis pirkti dyzelio. Ar statytis dujas. Paskaiciok ju atsiperkamuma. Atsipirks po kokiu 30t km, tavo atveju tik po 6metu :) o kas is to, kad atsipirks, juk reikia ir sutaupyti dar.
Visiškai pritariu. Aš 25000 km per metus suku ir apie dyzeli net negalvoju. Apie dujas irgi.
čia kaip kam, aš irgi per metus pravaziuoju 20-25k kilometrų ir apie benziną ar benzinas/dujos net negalvoju, tik dyzelis :D
Na man dujos dar suprantu mašina senobinė (caro ruriko laikų) suprasti galima, bet kai nusiperką gerą apynaują auto ir masto kokias dujas dėti na tai "skrudžų skrudžas". Jei turi pinigėlio geram auto tai esi "pasiturintys" ir drebėti dėl lašelio benzo savo gerai mašinytei, ne pagal manę.
Perku nauja ar apynauja masina,dedu dujas ir minu atsiputes B) .Dedu B ant smagraciu,EGR,purkstuku,neuzsivedimo,duminimo ir burzgimo :D Mano nuomone "skrudzas" tas,kuris perka dyzeli ir nori,kad jis krosniu kuru be problemu vaziuotu :D
venza nesupyk bet man juokinga kaip zmones nusiperka 3.5litro benzinine ir dedasi dujas. turiu dyzeli, pilu rusiska kura, dejas ant smagracio ir purkstuku. isidejas webasta, prie -30 is puse abaroto ir iskart vidui silta. atminu 100gabalu ir parduodu. Ir nesakyk venza kad niekada nebuna problemu su dujom 10metu atmyniau su dujom ten ir visokiu niuansu yra. tik viena noriu pasakyti jai nusiperkama nudrosta benza ar dyzeli yra vienas ir tas pats sudas.
Matai,skirtumas tame,kad as su dyzelinem vazinejau,kol jos buvo be visu situ nesamoniu ir buvo gan patikimos,o kai atejo super ekologiski ir sudetingi dyzeliai,as perejau prie benzo-duju.Tu su dujom vazinejai,kol buvo saudanti bezdalu sistema ir dabar dziaugiesi gan sudetingu dyzeliniu varikliu :o .Ar ilgai tikiesi det skersa ant smagracio ir purkstuku? :D
p.s. jeigu lygintume kuro kainas is koloneliu pagal nuvaziuotus kilometrus,musu islaidos butu labai panasios,o automobiliai gan skirtingi pagal svori,4x4 ir galia ;) Tai kur tau cia juokinga? :D
Pilnai pritariu //pinokis,jei mašina nudrošta,tai nėra skirtumo koks variklis,dyzelis ar benzinas.Aš jau ketvirtus metus su dyzeliu šituo varau ir nei sankabos nei forsunkiu nekrutinau,nežinau kiek ilgai dar taip bus,bet jau skaitau,kad ir nebutu ko ir pykti po tokio laiko,kad kasnors sugestu.Tik rusiško dyzelino nepilu,nors jio galiu ir už dyka prisipilti,rusiškas dyzelinas tikrai nekokios kokybės.
as jau pries 7 metus dedavau tisiogini duju ipurskima ir man labai nepatiko. o del dyzelio dar ilgai desiu kol gausiu pigiai. prades eiti sankaba ir purkstukai tikrai tukstanciu nekisiu, jos vieta bus turgus ir keiciama i kita :) . ziema su dujom trumpom distancijom jos neveiksmingos, praktiskai varai vien ant benzo. bet ne cia esme jai zmones nori dyzelio tai tegul perka dyzeli jai benzo tai benza. nereikia garsiai sukauti as su benzu ir ant visu dedu. gerbkim vieni kitu pasirinkima. ;)
Citataketvirtasis parašė:
Na man dujos dar suprantu mašina senobinė (caro ruriko laikų) suprasti galima, bet kai nusiperką gerą apynaują auto ir masto kokias dujas dėti na tai "skrudžų skrudžas". Jei turi pinigėlio geram auto tai esi "pasiturintys" ir drebėti dėl lašelio benzo savo gerai mašinytei, ne pagal manę.
O dabar pasiskaityk savo posta,kas pradejo ant duju vaziuot? :D
pries mano posta paskaityk paskaityk savo ir nebesipykim :)
Nu jo,cia ketvirtasis ant duju "vaziuoja" ,ne tu :D Aisku jokio pykcio but negali ;)
tai tvarkoj tada venza issiaiskinom :D . trumpai tariant dyzeliai ir benzinai visi geri kol nauji. :)
Na sykį teko apturėti gaisrą: statėm PC Panoramą ir mašinas laikėm rūsyje parkinge.Tai pas vieną glušių - skrudžą užsidegė mašina (RENO) nuo netvarkingų dujų. Įsivaizduojat gaisrą tokio tipo patalpose, kur daug mašinų ir apribotas judėjimas. Tai dabar pradėjau pastebėti ženklą draudžiantį automobiliams su dujinę įrangą.
