Verso 2.2 d-cat kai pakaista variklis ir uzgesta melina lempute atsiranda kaskoks nemalonus kvapas tai dizelio tai stabdziu skyscio tai variklio kokio heminio ploviklio nesuprantu net pats.Ir kai vaziuoji praveres langa ziauriai jauciasi.Uzdarius langus neuzsiuodzia.Kol variklis saltas viskas ok ( taip pat ir kai variklis pavaziuoja ilgesni laika ir pakaista normaliai kvapo nebesijaucia), nei kur kas varva nei bega po masina nerandu jokiu varvejimo zymiu.Kas tai galetu buti gal kam panasus varijantas buvo.
aštresnius kvapus turi dyzelis, tosolas/antifrizas ir galbūt langų plovimo skystis. Tosolą/antifrizą pajusti užtenka net garų, tačiau didesnė tikimybė jį užuosti, kai variklis šiltas
CitataRicia parašė:
Verso 2.2 d-cat kai pakaista variklis ir uzgesta melina lempute atsiranda kaskoks nemalonus kvapas tai dizelio tai stabdziu skyscio tai variklio kokio heminio ploviklio nesuprantu net pats.Ir kai vaziuoji praveres langa ziauriai jauciasi.Uzdarius langus neuzsiuodzia.Kol variklis saltas viskas ok ( taip pat ir kai variklis pavaziuoja ilgesni laika ir pakaista normaliai kvapo nebesijaucia), nei kur kas varva nei bega po masina nerandu jokiu varvejimo zymiu.Kas tai galetu buti gal kam panasus varijantas buvo.
stebek antifrizo lygi. atkreipk demesi ir i visus likusius skysciu lygius.kazkuris karstas garuoja.
Skysciu lygiai kaip ir normoje niekas nekinta bent jau zymiai kad pastebeciau tad nezinau net.....
gal is kokios dezes lasa ant duslintuvo ar vairo koloneles
Bet cia stebuklu kokiu tai neverta tiketis, jei atidarius langa traukia vidun. Tai cia stovint, ar tik vaziuojant?
Belekuriuo atveju pradzioj stipriai duslintuva reik pasitikrint.
Antru atveju gale, kur yra oro ismetimo skeldes, paziureti ar sklendes uzsidaro.
Prisiminiau viena istorija, kadangi kalbam apie kvapus :D
Turejau ziauriai sudetinga atveji, kai naujas auto, rida ten 20k km, o salone dvokia konkreciai... Buvo ardoma viskas is eiles ir jokio rezultato. Tik veliau paaiskejo, kad yra gamyklos brokas dedant priekini stikla, paliktas minimalus tarpelis pro kuri varydavo vanduo ir rugdavo kampe (nesimate). Sutvarkius viskas liuks. Bet vargo buvo daug.
Reikes varyti ant duobes ieskoti gal ka rasiu is virsaus nasimato nieko, panasu kad kaskas varva ir ant duslintuvo isgarinama.
Snekejau su draugu tai sako gal tau kai regeneracija vyksta ir valo filtra tada smirda nes pas ji tada irgi sako smirda bet kokia tai smarve nezinia tad ner kaip palyginti, ar tai gali buti dalis tiesos?
kaip ir galibuti. Bet ta smarve turetu jaustis daugiau ties galine automobilio dalimi. O kvapas priminti turetu svylancia, degancia guma.. kakzas panasaus..
Citataspyglys parašė:
Turejau ziauriai sudetinga atveji, kai naujas auto, rida ten 20k km, o salone dvokia konkreciai... Buvo ardoma viskas is eiles ir jokio rezultato. Tik veliau paaiskejo, kad yra gamyklos brokas dedant priekini stikla, paliktas minimalus tarpelis pro kuri varydavo vanduo ir rugdavo kampe (nesimate). Sutvarkius viskas liuks. Bet vargo buvo daug.
toki pat atveji turejau su VW Sharanu. gamykliskai blogai buvo priklijuotas priekinis stiklas ir pro mikro tarpeli sunkdavosi lietaus vanduo ir susiderdavo i lubu apmusala. pasilus salonui labai smirdedavo lygtais durpemis lygtais pjuvenomis ar tai kokiu pelesiu. bet po ilgos keliones tai nuo peciuko viskas isdziudavo kvapas dingdavo.
