Filtrai, akumas pakeisti. Þvakės - patikrintos.
Kai vėsesnis ar drėgnesnis oras, po nakties ne iš karto užkuria. pradeda sukt, nukrenta apsukos, po to staiga užkuria. Jei taip kuriant nutrauki kūrima tik nukritus apsukoms ir vėl kūri - jau užkuria normaliai. Karšta kuriasi labai gerai ir greitai.
Kad linksmiau užsiimt spėjimais - video http://www.youtube.com/watch?v=MCmwiOpE0mM
gal kas turit idėjų (be tos, kad palikt mašiną pas autotoją diagnostikai)? nes taip kuriasi tik kartą per parą. Buvo kartas kad ir neužkūrė, tik iš antro karto.
Pas mane panasiai gal trumpiau tik. Biski gaza tuomet spusteliu. O ar cia beda, nemanau, cia manau kuras nubega ir kol ji vel pripumpuoja ir gaudo ilgiau. Po kapotu yra knopke uzpumpuot kurui... Pamegink papumpuot ir tada vest.
CitataLG parašė:
Filtrai, akumas pakeisti. Þvakės - patikrintos.
Kai vėsesnis ar drėgnesnis oras, po nakties ne iš karto užkuria. pradeda sukt, nukrenta apsukos, po to staiga užkuria. Jei taip kuriant nutrauki kūrima tik nukritus apsukoms ir vėl kūri - jau užkuria normaliai. Karšta kuriasi labai gerai ir greitai.
Kad linksmiau užsiimt spėjimais - video http://www.youtube.com/watch?v=MCmwiOpE0mM
gal kas turit idėjų (be tos, kad palikt mašiną pas autotoją diagnostikai)? nes taip kuriasi tik kartą per parą. Buvo kartas kad ir neužkūrė, tik iš antro karto.
senai auto turi? jei ne tai gali buti kad softa perrasyti reikia
auto iš belgijos. koks softas perrašomas, jei apie jį nieko nepasakojo autotoja? auto iš belgijos. būčiau linkęs pritart nuomonei, kad kuro tuo metu neužtenka nes mašina ilgą laiką pastovėjus. reiks pasibandyt papumput kuro
as manyciau,kad reiktu ziuret purktuskus esant tokiam atvejui.
purkštukai tikrinti su kompu - buvo viskas ok. čia nebent atgal po truputį bėgtų, nes kartojasi tik kai mašina ne mažiau kaip 8h paliekama ir tik trumpai, nes nutraukus ir pakartotinai kuriant - iš karto užsikuria. Esu turėjęs su kita mašina bėdų dėl purkštukų, tai kažkaip abejoju ar purkštukuose bus bėda
sitos bedos neisemes purkstuku nenustatysi, su kompu tai gali paziureti tik ju kompensacijas ir viskas.
Man lygiai tokia pat beda dabar, purktukai gerai, bet pastovejus per nakti nebesikuria, maigai maigai uzsikuria... sako kad blogas kuro siurblys..bet labai jau abejoju...
Esu jau keleta kartu rases, pasikartosiu dar karta, gal kam pades. Pabandykit kurdami masina paspausti du kartus START mygtuka, kad isijungtu degimas, po to palauke kokias tris sekundes nuspausti sankaba ir STARS mygtuka, kad masina uzsikurtu. Bent jau maniske tada kuriasi is puses apsisukimo.Jeigu ne pades tada jau ieskokit bedu kitur, gal tada kuras nuseda.
Pas mane ir su avensiu panasiai kuriasi (ner start stop mygtuko), tik gal trumpiau nei idetame video. Tiek ilgai labai sukt nereik, bet nera toks malonus vedimasis kaip po trumpesnio pastovejimo.
Beje softas buvo perrasytas pries kelis metus (bet pries perrasyma budavo kad uzvedus iskart uzgesta)
Garantuoju, kad purkstukuose beda, jei visa kita tikrai tvarkoje.
vienareiksmiskai purkstukai cia, kai pirkau dabartine corolla meistriokas iskarto liepe atkreipt demesi kaip masina kuriasi ant salto, vat butent jeigu daro taip kaip klipe vadinasi purkstukai jau duoda apie save zinot, beje butent sitiem varikliams jie yra patys pigiausi vienetas kazkas apie 870lt :)
dėl pigumo purštuku tai ka aš žinau..atstovybėje užklausiau 2,2ltr 100kw apie 1,8tūks..:D nebent nusupratu arba jie nusišnekėjo..:D
Na jei apie kaina kalbet, tai man sake, kad jokio skirtumo ar 100kw ar 130kw, kaina ta pati. Gal dabar viskas kitaip, cia buvo pries 2 metus.
