Sveiki,
Norėčiau pakalbėti apie šiuos du modelius (nuo 2004-2006metų laidos). Þinau, kad šiame forume yra narių kurie yra persėdę nuo naujesnio avensis prie corolla verso ir galbūt atvirkščiai iš corrola ant avensio. Taigi, kadangi domina šie modeliai o išsirinkti reikės vieną norėtųsi sužinoti pagrindinius skirtumus tarp šių modelių :)
Pagrinde įdomu ar jaučiasi didelis skirtumas tarp 2,2 130kw avensio ir tokio pat variklio corolla visgi corolla ~200kg sunkesnė? Kaip su manevringumu? Ir apskritai kuris automobilis komfortiškesnis ir ar vairuojant jaučiasi automobilio aukštis vairuojant, nes corrola taip pat ir aukštesnė.
Ir šeip, gal kas turės kitų pastebėjimų/skirtumų tarp šių modelių iš savo patirties.
Dėkui :)
nesu persedes nuo kazkurio ant kazkurio, bet isvados is kitu mano turetu auto-avensis komfortiskesnis, labiau limuzino klases auto. verso kazkiek strakaliukas-cia del atstumo tarp asiu. manevringumas irgi priklauso nuo auto ilgio-corolla trumpesnis, tad jis mieste patogesnis. aukstis vaziuojant-cia jau kaip kam-man patogiau kai sedziu auksciau, tad verso vienas is kriteriju ir buvo perkant...apie varikli tyliu-nezinau,nevaziavau tokiu...man pensijiniu rezimu vaziuot iki darbo ir namo-dar kai kada pakeliaut-pakanka 66kw...
Manevringumas priklauso nuo ratu bazes (atstumas tarp asiu). Corolla verso baze yra didesne 5cm, nei Avensio.
bemsas teisingai raso. Corolla verso ratu baze ilgesne ir susisukimas pas verso yra prastesnis. Nors verso yra trumpesne nei avensis (lyginu su universalu) kazkur puse metro. Verso sunkesne ir aukstesne (oro pasipriesinimas), todel ir kuro (pagal dokumentus mieste bent jau d-cat 130 kw visu litru imti turi daugiau) ima daugiau.
As persedau nuo avensis d4d 110 kw and corolla verso d-cat 130 kw. Verso visgi traukia geriau. Avensis komfortiskesnis, nors salone vietos truputi maziau nei verso (jei neislankstytos visos 7 sedynes).
Nors aukstesne sedesena pas verso man patinka ir vaziuojant tai visai nesijaucia, tik prie didesnio greicio (160 km/h ir daugiau) verso labiau sniokscia del vejo pasipriesnimo.
O visa kita daug maz tas pats.. ai tiesa: pas avensi bagazine didesne, bet pas verso aukstesne.
Aš irgi nesu persėdęs nuo vieno modelio ant kito, tai negaliu lyginti. Bet esant Verso bazei (atstumui tarp ašių) didesnei už Avensio, taip pat kuomet Verso maksimalus leistinas svoris yra didesnis, pasakymas, cituoju: "verso kazkiek strakaliukas-cia del atstumo tarp asiu. " man visai neatrodo teisingas.
Verso yra labai manevringas, bet kiek suprantu, didžiausias jo privalumas ir komfortas yra aukšta ir patogi sėdėjimo vieta (nereikia būti susirietus). O šiaip, tai turbūt verso garso izoliacija prastesnė, pakaba gal kietesnė.
Esu su abiem vaziaves; pakabos kietumas lyginat su avensiu daug maz taspats, gal kiek verso kietesne, bet nezymiai. Garso izoliacija - tas pats.