Taigi tesiame toliau tema, savaitgali uzvaziavau ant duobes nusimiau variklio apsaugas ir ka jus manot nieko nei laselio niekur neradau variklis sausas viskas grazu ir svaru duslintuvas visas svarus jokio apibegimo ar kokio tai svilimo pedsaku.Likau nustebes nes tikejausi kaska rasti bet kaip sakoma pamaciau nieka.Prasedejau puse valandos beieskodamas kasko kas nepatiktu ir nieko nerades viska sudejau i savo vietas.Kvapas nedingo nebezinau ka ir galvoti.Tarp kitko bakeliuose skysciai nedingsta viskas stovi kaip ikalta.Sestadieni pralekiau per miesta ir pastebejau regeneracija tad gatve apsipyle dumais.Po jos dar vazinejau pora dienu kvapas dingo koki 70% jo koncentracija taip pavadinciau, bet vistik dar jauciasi.Ka patartumete? Negi teks vaziuoti pas atstovus ieskoti tiesos is kur tas nemalonus aitrus kvapas pakaitus varikliui atsiranda.
Prasedejau visa diena ieskodamas minciu kodel smirda ir baigiu prieiti isvada kad susipyliau ne visai tinkamus tepalus i varikli ko pasekoje katalizatorius ir DPF filtras kaupia slamsta kuris smirda.Kitos priezasties neberandu.Pasirodo D-CAT varikliams reikia C4 alyvos pagal europinius standartus o supyliau viso labo tik B4.Jei as neteisus pataisykite.
na tada keisk tepalus i tinkamus :)
Kai rinkau tepalus pagal kompa pardavejas isvede siuos NESTE CITI PRO LL bet jie neskirti DPF kaip suprantu turetu buti CITI PRO W jei kas pilates panasius tepalus parasykite kokie is nestes turetu eiti verso 2006 2.2. D-CAT 130KW motorui.
jei ziureti is nestes asortimento, tai Tavo varikliui tinka tik Neste City Pro C2.
Ar pas visus kas turi D-cat yra specifinis kvapas kai pakaista variklis? Kalbejau su vienu turi avensi d-cat tai sako irgi smirda net i gerkle kerta, kaip ir pas mane.Del regeneracijos issiaiskinau ir del dumu kokie yra taip pat, sios temos jau ramu, liko suprati is kur tas nemalonus kvapas.Uzkaitus varikliui dingsta kai praleki kur toliau kaip kad isivalytu kas ar isdegtu.Negi tas DPF filtras toki kvapa smirdanti paskleidzia.Kiek suprantu jis turetu buti sandarus kaip ir neturetu jaustis pradarius langus ar islipus is auto stovint sone masinos. Suprasciau jei tik gale butu.
pas mano d-cat absoliuciai jokiu kvapu.
cia gal kondiskes pelesis jum smirda
dtinas raso kad pas ji jokiu kvapu vadinas kaskur suo pakastas vistik pas mane yra.
Jei kondiskes pelesis butu tai smirdetu salone sedint o pas mane smirda kai islipu is masinos lauke tad manau kad del kondiskes nelabai, tuo labiau kad smarve panasi i svylancio tai tepalo tai dar kokio heminio skyscio.Kerta net i gerkle taip kad uzsikoseti nori.Bet kas idomiausia kad is bakeliu niekas nedingsta ir po masina jokiu tekejimo zymiu nera.
Kai valosi DPF tai kavapas saldus nor čia mano jutikliai taip reguoja :D
O išlipus gali jaustis visur ne tik gale
Na jei cia butu dpf valymo kvapas. Tai as ji jauciu kaskart kai pakaista variklis negi taip daznai veikia tas dpf valymas kaskokia nesamone. Mano manymu dpf valymas vyksta tik retsikiais kai jau uzsikemsa o ne kasdien is ryto pasildzius varikli. Kaskokia beda yra tik negaliu rasti.Kita vertus saldu kvapa nuo aitraus svilesiu kvapo skirciau kad ir kokia cia mano uosle bebutu.
gal reikia perrasyti programa pas dileri? Ziema pas mane ir buvo emusi smirdeti, prie salciu regenercijos pasileisdavo is kart uzsilus varikliui (kasdien). perrase programa ir viskas OK nuo to momento.
