Sveiki. Dingsta tepalas neaisku kur. dapilu jau antra karta per 6 men. mazdaug apie litra. ant zemes jokiu balu ir zymiu nelieka. kas ir kur galetu buti. gal jau cia zenklas keisti masina.? Dar beje ar reikia keisti grandine? Galvojau kad grandines nekeiciamos bet vienas viriokas sako kad reikia kas 100 000 keisti.?
Tepalas dingsta turbut, del to, kad pradejo variklis deginti tepala. Priezasciu gali buti keleta. Stumoklio ziedai voztuvu tarpines ir kt. O grandine yra keiciama pravaziavus 250 tuks km. Kas 100 tuks keiciamas dirzas. Bet nesu girdejas kad pas mus grandine kas keistu:)
mano rida tai 176000 km tai del grandines sukt galvos dar nereikia. o su tepalu ka daryt? skaiciau rusu forumuose kad 1.8vvti ce normalu kas 1000 km dapilti 1l. ar ieskot giliau bedu ar dapilinet ir nesukt galvos del to? tik nebutu paskui skaudesniu pasekmiu:|
Girdėjau kaip caksi grandinė MB, kurio rida virš 700k km. Skaičiau, kad peršoka ir trūkinėja VW 1.4 TSI grandinės. Kat tojotoms tektų keisti grandinę, dar negirdėjau.
O kurių metų Jūsų Verso?
Mano toyota corolla verso 1.8 vvti benzinas 2002 metu. puiki masina tik keli minusai peciukas silpnai syla, reikia gan tolokai nuvaziuot kad pasiltu auto, na va ir dabar tas tepalas galva sukt pradejo.
Iš kur toks įsitikinimas, kad rida 176000 km?
Tepalo dapilti reikia kas kiek kilometrų? Nes "kartą per 6 mėn" - nieko nesako, per pusę metų gali nuvažiuoti ir 1000, ir 10 000 km
CitataGincius parašė:
Girdėjau kaip caksi grandinė MB, kurio rida virš 700k km. Skaičiau, kad peršoka ir trūkinėja VW 1.4 TSI grandinės. Kat tojotoms tektų keisti grandinę, dar negirdėjau.
O kurių metų Jūsų Verso?
Mersedesu visu grandines tarska,bent jau senesniu,vw turi broka itempejo berods.Ir toyotos isitampo,normalus dalykas.Kai neiseina pastatyt degimo i vieta,nesutampa velenelio ir alkuninio mietkes tada keiciama,profilaktiskai nieks nekeicia,bent pas mus
dapilti reikejo kazkur apie 2500 - 3000km nuvaziavus
Labai daug... gal pro kažkur prabėga? Visalaik palaikyk tepalo lygį prie MAX žymos, šitiem varikliam japonai buvo sudėję "neteisingas' tepalo lygio matuokles, kai prasidėjo vartotojų skundai dėl prikepančių žiedų ir padidėjusių alyvos sąnaudų, pakeitė matuokles, MIN ir MAX ÞYMAS pakėlė apie 11 mm
sendien dapyliau tai pameginsiu paziuret tiksliai po kiek km pradeda mazet tepalo norma
pagal knygutę, visoms toyotoms tepalus reikia keisti kas 6 mėnesius arba 10.000km, priklausomai kas greičiau, o ne dapylinėti ;)
mano irgi Corolla Verso vvti 1800, 2002 metų. ačiū dievui, nieko nereikia dapylinėti. Bet pagal mano knygutę tepalai keičiami kas 15000 km...
Citatahorn parašė:
pagal knygutę, visoms toyotoms tepalus reikia keisti kas 6 mėnesius arba 10.000km, priklausomai kas greičiau, o ne dapylinėti ;)
Tai kiek as zinau kad aptarnavimas servise daromas kas 15 tuks km.
Kažkur buvau užmatęs, kad Toyota paskelbė, jog aptarnavimas turės būti daromas kas 3 000 - 5 000 mylių. Kiek tame tiesos ir ar laikomasi to nežinau. Darau prielaidą, jog su kokybišku tepalu galima važiuoti ir daugiau t.y. 15 000 km. Sėkmingai taip darau ir nematau bėdų ir kolkas negirdėjau, kad reguliariai keičiant kas nors būtų nutikę. Arba tiesiog per mažai susidūriau :D
bent pas manes servizo lempute uzsidega pravaziavus apie 5000 myliu, bet manau cia daugiau pinigu melzimas garantinio metu :) maniskis 1.8vvti tepalu nevalgo, keiciu kas 10-15 tukst km.
na gerai, kas 15.000km reikia keisti, bet knygutėje turi būti ir 6 mėnesiai nurodyti. Bent pas mane 6mėn/10000km nurodyta, priklausomai kas anksčiau.
Toyota Carina E 1,8i varikliui taip ir priklauso kas 6 mėn. arba kas 10 000 km., o šiaip priklauso nuo konkretaus modelio koks keitimo intervalas gamintojo rekomenduojas. dažniausia būna kas 15 000 km. Kaip pvz. Avensis T22 1,8 VVT-i 95 kW rašo, kad normaliu režimu važiuojant 15 000 km. / 12 mėn., o apsunkintomis sąlygomis eksploatuojant kas 7500 km. /6 mėn. Tai jeigu važiuojat labai trumpus atstumus ir tik mieste, tai galima ir dažniau keisti. Tik klausimas toks iškyla ar tikrai varikliui nuo to bus ženkliai geriau, jei tarkim pilnai sintetinę alyva 5W30 pakeisi prie 7500, vietoje 15 000 (turiu omenyje atmosferinius variklius be turbinos). Dėl pusiau sintetinės kalusimu kaip ir nekyla, negaila ir kas 10 000 km. keisti, nes ir alyva per pus pigesnė.