Sveiki,
siandien vaziuojant uzsidege check engine, kas galetu but per beda? Sorry jei kartojuos su savo beda, bet kiek skaitinejau visiem bedos su dyzeliais o cia benzinas 1.8vvt-i. nusimato ryt ilga kelione o cia kaip is giedro dangaus...
nemanau kad čia yra aiškiaregių, varyk diagnostikon...........
Citatatadusia parašė:
Sveiki,
siandien vaziuojant uzsidege check engine, kas galetu but per beda? Sorry jei kartojuos su savo beda, bet kiek skaitinejau visiem bedos su dyzeliais o cia benzinas 1.8vvt-i. nusimato ryt ilga kelione o cia kaip is giedro dangaus...
Ar trauka sumažėjo? Pradziai "pereik" per visus saugiklius - ištrauk ir vel sukišk atgal, gal išjungsi tą "džeki čaną", aišku, daryk tai su išjungtu varikliu.
Citataguminis parašė:
nemanau kad čia yra aiškiaregių, varyk diagnostikon...........
speju:katalizatorius uzlinkes;)a vdrug aiskiaregis:D
Nuimk nuo akumo klemu laidus ir sutrumpink juos tarpusavyje.Palaikyk kelias minutes ir vel uzdek.Turetu nusinulint,o jeigu vel uzsidegs,tai reiketu prie diagnostikos pasijungt ir issiaiskint priezasti.
Citatatadusia parašė:
Sveiki,
siandien vaziuojant uzsidege check engine, kas galetu but per beda? Sorry jei kartojuos su savo beda, bet kiek skaitinejau visiem bedos su dyzeliais o cia benzinas 1.8vvt-i. nusimato ryt ilga kelione o cia kaip is giedro dangaus...
Citataguminis parašė:
nemanau kad čia yra aiškiaregių, varyk diagnostikon...........
Daryk kaip "guminis" sako, dėl viso ko gali nuimt klemą nuo akumo keliom minutėm, jei po to važiuojant "nechekins", tai gal netyčia, o jei "suchekins", tada diagnostika.
vaziavau mieste, greicio nebuvo,tai traukos sumazejimo nepajutau. Vaziuojam sventem i Lt, tai jau reiks uzsukt prie to pacio ir diagnostikon tik va klausimas ar nuvaziuosiu iki jos nes kelias tai netrumpas
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataguminis parašė:
nemanau kad čia yra aiškiaregių, varyk diagnostikon...........
speju:katalizatorius uzlinkes;)a vdrug aiskiaregis:D
a butu dar kokie simptomai be check engine lemputes?
Jeigu vaziuoja normaliai,trauka normali,klema nusiimt tingi,tai uzsiklijuok pleistro gabaliuka ant skydelio kur ta lempute ziba ir vazinek toliau :D .Vazinejantiems su dujomis tai nera retas atvejis ir jie nekreipia i tai demesio.Tas "chek" uzsidega nuo vieno zvakes neuzdegimo cilindre.Man tas zymiai problematiskiau,nes iskart uzsidega ir ABS,TRC,VSC ir AWD lemputes.... tektu daug pleistro sunaudot :D :D :D .Taigi tenka kartais klema nuiminet ;)
jooo kuo daugiau navarotu tuom daugiau pleistro iseina :D netingiu, ryt butinai pabandysiu tas klemas nuimt, dekui ;)
Parasyk ar padejo,o jeigu pasikartos,tai Lietuvoj gali pas mane apsireikst ir nuskaitysim klaida ;) .Aisku,jeigu ne kitam svieto pakrasty randies :)
Padejo :) sutaupiau ant diagnostikos ir pleistro :D ziuresim ar nesikartos o kolkas didelis dekui Venzai ir kitiem.
Tokvila diagnostiko ieško, darbus reikia atlikti greitai.Atlyginimas neblogas. 20 mašinų per diena klemas nuimi, užtrumpini, ir visi patenkinti. O čia visi forumiečiai iš neturėjimo kur dėt pinigų visokius daviklius, katalizatorius,DPF filtrus kaitalioja. B)
Uzsiziebe man vakar Checkas, VSC, ir TRC is niekur nieko, stovint sankryzoje. Trauka gera, jokiu trukciojimu, jokiu kitu blogu pozymiu.. ;] kosmosai. Reikes organizuotis klaidu skanavima arba klema nuimsiu pradzioj nuo akumo pabandysiu paresetint ir ziuret kas bus
O po tokių nuresetinimų, atjungiant akumuliatorių kažin vis dar gali parodyti diagnostika buvusią klaidą, t.y ar turi kompas kokią atmintį? Buvo man čia, kad lenkiant ėmė ir užsižiebė engine check, trauka pradingo, važiuoti toliau be šansų, o buvo pusiaukelė tarp Panevėžio ir Kauno, tai teko suktis iš padėties. Pavyko sutvarkyti atjungus akumą, tik neaišku ar ilgam ir idomu kodėl užsidegė.
Atmintis yra kol neajungi akumo. Tavo atveju belieka laukti kito lemputės užsidegimo.
Citatasivra parašė:
Atmintis yra kol neajungi akumo. Tavo atveju belieka laukti kito lemputės užsidegimo.
Dėkui už atsakymą. Tai ko ir bijojau :( Su tokiais šposais niekada toks klaidos neprigausiu. Užsidegs sekantį kartą, aišku ir vėl mirtinai reiks važiuoti, ir vėl akumą atjunginėsiu. Šiaip įtarinėju tiesiog laidų problemą, gal kur jungtis oksiduota, nes jeigu būtu reali problema kogero toks gydymas iš vis nebūtu padėjęs. Nebe pirmas kartas kai elektronika sudurniuoja, kažkada iš vis kompas sugalvojo atostogų išeiti. Variklis dirba, bet tik tiek. Prietaisų skydelis neberodė nieko, ABS nebeliko, ventiliatoriaus, posūkių taip pat. Padirbo taip 15 min ir viskas atsigavo. Engine check lemputė manau irgi dėl tos pačios priežasties galėjo užsidegti.
Iki serviso galima ir su degančiomis lemputėmis nuvažiuot, nes tik tuo momentu, kai išmeta klaidą įsijungia tipo serviso režimas. Užgesinus ir užvedus mašiną, vėl toliau sėkmingai važiuoji, tik be pagalbinių sistemų, kurių lemputės dega. Bent jau taip man kelis kartus buvo, gal priklauso nuo gedimo.
Atjungiau akuma, nusiresetino, kol kas lempuciu neber. Bet kaip ir minejau, jokio traukos dingimo ar kitu blogu pozymiu nebuvo. Tai matysim kas bus toliau, uzsidegs ar ne ;)