Arba pas dileri vaziuok arba pas rimta diagnostika, nes kitaip cia tik spelioti galime.
CitataRicia parašė:
Ar pas visus kas turi D-cat yra specifinis kvapas kai pakaista variklis? Kalbejau su vienu turi avensi d-cat tai sako irgi smirda net i gerkle kerta, kaip ir pas mane.Del regeneracijos issiaiskinau ir del dumu kokie yra taip pat, sios temos jau ramu, liko suprati is kur tas nemalonus kvapas.Uzkaitus varikliui dingsta kai praleki kur toliau kaip kad isivalytu kas ar isdegtu.Negi tas DPF filtras toki kvapa smirdanti paskleidzia.Kiek suprantu jis turetu buti sandarus kaip ir neturetu jaustis pradarius langus ar islipus is auto stovint sone masinos. Suprasciau jei tik gale butu.
Pas mane panasi beda, nebeda nezinau is tikro. Kvapas atsiranda pradejus silt varikliui, jis jauciasi sustojus prie sviesoforo, kai masina stovi. Davaziuoji iki darbovietes variklis nebuna pilnai uzkaites, islipus is masinos aplink astrus kvapas, sakyciau panasus i dichlofoso, degesiu. kaip temos autorius rase, niekas is auto skysciu nedingsta, tepalai svarus ir t.t. Kvapas atsirado sakyciau atvesus orams, rudeni, vasara jo nebuvo. Gal kas zinot, gal jis susijes su automobiliu automatiniu "padsosu" pasiltinimu ar pan.?
Galimas problemos sprendimas ; nusiimti plastikini variklio dangti iš viršaus ir apsižiūreti apie purkštukus ar nera suodžiu. Didelė tikimybė jog yra pradegusios purkštukų tarpinės. (Matosi tik D-CAT) Kvapas tai išmetamuju duju kvapas.
siap dar pastebejau, kad riedant iki darbo (atstumas mieste 8 km) ir mano auto pasilus panasiai iki 30 laipsniu, tai buna pusiaukeleje prasideda duminimas, kuris tesiasi apie minute, po to dingsta. Tai buna kiekviena diena. Ar tai gali buti regeneracija? gal ji nepilnai ivyksta?
Pas mane irgi tas pats, buvau Tokviloj - pralaikė tris dienas, rezultate DPF keitimą pasiūlė. Dėl purkštukų tarpinių atmetu prieš kelias savaites pakeičiau ir tarpines ir purkštukus, o dūminimas ir kvapas yra.
Spendimą šioj vietoj matau tik vieną - pjaut lauk DPF.
D-cat'ui patikrint ar nepramusta purkstuko tarpine nera sunku, nuemi variklio plastmase ir matai purkstukus, jei apsiliaukojes tai viskas aisku, jei ne tada...
Kas liecia regeneracijas tai pastebejau kad variklis turi buti karstas pilnai darbineje temperaturoje kitaip regeneracija nevyksta jei dumingumas atsiranda anksciau tai nera regeneracija bet is kur tas dumingumas nelabai suprantu.Manau kad cia perpilamas kuras tik kas ji perpila ir nuo ko tai.Pilu statoil degalus tad pas mane dumija melsvu dumu kai pyliau neste diumingumas buvo balti dumai.Manau kad nuo priedu tai itaka dumo spalvai.Pradzioje maniau kad degina tepala bet pavazinejau pusmeti tepalu nei padaugejo nei sumazejo tepalas grazus svarus.Nedingsta ir kiti skysciai nei antifrizas nei vairo stiprintuvo skystis.Kas dar begali buti nuo ko tas dumingumas belieka tik degalai kurie ir ismetami nesudege dumu pavidalu per duslerka.Pas mane duslerkos galas net slapias buna.Visa tai tik mieste islekus i uzmiesti dumingumas dingsta duslerka nudega palieka sausa o ir dumingumo nebelieka.Mintis kyla kad cia kaskaip surista su dpf filtru.Gal uzsikisus kompas is paskutiniuju pila kura kad isdeginti net nesulaukes tinkamo variklio uzkaitimo.Gal kas jau issprende dumingumo bedas pasidalinkite ziniomis.Planuoju vaziuoti i serviza kad kompo programine atnaujintu skaiciau kad yra pasirodziusi kuri sprendzia sitas bedas.Jei kas zino tiksliai butu malonu isgirsti.