CitataFarmeris parašė:
dėl pigumo purštuku tai ka aš žinau..atstovybėje užklausiau 2,2ltr 100kw apie 1,8tūks..:D nebent nusupratu arba jie nusišnekėjo..:D
Nu taip, vieneto kaina ~1700 lt atstovybese.
Tie paty purkstukai be toyotos zenklo ( bet to paties gamintovo pvz Denso) kainuoja ~1000 lt pvz Dyzelservise Vilniuj
Citataarunaskeras parašė:
Esu jau keleta kartu rases, pasikartosiu dar karta, gal kam pades. Pabandykit kurdami masina paspausti du kartus START mygtuka, kad isijungtu degimas, po to palauke kokias tris sekundes nuspausti sankaba ir STARS mygtuka, kad masina uzsikurtu. Bent jau maniske tada kuriasi is puses apsisukimo.Jeigu ne pades tada jau ieskokit bedu kitur, gal tada kuras nuseda.
šiandien pasibandžiau - užkūrė be problemų. lauksiu kai bus vėsesnis rytas - tada gal bus aiškiau. šiandien - 7C, tai pagal tavo būdą - užkūrė iš karto.
prieš kurdamas pabandyk papumpuoti kura su pompele virš viltro...sako megsta ten vožtuvas praleisti atgal i baka..ko pasekoje nusėda kuras..:|
CitataLG parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Esu jau keleta kartu rases, pasikartosiu dar karta, gal kam pades. Pabandykit kurdami masina paspausti du kartus START mygtuka, kad isijungtu degimas, po to palauke kokias tris sekundes nuspausti sankaba ir STARS mygtuka, kad masina uzsikurtu. Bent jau maniske tada kuriasi is puses apsisukimo.Jeigu ne pades tada jau ieskokit bedu kitur, gal tada kuras nuseda.
šiandien pasibandžiau - užkūrė be problemų. lauksiu kai bus vėsesnis rytas - tada gal bus aiškiau. šiandien - 7C, tai pagal tavo būdą - užkūrė iš karto.
Toks cia ir budas - pakaitinimo zvakes du kartus pasildo. Nieko slapto ir ypatingo sitam metode nera.
seip net jei ir nedega pakaitinimo lemputė skidelije.. žvakes visvien kaitina..čia kai atvėses buna variklis (nežinau iki kiek :D) ..patikrinau su paprastu indikatoriumi..:)
Taip ir iskart pradejus sukti starteri vel kaitinamos, mazdauk apie pora minuciu, kol variklis apsyla.
Tai visko gali buti, kad vadinamas "post" kaitinimas neisijungia vat todel taip sunkiai ir kuriasi.
Pabandymui prie kaitinimo magistralinio laido prijunk lempute ir stebek kas vyks ijungus degima, kuriant ir uzkurus.
Vyrukai,kokios zvakes CR dyzeliui prie pliusines temperaturos?Nusuk laida nuo zvakiu,nepasikeis kurimasis.Mano senolis avensis panasiai kuresi praeita ziema,kai buvo 34 salcio,tada kuro jau neispurskia purkstukai normaliai,o situ atveju pirmiausiai ziureciau kuro nusedima,po to matuociau kompresija,nes jei pakartotinis pasildymas padeda,galima itarti kad jos nekazi kas like,paskutiniu atveju traukciau purkstukus.
Na tai pradzioje du paprasti testai:
1-as pries kuriant pameginti uzpompuoti.
2-as prijunkti ant kaitinimo lempute ir paziureti
Tai nieko nekainuoja ir daug pasako.
Na, o jai nei vienas nepasitvirtins, tai tuomet jau brangesni tikrinimo metodai prasideda.
Taip,pradziai paprasciausi dalykai,galima skaidria zarnele pajungt ir ziuret,ar nenuteka kuras i baka,veliau ja pakeist i normalia,nes pasalus ji kieteja ir pradeda traukt ora.Kompresijos matavimas neturetu buti labai brangus,isuka zvakes,purkstuku traukt nereikia kaip seniau
identiskas kurimasis kaip pas mane buvo.uzteko pasikeisti kuro filtra.Dabar kuriasi be problemu nesvarbu kiek pastovejus.