Pas 2.2 D4D CAT 2006 metu drandines stovi?
Ir ar reikia jas keist karts nuo karto ar ne?
Citatavitiok parašė:
Pas 2.2 D4D CAT 2006 metu drandines stovi?
Ir ar reikia jas keist karts nuo karto ar ne?
Ne
drandines, o grandine viena. Nieko keisti nereikia, jei nebarska.
Citatagisas parašė:
čia kaip kam, aš irgi per metus pravaziuoju 20-25k kilometrų ir apie benziną ar benzinas/dujos net negalvoju, tik dyzelis :D
Teisingai, 30.000km per metus ir apie dyzelį net negalvoju-tik dujos. Apie dyzelį reikia mastyt, jei 50.000 pravažiuoji ;)
Citataketvirtasis parašė:
Na man dujos dar suprantu mašina senobinė (caro ruriko laikų) suprasti galima, bet kai nusiperką gerą apynaują auto ir masto kokias dujas dėti na tai "skrudžų skrudžas". Jei turi pinigėlio geram auto tai esi "pasiturintys" ir drebėti dėl lašelio benzo savo gerai mašinytei, ne pagal manę.
Čia ne drebėjimas, dujos pirmiausiai neužteršia variklio. Benzas užteršia tepalą savo degimo likučiais ir vožtuvus ir žiedus ir t.t., po to užgula žiedai, kompresija dingsta, vožtuvai nepilnai užsidaro, daugiau dyla variklis. Antra-tai per pusę pigesnis kuras. Jau 20 metų gaminami automobiliai su dujine įranga įmontuota gamykoje, netgi tokie modeliai kaip
BMW M3 LPG,
ferrari modena. Taip, kad seneli, atsibusk vieną dieną, įsivesk internetą ir ten galėsi pamatyti ne tik B)
http://www.youtube.com/watch?v=kx6VVe2QTNI (//450ag%20GT%20V8)
Citataketvirtasis parašė:
Na sykį teko apturėti gaisrą: statėm PC Panoramą ir mašinas laikėm rūsyje parkinge.Tai pas vieną glušių - skrudžą užsidegė mašina (RENO) nuo netvarkingų dujų. Įsivaizduojat gaisrą tokio tipo patalpose, kur daug mašinų ir apribotas judėjimas. Tai dabar pradėjau pastebėti ženklą draudžiantį automobiliams su dujinę įrangą.
tu gal žinias daugiau įsijunk, vien per paskutinį mėnesį Vilniuje 2 Renault sudegė-be dujų :D Jei laidai mašinoj blogi, tai nepadės nei benzas nei dyzelis-ji vis tiek norės užsidegti.
Pats važinėju dujomis, nors ir nuvažiuoju per metus 15 000 - 20 000 km. ir jokių problemų dėl to nematau. Þinoma dujų įranga įsidėjau taupymo sumetimais, bet kas teigia, kad dujos tik viryklei, tai labai atgyvenęs požiūris. Man asmeniškai, tai didžiausią nepatogumą sukelia, tai kad nėra kur kišti atsarginio rato, o bagažinėje vežiotis irgi nesinori, įsimetu jį tik tada kai išvykstu į tolimą kelionę. Automobilio dinamika nežymiai skiriasi lyginant su benzinu. Sąnaudos mieste 100 km 12 ltr. dujų + 1 ltr. benzino vasarą, žiemą + 2 ltr. benzino, važinėjant trumpais atstumais. Už miesto 8,5-9 ltr. dujų, važiuojant 130 km/h.
Sveiki,ka reiketu pakeisti 2.2 D4D Cat 2006 metu masiniukui?,vakar nusipirkau sau tai da nelabai gaudaus kas ir kur :) aisku tepalus tai butina,alyvos filtra,salono filtra..gal ka dar praleidau?Masina pirkau sau ilgesniam laikui taigi reikia jusu patarimo.
Aciu
Citatavitiok parašė:
Sveiki,ka reiketu pakeisti 2.2 D4D Cat 2006 metu masiniukui?,vakar nusipirkau sau tai da nelabai gaudaus kas ir kur :) aisku tepalus tai butina,alyvos filtra,salono filtra..gal ka dar praleidau?Masina pirkau sau ilgesniam laikui taigi reikia jusu patarimo.
