Neuzvedu karsto 98m. 2.0 66kW dyzelio. Buvau uzsipyles senos rusiskos krosnines su dumblu. Teko pasikeisti filtrus, issivalyti 3 kart baka ir t.t. Pradejo sunkiau kurtis, prastai traukti, ypac iki 2000 aps/min, dabar galiausiai nesikuria, kol neatsala variklis. Zodziu sutaupiau/paeksperimentavau neprotingai. Manau, kazkas su kuro sistema, bet kur konkreciai ieskoti?
DEKUI
CitataBronius555 parašė:
Neuzvedu karsto 98m. 2.0 66kW dyzelio. Buvau uzsipyles senos rusiskos krosnines su dumblu. Teko pasikeisti filtrus, issivalyti 3 kart baka ir t.t. Pradejo sunkiau kurtis, prastai traukti, ypac iki 2000 aps/min, dabar galiausiai nesikuria, kol neatsala variklis. Zodziu sutaupiau/paeksperimentavau neprotingai. Manau, kazkas su kuro sistema, bet kur konkreciai ieskoti?
DEKUI
Panašu, kad teks remontuoti kuro siurblį. Požymiai tokie, kad siurbliui šakės.
Jei sakai kad sitema visa isvalyta gerai tai tada sakes siurbliui arba purkstukam
Dekui uz diagnoze. O kas konkreciai siurbliui galejo nutikti? Gal kas turite?
d4d varikliuose prie tokiu simptomu dazniausiai buna purkstuku abratkes nelaikymas.
Gali buti, bet cia senesnis nei D4D. Keista, kad salta vedasi gana neblogai....
Nepaminejau gal but esminio dalyko: neuzsiveda starteriu, o ant sniuro - is karto. Akumas geras, suka kaip vejas.
Plunzerio pora sudilo nuo sausos salerkos.BMW tds pagrindine liga.opel 2 litru varikliu irgi.Saltas normaliai kuriasi,pasiles reik sukt ilgai.Tavo vietoj,kad isitikinciau,bandyciau pilt salta vandeni ant siublio
Aciu, rytoj bandysiu.
CitataBronius555 parašė:
Gali buti, bet cia senesnis nei D4D. Keista, kad salta vedasi gana neblogai....
Čia ir yra pagrindinis simptomas, kad parėjo siurblys. Karštas nesukelia slėgio.
Nezinau cia gal ne i tema, bet corola, d4d, 2.0 irgi nesivesdavo silta, suka suka suka ir prasisuka nekabina visiskai, tai buvo bendiksas parejas,nors saltas kaip bite kurdavos :))) Irgi visi sake purkstukai purkstukai, siurbliai, nes ant uzsienietisko kuro vazinejau, bet nieko normaliai, pakeite ir kaip uoga :)
Gal aš irgi ne į tema,bet man D4D irgi karšta nesikurė,šalta geriausiai užsikurdavo,nuvariau į tokvila ir ten pasakė,kad starteriui šakės,nors atrodė,kad jis gerai suka.Sakė reikia keisti į nauja,bet aš pats išvaliau starterį,sutepiau ir jau 2 metus vargo nebematau.
CitataVaIsInIs parašė:
Nezinau cia gal ne i tema, bet corola, d4d, 2.0 irgi nesivesdavo silta, suka suka suka ir prasisuka nekabina visiskai, tai buvo bendiksas parejas,nors saltas kaip bite kurdavos :)))
Lygiai tas pats ir man buvo... pakeičiau bendeksą ir viskas kuo puikiausiai :) (yra tekę tvarkyt ir Avensį 85kW su tokia pačia bėda)
Temos autorius rašo, kad užtempiant puikiai vedasi, tad aš labiau tikėčiau starterio bėda nei purkštukų ar siublio pabaiga. Rusiškas kuras ir nesivedimas tikriausiai nemalonus sutapimas...
Nu va taip neitema parasiau, bet daug kam taip , taip kad tegu autoriu kulniuoja daryt diagnostikos ir tik tada tvarkos :))
Nemaišykite paprasto TD su D4D.
Prieš metus meistras pareiske, kad mano Avensiui kuro siurblys parejo. Kai ieskojau deveto, tai visur stebedavosi ir sake, kad ji sunku pribaigti. Nupirkau, pakeite, bet rezultatas tas pats. Kaltas buvo kuro filtro korpusas. Daba garaze guli veikiantis kuro siurblys Toyota Avensis 2,0 TD. Jeigu kam reik.
