Norėjau pasiteirauti, nieko panašaus forume neradau, tai kuriu naują temą.
Važiuojant iš greičių dėžės sklinda toks lyg švilpimas, pagrinde mažais bėgiais, palaipsniui spaudžiant gazo pedala ir ji atleidus pasigirsta švilpimas.
Gal tiesiog trūksta tepalo dėžėj?
Citata1gnas parašė:
Norėjau pasiteirauti, nieko panašaus forume neradau, tai kuriu naują temą.
Važiuojant iš greičių dėžės sklinda toks lyg švilpimas, pagrinde mažais bėgiais, palaipsniui spaudžiant gazo pedala ir ji atleidus pasigirsta švilpimas.
Gal tiesiog trūksta tepalo dėžėj?
Iš aprašymo sunku nustatyti gedima, bet gali būti guoliai, o gal reduktorius.
Tuo paciu klausimas. Kol salta masina imetant pirma begi ir norint keisti antra, tai taip skaudziai "atsijungia" jis,toks jausmas kad "laiko" o poto paleidzia, bet kai pasyla viskas ok. Tai cia gal kokiu tepalus greiciu dezes pasikeist reiktu ?
Problema dėžėje(gali būti sinchronizatorius), o ne tepaluose. Jei viskas tvarkoje, tai dėžė šalta ar įšilus didelio skirtumo nėra, tuo labiau, kad dabar ne žiema ir ne -20C.
Bet tik 100 metru nuvaziuoju ir pradingsta, nu tipo pirma kart is pirmos i antra sunkiai atkabina, o poto viskas gerai, mistika kazkokia :D
CitataVaIsInIs parašė:
Tuo paciu klausimas. Kol salta masina imetant pirma begi ir norint keisti antra, tai taip skaudziai "atsijungia" jis,toks jausmas kad "laiko" o poto paleidzia, bet kai pasyla viskas ok. Tai cia gal kokiu tepalus greiciu dezes pasikeist reiktu ?
pas mane tas pats, bet neteko gilintis kame cia reikalas. Kai silta tai viskas tvarkoj, saltesniu oru pasireiskia sitie simptomai
pas mane irgi tas pats nespeji sankabos ismint iki galo pirmas begis pats isoka
cia ant visu masinu,ryte pirma ismetant nemalonia issimeta
Ne visu,tik toyotu:DNeteko ne vienoj masinoj matyt tokiu bajeriu,avensio yra ir pas mane.Bet cia ne dezej reikalas,sankaba nepaleidzia,neisraunu begio net jega,pora sekundziu palaukiu ir viskas,be problemu.Mistika kazkokia:oO svilpia,kai buna padile krumpliai dezes,dazniausiai vieno kurio begio,bandyk patikrint tepala,arba pakeist
Gerai pradesiu nuo tepalu keitimo, veliau ziuresiu kas bus:)
man irgi svilpia kai atleidziu gaza ypac prie aukstesniu apsuku, bet manau cia suveikia kazkas kaip BOV voztuvas :)
CitataMnDs parašė:
man irgi svilpia kai atleidziu gaza ypac prie aukstesniu apsuku, bet manau cia suveikia kazkas kaip BOV voztuvas :)
Kas tas BOV vožtuvas?
Blow off valve .Bet dyzeliuose jis nestovi :)
Nieko panasaus pas manes nera.
pas mane toks girdisi http://www.youtube.com/watch?v=wPw83a4G9eo grinai toks svilpimas
cia mano ex avensio video :). Kaip sakiau, su tokiu garsu 2 metus atvazinejau ir po to pardaviau. Vaziavo puikiai, tepalu nevalge, kuro eme mazai.. Sis garsas budavo ir vasara, tik netoks ryskus. Ypac isryskedavo saltais ziemos rytais. Uzsilus varikliui, garsas girdedavosi vos vos. Kadangi kazkokiu bedu nenutiko, tai ir nesiaiskinau, is kur ir kodel tas garsas garsas.
Filtradezes cia garsas :)
ORO Filtro plastmasines dezes? seip ne, ji skleide garsa anksciau bet issprendziau sia problema su porolonu. Tiesiog pakisau jo po pacia deze.