Sveiki
Neiskenciau ir ryt vaziuoju i toyotos serviza teisybes ieskoti, zinau kad gali kainuoti nemazai bet jau nervai nebelaiko.Varijantai du arba jie ka nors patvarkys arba as ta masina atsikratysiu ir daugiau i dizelius is tolo tik ziuresiu.
Parasysiu kaip sekesi ir ar kas pasikeite po ju remontu.
Citata iš: Ricia Įrašytas Kovas 26, 2013, 13:57:51 PM
Kas liecia regeneracijas tai pastebejau kad variklis turi buti karstas pilnai darbineje temperaturoje kitaip regeneracija nevyksta jei dumingumas atsiranda anksciau tai nera regeneracija bet is kur tas dumingumas nelabai suprantu.Manau kad cia perpilamas kuras tik kas ji perpila ir nuo ko tai.Pilu statoil degalus tad pas mane dumija melsvu dumu kai pyliau neste diumingumas buvo balti dumai.Manau kad nuo priedu tai itaka dumo spalvai.Pradzioje maniau kad degina tepala bet pavazinejau pusmeti tepalu nei padaugejo nei sumazejo tepalas grazus svarus.Nedingsta ir kiti skysciai nei antifrizas nei vairo stiprintuvo skystis.Kas dar begali buti nuo ko tas dumingumas belieka tik degalai kurie ir ismetami nesudege dumu pavidalu per duslerka.Pas mane duslerkos galas net slapias buna.Visa tai tik mieste islekus i uzmiesti dumingumas dingsta duslerka nudega palieka sausa o ir dumingumo nebelieka.Mintis kyla kad cia kaskaip surista su dpf filtru.Gal uzsikisus kompas is paskutiniuju pila kura kad isdeginti net nesulaukes tinkamo variklio uzkaitimo.Gal kas jau issprende dumingumo bedas pasidalinkite ziniomis.Planuoju vaziuoti i serviza kad kompo programine atnaujintu skaiciau kad yra pasirodziusi kuri sprendzia sitas bedas.Jei kas zino tiksliai butu malonu isgirsti.
jei snekam apie d-cat tai jis dvieju tipu regeneracijas daro, tas dumingumas kur sakei kad neregeneracija tai yra regeneracija. pigiausia man atrodo bus tau operuoti lauk nes surasi problema o ateiti jei planuoji ilgiau vazineti vistiek teks pjauti.
Sveiki
Padare diagnostika ir nieko nerado :O tipo viskas ok. Pasake tik tiek kad DPF filtras stebetinai labai svarus arba jis keistas tipo arba jo nera. Tai ir nelabai supratau kame saknys. Prie to pacio del dumingumo padare atnaujinima softo kompui nes maniskis per dvi versijas senesnis buvo, iprogramavo naujausia.Vienas is ju susijes su baltu dumu dumingumu. Na seip tuos softo naujinimus isgyre kad labai geras dalykas tipo kuro sanaudas sumazina ir t.t. Pragramavimas kompo rizikingas dalykas gali mirti kompas ko pasekoje reikia kito kuris naujas kainuoja 3k arba devetas uz 1k. Sake buvo varijantas kai mire kompas beprograminant. Bet buvau pasiryzes programinti ir viskas sekmingai suvaziavo. Kagi pavazinesiu ziuresiu kaip elgsis masina toliau. Kuro sanaudos kaip pastebejau jau lik ir mazeja nes su pilnu baku nuvaziuodavau tik 500km o dabar 500 ir dar rodo kad iki 0 liko 89km. Na laikas parodys ar turesiu is to naudos ir ar dumingumas dings ar bent kiek sumazes. Kol kas lik ir nedumija nors dar nelabai ir vazinejau tad patestuosiu po kurio laiko parasysiu.
