Sveiki,
nutiko tokia beda kad gryzau namo pastaciau masina kaip ir viskas ok buvo :) po savaitgalio uzkuriu ir ziuriu kad nekrauna akumuliatoriaus (raudona akumuliatoriaus lepute ziba). Kai apsukos pakyla virs 2k tai ji uzgesta o jei apsukos nukrenta ant laisvu vel uzsidega :)) Pasidalinkit pamastymais :)
o matavai ateinancia srove i akuma is generatoriaus, gal kaskur prarandama yra? ir siulyciau nemastyti cia forume nulek i servisiuka padoresni pasijunksi aparata ir jis viska parodo kiek ateina ir t.t. plus duos dar kvita ;)
paskui ir apsukas sukelus neuzges, kai man taip buvo norejau generatoriu issimt,bet nepavyko. Tada tik sepetelius uz 45 lt pakeiciau ir viskas dirba
ir man jau panasiai kad ir pergazavus nepadeda :)) reiks gal tuos sepetelius ziuret tada
Tikriausiai reikia keisti šepetėlius :) Dar reikėtų pažiūrėti ar nelaisvas generatoriaus dirželis :)
o sunkiai d-cat pasikeicia ?
reik lyst po masina,geriausiai duobe garaze, tiksliai nepamenu vienas ar keli varzteliai. Nesunkiai
o tai juos pakeist nereikia isimt generatoriaus? nes ten paziurejau kad issimt generatoriu reikia pusasy nuimt kitaip niekaip neina prieit
kai man pradejo sviest norejau isimt generatoriu,bet nepavyko jo istraukt per ta pusasi,tada atsukau sepetelius ir nuvaziavau i generatoriu taisykla. Ten sako nieko gero nebus reikia generatoriu visa tvarkyt,sakau negaliu isimt, pradziai sepetelius pabandysiu pakeist. Pardave jie sepetelius ir tik ju reikejo. Seni buvo visai susideveje ir nebepasieke rotoriaus
as isemiau visa generatoriu ir nuveziau patikrint. Patikrino ir pasirodo kad krauna tai net nezinau kur dabar bedos ieskot :)
Jai niekas nepasikeite per pastaruosius 10m. tai generatorius, starteris ir akumas storu laidu sujungti i viena kruva.
Siulinciau patikrinti, ar kuris lado galas nepazaliaves, ar variklis ( o kartu ir generatorius) turi normalia mase, gal yra koks saugiklis, bet abejoju. Nu jai visa tai gerai ziuret ar ijungus degima ateina itampa i pamagnetinimo apvija (plonesni laideli prie generatoriaus)
surinkus viska atgal pradejo krauti :)) sujungus lempas, priesrukines ir visa kita kas imanoma krovima rodo 13.8 ar cia normaliai skaitosi ? ar turi buti 14 su trupuciu :))
CitataBajoras parašė:
surinkus viska atgal pradejo krauti :)) sujungus lempas, priesrukines ir visa kita kas imanoma krovima rodo 13.8 ar cia normaliai skaitosi ? ar turi buti 14 su trupuciu :))
Normaliai, tiek ir turi būti.
melynas laidelis nekontaktavo
normalus krovimas tai nepriklausoma ar ijungta sviesos ir pecius ar ne, turi buti 13,8 - 14,3 v.
ir dar... iskrauta akumuliatoriu pakrauti pilnai automobilyje neimanoma, kad ir koks geras krovimas bebutu, tam reikalingas stacionarus ikroviklis ir tam tikras laikas ;)
As manau,kad tikrai imanoma akumuliatoriu ikraut ir vaziuojant automobiliu.Jeigu vaziuoji i tolima kelione,tai tikrai turi uzsikraut pilnai.Mieste vazinejant tikrai neikrausi.