Pas mane taip pat kartais ožiuojasi, tiktai labai keista - žiemą be jokiu priedu kuresi (-28). Man si beda atsirado tik velu pavasari, vasara nieko, atsalus vel pradejo kartais durniuot. Del purkstuku abejoju, nes pilu tik statoil D fortis plius. Gal tikrai reiktu kuro filtra pasikeisti ir tada ziureti. Tiesa, koks geriausias kuro filtras ir kokios kainos.
CitataLabaniukas parašė:
Pas mane taip pat kartais ožiuojasi, tiktai labai keista - žiemą be jokiu priedu kuresi (-28). Man si beda atsirado tik velu pavasari, vasara nieko, atsalus vel pradejo kartais durniuot. Del purkstuku abejoju, nes pilu tik statoil D fortis plius. Gal tikrai reiktu kuro filtra pasikeisti ir tada ziureti. Tiesa, koks geriausias kuro filtras ir kokios kainos.
filtra pirkau AIKO Japoniškas kaina kažkur virš 40lt..;)
pas mane tai uzsikurus kokias 2 sekundes padirba ant labai zemu apsuku ,ir tik paskui skydelio apsvietimas isijungia ir variklis pradeda dirbt normaliai, ar cia normalu? ir kuriasi ne is puses apsisukimo bet po 1.5 sekundes,tikiuosi ziema sis dalykas nepaumes:)
CitataS_Kulikauskas parašė:
Na tai pradzioje du paprasti testai:
1-as pries kuriant pameginti uzpompuoti.
2-as prijunkti ant kaitinimo lempute ir paziureti
Tai nieko nekainuoja ir daug pasako.
Na, o jai nei vienas nepasitvirtins, tai tuomet jau brangesni tikrinimo metodai prasideda.
toks klausimas: kurioj vietoj kuro filtras? avensyj lengviau rast buvo :( ar nėra kur po mašina kuro filtras?
Bent jau pas paprasta Corola (ne verso) tai ten pat, kalbu apie D4-D.
CitataLG parašė:
CitataS_Kulikauskas parašė:
Na tai pradzioje du paprasti testai:
1-as pries kuriant pameginti uzpompuoti.
2-as prijunkti ant kaitinimo lempute ir paziureti
Tai nieko nekainuoja ir daug pasako.
Na, o jai nei vienas nepasitvirtins, tai tuomet jau brangesni tikrinimo metodai prasideda.
toks klausimas: kurioj vietoj kuro filtras? avensyj lengviau rast buvo :( ar nėra kur po mašina kuro filtras?
kaip cia tau pasakius ...ziurek kur slanga eina nuo oro filtro link turbinos...tai ciut žemiau...šalia stabdziu 'puslės'..juoda tablėtė .. ten pompelė..apačioje filtras..;)
keiciant reikai išimti oro filtro dėže ir imti kuro filtra su visu korpusu...bent man taip lengviau buvo..:D
CitataFarmeris parašė:
kaip cia tau pasakius ...ziurek kur slanga eina nuo oro filtro link turbinos...tai ciut žemiau...šalia stabdziu 'puslės'..juoda tablėtė .. ten pompelė..apačioje filtras..;)
keiciant reikai išimti oro filtro dėže ir imti kuro filtra su visu korpusu...bent man taip lengviau buvo..:D
bandžiau kažkiek pumpuot, bet rezultatai tie patys. kiek ten laiko bandyt pumpuot?
jei būtų bėdų su kompresija, tai turbūt tai jaustųsi ir važinėjant ir šiaip kuriant variklį? ir be to, jei kurt mašiną pradžioj įjungus degimą, tai jokių bėdų nėra.
kažkokia keista bėda. kalbėjau su Autotojos technikais, tai nelabai matę tokių bėdų. Pas vieną panaši bėda, bet purkštukai pas jį jau parėję.
CitataLG parašė:
CitataFarmeris parašė:
kaip cia tau pasakius ...ziurek kur slanga eina nuo oro filtro link turbinos...tai ciut žemiau...šalia stabdziu 'puslės'..juoda tablėtė .. ten pompelė..apačioje filtras..;)
keiciant reikai išimti oro filtro dėže ir imti kuro filtra su visu korpusu...bent man taip lengviau buvo..:D
bandžiau kažkiek pumpuot, bet rezultatai tie patys. kiek ten laiko bandyt pumpuot?
jei būtų bėdų su kompresija, tai turbūt tai jaustųsi ir važinėjant ir šiaip kuriant variklį? ir be to, jei kurt mašiną pradžioj įjungus degimą, tai jokių bėdų nėra.
kažkokia keista bėda. kalbėjau su Autotojos technikais, tai nelabai matę tokių bėdų. Pas vieną panaši bėda, bet purkštukai pas jį jau parėję.
na kai ijungi degima prieš kuriant tada pakaitina žvakes ..vat tau ir lengviau kuriasi...pabandyk i dyzeli ipilti priedo kur purkštukus pravalo..gal padėtu..:)
Na liko isbandyti lempute ant pakaitinimo zvakes. Teoriskai d4d be pakaitinimo, net prie nulio kurtis neturetu.