P.S.Modka gal gali placiau apie tas regeneracijas d-cat aprasyti. Pas mane d-catas.
(http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?action=profile;u=2442)
Citata iš: Ricia Įrašytas Liepa 14, 2013, 01:14:50 AM
Sveiki
Padare diagnostika ir nieko nerado :O tipo viskas ok. Pasake tik tiek kad DPF filtras stebetinai labai svarus arba jis keistas tipo arba jo nera. Tai ir nelabai supratau kame saknys. Prie to pacio del dumingumo padare atnaujinima softo kompui nes maniskis per dvi versijas senesnis buvo, iprogramavo naujausia.Vienas is ju susijes su baltu dumu dumingumu. Na seip tuos softo naujinimus isgyre kad labai geras dalykas tipo kuro sanaudas sumazina ir t.t. Pragramavimas kompo rizikingas dalykas gali mirti kompas ko pasekoje reikia kito kuris naujas kainuoja 3k arba devetas uz 1k. Sake buvo varijantas kai mire kompas beprograminant. Bet buvau pasiryzes programinti ir viskas sekmingai suvaziavo. Kagi pavazinesiu ziuresiu kaip elgsis masina toliau. Kuro sanaudos kaip pastebejau jau lik ir mazeja nes su pilnu baku nuvaziuodavau tik 500km o dabar 500 ir dar rodo kad iki 0 liko 89km. Na laikas parodys ar turesiu is to naudos ir ar dumingumas dings ar bent kiek sumazes. Kol kas lik ir nedumija nors dar nelabai ir vazinejau tad patestuosiu po kurio laiko parasysiu.
P.S.Modka gal gali placiau apie tas regeneracijas d-cat aprasyti. Pas mane d-catas.
(http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?action=profile;u=2442)
kokia kaina perrašymo??
Citata iš: Ricia Įrašytas Liepa 14, 2013, 01:14:50 AM
Sveiki
Padare diagnostika ir nieko nerado :O tipo viskas ok. Pasake tik tiek kad DPF filtras stebetinai labai svarus arba jis keistas tipo arba jo nera. Tai ir nelabai supratau kame saknys. Prie to pacio del dumingumo padare atnaujinima softo kompui nes maniskis per dvi versijas senesnis buvo, iprogramavo naujausia.Vienas is ju susijes su baltu dumu dumingumu. Na seip tuos softo naujinimus isgyre kad labai geras dalykas tipo kuro sanaudas sumazina ir t.t. Pragramavimas kompo rizikingas dalykas gali mirti kompas ko pasekoje reikia kito kuris naujas kainuoja 3k arba devetas uz 1k. Sake buvo varijantas kai mire kompas beprograminant. Bet buvau pasiryzes programinti ir viskas sekmingai suvaziavo. Kagi pavazinesiu ziuresiu kaip elgsis masina toliau. Kuro sanaudos kaip pastebejau jau lik ir mazeja nes su pilnu baku nuvaziuodavau tik 500km o dabar 500 ir dar rodo kad iki 0 liko 89km. Na laikas parodys ar turesiu is to naudos ir ar dumingumas dings ar bent kiek sumazes. Kol kas lik ir nedumija nors dar nelabai ir vazinejau tad patestuosiu po kurio laiko parasysiu.
P.S.Modka gal gali placiau apie tas regeneracijas d-cat aprasyti. Pas mane d-catas.
(http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?action=profile;u=2442)
o tokvila ar mototoja nepapasakojo?
sveiki
Perrasymo kaina 80lt. Kadangi buvau sovli ( siauliu toyota atstovas ) tai apie tuos regeneravimo ciklus nieko nekalbejo, nieko neaiskino. Jei zinai tai gali gi ir trumpai papasakoti. Kas liecia softo perrasyma tai jau matau kad sumazejo degalu sanaudos baigiu baka isvazineti ir kai baigsiu parasysiu skirtuma, koks budavo iki to ir po perrasymo. Del dumingumo tai jis mano akimis zenkliai sumazejo bet visai nedingo. Pavazinesiu dar pastebesiu. Beje gera info Panevezieciams nuo rudens bus atstovai ir siam mieste ( taip pasake ).
