Sveiki,
susidūriau su problemėle. Diagnostikoje nustatė aukšto slėgo kuro siurblio DRV vožtuvo gedimą ir jį reikia keisti, bet čia nedidelė problema. Problema didesnė tame, kad tokio koks pas mane yra aš niekur nerandu. Pagal siurblio kodą kiek žiūriu internete tai tas DRV vožtuvas visai kitoks ir dar niekur neteko matyti siurblio kad būtu su tokiu vožtuvu kaip pas mane. Mašina yra Corolla Verso 2006 m. 2.2 D-Cat 130kw. Įdomu ar pas kitus variuojančius tokį modelį tas siurblys toks pats kaip pas mane? Ar visgi pas mane jau kažkada kažkieno buvo keistas :@ įdedu nuorodą į savo siurblio foto su apibrauktu davikliu. Gal kas ką pasiūlysite? Problema yra tame varikliui nepasiekus darbinės temperatūros (neįšilus) jis persijungia į avarinį rėžimą (užsidega engine lemputė ir TRC bei VRC (jei nesumaišiau pavadinimų)) ir paskui visai užgesta, po kokių 2-3 tokių užgesimų (kol nebuvo didelių šalčių) įšilus motorui jokių problemų nebūna, ir kuriasi ir važiuoja ir nebe persijungia į avarinį rėžimą. Su trauka jokių bėdų nėra kai variklis sušyla ir nebe persijunginėja. Tik tiek kad dega lemputės engine, tsc ir vrc, o mašina važiuoja normaliai. dar problema ta kad prie minusinės temperatūros gerokai sunkiau kuriasi ir jau sugebėjau numarinti akumuliatorių.
http://i46.tinypic.com/28b8ksz.jpg
Pabandykit paskambinti i Telsius
+370 650 47760
Ten jie turedavo daug toyotos daliu
http://auto.plius.lt/skelbimai/autodalys/lengvuju-dalys?order_by=1&order_direction=DESC&fk_place_countries_id=1&make_id_list=44&fk_place_cities_id=87&make_id[44]=269
Arba pas klubieti KEPURE jis cia skelbdavosi kad daug ka turi.
dėkui, pamėginsiu paskambinti. Visgi įdomu ar dar yra tokiu D-cat'u su tokiu būtent davikliu, nes asmeniškai aš pats nerandu toytos su tokiu davikliu kaip pas mane.
Dar cia galima susirasti kokiom masinom buvo naudojamos vienodos dalys
http://www.toyodiy.com/parts/xref
Bet tavo daviklio kazkodel ner, arba Nr kazkur kitur rasosi
Siurblys yra
http://www.toyodiy.com/parts/xref?s=22100%E2%80%910R020&mE=on
Bet ant jo daviklio ner:)
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200508_TOYOTA_COROLLA+VERSO_AUR10R-GRFEXW_2202.html?hl=22100
Ant siurblio nupieštas daviklis yra, bet nėra daviklio kodo. Šitie davikliai tokio kaip savo kodo neturi jie tiesiog arba eina su tokio kodo siurbliais arba ne. Pagal tą katalogą aš žiūrėjau kaip ir atitinka kodai, bet tas daviklis kuris įdėtas pas mane man - mįslė......
netoks?
http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-AVENSIS-2-0-D4D-High-Pressure-Diesel-Injector-Pump-HU294000-/320828368639?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D4266365753214757518%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D3%26sd%3D110987707882%26
Panašus, bet netoks, nes tas kur pas mane dabar į jį "fiškė" kišasi iš šono. Ilgis kaip ir atitinka, bet tai nebent kažkas sugebėjo nuo 2L toyotos įdėti daviklį, o siurblį seną palikti.... visgi mistika šioje vietoje....
aš ebay mačiau ir daugiau daviklių,bet dydis kitoks. tvirtinimas tas pats.gal nėra svarbu...?
mačiau ir aš tų ebay'jui daviklių bet tokio kaip pas mane nemačiau nei vieno :( tvirtinimai atitinka. Nusipirkau vieną pagal siurblio kodą, bet ištraukus esamą naujojo vidinė dalis buvo (yra) kitokia :( negi čia tik pas mane toks neaiškus daviklis? :)
Sveiki,
na aš nesu labai jau didelis specialistas kas tas vožtuvas apie kurį šnekam, bet mano bėda,tai buvo siurblio 2 elektromagnetiniai vožtuvai užteršti (raudonas ir žalias ar mėlynas), na plika akim nesimatančiom šiukšlėm, tai su ultragarsu išplovė ir visos bėdos baigėsi.
SIMPTOMAI BUVO: dinginėdavo trauka, mašina tai traukia, tai ne, neklauso "gazo" pedalas, net ant tuščių apsisukimų dinginėdavo apsukos, kaip pvz. gazuoji iki 3 tūkst, atleidi iki 2 tūkst. ir vėl gazuoji iki 3 tūkst, tai savaime dingsta galia variklio, jis gesta. Beja galvojau EGR, jį pats ploviau-bet nieko nepadėjo.
KURAS BUVO PILTAS per penkis metus tik statoil ir neste, jokių kanistrų.Tai va.