Ar mes kalbame apie garsa is video? nes toks garsas yra ir pas mane 2.0 D4D, bet garsas nera is turbinos, nes nera ne vieno reiskinio kad turbinai butu kas blogai, melyni dumai, tepalo ryjimas, traukos dingimas etc.
svilpimas is dezes girdisi vaziuojant, bandysim dapilt tepalu ir ziuret ar kas pasikeis.
apie BOV nezinau, bet kaip suprantu jis cia isvis reiksmes jokios neturi, nes variklis ne benzinas.:)
Dar kart pasiziurejau video, pas mane tokie patys garsai irgi yra, vieni sake turbina, bet kai nuvariau masina pas tuos kas turbinas tvarko pasake kad viskas su ja gerai, bet priezasties irgi nezino, kaip matau cia avensiam pasitaiko tokie dalykai:|
O pas mane nera tokio garso, bet kas zino, cia gal kaip tik blogai kad nera :D
Čia grynai turbinos garsas. Bet tai nereiškia kad su ja kažkas blogai. Visos turbinos truputį švilpia ir nesvarbu koks auto, toks jų darbo principas. Skirtumas tik tas, kad kiekvienas variklis skleidžia triukšmą, vieni daugiau kiti mažiau, atitinkamai ir turbinos garsas girdimas triukšmingesniame variklyje mažiau, tylesniame daugiau. Važinėju daug metų su turbodyzeliais, ne vien tik toyotom, tai pradžioje negirdėdavau tų garsų, paskui po truputį jie pradeda girdėtis ir tai naturalu. Pripranti juk prie mašinos.
CitataMnDs parašė:
pas mane toks girdisi http://www.youtube.com/watch?v=wPw83a4G9eo grinai toks svilpimas
kondyskes kompresoriaus gumos. pilnas remontas 300 lietuvisku.
CitataTuziukas parašė:
CitataMnDs parašė:
pas mane toks girdisi http://www.youtube.com/watch?v=wPw83a4G9eo grinai toks svilpimas
kondyskes kompresoriaus gumos. pilnas remontas 300 lietuvisku.
Gal geriau tada kitas kompresorius 200 tekainuoja
Šitas garsas pas mane taip pat jau du metus girdisi, o gal ir nuo pirkimo(pries tris metus), bet kaip virme sako - pasalinius garsus veliau pradedi isgirst, kai pripranti prie masinos. Čia ne kondiškės kompresoriaus garsas. Tvarkiau kompresoriu, nes skleide garsus, is pradziu kartais, paskui vis daznejo ir galiausiai pastoviai džegždavo. Kainavo 350 lt. Dabar variklis murkia graziai, be pasaliniu garsu, bet kai vaziuoji ir permusinedamas pavara mazdaug prie 2000 aps. greitai atleidi akseleratoriaus pedala tuo pačiu spausdamas sankabos pedala, pasigirsta šis garsas (malūnėlis kažkoks :) ). Kaip minėjau važinėju du metus su šiuo garsu ir nemaciau bedu, galiausiai išmokau važinėt taip, kad to garso nebutų. Arba daugiau gazo ir paskui švelniau perjungt gazo sankabos pedalus, arba prieš 2000 aps. viska švelniai jungt. :)
bet ar negali buti koks gamyklinis voztuvas (BOV) uz turbinos, kad kai atleidi gaza turbina is inercijos toliau sukasi ir perteklinis slegis pasalinamas per ta voztuva?
Pas mane jokio garso nėra, be to teko važinėti su nauju auto tik 30000 km pravažiavęs ten irgi jokio garso nėra. Kažkas netvarkoj.
Tam klipuke kur imetei, tai labiau panasu lyg kokia pagalve dauzytusi.
jokia ten pagalve :D Pats su tuo avensiu atvazinejau. Garsas tikrai nuo turbinos. Gal katalizas ispjautas buvo ir del tas garsas garsesnis.. nezinau..
darcaa parase viska matau uz mane, nes as ir tvarkiau kondiske, viskas tvarkoj, turbina lyg ir gera, garsas yra, jei ir kas netvarkoj niekas neranda, kur ieskot irgi niekas nepasako, garsas lieka, su juo gyvent galima, jei kas turi kokiu minciu kas dar galetu buti, pasidalinkit :)
O ką firminis servisas sako, kas per problema?
Pagaliau radau temą kuria pats pradėjau ir nepabaigiau, žodžiu tokvilos servisas sakė kad jie kažkada vienam avensyje ieškojo šio garso priežasties intensyviai, ir priėjo išvadą kad bėda( ne ne bėda o skleidžia garsą) kuro siurblys.