Jei filtro korpusas butu kiauras,sistemoje butu oro,starteriu vistiek uzkurtum,jei daug oro tada ant sniuro uzsikurs,bet dumins kaip velnias ir drebes.Aisku saltas vesis sunkiau nei siltas,kada oras jau isvarytas is sistemos
Jo, jo. As tik norejau pasakyti, kad 2.0 TD siurbli sunku uzmuzti, o jei sugedo, tai as turiu, nes kazkas rase, kad, gedimas, aprasomas sioj temoj, panasus i siurblio
na gal mano zinios apie auto jau pasene, bet jus man durnam paaiskinkit. vat rasot apie nesikurima kad kaltas bendeksas. kiek zinau is senu laiku, jei bendeksas nesuka smagracio arba smagracio dantukai nudile, tai girdisi baisus dzerzgimas rakteli pasukus i starterio rezima. arba jei bendeksas prabuksuoja, tiesiog tuscio bendekso sukimosi uzesys girdisi ir variklio nesuka aplamai. cia toyotos benddeksai kazkuo ipatingi, kad neimanoma is klausos atskirt, jog naturoj variklis nesukamas ijungus starteri. ar cia kolegos vairuotojai tokie buki, kad negirdi kas vyksta. prasom nepykt uz tiesmukiskuma, bet neteko susidurt su tokiu auto, kad neatskirciau jog tai butent bendekso kalte. ir prie ko cia kuros siurblys ir bendeksas. cia man skamba kaip anekdotas: ar jau pasikeitei padangose ora i vasarini:D. o gal as kazko nezinau....
jei starteris suka sunkiai ar su pertrukiais, seniau ivores keisdavo del to-kaip minejau, kas liecia toyotas-nezinau. jei bendeksas tuscias sukasi-tiesiog benzine praplaudavo ir jis vel veikdavo kazkuri laika-cia ne apie pritraukeja-elektromagneta kalbu o apie pati bendeksa...
Kaip tu suprasi kad bendiksas, kad saltas idealiai vedasi? Tiesiog logiskai atmeti kad bendiksas ir vsio,nes turetu tik zirsti ir vsio, o cia saltas idealiai, o karstas pradzioj dar tik kartais prasukdavo, o poto karstas isvis nekabindavo.
Je bendiksas parejes su D4D varikliu jausmas yra toks jog starteris labai lengvai sukasi be jokio pasipriesinimo. Jokio dzerzgimo nera.
jei saltas vedasi, o karstas jau nekabina, keiti bendeksa ir viskas. seniau trumpalaikiskai padedavo bendekso praplovimas benzine-isiplaudavo visokie nesvarumai, tepalai ir jis vel kabindavo. dabartiniu nezinau masinu-seniai atitrukes nuo automobilizmo, nors baiges butent ji esu:) bet manau pameginti galima pamirkyt benzine-o gal problema kazkiek ir issprestu. taciau kaip minejau, bet kokiu atveju turi girdetis suka varikli ar tik tusciai zirzia bendeksas. tad eilini karta lieku nesuprates-jei salta varikli suka ir uzveda, o karstam esant jau nesuka smagracio starteris-prie ko cia kuro siurblys ar purkstukai....:p
CitataVaIsInIs parašė:
Kaip tu suprasi kad bendiksas, kad saltas idealiai vedasi? Tiesiog logiskai atmeti kad bendiksas ir vsio,nes turetu tik zirsti ir vsio, o cia saltas idealiai, o karstas pradzioj dar tik kartais prasukdavo, o poto karstas isvis nekabindavo.