Dar vienas privalumas pas verso - aukstesne prosvaista ir trumpesni buferiai, del to ziema verso per pusnis lipa geriau nei avensis (mano patirtis).
kazkas ne taip jusu pasisakymuose apie ratu baze. cia pat forume gi duomenys yra-corolla atstumas tarp asiu 2600mm, apsisukimo spindulys 5,5 m, avensis 2700mm ir apsisukimas 6,0 m
o palyginimas kad geriau trauka variklio su 130kw, nei su 110kw-sorry bet skamba juokingai-tam ir yra kilovatai-galios vienetas....tas pats kas palygint 66 kw ir 85kw
1. Galima sakyti, turiu abu modelius. Corolla verso 2006 ir Avensi 2007 FL.
2. Tikrai nerekomenduoju imti D-CAT. Kodel? Pilnas forumas infos, o del 20kw galios tikrai nieko neatsitiks.
3. Is esmes modeliai negali buti lyginami. Man verso patinka del aukstos sedesenos, avensis del didesnes bagazines, minksteses pakabos. Visi kiti tech sprendimai yra identiski, kas liecia variklio skyriu.
4. Is esmes - zmonai verso, sau - avensi, nors toli grazu nespjaunu ir su verso palakstyti.
Citataspyglys parašė:
1. Galima sakyti, turiu abu modelius. Corolla verso 2006 ir Avensi 2007 FL.
2. Tikrai nerekomenduoju imti D-CAT. Kodel? Pilnas forumas infos, o del 20kw galios tikrai nieko neatsitiks.
3. Is esmes modeliai negali buti lyginami. Man verso patinka del aukstos sedesenos, avensis del didesnes bagazines, minksteses pakabos. Visi kiti tech sprendimai yra identiski, kas liecia variklio skyriu.
4. Is esmes - zmonai verso, sau - avensi, nors toli grazu nespjaunu ir su verso palakstyti.
Uzmirsai pamyneti ZIBINTUS!!! :D Corollos zibintai sviecia ir galima kelia matyti :D Man asmeniskai Verso labiau patinka :) Manevringesne ji :)
Citataeceris parašė:
kazkas ne taip jusu pasisakymuose apie ratu baze. cia pat forume gi duomenys yra-corolla atstumas tarp asiu 2600mm, apsisukimo spindulys 5,5 m, avensis 2700mm ir apsisukimas 6,0 m
o palyginimas kad geriau trauka variklio su 130kw, nei su 110kw-sorry bet skamba juokingai-tam ir yra kilovatai-galios vienetas....tas pats kas palygint 66 kw ir 85kw
Cia kurioj vietoj radai parasyta kad Corolla verso baze trumpesne?
Pakaba avensio komfortiskesne, nes galine nepriklausoma su kruva sajlenbloku, o pas Corolla Verso gale balke stovi kaip vezimo. Patikima ir amzina. Man Verso turi tik 1 trukuma - bagazine. Truksta bent 20-30cm.
Turbūt žmogus ne ten pažiūrėjo :D Visiems yra žinoma, kad Verso bazė yra 2750 mm ir nieko čia nepakeisi :D
O dėl bagažinės, tai man užtektų ir plius 10 cm :D
Vežiau vieną kartą dvejas 2 m ilgio durų varčias, tilpo, bet reikėjo pavargti, kol pritaikiau.
duomenys forume gi yra:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=78&lang=lt
apie kita cia:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=149&lang=lt
ziurime "atstumas tarp ašiu"
Citataeceris parašė:
duomenys forume gi yra:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=78&lang=lt
apie kita cia:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=149&lang=lt
ziurime "atstumas tarp ašiu"
Čia Corolla, o ne Corolla Verso
Pas mane taip pat abi yra. Avensis D-CAT, o Verso 2.0 D4D.
Verso važinėja pagrinde žmona ir po miestą, tolimenėms kelionėms visgi renkuosi Avensi. Važjiuojant autostradoj apie 130 Verso pasidaro nekokia jeigu reikia dar spustelt, bet mieste pas Verso mažesins "turbo lagas". Tiek apie važiavimą, o dėl konforto tai Verso daugiau barškutis, ten plastmasės daugiau.
