Dabar, kai -6 lauke, po nakties sunkiai jungiasi pavaros kol neisyla. Kas bus, kai bus - 20? Gal tepalai kalti? ar cia visos avensis verso tokios?
Citatamoriux parašė:
Dabar, kai -6 lauke, po nakties sunkiai jungiasi pavaros kol neisyla. Kas bus, kai bus - 20? Gal tepalai kalti? ar cia visos avensis verso tokios?
Tikrai ne visos. Kai kūriau buvo -11. Visokių naujų nemalonių garsų pasigirdo, kol neįšilo, bet pavaros kaip visąlaik lengvai junginėjosi, keiskit tepalus, o tai velnias žino kas per marmeladas supiltas.
Pas mane garsu papildomu neatsorado. Tik kad sunkiai svirtis vaiksto, bet begiai jungiasi.. Pirma mintis ir buvo, kad reikia pasikeist tepalus. Antra - cia parasyt :) Gal yra kokiu niuancu keiciat greidziu dezes tepalus?
50lt pakeitimas. man kai pasala , sunkiai sankaba spaudziasi, reiktu gal skysti keisti,bet nuorinimo varztas nupuwes..
CitataTuziukas parašė:
50lt pakeitimas. man kai pasala , sunkiai sankaba spaudziasi, reiktu gal skysti keisti,bet nuorinimo varztas nupuwes..
Su sankabos pasunkejimu per saltcius jau buvom kalbeje pernai, kad pas daug ka kai atsala oras pasunkeja pedalo nuspaudimas. Pas mano auto taip pat. Man atrodo kad problema tame, kad cilindriukas ir slangute yra paciam priekyje ir ji atsala, del ko ir sutirsteja tepalas.Man jauciasi tada kai lauke -15 ir daugiau vaziuojant uzmestyje.
Ta pati problema su sankaba yra ir pas Avensį T27.
CitataTuziukas parašė:
50lt pakeitimas. man kai pasala , sunkiai sankaba spaudziasi, reiktu gal skysti keisti,bet nuorinimo varztas nupuwes..
50lt pakeitimas??? Na ir įkainiai, alyvą greičių dėžėj pakeisti dar lengviau negu variklyje - nereikia vargti su filtro pakeitimu, tereikia turėti 24 raktą ir atsukti du važtus - vieną alyvai išleisti, kitą - supilti. Supylimo "leiką" galima psidaryti iš plastikinio butelio ir bet kokios žarnelės pusmetrio
Su sankaba pas mane dar viskas ok.lengvai spaudziasi. Tik reciagas sunkiai juda kol variklis pilnai neisyla. Ryt, jei laiko bus, pasikeisiu tepala ir ziuresim ar pades :)
50lt turejau omenyje su tepalu. na man prie minus 30 vos pasispaudzia sankaba,gali kas suluzti. itariu dregme sankabos skystyje. pasikeisciau,bet ka cilindriukas supuwes su nuorinimo varztu..
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. na man prie minus 30 vos pasispaudzia sankaba,gali kas suluzti. itariu dregme sankabos skystyje. pasikeisciau,bet ka cilindriukas supuwes su nuorinimo varztu..
Ta pati problema. pernai - 29 buvo, tai vos isimina, paskui labai labai letai pedalas sugrizta. Pernai keiciau pagrindini cilindriuka, skysti, bet nelabai tas padejo, gal siek tiek . o vasara kaip ir viskas gerai, tik patrukcioja atleidinejant sankaba.
Problema ne stabdžių skystyje, o sankabos konstrukcijoje, kaip aukščiau minėjau ta pati problema ir T27 Avensyje, esant žemai temperatūrai (žemiau -20 C) nuspaudus sankabos pedalą jis lėtai grįžtą atgal, nors automobilis tik 20000 km pravažiavęs, ir nieko čia nepadarysi.