logika elementari- klausyt ausimis reikia kokie garsai sklinda tuo metu kai suki starteriu. negi nejauti kaip suka starteris normaliai ir kada prasoka bendeksas arba tusciai sukasi...:D no comments;)
Nu *pyp* kita kart tave issikviesiu galesi diagnostika is ausu padaryt :D As tau sakau dar karta kol saltas variklis- masina vopsie ideali, viskas IDEALIAI, nei girgzda nei cypia ir pan, is puse abaroto uzsiveda,o kai pasyla prasideda prikolai tada :D
:) tai kad is tavo aprasymo supratau kad didziausias "prikolas". as juk sakiau-nezinau kas ir kaip su toyotom ir ju starteriais, bet kiek teko susidurt su jais nuo 1986 metu kai baigiau automobilizma: sunkiai suka karsta varikli-ivore, kabina-nekabina (tuomet gan triuksmingai starteris veikia)-bendeksas arba smagracio vainikas. o jei tusciai suka- bus arba pats bendeksas prabuksuoja arba elektromagnetas nepritraukia bendekso prie vainiko. taciau paskutiniuoju atveju turi jaust pasukes rakteli i starterio padeti-suka varikli ar nesuka. bet kokiu atveju atsidares langa ar duris privalai klausyt kas darosi. diagnostika tokiais atvejais is viso nebutina-kam pinigus metyt ant jos. jei tavo atveju variklli starteris suka ir karstas-vadinas problema ne starteryje. starterio tikslas prasukti smagrati kad gautusi suspaudimas variklyje...
jei pasukus rakteli jauti kad bendeksas sukasi laisvai-velgi turi klausyt, vadinas jis nekabina smagracio vainiko. jei suka-o tas labai jauciasi nes apkrova gauna akumas-starteri kaip priezasti pamirsk...na kas cia dar gali but neaiskaus
Tai cia sitas bajeris buvo pries 3 metus ant corolos(d4d `04). Meistrai irgi is "ausies" sako gal purkstukai gal siurblys, o diagnostika padare pasirodo bendiksas. Istikro as suprantu tavo pozicija, nes toki dalyka tikrai lengva suprasti, bet va tame ir prikolas kad nejo suprasti :D Padare diagnostika, parode kas blogai ir psio sutaise per kelias valandas :)
bet tai meistrai superiniai-nesugeba atskirt elementariu bet labai skirtingu dalyku-kur starteris kaltas kur siurblys:D
Duodu 99% pats nebutum atskyres :D
nesiginciju del to. bet nuo gaz 52 pradejes, susiduriau su starterio problemom ir zigulio, ir golf 2, ir citroen xantia. velesniu turetu masinu problemos neturejau su tuo...bet ar suka varikli ar ne tai jau tikrai atskirciau...
Citataeceris parašė:
na gal mano zinios apie auto jau pasene, bet jus man durnam paaiskinkit. vat rasot apie nesikurima kad kaltas bendeksas. kiek zinau is senu laiku, jei bendeksas nesuka smagracio arba smagracio dantukai nudile, tai girdisi baisus dzerzgimas rakteli pasukus i starterio rezima. arba jei bendeksas prabuksuoja, tiesiog tuscio bendekso sukimosi uzesys girdisi ir variklio nesuka aplamai. cia toyotos benddeksai kazkuo ipatingi, kad neimanoma is klausos atskirt, jog naturoj variklis nesukamas ijungus starteri. ar cia kolegos vairuotojai tokie buki, kad negirdi kas vyksta.
Pabandysiu suprantamai paaiškinti... Jei kolega puikiai supranta apie auto, tai kaip padarytas bendeksas nepasakosiu. Toliau viskas vyksta taip: suki starteriu >> variklis "griebia" >> kadangi bendekso neatmeta (sugedęs) starteriu privestinai gesinamas variklis (priežastį galima suprasti paskaičiavus perdavimo koeficientą bendeksas>smagratis). Vat ir visa istorija. Bent taip buvo man.
Karšto bendekso neatmeta tikriausiai dėl didesnės trinties jame kai jo detalės karštos. Bendekso pakeitimas viską išsprendė (keičiau pats), nors buvo siūlymų tvarkyt siurblį :) Pažįstamo Avensiui 85kW tokia pati problema buvo, bendeksą keičiau vėl aš.
Džeržgimas, klaksėjimas ir laisvas starterio sukimas dažniau būna dėl blogos elektronagnetinės relės.
