Sveiki ruosuosi pirkti avensi mastau apie 98-2000 metus benzininy ne vvti paprasta, tik nzn seip girdejau 1,8 81kw geresnis nors 1,6 galios tiek pat 81kw kokia jusu nuomone.
Tokių metų geriausias yra 2,0 (3S-FE) 96 kW, vienas iš patikimiausių Toyota variklių, kiek teko skaityti literatūroje. Teko važinėt 4,5 metų pačiam ir su variklių nebuvo jokių problemų, tik pilk kurą ir važiuok.
Turejau Carina su 3S-FE varikliu. Pravazinejau 10 metu ir su varikliu neturejau jokiu problemu.
o kaip su smagraciu ce forume prisiskaiciau ar ce jau po atnaujinimo tos bedos, ir y ka dar reiktu atkreipti demesy koki minusai.
Citatatadikas28 parašė:
o kaip su smagraciu ce forume prisiskaiciau ar ce jau po atnaujinimo tos bedos, ir y ka dar reiktu atkreipti demesy koki minusai.
Pas šį variklį smagratis paprastas, galima sakyti amžinas, ir su juo problemų nebūna. Kažkokių išreikštu problemų neturi.
Citatatadikas28 parašė:
Sveiki ruosuosi pirkti avensi mastau apie 98-2000 metus benzininy ne vvti paprasta, tik nzn seip girdejau 1,8 81kw geresnis nors 1,6 galios tiek pat 81kw kokia jusu nuomone.
1,6 bus silpnokokas, nebent vienas mieste važinėsi, bet jei šeimyna sėdės, įkaimą važiuosi, bulvių maišas bagažinėje, uošvė šalia, tai bus jam sunku. Geriau 1,8 arba 2,0. pats turiu 1,8, tai man gana, aišku su tokiu nepadraguosi, bet ir automobilis ne tam skirtas.
Turejau 1.6 ir 2.0 , 1.6 pilnai galios uzteko, tik aisku apsukos reikejo labiau kelti, 2.0 vaziuoja smagiau, bet ir kuro smagiau ima, galbut antra karta neimciau 2.0 variklio, siulau ieskoti 1.8 kiek girdejau ir katalogus varciau, turetu smagiau vaziuoti uz 1.6 ir kuro valgyti maziau, nes 1.6 ~10l mieste per kamscius, o 2.0 su kondicionierium ~12l mieste. Cia kalbu apie benzininius variantus iki 2000 metu.
1.8 tikrai patikimas ir galios uztenka priekabai tampyti.
O tas plaukiojantis smagratis ir pas benzininius ejo po atnaujinimo ar tik pas dyzely
Citatatadikas28 parašė:
O tas plaukiojantis smagratis ir pas benzininius ejo po atnaujinimo ar tik pas dyzely
Tik pas D4D dyzeli.
ir kaip su dujom draugauja seni ir naujesni vvti variklai
1.8 10L mieste ima. Trasoj 8L
Dujas deda, bet reikia deti papildomai tepima. Gali paklausto Alonzo yra forumietis, dabar vazineja su avensiu 1.6 (liktai) su dujom, sake jam gerai.
Gal sioj temoj labiau tiktu mano kl.
Kaip trecios kartos avensiu D4-D varikliai, 2.0 ar 2.2l. patvaresni? Kiek atkreipiau demesi, daugiau turguose avensiu privezta su 2.0l. Kaip sankabos smagraciai laiko? Kas ten buna toyotu dizeliams su PDF filtrais ir EGR voztuvais? Gal kas jau explotuojate sia grazuole, pasipasakokite ispudzius ir bedas.
As turiu benza, todel dyzeliu problemu nzn.
Aktualu nes galvoju apie tokios auto pirkima netolimoj ateity jei niekas neatkalbes.
Citataguners parašė:
As turiu benza, todel dyzeliu problemu nzn.
Aktualu nes galvoju apie tokios auto pirkima netolimoj ateity jei niekas neatkalbes.
Apie dyzeliu problemas ir yra ilgiausios siame forume temos.Jeigu netingi daug skaityt,tai nesunkiai suzinosi apie ju problemas ir sprendimo budus :D
CitataVenza parašė:
Citataguners parašė:
As turiu benza, todel dyzeliu problemu nzn.
Aktualu nes galvoju apie tokios auto pirkima netolimoj ateity jei niekas neatkalbes.