Aciu
Kuro filtra, oro filtra
Dar dirzeli gali pakeisti.
Citatabemsas parašė:
Dar dirzeli gali pakeisti.
ten ne grandine stovi?
manau kad bemsas turi omeny generatoriaus dirzeli.:)
Citatakepure parašė:
manau kad bemsas turi omeny generatoriaus dirzeli.:)
Aga, dar nemaciau masinos, kuroje generatorius butu sukamas grandine :)
O kaip del antifrizo,kazi ar ji reiktu pakeist?
Citatavitiok parašė:
O kaip del antifrizo,kazi ar ji reiktu pakeist?
Galima pakeisti, bet galima ir pamatuoti kokioj temperaturoj uzsala. O jei keiciam tai tada reikia ir kitus tepalus keist (vairo stiprint. stabdziu skyst.kondyske dapildyti), bet cia reiketu pirma ivertinti ju bukle. Taip pat ir su generatoriaus dirzeliu jei dar geras tai kam ji keisti.
Aisku aciu uz patarimus,o gal zinot kur gaut manuala rusu kalba mano masinai ? vokieciu turiu bet ni bum bum :
Ir dar del kompo,vakar matavau kiek per 100 km paeme kuro tai dapilus kompas rode senus parodymus (kiek liko tipo iki koloneles) o naujai jau pradejo rodyt tik po gero pusdienio,ar tai normalu?ar turi rodyt kiek isipili i baka ar ne,kazkaip neradau?
gal ji nulint reik kaskart ar kaip ?
knopke DISP ant vairo spauineji kol ant skydelio ismeta ta skaiciu kuri nori nunulinti. kai daeini iki jo tada nuspaudi DISP ir laikai kelias sekundes. taip nusinulina vidurkis,laikas.tai gali atlikti ir vaziuojant.sustojus taip pat spaudant ismeta ir laikrodzio,bei matavimo vienetu nustatymus.velgi ka nori reguliuoti ant to palaikai kelias sekundes.tas palaikymas kaip ENTER knopke. turetum suprasti, manau aiskiau nereikia.
kiek isipili i baka rodo ant koloneles:D:D:D ir ant kasos cekio.
:D
Citatavitiok parašė:
Aisku aciu uz patarimus,o gal zinot kur gaut manuala rusu kalba mano masinai ? vokieciu turiu bet ni bum bum :
Ir dar del kompo,vakar matavau kiek per 100 km paeme kuro tai dapilus kompas rode senus parodymus (kiek liko tipo iki koloneles) o naujai jau pradejo rodyt tik po gero pusdienio,ar tai normalu?ar turi rodyt kiek isipili i baka ar ne,kazkaip neradau?
gal ji nulint reik kaskart ar kaip ?
Paskaitinek forume senesnius pranesimus yra daug prirasyta apie tos kompo parodymus. NELABAI JIE TEN TIKSLUS.Aisku geriausias parodymas ant kasos cekio:D O manuala manau galima rasti ir lietuviu kalba nes as savo masinai tai turiu.
Sveiki tik neseniai įsigijau toyota avensis universala. Seniau teko važinėti su įvairiu markių automobiliais. Gal žinote kas galėtu būti, jei atidarius galinį langą girdisi toks ūžesys kad ausis skauda. Nei važiuojant nei stabdant nesijaučia jokios vibracijos ar mašinos nestabilumo.:(
gal guolis jau su tavim sveikinasi? o gal persmarkiai reguoji į užiantį vėją dėl atidaryto lango?
P.S reiks pažėti kas per garsas pas maen atidarius glaini langą, neteko bandyt :)
Citataneringa parašė:
Sveiki tik neseniai įsigijau toyota avensis universala. Seniau teko važinėti su įvairiu markių automobiliais. Gal žinote kas galėtu būti, jei atidarius galinį langą girdisi toks ūžesys kad ausis skauda. Nei važiuojant nei stabdant nesijaučia jokios vibracijos ar mašinos nestabilumo.:(
man irgi tas pats, viskas cia gerai :D taip keistai per ausis musa tas garsas :D
CitataMnDs parašė:
Citataneringa parašė:
Sveiki tik neseniai įsigijau toyota avensis universala. Seniau teko važinėti su įvairiu markių automobiliais. Gal žinote kas galėtu būti, jei atidarius galinį langą girdisi toks ūžesys kad ausis skauda. Nei važiuojant nei stabdant nesijaučia jokios vibracijos ar mašinos nestabilumo.:(
man irgi tas pats, viskas cia gerai :D taip keistai per ausis musa tas garsas :D
Pas mane ne avensis, o corolla verso tai taip pat kai vaziuoji apie 90 ir atidarai galini langa, taip pat yra toks nemalonus garsas. As pirma karta galvojau, kad padanga nuleido. Tokia dusli vibracija. As manau kad cia gaunasi kazkoks oro sukurys masinos gale, kuris ir duoda ta garsa.
