galynis ratas stovi pasvyres,kas gelėtu būti,ar suvedimo problema ar taip kokia beda
Kokia transporto priemonė? Jeigu corolla verso, tai greičiausiai bus kažkas sulenkta. geriausiai tai parodo suvedimo stendas.
corolla verso,sendien meistrai pasake galinis tiltas,bet jie pasmus kaip pasako tai visi patys zinom tai geriau dar karta kasko pasiteirauti
Patarčiau pirma patikrinti su suvedimo stendu, nes jie turi būti kažkiek pasvirę. Jei negerai, mašinų tampytojai manau be didelio vargo sutvarkytų.
CitataD-4D parašė:
galynis ratas stovi pasvyres,kas gelėtu būti,ar suvedimo problema ar taip kokia beda
Ismok rasyt- masinoj nera galyniu pasvyrusiu ratu, tik galiniai pasvire.
jeigu eda rata reikia tikrint suvedima, geometrija, faktas kad kazkas bus negerai, gal auto buvus musta ir tilto geometrija neatstatyta.
Galiniu ratu suvedimas nedaromas, pakabos paprastesnes negali buti. Jei matosi, kad pasvyres ratas, reikia keisti visa galini balki, nes tavo bus lenktas. Kitu variantu NERA. Matyt buvo geras soninis smugis i koki bordiura.
Yra ir kitas variantas.Aisku pasizaist teks,reikia po galine stebules varztais kaisiot atitinkamo storio poverzles ir rata imanoma pastatyt i vieta ;)
CitataVenza parašė:
Yra ir kitas variantas.Aisku pasizaist teks,reikia po galine stebules varztais kaisiot atitinkamo storio poverzles ir rata imanoma pastatyt i vieta ;)
Tikrai neimanoma pastatyti i vieta. Jau isbandyta. Nes reikia regulioti saibom isverima ir suvedima. Uzsiknisi stebules keisti, nes guolius rys kaip reikia. Paprasciau balki pakeisti ir pamirsti. Jei pardavimui - tiks ir sajbos.
Ne vienai pastayta ir nieko neryja.Jeigu smarkiau lenkta ,tilta galima atstumdyt su domkrato pagalba,o dailyrastis su saibom.Aisku,zaidimo tikrai daug,bet atstatyt ir isvirtima ir suvedima tikrai galima.Toms,kur asiagalis i tilta ivirintas ir tai esam atstate ;).
Suprantama,jeigu tiltas nebrangus ir ju yra lauzynuose,tiek dirbt tikrai neapsimoka.Tuo labiau,kad toki darba reikia atlikt paciam,nes niekas neapsiima.Taip remontuojam tik naujo modelio masinas,kuriu dar nera lauzynuose,o naujas tiltas kiek kainuoja,turbut nereikia sakyt :)
cia jau ne remontas, o chaltura :) Manau tokius dalykus reiktu ivertinti prie perkant auto ir tvarkyt keiciant ta ka reikia keist, o ne saibas kaisiot :)
Tokiu atveju tau reikejo visas dalis susipirkt is atstovo ir pagal draudimo eksperto akta :D .Kam pats chalturini? ;)
ne ne tinka dalys ir is sroto :P Nesakau, kad naujas jas reikia pirkti :) Chalturinciau jeigu esamas dalis tvarkyciau, o ne keisciau, privaryciau spakliaus ir tada parduociau ta masina tada butu chaltura :)
CitataVenza parašė:
Ne vienai pastayta ir nieko neryja.Jeigu smarkiau lenkta ,tilta galima atstumdyt su domkrato pagalba,o dailyrastis su saibom.Aisku,zaidimo tikrai daug,bet atstatyt ir isvirtima ir suvedima tikrai galima.Toms,kur asiagalis i tilta ivirintas ir tai esam atstate ;).
Suprantama,jeigu tiltas nebrangus ir ju yra lauzynuose,tiek dirbt tikrai neapsimoka.Tuo labiau,kad toki darba reikia atlikt paciam,nes niekas neapsiima.Taip remontuojam tik naujo modelio masinas,kuriu dar nera lauzynuose,o naujas tiltas kiek kainuoja,turbut nereikia sakyt :)
Vizualiai tai atsistato, bet ant suvedimo stendo tai iskart matosi. Jei bandyti zaisti su sajbom ant stendo, tada tykiu. O jei seip atstatysi, stebule keisi kas puse metu. Balkis srote kainuoja apie 400lt
Matai,kai masina naujausio modelio ir lauzyne ju dar nera,o naujas tiltas kainuoja 3000 - 4000lt,tikrai verta pazaist ir pastatyt rata i vieta mano aprasytu budu.Veliau,kai tokiu auto atsiranda lauzynyuose,galima pasikeist ta tilta.Nors su taip tvarkytu tiltu esu vazinejes ir pats gan ilgai ir nemaciau reikalo ji keist,nei uze,nei padangas ede :)
Citata iš: Venza Įrašytas Rugsėjis 23, 2012, 09:47:57 AM
Ne vienai pastayta ir nieko neryja.Jeigu smarkiau lenkta ,tilta galima atstumdyt su domkrato pagalba,o dailyrastis su saibom.Aisku,zaidimo tikrai daug,bet atstatyt ir isvirtima ir suvedima tikrai galima.Toms,kur asiagalis i tilta ivirintas ir tai esam atstate ;).
Suprantama,jeigu tiltas nebrangus ir ju yra lauzynuose,tiek dirbt tikrai neapsimoka.Tuo labiau,kad toki darba reikia atlikt paciam,nes niekas neapsiima.Taip remontuojam tik naujo modelio masinas,kuriu dar nera lauzynuose,o naujas tiltas kiek kainuoja,turbut nereikia sakyt :)
Sveiki, gal galite detaliau pasidalinti informacija, kaip tai daroma?
ar reikia kokių specialių šaibų ar galima naudoti pvz. varines?
kokio skersmens šaiba turi būti?
turimi nukrypimai nuo gamintojo parametrų:
Dešinis galinis ratas:
išvirtimas: -2.04
suvedimas: -1.11
Kairysis galinis ratas:
išvirtimas: -1.27
suvedimas: -0.01
Galinės ašies nuokrypis nuo prikinės ašies : 0.35