SVEIKI, IŠKILO PROBLEMA SU MANO TOYOTA PAIŠKËJO KAD PENKTAS PURKŠTUKAS YRA NESANDARUS, VISADA PADUODA KURA I DPF FILTRĄ
DABAR UÞGLUŠINTAS VAMZDELIS KURIS TIEKIA KURA I DPF. DABAR VISKAS VEIKIA BE PRIEKAIŠTØ TIK BIJAU KAD ATEJUS LAIKUI FILTRO REGENERACIJAI JI NEIVYKS.
GIRDËJAU KAD TAS PENKTAS PURKŠTUKAS BÛNA SUMONTUOTAS KURO SIURBLĮ IR PURKŠTUKO PAKEISTI NEGALIMA REIKIA KEISTI VISĄ SIURBLĮ.(O TAI NEIGU)
GAL GALIMA DAUGIAU INFORMACIJOS APIE TĄ PENKTĄ PURKŠTUKĄ O GAL YRĄ SPECØ KURIE GALËTU MAN PAGELBËTI?
Kuro siurblyje kuris stovi bake nera jokio purkstuko. Pries menesi savo d-catui keiciau siurbli, tai paimiau is 2.0 85kw, jie identiski. O 2.0l penkto purkstuko niekada neturejo
CitataLTUaudrius parašė:
Kuro siurblyje kuris stovi bake nera jokio purkstuko. Pries menesi savo d-catui keiciau siurbli, tai paimiau is 2.0 85kw, jie identiski. O 2.0l penkto purkstuko niekada neturejo
Turi 93 kW variklis penktą purkštuką, jei nežinai, tai nerašinėk ir neklaidink kitų .
Citatakatana7 parašė:
CitataLTUaudrius parašė:
Kuro siurblyje kuris stovi bake nera jokio purkstuko. Pries menesi savo d-catui keiciau siurbli, tai paimiau is 2.0 85kw, jie identiski. O 2.0l penkto purkstuko niekada neturejo
Turi 93 kW variklis penktą purkštuką, jei nežinai, tai nerašinėk ir neklaidink kitų .
Hmm, prisiminiau peštynės tarp Kulikausko ir Modkos, yra varikliuose su DPF penktas purkštukas ar nėra :)
Tai taip ir likau nesuprates, pas mane 93kW variklyje jis yra ar ne :)
Pagal įvairius aprašymus lyg ir neturėtų būt, pats gyvai neradau kur jis pas mane randasi, nors Autotoja Kulikauskui parašė, kad visi varikliai su DPF turi penktapurkstuka.
Tai tiek
ŠIAP TEMA DËL PROPLEMOS SPRENDIMO, ONE DEL TO YRA AR NËRA PENKTO PURKŠTUKO .
93KW D4D JIS TIKRAI YRA IR IEŠKOM PROPBLEMOS SPRENDIMO, O NE VAIKIŠKAI FILOSOFUOJAM.
TOKIE ALE ÞINOVØ NIEKAM NËRA ĮDOMØS.
JEI TIKRAI ÞINOT SRENDIMĄ AR MANOT KAD JIS LOGOIŠKAS PRAŠAU RAŠYKIT.
Kaip del to, kad ji ir palikti uzglusinta? O regeneracijos beda isspresti su keletu didesniu skyliu dpf filtre.
Teoriskai, jai tinkamo diametro skyles isgresi tai ir emuliatoriaus nereiks. O jai tas varijantas nesuveisks tai DPF-a visiskai isdubasinsi ir emuliatoriu pastatysi.
Ir pamirsi bedas su visa DPF sistema, netik su purkstuku.
NA TU ČIA KALBI APIE KASTARCIJĄ, O NE APIE AUTOMOBILIO REMONTĄ, JEI BÛČIAU SUSIRUOŠČS DARYT KASTARCIJĄ, TAI PROBLEMOS NESPËSČIAU REMONTU.
Rasymas didziosiomis raidemis forumuose prilyginama saukimui ir isreiskia nepagarba kitu atzvilgiu.Problemos su klaviatura ar kitos problemos? :)
Nu jai taip, tai keiti ji ir viskas.
Ir ZMOGAU nebuk toks arogantiskas, cia forumas, cia vyksta diskusija, o jai tau reikia tiksliu, profsionaliu atsakymu, tai susimoki pinigus atitinkamiems servizams ir tau viska atsakys.
