Sveiki, pries kokia savaite prasidejo eilinis stebuklas, nuo laisvu apsuku keliant apsukas, nuo ~800 iki 1200 rpm atsiranda vibracija toks jausmas kaip 1 cilindras sunkiau dirbtu, bet pergazavus gerai problema dingsta, iki kito karto. uzkuri atrodo viskas gerai pavaziuoji trupiti ir prasideda vel tas pats. Bet vel pagazuoji iki kazkur 3500 rpm ir viskas gerai.
Gal yra kam taip buve, smagracio vibracija netokia kaip cia tai jis atkrenta. :@
Sveiki, pas mane taip pat yra vibracija bet pas mane ant 800rpm dirba graziai tik kai pakeli apsukas iki 1000rpm pradeda vibruoti viena kart maziau kita kart daugiau virs 1000rpm vel viskas gerai. Tai kolkas irgi nerandu kas gali but...
Citatawincentas parašė:
Sveiki, pas mane taip pat yra vibracija bet pas mane ant 800rpm dirba graziai tik kai pakeli apsukas iki 1000rpm pradeda vibruoti viena kart maziau kita kart daugiau virs 1000rpm vel viskas gerai. Tai kolkas irgi nerandu kas gali but...
Jo pas mane tas pats ant 800 rpm nera vibracijos tik kai keli po truputi apsukas tada atsiranda panasiai prie 1000 daugiausia, bet kame reikalas tai net nezinau butu kokie purkstukai tai butu pastoviai, bet cia kartais praeina. Slanges lyg visas perziurejau, visokius vakumu turbinu ir panasiai.
Citatacapris parašė:
Sveiki, pries kokia savaite prasidejo eilinis stebuklas, nuo laisvu apsuku keliant apsukas, nuo ~800 iki 1200 rpm atsiranda vibracija toks jausmas kaip 1 cilindras sunkiau dirbtu, bet pergazavus gerai problema dingsta, iki kito karto. uzkuri atrodo viskas gerai pavaziuoji trupiti ir prasideda vel tas pats. Bet vel pagazuoji iki kazkur 3500 rpm ir viskas gerai.
Gal yra kam taip buve, smagracio vibracija netokia kaip cia tai jis atkrenta. :@
greiciausiai smagratis arba purkstukas ir tokiu ir tokiu atveju teko nemazai matyti. bet greiciausiai smagratis
pas mane avensiui buvo tas pats, drebejimas tokiam sukiu diapozone, kaltas smagratis, bet vaziuojant to nesijaucia tad kaip ir nekreipiau demesio.
Bet tas drebejimas buna ne visada, ir jis nera labai didelis. Ir beto ar gali but kad smagratis jei jis pakeistas pries 100000km nauju orginaliu toyotos servise?
del smagracio tikrai gali buti, jie pagenda dar ir maziau pravaziavus :)
Citatawincentas parašė:
Bet tas drebejimas buna ne visada, ir jis nera labai didelis. Ir beto ar gali but kad smagratis jei jis pakeistas pries 100000km nauju orginaliu toyotos servise?
gali o jei dar farkopas yra tai ir greiciau gali buti.
Pas mane buvo manasi problema, kalta buvo oro filtro deze. Porolonas nutrupejo nuo paemimo vamzdzio ir vibracija buvo nebloga.
Bet gerai pergazavus dingsta tas drebejimas, arba pavaziuoji ilga laika ir viskas gerai, juk jei smagratis pareina tai jis pastoviai ir buna tada drebejimas
man ir ta vibracija kartais buna. nemanau kad cia toks rimtas gedimas kaip visi nusiteike ;)
Identiskas atvejis. vibracija yra prie 800rpm, didinant prie 1000-1200 didziausia. toliau kiek aprimsta. Kartais vibracija buna stipresne, kartais silpnesne, o kartais visai dingsta. Didelem apsukom pravaziavus - kartais dingdavo, kartais ne. Itarinejau MAF, oro filtra, EGR. Valiau MAF, EGR, keiciau filtra - nieko. Liko pukrstukai ir smagratis. Prisijungiau prie PC - purkstukai normos ribose. Lieka smagratis. taip jau daugiau kaip pusmeti.....pripratau ir nebepastebiu. Taciau paskutiniu metu sankaba pradejo po truputi praslidineti. Reikes pavasariop keisti, tuomet ir smagratis bus apziuretas. ::)
Turėjau ir aš tokią problemą. Taip drebėjo, kad net per salono veidrodėlį nieko negalėjau matyti. Išvaliau EGR ir problema dingo.
Pas mane koks tai vibruojantis garselis juntamas prie 1200-1500 aps ir šiaip stipriau mažinant apsukas. Ant traukos ir ant didesnių apsukų jokios vibracijos. Toks jausmas,kad kokia plastmasė vibruoja. Bet taip jau 12000 km, tai nemanau, kad kažkas rimto. Gal kam kažkas panašaus buvo?
Mano pirmas avensis,bet vibracija tik ant laisvu,ciut paspaudus gaza dingsta.Kazi ar negali buti pakeistas smagratis i vienmasi,todel pavibruoja?
Citataegariukas1 parašė:
Mano pirmas avensis,bet vibracija tik ant laisvu,ciut paspaudus gaza dingsta.Kazi ar negali buti pakeistas smagratis i vienmasi,todel pavibruoja?
