Pirkčiau 4 pakaitinimo žvakes,pirmenybę teikiu DENSO,tik nesiūlykite Bosch nes aš jomis žiauriai nusivyliau, neatlaikė ir dviejų metų. Automobilis Toyota Avensis 2001 D4D 81KW.
Parduotuviu gal nera jusu kraste?
kalipedoje pirkau viena denso 1 vnt 50 lt. minijos gatvei japonu parduotuvei !
D4D bus brangesnes,bosch po 50
Imk toyotines (JKC atrodo gamintojas) arba borg=beru. Nu gali ir denso bandyt, bet neverta. Parduotuvese tikrai yra.
CitataNNZ parašė:
Imk toyotines (JKC atrodo gamintojas) arba borg=beru. Nu gali ir denso bandyt, bet neverta. Parduotuvese tikrai yra.
pirkau naujas borg, iš ė trys neveike, iškart net nepaglavojau kad žvakės, visgi naujas sudėjau, o kurias taip pat kaip su senom. Nariau mašina į Sovli, patikrino sako nebveikia žvakės, viena dar šiek tiek, kitos be gyvyės, mokejau po 45lt. Atsotybėj sudėjo anot jų orginalias po 120lt/vnt (su nuolaida po 100lt gavos), prie 15C užsikūrė kaip vasara, o parduotuvės iš kurios pirkau prieš tai čekio nebeturiu :( dar kartą įsitikinau kad skūpus moka du kartus, dabar stovi orginalios su garantija ir visa kitą, apsidrausdamas paklausiau ar negali sudegti dėl mašinos kaltės, tia sake kad ne- viską patikrino, tai dabar sėdžiu ramus. Sudegs- Sovli bėdos.
Butina isimti zvake, kad patikrintu ar veikia?
Citatalooking4snow parašė:
Butina isimti zvake, kad patikrintu ar veikia?
Gali patikrinti su testeriu. Atjungi laidus nuo visu zvakiu ir matuoji. Veikiancios zvakes varza turi buti ~2 Om. Idealus variantas kai issuki zvake ir pajungi 12V, tada realia matai kaip kaista, ar pilnai ikaista.
Citatabemsas parašė:
Citatalooking4snow parašė:
Butina isimti zvake, kad patikrintu ar veikia?
Gali patikrinti su testeriu. Atjungi laidus nuo visu zvakiu ir matuoji. Veikiancios zvakes varza turi buti ~2 Om. Idealus variantas kai issuki zvake ir pajungi 12V, tada realia matai kaip kaista, ar pilnai ikaista.
Varza turi nevirsyt vieno omo,kai varza didesne,zvake kaista ilgiau
kam tokia prabanga kaip testeris-ne visi ji gal turi. atjungi zvakes jungiancia syna, nuimi ja nuo zvakiu, imi laido gala, dedi prie akumo +, kitu laido galu prilieti zvakes elektroda, ant kurio sukasi zvakiu syna. jei kiborksciuoja, vadinasi zvake gera, jei nekibirksciuoja-laikas keisti. elementaru, visiems suprantama:)
Dar patarimas, kad zvakiu antgalius geriau nuimineti ant silto motoro. Nes saltyje jie gali sutrupeti.
Matavau BERU zvakes naujas tai varza buvo 2 Om.
Citataeceris parašė:
kam tokia prabanga kaip testeris-ne visi ji gal turi. atjungi zvakes jungiancia syna, nuimi ja nuo zvakiu, imi laido gala, dedi prie akumo +, kitu laido galu prilieti zvakes elektroda, ant kurio sukasi zvakiu syna. jei kiborksciuoja, vadinasi zvake gera, jei nekibirksciuoja-laikas keisti. elementaru, visiems suprantama:)
Ir cia tikrai patikimas budas?
Kad neissukus jie visi tokie patkimi:DTiksliausias yra su testeriu,pamatavus varza,o kibirksciuot gali kai zvake mirusi,ir trumpina
Citataegariukas1 parašė:
Kad neissukus jie visi tokie patkimi:DTiksliausias yra su testeriu,pamatavus varza,o kibirksciuot gali kai zvake mirusi,ir trumpina
Tiksliausias budas yra tikrinti isimta zvake. Paprastos siuolaikines zvakes galas ikaista iki raudonumo per 4 sek, keramikines per 2 sek.