Pagal garsą galima nustatyt daug gedimų, tačiau šis "ne iš tos operos". Buvo čia forume ir tokių, kurie sako, kad pradegusias purkštukų tarpines pagal garsą gali nustatyt :)
tada gal man paaiskint kas gali-kaip atmetamas bendeksas "kad negesintu priverstinai variklio" ? seniau tai atmesdavo elektromagneto sakute kuri istatyta i bendeksa.....
o tas bendekso "karstis" is kur idomu atsiranda? nuo ko jis?:) as kiek suprantu, bendekso temperatura gali but tik tokia ,kiek ir variklio bloko. bet jei pagal paskutini posta sprendziant tai "priežastį galima suprasti paskaičiavus perdavimo koeficientą bendeksas>smagratis" arba "Karšto bendekso neatmeta tikriausiai dėl didesnės trinties jame kai jo detalės karštos" . ar bent pagalvojai ka parasei kolega? negi nezinai, kad bendeksas sukasi tik tiek, kiek laikai pasukes rakteli i padeti "starteris". daugiau jis nesisuka-jei zinoma elektromagnetas nesugedes- o tuomet ir gaunasi "starteriu privestinai gesinamas varikli", ko pasekoje ir garsas zviegiantis del perdavimu skirtumo. kitu atveju tik eilinis nusikalbejimas, arba mano zinios apie starterius labai pasene. paskutini karta ardziau reduktorini starteri gal pries 15 metu....
na sakyciau ne starterio problema kad nesikuria karstas motoras. jai butu saltas tai sutikciau kad starteris. o jai karsta varikli suka starteris bet nesiveda cia greiciausiai bus siurblys kaltas.
Vienu zodziu esme tokia, kad salta varikli vedant auto bukle ideali ir nieks neprasisuka ir nedzirzgia ir panasiai, taciau pakaitus jau pradeda jaustis kad kabina/nekabina, o ant galo jau isvis numarinau ir prasukinejo isvis,tai tik ant sniuro ir i servisa. Bet pagal pradinius simptomus buvo tiesiog neimanoma suprasti kad tai bendiksas, o koks jo ten veikimo principas net neisivaizduoju, nes negaliu paaiskinti kodel saltas veikia, o karstas ne :D
Citatapinokis parašė:
na sakyciau ne starterio problema kad nesikuria karstas motoras. jai butu saltas tai sutikciau kad starteris. o jai karsta varikli suka starteris bet nesiveda cia greiciausiai bus siurblys kaltas.
cia isireiskimai pasisakiusiuju kalti del nesusikalbejimu." nesikuria" ir "nesuka variklio starteris", ar " kabina-nekabina starteris"-visiskai skirtingi dalykai;)
tada neisiginau cia i diskusijas, maniau kad karstam varikliui bendeksas tai pat gerai suka kaip ir saltam bet nesikuria. as manyciau kad isilusiam varikliui visos dalys pleciasi jai jis padyles dar ir siltam isipletes tai elektromagnetas nebeistengia pritraukti bendekso tai jis ir braska ir traska ir buksuoja. bet cia atsiras protingesniu ir atmes mano nuomone. :)
Citataeceris parašė:
tada gal man paaiskint kas gali-kaip atmetamas bendeksas "kad negesintu priverstinai variklio" ? seniau tai atmesdavo elektromagneto sakute kuri istatyta i bendeksa.....
Kolega, aš su jumis ginčytis neturiu laiko, tačiau jei būtų taip kaip pagal jus "būdavo seniau", starterį keistumei kas mėnesį ;) o gal net dažniau... viskas priklausytų nuo rankų miklumo :)
Čia nuoroda kam idomu kaip veikia starteris ir bendeksas (gaila tik angliškai).
http://207.5.42.159/sweethaven/MechTech/Automotive/Automotive02/default.asp?iNum=2&uNum=030201
Nu, vyrai, ir uzvire pekla cia sitoj temoj. Tai va, padare man diagnostika, rado klaidas P0180, P0335, P1225. Visos jos yra davikliai. Plius dar degimas per velyvas 15 laipsniu. Dabar laukiu alkuninio veleno daviklio, nes arba isiminedamas sulauziau, arba buvo luzes. Jei tai problemos neispres - keisiu siurbli.
pats sita pekla ir uzkuriai :D
CitataUfO parašė:
Citataeceris parašė:
tada gal man paaiskint kas gali-kaip atmetamas bendeksas "kad negesintu priverstinai variklio" ? seniau tai atmesdavo elektromagneto sakute kuri istatyta i bendeksa.....