CitataS_Kulikauskas parašė:
Na liko isbandyti lempute ant pakaitinimo zvakes. Teoriskai d4d be pakaitinimo, net prie nulio kurtis neturetu.
be pakaitinimo sakai nesikurtu? kodėl?
CitataS_Kulikauskas parašė:
Na liko isbandyti lempute ant pakaitinimo zvakes. Teoriskai d4d be pakaitinimo, net prie nulio kurtis neturetu.
Kuriasi, man su nusprogusiu saugikliu kurdavosi prie -15. Þinoma pasukus, bet nėr ko norėt.
Teoriskai, nes pas dabartinius dyzeliukus suspaudimas per mazas, todel ir post kaitinimas butinas, bet praktiskai buvo bandyta tai geras motoriukas prie -3 be kaitinimo puikiai vedasi, bet ka gali zinoti, gal tik tiek ir tetruksta
Pas mane panašiai kuriasi kai prastovi nakti prie minusinės temperatūros. Bet jei prieš kurdamas du kartus prakaitinu, tai užsikuria normaliai. Filtras keistas, pakaitinimo žvakes keičiau, purkštukų kompensacija normali.
Paskambinau į Mototoja. Sako žinoma problema, atvažiuok perrašysim variklio kompo softą ir baigsis problemos. Už ši reikalą prašo 80lt. Softo perrašymo esmė, kad supučia programą su parametrais labiau adaptuotais šaltesniam regionui. Pataisykit jei ne taip.
Gal kam yra tekę daryti tokią procedūrą ? Ar padėjo ?
Na man neteke, bet pilnai tikiu tokia versija. Nes, jai zmogus sako, kad tiesiog pakanka du kart zvakes pakaitint ir viskas OK, tai mazai tiketinos kuro problemos. O softe, tikriausiai automatiskai pakoreguojami kaitinimo intervalai, pagal regionus.
Praeita ziema buvo pradejes vestis blogai mano avensis, tai Mototojoj rado bloga zvake bei sake kad perrase softa skirta siaurinems salims, nuo to laiko prie didziausiu salciu vedasi gerai. Nezinau ar cia zvakes pakeitimas padejo ar softo perrasymas, bet faktas kad dabar vedasi gerai.
Nu pasipasakosiu ir aš :| Vakar savo Corolla Verso 2.0d po dvieju paru iš Tokvilos pasiėmiau. Visi simtomai kaip kaip filmuke viens prie vieno, prasidėjo kai atšalo.
Patikros rezultatas 2 ir 3 pukštukai paduoda mažiau kuro, siulymas keisit visus keturis :o (5k lt su darbu)
pradžion norėčiau pameginti purkštukų valiklį, gal ką galit rekomenduoti.
Citatatom_cat parašė:
Nu pasipasakosiu ir aš :| Vakar savo Corolla Verso 2.0d po dvieju paru iš Tokvilos pasiėmiau. Visi simtomai kaip kaip filmuke viens prie vieno, prasidėjo kai atšalo.
Patikros rezultatas 2 ir 3 pukštukai paduoda mažiau kuro, siulymas keisit visus keturis :o (5k lt su darbu)
pradžion norėčiau pameginti purkštukų valiklį, gal ką galit rekomenduoti.
Apie valiklius
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=95&thread_id=2033
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=95&thread_id=255&pid=3398#post_3398
http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/category&path=2_142_5405
Panasiai man buvo su kazkada tureta toyota. Tai pirkau du devetus purkstukus is Telšiu Liaudanko firmos po 200 lt. Keiciau pats darbas nera labai sudetinkas bet servise gali paprasyti kokius 300 lt. Bet ivertinus kiek kainuoja nauji verta bandyti. Jie garantija duoda. Tik meistrai uz keitaliojima vel prasys pinigeliu:),. Man darbas nekainavo tai atsipirkau 400 litu + tarpines 50 lt.