Matuojant varza, varza ir ismatuosi, bet viso realaus vaizdo nesusidarysi. Matuojant varza pirmiausiai reikia zinoti, kokia tos konkrecios zvakes varza turi buti. Testeriu kaina, kuriais galima pamatuoti 0.1 omo tikslumu prasideda trizenkliu skaiciumi litais. Jei manote kad testeriu uz 200Lt pamatuosite teisingai zvake - jus labai klystate. Geriau nusinesti zvakes i parduotuve ar rimta servisa ir ten pamatuoti. Kitas budas varžoms tiksliai matuoti yra naudojant matavimo tiltus. Būna rankiniai arba automatiniai. Kreipkis į elektronikus, kurie remontuoja matavimo prietaisus, testerius.
Na nereik kosminiu technologiju patikrint zvakem,uztenka ir paprasto testeriuko,konkrecios reikalingos varzos negali zinot,nes kiekvieno gamintojo ji skirsis,orentacine-1omas,gali buti 0,9 ar 1,1,senesniu masinu,kaip audi b3,pezo 2,1 varikliu ir panasiu varza buna apie 17-18 omu.Aisku geriausia issukt ir pajungus tiltu ziuret ar visos vienu metu ikaista
Citataegariukas1 parašė:
Na nereik kosminiu technologiju patikrint zvakem,uztenka ir paprasto testeriuko,konkrecios reikalingos varzos negali zinot,nes kiekvieno gamintojo ji skirsis,orentacine-1omas,gali buti 0,9 ar 1,1,senesniu masinu,kaip audi b3,pezo 2,1 varikliu ir panasiu varza buna apie 17-18 omu.Aisku geriausia issukt ir pajungus tiltu ziuret ar visos vienu metu ikaista
ka as ir kalbu-kam tas papigiaiskas testeriukas jei turi laido gala:) savo taip nusistaciau kad neveikia 3 zvakes. nors birzeli pajungta buvo diagnostikos programa, rode kad neveikia 1 zvake. aisku galejo uzsilenkt per pusmeti dar dvi, bet pirkau pradziai 1 zvake is forumiecio, kai reikejo keist, su laido galu nustaciau kad veikia tik viena, bet ir ta viena kibirksciuoja maziau nei nauja. pirkau dar tris is forumiecio. turbut veikia visos dabar, nes para pastovejes auto kuriasi prie - 15.;) tad kam man testeris, jei turiu laido gala:p. o jei rimtai, turiu testeri, galiu darbe ir tilteliu varza pasimatuot. bet tokiu budu, su laido galu, pries eile metu ir antram golfui nustaciau kad 4 zvake bloga. tik jos nekeiciau, nes ja pakeist yra problema-kas keite tam auto , tas zino:@:@
o siaip, koks man skirtumas tie omai ir ju netolygumas zvakiu varzoje. zvake arba veikia arba neveikia. jei veikia, ji kazkiek savo funkcija atlieka, o kai neveikia, tada ir keiciam. juk nematuosi ju varzos kas savaite. pradejai itarinet kad neveikia, ir tikrini visas-tada jau pono reikalas ar keisi sudegusia ar visas.
beje, dar vienas budas patikrinti-su lempute...bet tikrinam kaip kam geriau. kazkas ir 200 lt nepagaili uz zvakiu patikra-as uz 4 naujas maziau mokejau pasitikrines pats;)
Jau kaskur seniau aiskinau, kad tikrinti zvakiu varza su paprastu testeriu tai labai nepatikimas testas.
Na jai testeris parodys, kad varza didesne nei 3-omai tai viskas aisku, zvake bloga, bet ka jai parodo 1 ar 2. Ar tai reiskia kad ji gera? Ogi ne, tai nereiskia nieko. Nes jai kaistant jos varza gali stipriai keistis, o kaitinimo metu varzos nepamatuosi.