Citata iš: Ricia Įrašytas Liepa 31, 2013, 13:06:01 PM
sveiki
Perrasymo kaina 80lt. Kadangi buvau sovli ( siauliu toyota atstovas ) tai apie tuos regeneravimo ciklus nieko nekalbejo, nieko neaiskino. Jei zinai tai gali gi ir trumpai papasakoti. Kas liecia softo perrasyma tai jau matau kad sumazejo degalu sanaudos baigiu baka isvazineti ir kai baigsiu parasysiu skirtuma, koks budavo iki to ir po perrasymo. Del dumingumo tai jis mano akimis zenkliai sumazejo bet visai nedingo. Pavazinesiu dar pastebesiu. Beje gera info Panevezieciams nuo rudens bus atstovai ir siam mieste ( taip pasake ).
Na ir kaip, kokie pokyčiai, kuro sąnaudos? Kaip dėl dūminimo? Pas mane irgi d-cat'as, bet aš dūminimo nepastebiu, nebent nedideli spec. kvapą šylant varikliui (vasarą nežymiai, žiemą labiau, bet pakenčiamai). Kuras - pagrinde Statoil'o. Faktinės kuro sąnaudų vidurkis (miestas-užmiestis) - 7,8 l, trasoje - iki 7 l, mieste (vasarą) - iki 8,5 l, mieste (žiemą) - max iki 9,5 l.
Taip pat bandžiau skaitinėti, ieškotis internete taigi čia forume buvo rašyta (cituosiu kolegų žodžius):
D-cat regeneracijos būna trijų rušių (pasyvi, aktyvi ir priverstinė):
1.Pasyvi regeneracija vyksta nenutrūkstamai oksiduojantis suodžiams dėl aukštos išmetamųjų dujų temperatūros (350-500 C) ir katalizatoriaus, prie tam tikrų variklio darbo režimų , pvz. važiuojant automobiliu greitkeliu. Jeigu nepavyksta pasiekti aukštos išmetamųjų dujų temperatūros, taip pat naudojant nekokybišką kurą ir ne tos rūšies variklinę alyvą, kokią rekomenduoja gamintojas, pasyvi regeneracija įvykti negali.
2. Tada variklio valdymo blokas, esant tam tikroms variklio darbo sąlygoms paleidžia aktyvią regeneraciją įpurkšdamas 5 purkštuko pagalba papildomą degalų kiekį, kuris užsidega DPFiltre ir sudegima jame susikaupusius suodžius.
3. Priverstinė - diagnostinės įrangos pagalba, kai nėra galimybės vykti pasyviai ir aktyviai regeneracijai (pvz. važiuojant mieste trumpais atstumais ir t.t.).
Darant priverstinę regeneraciją jokių dūmų nesimato, tik iš kompo rodmenų tai galima pamatyti, kad vyksta.
Šiaip neblogas straipsnis yra čia:
http://www.lbm.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=30%3Atoyota-fap&catid=1%3Astraipsniai&Itemid=3 (http://www.lbm.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=30%3Atoyota-fap&catid=1%3Astraipsniai&Itemid=3)
darant priverstine dumai matosi, kuo daugiau pasikise tuo daugiau matosi.
Forume paskaiciau kad d-cat turi katalizatoriaus pravalymo sistema kuri laiks nuo laiko pravalo katalizatoriu ( ne dpf ) gal butu galima placiau jei kas apie tai zinote.
Citata iš: Ricia Įrašytas Rugpjūtis 21, 2013, 16:46:27 PM
Forume paskaiciau kad d-cat turi katalizatoriaus pravalymo sistema kuri laiks nuo laiko pravalo katalizatoriu ( ne dpf ) gal butu galima placiau jei kas apie tai zinote.
valo dpf o ne katalizatoriu turbut ne taip kazka perskaitei.