Citataarytis parašė:
Citataeceris parašė:
duomenys forume gi yra:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=78&lang=lt
apie kita cia:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=149&lang=lt
ziurime "atstumas tarp ašiu"
Čia Corolla, o ne Corolla Verso
o tai tipo corolla verso ne ant corollos bazes stovi...na tada cia ziurek:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29650.html
ir aplamai manau diskusija tusteja-juk skirtingos klases auto abi. avensis limuzinams, verso daugiau vidutinei klasei priklauso...mazesnis automobilis labiau tinkamas miestui visada...cia tik mums lietuviams-kuo didesnis auto tuo as krutesnis-europoj paziurekim kokiais vaziuojama-atvaziuoja italu seimynele, na ir pabyra is mazo fiato-mama, tetis, 3 vaikai ir dar seneliai.....:D
Citataeceris parašė:
Citataarytis parašė:
Citataeceris parašė:
duomenys forume gi yra:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=78&lang=lt
apie kita cia:
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=149&lang=lt
ziurime "atstumas tarp ašiu"
Čia Corolla, o ne Corolla Verso
o tai tipo corolla verso ne ant corollos bazes stovi...na tada cia ziurek:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29650.html
ir aplamai manau diskusija tusteja-juk skirtingos klases auto abi. avensis limuzinams, verso daugiau vidutinei klasei priklauso...mazesnis automobilis labiau tinkamas miestui visada...cia tik mums lietuviams-kuo didesnis auto tuo as krutesnis-europoj paziurekim kokiais vaziuojama-atvaziuoja italu seimynele, na ir pabyra is mazo fiato-mama, tetis, 3 vaikai ir dar seneliai.....:D
Vel kazka radai ne ta. Cia yra Corolla Verso I, kuri buvo gaminama iki 2004m. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/32201.html cia teisingi duomenys. Corolla Verso padaryta pilnai ant Corolla E12 bazes, tik padidintas atstumas tarp asiu, o visos pakabos detales tinka nuo Corolla E12.
Corolla Verso daugiau yra seimynis auto. Salonas erdvesnis, daznai buna 7 vietu.
tai tu tam kataloge kur nuoroda daviau pasiziurek pagal pagaminimo metus. corolla verso nuo 2006 iki 2008 su D4D 2.2 ir D-CAT varikliais buvo 2750 baze.visu kitu verso corolu buvo 2600 baze. o zmigus temoj klausia ko? 2004-2006 metu.
del sedyniu-cia jau nemaisykim zmogui minciu. tu 6 ir 7 nereikia kist-kas ant ju gali sedet? mazi vaikai nebent. zinoma, jei seimoj 4-5 vaikai, tai jau iseitis-tik kiek pas mus LT tokiu seimu-kurios vazineja corolom verso.......
visumoj corolla verso geras automobilis-jis mane pilnai tenkina kaip seimos auto...
Na cia tai gerai suskeliai. Kad 2.0 D4D ratu baze buvo 2600, o su 2.2 motorais jau 2750 :D Taip isejna kad skirtingi kebulai buvo pagal motorus ?
Corolla verso II buvo gaminami nuo 2004 iki 2009m. 2005m pabaigoje nueme sena 2.0 D4D motora ir pradejo statyti grandinini 2.2 D4D su 6 begiu deze :) 2007m kazkur rugsejo men bu padarytas atnaujinimas (Faceliftas)
Ant paciu galiniu sedyniu dar normaliai sedeti net man su 1.90m. Aisku iki Klaipedos nesinoretu vaziuoti, bet vietoj tinka nuvaziuoti is kokio baliaus.
as tikrai nematavau atstumo tarp asiu. bet ka raso, ta teigiu. tam rusu kataloge taip raso, pasiziurek. aisku nera 100 proc kad tai tikra info, bet butent ten taip raso. gal kiek ir atnaujino modeli nuo 2006-argi mums mirtingiesiems viska zinoti:)
Man teko persesti nuo 2004 avensis d4d 85kw ant verso 2009 D-CAT 110kw (automatas).
Pastebejimai:
*Verso tikrai lenkia avensi parkuojantis ar apsisukinejant mazoje teritorijoje + dideli veidrodeliai man tikrai labai patinka.
*Auksciau sedeti man yra geriau, todel verso vel gauna taska.