Citatatom_cat parašė:
Nu pasipasakosiu ir aš :| Vakar savo Corolla Verso 2.0d po dvieju paru iš Tokvilos pasiėmiau. Visi simtomai kaip kaip filmuke viens prie vieno, prasidėjo kai atšalo.
Patikros rezultatas 2 ir 3 pukštukai paduoda mažiau kuro, siulymas keisit visus keturis :o (5k lt su darbu)
pradžion norėčiau pameginti purkštukų valiklį, gal ką galit rekomenduoti.
O tai jie pagal kompensaciją sprendžia apie purkštukus ar ką nors daugiau pažiūrėti moka ? Labai įdomu kiek rado kompensacijos kad sakė rekia keisti purkštukus.
CitataLinasR parašė:
Citatatom_cat parašė:
Nu pasipasakosiu ir aš :| Vakar savo Corolla Verso 2.0d po dvieju paru iš Tokvilos pasiėmiau. Visi simtomai kaip kaip filmuke viens prie vieno, prasidėjo kai atšalo.
Patikros rezultatas 2 ir 3 pukštukai paduoda mažiau kuro, siulymas keisit visus keturis :o (5k lt su darbu)
pradžion norėčiau pameginti purkštukų valiklį, gal ką galit rekomenduoti.
O tai jie pagal kompensaciją sprendžia apie purkštukus ar ką nors daugiau pažiūrėti moka ? Labai įdomu kiek rado kompensacijos kad sakė rekia keisti purkštukus.
su kompu matosi ar tik fiziškai tikrint reikia? nes kompas sako kad purktštukai OK.
šiaip kuriant su papildomu pašildymu kas yra tik 5s ilgiau nei iš karto spaust užkūrimai - nėra bėdų. Tad be reikalo leist pinigus neužtikrintiems tikrinimams/fixams kol kas nematau prasmės.
As varau masina antradieni i autotoja, matysiu ka pasakys specialistai. Paskaites foruma, tikiuosi, kad tik softa perrasys ir tuo bedos pasibaigs. Kaip seksis parasysiu veliau.
Na va, pasiemiau masiniuka is "autotojos". Laike dvi dienas, nes pirma diena neviska spejo patikrinti. Tikrino purkstukus, zvakes - viskas tvarkoj. Tada nusprende pakeisti programa, kuri, atseit, siaures salims skirta. Pakeite, bet kaip supratau, nepadejo, bent taip sake. Veliau nustate, jog reikia keisti siurblio slegio davikli. Sakau palauksiu kelias dienas ir paziuresiu gal viskas bus gerai. Tiesa, servise buvo dvi tokios pacios corolla verso, net rida 7tks. skirtumas. Bedos tos pacios, tai tos auto savininkas uzsisake ta davikli, tai kita savaite turetu jam pakeisti. Pasuksiu i servisa ir paklausiu ar padejo. Tai va kaip bus toliau parasysiu.
O kiek tas "siurblio slegio daviklis" kainuoja?
na savo praeita savaite susitvarkiau pilnai perinkes starteri, regis problema zinoma tad naujos ivores+sepeteliai padejo neatpazinamai!
o buvo visi itarimai ir softo-kurio naujinimas nepadeda, ir kuro siurblio daviklio -kuriam neveikiant turi degti check'as ir t.t.
O pas tave taip pat tokia pat problema buvo, kartais kuriasi is karto, o kartais kaip uzsikurus bet neuzsikurus kelias sekndes, po to gerai.
Pas mane irgi po nakties, kai lauke minusas, panasiai (gal kiek trumpiau) kuriasi, kai is karto spaudi START. Jeigu kuriu kaip cia aprasyta pirma START, po to START su sankaba, uzsikuria labai greitai.
gal kiek kitaip bet panasiai. ir si-starterio problema serijine, dazna bei placiai cia-forume aprasyta. del jos kyla kruwa kitu itarimu: siurblio, purkstuku, akumo, voztuvo, softu ir t.t. remontas servise su starterio nuemimu ir pastatymu, bei perinkimu+dalys kainavo 200Lt aciu diew daba ledz
sveiki.gal galeciau gaut daugiau info apie ta softa.mano auto parejo is prancuzijos.irgi truputi sunkiai kuriasi.ar reikia ji perrasineti,ir ar tai padeda
Pas man ir nuolat problemos su kurimusi kai diesnis saltukas. Ne Verso bet avensis.. Syryt taip reikejo ilgiau pasukt starteri kol uzgriebe po biski. O kartais buna kad lyg tais jau vedasi bet iskart dusta. Is naujo pabandai antra, trecia karta - uzkuri. Imeciau video sio ryto vedimosi. Tikrinausi siandien zvakes, visos lyg ir tvarkoj. Tiesa seniai keistas kuro filtas... :]
(Isminta sankaba ir gazo pedala paspaudineju dar vedant)
http://www.youtube.com/watch?v=5h8fYll4lSk&feature=youtu.be
to saulens>to softo pagerejimo fiziskai nepajusi, max atsispindetu nezymiuose skaiciuku pagerejimuose-diagnozuojant parametrus. tad neverta.