Perskaiciau tai taip, todel suabejojau ir parasiau i foruma (ten buvo rasoma apie kuro liesinima ir riebinima ko pasekoje issisvalo katalizatorius ir tai kaskaip dar susije su liambda zondu ) beje prie katalizatoriaus ateina kaskoks vamzdelis ka jis veikia ir kam jis reikalingas o tikliau kokia jo funkcija. Del dumingumo tai jis nedingo ir dumija kiekviena diena kaip ir anksciau, diagnostikoje pasake kad dpf labai svarus tai is ko tas dumingumas? ar gali vykti regeneracija kasdiena jei vazineju tik mieste? masina prabegusi irgi nemazai 271 000 km. is ju kokie 12000km mano prasuktu. Vaziuoja kaip ir gerai klaidu kompas nemeta jokiu. Tik tas dumingumas jau tampo visus nervus. Ismini i uzmiesti jokio dumo prasidumija ir viskas nustoja.Ivaziuoji i miesta pavazineji tarp sankrizu ir dainele ta pati. Mistika kaskokia. Labai daug vilciu dejau i diagnostika pas dileri bet ten nieko nepamate blogo. Likau su daugybe klaustuku ir nulis atsakymu.
Turiu klausima zinovams techninio lygio. Kaip patikrinti liambda zonda ar jis gerai veikia ir kokiu prietaisu tam reikia bei ka tie prietaisai turi rodyti. Ar uztenka paprasto testerio ar reikia sudetingesnes aparaturos.
Citata iš: Ricia Įrašytas Rugsėjis 06, 2013, 12:55:12 PM
Turiu klausima zinovams techninio lygio. Kaip patikrinti liambda zonda ar jis gerai veikia ir kokiu prietaisu tam reikia bei ka tie prietaisai turi rodyti. Ar uztenka paprasto testerio ar reikia sudetingesnes aparaturos.
tu cia dyzeliui nori liambda zonda tikrinti?
Na taip, ( kadangi dizeline masina pas mane pirma ir as ja labai nusivyles ) ar pas dizelius tokio nera visai? Ir jei nera tai kas ten stovi duslintuvo bakelyje per viduri masinos pajungtas su laidais kas ten per daviklis? Ir kokiu tada principu reguliuojamas kuro misinys kas matuoja ir kas reguliuoja koki kuro misini paduoti i cilindrus kokie davikliai uz tai atsakingi? Kiek suprantu tai oro srauto matuokle ir kas dar?
Citata iš: Ricia Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 11:17:38 AM
Na taip, ( kadangi dizeline masina pas mane pirma ir as ja labai nusivyles ) ar pas dizelius tokio nera visai? Ir jei nera tai kas ten stovi duslintuvo bakelyje per viduri masinos pajungtas su laidais kas ten per daviklis? Ir kokiu tada principu reguliuojamas kuro misinys kas matuoja ir kas reguliuoja koki kuro misini paduoti i cilindrus kokie davikliai uz tai atsakingi? Kiek suprantu tai oro srauto matuokle ir kas dar?
nera pas dyzeli jokiu lambda zondu. kadangi pas tave su dpf tai ten stovi temperaturos daviklis. pasiskaityj apie dyzelio darba ir viska pats suzinosi. o problema pas tave dpf filtre.
Juk diagnostika patvirtino, kad DPF švarus, reiškia problema ne jame... Be dviejų temperatūros daviklių, d-cat'uose tikrai yra ir lambda zondas (arba deguonies daviklis) - štai atsakymas http://www.ruparts.ru/info/DENSO/DOX0264/. (http://www.ruparts.ru/info/DENSO/DOX0264/.) O štai dar geras straipsniukas apie daviklius http://www.lbm.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8%3Alambda-davikliai&catid=1%3Astraipsniai&Itemid=3. (http://www.lbm.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8%3Alambda-davikliai&catid=1%3Astraipsniai&Itemid=3.) Kažkur buvau skaitęs, kad diagnostika neparodo, ar jis gerai veikia, tad tikrinama oscilografu ir keičiant patartina statyti tik originalą. Visgi panašu kad gali būti daviklio problema, nes tai susiję ir su padidėjusiom kuro sąnaudomis..
jei svarus tai dar nereiskia kad problema ne dpf. tau gi daznai dumina tai jis per daznai valosi. reikia ziureti ar daznai kemsasi ir regeneruoja daznai ar siaip regenruoja per daznai.