*Verso daugiau vietos gale sedintiems keleiviams + papildomos sedynes bagaznike.
*Verso siubuoja greiciau ivaziuojant i posukius - pliusas avensiui.
*Vazinejant mieste ir persirikiuojant, verso man yra siek tiek "bandura". Greiciausiai tai tik ipratimas.
*Verso ne tokia minksta.
*Salono apdaila avensio geresne, taip pat ir stockine garso aparatura (garso kokybe). Verso tarskalas biski nors ir 2009.
Kadangi vazineju su skirtingu motoru automobiliais, tai siek tiek beprasmiska lyginti, taciau mieste avensis man geriau isibegejant, nors ir 85kw D4d, o verso 110kw Dcat (bet automatas). Greitkelyje smagiau vaziuojasi su Verso, visgi papildomi 25kw duoda savo.
Asmeniskai, rinkciaus Avensi, nebent butinybe butu tureti automobili su daugiau sedimu vietu.
Citataeceris parašė:
as tikrai nematavau atstumo tarp asiu. bet ka raso, ta teigiu. tam rusu kataloge taip raso, pasiziurek. aisku nera 100 proc kad tai tikra info, bet butent ten taip raso. gal kiek ir atnaujino modeli nuo 2006-argi mums mirtingiesiems viska zinoti:)
Kataloge irgi klaidu buna. pvz foto ideta tai senos Corolla Verso, kuri gaminama buvo iki 2004m. Dar kataloge parasyta kad 1.5 motoras buvo dedamas iki 2008m, kurio realiai TCV II nebuvo niekada.
Corolla Verso pagaminta ne ant corollos platformos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_Verso
http://www.zr.ru/content/articles/11447-toyota_corolla_verso_takaja_nuzhna_samomu/
kad foto sena tai ir as maciau. o kaip tuomet su oficialiuoju dilerio katalogu? http://www.toyotaclub.lt/viewpage.php?page_id=6
auris kiek zinau irgi ant corolos bazes sedi. corolos baze raso kad irgi 2600. negi del corolos verso pailgino, paskui vel patrumpino po 4 metu kai pradejo gamint po avensio ir corolos verso aplamai tik verso....bet ziuriu toyota verso baze 2750-cia ne klaida pas oficialu dileri?
Corolla verso baze 2600mm, Corolla Verso II -2750mm, Verso - 2780mm. Jei paimta baze corolos, tai nereiskia kad ratu baze bus tapati. tiesiog VISA pakaba Corolla.
na gal, nedrystu gincytis. as tik buvau isitikines ta tiesa, kuri parasyta kataloguose...o tai klausimas dar-avensis verso tarkim 2003 kokia baze - avensio ?
Citataeceris parašė:
na gal, nedrystu gincytis. as tik buvau isitikines ta tiesa, kuri parasyta kataloguose..
Kokia čia dar tiesa, tiesa yra kaip Bemsas sako ir tai yra kataloguose parašyta. Skaityk oficialius aprašymus, o ne kažkokius pasenusius rusiškus...
Citatabemsas parašė:
Man Verso turi tik 1 trukuma - bagazine. Truksta bent 20-30cm.
Man tas pats :) Visa kita liux masina. Bet kadangi man tos bagazines ne taip daznai reikia, tai as patenkintas :)
kas del bagazines, tai galiu pasakyt kad viska sutalpinom ta pati vaziuodami atostogu ka ir sukisdavom i primera universala. taip, ji trumpesne, bet aukstesne. gale keleiviams vietos daug, o kai reikejo i bagazine det daiktus, trupuciuka pastumoiau sedynes i prieki ir padaugejo tos vietos, o vaikams-na tokie ir vaikai, vienam 19, kitai 14- vietos pakako ir sake patogu sedet. o issedet reikejo tik 1700 km i viena puse
Tai taip. Jei ten neguli suo :D
suns vieta prie budos:D
kai truksta bagazines vietos, ant stogo dedu savo thule deze ir pirmyn i trasa B) Bet taip retai kada buna :)
Visada reikia pirkt masina pagal poreikius.Jei maza vietos,pirk Avensi Verso,jei dar maza,Sienna ;) .