Todel pats geriausias metodas yra ziureti issukus, antras metodas matuoti srove (su galinga lempa; kibirksciavimo metodu; arba su sroves replem pvz.:http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=59970 ) na ir pats paskutinis budas - matuoti varza.
"Imk toyotines (JKC atrodo gamintojas) arba borg=beru. Nu gali ir denso bandyt, bet neverta. Parduotuvese tikrai yra."
Buvau susidėjęs naujas toyotines Japonų gamybos 4 vnt. po dviejų metų teko vieną pakeisti. Kitam automobiliui buvau sudėjęs Bosch žvakes jau 6 metus laiko be problemų.
Taip kad gamintoju apsiriboti nereikia, nezinai ant kokių pataikysi.
Dėl žvakių tikrinimų tai aš už tikrinimą testeriu, pats visalaika tikrinu testeriu (testerį pirkau už 40 Lt.) patikima, greita ir paprasta ;)
Na taip, jai testeris parodo, kad bloga, tai jau 100% bloga, bet jai testeris rodo, kad ji gera, tai dar nereiskia, kad ji tikrai gera.
Na teks kada prie progos imesti gyvu pavyzdziu ;) .
su dico(sroves) replem nepatogumas toks, kad trumpai veikia pakaitinimas ijungus degima, ar suspes dicai uzfiksuot maximalia srove, o ir uzkisti reples kazin ar vietos bus. bet jei ant issuktos matuojam, arba pajungus tiesiogiai nuo akumo, tada super
Citataeceris parašė:
su dico(sroves) replem nepatogumas toks, kad trumpai veikia pakaitinimas ijungus degima, ar suspes dicai uzfiksuot maximalia srove, o ir uzkisti reples kazin ar vietos bus. bet jei ant issuktos matuojam, arba pajungus tiesiogiai nuo akumo, tada super
Nu taip, teisingai sakai, negana to dar ir prieisi ne visur, todel matuojant geriausia jungti tiesiai prie akumo, per stora laida. Nors yra ir vienas pliusiukas, jai buvai mataves kol dar visos sveikos buvo uztenka pamatuoti magistralini ir gali pasakyti kelios zvakutes numirusios, ir tai be jokio ardymo. O del pakaitinimo trukmes tai komonraila uzkurus jis dar apie dvi minutes sildo zvakutes, na jai variklis saltas zinoma.
Bet kazkas cia minejo kad matuoja srove(ne itampa ir ne varza) su paprastu testeriu, lygiai taipat ir as darau, cia kogero pats geriausias metodas po vizualinio tikrinimo(issukimo) .
Man tai pats paprasčiausias būdas su testeriu pamatuoti, kada testerio pliusas prie akumuliatoriaus pliuso, o minusas prie pakaitinimo žvakės,taip nustačiau dvi neveikiančias žvakes, dvi man rodė akumuliatoriaus įtampą 12,6 o kitos dvi rodė 0. Beje gal kas žinote po kiek ima už žvakes mūsų forumiečiai prekiaujantys dalimis.
Nu apie sita net nepagalvojau :) kaskaip. Nu cia taspats kaip varza matuotum, tos kurias parode, kad blogos tai jau aisku bus tikrai blogos, bet likusias dvi siulinciau patikrinti detaliau.
CitataS_Kulikauskas parašė:
Citataeceris parašė:
su dico(sroves) replem nepatogumas toks, kad trumpai veikia pakaitinimas ijungus degima, ar suspes dicai uzfiksuot maximalia srove, o ir uzkisti reples kazin ar vietos bus. bet jei ant issuktos matuojam, arba pajungus tiesiogiai nuo akumo, tada super
Nu taip, teisingai sakai, negana to dar ir prieisi ne visur, todel matuojant geriausia jungti tiesiai prie akumo, per stora laida. Nors yra ir vienas pliusiukas, jai buvai mataves kol dar visos sveikos buvo uztenka pamatuoti magistralini ir gali pasakyti kelios zvakutes numirusios, ir tai be jokio ardymo. O del pakaitinimo trukmes tai komonraila uzkurus jis dar apie dvi minutes sildo zvakutes, na jai variklis saltas zinoma.