CitataVenza parašė:
As manau,kad tikrai imanoma akumuliatoriu ikraut ir vaziuojant automobiliu.Jeigu vaziuoji i tolima kelione,tai tikrai turi uzsikraut pilnai.Mieste vazinejant tikrai neikrausi.
as ne manau, o zinau ;) kad ir aplink pasauli 2x :D uzkraus kad kurtusi, bet jo visi parametrai ( talpa, galia, uzsalimo temp) net nepanasus bus kaip ikrauto pilnai :)
Prasau placiau, jai galima, kuo skiriasi stacionarus pakrovejas nuo automobilio generatoriaus?
Kaskaip niekada nesidomejau, net idomu pasidare.
jeigu akumuliatorius buvo bent vieną kartą iškrautas, jis jau nebeturės savo talpos, kaip, kad naujas turi
Reiktu skirti du skirtingus dalykus Iskrautas ir Numarintas. Jai jis buvo iskrautas iki leistino lygio, veikiausiai viskas atsistatys ir nieko nenutiks, bet jai buvo numarintas iki kokiu 6V, tai gyvenimelis bus gerai sutrumpintas.
Kaikurio tipo akumai, po tokios iskrovos iskart numirsta.
CitataS_Kulikauskas parašė:
Prasau placiau, jai galima, kuo skiriasi stacionarus pakrovejas nuo automobilio generatoriaus?
Kaskaip niekada nesidomejau, net idomu pasidare.
http://www.automedia.lt/temos/automobiliu-prieziura/kaip-issirinkti-akumuliatoriaus-krovikli prašom čia plačiau apie akumuliatorius
Labai geras straipsnis, parasyta paprastai ir aiskiai, bet vistiek likau nesuprates kuo skiriasi auto generatorius duodantis apie 14,5v nuo gero stacionaraus pakrovejo kuris negadina akumo ir sustoja kelti itampa ties 14,5V ?
na srove generatorius negali tiekti pastoviai, galinga ir nepulsuojanciai, zodziu sunkoka paaiskinti, cia jau reikia elektriko mokslu paragauti kazkiek ;)
o generatoriaus paskirtis masinoje ir nera tokia :P jis tik palaiko akumuliatoriu ir maitina visus prietaisus kai auto uzvestas ;)
Tas ir idomiausia, kad as nemazai elektriko (tiksliau elektroniko) mokslu ragaves ir kiek zinau geras stacionarus pakrovejas krauna lygiai taip pat kai masinos generatorius, t.y. krauna iki nustatytos itampos, o pigiuose nustatoma tik srove ir kartais tokie pakrovejai krauna net iki 16 - 18V. Bet tai jau ziaurus akumo gadinimas.
Tai gal busi, ka sumaises su tais pulsavimais :) .
Beje, daug baisesnis gedimas, kuris taipat automobiliuose kartais nutinka, tai akumo perkrovimas. Tas gedimas gali pasireksti netgi akumuliatoriaus sprogimu.
svarbiausia kad ir visi akumuliatoriu gamintojai teigia ta pati kad automobilyje neimanoma pakrauti :P
o jie manau gal siek tiek daugiau numano nei tu? :) as zinau faktus tik, o elektrikas is manes savamokslis tad labai gincytis negaliu ;) o akumu mates as ivairiu iki 2t svorio ir su jais dirbes, t.y. juos perpylinejes, kroves, virines celes ir pan ;)
Deja,automobilio generatorius tiekia i automobilio tinkla ir tuo paciu akumuliatoriaus krovimui tokia srove,kokia reikalinga jam ikrauti.Ta reguliuoja elektroninis generatoriaus reguliatorius.Naujasniuose modeliuose akumuliatoriu net reikia pririst programiskai,po akumuliatorium randasi termometras,kuris matuoja akumuliatoriaus temperatura ir tai yra zymiau aukstesnis lygis negu pakrovejas,netgi labai "sustras" :)
CitataVenza parašė:
Deja,automobilio generatorius tiekia i automobilio tinkla ir tuo paciu akumuliatoriaus krovimui tokia srove,kokia reikalinga jam ikrauti.Ta reguliuoja elektroninis generatoriaus reguliatorius.Naujasniuose modeliuose akumuliatoriu net reikia pririst programiskai,po akumuliatorium randasi termometras,kuris matuoja akumuliatoriaus temperatura ir tai yra zymiau aukstesnis lygis negu pakrovejas,netgi labai "sustras" :)
matyt sustru pakroveju nesi mates ;) as sutinku kad 80 metais generatoriai ir siuolaikiniai skiriasi, bet ju paskirtis sakau nera pagrindine ikraudinet akuma. Net ne visi ikrovikliai negali ikraut pilnai akuma, tik elektrolito tankis pasako apie ikrovimo laipsni :) automobilyje galima ikrauti iki 60-70 proc akumuliatoriaus.