Arba ant ragų tvirtinu akėčias ir vežu 2x3 m. :D
CitataVenza parašė:
Visada reikia pirkt masina pagal poreikius.Jei maza vietos,pirk Avensi Verso,jei dar maza,Sienna ;) .
avensis verso butu idomus, jei butu galingesni varikliai ir sesiabeges greiciu dezes. Na ir kad pati masina butu naujesne, ta prasmes, kad butu galima nupirkti kokiu 2007 ir naujesniu metu ;)
CitataVenza parašė:
Visada reikia pirkt masina pagal poreikius.Jei maza vietos,pirk Avensi Verso,jei dar maza,Sienna ;) .
Corolla Verso pilnai uztenka dyzdio, tik jei reikia pervezti didesnius daiktus, truksta ilgio. I masina telpa 1.8m ilgio.
Avensis Verso kiek sena, gamyba nutraukta 2005m. ir ten sedynes berods nesusilanksto. jei reikia ka pervezti - reikia isimineti, kas nelabai patogu.
Citatabemsas parašė:
Corolla Verso visai užtenka dydžio, tik jei reikia pervežti didesnius daiktus, trūksta ilgio. I masina telpa 1.8m ilgio..
Jei nelabai storas, telpa ir ilgesnis :D
Na va uzvakar ir as perstojau is Avensio turetoju i Corolla Verso turetojus :) Paemiau siek tiek dauztu vairuotojo puses priekiniu kampu, dabar laukia tvarkymas ir tada bandysiu dziaugtis nauju auto :) Reiks dabar bandyt rast priekini zibinta, bamperi, sparna ir halogena :)
CitataRalfas parašė:
Na va uzvakar ir as perstojau is Avensio turetoju i Corolla Verso turetojus :) Paemiau siek tiek dauztu vairuotojo puses priekiniu kampu, dabar laukia tvarkymas ir tada bandysiu dziaugtis nauju auto :) Reiks dabar bandyt rast priekini zibinta, bamperi, sparna ir halogena :)
Jei zibintas nesudauzytas, o tik laikykliai nulauzti, tai Tokviloje yra pirkti laikikliu.
Sudauzytas reikia visa zibinta keisti, radau keliose vietose 350-380lt ribos, tai nzn cia normalu ar ne :)?
CitataRalfas parašė:
Sudauzytas reikia visa zibinta keisti, radau keliose vietose 350-380lt ribos, tai nzn cia normalu ar ne :)?
Pas
kepure kreipkis, normalios kainos ten. O masina Facelift ar senesne ?
2006-12 tai kiek issiaiskinau ne faceliftine :)
Kadangi esi vilnietis, pasiskambink i Rimelana.Jie veza zibintus ir skardas is Lenkijos,tai gal tures.
neoriginaliu nenoriu det tai as buciau linkes pirkt deveta, bet original negu nauja, bet analoga...
Pirmiausia atsiversk ju tinklapi ir paziurek ka jie siulo ;)
Reiks tada pabandyt ryt pasukt jiems;)
Visos detalikes nupirktos, dekui klubieciui kepurei :)
Kiek tvarkymas kainuos? As primeciau kad isejna apie 600eur.
Tvarkymas su dazymu ir pan 1300lt plius naujai pirktu daliu kaina.
Na ir turesi gera masina
man vat toks klausimas pasistojo ar galima uzkurinet auto atbuline eiga uzstumiant??
CitataRalfas parašė:
man vat toks klausimas pasistojo ar galima uzkurinet auto atbuline eiga uzstumiant??