to renis>na pats paminejai kuro filtra-nuo ko ir galima pradet, o realiai atrodo lyg nevisi cilindrai dirbt pradeda... o tada jau reikalu nuo kuro iki siurblio su purkstukais
CitataRenis parašė:
Pas man ir nuolat problemos su kurimusi kai diesnis saltukas. Ne Verso bet avensis.. Syryt taip reikejo ilgiau pasukt starteri kol uzgriebe po biski. O kartais buna kad lyg tais jau vedasi bet iskart dusta. Is naujo pabandai antra, trecia karta - uzkuri. Imeciau video sio ryto vedimosi. Tikrinausi siandien zvakes, visos lyg ir tvarkoj. Tiesa seniai keistas kuro filtas... :]
(Isminta sankaba ir gazo pedala paspaudineju dar vedant)
http://www.youtube.com/watch?v=5h8fYll4lSk&feature=youtu.be
Pas mane panašiai - kai atšalo iki -12 pradėjo kurtis ne iš pirmo karto ir kai užsikuria pradžioj padirba labai mažom apsukom kelias sekundes - poto normaliai. Ir pastebėjau, kad tai pasireiškia tik pastovėjus per naktį. Jei dieną visą stovi - tokių bėdų nėra. Mano purkštukų kompensacija gera - daryta diagnostika ne vieną kartą. Reiks pabandyt prieš kuriant užpumpuot, pažiūrėsiu ar padės.
Citataprogys parašė:
CitataRenis parašė:
Pas man ir nuolat problemos su kurimusi kai diesnis saltukas. Ne Verso bet avensis.. Syryt taip reikejo ilgiau pasukt starteri kol uzgriebe po biski. O kartais buna kad lyg tais jau vedasi bet iskart dusta. Is naujo pabandai antra, trecia karta - uzkuri. Imeciau video sio ryto vedimosi. Tikrinausi siandien zvakes, visos lyg ir tvarkoj. Tiesa seniai keistas kuro filtas... :]
(Isminta sankaba ir gazo pedala paspaudineju dar vedant)
http://www.youtube.com/watch?v=5h8fYll4lSk&feature=youtu.be
Pas mane panašiai - kai atšalo iki -12 pradėjo kurtis ne iš pirmo karto ir kai užsikuria pradžioj padirba labai mažom apsukom kelias sekundes - poto normaliai. Ir pastebėjau, kad tai pasireiškia tik pastovėjus per naktį. Jei dieną visą stovi - tokių bėdų nėra. Mano purkštukų kompensacija gera - daryta diagnostika ne vieną kartą. Reiks pabandyt prieš kuriant užpumpuot, pažiūrėsiu ar padės.
kompo programa keist nebandet?
Citatatom_cat parašė:
Nu pasipasakosiu ir aš :| Vakar savo Corolla Verso 2.0d po dvieju paru iš Tokvilos pasiėmiau. Visi simtomai kaip kaip filmuke viens prie vieno, prasidėjo kai atšalo.
Patikros rezultatas 2 ir 3 pukštukai paduoda mažiau kuro, siulymas keisit visus keturis :o (5k lt su darbu)
pradžioj norėčiau pameginti purkštukų valiklį, gal ką galit rekomenduoti.
Visos istorijos rezultatas restauruoti purkštukai - dabar po paros stovėjimo prie -12, iš pirmo sukimo vedasi.
