Esant kokiai ridai D4D varikliui keitėt POLY-V- diržą? Keičiant diržą ar keitėt įtempėją?
Kiek suprantu cia kalba eina apie ta dirza kur varo generatoriu ir kt As ji keiciu kai matau, kad jau baigia nutrukti, O seip jis taip pat keiciamas kas 100 tukst
apie 120-150tuks,nes jis jeigu truksta tai supleso pravodke,cia pas AD variklius:)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
apie 120-150tuks,nes jis jeigu truksta tai supleso pravodke,cia pas AD variklius:)
O įtempėją reikia keisti ar laukti kol pradės ūžti?
Citatakatana7 parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
apie 120-150tuks,nes jis jeigu truksta tai supleso pravodke,cia pas AD variklius:)
O įtempėją reikia keisti ar laukti kol pradės ūžti?
o kam ji keisti jeigu neuzia ir itempia normaliai?cia juk ne pagrindinis dirzas kur reikia isardyti dali variklio kad pakeisti,jeigu pareis tai ir pasikeisi:)
Nezinau kaip pas Avensi bet pas mano masina tai ta dirza pakeisti sunkiau negu kokiai audi bulkai pagrindini. O itempeja tai jau reikia puse masinos isardyti.Nes jau buvom diskutave apie tai.
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2899
Citataarunaskeras parašė:
Nezinau kaip pas Avensi bet pas mano masina tai ta dirza pakeisti sunkiau negu kokiai audi bulkai pagrindini. O itempeja tai jau reikia puse masinos isardyti.Nes jau buvom diskutave apie tai.
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2899
Kaip pakeisti diržą aš žinau, mane labiau domina diržo resursas.
Forumiečiai, pasidalinkit ir kiti savo patirtimi, ne jau, tik arunaskeras ir avensis D4D CHIP pasikeitę diržą?
nesuprantu kokiu slieku ieskom ar taip jau taupom. jei keiti pagrindini dirza, pasikeisk ir visus likusius-darbas nekainuoja-ieina i pagrindinio dirzo keitima- o uz dirza sumokesi 27 litus...sakykim man keite oro filtra-32 lt, tepalo filtra-29 lt, kuro filtra-38 lt, vandens pompa(nes laisvuma turejo senoji)-185 lt, pagr. dirzas-96 lt, dirzo guolis- 94 lt, dirzo guolis-tempejas-142 lt, generatoriaus dirzas-27 lt, gen. tempejo guolis-25 lt, tepalas 5w40-132 lt. viso 800, plius darbas 400 lt...nepakaite kazkurio dirzo-nors sake jis geras, taciau neturejo parduotuvej-bet sake: atvaziuosi pakeisim be problemu...
jei jau duodi meistram, tai tegul ir keicia tiek, kad nereiketu kist papildomai-man pasake-atvaziuosi po 100 t km...meistriukas pazystamas, nemanau kad apgautu...
sorry, bet sudeliaut del 20-30 lt kad sutaupyt tuo metu-ar verta-juk mokesi veliau uz ta pati is naujo.....
Citataeceris parašė:
nesuprantu kokiu slieku ieskom ar taip jau taupom. jei keiti pagrindini dirza, pasikeisk ir visus likusius-darbas nekainuoja-ieina i pagrindinio dirzo keitima- o uz dirza sumokesi 27 litus...sakykim man keite oro filtra-32 lt, tepalo filtra-29 lt, kuro filtra-38 lt, vandens pompa(nes laisvuma turejo senoji)-185 lt, pagr. dirzas-96 lt, dirzo guolis- 94 lt, dirzo guolis-tempejas-142 lt, generatoriaus dirzas-27 lt, gen. tempejo guolis-25 lt, tepalas 5w40-132 lt. viso 800, plius darbas 400 lt...nepakaite kazkurio dirzo-nors sake jis geras, taciau neturejo parduotuvej-bet sake: atvaziuosi pakeisim be problemu...
jei jau duodi meistram, tai tegul ir keicia tiek, kad nereiketu kist papildomai-man pasake-atvaziuosi po 100 t km...meistriukas pazystamas, nemanau kad apgautu...
sorry, bet sudeliaut del 20-30 lt kad sutaupyt tuo metu-ar verta-juk mokesi veliau uz ta pati is naujo.....
Atsakymas visai ne į temą, susidaro toks įspūdis, paskaičius tamsta atsiliepimus, kad nelabai suprantat apie ką eina kalba. Bet čia jau pačiam niekuo nepadėsi:D
Atsakymas į tema, jeigu trumpiau, tai aš atsakysiu - keisk tą taip vadinamą generatoriaus diržą ir viskas, o jei įtempėjas geras - jo keisti nereikia.