Kolega, aš su jumis ginčytis neturiu laiko, tačiau jei būtų taip kaip pagal jus "būdavo seniau", starterį keistumei kas mėnesį ;) o gal net dažniau... viskas priklausytų nuo rankų miklumo :)
Čia nuoroda kam idomu kaip veikia starteris ir bendeksas (gaila tik angliškai).
http://207.5.42.159/sweethaven/MechTech/Automotive/Automotive02/default.asp?iNum=2&uNum=030201
jei nezinai, tai pasakysiu-tik gincuose ir gimsta tiesa:p
o tamstos numesta nuoroda rodo lygiai ta pati kas as kalbejau "kaip buvo seniau". visa starterio sandara ta pati-27 metai atgal moke lygiai pagal tokius pacius brezinukus:D. vadinas starterius keiciam kas menesi:p ?
Citataeceris parašė:
CitataUfO parašė:
Citataeceris parašė:
tada gal man paaiskint kas gali-kaip atmetamas bendeksas "kad negesintu priverstinai variklio" ? seniau tai atmesdavo elektromagneto sakute kuri istatyta i bendeksa.....
Kolega, aš su jumis ginčytis neturiu laiko, tačiau jei būtų taip kaip pagal jus "būdavo seniau", starterį keistumei kas mėnesį ;) o gal net dažniau... viskas priklausytų nuo rankų miklumo :)
Čia nuoroda kam idomu kaip veikia starteris ir bendeksas (gaila tik angliškai).
http://207.5.42.159/sweethaven/MechTech/Automotive/Automotive02/default.asp?iNum=2&uNum=030201
jei nezinai, tai pasakysiu-tik gincuose ir gimsta tiesa:p
o tamstos numesta nuoroda rodo lygiai ta pati kas as kalbejau "kaip buvo seniau". visa starterio sandara ta pati-27 metai atgal moke lygiai pagal tokius pacius brezinukus:D. vadinas starterius keiciam kas menesi:p ?
Taip, starteryje jau labai seniai naujų dalių neatsirado (apart redukcinės sistemos). Taip pat faktas, kad elektromagnetinė relė išstumia bendeksą, bet atleidus užvedimo raktelį bendekso jokia jėga negrąžina atgal (neskaitant juokingos spyruoklės relės viduje). Kas tavo manymu tai daro?
Knygutes vartydami tik paveiksliukus žiūri ir taškus sujunginėja jaunieji žemės gyventojai, o kai kurie suaugusieji dar kartais ir tekstą paskaito :p Paskaityk ką rašo ties figure.20 apie "bendix starter drive"
"Sometimes the engine starts but fails to continue to run; however, the few turns that it does run may be enough to force the Bendix drive pinion out of mesh. To keep this from happening, a new type of Bendix drive is used on some late model vehicles. This drive is called the Bendix Folo-Thru. Inside the drive is a spring-loaded pin. When the pinion moves to engage the flywheel gear, the pin enters a notch on the threaded sleeve to hold the pinion in mesh. As long as the engine turns slowly, the pinion will be held in mesh with the flywheel by the pin in the notch on the sleeve. After the engine starts and is operating at a speed of about 400 RPM, the pinion, which is now spinning at a rate of several thousand RPM, will force the pin out of the notch on the sleeve. The pinion can then move back on the threaded sleeve away from the flywheel."
O temos autoriui linkiu kuo spartesnio ir pigesnio remonto ;)
o man visai negeda prisipazinti kad as su anglu technine kalba as nelabai bendrauju-esu ano simtmecio mokslus krimtes:) nors esme supratau. bet esme kalbos buvo ne kas grazina bendeksa, o kad siltam varikliui esant jis is vis nesuka smagracio. tad kol prieis reikalas iki atmetimo, pirmiau turi dar sukabinti;) bet cia jau is vis nukrypstam nuo temos savo zinias demonstruodami:D
Jei vedasi tik kai atsala, tai reiskia masina idealiai paruosta ziemos sezonui... :D
Citatadosv parašė:
Jei vedasi tik kai atsala, tai reiskia masina idealiai paruosta ziemos sezonui... :D
:D:D:D
Šitas geras :DDD Pramušė belekaip ! Make my day ! :D
:D:D:D vasarine masina tuomet reikia turet;)
Citataeceris parašė:
tada gal man paaiskint kas gali-kaip atmetamas bendeksas "kad negesintu priverstinai variklio" ? seniau tai atmesdavo elektromagneto sakute kuri istatyta i bendeksa.....