Bet kazkas cia minejo kad matuoja srove(ne itampa ir ne varza) su paprastu testeriu, lygiai taipat ir as darau, cia kogero pats geriausias metodas po vizualinio tikrinimo(issukimo) .
cia rimtai del tu dvieju minuciu? as maniau jei uzgeso spirales lempute tai ir kaitinimas baigtas...nors dico reples masinoj pastoviai yra, bet kazkaip nesusipratau niekad jomis pasinaudot:) reikes pamegint del idomumo.
kazkas klause po kiek zvakes parduoda forumieciai. pirkau is forumiecio bosh po 43 lt. nesigilinau ar cia pigu ar cia brangu, neklausiau net kiek parduotuvese kainuoja-svarbu buvo kad viskas operatyviai buvo ir paciam nereikejo rupintis-nusiunciau savo vyrukus is darbo, jie sumokejo, ir atveze man....
Na mano atveju aš vis tiek keisiu visas 4 žvakes,kadangi jas esu keitęs visas 4 daugiau kaip prieš 3 metus ir manau, kad jų visų resursas bus panašus, taigi nėr prasmės dvi pakeisti naujomis, o kitas dvi senas palikti, nes tik laiko klausymas kada jos nusibaigs. Manau keisti po vieną žvakę verta tik tada kada neveikia viena žvakė arba tu tikrai žinai kad likusios veikiančios žvakės yra naujesnės už neveikiančias. Na Bosch už 43 lt normali kaina, bet galima ir už 40 rasti, tačiau Bosch jau išmėginau ir likau nusivilęs jais, kažkaip trumpokai jos man tarnavo, tikriausiai tikrų Bosch Lietuvoje sunkoka rasti.
visiskai pritariu. mano atveju kai buvo pasakyta kad neveikia 1 zvake, pirkau pradzioj 1. bet kai keiciau ir pamaciau kad neveikia 3, tai pirkau dar 3 ir gavosi kad pakeiciau visas 4. beje, dege pastoviai chek'as, kai kompu patikrinus pasake kad neveikia zvake. kai apziurejau jog neveikia 3 zvakes, isukus 1 nauja, chek'as uzgeso, nors buvo blogos like dar dvi nekeistos. cia kas, ar kompas melavo, ar sutapimas? kompas buvo pajungtas tada kai pirkau auto ir tuo paciu uzgesintas chekas del blogos zvakes, kad pravaryt technikine. po to pravazineta buvo dar apie 6000 km, kazkur apie 3-4 men iki zvakiu keitimo
1cdftv varikliui checkas dega tik kai neveikia 3 ar daugiau zvakiu
Citatadiagnostikas parašė:
1cdftv varikliui checkas dega tik kai neveikia 3 ar daugiau zvakiu
d4d 66 kw cia butent tas variklis? tai kodel kompas parode kad neveikia 1 zvake? nors cia gali buti kaltas ir pats meistriukas-jis ant mano auto tik pratestuot norejo programa, kuria jam siule pirkt uz 1000 lt. gal dar nemokejo elgtis, nes siaip jis specializuodavosi iki to ant wv/audi, o patikrint nemokamai pasiule ant mano auto tik del programos testo
1cdftv 81kw variklis su dviem neveikiančiom žvakėm jokia įspėjamoji lemputė nedega, galbūt prie trijų neveikiančių ir užsidega.
Asmeniškai esant trims blogoms žvakėms nedegė jokios lemputės. Tiesiog neįmanoma buvo užkurti praeitą žiemą. Manau ir prie 4 niekas nedegs.
Nu as kai eksperimentus del kaitinimo dariau buvau magistralini laida atsukes, kas yra tolygu visoms blogoms zvakems, ir taip vazinejau gal tris dienas. Jokiu pranesimu kompas nemete, nu bet cia gal kaip kuriam modeliui.
kiekvienam asmeniskai neisaiskinsi, bet uzsidega nuo 3+ neveikianciu zvakiu. neuzisidega is kart. tik po kiek laiko. tokia jau ta toyotos logika.
pasake kad perdegus zvake todel, kad nuskaite klaida ir pasake, o paciu zvakiu nepatikrino. tik naujuose lc, hilux ir yaris modeliuose atskirai rodo kiekviena zvake
T25 modeliui irgi joks ispejimas nedega, pravazineajua beveik menesi su visai mirusiom ir nieko :)
na nežinau kaip su diagnostika ją pajungus, Bet check nedega tikrai kai yra 3 mirusios. Variklis 1cdtfv
Bet pas T25 check'as dega, kai perdegęs žvakių saugiklis.
