Susiduriau su tokia beda, isidejau XENON lemputes i trumpasias sviesas H7, galvoju, kad ir ilgu reiktu tokiu pat, taciau yra beda, ilgosios H1, bet nesijungia tiesiai prie laidu o dedasi i toki plastmasini perejima, kuris jau jungiasi su laidais. Gal kam nors teko susidurti su tokiu reikalu. Arba gal patartumete kokias geresnes lemputes (halogenines) deti, kad sviestu padoriau ir baltumas, butu artimas 5000K. Bandziau NARVA 4700K tokios melynos, tai labai jau geltonai sviecia palyginus su XENON. Gal kas esat bande PHILIPS BLUE VISION, arba OSRAM NIGHT BREAKER.
TOYOTA AVENSIS 2004m
Pas mane irgi trumpos yra xenon. Pradzioje masciau, kad reikes kada isideti ir ilgas xenon, taciau dabar pamaciau kad nera jokio reikalo. Visu pirma, pas mane ir taip ilgos sviecia labai gerai, visu antra, kad nematau kur su tomis ilgomis vazineti. Labai retai kur tu gali tas ilgas isijungti, pastoviai tenka trumpomis vazineti tai nebesuku sau galvos. Pas mane PHILIPS BLUE VISION yra pazibinciu lemputes. Kad maziau skirtusi nuo xenonu. Taciau skirtumas vis vien yra, nors nepalyginsu su pories tai buvusiomis, ypac kai viena pakeiti ir palygini su priesinga. Tiksliausiai tai LED lemputes atkartoja xenon, gal kada reikes isidet, taciau tik tas, kur keli diodai yra, nes kur po viena tai nieko gero.
http://www.a2g.lt/index-8.html
Sakykit ar isidejus tokius xenonus technikine apziura galima praeiti?
Tksliai nezinau, bet nesenai bendradarbis pravare ketvirta bulka (A4) su lesinem lempom savo eiga, be $, tai manau savaja tureciau pravaryt, asmeninius ispudziu galesiu pasakyti tik geguzes men.
To Memelis: pazibincius as irgi isidejau LED is www.ebay.com parsisiunciau. O kokios pas tave ilgu lemputes stovi ?
Ilgos pas mane originalios dar stovi. Nekeiciau ju dar.
:@)[/b]
Del spiginimo, tai dar daug priklauso kokias desiesi, jei EcoVision (Philips) - jos +10% daugiau sviesos, nera taip blogai, jei X-treme Power (Philips), cia jau nekas, +80%, tada ir as akmeni mesiu. Karta vaziuojant nakti i Kauna teko susidurti su vienu Xenon vairuotoju, maniau jis su ilgom, tad ir as jam mirgtelejau, tada ir jis isijunge ilgas, kurios buvo geltonos ir tikrai maziau spigino nei tie jo Xenon, tuo viskas nesibaige, "mirgtelejes" jis ir vel isijunge "trumpas", o as vos i griovi nenusukau, tada jei buciau turejes akmeni - jis butu neturejes stiklo, bet teko vaziuot toliau riaumojant riebius zodzius :@
Tai jei sviesos nesureguliuotos, tai akins bet kokios lemputes. As del to ir noriu i ilgasias susideti XENON, kad viskas butu ok, o nedarau taip kaip kiti, kad i trumpas isideda xenonus ir jas pasikelia, kad ilgu nereiktu. As irgi pries tokius, tvarka turi buti visur.
P.s dazniausei akina kitaiskos tiuningines faros, kai buna sudetos, vakar i 3guoli dejau xenonus, tai vienas sviete i kaire, kitas i virsu. O originaliose lempose, jei viskas gerai sureguliuota, nieko blogo nera.
Beto tema jug ne apie tai.......
Pas mane irgi neorginalus stovi. Nesutinku, kad maniskes akina atvaziuojancius vairuotojus. Visu pirma, pas mane yra lesiniai zibintai, kurie lauzia sviesa ir jos taip neiskaido kaip reflektoriniai. Xenon'u nebuna be lesiu. Visu antra, kai dejome lemputes, tai zibinto korpuse yra net vieta padaryta xenono blokeliui ir lempa vizualiai visai nesiskiria nuo originalo xenonu. Trecia, kad man niekada niekas nemirksi kai vaziuoju su trumposiomis sviesomis, vadinasi neturi skundu. Pats tikrai sutinku ne viena auto, kurios tikrai akina. Pagrinde tai buna i reflektorinius zibintus ideti ir nesureguliuoti xenonai. Patys ideda, patys uzkelia ir gaunasi nesamones. Pazistamas vare tech. apziura, tai pas ji reflektoriniai zibintai ir xenonai, tai nepraleido. Issieme ir praejo. Su lesiniais zibintais kad ir neorginaliais tech. apziura praeina laisvai.