Nereikia skubėti gasdinti, kad problema DPF ar "iš akies" tvirtinti, kad jokie lambda zondai neegzistuoja dyzeliuose...;) Man, jei ir dūmina, tai labai retai ir nežymiai, va specifinį kvapą šylant varikliui, ypač atvėsus orams pajaučiu - galbūt lambda pradeda duoti apie save žinoti. Grįžtant prie temos, pirmiausia kalba ėjo apie atsirandantį aštrų kvapą, po to - apie dūmingumą. Žmogus pasidarė ECU programos atnaujinimą pas dilerius, dūmingumas kaip ir sumažėjo. Klausimas, kodėl tas dūmingumas nuolat toliau pasireiškia - peršasi išvada, kad gali būti susiję su baigiančiu sugesti ar sugedusiu lambda davikliu ir jo įtakojamu nuolatiniu mišinio riebinimu (straipsnyje viskas aiškiai parašyta, taip pat kalbėta ir apie Toyota deguonies daviklių specifiką). Riebus mišinys užkimšinėja visą išmetimo sistemą, ko pasekoje greičiausiai ir vyksta nuolat tos regeneracijos. Rašoma, kad gamintojas garantuoja optimalų daviklio darbą apie 150 k km., o kolegos Ricios mašina pravažiavusi beveik 300 k. km. Manau, kad vertėtų pamėginti pasitikrinti lambda zondo veikimą su oscilografu (jis parodys, kaip efektyviai veikia tas daviklis) - tai daug nekainuos. Paprastu testeriu nebent galima būtų išsiaiškinti, ar iš viso veikia tas daviklis. Jei pasirodytų, kad tai susiję su lammbda, naujo originalaus daviklio kaina kažkur svyruoja apie 300-400 Lt. O DPF (aišku jei jis dar tebėra savo vietoje, t. y. neišpjautas :V ) visuomet suspės išpjauti, bet pirma reikia pilnai įsitikinti, kame šaknys...
Sveiki
Krypsta mintis kad butent tas lambda man knisa prota ir uzriebina kuro misini nes pavazinejus mieste net slapias duslerkos galas buna kol neivyksta regeneracija ir viskas nudega tada duslerka net karsciu alsuoja. Oscilografa turiu pats tad ko gero pagal straipsnius ir informacija bandysiu patikrinti kas ten darosi. Pamineta teisingai kad dpf filtra bet kada bus galima ispjauti. Masina atvaryta is olandijos tad manau ten ji buvo priziureta ir yra didele tikimybe kad tas filtras jau buvo keistas kilometrazu tai nemazai prasukta. Specifinis kvapas atsiranda kartu su dumingumo pasirodymu kai pakaista variklis. Pradzioje dumingumas buna baltais dumais toliau pereina i melsvus po kurio laiko o uzmiestyje kai jau gerai uzkaista ir pasiekia darbe temperatura dumingumas dingsta ta pati pastebejau ir mieste kai variklis jau gerai uzkaites buna tai dumingumo nepastebiu. Visas dumingumas buna fazeje tarp uzkaitimo iki darbines temperaturos kartais truputi ilgiau, bet kai issidumija viskas kaip ir gerai. Nezinau bet kompas nemeta jokiu klaidu nemato tos problemos arba jos net nedetektuoja visai. Labai laukiu kol atsidarys toyota atstovas panevezyje, kalbejau sake rudeniop turi atsidaryti salonas su servizu butu labai paranku uzsidumijus nuvaziuoti pas juos parodyti kas darosi. Gal tada ka rastu ar pamatytu ju kompai.
Pranešk apie visus tikrinimo rezultatus - įdomu, ant kiek tiksli šita mūsų teorija...