Citata1gnas parašė:
Pagaliau radau temą kuria pats pradėjau ir nepabaigiau, žodžiu tokvilos servisas sakė kad jie kažkada vienam avensyje ieškojo šio garso priežasties intensyviai, ir priėjo išvadą kad bėda( ne ne bėda o skleidžia garsą) kuro siurblys.
Na meistrai tai geri, kaip tokius priima idarba:)
sveiki. toks klausimas gal kam teko keisti 3 begio sinchronizatoriu? kokios mazdauk kainos ir ar dauk reikalu su juo. kai jungiu 3 begy traska atrodo kad dantraciai kazkokie lieciasi. sako jog sudiles sinchronizatorius. visi kiti begiai jungiasi tyliai.
Citataaurimas979 parašė:
sveiki. toks klausimas gal kam teko keisti 3 begio sinchronizatoriu? kokios mazdauk kainos ir ar dauk reikalu su juo. kai jungiu 3 begy traska atrodo kad dantraciai kazkokie lieciasi. sako jog sudiles sinchronizatorius. visi kiti begiai jungiasi tyliai.
Dėžės nuėmimas pastatymas apie 400-500 Lt, perrinkimas 300 Lt plius sinchronizatorius ir kitos dalys.(kainos Vilniaus)
pvz kitos dalys?? sinchronizatorius originalas 3 begio tokviloi 460lt.
Citataaurimas979 parašė:
pvz kitos dalys?? sinchronizatorius originalas 3 begio tokviloi 460lt.
gal kokios tarpinės ar riebokšlio reikės ir t.t.
Nekuriant naujos temos kas kiek km keiciamas mechanines greiciu dezes tepalas, koki tepala rekomenduojama naudoti (yra kas nekeicia bet manau tai nera teisinga)
Nezinau kas kiek reikia, bet manau 100 000km galima pravaziuot tarp pakeitimu, bet jau as keisiu po 100t km, pyliau koks ir priklauso 75W/90, telpa 2,5L jei gerai pamenu tai lygtais Neste buvo firma.....
O tai reikia ji keisti? Kiek zinau, tepalas keiciamas, jei atliekamas dezes remontas. Kitais atvejais tepalo keisti nereikia. Jei su deze viskas gerai - nera ko tel listi.
nu mano nuomone tepalas ne amzinas reikalas, jei taip ir variklyje tada meistrai aisku kam reikalingi.
Gamintojas techninio aptarnavimo reglamente nėra numatęs alyvos keitimo mechaninėje pavarų dėžėje, keičiamas atliekant dėžės remontą.
Zinau atveji, kaip po tepalo keitimo dezeje, zmogus vaziavo i srota ir pirko kita deze. Sena deze veike viskas gerai, tik zmogus sumaste pakeisti profilaktiskai tepala. Po tepalo keitimo pradejo blogai jungtis begiai.
Citatabemsas parašė:
Zinau atveji, kaip po tepalo keitimo dezeje, zmogus vaziavo i srota ir pirko kita deze. Sena deze veike viskas gerai, tik zmogus sumaste pakeisti profilaktiskai tepala. Po tepalo keitimo pradejo blogai jungtis begiai.
Visiška nesamone. Arba ipylė ne tuos tepalus, arba neipyle visiškai. Nupirkus deže srote bet kokiu atveju ji bus be tepalu ir vel gausis keitimas. BOBUČIU PASAKOS
Veiksma as maciau pats. viskas vyko servise. Masina buvo Renault Espace. O kodel srote be tepalu deze bus? Srotas isleidzia tepalus ?
Citatabemsas parašė:
Veiksma as maciau pats. viskas vyko servise. Masina buvo Renault Espace. O kodel srote be tepalu deze bus? Srotas isleidzia tepalus ?
Nu gi renault ir viskas tuo pasakyta, ten gali sugesti tai kas kitose mašinose praktiškai amžina, o jei dar espace V... Mašinos nuo kurių reikia begti ir toli. šrote ne šrote, o kaip galima išimti dėžę neišleidus tepalų? Gi pusašius ištraukė ir tepalai lauke.