Labai tikiuosi, kad pabusi su mumis ilgiau, ir netgi negaves atsakymo forume, veliau pasidalinsi su visais kaip problema issprendei ir kiek kainavo.
NETURI SPRENDIMO TAI NERASŠYK VISAI, O DIDÞIOSIOM MAN TAIP PATOGIAUJEI KĄ.
Pradinukas... :D :D :D
Kaip kartais sunkiai išgyvenama dėl automobilio gedimo. Visi, kurie Kašpirovskio būdais neužkalba PDF'o, siunčiami... :)
NA ČIA FORUMIEČIAI NETURI KĄ PASIÛLTI, TAI RAŠINËJA VISOKIAS NESAMONES, ALE VISI ASAI :D, BET ŠNEKA PIEVAS, NES NETURI KĄ PASIÛLYTI :D
AFIGIENAS PROBLEMOS SRENDIMUS PASIÛLE VENZA :D AČIØ JAM :D
JEI NETURI KĄ VEITI TAI EIKI Į FACEBOOK'Ą SU KUO NORS SUSIRAŠINËT :D
Deja,snukiaknygeje as neuuzsiregistraves ir manes ten nerasi :) .Mane gali sutikt ne viename forume ir as su visais bendrauju MAZOSIOMIS raidemis ir be arogancijos.Niekas tau NEPRIVALO suteikt pagalba,bet gal but ir gali,jeigu bendrausi normaliai ir kulturingai ;)
Su tokiomis temos autoriaus pažiūromis ir nuostatomis apie forumus: "AŠ PARAŠIAU - PRIVALOT ATSAKYTI (ir būtent teisingai)!", tikriausiai atsiras begalės norinčių pagelbėti dabar ir vėliau...
Atsiprašau už atsakymą ne į temą.
Temos autoriui su tokiu mentalitetu siulau kreiptis i BMW ar autobangoiniu foruma.
Nachaliskas reikalavimas problemos sprendimo vargu ar sulauks sprendimo siūlymo, nes dauguma foerumo nariu yra auto mėgėjai, o ne profesionalai.
Nori kvalifikuoto atsakymo - kreipkis i servisą.
P.s. atsiprasau forumieciu uz lietuvisku ir ne lietuvisku raidziu miksa - tiesiog rasau is telefono visada sveplai, taciau kartais pats telefonas pakeicia raides i lietuviskas, tai ir gaunasi pusiau lietuviskai.
Citatakalava parašė:
Temos autoriui su tokiu mentalitetu siulau kreiptis i BMW ar autobangoiniu foruma.
Nachaliskas reikalavimas problemos sprendimo vargu ar sulauks sprendimo siūlymo, nes dauguma foerumo nariu yra auto mėgėjai, o ne profesionalai.
Nori kvalifikuoto atsakymo - kreipkis i servisą.
P.s. atsiprasau forumieciu uz lietuvisku ir ne lietuvisku raidziu miksa - tiesiog rasau is telefono visada sveplai, taciau kartais pats telefonas pakeicia raides i lietuviskas, tai ir gaunasi pusiau lietuviskai.
Tik nereikia varyt ant BMW forumo. Tokios tvarkos, kaip ten, dar niekur nemačiau. Galėtų ir čia būti tokia tvarka, tik reikia užsiimti moderavimu griežtu. Už tokius pasirašinėjimus ne į temą, BMW forume, iš karto gauni įspėjimą, o jei nepasimokai - baną mėnesiui. Taisyklės, kurių laikomasi: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=30&t=37649
Į temą,bet ne apie temą
kartais į normalų paklausimą būna prirašoma tokių nesmonių,kad atrodo, jog rašo vaikų darželio gudruoliai.nusisapalioja iki apsurdo.aš forumą daugiau skaitau,negu rašau jame.tai patikėkit tiek vėjų čia prisiskaitau...
gal kartais kaikurie rašytojai galėtų ir patylėti,negu parašyti bele ką,kad tik parašyti. kitas dalykas yra diskusija tų kurie kažką supranta.matyt žmogelis ir išsisakė bendru pobūdziu ant tokių.kam nebūna pasikarščiavo.,nors šį sykį atrodo sapaliotojai dar nespėjo čia pridėti rankų.
pritariu hausui bmw forumas yra pavyzdys kitiems:)
bmw forume tvarka yra del policininku (adminu/moderatoriu), o cia be policijos zmones tvarkingai gyvena. Jei atsiranda kokia Braske ar Zasinas - greit pastatomi i vieta.