o tas bendekso "karstis" is kur idomu atsiranda? nuo ko jis?:) as kiek suprantu, bendekso temperatura gali but tik tokia ,kiek ir variklio bloko. bet jei pagal paskutini posta sprendziant tai "priežastį galima suprasti paskaičiavus perdavimo koeficientą bendeksas>smagratis" arba "Karšto bendekso neatmeta tikriausiai dėl didesnės trinties jame kai jo detalės karštos" . ar bent pagalvojai ka parasei kolega? negi nezinai, kad bendeksas sukasi tik tiek, kiek laikai pasukes rakteli i padeti "starteris". daugiau jis nesisuka-jei zinoma elektromagnetas nesugedes- o tuomet ir gaunasi "starteriu privestinai gesinamas varikli", ko pasekoje ir garsas zviegiantis del perdavimu skirtumo. kitu atveju tik eilinis nusikalbejimas, arba mano zinios apie starterius labai pasene. paskutini karta ardziau reduktorini starteri gal pries 15 metu....
Seip tai bendiksas variklio gesint nelabai ir gali,nes gaves smugi is smagracio jis prasisuka ir tiek, grazina aisku sakute,kaip ir seniau tam paciam gaz 53.Autorius temos parase "nesikuria",bet neparase kad nesuka starterio:DGal todel ir nesikuria?:D
jei skaitei pasisakymus-yra mananciu kitaip:D. as lygiai taip pat manau kad starteris ne kazka pasikeite per pastaruosius 20-30 metu
Jo,paskaiciau visa tema,buvo ir man su avensio starteriu,bet negaliu sakyt,kad nesikuria,paprasciausiai nesuka,uzgriebia starteris,prasuka varikli ir ismeta bendiksa,nespeja uzsivest o kad stabdytu varikli pirma kart girdziu,tam ir yra bendiksas sugalvotas
Citataegariukas1 parašė:
Jo,paskaiciau visa tema,buvo ir man su avensio starteriu,bet negaliu sakyt,kad nesikuria,paprasciausiai nesuka
Idomiai. Nesuka, bet nesakyciau, kad nesikuria. O tai ka, nesuka ir kuria?
Bronius555, parašyk kas buvo kaltas, nes vyrai baigia išsiaiškinti starterio sandara. :D
Ok ok, variantas, kad bendiksas nepakelia net ir mažos apkrovos ir prasisuka labiau tikėtinas. Tačiau ir tai būtų bendekso vienpusės sankabos gedimas (one way clutch), o ne viso starterio.
O jei bendeksą pagal jus grąžina šakutė, tebūnie... :)
CitataAvensisGK parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Jo,paskaiciau visa tema,buvo ir man su avensio starteriu,bet negaliu sakyt,kad nesikuria,paprasciausiai nesuka
Idomiai. Nesuka, bet nesakyciau, kad nesikuria. O tai ka, nesuka ir kuria?
O kaip as galiu sakyt,kad nesikuria,jei nesuka variklio?Gal ir kurtusi,jei suktu varikli
CitataUfO parašė:
Ok ok, variantas, kad bendiksas nepakelia net ir mažos apkrovos ir prasisuka labiau tikėtinas. Tačiau ir tai būtų bendekso vienpusės sankabos gedimas (one way clutch), o ne viso starterio.
O jei bendeksą pagal jus grąžina šakutė, tebūnie... :)
na kam tos ausktos materijos:) ar ardysi uzvalcuota bendekso sankabele ir keisi, jei jis kainuoja iki 100 lt dazniausia (toyotu nezinau). o siaip ta skambiai pavadinta "bendekso vienpuse sankaba" yra paprastu paprasciausias mechanizmas, kaip senuju dviraciu galinio rato asis-svarbu nebutu tepalo ir atlenktos ausytes (siuo metu kalbu apie dvirati) ir jokiu prasokimu nebus. todel ir rasau, kad isplovus bendeksa benzine, jis dazniausia dar kazkuri laika sekmingai veiks...taip kad tuomet ir dviraciai sankaba turejo anais laikais:p
o apie starterio gedima galima irgi pasigincyt-bendeksas yra niekas be pacio starterio. jis yra sudetine starterio dalis, tad gedimas kaip mazgo, butu starterio gedimas vistik
cia jau rimtos diskusijos ivyko del starterio. turbut vyrai netik sandara ir veikimo principa ismoks o dar ir nauja sukurs ir uzpatentuos :D
sandaros mokintis jau nebereikia-seniai jau ismokta.:) kazkas gal ir mokosi-cituoja straipsnius. mano atveju jau mokslai baigti-netgi ir ardytas ne vienas starteris ar bendeksas. bet tas buvo daug metu atgal...siuo metu veiklos sritis kita, bet prisiminti idomu ka mokiausi ir mokejau;)
jo as ir baigiau 2000m.siauliuose automobilizma ir idomu pasitikrint zinias bet jau daug kas pasikeite.