As visada linkes diskutuoti iki pergales arba pralaimejimo, bet tiekto si karta as nesigincysiu, gal ko ir nezinau, bet kol kada nepamatysiu pagrysto paaiskinimo tavo versijai, liksiu prie savosios.
Tai dovanokit, kad isikisau :) .
zigulio generatorius be reles-reguliatoriaus generuoja 30-40V. Veikiant varikliui atjungus akuma visos lempos blykst ir perdega.
tik diskusijose gimsta tiesa :) o ar jis pilnai ar nepilnai ikrautas tai nesuprasi be prietaisu specialiu :)
Siaip jau tik vienas dalykas parodo, ar akumas pilnai pakrautas:
jei kraunant pastovia itampa tam tikra laika (jis ya apibreztas skirtingiems akumuliatoriu tipams) itampa nesikeicia - akumuliatorius pakrautas.
http://www.autopolis.lt/lt/straipsniai/akumuliatorius---ka-reiktu-apie-ji-zinoti
S_Kulikauskas kur "Mitai apie akumuliatorius" paskaityk
Zinai, man jau nusibodo buti mitu grioveju, gal si karta pats patikrink sia versija :) .
Kulikauskai,as jungiuosi prie taves ;) .Mane tokie tupi akumuliatoriaus pardavejo straipsniai apie elementarius fizikos desnius tik nervina :@ .Jeigu toks specas aiskina apie kondicionieriaus naudojima neuzvedus variklio,tai jo zinios man kelia labai dideliu abejoniu del jo supratimo apie siuolaikines technologijas naujausiuose automobiliuose :D
Citatanmeras parašė:
CitataVenza parašė:
As manau,kad tikrai imanoma akumuliatoriu ikraut ir vaziuojant automobiliu.Jeigu vaziuoji i tolima kelione,tai tikrai turi uzsikraut pilnai.Mieste vazinejant tikrai neikrausi.
as ne manau, o zinau ;) kad ir aplink pasauli 2x :D uzkraus kad kurtusi, bet jo visi parametrai ( talpa, galia, uzsalimo temp) net nepanasus bus kaip ikrauto pilnai :)
Kolega Venza teisus. Mašinos generatorius pilnai įkraus akumuliatorių su sąlyga, kad ir generatorius ir akumuliatorius nėra sugedę. Aišku reikia mašina važiuoti ilgesnį kelio gabalą.
O stacionarus įkroviklis atliks tą patį darbą kaip ir mašinos generatorius. Akumuliatoriaus parametrai bus geresni tik tuo atveju, jei stacionarus įkrovimo įrenginys turės kokią nors specifinę regeneravimo funkciją. Mažins sulfataciją, o to pasekoje atsistatinės prarastas akumuliatoriaus talpumas.
Automobilyje yra padaryta taip, kad borto itampai pasiekus tam tikra reiksme, rele reguliatorius atjungia krovima. Zinia, tam tikra itampa ant akumuliatoriaus gnybtu nereiskia jo pilno ikrovimo. Kas yra pilnas ikrovimas rasiau keliais postais auksciau.