Esu kartą taip Corollai daręs, bet jau iš didelės bėdos :)
na vat ir as taip viena karta padariau savo naujai corollai ir dabar ant laisvu sukiu atsirado kazkoks pasalinis garsas jis girdimas sukiu diapozone nuo laisvu sukiu iki kokiu 1200, atsidarai dangti is virsaus nieko nesigirdi is keleivio puses nieko nesigirdi, bet girdisi sedint viduje, pasilenkus po masina arba pro vairuotojo puses rato puse...
uzkurian atbulinia pavara labai nesveika paskirstymo dirzui-kaip ir bet kuria zema pavara. kurti reiketu ne zemesne nei trecia pavara. o siaip, del perdavimo skaiciaus skirtumu, zema pavara labai apkrova gaunasi daugeliui detaliu. mechaniskai jos atlaiko, bet dirzas labai kencia del to ir tikimybe yra didele kad jis jei nenutrukt gali , tai bent prasokt per dantuka...
na cia n e dirzas, o grandine ir tas pasalinis garsas atsirado ne is tos puses kur grandine, toks jausmas is apacios klausant, kad kaip dezej kazkoks caksejimas atsirado, bet blemba kazkaip nesinori tiket kad prie tokios ridos kazkas dezei galetu buti...
hmmm, gal kokia spyruokle luzo sankaboj, todel barska. prie didesniu sukiu issicentruoja ir nesigirdi....bet cia tik mano teorinis pamastymas...
CitataRalfas parašė:
na vat ir as taip viena karta padariau savo naujai corollai ir dabar ant laisvu sukiu atsirado kazkoks pasalinis garsas jis girdimas sukiu diapozone nuo laisvu sukiu iki kokiu 1200, atsidarai dangti is virsaus nieko nesigirdi is keleivio puses nieko nesigirdi, bet girdisi sedint viduje, pasilenkus po masina arba pro vairuotojo puses rato puse...
Sitoj pusej is lauko niekas nesisuka nebent viduj kaz kas skleidzia garsa. Tai gali butu kazkas su sankaba. Reiketu pabandyti paspaudineti sankaba ir pasiklausyti. Dar turiu tokia minti kad kai buvo sita puse dauzta gal variklio tvirtinimas sitoj pusei yra pazeistas.O jei dar ne tada reikia apziureti oro filtras ar gerai pritvirtintas.Ir del ramumo zvilkerek ar tepalo pakankamai greiciu dezeje.
viskas ok issiaiskinta is kur garsas, nieko baisaus :) 6 begiu dezes specifika, meistriokas sake,kad kai bus +30 tada dar labiau girdesis ir tas yra visoms corollom verso:) tiesiog as supanikavau veltui :)
CitataRalfas parašė:
viskas ok issiaiskinta is kur garsas, nieko baisaus :) 6 begiu dezes specifika, meistriokas sake,kad kai bus +30 tada dar labiau girdesis ir tas yra visoms corollom verso:) tiesiog as supanikavau veltui :)
Kad pas mano lygtai nera tokio garso, ar nezinau kur klausyti?
Gal nezinai kur klausyt;) nes meistrelis sake, kad joms absoliuciai visoms yra. Ismini sankaba dingsta ir ant salto jo nebuna.
Na as irgi nepastebejau jokio pasalinio garso nuo 10 iki 200km/h. Tik tas bumtelejimas yra prie 7km/h
tas garsas nevaziuojant buna, o stovint ant laisvu, kai vaziuoji jo nera :) tiesiog gal ne visi i tai atkreipia demesi, nera jis toks kad stovi tarkim lauke ir girdi kaip kazkas kala :)
CitataRalfas parašė:
tas garsas nevaziuojant buna, o stovint ant laisvu, kai vaziuoji jo nera :) tiesiog gal ne visi i tai atkreipia demesi, nera jis toks kad stovi tarkim lauke ir girdi kaip kazkas kala :)
Kaip sankaba nuspaudi jis dingsta ?
jo nuspaudus jo nebuna, nes ji duoda dezes specifine kontrukcija :)
Reiks eit paklausyt.:) Geriau butu, kad nerasciau:D
O kai vietoj gazuoji, garsas stipreja ?
kai vietoj gazuoji jis girdimas toks pats kaip ir ant laisvu praktiskai 800-1200aps/min diapozone, o po to jo nebesigirdi, ismini sankaba ir laikai tada to garso aplamai nera :)