As kazkaip nepagalvojau apie prieki varoma. Nes ardziau tik su galu varomu ir ten niekas netekejo :)
Zinau, kad i automatus geriausia pilti tik ORIGINALU trpsls, pirkta is atstovu. Jei ipilsi kita tepala - deje gali jau vaziuoti blogiau. Nors Toyota nerekomenduoja keisti net automate tepalo.
Citatabemsas parašė:
As kazkaip nepagalvojau apie prieki varoma. Nes ardziau tik su galu varomu ir ten niekas netekejo :)
Zinau, kad i automatus geriausia pilti tik ORIGINALU trpsls, pirkta is atstovu. Jei ipilsi kita tepala - deje gali jau vaziuoti blogiau. Nors Toyota nerekomenduoja keisti net automate tepalo.
na bent jau TLC tai privaloma keisti tepala dezei pagal aptarnavimus
kas 90000km
Corolla 2004 turejau automata, ant matuokles parasyta buvo "No need to replace atf under normal driving condition"
Laba,
gal kam buvo tokia bėda: nei iš šio nei iš to, važiuojant nebesijungia 5-a pavara, tiksliau įsijungia, bet važiuojant atleidžiant sankabą cypia ir džeržgia greičių dėžėj. Kas kaltas - krumplis, sinchronizatorius, kas dar?
a/m - 2004 2.0 4D4 85 kw mechanika.
gali but jok pati greiciu deze.sinxroizatorius parejo.siap galeciau padaryti
visdėlto tepalai greičių dėžei keičiami (avensis mechan).aš buvau servise keisti tepalų,tai sekančiam apsilankymui įrašė greičių dėžės tepalo keitimas £66 ir dar stabdžių skysčio keitimas apie £26-29. rida bus apie 160 k km.
nesvaikit mechaninei pav dezei toyota tepalo keitemo neduoda.automate keiciama alyva kas 90 tuk/km.
CitataMnDs parašė:
pas mane toks girdisi http://www.youtube.com/watch?v=wPw83a4G9eo
Citatadarcaa parašė:
Šitas garsas pas mane taip pat jau du metus girdisi, o gal ir nuo pirkimo(pries tris metus), bet kaip virme sako - pasalinius garsus veliau pradedi isgirst, kai pripranti prie masinos. Čia ne kondiškės kompresoriaus garsas. Tvarkiau kompresoriu, nes skleide garsus, is pradziu kartais, paskui vis daznejo ir galiausiai pastoviai džegždavo. Kainavo 350 lt. Dabar variklis murkia graziai, be pasaliniu garsu, bet kai vaziuoji ir permusinedamas pavara mazdaug prie 2000 aps. greitai atleidi akseleratoriaus pedala tuo pačiu spausdamas sankabos pedala, pasigirsta šis garsas (malūnėlis kažkoks :) ). Kaip minėjau važinėju du metus su šiuo garsu ir nemaciau bedu, galiausiai išmokau važinėt taip, kad to garso nebutų. Arba daugiau gazo ir paskui švelniau perjungt gazo sankabos pedalus, arba prieš 2000 aps. viska švelniai jungt. :)
Sveiki.gal kartais aišku kaip išspręst šia problema?ar bent jau kur jos ieškoti? simptomai pas mane tokie kaip video ir sis aprašymas.
CitataSonixas parašė:
nesvaikit mechaninei pav dezei toyota tepalo keitemo neduoda.automate keiciama alyva kas 90 tuk/km.
Klausimas:kiek laiko dirbi Toyota atstovybeje,kad toks gudrus tapai?
jeigu cia visi ''SVAIGSTA'' tada cia gudriems nevieta.
O dabar pridedu kopija lapo kurie darbai numatomi sekancio apsilankymo pas dileri metu
http://www.part.lt/img/d1d8d6e7471b3309e5e0f8f55ebe1471336.png
Dar klausimas: Taikas dabar ''SVAIGSTA''?