Greiciu dezes tepala reikia keist ar ne ? :)
ka tik pabandziau, tai rimtai kažkoks sukurinis garsas yra atidarius galini langą :) gal padėtų tie antakiai ant langų? pas mane ant priekinių yra, tai atidarius langą nėra jokio garso.
P.S o man išvis tuos langus darinet? tuo labiau galinius :|
Citatavitiok parašė:
Greiciu dezes tepala reikia keist ar ne ? :)
Jei labai norisi, gali pasikeist, bet svarbiau patikrint jo lygi pradziai bent ir asq, jei begusi auto jau 500k km, tai ir pasikeist vertetu.
Citataspyglys parašė:
Citatavitiok parašė:
Greiciu dezes tepala reikia keist ar ne ? :)
Jei labai norisi, gali pasikeist, bet svarbiau patikrint jo lygi pradziai bent ir asq, jei begusi auto jau 500k km, tai ir pasikeist vertetu.
O salono oro filtras ir oro kondicioneriaus filtras tai tas pats?Statosi uz bardachoko jis?
Citatavitiok parašė:
Citataspyglys parašė:
Citatavitiok parašė:
Greiciu dezes tepala reikia keist ar ne ? :)
Jei labai norisi, gali pasikeist, bet svarbiau patikrint jo lygi pradziai bent ir asq, jei begusi auto jau 500k km, tai ir pasikeist vertetu.
O salono oro filtras ir oro kondicioneriaus filtras tai tas pats?Statosi uz bardachoko jis?
labai paprastas pakeitimas, minute laiko. išimsi bardačioką, nuimsi dangtelį, pakeisi filtrą, uždėsi dangtelį, įdėsi bardačioka ir į trasą :)
Citatagisas parašė:
Citatavitiok parašė:
Citataspyglys parašė:
Citatavitiok parašė:
Greiciu dezes tepala reikia keist ar ne ? :)
Jei labai norisi, gali pasikeist, bet svarbiau patikrint jo lygi pradziai bent ir asq, jei begusi auto jau 500k km, tai ir pasikeist vertetu.
O salono oro filtras ir oro kondicioneriaus filtras tai tas pats?Statosi uz bardachoko jis?
labai paprastas pakeitimas, minute laiko. išimsi bardačioką, nuimsi dangtelį, pakeisi filtrą, uždėsi dangtelį, įdėsi bardačioka ir į trasą :)
tai 1 filtras salono stovi ar 2?
Citatatai 1 filtras salono stovi ar 2?
vienas
Citatagisas parašė:
Citatatai 1 filtras salono stovi ar 2?
vienas
O koki geriau rekomenduotum det del saves,popierini ar anglies pluosto?
Citatavitiok parašė:
Citatagisas parašė:
Citatatai 1 filtras salono stovi ar 2?
vienas
O koki geriau rekomenduotum det del saves,popierini ar anglies pluosto?
anglinis labiau sulaiko siuksles,bet ir greiciau uzsitersia dazniau reiks keisti
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatagisas parašė:
Citatatai 1 filtras salono stovi ar 2?
vienas
O koki geriau rekomenduotum det del saves,popierini ar anglies pluosto?
anglinis labiau sulaiko siuksles,bet ir greiciau uzsitersia dazniau reiks keisti
Tai popierini vadinas da dazniau reiketu keist?
Neapsisprendziu kad nepermoket :)
Citatavitiok parašė:
Neapsisprendziu kad nepermoket :)
Na tu ir jumoristas, kam tuomet pirkai 2006-ujų Avensį, reikėjo II golfą imti. Neapsisprendžia jis, tavo mašiniukas
DCAT-as tai išvis super, o tų dėl kelių litų "drebi". Taip drebėdamas + taupydamas gali ir mašiną sugadinti, jei jau ant salono filtro skatikus skaičiuoji. Kas bus kai reikės keisti kuro filtrą, įsivaizduoji net cielus 25lt kainuoja, sakyčiau košmaras.
Tepalo filtras, voobšče bankrotas, nusipirksi oro filtrą turbūt kefirą su bulkute metus valgysi.
Nieko asmeniško, bet kai perskaitau tokius sapaliojimus apie taupymą. Tai nesusilaikau.