Pagarba visiems forumieciams
Gal kas gali pasakyti penkto purkštuko gamintojo kodą?
Gal kas turi pardavimui?
Citataroommas parašė:
Gal kas gali pasakyti penkto purkštuko gamintojo kodą?
Gal kas turi pardavimui?
Pabandyk pagal savo VIN koda www.toyodiy.com susirast ta penkta purkstuka, ten turetu ir kodas but.
Siaip Vilniuj vilnieciai vi koki tai Aleksandra ar koki ten zmogu rusisku vardu gyre kaip toyotu specialista.
Reiktu forumiecio NNZ arba AVENSIS D4D CHIPpaklausti, gal kiti ataimena, as ne vilnietis, nepamenu
šitas reikalas jau išbandytas neina jo surast šian tinklapį
Kokia apytiksli jo kaina, gal kas zino?
Citatakalava parašė:
Citataroommas parašė:
Gal kas gali pasakyti penkto purkštuko gamintojo kodą?
Gal kas turi pardavimui?
Pabandyk pagal savo VIN koda www.toyodiy.com susirast ta penkta purkstuka, ten turetu ir kodas but.
Siaip Vilniuj vilnieciai vi koki tai Aleksandra ar koki ten zmogu rusisku vardu gyre kaip toyotu specialista.
Reiktu forumiecio NNZ arba AVENSIS D4D CHIPpaklausti, gal kiti ataimena, as ne vilnietis, nepamenu
Vladimiras 868611086
CitataS_Kulikauskas parašė:
Kokia apytiksli jo kaina, gal kas zino?
1000 euru?
S_Kulikauskas> srotine kaina 300 - 400 Lt. Pats pirkau uz 350. Naujas pas dealeri apie 4000:)
Nu jo, dabar supratau kodel regeneracijai nepasileidus man patare net nepradet jieskot priezasciu, o irkart kastruoti.
O jis sudetingai issiima? Nes siaip su uzglusintais cia nemazai vazineja, tame tarpe ir as, jis gaunasi pas mane tik del vaizdo. Principe uz mazesne nei sroto kaina galima butu perleisti, nors tiesa sakant nesu isitikines, kad jis geras. Nes kai meistrai dare diagnostika ir buvo uzsikises DPF, nepasileido regeneracija. Tai jie sake, gal 5-as purkstukas, gal dar kaskas. O kai forume tai pasakiau, likau iskvailintas, nes buktai pas mane nera ir buti negali.
Kaip suprantu dabar jau atsirado :)
Penktas purkštukas stovi tik 93kw d4d variklyje 1ADFTV
S_Kulikauskas> nezinau kaip pas tave, bet D-CAT'e jis ikistas i variklio bloka ir dyzeli ipurskia tiesiai i cilindra. Tai jo pasailint galimybes nera, beto jis valdomas kompo, tai jei ji ir isimtum reiketu kompa apgaudinet. As ir vazineju uzsiglusines, beje labai paprastai, istekinau atitinkama varzta kuris tvirtina penkto purkstuko kuro padavimo slangute prie siurblio (originalus varztas yra su skylute pro kuri paduodamas dyzelis). Tokiu atveju kompas mato kad purkstukas yra, elektroniskai ji atidarineja, bet dyzelis pro ji nebega del paprasto isukto varzto:) Aisku as manau, kad pastacius emuliatoriu, kompas mato visada gera slegi DPF filtre ir jokiu signalu 5 purkstukui isvis neperduoda. O beje kaip pats uzsiglusines?
Citataroommas parašė:
Penktas purkštukas stovi tik 93kw d4d variklyje 1ADFTV
Stovi ir D-CAT.
Na man ji uzglusino statant emuliatoriu, tai sake, zagluske stovi po tokiu varztu su slangele, kur i siurbli isukta.
Itariu ir tu apie ta pacia kalbi :) .
Ne tai, kad vietoje jo palikti skyles negalima tai jau aisku, tik as galvoju jai jis nesudetingai isimamas galima susikeisti.
Nebloga mintis :p
Gal kas galit pasakyti kaip ta 5 purkstuka patikrinti ar viskas ok. ?