CitataNNZ parašė:
na nežinau kaip su diagnostika ją pajungus, Bet check nedega tikrai kai yra 3 mirusios. Variklis 1cdtfv
Nedege irgi joks chek,visos buvo nudege,prie minus 7 biski sunkiau kuresi,patikrinau-ogi visos nedirba:oDraugelio astros mirksejo lempute,diagnostikoj ismete zvakiu klaida
Sveiki,prikelsiu sena tema,nenoriu naujos uzvesdineti,tai va,pasitikrinau savo Avensio T22 2.0 D4D pakaitinimo zvakes,tai is keturiu pakaitinimo zvakiu gyva tik viena,tys mirusios,patarkite prasau,kokios siuo metu siam modeliui pakaitinimo zvakes butu patikimiausios ir ar galima butu siame forume kazkaip isigyti jas pigiau. Dekoju.
Pas mane buvo panaši situacija. irgi iš 3 -viena gyva. Bet išsukau visas ir patikrinau ta gyva ant akumo. Tai vos vos galiukas paraudonavo. Taigi keičiau visas NGK. Jau treti metai ir visos gyvos. O kaip ten kaista ir kiek jau nežinau ;) Jeigu neklystu klausk pas NNZ del daliu
Tau pasiseke,kad issukai,esu girdejas,kad nemazai problemu buna issukant,as dar savo nebandziau issukineti,bet manau reiks paciam jas sukti lauk,o nulauztos iskrapstymas nuo 40 euriuku kainuoja.
pakaitinimo zvakes issukineti reikia tik gerai ikaitintam motorui.
Ta zinau,bet jei pakaitinimo zvakes galiukas issiputes,tai ar ikaitintas,ar saltas motoras visviena zvakes galas pasiliks galvoje
Beja,gal kas zino tikslu siu NGK zvakiu koda,kad tiktu siam T22 Avensiui?
Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Lapkritis 28, 2016, 15:41:20 PM
Beja,gal kas zino tikslu siu NGK zvakiu koda,kad tiktu siam T22 Avensiui?
Aš praeitą žiemą keičiau HKT žvakes,nes tokias radau susuktas iš seniau.Prieš šią žiema apžiūrėjau,patikrinau, - kaip naujos.Jei įdomu tai dėžutė tokia,kiek mokėjau jau nepamenu,bet pamenu kad nepigiai ...
Ar yra zinanciu,ar si zvake tiks? https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10002025169/168/10000042353/Zvake-pakaitinimo-NGK-5467/ (https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10002025169/168/10000042353/Zvake-pakaitinimo-NGK-5467/)
Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Lapkritis 28, 2016, 19:33:12 PM
Ar yra zinanciu,ar si zvake tiks? https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10002025169/168/10000042353/Zvake-pakaitinimo-NGK-5467/ (https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10002025169/168/10000042353/Zvake-pakaitinimo-NGK-5467/)
Kiek matau tai turėtų tikti... paskutinius pora kartų ką reikėjo iš tokių eksploatacinių dalių pirkdavau autoplikyje, čia per filtrus suvedus rodo kas tinkamo pas jį būtų tau.. tiesa, nepamiršk, siuntimas į Alytų +3 eur, pora kart pirkau ten, kainos visada buvo pigesnės už kitus eshopus ir abiem kartais viskas ok buvo... http://autoplikis.lt/catalog/579/3393/14106/10252 (http://autoplikis.lt/catalog/579/3393/14106/10252)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Lapkritis 28, 2016, 15:32:22 PM
pakaitinimo zvakes issukineti reikia tik gerai ikaitintam motorui.
Taip, gal prie įkaitinto motoro teisingiau. Bet aš savo išsukinėjau prie -25. Nesikūrė su viena niekaip sveika žvake niekaip.