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
skystis stingsta del dregmes jame :) ji reikia keist kas tam tikras laikas :) geras skystis i temp pokycius reaguoja ne taip arsiai kaip senas :)
Citatanmeras parašė:
skystis stingsta del dregmes jame :) ji reikia keist kas tam tikras laikas :) geras skystis i temp pokycius reaguoja ne taip arsiai kaip senas :)
Nenusišnekėk, kiek turi būti stabdžių skystyje vandens, kad jis pradėtų stingti. Tai nori pasakyti, kad naujam auto per metus tiek prisirinko vandens, kad pradėjo stingti skystis. Kiek iš mūsų keičia stabdžių skystį kas 2 metus, kai nurodo gamintojas? Garantuoju, kad vienetai ir dėl to nieko su sankaba nesidaro.
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.
Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.
kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi
Citatakatana7 parašė:
Citatanmeras parašė:
skystis stingsta del dregmes jame :) ji reikia keist kas tam tikras laikas :) geras skystis i temp pokycius reaguoja ne taip arsiai kaip senas :)
Nenusišnekėk, kiek turi būti stabdžių skystyje vandens, kad jis pradėtų stingti. Tai nori pasakyti, kad naujam auto per metus tiek prisirinko vandens, kad pradėjo stingti skystis. Kiek iš mūsų keičia stabdžių skystį kas 2 metus, kai nurodo gamintojas? Garantuoju, kad vienetai ir dėl to nieko su sankaba nesidaro.
na cia idomi diskusija. tai bet kas tada prie salcio stingsta,kad sankaba sukieteja?
CitataTuziukas parašė:
Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.
kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi
Snd keiciausi pavaru dezes tepala, tilpo kazkur 2.3ltr
CitataTuziukas parašė:
Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.
kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi
tai kad ne apie sankabos trosus rašo o apie begiu perjungimo svirties,atidžiau skaityt reiketu;)
CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio
Citataegariukas1 parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio
Nu čia tai užmušei:o Kas ir kam rekomenduoja? Gal kokie ispanai portugalai ar Majamio gyventojai? Juk net pas mus būna ir -30C, aš jau nekalbu apie Norvegiją, Rusiją, Aliaską ir pan . Neklaidink žmonių
Citataegariukas1 parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio
Tai pagal tave ziema negalima vazynetis, pastatai masina ir lauki pavasario :D
Tai jau statom visi toyotas i garazus:( ir vazinejam su moskviciais iki pavasario,B) tik gaila ir to, nes druska per ziema sugriauš:D. Gaila kad pernai nezinojau:@ ir vazinejau prie -30:)
Þmogus gal ne visai teisingai mintį išreiškė:) Þinoma kad važinėti per šalčius ir galima, ir reikia :) Tačiau varikliui kiekvienas užvedimas dideliame šaltyje kenkia :) Nepaisant to, kad šiuolaikinės alyvos atlieka savo funkcijas ir per speigą, dėl žemos temperatūros, metalas traukiasi ir įvyksta šiokie tokie pokyčiai. Tad, automobilio užvedinėjimas per didelius šalčius sveikatos varikliukui tikrai nepriduoda. Na, gal ne taip kenksminga, kaip dyzelio techninė apžiūra, bet ir dyla smarkiau, ir sulūžti gali greičiau.
Nelabai suprantu kas variklyje dilt gali ar suluzt?Ir kuo tas dilimas pagristas?Jeigu supiltas geras tepalas,tai jis variklio detales turetu sutept ir jokio dilimo neturi but.
as ir nesuprantu kas ten gali suluzti. priziurek varikli, pilk gerus tepalus, keisk laiku filtrus ir kurk nors ir prie -40. sankaba visoms masinoms sukieteja prie minusines temperaturos.
Dar niekas neišrado tokio variklio, kurio detalės nediltų. Dyla cilindrai, stūmokliai, žiedai, grandinės, vožtuvai ir viska kita, kas juda :)
O dėl sulūžimo, tai irgi panašiai, kas dirba, kruta, tas ir trūkį gali gauti :) Na pav. vožtuvo spyruoklės, stūmoklio žiedai, paskirstymo grandinė ar diržas ir pan.
Taip pat sulūžti gali starteris :)