P.S. kita karta nevartok tokiu issireiskimu :)
Saulius SSS,nesinervuok ;) .As esu kazkiek skeptiskas oficialiu atstovu atzvilgiu .Daznai jie keicia tai,kas keist nebutina:stabdziu skysti,ausinimo skysti ir tepalus kuriu keist tikrai nebutina.Aisku,pakeites nieko nesugadinsi,bet pinigeliu is kliento tikrai "numelsi" :D .Tam lape maciau ir kazkokius darbus kondicionieriaus,idomu ka jie jam darys?
ka keisti ar nekeisti galutini sprendima priima klientas ,bet kam reikia rasyti,kad ''NESVAKIT''.
man del to svaigimo ima pyktis
jei neklystu jis dirba atstovybej.
maciau as tokiu ''darbuotoju'' kai man uzsidege lempute ,kad kuro fitre yra vandens,tai pasake :reikia jungti prie kompo. greiciausiai bus aukstos ytampos babina.sakau pas mane dyzelis :) . sako: pries menesi kaip tik dyzeliui dege ta lempute,tai keite babina.:D
tai apie ka daugiau galima su tokiais kalbeti??? :o
na ,cia veiksmas buvo siauliuose.
CitataSaulius SSS parašė:
ka keisti ar nekeisti galutini sprendima priima klientas ,bet kam reikia rasyti,kad ''NESVAKIT''.
man del to svaigimo ima pyktis
jei neklystu jis dirba atstovybej.
maciau as tokiu ''darbuotoju'' kai man uzsidege lempute ,kad kuro fitre yra vandens,tai pasake :reikia jungti prie kompo. greiciausiai bus aukstos ytampos babina.sakau pas mane dyzelis :) . sako: pries menesi kaip tik dyzeliui dege ta lempute,tai keite babina.:D
tai apie ka daugiau galima su tokiais kalbeti??? :o
na ,cia veiksmas buvo siauliuose.
tai jei tau venas pasitaike toks ir jau remesi tuom.dirbu pakankamai ilgai kad zinot kas keiciama o kas ne.Venza teisingai pasake jok yra dalyku kur nebutina keis bet neks ir nesako jok jei toyota nera keitimo tai klentas negali pasikeis.ir jei jau siunti galiu tau atsiust ka toyotoj daroma prie tam tikro aptarnavimo ir tu isitikinsi kad teisus buvau.taip gal parasiau per stiprei. Atsiprasau.bet ir nesu joks mazas vaikas kuris rasinetu nesamones.
sonixai ne mazas vaikas esi bet dar praktikos reikia nes tikrai dar neilgai dirbi sakyciau kokius 4 metus
Diskutuoti galima iki numirimo. Keičiamas-nekeičiamas. Aš turiu savų įrodymų tu savų. Svarbiausia,kad supratai ,kurioj vietoj kas buvo ne taip. Viskas tvarkoj.;)
CitataSonixas parašė:
gali but jok pati greiciu deze.sinxroizatorius parejo.siap galeciau padaryti
Ok, pasižiūrėsiu dar vietoj (Utenoj), o pas jumi darbai ar baisiai brangūs?
O šiaip dar minčių apie problemą (dėl 5-o bėgio) dar turit kas? Iš vietos važiuot 5-u bėgiu bando, necypia, o važiuojančioje neįsijungia net su "peregazovke":(
Citatapinokis parašė:
sonixai ne mazas vaikas esi bet dar praktikos reikia nes tikrai dar neilgai dirbi sakyciau kokius 4 metus
be mototojos turiu 5 metus patirties su visu markiu automobiliais.ir ta praktika buvo ne lemputes keist,:) taigi manai ne mazai zmoniu galeciau padet savo patarimais ar pagalba
Citataosia parašė:
CitataSonixas parašė:
gali but jok pati greiciu deze.sinxroizatorius parejo.siap galeciau padaryti
Ok, pasižiūrėsiu dar vietoj (Utenoj), o pas jumi darbai ar baisiai brangūs?
O šiaip dar minčių apie problemą (dėl 5-o bėgio) dar turit kas? Iš vietos važiuot 5-u bėgiu bando, necypia, o važiuojančioje neįsijungia net su "peregazovke":(
siaip jei oficialei tai taip pav dezes nuimimas pastatymas 600 lt.galeciau viska per pus pus kainos padaryt.na zinoma iskart issiaiskines ar tikrai ten pav dezes beda.paziurek dar perjungimo trosus ju tvirtinimus.
CitataMnDs parašė:
pas mane toks girdisi http://www.youtube.com/watch?v=wPw83a4G9eo grinai toks svilpimas
Gal ir ne į tema tai kaip su šiuo garsu ar paaiškėjo kas 6vilpia smiley Tas garsas dingsta kai nuo turbinos nuimi ten esančia vakumo žarnelę arba dėl to kad turbina neveikia tuo momentu bet garsas dingsta.Gal sakau čia kas nors su oro padavimu ta prasme dėl interkulerio (šlanga,radijatorius)
man rodos cia turbina perpucia ir slegis nuleidziamas i ismetima..