Ar ir 2008m Avensiam tebėra tos pačios problemos su tais smagračiais?
Manau jei smagratis dvimasis,tai jokio skirtumo,ar jis 01 metu,ar 08,ir netgi nesvarbu,ar toyota,ar koks vw oooo,visi jie niekam tike.
Citataegariukas1 parašė:
Manau jei smagratis dvimasis,tai jokio skirtumo,ar jis 01 metu,ar 08,ir netgi nesvarbu,ar toyota,ar koks vw oooo,visi jie niekam tike.
nu netiesa viskas tobuleja 01 metais tikrai prastesni tie smagraciai buvo nei dbr dabar jie ir laiko daugiau.
Del to'viskas tobuleja'galima labai smarkiai pasigincyti:DKokybes atzvilgiu viskas juda ne i ta puse,geriausiu masinu laikas buvo pries 30 metu.Manau nelabai kas nores gincyt sito fakto
Citataegariukas1 parašė:
Del to'viskas tobuleja'galima labai smarkiai pasigincyti:DKokybes atzvilgiu viskas juda ne i ta puse,geriausiu masinu laikas buvo pries 30 metu.Manau nelabai kas nores gincyt sito fakto
Sakai pries 30m geriausios masinos buvo? Tada niekas nerizikavo vazioti i tolimesne kelione be atsarginiu daliu : generatoriaus dirzo, babinos, zvakiu, tramplioro dangtelio ir t.t. Bagazineje visada buvo instrumentu deze ir kruva atsarginiu detaliu :D
O uzsienietiskas masinas galima buvo pamatyti tik paveiksliuke.
Apie tarybinius stebuklus nekalbu,ir dabartiniai rusu kuriniai nepasizymi patikimumu,kad ir ta lada kalina:)Pas mus aisku nebuvo vakarietisku.Pats turejau moskviciu,zinau kas per stebuklas:DBet uzsienietiskos tikrai buvo kokybiskos,pats turejau audi 100 c2,81 metu,neuzmusama masina,audi 80 b2 irgi nemirtinga,aisku nepatogi,matomumas nulinis i visas puses,bet tikrai patikima,jokiu smagraciu,purkstuku,kompu,ir rudys praktiskai nebaisios,skarda stora,nepragrauzia
Citataegariukas1 parašė:
Del to'viskas tobuleja'galima labai smarkiai pasigincyti:DKokybes atzvilgiu viskas juda ne i ta puse,geriausiu masinu laikas buvo pries 30 metu.Manau nelabai kas nores gincyt sito fakto
o ka cia gincytis? jei anksciau auto nebuvo jokiu bajeriu tai maziau ir gesdavo. o kokios masinos buvo pries 30 metu? bet kazkodel niekas jau nebevazineja tokiomis masinomis tai kodel? negalima lygnti dabartiniu auto su pries 30 metu.
trumpas klausymelis ar esat susidure su tokiu reikalu kada saltas varikliukas ir uzvedus ijungus sildyma apsukos pakyla iki 1,1 isjungus 1.0 nukrenta pasilus iki 0,9 bet esant 1,1 atsiranda kaskokia vibracija? su kuo tai gali buti susije nes jei off sildyma lyg normalizuojasi?
Citatamodka parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Del to'viskas tobuleja'galima labai smarkiai pasigincyti:DKokybes atzvilgiu viskas juda ne i ta puse,geriausiu masinu laikas buvo pries 30 metu.Manau nelabai kas nores gincyt sito fakto
o ka cia gincytis? jei anksciau auto nebuvo jokiu bajeriu tai maziau ir gesdavo. o kokios masinos buvo pries 30 metu? bet kazkodel niekas jau nebevazineja tokiomis masinomis tai kodel? negalima lygnti dabartiniu auto su pries 30 metu.
Vazineja,pats vis dar turiu ta b2,28 metai jai dabar,kazi ar nors viena masina po 2000 metu gamybos tiek istemps,ir bus tokios bukles
CitataMindaugas_G parašė:
trumpas klausymelis ar esat susidure su tokiu reikalu kada saltas varikliukas ir uzvedus ijungus sildyma apsukos pakyla iki 1,1 isjungus 1.0 nukrenta pasilus iki 0,9 bet esant 1,1 atsiranda kaskokia vibracija? su kuo tai gali buti susije nes jei off sildyma lyg normalizuojasi?
jei klausi del ko vibruoja tai greiciausiai del smagracio gali pabandyti po biski spausk sankabos pedala jei dauzo i koja tai smagratis jau vibruoja jei ne smagratis sveikas. siaip cia negali buti pas tave susije su saltu karstu varikliu tiesiog ant karsto apsuko nepakyla ir nejauti to pabandyk ant karsto variklios pakelti po biski apsukas ir jei atsiras vibracija tai greiciausiai smagratis. tikiuos padejau
Dar ir garsas turetu atsirast pamazu kiek zinau,cia yra juk tema apie smagrati,pasiskaitinek
kas del pedalo jokiu vibraciju nera tikrai, sita bandziau jau, o ir gesinant ramu jokiu bar bar..... esme kaskaip keiciau salono filtra tai gal su tuo kaskaip susije nelabai pamenu del pusiu kaip dejau.