Amen
Cia nelogiskas gincas.Jeigu ant akumuliatoriaus,kraunamo stacionariu pakroveju,pakabinsime kazkoki energijos vartotoja pav. lempute,tai akumuliatoriaus pakrovejas niekada neikraus akumuliatoriaus 100% .Tai kokia prasme tokio ginco?Kam reikalingas tas 100% praktikoje? :) Taika.
CitataJeigu ant akumuliatoriaus,kraunamo stacionariu pakroveju,pakabinsime kazkoki energijos vartotoja pav. lempute,tai akumuliatoriaus pakrovejas niekada neikraus akumuliatoriaus 100%
Ziurint koks pakrovejas ir kokia lempute: Jei pakrovejo su lempute gnybtuose bus bent 15V - pakraus pilnai
CitataVenza parašė:
Cia nelogiskas gincas.Jeigu ant akumuliatoriaus,kraunamo stacionariu pakroveju,pakabinsime kazkoki energijos vartotoja pav. lempute,tai akumuliatoriaus pakrovejas niekada neikraus akumuliatoriaus 100% .Tai kokia prasme tokio ginco?Kam reikalingas tas 100% praktikoje? :) Taika.
Kiek teko skaityti literatūroje, tai akumuliatoriaus tarnavimo laikas būna ilgiausias, esant tvarkingai elektros įrangai ir kai jis būna įkrautas arti 100 proc. (kuo daugiau tuo geriau). Man VW GOLF II originalus akumas atlaikė 10 metų.
Citatakatana7 parašė:
CitataVenza parašė:
Cia nelogiskas gincas.Jeigu ant akumuliatoriaus,kraunamo stacionariu pakroveju,pakabinsime kazkoki energijos vartotoja pav. lempute,tai akumuliatoriaus pakrovejas niekada neikraus akumuliatoriaus 100% .Tai kokia prasme tokio ginco?Kam reikalingas tas 100% praktikoje? :) Taika.
Kiek teko skaityti literatūroje, tai akumuliatoriaus tarnavimo laikas būna ilgiausias, esant tvarkingai elektros įrangai ir kai jis būna įkrautas arti 100 proc. (kuo daugiau tuo geriau). Man VW GOLF II originalus akumas atlaikė 10 metų.
akumas atlaikė 10m o golfas 8m..:D:D
CitataFarmeris parašė:
Citatakatana7 parašė:
CitataVenza parašė:
Cia nelogiskas gincas.Jeigu ant akumuliatoriaus,kraunamo stacionariu pakroveju,pakabinsime kazkoki energijos vartotoja pav. lempute,tai akumuliatoriaus pakrovejas niekada neikraus akumuliatoriaus 100% .Tai kokia prasme tokio ginco?Kam reikalingas tas 100% praktikoje? :) Taika.
Kiek teko skaityti literatūroje, tai akumuliatoriaus tarnavimo laikas būna ilgiausias, esant tvarkingai elektros įrangai ir kai jis būna įkrautas arti 100 proc. (kuo daugiau tuo geriau). Man VW GOLF II originalus akumas atlaikė 10 metų.
akumas atlaikė 10m o golfas 8m..:D:D
o Golfas 17 m.
Sveiki, norėjau pasiteirauti jūsų nuomonės vieną dieną pradėjo nekrauti generatorius bet pasiekus greiti iki 110 vėl kraudavo kitą ryta jau ir greitis nepadėjo. Išėmiau angliukus ir nežinau ar jie geri ar ne gal kas keitėte ir žinote kokio dydžio jie turi būti
Salia angliuku dar reik pasitikrint diodini tilteli.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 12, 2017, 10:12:25 AM
Salia angliuku dar reik pasitikrint diodini tilteli.
O kokiu būdu galima patikrinti tą tiltelį ?
Citata iš: MIX Įrašytas Sausis 12, 2017, 12:04:22 PM
O kokiu būdu galima patikrinti tą tiltelį ?