atsiprasau,wisper,bet uzknisa tie pigus xeno zibintai,ar ne -juk is tikro:)
ir is tikro-jeigu gana $masinai-tai negi kitaiskas (kinishkas )lempikes reik susidet.pystelk normalias ir vazinek laimingas,ir nereiks tex APZIUROJ DREBET:)
Xenon i ilgas kaip ir netinka, nes jos normaliai sviesti pradeda ne is karto, o kai jau isiziebia ziurek jau isjungti reikia, nes priesais kas nors atvaziuoja :)
Citatakubilas parašė:
ir is tikro-jeigu gana $masinai-tai negi kitaiskas (kinishkas )lempikes reik susidet.pystelk normalias ir vazinek laimingas,ir nereiks tex APZIUROJ DREBET:)
o kur tu matei nekitaiskus xenon zibintus? :)
aš tai išsiėmiau tuos "zenonus".tai db sklepe padėjau.niekaip kairės pusės neišėjo sureguliuoti.ilgų visai nereikėdavo.
Citatakubilas parašė:
ir is tikro-jeigu gana $masinai-tai negi kitaiskas (kinishkas )lempikes reik susidet.pystelk normalias ir vazinek laimingas,ir nereiks tex APZIUROJ DREBET:)
Pravdu sakai, kubilas, užknisa tokie su savo lampečkom, patys nedamato, tai dar ir kitus akina blyn
Jeigu viskas normaliai nera ko drebet, o tuos kur bele kur susideje xenonus, tai reiktu labai skaudziai musti ir ne viena karta :@
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
Citatakalava parašė:
CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
tai visi originalus xenon su automatiniu aukscio reguliavimu eina,sureguliuoji tinkama auksti servise ir auto poto pats reguliuoja priklausomai nuo auto uzkrovimo ir keliu nelygumu;)
Idomi diskusija. Ir as savo trigrasi ikisiu.
As pats vazineju su lesiniais halogenais ir man tos sviesos tikrai pakanka, bet nesu nusistates ir pries HID-us.
Mano hobis elektronika, tai siek tiek faktu kuriu galbut nerasite nei vienoje reklamineje skrajuteje:
1. HID lemputes pagal suvartota elektra ir isgauta sviesa yra ekonomiskesnes, daznais atvejais netgi uz LED.
2. Joms uzdekti naudojama auksta itampa, o palaikyti degima stabilizuota srove. Taigi reikalinga schemute kuri ju naudingumo efekta truputi pritrumpina. Beto viskas kas turi daugiau detaliu daznaiu genda. O auksta itampa, suduzus lempai, (na cia pats ismasciau) gali pakenkti kitai elektroninei automobilio irangai.
3. Kaip jau kaskas ir minejo HID lempoms pilnai uzsidekti reikalingas laikas. Taigi mirkteldami ilgomis praktiskai mirktelejete silpnesniu apsvietimu.
4. HID lempos ilgamaziskesne. Nepamenu kelis kartus bet jos gali degti daugiau valandu nei pvz. halogenai.
5 HID nemegsta junginejimo, daznas junginejimas joms sutrumpina gyvenimo laika kelis kartus, rezultate jos tarnauja maziau uz pvz. halogenines.
Apie apsvietimo kokybe as nekalbesiu, nes cia ne mano sritis.
Mano nuomone butu tokia i trumpas jas deti verta i ilgas ne. Jau geriau atsisiusk 100W lemputes is pvz. ebay ir per rele (tam kad nesudeginti laidu ir masinos) pajungi jas. Nors asmeniskai as linkes manyti, kad konstruktoriai nera visiski idijotai, o jai jusu automobilis nesviecia taip kaip reikia reiktu paziureti ar tikrai viskas tvarkoje. Gal sureguliuoti, gal reflektoriu pakeisti, gal vietoi Anglisku normalias Europietiskas sudeti, o gal lempute kokia "lieva" zidinio vieta netam taske ir reflektorius neatspindi kaip reikia.
O pats geriausas budas viska issiaiskinti tai "mokslinio baksnojimo" pabandai ir visiems parasai :) .
CitataS_Kulikauskas parašė:
Idomi diskusija. Ir as savo trigrasi ikisiu.
As pats vazineju su lesiniais halogenais ir man tos sviesos tikrai pakanka, bet nesu nusistates ir pries HID-us.