Ačiū vyrams, kurie dirba TURBOCENTRE Vilniuje Savanorių pr. berods 174 A, labai greit diagnozavo ir pataisė mašiniuką. Kainos: plovimas 50 Lt/ Vnt. x 2 = 100 Lt
+40 darbas+ 50 lt diagnostika, Viso 190 Lt. Važiuoju jau 3 savaites. :)
Kas cia per plovimas ultragarsu? Ar yra tokiu meistru Klaipedoje?
Man lygiai tokie patys simptomai ir netgi diagnozavo jau butent tuos voztuvelius. Tik niekaip neprisiruosiu pasikeisti, nes nepigiai kainuoja... :D
Plovimas ultragarsu, tai kai davikli ideda i specialia vonele su chemija (skysciu) ir tas skystis yra vibruojamas mazdaug 2-5khz dazniu.
dariux tai ką surašėte, pas mane nieko panašaus nebuvo. Bet problemos (tikiuosi baigėsi) šiandiena įdėjau visą naują siurblį ir užgeso (kol kas ir tikiuosi jog visam) engine lemputė. Mašina kuriasi važiuoja. Daugiau bus aišku po nakties (ryt parašysiu gal kam ateityje bus naudinga) kai pastovės ilgesnį laiką ir atšals. Nebeieškau to daviklio, nes neaišku kas pas mane buvo "prichalturinta" išlaidos sakyčiau neįpatingai didelės gavosi 450 ltl. (neskaičiuojant ankstesnių diagnostikų ir būrimų)
atsiusk man koda savo daviklio.man rodos nera skirtumo ar 2,0 litro ar 2,2 jie tokie pat,atsiusk koda o as pasiziuresiu.ir ji galima uzsakyt atskirai nuo siurblio,
na ką šiandieną ryte problemos kartojasi, nors siurblys pakeistas. Pažanga tik tiek, kad į avarinį rėžimą variklis persijungė tik vieną karta, po to nebegeso ir nebe persijungė. Engine TRC ir VSC lemputės vėl degė visą dieną. trauka ir visa kita dirba puikiai.
Daviklį galima užsakyti atskirai nuo siurblio. Naujas daviklis kainuoja 600ltl tik tiek, kad tas daviklis tokio kaip kodo neturi. Eina davikliai pagal siurblio kodą ir tiek. Siurblio kodai matosi mano pirmame poste nuorodoje į siurblį
Citatamuimui parašė:
na ką šiandieną ryte problemos kartojasi, nors siurblys pakeistas. Pažanga tik tiek, kad į avarinį rėžimą variklis persijungė tik vieną karta, po to nebegeso ir nebe persijungė. Engine TRC ir VSC lemputės vėl degė visą dieną. trauka ir visa kita dirba puikiai.
Daviklį galima užsakyti atskirai nuo siurblio. Naujas daviklis kainuoja 600ltl tik tiek, kad tas daviklis tokio kaip kodo neturi. Eina davikliai pagal siurblio kodą ir tiek. Siurblio kodai matosi mano pirmame poste nuorodoje į siurblį
Tos lemputes cia visai niekuo detos del variklio darbo.
TRC (Traction Control), VSC (Vehicle Stability Control) -tai vaziuokles problemos,bet jokiu budu ne variklio. Todel jos ir degs,net jei nauja varikli idesi :)
Kodel butinai vaziuokles, o gal TRC/VSC/ABS valdanti elektronika grybauja?
tos lempurės užsidega esant betkokiam el.gedimui ir ne tik.matyt betkokiam el grandinės pakitimui. aš įdėjau LED stop/gabaritus -iškarto užsidegė skydelyje visas buketas lepučių.
jei butu bėdos su pakaba nedegtu engine lemputė.
Citata iš: muimui Įrašytas Gruodis 18, 2012, 21:29:32 PM
Problema yra tame varikliui nepasiekus darbinės temperatūros (neįšilus) jis persijungia į avarinį rėžimą (užsidega engine lemputė ir TRC bei VRC (jei nesumaišiau pavadinimų)) ir paskui visai užgesta, po kokių 2-3 tokių užgesimų (kol nebuvo didelių šalčių) įšilus motorui jokių problemų nebūna, ir kuriasi ir važiuoja ir nebe persijungia į avarinį rėžimą. Su trauka jokių bėdų nėra kai variklis sušyla ir nebe persijunginėja. Tik tiek kad dega lemputės engine, tsc ir vrc, o mašina važiuoja normaliai. dar problema ta kad prie minusinės temperatūros gerokai sunkiau kuriasi
http://i46.tinypic.com/28b8ksz.jpg (http://i46.tinypic.com/28b8ksz.jpg)
Sveiki tokia pat beda ir pas mane tik dabar jau nebepadeda varyklio pasilimas. Vyksta tai nuolat net ir toliau vaziuojant atleidi gaza ir dingsta jis isijungia tas avarinis rezimas. Irgi sneka meistrai kad tas kuro slegio voztuvas bet pakeitus ji is vaziuojancio automobilio pagerejo tik kurimasis o gesimas ir gazo dingimas nedingo tada is sroto buvau siurbli pakeites vistiek tas pats. Gal kas gali ka patart nes jau nebezinau nuo ko pradeti. Toyota avensis 2.2 dcat.