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataprogys parašė:
CitataRenis parašė:
Pas man ir nuolat problemos su kurimusi kai diesnis saltukas. Ne Verso bet avensis.. Syryt taip reikejo ilgiau pasukt starteri kol uzgriebe po biski. O kartais buna kad lyg tais jau vedasi bet iskart dusta. Is naujo pabandai antra, trecia karta - uzkuri. Imeciau video sio ryto vedimosi. Tikrinausi siandien zvakes, visos lyg ir tvarkoj. Tiesa seniai keistas kuro filtas... :]
(Isminta sankaba ir gazo pedala paspaudineju dar vedant)
http://www.youtube.com/watch?v=5h8fYll4lSk&feature=youtu.be
Pas mane panašiai - kai atšalo iki -12 pradėjo kurtis ne iš pirmo karto ir kai užsikuria pradžioj padirba labai mažom apsukom kelias sekundes - poto normaliai. Ir pastebėjau, kad tai pasireiškia tik pastovėjus per naktį. Jei dieną visą stovi - tokių bėdų nėra. Mano purkštukų kompensacija gera - daryta diagnostika ne vieną kartą. Reiks pabandyt prieš kuriant užpumpuot, pažiūrėsiu ar padės.
kompo programa keist nebandet?
Naujino softa man pries 2 metus Tokviloj. Pries tai gesdavo ir rudeni vos uzkurus. Lyg ir padejo tuomet. Nebent cia dabar koki nors ziemini softa reik irasyt.. :D
Perskaiciau viska, bet visvien paklausiu. Po savaites stovejimo,siandien bandziau uzkurti. Uzsiveda, uzsidega tablo lemputes, padirba tris-5 sekundes ir uzgesta. Kokius penkis kartus su pertraukom bandziua-tas pats. Tada pabandziau uzvesdinet ismynes iki galo gaza. Po trecio karto uzsivede, isvirto baltu dumu debesis ir dar kuri laika dumijo. Nuo ko pradet gydyma ? :). Rytoj ryte pabandysiu su 2xStart, , parasysiu.
Citataups parašė:
Perskaiciau viska, bet visvien paklausiu. Po savaites stovejimo,siandien bandziau uzkurti. Uzsiveda, uzsidega tablo lemputes, padirba tris-5 sekundes ir uzgesta. Kokius penkis kartus su pertraukom bandziua-tas pats. Tada pabandziau uzvesdinet ismynes iki galo gaza. Po trecio karto uzsivede, isvirto baltu dumu debesis ir dar kuri laika dumijo. Nuo ko pradet gydyma ? :). Rytoj ryte pabandysiu su 2xStart, , parasysiu.
Manau tamstai bus softo problemos... Kurios realiai kaip mistiskai prasideda taip mistiskai ir baigiasi po kurio laiko ;]
Parlekiau is Snaiges zygio, vzyk ir uzsikure. Bet pradzia visa laika tokia neuzgarantuota, vis atrodo, kad tuoj uzges :). Ji ir anksciau kurdavosi su pabirbinimu. Kas do prabliema ?:)
Na va, galiu parasyti ir as. Kaip jau minejau buvau nuvares masina i autotoja. Tai perrese softa. Tikrai padejo. Buvo -14, tai is pirmo apsisukimo be problemu kuresi, kuresi lengvai ir po ilgesnio pastovejimo (2 paru). Tikiuosi taip bus ir toliau. Tiesa, uz softo perrasyma, pakaitinimo zvakiu patikrinima bei purkstuku patikrinima sumokejau 130 lt.
Smagu girdet, bet tikrai is pirmo apsisukimo? :V Nes cia CR, tai man nei nauja Corsa nei Toyota niekada is pirmo nesikure :)
CitataGmc parašė:
Smagu girdet, bet tikrai is pirmo apsisukimo? :V Nes cia CR, tai man nei nauja Corsa nei Toyota niekada is pirmo nesikure :)
matyt lygina su prieš tai buvusiu birbinimu..:D
CitataLabaniukas parašė:
Na va, galiu parasyti ir as. Kaip jau minejau buvau nuvares masina i autotoja. Tai perrese softa. Tikrai padejo. Buvo -14, tai is pirmo apsisukimo be problemu kuresi, kuresi lengvai ir po ilgesnio pastovejimo (2 paru). Tikiuosi taip bus ir toliau. Tiesa, uz softo perrasyma, pakaitinimo zvakiu patikrinima bei purkstuku patikrinima sumokejau 130 lt.
Įdomu Avensiui padėtų? Nes tik atšilo oras - pradėjo kurtis puikiai, kai tik daugiau nei -10 sunkiai užsiveda. Be to kažkur girdėjau, kad atseit Toyotos ECU apsaugotas nuo softo programavimo - užkoduotas ir neįmanoma jo perrašyti. Tai nesuprantu ką ten Autotoja perrašo. Gal gali kas nors detaliau pakomentuot?
perrasyt softa galima tik su originalia dylerine iranga. skirtingai nei das auto
Perrasymas tai manau nera esamos programos taisymas, o kitos standartines toyotos programos irasymas, cia kaip windows vista istrint o vietoj jos irasyt windows 7. O apsaugota tai ta prasme kad nera imanoma esamos programos koreguot norint pvz. pakelt variklio galinguma ar pan. na gal kas tiksliau pakomentuos.