Va, keičiant paskirstymo diržą, keičiami ir visi guoliai įtempėjai. Daug kas ir vandens pompą kartu keičia
cia reikalas tas,kad pas musu modelius nera variklio dirzo ir mums nera ka keisti tuo paciu kartu.cia stovi grandine. taip, kad visai kita politika. zmogus tiesiog nezinojo.nieko tokio.visi kartais klystam,kartais ir ne i tema
CitataSaulius SSS parašė:
cia reikalas tas,kad pas musu modelius nera variklio dirzo ir mums nera ka keisti tuo paciu kartu.cia stovi grandine. taip, kad visai kita politika. zmogus tiesiog nezinojo.nieko tokio.visi kartais klystam,kartais ir ne i tema
Grandinė tai stovi faktas, niekas nesiginčija, tik tamstos norėčiau paklausti kas tada suka generatorių?
:D:D
CitataSaulius SSS parašė:
cia reikalas tas,kad pas musu modelius nera variklio dirzo ir mums nera ka keisti tuo paciu kartu.cia stovi grandine. taip, kad visai kita politika. zmogus tiesiog nezinojo.nieko tokio.visi kartais klystam,kartais ir ne i tema
grandine sako irgi reikia keisti :P
Toks klausimas, galbūt susidūrusiems su tokia situacijoje praktikoje (čia būtų įdomu išgirsti ir forumiečio Sonixo iš Mototojos nuomonę).
Situacija tokia... Tarkime, garantiniu laikotarpiu pastebima, kad dyzelinio automobilio vandens pompa pradeda leisti aušinimo skystį. Tokiu atveju keičiama tik vandens pompa, ar kartu būtų rekomenduotina keisti ir POLY-V diržą su visais įtempėjais? O gal tik įvertinus situaciją (diržo ir įtempėjų būklę) būtų nuspręsta keisti juos ar ne? Šiaip, teko girdėti, kad jei keičiamas diržas, tuomet tiek techniniu, tiek praktiniu požiūriu rekomenduotina/reikalinga pakeisti visus susijusius agregatus (dėl skirtingų įtempėjų/guolių apkrovų uždėjus naują diržą ir pan.).
Dėl grandinės - esu girdėjęs, jog paskirstymo grandinė yra "amžina" (aišku, teisingai eksploatuojant auto), kurios tarnavimo resursas lygus normaliai techniškai prižiūrimo variklio tarnavimo resursui.
CitataVaidas81 parašė:
Toks klausimas, galbūt susidūrusiems su tokia situacijoje praktikoje (čia būtų įdomu išgirsti ir forumiečio Sonixo iš Mototojos nuomonę).
Situacija tokia... Tarkime, garantiniu laikotarpiu pastebima, kad dyzelinio automobilio vandens pompa pradeda leisti aušinimo skystį. Tokiu atveju keičiama tik vandens pompa, ar kartu būtų rekomenduotina keisti ir POLY-V diržą su visais įtempėjais? O gal tik įvertinus situaciją (diržo ir įtempėjų būklę) būtų nuspręsta keisti juos ar ne? Šiaip, teko girdėti, kad jei keičiamas diržas, tuomet tiek techniniu, tiek praktiniu požiūriu rekomenduotina/reikalinga pakeisti visus susijusius agregatus (dėl skirtingų įtempėjų/guolių apkrovų uždėjus naują diržą ir pan.).
Dėl grandinės - esu girdėjęs, jog paskirstymo grandinė yra "amžina" (aišku, teisingai eksploatuojant auto), kurios tarnavimo resursas lygus normaliai techniškai prižiūrimo variklio tarnavimo resursui.
keiciamas tik sugedes agregatas,siuo atveju tik vandens pompa,tarpine,varztai laikantys pompa
Citataeceris parašė:
nesuprantu kokiu slieku ieskom ar taip jau taupom. jei keiti pagrindini dirza, pasikeisk ir visus likusius-darbas nekainuoja-ieina i pagrindinio dirzo keitima- o uz dirza sumokesi 27 litus...sakykim man keite oro filtra-32 lt, tepalo filtra-29 lt, kuro filtra-38 lt, vandens pompa(nes laisvuma turejo senoji)-185 lt, pagr. dirzas-96 lt, dirzo guolis- 94 lt, dirzo guolis-tempejas-142 lt, generatoriaus dirzas-27 lt, gen. tempejo guolis-25 lt, tepalas 5w40-132 lt. viso 800, plius darbas 400 lt...nepakaite kazkurio dirzo-nors sake jis geras, taciau neturejo parduotuvej-bet sake: atvaziuosi pakeisim be problemu...
jei jau duodi meistram, tai tegul ir keicia tiek, kad nereiketu kist papildomai-man pasake-atvaziuosi po 100 t km...meistriukas pazystamas, nemanau kad apgautu...
sorry, bet sudeliaut del 20-30 lt kad sutaupyt tuo metu-ar verta-juk mokesi veliau uz ta pati is naujo.....
nu kuro filtrus uz 30 Lt tai manau tas su popiriumi, padorus Mann apie 70-80 LT, bet tada toks koks orig. su tuo sietuku.
o del to kad keiciant pagrindini nekeisti genert. dirzo tai jau "ubagavimas"... tai gal jei tepalas nera toks baisus vaziuoti 30 k.... :D