Panašiau į generatoriaus rėlę. Buvo kažkada passatui brokuota pakliuvus. Būdavo, kol nepergazuoji, nekrauna. Nežinau kaip šitiems generatoriams, passatui tai buvo bendra dalis su angliukais. Kai diodų tiltelis buvo nusprogęs, nekraudavo prie bet kokių sūkių. Tik blankiai žibėjo generatoriaus lemputė
http://www.circuitstoday.com/how-to-test-a-diode
Plius jei jau angliukus išėmei tai ir pakeisk juos ir kaip kolega sako panašu į sužadino rėlę.
Idėjau iš kito generatoriaus angliukus geresnius bet vistiek nekrauna. Tai manau bus kitur bėda
Citata iš: MIX Įrašytas Sausis 12, 2017, 15:37:04 PM
Idėjau iš kito generatoriaus angliukus geresnius bet vistiek nekrauna. Tai manau bus kitur bėda
Rėlė sužadinimo
Nuvežiau į dagas generatorių patikrino nustatė kad sudegus diodų plokštė sakė čia Avensių generatorių liga.
Pazistamas su analogiska beda nuveze opelio generatoriu, tai sake, kad cia opeliu liga :D
Gal čia generatorių liga? :-)
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Sveiki,
beda tokia, kad praejusia savaite atrodo mire akumas. ryte neuzkuriau, ijungus degima vejelis pucia viskas atrodo veikia sviecia, o pasukus rakteli uzgesta ir nieko.. isemiau pakroviau pilnai, atrodo veikia viskas, po dvieju dienu vel tas pats. Nupirkau nauja akumuliatoriu - viskas ciki, suvazinejau ir ilgesne kelione ~250km. Siandien ryte uzsikure be problemu, po darbo taipogi uzsikure, bet sustojau parduotuvej ir vel sabakst (!?) (!?) suki ir uzgesta viskas ;/ kame reples? sakytum generatorius grybauja, bet akumuliatoriaus lempute nebuvo niekada uzsidegus. Prijungus laidais prie kito automobilio, viskas brakst uzsikuria kaip niekur nieko.. (H-) (H-)
Tai krovima pasitikrink ir zinosi krauna tau akuma generas ar ne. Simple :)
Citata iš: aXiss Įrašytas Vasaris 19, 2018, 18:13:08 PM
Prijungus laidais prie kito automobilio, viskas brakst uzsikuria kaip niekur nieko.. (H-) (H-)
galimas variantas, kad starteris. nežinau kaip toyotose, bet starterio įvorės išsidėvėjimas kreipia rotorių ir to pasekoje akumui reikia žymiai daugiau startinės rovės. nerasit nieko su generatorium , bandykit starterį tikrint užvedimo metu kiek srovės ima
Na istorina beveik baigesi tuo, kad per nakti pakroviau akumuliatoriu, idejus uzsikure graziai, tik kad jau uzsiziebe akumuliatoriaus lempute. Kas gan nurakina nes aisku beveik kame beda net netikrinus, prie viso to uzsiziebe tepalo dvi geltonos lemputes o po kurio laiko ir vsc. Abs ir t.t. ff atidarius kapota ejo sioks toks dumelis ir kvapas nuo generatoriaus..
Cia tos tepalo lemputes normalu ar cia jau Toyota mane vienu metu pasmaugt nori visais galais?? :-{
Citata iš: aXiss Įrašytas Vasaris 20, 2018, 09:02:45 AM
Cia tos tepalo lemputes normalu ar cia jau Toyota mane vienu metu pasmaugt nori visais galais?? :-{
Normalu, jei generatorius nekrauna užsidega trys lemputės, kad tikrai atkreiptum dėmesį (z)
Na jo, nebuvau susidures, anksciau turetan auto tik akumuliatiriaus lempute isiziebdavi ;) kas dar labiu sumaise kortas kad po kiek laiko ir trc off vsc ir abs lemputes isiziebe, bet manykim kad kompas mate klaida kazkokia kai visai nusprogo generatorius.
Pakeitem seip ne taip generatoriu viskas ciki dabar :)