CitataSonixas parašė:
Citatapinokis parašė:
sonixai ne mazas vaikas esi bet dar praktikos reikia nes tikrai dar neilgai dirbi sakyciau kokius 4 metus
be mototojos turiu 5 metus patirties su visu markiu automobiliais.ir ta praktika buvo ne lemputes keist,:) taigi manai ne mazai zmoniu galeciau padet savo patarimais ar pagalba
Štai ką išsiaiškinau dėl savo greičių dėžės ir tai tinka visiems, paprotinkit ir kitus: tepalas greičių dėžėj pagal TA t.b. keičiamas kas 60 tūkst.km, jei nenorit turėt bėdų. Jeigu jau retas kuris vokietis keičia, tai apie lietuvius mes jau žinom:), todėl nusipirkę mašiniuką pasikeiskit ir ten tepaliuką. Kaip man papasakojo - dėl tepalo trūkumo greičių dėžėj ir parėjo 5-os pavaros krumpliaratis, bo jis ten aukštai ir pirmiausia pajaučia tepalo badą, žinoma Toyotos liga. Taigi geriau sumokėt lyšną 100 Lt nei paskui 10-kart daugiau. Krumpliaračio kaina apie 900-950Lt, dėžė iš šroto - 600-700Lt. + darbas. Dabar mastau ką darysiu.
Citataosia parašė:
CitataSonixas parašė:
Citatapinokis parašė:
sonixai ne mazas vaikas esi bet dar praktikos reikia nes tikrai dar neilgai dirbi sakyciau kokius 4 metus
be mototojos turiu 5 metus patirties su visu markiu automobiliais.ir ta praktika buvo ne lemputes keist,:) taigi manai ne mazai zmoniu galeciau padet savo patarimais ar pagalba
Štai ką išsiaiškinau dėl savo greičių dėžės ir tai tinka visiems, paprotinkit ir kitus: tepalas greičių dėžėj pagal TA t.b. keičiamas kas 60 tūkst.km, jei nenorit turėt bėdų. Jeigu jau retas kuris vokietis keičia, tai apie lietuvius mes jau žinom:), todėl nusipirkę mašiniuką pasikeiskit ir ten tepaliuką. Kaip man papasakojo - dėl tepalo trūkumo greičių dėžėj ir parėjo 5-os pavaros krumpliaratis, bo jis ten aukštai ir pirmiausia pajaučia tepalo badą, žinoma Toyotos liga. Taigi geriau sumokėt lyšną 100 Lt nei paskui 10-kart daugiau. Krumpliaračio kaina apie 900-950Lt, dėžė iš šroto - 600-700Lt. + darbas. Dabar mastau ką darysiu.
kur tu cia tai issiaiskinai? sneki apie keitima o sakai kad sugedo del tepalo trukumo? nereikia tikrai kas 60t km keisti net gamintojo nurodymose to nera. lietuvoj tikrai daugiau problemu turesi jei keisi tepala kas 60t km
Nu gi tikrai nerašo - perverčiau manualus - randu tik patikrinimus kas 40t km, nors keli klausti šaltiniai patarė keisti, hm.:o..Bet patikrinti būtina!
Sveiki. Nenoriu kurti naujos temos, tai rašau čia. Auto 2001 Avensis D4D.
Jungiant antrą bėgį ir atleidžiant sankabos pedalą pasigirsta lyg koks stuktelėjimas. Stengiuosi lėčiau atleisti pedalą, lyg garsas mažesnis. Galvoju gal smagratis plaukiojantis. Bet jis keistas prieš du metus. Nuvažiuota apie 20t. km. Pastebėjau dar , kad pirmu bėgiu pasiekus didesnį greitį, ir tada jungiant antrą, garsas irgi lyg mažesnis. Dar pasigirsta traškėjimas važiuojant aukštesniu bėgiu bet žemesniu greičiu. pvz 5 bėgis - 50-60 km/h. Ar galit kas paprotint kas tie sinchronizatoriai, ju paskitis ir kaip patikrinti juos . Ačiū
Tai ar kas isprendet bėda dėl švilpimo mažoms apsukomis?:D