Nenorėčiau sutikti, kad starteriai per 30 metų netobulėjo, pagooglinkit, kas yra reduktorinis starteris, aišku, tai labiau liečia traktorių ir sunkvežimių starterius, jei paprastas MTZ starteris buvo 13 kg bandūra, tai dabar tą pačią funkciją atlieka mažas dailus 5,5 kg reduktorinis starteris, kuriam užtenka "mažesnio", pigesnio akumuliatoriaus
kolega "bladas", apie reduktorinius cia kalbejom-tai bene vienintelis starterio patobulinimas per pastaruju 20 metu. pas pacio mano tevuka namuose yra traktorius-zinau ta reikala:)
Citatabladas parašė:
Nenorėčiau sutikti, kad starteriai per 30 metų netobulėjo, pagooglinkit, kas yra reduktorinis starteris, aišku, tai labiau liečia traktorių ir sunkvežimių starterius, jei paprastas MTZ starteris buvo 13 kg bandūra, tai dabar tą pačią funkciją atlieka mažas dailus 5,5 kg reduktorinis starteris, kuriam užtenka "mažesnio", pigesnio akumuliatoriaus
Kazkas minejo reduktoriu sioj temoj,beje reduktorinis starteris nera kazkas naujo,kadaise turejau bmw324,86 metu,jau buvo su reduktorium
visiskai teisingai. turejau 1986 golf II-strarteris jau reduktorinis buvo-paciam teko ardyt todel pamenu:).
idomi situacija gavosi. bendradabis turi 2000 avensi. kaip tik kalbejom pries keleta dienu kaip jam jis vaziuoja. sako keisiu siurbli, karstu varikliu nesikuria. sakau tai gal bendeksas kaltas. sako -meistrai sake kad siurblys. tik ka pries keleta minuciu skambina jis man-sako, ar nebusi teisus-nuvariau siurblio keitimui i servisa, pabande uzkurt kol kasrtas varikis-ogi bendeksas net svilpia. sako, pats pirma karta isgirdau taip svilpianti....man paciam tapo idomu-ka vistik pas ji ras. butinai aprasysiu cia kai zinosiu rezultatus...
Citataeceris parašė:
idomi situacija gavosi. bendradabis turi 2000 avensi. kaip tik kalbejom pries keleta dienu kaip jam jis vaziuoja. sako keisiu siurbli, karstu varikliu nesikuria. sakau tai gal bendeksas kaltas. sako -meistrai sake kad siurblys. tik ka pries keleta minuciu skambina jis man-sako, ar nebusi teisus-nuvariau siurblio keitimui i servisa, pabande uzkurt kol kasrtas varikis-ogi bendeksas net svilpia. sako, pats pirma karta isgirdau taip svilpianti....man paciam tapo idomu-ka vistik pas ji ras. butinai aprasysiu cia kai zinosiu rezultatus...
na, dar nesutvarkė? kame bėda buvo?
:) sutvarke. beda starteris. keite bendeksa, dar kazka starteriui tvarke profilaktiskai. kainavo kazkiek virs 200 lt.
as dar pats pameginau uzkurt nuejes, tai toks vaizdas, kad varikli suko ne reduktorinis starteris, o paprastas-suletintai veiksmas vyko.
Toyota Avensis ,Corolla D4D yra ideti Bosch firmos starteriai ir juose atsalus orams genda bendikasai, kuo anksciau pasikeisite tuo ziema maziau bus problemu.Pats taisiau pas UAB "Autostarteris".