Mano hobis elektronika, tai siek tiek faktu kuriu galbut nerasite nei vienoje reklamineje skrajuteje:
1. HID lemputes pagal suvartota elektra ir isgauta sviesa yra ekonomiskesnes, daznais atvejais netgi uz LED.
2. Joms uzdekti naudojama auksta itampa, o palaikyti degima stabilizuota srove. Taigi reikalinga schemute kuri ju naudingumo efekta truputi pritrumpina. Beto viskas kas turi daugiau detaliu daznaiu genda. O auksta itampa, suduzus lempai, (na cia pats ismasciau) gali pakenkti kitai elektroninei automobilio irangai.
3. Kaip jau kaskas ir minejo HID lempoms pilnai uzsidekti reikalingas laikas. Taigi mirkteldami ilgomis praktiskai mirktelejete silpnesniu apsvietimu.
4. HID lempos ilgamaziskesne. Nepamenu kelis kartus bet jos gali degti daugiau valandu nei pvz. halogenai.
5 HID nemegsta junginejimo, daznas junginejimas joms sutrumpina gyvenimo laika kelis kartus, rezultate jos tarnauja maziau uz pvz. halogenines.
Apie apsvietimo kokybe as nekalbesiu, nes cia ne mano sritis.
Mano nuomone butu tokia i trumpas jas deti verta i ilgas ne. Jau geriau atsisiusk 100W lemputes is pvz. ebay ir per rele (tam kad nesudeginti laidu ir masinos) pajungi jas. Nors asmeniskai as linkes manyti, kad konstruktoriai nera visiski idijotai, o jai jusu automobilis nesviecia taip kaip reikia reiktu paziureti ar tikrai viskas tvarkoje. Gal sureguliuoti, gal reflektoriu pakeisti, gal vietoi Anglisku normalias Europietiskas sudeti, o gal lempute kokia "lieva" zidinio vieta netam taske ir reflektorius neatspindi kaip reikia.
O pats geriausas budas viska issiaiskinti tai "mokslinio baksnojimo" pabandai ir visiems parasai :) .
nereikia siusti is ebay nuvarai lemona ir nusipeki po 18 lt 100w lemp,;)esu susidejas i trumpas55w xenon oi ilgasias 100w philips rally,i ilgasias nedejau xenon nes ilgai isidega ir kol isidegs tai ir isjungt jau rieks:p o svieca neblogai;)beje be reliu,niekas neruksta,nesilydo;)
Tau reiktu pamatuot ant lempuciu itampa.Gali but,kad laidai per ploni ir del to krenta itampa ,o laidai syla.Tokiu atveju lempos nesviecia pilna galia.Tam ir reikalingi papildomi laidai ir reles.
nesyla tie laidai ir sviecia daug kart geriau uz 55w,jeigu kristu itampa tai ir sviestu panasiai kaip 55w ar net blogiau:)
Tada puiku! Kazkada turejau masina su BiXenoniniais prozektoriais.Labai fainas daiktas,bet ilgas visi is labai toli praso persijungt :)
speju idejus 100w itrumpasias nereiktu ir xenonu kitaisku deti;)reiks kada palyginimui ideti palyginti su xenon:)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatakalava parašė:
CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
tai visi originalus xenon su automatiniu aukscio reguliavimu eina,sureguliuoji tinkama auksti servise ir auto poto pats reguliuoja priklausomai nuo auto uzkrovimo ir keliu nelygumu;)
nu tai bet is salono turejo atiduot sureguliuotas - kazkaip nemanau, kad nauja auto dar reik papildomai varyt i servisa, kad sviesu auksti sureguliuotu.
Xenon i ilgas niekas nededa, nes nera to efektyvumo. Bi-xenon - tai xenonine 1 lempute su uzuolaida elektrine, kuri nukreipia sviesos srauta i auksti. Visai geras daiktas.
100w lemputes deti nelabai patartina del to, kad jos labiau kaista nei 55w. 2 kartus didesnis galinguma -ir 2 kartus daugiau kaista. Del aukstos temperaturos kencia zibinto reflektorius (tamseja, issilydo ir t.t,)
Citatabemsas parašė:
Xenon i ilgas niekas nededa, nes nera to efektyvumo. Bi-xenon - tai xenonine 1 lempute su uzuolaida elektrine, kuri nukreipia sviesos srauta i auksti. Visai geras daiktas.
100w lemputes deti nelabai patartina del to, kad jos labiau kaista nei 55w. 2 kartus didesnis galinguma -ir 2 kartus daugiau kaista. Del aukstos temperaturos kencia zibinto reflektorius (tamseja, issilydo ir t.t,)
kodel nera efektyvumo xenon i ilgas super efektyvumas ir nera ten to kad tipo laukti kol isyla tik pirma karta kai ijungi jauciasi tik o poto gali isjungti ir jungti vel nera jau skirtumo.