Apie dyzeliu problemas ir yra ilgiausios siame forume temos.Jeigu netingi daug skaityt,tai nesunkiai suzinosi apie ju problemas ir sprendimo budus :D
Beda ta kad postai apie dyzeliu problemas yra su snesnem, o mane domina 3 kartos avensio bedos, jei tokiu yra isryskejusiu.
Kazkaip skurdokai klubieciai atsiliepiat i mano klausima. Mano nuomone dar labiau pagerejo apie avensius, nes nera bedu, nera apie ka diskutuoti:)
tai,kad nelabai kas turi dar 3 avensiu. tuo labiau nesenas modelis,vis dar garantija galioja tai kaip ir nera problemu.uztai ''skurdokai'' ir gauni info.;)
Zinau tik tiek, kad D-Cat neimsiu, siaip iki siol labai patenkintas VVT-I varikliu, bet pavaziavus su dizeliu labai patiko trauka, zodziu dinamika variklio D4-D yra geris;)
Citatalaizekas parašė:
Dujas deda, bet reikia deti papildomai tepima. Gali paklausto Alonzo yra forumietis, dabar vazineja su avensiu 1.6 (liktai) su dujom, sake jam gerai.
Dujos su papildomu tepimu yra mitas tik eilinis marketingas kaip nulupti bapkes,viskas ten tepasi ir taip normaliai su variklio alyva!
Del III kartos dyzelio:
visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...
Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.
Citataspyglys parašė:
Del III kartos dyzelio:
visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...
Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.
Kiek žinau III kartos jau nebuna be DPF. Visi tiek 2,0, tiek 2,2 turi DPF.
viskas priklauso nuo mašinos būklės
CitataRaidas parašė:
Citatalaizekas parašė:
Dujas deda, bet reikia deti papildomai tepima. Gali paklausto Alonzo yra forumietis, dabar vazineja su avensiu 1.6 (liktai) su dujom, sake jam gerai.
Dujos su papildomu tepimu yra mitas tik eilinis marketingas kaip nulupti bapkes,viskas ten tepasi ir taip normaliai su variklio alyva!
Kodėl tą mitą montuoja į naujus automobilius, kurie išeina su gamykline garantija ir dujų įranga? Visi tik lazdavoja, bet nė vienas dar nepasakė jokio argumento. Laukiu atsakymo.
Citataspyglys parašė:
Del III kartos dyzelio:
visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...
Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.
Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. Del dvigubo smagracio tai kiek girdejau turejo II Avensiai, gal jau III isprede Toyota sia problema?
Na 2.2 varikliai manau turetu buti visai smagus, as vaziavau su 2.0.
Citataguners parašė:
Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. <...>
Po teisybei kemšasi. Yra regeneracijos daromos, pakeliant apsukas tuo pačiu ir temperatūrą išmetimo sistemoje DPF prasivalo. Suodzius ismeta laukan. Kiti ispjauna ir stato apgavikus. Yra temu apie DPF, pasiskaityk, ten daug prikalbeta forume :) nesunkiai rasi
CitataMindaugasB parašė:
Citataguners parašė:
Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. <...>
Po teisybei kemšasi. Yra regeneracijos daromos, pakeliant apsukas tuo pačiu ir temperatūrą išmetimo sistemoje DPF prasivalo. Suodzius ismeta laukan. Kiti ispjauna ir stato apgavikus. Yra temu apie DPF, pasiskaityk, ten daug prikalbeta forume :) nesunkiai rasi
Jo, radau FORUME nemazai diskusiju sia tema, sios problemos isvengti neiseina, anksciau ar veliau PDF uzsikims.
As pats su D4D tik trecia menesi vazineju. Iki tol vien benzinu vaziuodavau. Kolkas DPF nesikemsa, masina sviezia, rida tik 33K. Apgalvojau visus uz ir pries DPF pjovima. Ispjauciau jeigu jau nieko daugiau niekas negales padaryti. Ateiciai darysiu regeneracijas. Zmones daro, vazineja ir gerai. Visada bus dvi nuomones siuo klausimu - pjaut lauk ar palikt? :) manau, kad ispjauti visada spesi
Toks iškart Avensis turėjo pasirodyti 2009 metais, nes modeliui iki facelift'o kažko trūko. Pasikeitimai minimalūs, bet keičiantis bendrą vaizdą į gerąją pusę ir jau tada per daug negali kabinėtis, kad Avenis dizainas nuobodus :) http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2181353.html
Man III Avensis iki facelift buvo grazesnis, bent jau priekis.