Citatavytska parašė:
Perrasymas tai manau nera esamos programos taisymas, o kitos standartines toyotos programos irasymas, cia kaip windows vista istrint o vietoj jos irasyt windows 7. O apsaugota tai ta prasme kad nera imanoma esamos programos koreguot norint pvz. pakelt variklio galinguma ar pan. na gal kas tiksliau pakomentuos.
Maždaug supratau :) dėkui
Citataprogys parašė:
CitataLabaniukas parašė:
Na va, galiu parasyti ir as. Kaip jau minejau buvau nuvares masina i autotoja. Tai perrese softa. Tikrai padejo. Buvo -14, tai is pirmo apsisukimo be problemu kuresi, kuresi lengvai ir po ilgesnio pastovejimo (2 paru). Tikiuosi taip bus ir toliau. Tiesa, uz softo perrasyma, pakaitinimo zvakiu patikrinima bei purkstuku patikrinima sumokejau 130 lt.
Įdomu Avensiui padėtų? Nes tik atšilo oras - pradėjo kurtis puikiai, kai tik daugiau nei -10 sunkiai užsiveda. Be to kažkur girdėjau, kad atseit Toyotos ECU apsaugotas nuo softo programavimo - užkoduotas ir neįmanoma jo perrašyti. Tai nesuprantu ką ten Autotoja perrašo. Gal gali kas nors detaliau pakomentuot?
o šiaip daugiau viskas tvarkoje? gal ne tame bėda kad nesikuria??
mano problema buvo, kad kuriant auto krisdavo kuro slėgis. galutiniam variante po visų diagnostikų ir tikrinimų viskas baigėsi degalų vožtuvo keitimu + variklio programos keitimu. Po tvarkymų tokių problemų kaip pirmam mano video nebėra, matysim kaip seksis ateityje.
Citataprogys parašė:
CitataLabaniukas parašė:
Na va, galiu parasyti ir as. Kaip jau minejau buvau nuvares masina i autotoja. Tai perrese softa. Tikrai padejo. Buvo -14, tai is pirmo apsisukimo be problemu kuresi, kuresi lengvai ir po ilgesnio pastovejimo (2 paru). Tikiuosi taip bus ir toliau. Tiesa, uz softo perrasyma, pakaitinimo zvakiu patikrinima bei purkstuku patikrinima sumokejau 130 lt.
Įdomu Avensiui padėtų? Nes tik atšilo oras - pradėjo kurtis puikiai, kai tik daugiau nei -10 sunkiai užsiveda. Be to kažkur girdėjau, kad atseit Toyotos ECU apsaugotas nuo softo programavimo - užkoduotas ir neįmanoma jo perrašyti. Tai nesuprantu ką ten Autotoja perrašo. Gal gali kas nors detaliau pakomentuot?
visiems AD varikliams padeda progrmos perasimas,ECU gali perasyti bet negali koreguoti programos t.y. cipuoti;)
CitataFarmeris parašė:
Citataprogys parašė:
CitataLabaniukas parašė:
Na va, galiu parasyti ir as. Kaip jau minejau buvau nuvares masina i autotoja. Tai perrese softa. Tikrai padejo. Buvo -14, tai is pirmo apsisukimo be problemu kuresi, kuresi lengvai ir po ilgesnio pastovejimo (2 paru). Tikiuosi taip bus ir toliau. Tiesa, uz softo perrasyma, pakaitinimo zvakiu patikrinima bei purkstuku patikrinima sumokejau 130 lt.
Įdomu Avensiui padėtų? Nes tik atšilo oras - pradėjo kurtis puikiai, kai tik daugiau nei -10 sunkiai užsiveda. Be to kažkur girdėjau, kad atseit Toyotos ECU apsaugotas nuo softo programavimo - užkoduotas ir neįmanoma jo perrašyti. Tai nesuprantu ką ten Autotoja perrašo. Gal gali kas nors detaliau pakomentuot?
o šiaip daugiau viskas tvarkoje? gal ne tame bėda kad nesikuria??
Na daugiau problemų bent pas mane nėra - tik, kad prie -12 sunkiai kuriasi, tik iš kelinto karto užsikuria :) Tai jei grįš šalčiai reiks perrašyt softą.