Tai va buvau teisus :P
Citatarav4ltd parašė:
Toyota Avensis ,Corolla D4D yra ideti Bosch firmos starteriai ir juose atsalus orams genda bendikasai, kuo anksciau pasikeisite tuo ziema maziau bus problemu.Pats taisiau pas UAB "Autostarteris".
pagal sia zinute, tai gaunasi taip-keiti padangas, keisk ir bendeksa:p:D
O kas kiek ziemu paprastai kieciate? Ar cia toks dalykas, kad gali ir 5 metus pravazineti nepakeites?
toki kaip bendeksa jaust reikia tiesiog, kad jau prasisuka. paciam neteko asmeniskai turet problemu su juo, bet nemanau kad toyotos bendeksas kazkuo ipatingesnis nei kitu auto.
Citatalooking4snow parašė:
O kas kiek ziemu paprastai kieciate? Ar cia toks dalykas, kad gali ir 5 metus pravazineti nepakeites?
Gali ir masina suvazinet ir nereiks keist,cia kaip pakliuva
siandiena su bendradarbiu prakalbom apie toyotas vel. mano auksciau aprasytas variantas del jo avensio karsto variklio nesivedimo. rasiau, kad bendeksa remontavo. bet panasu kad tai buvo tik sutapimas. keite avensiui kuro baka, nes anas prakiuro-keite nauju, mokejo berods apie 400 lt, ir autotoja padare diagnostika, prie siurblio ir purkstuku neprikibo, bet pakeite kuro filtra i originalu-kaina 120 lt ir kolkas problema su uzvedimu issisprende. nezinia kaip ilgai, nes dar tik prie pora dienu visi darbai atlikti. atseit autotoja pasake, kad kuro filtrai turi buti originalus, arba bent kainuojantys virs 50-60 lt. kolkas tiek naujienu del sios problemos
Jei kartosis karsto variklio nesivedimas, atkreipk dėmesį į SCV:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=136014
CitataBronius555 parašė:
Nu, vyrai, ir uzvire pekla cia sitoj temoj. Tai va, padare man diagnostika, rado klaidas P0180, P0335, P1225. Visos jos yra davikliai. Plius dar degimas per velyvas 15 laipsniu. Dabar laukiu alkuninio veleno daviklio, nes arba isiminedamas sulauziau, arba buvo luzes. Jei tai problemos neispres - keisiu siurbli.
sveiki, 2.o td 66kw irgi siltas sunkiai kuriasi pas mane, suka ilgiau ismeta kazkiek pilku dumu................
kiek diagnosika kainauoja ?
kuo pasibaige remontai ?
stareris tvarkytas pas mane (turejo ivores , bendeksa jo krpusa kazkoki plastikini pakeist ) ale kai kuriu silta toks jausmas kad sunkiai suka.....
rado P1220
http://www.moranbahweather.com/toyota/100series/lc_70_fzj10/rm/rm1179e/m_di_0087.pdf
Citata iš: tamsa Įrašytas Lapkritis 22, 2012, 10:51:43 AM
Jei kartosis karsto variklio nesivedimas, atkreipk dėmesį į SCV:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=136014 (http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=136014)
Pas td nera tokiu voztuvu,ten mechaninis siurblys su elektriniu valdymu
ka reiskia ta mano klaida P1220 - Timer control circuit ?
gal kas susidures , nes buna ir karstas is kart po gesinimo vedasi kaip uoga, o saltas 500m pavaziavus ir pastovejus 10min jau suka ilgai..........
http://dieselirk.info/index.php?topic=529.0
http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/99794-fault-code-p1220/
panasu siurblys mirsta.
aha skaiciau , kas tas "проблема в тнвд(низкое внутрикорпусное давление,подклинивание таймера)" ?
ar gali buti dirzas persokes ? del tu degimo kampu nesutapimu..........
тнвд- kuro siurblys auksto spaudimo, cia jei pazodziui versti is rusu.
o tai tas taimeris "подклинивание таймера" kas per...................
jei siurblys pareidineja, tai karstas VISADA turetu blogai kurtis ?
as jei uzgesinu ir po keliu sek, ar poros min kuriu tai kaip uoga. o kartais nuvaziavus TIK puse km, nesusilus motorui net ir pastovejus 10-15 min (vaiku darzelio lankymas :) jau ilgai suka, aisku buna kad ir karstas sunkiai kuriasi....girdejai kaip.
ziema parduot ir ramu bus :)